ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Alpercicek35
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1198
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Mayıs 2020 02:20
Son Ziyaret:
07 Mayıs 2022 00:29
Toplam Mesaj:
820 [0.37 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alper ÇİÇEK
Doğum Tarihi:
09 Aralık 1989
Yaş:
36
İl:
Izmir
Meslek:
FİNANS MUHASEBE
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
74x32x50 (2 Bölmeli) Özel Tür Lepistes
35x35x40 Nano - Ember Tetra
Alper ÇİÇEK
SON 10 MESAJI
İşte Geliyor Özel Hareket 😂
[QUOTE=Genç__Akvartist][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226200/040620211204481.jpg[/IMG]
Yeni paket
Alper abiye çooook teşekkürler co2 sistemi birazdan kuruluyor[/QUOTE]
Rica ederim dostum, güle güle kullan [:3]
[QUOTE=Genç__Akvartist][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226200/040620211204481.jpg[/IMG]
Yeni paket
Alper abiye çooook teşekkürler co2 sistemi birazdan kuruluyor[/QUOTE]
Rica ederim dostum, güle güle kullan [:3]
Baştan Sona Yenileme Ve Yeni Dutch Style
18.05.2021
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/190520211227251.jpg[/IMG]
18.05.2021
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/190520211227251.jpg[/IMG]
Baştan Sona Yenileme Ve Yeni Dutch Style
[QUOTE=babur1]Çok güzel akvaryumlar gerçekten..elinize sağlık..[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim dostum [:3]
[QUOTE=babur1]Çok güzel akvaryumlar gerçekten..elinize sağlık..[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim dostum [:3]
Baştan Sona Yenileme Ve Yeni Dutch Style
9 Mayıs 2021
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/100520211302171.jpg[/IMG]
9 Mayıs 2021
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/100520211302171.jpg[/IMG]
Albida Red Uzun Süre Bakan Var Mı?
[QUOTE=replacka]Cryptocoryne albida red i iki defa akvaryumda yaşatmayı denedim, ilkinde in vitro şeklinde aldım ve diktiğim akvaryumda zaten bol miktarda cryptocoryne türleri mevcut idi, tabanda da yeteri kadar gübre vardı, ışıklandırma litre başı yarım watt dan fazla LED idi, CO2 yoktu ama cryptocoryne türleri o akvaryumda gayet nizami gelişim de gösterirdi, yine de bu albida red türü tutunamadı. Klasik cryptocoryne erimesi yapıp yeni yapraklar çıkarmadı, direk olarak kökü ile beraber çürüdü gitti. Belki high tech istiyor, CO2 istiyor dedim ve sonraki kurulumlara erteledim ikinci denemeyi.
İlk deneme görseli: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223933/080520212227081.jpg[/IMG]
İkinci denemede ise taban full tropica aquasoil ve yine tropica substrate ile kurulu idi, ışıklandırma yine LED ve litre başı yarım watt dan fazla idi, daha kaliteli ışık mevcuttu, CO2 de vardı, kısacası ulaşabileceğim en kaliteli ve yüksek donanımlı kurulum idi, bu sefer bitkiyi saksıda aldım, akvaryum da oturmuş bir akvaryum idi dikerken, zira diktiğim başka türden cryptocoryne ler ve başka bitkiler çok güzel tutunup çoğaldı ama gel gör ki bu albida red türü yine eridi gitti ama bu sefer erirken bir iki yeni yaprak çıkarmayı başardılar ve bilin bakalım bu yapraklar ne renk idi, evet o güzel pembe renk değil, koyu kahverengi-kızıl ancak ortası açık renk-hafif kırımızımsı idi. Yani yaşatmayı başarsaydım bile bu bitki o ilk zamanki şeker pembesi rengine ancak emers halde ve çok özel şartlarda ulaşacaktı belli ki. Ne yazık ki ikinci tanktaki bu durumu fotoğraflayamadım ama şunu anlamış oldum. Bence bu bitkiler üretim aşamasında kullanılan hormon mu artık yada kimyasal mı bilmiyorum o yüzden bu kadar güzel gözüküyorlar ve bu güzel gözükmelerini sağlayan genetik mutasyon da onları yetiştirilmesi zor bitki yapıyor. Kısacası ben beceremedim, o ilk günkü güzelliklerini korumayı geçtim yaşatmak bile başarı olurdu benim için. Submers formda o şeker pembesi rengi ile çoğaltabilen varsa da tüyoları dinlemek isterim[:)][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim değerli bilgilerini ve tecrübelerini paylaştığın için. Ortalama aynı şeyleri gözlemlemişiz ve deneyimlemişiz. O yüzden bu bitkiyi tercih etmemek daha mantıklı olacaktır :)
[QUOTE=replacka]Cryptocoryne albida red i iki defa akvaryumda yaşatmayı denedim, ilkinde in vitro şeklinde aldım ve diktiğim akvaryumda zaten bol miktarda cryptocoryne türleri mevcut idi, tabanda da yeteri kadar gübre vardı, ışıklandırma litre başı yarım watt dan fazla LED idi, CO2 yoktu ama cryptocoryne türleri o akvaryumda gayet nizami gelişim de gösterirdi, yine de bu albida red türü tutunamadı. Klasik cryptocoryne erimesi yapıp yeni yapraklar çıkarmadı, direk olarak kökü ile beraber çürüdü gitti. Belki high tech istiyor, CO2 istiyor dedim ve sonraki kurulumlara erteledim ikinci denemeyi.
