ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
DeRT DöRTs
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
66
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Mart 2020 13:52
Son Ziyaret:
30 Nisan 2021 01:46
Toplam Mesaj:
43 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Deniz Salbaş
Doğum Tarihi:
09 Nisan 2005
Yaş:
21
İl:
Ordu
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
•DeRT DöRT's•
Salyangoz Dünyası
SON 10 MESAJI
Elma Salyangozu Yumurta Diziyor... Net Çekim
[QUOTE=gorkemerden]Merhaba,
Uzun süredir takip ettiğim elma salyangozlarımın yumurta dizmesini nihayet kayda alabildim. Daha önce de birkaç kez dizmişti ancak yakalayamamıştım. Elma salyangozunun nasıl yumurta dizdiğini merak edenler için detaylar videoda.
[VID]https://youtu.be/pNJVv1ExLjk[/VID]
Bunlar da daha önce yakalayamadığım yumurta diziliminden çıkan bebek elmalar [:)] Arada adi salyangozlar da var ama olsun elmalar çoğunlukta [:)))]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188659/130320211754121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188659/130320211754481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188659/130320211755091.jpg[/IMG]
[:nazar:][:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Maşallah Hocam Umarım sağlıklı bir şekilde çıkarlar yumurtadan. [:)))]
[QUOTE=gorkemerden]Merhaba,
Uzun süredir takip ettiğim elma salyangozlarımın yumurta dizmesini nihayet kayda alabildim. Daha önce de birkaç kez dizmişti ancak yakalayamamıştım. Elma salyangozunun nasıl yumurta dizdiğini merak edenler için detaylar videoda.
[VID]https://youtu.be/pNJVv1ExLjk[/VID]
Bunlar da daha önce yakalayamadığım yumurta diziliminden çıkan bebek elmalar [:)] Arada adi salyangozlar da var ama olsun elmalar çoğunlukta [:)))]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188659/130320211754121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188659/130320211754481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188659/130320211755091.jpg[/IMG]
[:nazar:][:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Maşallah Hocam Umarım sağlıklı bir şekilde çıkarlar yumurtadan. [:)))]
Elma Salyangozu
[QUOTE=berotti21]Merhabalar, elma salyangozu almak istiyorum fakat pek bir bilgim yok canlı hakkında. Aklıma takılan soruları cevaplarsanız sevinirim.
-Beta akvaryumunda bakılır mı (20 lt)
-Ne yer, ne içer
-Tabanda lav kırığı sorun olur mu
-Tek bakmanın sakıncası var mıdır ya da birkaç tane ile birlikte mi bakılmalı
-Akvaryuma faydaları nelerdir
-Herhangi bir zararı olur mu akvaryum için
Tüm soruları teker teker cevaplayacak yok mu [:)][/QUOTE]
Selam Hobidaşım benim Elma Salyangozları hakkında bir bilgi yazım var sana çok yardımcı olacağını düşünüyorum buraya bırakıyorum
https://www.akvaryum.com/Forum/elma_salyangozu_sss_pomacea_bridgesii_k970190.asp
[QUOTE=berotti21]Merhabalar, elma salyangozu almak istiyorum fakat pek bir bilgim yok canlı hakkında. Aklıma takılan soruları cevaplarsanız sevinirim.
