ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Alpercicek35
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1198
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Mayıs 2020 02:20
Son Ziyaret:
07 Mayıs 2022 00:29
Toplam Mesaj:
820 [0.37 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alper ÇİÇEK
Doğum Tarihi:
09 Aralık 1989
Yaş:
36
İl:
Izmir
Meslek:
FİNANS MUHASEBE
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
74x32x50 (2 Bölmeli) Özel Tür Lepistes
35x35x40 Nano - Ember Tetra
Alper ÇİÇEK
SON 10 MESAJI
İşte Geliyor Özel Hareket 😂
[QUOTE=Genç__Akvartist][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226200/040620211204481.jpg[/IMG]
Yeni paket
Alper abiye çooook teşekkürler co2 sistemi birazdan kuruluyor[/QUOTE]
Rica ederim dostum, güle güle kullan [:3]
[QUOTE=Genç__Akvartist][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226200/040620211204481.jpg[/IMG]
Yeni paket
Alper abiye çooook teşekkürler co2 sistemi birazdan kuruluyor[/QUOTE]
Rica ederim dostum, güle güle kullan [:3]
Baştan Sona Yenileme Ve Yeni Dutch Style
18.05.2021
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/190520211227251.jpg[/IMG]
18.05.2021
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/190520211227251.jpg[/IMG]
Baştan Sona Yenileme Ve Yeni Dutch Style
[QUOTE=babur1]Çok güzel akvaryumlar gerçekten..elinize sağlık..[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim dostum [:3]
[QUOTE=babur1]Çok güzel akvaryumlar gerçekten..elinize sağlık..[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim dostum [:3]
Baştan Sona Yenileme Ve Yeni Dutch Style
9 Mayıs 2021
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/100520211302171.jpg[/IMG]
9 Mayıs 2021
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/100520211302171.jpg[/IMG]
Albida Red Uzun Süre Bakan Var Mı?
[QUOTE=replacka]Cryptocoryne albida red i iki defa akvaryumda yaşatmayı denedim, ilkinde in vitro şeklinde aldım ve diktiğim akvaryumda zaten bol miktarda cryptocoryne türleri mevcut idi, tabanda da yeteri kadar gübre vardı, ışıklandırma litre başı yarım watt dan fazla LED idi, CO2 yoktu ama cryptocoryne türleri o akvaryumda gayet nizami gelişim de gösterirdi, yine de bu albida red türü tutunamadı. Klasik cryptocoryne erimesi yapıp yeni yapraklar çıkarmadı, direk olarak kökü ile beraber çürüdü gitti. Belki high tech istiyor, CO2 istiyor dedim ve sonraki kurulumlara erteledim ikinci denemeyi.
İlk deneme görseli: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223933/080520212227081.jpg[/IMG]
İkinci denemede ise taban full tropica aquasoil ve yine tropica substrate ile kurulu idi, ışıklandırma yine LED ve litre başı yarım watt dan fazla idi, daha kaliteli ışık mevcuttu, CO2 de vardı, kısacası ulaşabileceğim en kaliteli ve yüksek donanımlı kurulum idi, bu sefer bitkiyi saksıda aldım, akvaryum da oturmuş bir akvaryum idi dikerken, zira diktiğim başka türden cryptocoryne ler ve başka bitkiler çok güzel tutunup çoğaldı ama gel gör ki bu albida red türü yine eridi gitti ama bu sefer erirken bir iki yeni yaprak çıkarmayı başardılar ve bilin bakalım bu yapraklar ne renk idi, evet o güzel pembe renk değil, koyu kahverengi-kızıl ancak ortası açık renk-hafif kırımızımsı idi. Yani yaşatmayı başarsaydım bile bu bitki o ilk zamanki şeker pembesi rengine ancak emers halde ve çok özel şartlarda ulaşacaktı belli ki. Ne yazık ki ikinci tanktaki bu durumu fotoğraflayamadım ama şunu anlamış oldum. Bence bu bitkiler üretim aşamasında kullanılan hormon mu artık yada kimyasal mı bilmiyorum o yüzden bu kadar güzel gözüküyorlar ve bu güzel gözükmelerini sağlayan genetik mutasyon da onları yetiştirilmesi zor bitki yapıyor. Kısacası ben beceremedim, o ilk günkü güzelliklerini korumayı geçtim yaşatmak bile başarı olurdu benim için. Submers formda o şeker pembesi rengi ile çoğaltabilen varsa da tüyoları dinlemek isterim[:)][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim değerli bilgilerini ve tecrübelerini paylaştığın için. Ortalama aynı şeyleri gözlemlemişiz ve deneyimlemişiz. O yüzden bu bitkiyi tercih etmemek daha mantıklı olacaktır :)
[QUOTE=replacka]Cryptocoryne albida red i iki defa akvaryumda yaşatmayı denedim, ilkinde in vitro şeklinde aldım ve diktiğim akvaryumda zaten bol miktarda cryptocoryne türleri mevcut idi, tabanda da yeteri kadar gübre vardı, ışıklandırma litre başı yarım watt dan fazla LED idi, CO2 yoktu ama cryptocoryne türleri o akvaryumda gayet nizami gelişim de gösterirdi, yine de bu albida red türü tutunamadı. Klasik cryptocoryne erimesi yapıp yeni yapraklar çıkarmadı, direk olarak kökü ile beraber çürüdü gitti. Belki high tech istiyor, CO2 istiyor dedim ve sonraki kurulumlara erteledim ikinci denemeyi.