İlk deneme görseli: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223933/080520212227081.jpg[/IMG]
İkinci denemede ise taban full tropica aquasoil ve yine tropica substrate ile kurulu idi, ışıklandırma yine LED ve litre başı yarım watt dan fazla idi, daha kaliteli ışık mevcuttu, CO2 de vardı, kısacası ulaşabileceğim en kaliteli ve yüksek donanımlı kurulum idi, bu sefer bitkiyi saksıda aldım, akvaryum da oturmuş bir akvaryum idi dikerken, zira diktiğim başka türden cryptocoryne ler ve başka bitkiler çok güzel tutunup çoğaldı ama gel gör ki bu albida red türü yine eridi gitti ama bu sefer erirken bir iki yeni yaprak çıkarmayı başardılar ve bilin bakalım bu yapraklar ne renk idi, evet o güzel pembe renk değil, koyu kahverengi-kızıl ancak ortası açık renk-hafif kırımızımsı idi. Yani yaşatmayı başarsaydım bile bu bitki o ilk zamanki şeker pembesi rengine ancak emers halde ve çok özel şartlarda ulaşacaktı belli ki. Ne yazık ki ikinci tanktaki bu durumu fotoğraflayamadım ama şunu anlamış oldum. Bence bu bitkiler üretim aşamasında kullanılan hormon mu artık yada kimyasal mı bilmiyorum o yüzden bu kadar güzel gözüküyorlar ve bu güzel gözükmelerini sağlayan genetik mutasyon da onları yetiştirilmesi zor bitki yapıyor. Kısacası ben beceremedim, o ilk günkü güzelliklerini korumayı geçtim yaşatmak bile başarı olurdu benim için. Submers formda o şeker pembesi rengi ile çoğaltabilen varsa da tüyoları dinlemek isterim[:)][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim değerli bilgilerini ve tecrübelerini paylaştığın için. Ortalama aynı şeyleri gözlemlemişiz ve deneyimlemişiz. O yüzden bu bitkiyi tercih etmemek daha mantıklı olacaktır :)
Dragon Hills
[QUOTE=Quersian]Arayı soğutmadan güncelleme yapayım dedim :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173785/060520211908001.jpg[/IMG][/QUOTE]
Süper cihad ım, emeğine yüreğine sağlık [:nazar:]
[QUOTE=Quersian]Arayı soğutmadan güncelleme yapayım dedim :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173785/060520211908001.jpg[/IMG][/QUOTE]
Süper cihad ım, emeğine yüreğine sağlık [:nazar:]
Baştan Sona Yenileme Ve Yeni Dutch Style
[QUOTE=omdmr]Kurulum çok güzel olmuş ancak bitki yoğunluğunu biraz daha fazla tutmak daha iyi olabilirdi
[/QUOTE]
Dostum şuanda en son eklediğim bitkiler ile 19 çeşit bitki var, boş bir yerde kalmadı zaten :)
[QUOTE=omdmr]Kurulum çok güzel olmuş ancak bitki yoğunluğunu biraz daha fazla tutmak daha iyi olabilirdi
[/QUOTE]
Dostum şuanda en son eklediğim bitkiler ile 19 çeşit bitki var, boş bir yerde kalmadı zaten :)
Co2 Tüpü Alıcam Nelere Dikkat Etmeliyim
[QUOTE=Suat2727]
Tüp bende bakıyorum ama 0,6lt olan küçük tüpler var. Yerim yok birde dışarıda durmasını istemiyorum. Sizce 0,6lt ne kadar gider bana 64lt icin? Birde bu piyasada satılan MACROAQUA markasinin tupleri var nasıldır?[/QUOTE]
Çok fazla bilgim yok ne yazık ki ne kadar gider. Ben efes tüpünü 3 tanka 14 ay falan kullandım. Ama şuda var cokda ziyan ettim, hem ekipman eksikliği, hem de bilgisizlikten.
Co2 ne kadar çok gideceği birazda suda ne kadar tuta bildiğinize bağlı. Çünkü suya kolay cözünmediği için, ne kadar iyi parçalanırsa o kadar az uçar. Buda ne kadar vereceğinizi değiştirir. İyi bir difüzör bu yüzden önemlidir.
[QUOTE=Suat2727]
Tüp bende bakıyorum ama 0,6lt olan küçük tüpler var. Yerim yok birde dışarıda durmasını istemiyorum. Sizce 0,6lt ne kadar gider bana 64lt icin? Birde bu piyasada satılan MACROAQUA markasinin tupleri var nasıldır?[/QUOTE]
Çok fazla bilgim yok ne yazık ki ne kadar gider. Ben efes tüpünü 3 tanka 14 ay falan kullandım. Ama şuda var cokda ziyan ettim, hem ekipman eksikliği, hem de bilgisizlikten.
