ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Semih24
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Mayıs 2020 23:22
Son Ziyaret:
11 Mayıs 2022 13:15
Toplam Mesaj:
24 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Semih Angın
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1996
Yaş:
30
İl:
Istanbul
Meslek:
ÖGG
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
200 Lt, 3 Filtre Fazla Mı?
Merhaba 200 lt tank'ım da 8 oranda 2 çöpçü 2 cüce vatoz 2 nerite var.
Filtre olarak lifetech 839 , hailea iç filtre ve pipo filtre mevcut bir de 60 cm hava taşı su istediğim berraklıkta hiç bir şey kullanmıyorum extra olarak
Orandalar bildiğiniz üzere çabuk batırıyolar o yüzden 3 günde bir dip çekimi yapıyorum o esnada 20 lt su değişimi oluyor.
Bu arada balıkları rahatsız edecek su sirkülasyonu yok ama 3 filtrenin zararı var mıdır ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/140420221230101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/140420221238421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/140420221240081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/140420221241131.jpg[/IMG]
Merhaba 200 lt tank'ım da 8 oranda 2 çöpçü 2 cüce vatoz 2 nerite var.
Filtre olarak lifetech 839 , hailea iç filtre ve pipo filtre mevcut bir de 60 cm hava taşı su istediğim berraklıkta hiç bir şey kullanmıyorum extra olarak
Orandalar bildiğiniz üzere çabuk batırıyolar o yüzden 3 günde bir dip çekimi yapıyorum o esnada 20 lt su değişimi oluyor.
Bu arada balıkları rahatsız edecek su sirkülasyonu yok ama 3 filtrenin zararı var mıdır ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/140420221230101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/140420221238421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/140420221240081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/140420221241131.jpg[/IMG]
Minik Salyangoz'un Türü Ne ?
Merhaba bu minik bitkiyle geldi bana bu boyutdan çok daha küçüktü geç büyüyor tankta 1 adet nerite var büyük bu canlıyla sorun yaşar mı ? Türü nedir bunun ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/310320221558311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/310320221604521.jpg[/IMG]
Merhaba bu minik bitkiyle geldi bana bu boyutdan çok daha küçüktü geç büyüyor tankta 1 adet nerite var büyük bu canlıyla sorun yaşar mı ? Türü nedir bunun ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/310320221558311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/310320221604521.jpg[/IMG]
Balıklarım Ölüyor.
Birbiriyle uyumsuz türler var
Birbiriyle uyumsuz türler var
Ölümler Başladı
[QUOTE=denizb12]Hocam bende arkadaşlara katılıyorum daha dögüsü oluşmamış bir tanka çok saydı da balık girince amonyak patlamış olabilir ama buna ek olarak söylemek istedğim bir şey var tabanda çok kalın bir lav kırığı kullanmışsınız eğer yemler yere düşer ve bu yemler kumun altında kalır tüketilmez ise bu da suyunuzu bozacaktır. corydoras balıkları bu durumu önüne biraz geçecektir. ama mümkün ise dip çekimi yaparken lav taşlarının da altını temizlemeye çalışın. keyifli hobiler [/QUOTE]
Tavsiyeniz teşekkür ederim 20 kg bazalt kumun üstüne 15 kg lav kırığı var hocam . Evet yemler için daha detaylı dip çekimi yapıyorum
[QUOTE=denizb12]Hocam bende arkadaşlara katılıyorum daha dögüsü oluşmamış bir tanka çok saydı da balık girince amonyak patlamış olabilir ama buna ek olarak söylemek istedğim bir şey var tabanda çok kalın bir lav kırığı kullanmışsınız eğer yemler yere düşer ve bu yemler kumun altında kalır tüketilmez ise bu da suyunuzu bozacaktır. corydoras balıkları bu durumu önüne biraz geçecektir. ama mümkün ise dip çekimi yaparken lav taşlarının da altını temizlemeye çalışın. keyifli hobiler [/QUOTE]
Tavsiyeniz teşekkür ederim 20 kg bazalt kumun üstüne 15 kg lav kırığı var hocam . Evet yemler için daha detaylı dip çekimi yapıyorum
Ölümler Başladı
[QUOTE=Rhyno]Merhaba geçmiş olsun.