-Beta akvaryumunda bakılır mı (20 lt)
-Ne yer, ne içer
-Tabanda lav kırığı sorun olur mu
-Tek bakmanın sakıncası var mıdır ya da birkaç tane ile birlikte mi bakılmalı
-Akvaryuma faydaları nelerdir
-Herhangi bir zararı olur mu akvaryum için
Tüm soruları teker teker cevaplayacak yok mu [:)][/QUOTE]
Selam Hobidaşım benim Elma Salyangozları hakkında bir bilgi yazım var sana çok yardımcı olacağını düşünüyorum buraya bırakıyorum
https://www.akvaryum.com/Forum/elma_salyangozu_sss_pomacea_bridgesii_k970190.asp
Balığımı Nasıl Taşıyacağım
[QUOTE=YouAreMagical:)]Ben yakında araba ile Ankara'dan Hakkariye gideceğim. Emanet edebileceğim kimse olmadığı için beta balığımı da götürmek zorundayım. Nerden baksan 20saatlik yol. Balığımı nasıl taşımalıyım ve bir zarar gelir mi?[/QUOTE]
Betta balığında O²'siz kalma durumu olmaz zaten labirentli bir balık maceraya girip boşa paranızı harcayarak filtre almanıza falanda gerek yok siz onu kavanoza koyun su seviyesi yarıdan az daha yukarda olacak şekilde olsun. Duracağınız duraklar olur diye düşünüyorum o sırada açın ağzını yol boyu daha hiçbir şey olmaz inanın bana. Vardığınız zaman elinizde canlı yem var ise onunla besleme yapın Artemia daha iyi olur. Balığınız daha zinde ve dinç olur hastalığa yakalanma durumunu en az düşürmüş olursunuz [:iyi:]
[QUOTE=YouAreMagical:)]Ben yakında araba ile Ankara'dan Hakkariye gideceğim. Emanet edebileceğim kimse olmadığı için beta balığımı da götürmek zorundayım. Nerden baksan 20saatlik yol. Balığımı nasıl taşımalıyım ve bir zarar gelir mi?[/QUOTE]
Betta balığında O²'siz kalma durumu olmaz zaten labirentli bir balık maceraya girip boşa paranızı harcayarak filtre almanıza falanda gerek yok siz onu kavanoza koyun su seviyesi yarıdan az daha yukarda olacak şekilde olsun. Duracağınız duraklar olur diye düşünüyorum o sırada açın ağzını yol boyu daha hiçbir şey olmaz inanın bana. Vardığınız zaman elinizde canlı yem var ise onunla besleme yapın Artemia daha iyi olur. Balığınız daha zinde ve dinç olur hastalığa yakalanma durumunu en az düşürmüş olursunuz [:iyi:]
Nemo Galaxy Halfmoon Oğlum
Çok güzel bir tank kurmuşsunuz. Nemo varyete Betta da renkleriyle uyum sağlamış hoş durmuş. Pulları kadar ömrü olsun maşallah 🧿👏
Çok güzel bir tank kurmuşsunuz. Nemo varyete Betta da renkleriyle uyum sağlamış hoş durmuş. Pulları kadar ömrü olsun maşallah 🧿👏
Betabalıgım Dipde Duruyo
[QUOTE=Belgl]Suyunu azalttim belki cok oldugu icin rahat edememistir diye su marullarim vardi hep kaciyodu birazda curumeye basladilar hasta olur diye aldım küm koymak istemedim petshopa sordugumda gerek olmadigini soylemisti. Balık yatagı almayı düşünüyorum en kısa zamanda alayım ozaman.
Balıgım 3 aya yakın benimle kabuğu sevdigini düşündüğüm icin çıkarmadım.
Akvaryumum aynalı değil cam dıştan cekince aynalı gibi gözükmüş [/QUOTE]
Arkadaşlar canlı almadan önce lütfen araştırma yapınız petshoplar satabilmek için bazen hiç olmayacak şeyleri de söylüyorlar. Betta lar ısıtıcısız yaşamaz, yaşayamaz. Betta bakacaksanız kesinlikle ısıtıcı olmalı genelde bettalarda karbon ısıtıcı tercih edilmeli o salyangoz kabuğunu çıkarmanızı tavsiye ederim çünkü bu tür kabuklar taşlar kaynatılmadan kullanılmamalı kötü niyetli parazit,bakteri vb. canlılar bulundurabilir balığınız hastalığa yakalanabilir. Ayrıca yere bir silis kum birde black water kullanırsanız balığınız çok daha sağlıklı olur. Black water yapmak için genelde betta da catappa kullanılıyor ya da kızıl ağaç kozalağı, muz yaprağı birkaç yaprak türünü kaynatıp suyunu kullanın yapraklarını da kullanın akvaryumda kullanabilecek dallar var üzüm dalı, dut dalı, kızıl ağaç dalı vb. her dal ve yaprak kullanılmaz haberiniz olsun. Canlı Artemia, su piresi, mikro kurt, sivri sinek larvası gibi canlı yemler var bunlardan alabildiğinizi alın sonra bakın balığınız ne kadar sağlıklı bir yaşam sürüyor ne kadar mutlu oluyor eğer bu canlıya bakacaksanız bunları yerine getirmelisiniz.
