ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Dgkngull
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Mart 2020 20:46
Son Ziyaret:
01 Mayıs 2026 05:46
Toplam Mesaj:
19 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğukan Gül
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Doğukan Gül
SON 10 MESAJI
Bitkiler Ölüyor
[QUOTE=ibryldz]
Ben akvaryumu ilk kurduğumda bu tarz bir sorun yaşamıştım ama Walstad yöntemi ile kurduğum için sorun kendi kendine çözülmüştü. Araştırırken bir paylaşım görmüştüm belki işinize yarar linki bırakıyorum. [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/yaprak_erimesi_k970479.asp[/URL] [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim bir bakıyım her yorum öneri değerli benim için :)
[QUOTE=ibryldz]
Ben akvaryumu ilk kurduğumda bu tarz bir sorun yaşamıştım ama Walstad yöntemi ile kurduğum için sorun kendi kendine çözülmüştü. Araştırırken bir paylaşım görmüştüm belki işinize yarar linki bırakıyorum. [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/yaprak_erimesi_k970479.asp[/URL] [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim bir bakıyım her yorum öneri değerli benim için :)
Bitkiler Ölüyor
[QUOTE=benerium]Emers ortamdan submers ortama uyum sorunu gibi geldi bana.[/QUOTE]
Gübre problemim olduğunu düşünüyordum fakat söylediğiniz biraz daha farklı bir olay bu sorun olan bitkileri daha detaylı araştırırım teşekkürler.
[QUOTE=benerium]Emers ortamdan submers ortama uyum sorunu gibi geldi bana.[/QUOTE]
Gübre problemim olduğunu düşünüyordum fakat söylediğiniz biraz daha farklı bir olay bu sorun olan bitkileri daha detaylı araştırırım teşekkürler.
Bitkiler Ölüyor
[QUOTE=darkaura]Co2 yoksa 36watt uygundur. Çok yoğun bitkide yok, ama canlı yükü az, su değişimi iyi demekki suda nitrat birikmiyor, Tabandaki gübrede yetmiyor anlaşılan. Reeflowers all inclusive düşük destek için yapılmış gübredir çok az nitrat içerir. NPk yı düşük destekde kullanırken dikkatli olmak gerekir. Suda birikme yaparsa özellikle fosfat canlı kıyımı yapabilir. Bol su değişimi ile kontrollu kullanın, ölen bir canlı olursa hemen su değişimi yapın. Tankda bitkide yok, en minimal miktarda kullanmak uygundur. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim söylediklerinizi uygulayacağım ve başta az bitkiyle deniyimlemek istedim bu gibi sorunlarla karşılaşabilirim. Tavsiyeleriniz için sağolun.[QUOTE=ibryldz]
Merhabalar, akvaryumunuzda balık, karides ya da salyangoz gibi canlılar mevcut mu? Ayrıca akvaryumu hangi yöntemle kurduğunuzu paylaşır mısınız? (Walstad, normal kurulum gibi)[/QUOTE]
Akvaryum normal kurulum ve karides yada salyangoz yok.Balıklarda 7 adet koi lepistes 10 adet neon tetra 8 adet silvertip tetra 2 l144 tül vatoz 4 starbai corydoras 2 adet sae 1 tane düz vatoz var.
[QUOTE=darkaura]Co2 yoksa 36watt uygundur. Çok yoğun bitkide yok, ama canlı yükü az, su değişimi iyi demekki suda nitrat birikmiyor, Tabandaki gübrede yetmiyor anlaşılan. Reeflowers all inclusive düşük destek için yapılmış gübredir çok az nitrat içerir. NPk yı düşük destekde kullanırken dikkatli olmak gerekir. Suda birikme yaparsa özellikle fosfat canlı kıyımı yapabilir. Bol su değişimi ile kontrollu kullanın, ölen bir canlı olursa hemen su değişimi yapın. Tankda bitkide yok, en minimal miktarda kullanmak uygundur. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim söylediklerinizi uygulayacağım ve başta az bitkiyle deniyimlemek istedim bu gibi sorunlarla karşılaşabilirim. Tavsiyeleriniz için sağolun.[QUOTE=ibryldz]
Merhabalar, akvaryumunuzda balık, karides ya da salyangoz gibi canlılar mevcut mu? Ayrıca akvaryumu hangi yöntemle kurduğunuzu paylaşır mısınız? (Walstad, normal kurulum gibi)[/QUOTE]
Akvaryum normal kurulum ve karides yada salyangoz yok.Balıklarda 7 adet koi lepistes 10 adet neon tetra 8 adet silvertip tetra 2 l144 tül vatoz 4 starbai corydoras 2 adet sae 1 tane düz vatoz var.
Bitkiler Ölüyor
Değerli yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim söylediğiniz gibi hemen npk gübre sipariş verdim kullanmaya başlayacağım.