Akvaryum ölçüleriniz filtrasyon yazmamışsınız. Arkadaşlar bakteri kültürü ile ilgili tavsiyeleri zaten vermişler. Onları edinmek yararınıza olacaktır.
Ben filtrasyon ile ilgili sadece iç filtre gördüm.
Bir anda çok fazla canlı yükü girdiği için amonyak çok fazla artmıştır.
Günlük su değişimi amonyak oranını azaltır fakat bakteri oluşumunu / döngüsünü de kötü anlamda etkiler.
Nacizane tavsiyem dış filtre edinmeniz yönünde olacaktır. Bütçeniz el vermiyorsa en azından büyük bir süngerli pipo filtre edinin çünkü elinizdeki iç filtre daha çok mekanik filtrasyon için kullanılır bakteriyel filtrasyon pipo filtre süngerinde tutunan nitrit/nitrat bakterileri tarafından yapılır. Bakteri döngüsü ile ilgili araştırmaları internet üzerinden yapabilirsiniz.
İlave olarak o aydınlatma süresi çok ama çok fazla. Camlarda oluşan yeşil tabaka bu yüzden büyük ihtimalle. Aydınlatma günde 4-6 saat arası açık kalsın.[/QUOTE]
Lifetech 835 Kullanıyorum ışığı fazla kullanmışım dediğiniz süreye indireceğim teşekkür ederim
[QUOTE=Rhyno]Merhaba geçmiş olsun.
Akvaryum ölçüleriniz filtrasyon yazmamışsınız. Arkadaşlar bakteri kültürü ile ilgili tavsiyeleri zaten vermişler. Onları edinmek yararınıza olacaktır.
Ben filtrasyon ile ilgili sadece iç filtre gördüm.
Bir anda çok fazla canlı yükü girdiği için amonyak çok fazla artmıştır.
Günlük su değişimi amonyak oranını azaltır fakat bakteri oluşumunu / döngüsünü de kötü anlamda etkiler.
Nacizane tavsiyem dış filtre edinmeniz yönünde olacaktır. Bütçeniz el vermiyorsa en azından büyük bir süngerli pipo filtre edinin çünkü elinizdeki iç filtre daha çok mekanik filtrasyon için kullanılır bakteriyel filtrasyon pipo filtre süngerinde tutunan nitrit/nitrat bakterileri tarafından yapılır. Bakteri döngüsü ile ilgili araştırmaları internet üzerinden yapabilirsiniz.
İlave olarak o aydınlatma süresi çok ama çok fazla. Camlarda oluşan yeşil tabaka bu yüzden büyük ihtimalle. Aydınlatma günde 4-6 saat arası açık kalsın.[/QUOTE]
Lifetech 835 Kullanıyorum ışığı fazla kullanmışım dediğiniz süreye indireceğim teşekkür ederim
Ölümler Başladı
[QUOTE=MertSoyumert]
Su değişiminin yararı olacaktır elbette.
Eğer bütçeniz var ise Seachem Stability ürünü iyi bir bakteri kültürüdür, 7 gün boyunca ekleyebilirsiniz. Bu sırada yine de amonyak ve nitrit artacaktır. Seachem Prime ürünü hem klor, kloramin ağır metal gibi maddeleri etkisiz hale getirir, hem de sudaki amonyağı [U]bir süre için[/U] etkisiz hale getirir. Ancak sanıyorum Reeflowers Effective Conditioner ürünü de bu etkiyi yapıyor, üstündeki talimatlara yazar, eğer oluyorsa Seachem Stability ve Reeflowers Effective Conditioner ürününü su değişimi ile birlikte kullanın.
Not: kloru bağlamak için çeşme suyuna ayrı, akvaryumdaki kirliliği bir miktar bağlamak için ayrı kullanmanız gerekiyor.
Bunun dışında bence balıklarınız yavru değilse yemlemeyi çok az tutmak gerekir, ancak eğer aç kalıp birbirlerine saracak türde balıklarda dikkat edin, bu iki türü çok iyi tanımıyorum, tavsiye verirken zarar vermeyeyim. Ancak ne kadar az yem verirseniz o kadar az atık olacaktır.
Bunun dışında tıkanmadıkça filtrelere müdahale etmemeniz çok iyi olur.
Balık sayısını ilk etapta azaltmanız da bir seçenek, eğer amonyak ya da nitrit belli bir noktayı geçerse onların da üremesi sekteye uğruyor.