Co2 ne kadar çok gideceği birazda suda ne kadar tuta bildiğinize bağlı. Çünkü suya kolay cözünmediği için, ne kadar iyi parçalanırsa o kadar az uçar. Buda ne kadar vereceğinizi değiştirir. İyi bir difüzör bu yüzden önemlidir.
Co2 Tüpü Alıcam Nelere Dikkat Etmeliyim
[QUOTE=reprise]
Alper Bey Merhaba,
Bende Co2 sistemleri araştırıyorum. İsta setlere baktım fakat tüplerin doldurulması konusunda problem yaşayanlar var. Siz tankınızda tüp-regülatör-selenoid valf olarak ne kullanıyorsunuz? Benim alanım yok 2 litrelik bir tüp yeter diye düşünüyorum. Aquario difüzör kullandığınızı biliyoruz ama diğer parçalar ile ilgili de bilgi verirseniz çok sevinirim. Benim tankım zaten 30 litrelik küp.
Bana gereken mümkün olduğunca küçük hacimli, tekrar sorunsuz doldurulabilen bi tüp ve diğer komponentler. Teşekkürler.[/QUOTE]
2 lik tüp sizin işinizi baya görür, tankı büyüttür iseniz ya da 2. kurarsanız da çok zorlamaz. Forumda satan arkadaşlar vardı yanlış hatırlamıyorsam, biraz fiyat araştırması yaparak tercih etmen mantıklı olacaktır.
Tüpüm benim 9 luk efes pilsen tüpü, sağ olsun damat bittiğinde yenisini getiriyor :) Ama bir ara 5 lik ile değiştireceğim. Çünkü efes te genelde tüpler paslı ve çok büyük olduğundan dışarda kalmak zorunda kalıyor. Kötü duruyor.
Re-va regülatör kullanıyorum, tork selenoid valf var.
Difözör neon kullanıyorum şimdilik 2 tankta da, çok güzel duruyorlar ve işte yapıyorlar. Creaqua, ista, tropica difizörlerde var yedekte duruyorlar.
[QUOTE=reprise]
Alper Bey Merhaba,
Bende Co2 sistemleri araştırıyorum. İsta setlere baktım fakat tüplerin doldurulması konusunda problem yaşayanlar var. Siz tankınızda tüp-regülatör-selenoid valf olarak ne kullanıyorsunuz? Benim alanım yok 2 litrelik bir tüp yeter diye düşünüyorum. Aquario difüzör kullandığınızı biliyoruz ama diğer parçalar ile ilgili de bilgi verirseniz çok sevinirim. Benim tankım zaten 30 litrelik küp.
Bana gereken mümkün olduğunca küçük hacimli, tekrar sorunsuz doldurulabilen bi tüp ve diğer komponentler. Teşekkürler.[/QUOTE]
2 lik tüp sizin işinizi baya görür, tankı büyüttür iseniz ya da 2. kurarsanız da çok zorlamaz. Forumda satan arkadaşlar vardı yanlış hatırlamıyorsam, biraz fiyat araştırması yaparak tercih etmen mantıklı olacaktır.
Tüpüm benim 9 luk efes pilsen tüpü, sağ olsun damat bittiğinde yenisini getiriyor :) Ama bir ara 5 lik ile değiştireceğim. Çünkü efes te genelde tüpler paslı ve çok büyük olduğundan dışarda kalmak zorunda kalıyor. Kötü duruyor.
Re-va regülatör kullanıyorum, tork selenoid valf var.
Difözör neon kullanıyorum şimdilik 2 tankta da, çok güzel duruyorlar ve işte yapıyorlar. Creaqua, ista, tropica difizörlerde var yedekte duruyorlar.
High Tech Taban Tavsiye
[QUOTE=hulusiuynk]
Su değişimi her gün yapmak gerekiyor mu ve yeterli oluyor mu ? [/QUOTE]
Soil lerin çoğunda yapmak gerekiyor, ilk başta çok salınım yaptığı için. Ben en son ada kullandım. 10 gündür 50 yaptım, bu gün ise 2 günde 50 ile iki haftaya tamamlayacağım.
Salınım hem balıkları zehirler hem de ilk başta tüketim olmadığı için sudaki besinler alg oluşumuna sebep olur.
[QUOTE=hulusiuynk]
Su değişimi her gün yapmak gerekiyor mu ve yeterli oluyor mu ? [/QUOTE]
Soil lerin çoğunda yapmak gerekiyor, ilk başta çok salınım yaptığı için. Ben en son ada kullandım. 10 gündür 50 yaptım, bu gün ise 2 günde 50 ile iki haftaya tamamlayacağım.
Salınım hem balıkları zehirler hem de ilk başta tüketim olmadığı için sudaki besinler alg oluşumuna sebep olur.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