İlk deneme görseli: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223933/080520212227081.jpg[/IMG]
İkinci denemede ise taban full tropica aquasoil ve yine tropica substrate ile kurulu idi, ışıklandırma yine LED ve litre başı yarım watt dan fazla idi, daha kaliteli ışık mevcuttu, CO2 de vardı, kısacası ulaşabileceğim en kaliteli ve yüksek donanımlı kurulum idi, bu sefer bitkiyi saksıda aldım, akvaryum da oturmuş bir akvaryum idi dikerken, zira diktiğim başka türden cryptocoryne ler ve başka bitkiler çok güzel tutunup çoğaldı ama gel gör ki bu albida red türü yine eridi gitti ama bu sefer erirken bir iki yeni yaprak çıkarmayı başardılar ve bilin bakalım bu yapraklar ne renk idi, evet o güzel pembe renk değil, koyu kahverengi-kızıl ancak ortası açık renk-hafif kırımızımsı idi. Yani yaşatmayı başarsaydım bile bu bitki o ilk zamanki şeker pembesi rengine ancak emers halde ve çok özel şartlarda ulaşacaktı belli ki. Ne yazık ki ikinci tanktaki bu durumu fotoğraflayamadım ama şunu anlamış oldum. Bence bu bitkiler üretim aşamasında kullanılan hormon mu artık yada kimyasal mı bilmiyorum o yüzden bu kadar güzel gözüküyorlar ve bu güzel gözükmelerini sağlayan genetik mutasyon da onları yetiştirilmesi zor bitki yapıyor. Kısacası ben beceremedim, o ilk günkü güzelliklerini korumayı geçtim yaşatmak bile başarı olurdu benim için. Submers formda o şeker pembesi rengi ile çoğaltabilen varsa da tüyoları dinlemek isterim[:)][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim değerli bilgilerini ve tecrübelerini paylaştığın için. Ortalama aynı şeyleri gözlemlemişiz ve deneyimlemişiz. O yüzden bu bitkiyi tercih etmemek daha mantıklı olacaktır :)
Dragon Hills
[QUOTE=Quersian]Arayı soğutmadan güncelleme yapayım dedim :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173785/060520211908001.jpg[/IMG][/QUOTE]
Süper cihad ım, emeğine yüreğine sağlık [:nazar:]
[QUOTE=Quersian]Arayı soğutmadan güncelleme yapayım dedim :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173785/060520211908001.jpg[/IMG][/QUOTE]
Süper cihad ım, emeğine yüreğine sağlık [:nazar:]
Baştan Sona Yenileme Ve Yeni Dutch Style
[QUOTE=omdmr]Kurulum çok güzel olmuş ancak bitki yoğunluğunu biraz daha fazla tutmak daha iyi olabilirdi
[/QUOTE]
Dostum şuanda en son eklediğim bitkiler ile 19 çeşit bitki var, boş bir yerde kalmadı zaten :)
[QUOTE=omdmr]Kurulum çok güzel olmuş ancak bitki yoğunluğunu biraz daha fazla tutmak daha iyi olabilirdi
[/QUOTE]
Dostum şuanda en son eklediğim bitkiler ile 19 çeşit bitki var, boş bir yerde kalmadı zaten :)
Co2 Tüpü Alıcam Nelere Dikkat Etmeliyim
[QUOTE=Suat2727]
Tüp bende bakıyorum ama 0,6lt olan küçük tüpler var. Yerim yok birde dışarıda durmasını istemiyorum. Sizce 0,6lt ne kadar gider bana 64lt icin? Birde bu piyasada satılan MACROAQUA markasinin tupleri var nasıldır?[/QUOTE]
Çok fazla bilgim yok ne yazık ki ne kadar gider. Ben efes tüpünü 3 tanka 14 ay falan kullandım. Ama şuda var cokda ziyan ettim, hem ekipman eksikliği, hem de bilgisizlikten.
Co2 ne kadar çok gideceği birazda suda ne kadar tuta bildiğinize bağlı. Çünkü suya kolay cözünmediği için, ne kadar iyi parçalanırsa o kadar az uçar. Buda ne kadar vereceğinizi değiştirir. İyi bir difüzör bu yüzden önemlidir.
[QUOTE=Suat2727]
Tüp bende bakıyorum ama 0,6lt olan küçük tüpler var. Yerim yok birde dışarıda durmasını istemiyorum. Sizce 0,6lt ne kadar gider bana 64lt icin? Birde bu piyasada satılan MACROAQUA markasinin tupleri var nasıldır?[/QUOTE]
Çok fazla bilgim yok ne yazık ki ne kadar gider. Ben efes tüpünü 3 tanka 14 ay falan kullandım. Ama şuda var cokda ziyan ettim, hem ekipman eksikliği, hem de bilgisizlikten.