[/QUOTE]
Dediginiz ürünü inceledim 100 ml olanını şimdilik alabilirim.
Balıklarım 3-4 cm yavru sayılır yemlemeyi günde 2 kez az bir şekilde yapıyorum aşırı yemleme yapmamaya çalışıyorum.
Bir soru daha sorim size camın ön tarafında yeşil bi tabaka oluşmaya başladı döngüye katkı sağlamaları için salyangoz ,vatoz ve çöpçü eklemek istiyorum 200 lt için hangisinden kaç adet önerirsiniz ?
[QUOTE=Aquatetrascape]
Öncelikle geçmiş olsun,. Yukarıdaki yoruma katılıyorum. Şu hususa dikkat çekmek isterim; kullandığınız bakteri oluşturucu değil bakteri besinidir. Yani mevcut oluşmuş bakterileri ancak bu ürünle besleyebilirsiniz. Dolayısıyla, iki hafta boş çalışması bakteri kültürü oluşturmaya yetmediği için kayıplarınız oluyor. Zamanla akvaryumun oturacağına ve kayıplarınızın biteceğine inanıyorum. Bu arada kullandığınız bakteri besini ve su düzenleyici çok başarılı ürünlerdir. Su düzenleyiciyi kullanmayı ihmal etmeyin, ben de aynısından kullanıyorum ve çok verim alıyorum. Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Çok teşekkürler önerilerinizi dikkate alacağım bu hatalardan dolayı kayıpların olması moralimi bozdu ama inşallah en kısa sürede son bulacak sizlerinden tavsileriyle
[QUOTE=MertSoyumert]
Su değişiminin yararı olacaktır elbette.
Eğer bütçeniz var ise Seachem Stability ürünü iyi bir bakteri kültürüdür, 7 gün boyunca ekleyebilirsiniz. Bu sırada yine de amonyak ve nitrit artacaktır. Seachem Prime ürünü hem klor, kloramin ağır metal gibi maddeleri etkisiz hale getirir, hem de sudaki amonyağı [U]bir süre için[/U] etkisiz hale getirir. Ancak sanıyorum Reeflowers Effective Conditioner ürünü de bu etkiyi yapıyor, üstündeki talimatlara yazar, eğer oluyorsa Seachem Stability ve Reeflowers Effective Conditioner ürününü su değişimi ile birlikte kullanın.
Not: kloru bağlamak için çeşme suyuna ayrı, akvaryumdaki kirliliği bir miktar bağlamak için ayrı kullanmanız gerekiyor.
Bunun dışında bence balıklarınız yavru değilse yemlemeyi çok az tutmak gerekir, ancak eğer aç kalıp birbirlerine saracak türde balıklarda dikkat edin, bu iki türü çok iyi tanımıyorum, tavsiye verirken zarar vermeyeyim. Ancak ne kadar az yem verirseniz o kadar az atık olacaktır.
Bunun dışında tıkanmadıkça filtrelere müdahale etmemeniz çok iyi olur.
Balık sayısını ilk etapta azaltmanız da bir seçenek, eğer amonyak ya da nitrit belli bir noktayı geçerse onların da üremesi sekteye uğruyor.
[/QUOTE]
Dediginiz ürünü inceledim 100 ml olanını şimdilik alabilirim.
Balıklarım 3-4 cm yavru sayılır yemlemeyi günde 2 kez az bir şekilde yapıyorum aşırı yemleme yapmamaya çalışıyorum.
Bir soru daha sorim size camın ön tarafında yeşil bi tabaka oluşmaya başladı döngüye katkı sağlamaları için salyangoz ,vatoz ve çöpçü eklemek istiyorum 200 lt için hangisinden kaç adet önerirsiniz ?