[QUOTE=Belgl]Suyunu azalttim belki cok oldugu icin rahat edememistir diye su marullarim vardi hep kaciyodu birazda curumeye basladilar hasta olur diye aldım küm koymak istemedim petshopa sordugumda gerek olmadigini soylemisti. Balık yatagı almayı düşünüyorum en kısa zamanda alayım ozaman.
Balıgım 3 aya yakın benimle kabuğu sevdigini düşündüğüm icin çıkarmadım.
Akvaryumum aynalı değil cam dıştan cekince aynalı gibi gözükmüş [/QUOTE]
Arkadaşlar canlı almadan önce lütfen araştırma yapınız petshoplar satabilmek için bazen hiç olmayacak şeyleri de söylüyorlar. Betta lar ısıtıcısız yaşamaz, yaşayamaz. Betta bakacaksanız kesinlikle ısıtıcı olmalı genelde bettalarda karbon ısıtıcı tercih edilmeli o salyangoz kabuğunu çıkarmanızı tavsiye ederim çünkü bu tür kabuklar taşlar kaynatılmadan kullanılmamalı kötü niyetli parazit,bakteri vb. canlılar bulundurabilir balığınız hastalığa yakalanabilir. Ayrıca yere bir silis kum birde black water kullanırsanız balığınız çok daha sağlıklı olur. Black water yapmak için genelde betta da catappa kullanılıyor ya da kızıl ağaç kozalağı, muz yaprağı birkaç yaprak türünü kaynatıp suyunu kullanın yapraklarını da kullanın akvaryumda kullanabilecek dallar var üzüm dalı, dut dalı, kızıl ağaç dalı vb. her dal ve yaprak kullanılmaz haberiniz olsun. Canlı Artemia, su piresi, mikro kurt, sivri sinek larvası gibi canlı yemler var bunlardan alabildiğinizi alın sonra bakın balığınız ne kadar sağlıklı bir yaşam sürüyor ne kadar mutlu oluyor eğer bu canlıya bakacaksanız bunları yerine getirmelisiniz.
Adi Salyangoz Fayda ve Zararları
[QUOTE=ternapi]
Tam tersine, asıl yeni başlayan arkadaşlar için çok daha faydalı.
Şöyle ki:
Alarm! Salyangozlar çoğalmaya başladı!
*Kontrol et--Yemlemeyi fazla mı yapıyorum?
"Evet" ise yemlemeyi azalt, sadece balıkların birkaç dakikada tüketebileceği kadar yem verme alışkanlığını edin.
*Kontrol et--Bitkilerimde bozulma mı var?
"Evet" ise sebebini tespit et ve gereken düzenlemeyi yap, ışık-besin dengesini korumayı öğren.
*Kontrol et--Balıklarda hastalıklar ve ölümler mi oluyor?
"Evet" ise önce tedavi yöntemlerini öğrenip uygula ve sonrası için, balıkların ihtiyaçlarına uygun ortam ve su şartlarını sağlamayı öğren.
*Kontrol et--Yosun sorunu mu yaşıyorum?
"Evet" ise ışık-gübreleme dengesi ve su değerlerini düzeltmeyi, stabil tutmayı öğren.
Yeni başlayan arkadaşım, böylece ileride başarılı ve bilgili bir akvarist olabilirsin[:iyi:] [/QUOTE]
Hobidaşım sana kesinlikle katılıyorum hobide uzun süredir bulunup adi salyangoz istilasına uğrayıp kurtuldum deyip canlıların canına kıymış çoğu. Ama bu sorunu doğal bir şekilde yavaş yavaş kontrol edebiliriz. Adi salyangozların çok fazla üremesinin tek sebebi aşırı beslenme bu canlıya gereğinden fazla besin tükettirirsek içgüdüsel olarak ürüyor. Doğada da bir döngü var eğer farelerin sayısı çok olursa onunla beslenenler daha iyi beslenip üreme sayılarını arttırırlar veya farelerin sayısı az olursa onunla beslenenler in sayısı da dengede kalır ve bir süre sonra azalmaya başlar bunun gibi düşünmek gerekir. Adi salyangoz konusunda çok büyük bir ön yargı var oysa ki akvaryumunuzun küçük kahramanları eğer sayı dengede kalırsa. Benim önerim yemlemeyi salyangoza yetecek şekilde yapmak. Herkese Sağlıklı Hobiler Dilerim [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120212016321.jpg[/IMG]
[QUOTE=ternapi]
Tam tersine, asıl yeni başlayan arkadaşlar için çok daha faydalı.