Co2 ne kadar çok gideceği birazda suda ne kadar tuta bildiğinize bağlı. Çünkü suya kolay cözünmediği için, ne kadar iyi parçalanırsa o kadar az uçar. Buda ne kadar vereceğinizi değiştirir. İyi bir difüzör bu yüzden önemlidir.
Co2 Tüpü Alıcam Nelere Dikkat Etmeliyim
[QUOTE=reprise]
Alper Bey Merhaba,
Bende Co2 sistemleri araştırıyorum. İsta setlere baktım fakat tüplerin doldurulması konusunda problem yaşayanlar var. Siz tankınızda tüp-regülatör-selenoid valf olarak ne kullanıyorsunuz? Benim alanım yok 2 litrelik bir tüp yeter diye düşünüyorum. Aquario difüzör kullandığınızı biliyoruz ama diğer parçalar ile ilgili de bilgi verirseniz çok sevinirim. Benim tankım zaten 30 litrelik küp.
Bana gereken mümkün olduğunca küçük hacimli, tekrar sorunsuz doldurulabilen bi tüp ve diğer komponentler. Teşekkürler.[/QUOTE]
2 lik tüp sizin işinizi baya görür, tankı büyüttür iseniz ya da 2. kurarsanız da çok zorlamaz. Forumda satan arkadaşlar vardı yanlış hatırlamıyorsam, biraz fiyat araştırması yaparak tercih etmen mantıklı olacaktır.
Tüpüm benim 9 luk efes pilsen tüpü, sağ olsun damat bittiğinde yenisini getiriyor :) Ama bir ara 5 lik ile değiştireceğim. Çünkü efes te genelde tüpler paslı ve çok büyük olduğundan dışarda kalmak zorunda kalıyor. Kötü duruyor.
Re-va regülatör kullanıyorum, tork selenoid valf var.
Difözör neon kullanıyorum şimdilik 2 tankta da, çok güzel duruyorlar ve işte yapıyorlar. Creaqua, ista, tropica difizörlerde var yedekte duruyorlar.
[QUOTE=reprise]
Alper Bey Merhaba,
Bende Co2 sistemleri araştırıyorum. İsta setlere baktım fakat tüplerin doldurulması konusunda problem yaşayanlar var. Siz tankınızda tüp-regülatör-selenoid valf olarak ne kullanıyorsunuz? Benim alanım yok 2 litrelik bir tüp yeter diye düşünüyorum. Aquario difüzör kullandığınızı biliyoruz ama diğer parçalar ile ilgili de bilgi verirseniz çok sevinirim. Benim tankım zaten 30 litrelik küp.
Bana gereken mümkün olduğunca küçük hacimli, tekrar sorunsuz doldurulabilen bi tüp ve diğer komponentler. Teşekkürler.[/QUOTE]
2 lik tüp sizin işinizi baya görür, tankı büyüttür iseniz ya da 2. kurarsanız da çok zorlamaz. Forumda satan arkadaşlar vardı yanlış hatırlamıyorsam, biraz fiyat araştırması yaparak tercih etmen mantıklı olacaktır.
Tüpüm benim 9 luk efes pilsen tüpü, sağ olsun damat bittiğinde yenisini getiriyor :) Ama bir ara 5 lik ile değiştireceğim. Çünkü efes te genelde tüpler paslı ve çok büyük olduğundan dışarda kalmak zorunda kalıyor. Kötü duruyor.
Re-va regülatör kullanıyorum, tork selenoid valf var.
Difözör neon kullanıyorum şimdilik 2 tankta da, çok güzel duruyorlar ve işte yapıyorlar. Creaqua, ista, tropica difizörlerde var yedekte duruyorlar.
High Tech Taban Tavsiye
[QUOTE=hulusiuynk]
Su değişimi her gün yapmak gerekiyor mu ve yeterli oluyor mu ? [/QUOTE]
Soil lerin çoğunda yapmak gerekiyor, ilk başta çok salınım yaptığı için. Ben en son ada kullandım. 10 gündür 50 yaptım, bu gün ise 2 günde 50 ile iki haftaya tamamlayacağım.
Salınım hem balıkları zehirler hem de ilk başta tüketim olmadığı için sudaki besinler alg oluşumuna sebep olur.
[QUOTE=hulusiuynk]
Su değişimi her gün yapmak gerekiyor mu ve yeterli oluyor mu ? [/QUOTE]
Soil lerin çoğunda yapmak gerekiyor, ilk başta çok salınım yaptığı için. Ben en son ada kullandım. 10 gündür 50 yaptım, bu gün ise 2 günde 50 ile iki haftaya tamamlayacağım.
Salınım hem balıkları zehirler hem de ilk başta tüketim olmadığı için sudaki besinler alg oluşumuna sebep olur.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