[QUOTE=Aquatetrascape]
Öncelikle geçmiş olsun,. Yukarıdaki yoruma katılıyorum. Şu hususa dikkat çekmek isterim; kullandığınız bakteri oluşturucu değil bakteri besinidir. Yani mevcut oluşmuş bakterileri ancak bu ürünle besleyebilirsiniz. Dolayısıyla, iki hafta boş çalışması bakteri kültürü oluşturmaya yetmediği için kayıplarınız oluyor. Zamanla akvaryumun oturacağına ve kayıplarınızın biteceğine inanıyorum. Bu arada kullandığınız bakteri besini ve su düzenleyici çok başarılı ürünlerdir. Su düzenleyiciyi kullanmayı ihmal etmeyin, ben de aynısından kullanıyorum ve çok verim alıyorum. Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Çok teşekkürler önerilerinizi dikkate alacağım bu hatalardan dolayı kayıpların olması moralimi bozdu ama inşallah en kısa sürede son bulacak sizlerinden tavsileriyle
Ölümler Başladı
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, tankın boş çalışması maalesef bakteri kültürü oluşumu için yeterli değildir. Hazır bakteri kültürü, saf amonyak, hazır bir tankın pis filtre suyu veya oturmuş bir tanktan alınacak kum ile bakteri kültürünü başlatabilirsiniz, ancak bu bakterilerin tankı döndürecek hale gelmesi 1-1.5 ay sürüyor. 20 balık birden ikinci hafta ekleyince büyük ihtimalle amonyak patlaması yaşandı, sonra amonyak nitrite dönüşmeye başlayınca hem amonyak hem nitrit patlaması yaşandı diye tahmin ediyorum.
Bu arada yazmayı unutmuşum, bakteriyi tanka soktuktan sonra bu bakterileri beslemek gerekiyor. Bunun için ya tanka göre küçücük bir balık, ya da salyangoz öneririm.
Günlük bol su değişimleri tavsiye ediyorum.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim bu sorunu gidermek için günlük su değişimi sorunu çözecek mi ?[EDIT]Semih24,2022-03-16 12:15:49[/EDIT]
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, tankın boş çalışması maalesef bakteri kültürü oluşumu için yeterli değildir. Hazır bakteri kültürü, saf amonyak, hazır bir tankın pis filtre suyu veya oturmuş bir tanktan alınacak kum ile bakteri kültürünü başlatabilirsiniz, ancak bu bakterilerin tankı döndürecek hale gelmesi 1-1.5 ay sürüyor. 20 balık birden ikinci hafta ekleyince büyük ihtimalle amonyak patlaması yaşandı, sonra amonyak nitrite dönüşmeye başlayınca hem amonyak hem nitrit patlaması yaşandı diye tahmin ediyorum.
Bu arada yazmayı unutmuşum, bakteriyi tanka soktuktan sonra bu bakterileri beslemek gerekiyor. Bunun için ya tanka göre küçücük bir balık, ya da salyangoz öneririm.
Günlük bol su değişimleri tavsiye ediyorum.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim bu sorunu gidermek için günlük su değişimi sorunu çözecek mi ?[EDIT]Semih24,2022-03-16 12:15:49[/EDIT]
Ölümler Başladı
[QUOTE=Ümitshn]İyi hobiler geçmiş olsun [:(] anlattıklarınız ve uygulamalara bakıldığında eksik bir durum söz konusu değil gibi, balıklar yeni alınıp eklendi ise su şartlarına alışmada bir sıkıntı olmuş olabilir su değişimine devam edin dinlenmiş çeşme suyu kullanın su sıcaklığına ve yemleme ölçüsüne dikkat edin düzeleceğine eminim görünürde bir sıkıntı göremedim ben diğer arkadaşlar belki benim göremediğimi görebilir tekrardan geçmiş olsun yaşıyoruz hep bunları bu sizi kötü etkilemesin 10 yıllık tankımı kaybettim geçmişte oğlumun 1 avuç kum atmasıyla [;)][/QUOTE]
Teşekkür ederim. Çok üzüldüm sizede geçmiş olsun.
Tabiki kayıplar olacak ama işte vicdan dayanamıyor üzülüyor bu arada su sıcaklığı sabit 26 da duruyor
[QUOTE=Ümitshn]İyi hobiler geçmiş olsun [:(] anlattıklarınız ve uygulamalara bakıldığında eksik bir durum söz konusu değil gibi, balıklar yeni alınıp eklendi ise su şartlarına alışmada bir sıkıntı olmuş olabilir su değişimine devam edin dinlenmiş çeşme suyu kullanın su sıcaklığına ve yemleme ölçüsüne dikkat edin düzeleceğine eminim görünürde bir sıkıntı göremedim ben diğer arkadaşlar belki benim göremediğimi görebilir tekrardan geçmiş olsun yaşıyoruz hep bunları bu sizi kötü etkilemesin 10 yıllık tankımı kaybettim geçmişte oğlumun 1 avuç kum atmasıyla [;)][/QUOTE]
Teşekkür ederim. Çok üzüldüm sizede geçmiş olsun.