Şöyle ki:
Alarm! Salyangozlar çoğalmaya başladı!
*Kontrol et--Yemlemeyi fazla mı yapıyorum?
"Evet" ise yemlemeyi azalt, sadece balıkların birkaç dakikada tüketebileceği kadar yem verme alışkanlığını edin.
*Kontrol et--Bitkilerimde bozulma mı var?
"Evet" ise sebebini tespit et ve gereken düzenlemeyi yap, ışık-besin dengesini korumayı öğren.
*Kontrol et--Balıklarda hastalıklar ve ölümler mi oluyor?
"Evet" ise önce tedavi yöntemlerini öğrenip uygula ve sonrası için, balıkların ihtiyaçlarına uygun ortam ve su şartlarını sağlamayı öğren.
*Kontrol et--Yosun sorunu mu yaşıyorum?
"Evet" ise ışık-gübreleme dengesi ve su değerlerini düzeltmeyi, stabil tutmayı öğren.
Yeni başlayan arkadaşım, böylece ileride başarılı ve bilgili bir akvarist olabilirsin[:iyi:] [/QUOTE]
Hobidaşım sana kesinlikle katılıyorum hobide uzun süredir bulunup adi salyangoz istilasına uğrayıp kurtuldum deyip canlıların canına kıymış çoğu. Ama bu sorunu doğal bir şekilde yavaş yavaş kontrol edebiliriz. Adi salyangozların çok fazla üremesinin tek sebebi aşırı beslenme bu canlıya gereğinden fazla besin tükettirirsek içgüdüsel olarak ürüyor. Doğada da bir döngü var eğer farelerin sayısı çok olursa onunla beslenenler daha iyi beslenip üreme sayılarını arttırırlar veya farelerin sayısı az olursa onunla beslenenler in sayısı da dengede kalır ve bir süre sonra azalmaya başlar bunun gibi düşünmek gerekir. Adi salyangoz konusunda çok büyük bir ön yargı var oysa ki akvaryumunuzun küçük kahramanları eğer sayı dengede kalırsa. Benim önerim yemlemeyi salyangoza yetecek şekilde yapmak. Herkese Sağlıklı Hobiler Dilerim [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120212016321.jpg[/IMG]
Su Altı Fotoğrafçılığı En Güzel Fotoğraflar Burada
DeRT DöRT's
Salyangoz Dünyası
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120212016321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120212016171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120212016071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120212016441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120210013271.jpg[/IMG]
DeRT DöRT's
Salyangoz Dünyası
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120212016321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120212016171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120212016071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120212016441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120210013271.jpg[/IMG]
Japon Sindirim Problemi
[QUOTE=goldfishlove]
Eski akvaryumumdu . Aldığım balıklar 4 5 cmdi o aralar. Geçici olarak bakıyordum o akvaryumda. Şu an 100 55 45 ölçüsünde akvaryumum var. 5 oranda aldım sıkıntı yok teşekkürler...[/QUOTE]
İyi sevindim sizin adınıza kusura bakmayın biraz sertim bu konuda önemli olan canlıların daha düzgün koşullarda sağlıklı bir şekilde yaşaması [:iyi:]
[QUOTE=goldfishlove]
Eski akvaryumumdu . Aldığım balıklar 4 5 cmdi o aralar. Geçici olarak bakıyordum o akvaryumda. Şu an 100 55 45 ölçüsünde akvaryumum var. 5 oranda aldım sıkıntı yok teşekkürler...[/QUOTE]
İyi sevindim sizin adınıza kusura bakmayın biraz sertim bu konuda önemli olan canlıların daha düzgün koşullarda sağlıklı bir şekilde yaşaması [:iyi:]
Japon Sindirim Problemi
[QUOTE=goldfishlove]Selamlar, 60 litrede 3 japonum var. Cok temiz bakiyorum hicbir seyi aksatmiyorum. Bi oranda cok problemli. Beyaz benegi geciyo baska bir derdi başlıyor. Neyse..
Yemlerim hikari oranda gold, jbl goldpears, sera vipegran. Sabah akşam azar azar veriyorum. Haftada 1 2 kez bezelye ya da baska bi sebze veriyorum. Gecen havuc verdim.