Tabiki kayıplar olacak ama işte vicdan dayanamıyor üzülüyor bu arada su sıcaklığı sabit 26 da duruyor
Ölümler Başladı
Merhabalar tank 1 aylık 2 hafta boşta çalıştı sonra melek ve ramirezi ekledim toplam 20 adet balığım vardı 1 kere dip çekimi 2 kere %20 su değişimi yaptım ışığı sabah açıp akşam kapatıyorum 10 12 saat açık kalıyor
Yem olarak pul ve tablet yediler dondurulmuş kan kurdu da var falan yeniyorlar tablet şimdiye kadar 1 defa verdim.
Gelelim konuya sabah bi baktım 3 ram ölmüş ertesi gün baktım yine 3 ram bugün baktım 2 melek 1 ram ölmüş gayet sağlıklılardı kavga etmiyorlardı bu arada su değişimini temiz su ile yapmıştım dış filtre pipo ve iç filtre kullanıyorum gerçekten şaşırdım aniden ölmelerine sizce neden olabilir [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/160320221049081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/160320221050251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/160320221051431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/160320221052301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/160320221057281.jpg[/IMG]
Merhabalar tank 1 aylık 2 hafta boşta çalıştı sonra melek ve ramirezi ekledim toplam 20 adet balığım vardı 1 kere dip çekimi 2 kere %20 su değişimi yaptım ışığı sabah açıp akşam kapatıyorum 10 12 saat açık kalıyor
Yem olarak pul ve tablet yediler dondurulmuş kan kurdu da var falan yeniyorlar tablet şimdiye kadar 1 defa verdim.
Gelelim konuya sabah bi baktım 3 ram ölmüş ertesi gün baktım yine 3 ram bugün baktım 2 melek 1 ram ölmüş gayet sağlıklılardı kavga etmiyorlardı bu arada su değişimini temiz su ile yapmıştım dış filtre pipo ve iç filtre kullanıyorum gerçekten şaşırdım aniden ölmelerine sizce neden olabilir [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/160320221049081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/160320221050251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/160320221051431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/160320221052301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/160320221057281.jpg[/IMG]
Bitki Bilgilendirmesi
Iyi akşamlar değerli üyeler 100-50-40
Tank'a 20 kg bazalt 20 kg lav kırığı (5-10 mm) kullanacağım başka bi sistem yok bu bitkiler
Alodea species
Zeytin
Javafern
Bitkilerini kullanacağım ilk başta 10 kg lav kırığı sonra bütün bazalt kumu (20)
Kg) sonra diğer lav kırığı kumun yarısını (10kg) kullanacam bu bitkileri saksısı ile mi ekmem gerekiyor yoksa saksıdan çıkarayım mı bitki olarak sizler de tavsiye verebilirsiniz şimdiden teşekkürler
Iyi akşamlar değerli üyeler 100-50-40
Tank'a 20 kg bazalt 20 kg lav kırığı (5-10 mm) kullanacağım başka bi sistem yok bu bitkiler
Alodea species
Zeytin
Javafern
Bitkilerini kullanacağım ilk başta 10 kg lav kırığı sonra bütün bazalt kumu (20)
Kg) sonra diğer lav kırığı kumun yarısını (10kg) kullanacam bu bitkileri saksısı ile mi ekmem gerekiyor yoksa saksıdan çıkarayım mı bitki olarak sizler de tavsiye verebilirsiniz şimdiden teşekkürler
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
E1mRe,
pusathan01,
yeekim,
Ozzgur,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Shortbuff,
0rnn,
Ertug22,
darkaura,
nniiaa,
altuntasseref,
JujuSeri,
Sungurr,
AquaVita,
Redrainbow,
osmandbnl,
DABARAKATO,
brk-krnc,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
onuribrahim,
Byknss97,
Hidro Dinamik,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
EmiirKaan,
lojistisyen,
Stoke,
FurkanTezcan,
harun reşit,
Tata,
erdalakçay,
nakkas__45,
ternapi,
Keremiko,
ballantines,
Umutoty,
Thunderbird,
hakanmorcicek,
Soner.x,
İzmirligenco 2.0,
Benmuro,
Me0,
kasim12,
EfeC,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