Dogru düzgün normal dışkı görmüyorum son zamanlar. Incecik beyaz örümcek ağı gibi uzuyor, bi kısmı baloncuklu bi kismi dışkı. Su yuzeyinde yüzüyor sonra dışkı.
Ingiliz(epsom) tuzuyla banyo ettirdim. Bezelye verdim. Normal dışkı yapti bugun baktim yine aynı.
Hareketli neşeli formu iyi bu dışkı normal mi bilmiyorum.
Bir de ic filtrenin baloncuk püskürten borusuna karsi yüzüyor, nereseyse agzini boruya yapistiracak ne yapmaya çalışıyor anlamadim. Belasini arıyor sanırım. Lütfen rica ediyorum yardim edin[:(((]
Yok mu yardımcı olacak?[/QUOTE]
Yani burada sorun balıkta değil sizde öncelikle canlıyı alırken biraz araştırma yapsaydınız nasıl bakılacağını ve nasıl uygun ortam hazırlanacağını bilirdiniz. Japon balığı akvaryumunda hacim çok önemlidir ne olursa olsun ilk balığa 50lt sonra ki her balık için 10lt arttırarak ayarlamanız gerekir ayrıca iç filtre hiç sağlıklı değil eğer dışkısı beyaz ve şeffaf ise iç parazittir sarımsaklı yem öneririm haftada bir her canlı için kesinlikle diyetine eklenmesi gerekir bünyesinin sağlam olması için. Birde sizden ricam granül yemi azaltmanın bir sebepte bu olabilir sindirimde.[EDIT]DeRT DöRTs,2021-01-31 23:58:51[/EDIT]
[QUOTE=engin045]
Rica ederim, bu yem aşırı kullanıldığında kabızlık ve ileride dropsy gibi durumlara neden olabiliyor. Hikari yemler genelde beğenilir. Şu an ben de ismini bilmediğim(açıktan almıştım) hikari yem kullanıyorum. Hikari Oranda çok büyük bir yem ayrıca suya batmayan bir yemdir. Sanki büyük balıklar için üretilmiş gibi. [/QUOTE]
O yemler genelde alabalık yemi olarak geçiyor havuzlarda falan kullanılıyor japona biraz daha ağır gelmiş olabilir.
[QUOTE=goldfishlove]Selamlar, 60 litrede 3 japonum var. Cok temiz bakiyorum hicbir seyi aksatmiyorum. Bi oranda cok problemli. Beyaz benegi geciyo baska bir derdi başlıyor. Neyse..
Yemlerim hikari oranda gold, jbl goldpears, sera vipegran. Sabah akşam azar azar veriyorum. Haftada 1 2 kez bezelye ya da baska bi sebze veriyorum. Gecen havuc verdim.
Dogru düzgün normal dışkı görmüyorum son zamanlar. Incecik beyaz örümcek ağı gibi uzuyor, bi kısmı baloncuklu bi kismi dışkı. Su yuzeyinde yüzüyor sonra dışkı.
Ingiliz(epsom) tuzuyla banyo ettirdim. Bezelye verdim. Normal dışkı yapti bugun baktim yine aynı.
Hareketli neşeli formu iyi bu dışkı normal mi bilmiyorum.
Bir de ic filtrenin baloncuk püskürten borusuna karsi yüzüyor, nereseyse agzini boruya yapistiracak ne yapmaya çalışıyor anlamadim. Belasini arıyor sanırım. Lütfen rica ediyorum yardim edin[:(((]
Yok mu yardımcı olacak?[/QUOTE]
Yani burada sorun balıkta değil sizde öncelikle canlıyı alırken biraz araştırma yapsaydınız nasıl bakılacağını ve nasıl uygun ortam hazırlanacağını bilirdiniz. Japon balığı akvaryumunda hacim çok önemlidir ne olursa olsun ilk balığa 50lt sonra ki her balık için 10lt arttırarak ayarlamanız gerekir ayrıca iç filtre hiç sağlıklı değil eğer dışkısı beyaz ve şeffaf ise iç parazittir sarımsaklı yem öneririm haftada bir her canlı için kesinlikle diyetine eklenmesi gerekir bünyesinin sağlam olması için. Birde sizden ricam granül yemi azaltmanın bir sebepte bu olabilir sindirimde.[EDIT]DeRT DöRTs,2021-01-31 23:58:51[/EDIT]
[QUOTE=engin045]
Rica ederim, bu yem aşırı kullanıldığında kabızlık ve ileride dropsy gibi durumlara neden olabiliyor. Hikari yemler genelde beğenilir. Şu an ben de ismini bilmediğim(açıktan almıştım) hikari yem kullanıyorum. Hikari Oranda çok büyük bir yem ayrıca suya batmayan bir yemdir. Sanki büyük balıklar için üretilmiş gibi. [/QUOTE]
O yemler genelde alabalık yemi olarak geçiyor havuzlarda falan kullanılıyor japona biraz daha ağır gelmiş olabilir.
Timsah Balığım Ölmek Üzere Acılll
[QUOTE=mustafa_ata48]Öncelikle merhaba 2 hafta kadar önce yeni bir tank kurdum içinde pacu,tinfoil,Senegal bişiri ve timsah balığı var bütün balıklarımın aşırı sağlıklı olmasına rağmen timsah balığım hiç yem yemedi azına bile tuttum ama yemiyor ve artık yüzmüyor dipte duruyor tankın boyutları şuanlık uygun büyüyünce 1200Lt tankıma koyacağım ama yaşarsa .filtreleme olarak bir pipo filtre birde akıntı yapmayacak bir iç filtre var ısıtıcı var 24 derece herhangi bir ilaç kullanmadım yem olarak canlı un kurdu, dondurulmuş kan kurdu , normal yem, ölü balık ve normal yem denedim ama bir tek o yemedi [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220558/310120212014181.jpg[/IMG][/QUOTE]
Eğer aldığınızdan beri hiç birşey yemiyorsa ya alıştırırken bir sorun olmuş tam hayvanın istediği gibi olmamış ya da gelirken strese girmiş olabilir birde ısıdan dolayı olabilir belki ısıyı biraz daha arttırabilirsiniz ben aynı sorunu Oscar da yaşadım ısı sorunundan dolayı ısıtıcım kırıldı 2 haftaya yakın ısıtıcısız durdular alamadım sonra bir halsizlik çöktü üstlerine
yan yatıp hareketlerini azalttılar hareket bile etmiyorlardı dedim aha öldü aha ölecek yeme tepki azaldı hatta hiç yemediler 1 hafta boyunca sonra ısıtıcı alıp kademeli olarak yükselttim ve kurtardım sonra yemde yemeye başladılar bu benim kendi tecrübem belki yardımcı olur [:iyi:][EDIT]DeRT DöRTs,2021-01-31 23:49:27[/EDIT]
[QUOTE=mustafa_ata48]Öncelikle merhaba 2 hafta kadar önce yeni bir tank kurdum içinde pacu,tinfoil,Senegal bişiri ve timsah balığı var bütün balıklarımın aşırı sağlıklı olmasına rağmen timsah balığım hiç yem yemedi azına bile tuttum ama yemiyor ve artık yüzmüyor dipte duruyor tankın boyutları şuanlık uygun büyüyünce 1200Lt tankıma koyacağım ama yaşarsa .filtreleme olarak bir pipo filtre birde akıntı yapmayacak bir iç filtre var ısıtıcı var 24 derece herhangi bir ilaç kullanmadım yem olarak canlı un kurdu, dondurulmuş kan kurdu , normal yem, ölü balık ve normal yem denedim ama bir tek o yemedi [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220558/310120212014181.jpg[/IMG][/QUOTE]
Eğer aldığınızdan beri hiç birşey yemiyorsa ya alıştırırken bir sorun olmuş tam hayvanın istediği gibi olmamış ya da gelirken strese girmiş olabilir birde ısıdan dolayı olabilir belki ısıyı biraz daha arttırabilirsiniz ben aynı sorunu Oscar da yaşadım ısı sorunundan dolayı ısıtıcım kırıldı 2 haftaya yakın ısıtıcısız durdular alamadım sonra bir halsizlik çöktü üstlerine
yan yatıp hareketlerini azalttılar hareket bile etmiyorlardı dedim aha öldü aha ölecek yeme tepki azaldı hatta hiç yemediler 1 hafta boyunca sonra ısıtıcı alıp kademeli olarak yükselttim ve kurtardım sonra yemde yemeye başladılar bu benim kendi tecrübem belki yardımcı olur [:iyi:][EDIT]DeRT DöRTs,2021-01-31 23:49:27[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi NightWist, 21:18
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