[QUOTE=darkaura]Power lede geçişte çok yaşanan durumlar. Verimli bir ışık yaptıysanız bitkiler başta çok hızlı gelişir ama aynı sırada sudaki gübreyide çok hızlı tüketirler. Kısa süre sonra sudaki gübre ve mineraller tükenince gelişim durur, bozulmalar başlar. Fotodan gördüğüm kadarıyla çok ağır nitrat eksikliği var. Npk takviyesi gerekli ama tam kesin yardım istiyorsanız önce tankınızın tüm bilgilerini detaylı vermeniz gerekir, tankın ölçüleri nedir, en boy yükseklik, aydınlatma nedir, hangi bitkiler var, hangi gübreler kullanılıyor, zeminde takviyeli toprak var mı, co2 takviyesi var mı varsa hangi sistem kullanılıyor, ne sıklıkle ne kadar su değişimi yapılıyor. Bitki işi çok hassas iştir, tek bir parametredeki sapma çok farklı sonuçlar doğurur. Tankın herşeyini bilmeden ne kadar gübre ışık istiyor bir şey demek mümkün değil.[/QUOTE]
Abi hepsini detaylı yazıyım öncelikle powerledi senin konundan örnek alarak yaklaşık 1 sene önce yaptım yukarıda 32w demişim ama 36w dıy powerled var 6500k beyaz,kırmızı ve mavi şeklinde elimden geldiğince homojen dağılımla yaptım.
Akvaryum 90x50x50 ölçülerine sahip alt tabanda sadece hagen kum var ortalama 4-5 cm civarlarında ve ayrıca kapsül gübre kullandım. Sıvı gübre olarakta reeflowers all inclusive kullanıyorum.Co2 desteği şuanlık yok deneme amaçlı limon karbonat olayını yaptım ve onun dışında da bitkilerim elodea,nomaphila spp,ludwigia ovasil,nummularia sp green,bacopa ve yine deneme amaçlı rotala macandra mini var eksik saydığım olabilir ilk defa deneyimliyorum ve sil baştan bir kurulum yaptım 3 hafta öncesinde.Haftalık olarakta %20-%30 arası su değişimi yapıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/150420221135271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/150420221135321.jpg[/IMG]
Akvaryumum da şuanda telefonumda olan görüntüsü budur. Eksiklerim ve yanlış telaffuzum varsa affola 😊[EDIT]Dgkngull,2022-04-15 11:47:43[/EDIT]
Değerli yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim söylediğiniz gibi hemen npk gübre sipariş verdim kullanmaya başlayacağım.
[QUOTE=darkaura]Power lede geçişte çok yaşanan durumlar. Verimli bir ışık yaptıysanız bitkiler başta çok hızlı gelişir ama aynı sırada sudaki gübreyide çok hızlı tüketirler. Kısa süre sonra sudaki gübre ve mineraller tükenince gelişim durur, bozulmalar başlar. Fotodan gördüğüm kadarıyla çok ağır nitrat eksikliği var. Npk takviyesi gerekli ama tam kesin yardım istiyorsanız önce tankınızın tüm bilgilerini detaylı vermeniz gerekir, tankın ölçüleri nedir, en boy yükseklik, aydınlatma nedir, hangi bitkiler var, hangi gübreler kullanılıyor, zeminde takviyeli toprak var mı, co2 takviyesi var mı varsa hangi sistem kullanılıyor, ne sıklıkle ne kadar su değişimi yapılıyor. Bitki işi çok hassas iştir, tek bir parametredeki sapma çok farklı sonuçlar doğurur. Tankın herşeyini bilmeden ne kadar gübre ışık istiyor bir şey demek mümkün değil.[/QUOTE]
Abi hepsini detaylı yazıyım öncelikle powerledi senin konundan örnek alarak yaklaşık 1 sene önce yaptım yukarıda 32w demişim ama 36w dıy powerled var 6500k beyaz,kırmızı ve mavi şeklinde elimden geldiğince homojen dağılımla yaptım.
Akvaryum 90x50x50 ölçülerine sahip alt tabanda sadece hagen kum var ortalama 4-5 cm civarlarında ve ayrıca kapsül gübre kullandım. Sıvı gübre olarakta reeflowers all inclusive kullanıyorum.Co2 desteği şuanlık yok deneme amaçlı limon karbonat olayını yaptım ve onun dışında da bitkilerim elodea,nomaphila spp,ludwigia ovasil,nummularia sp green,bacopa ve yine deneme amaçlı rotala macandra mini var eksik saydığım olabilir ilk defa deneyimliyorum ve sil baştan bir kurulum yaptım 3 hafta öncesinde.Haftalık olarakta %20-%30 arası su değişimi yapıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/150420221135271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/150420221135321.jpg[/IMG]
Akvaryumum da şuanda telefonumda olan görüntüsü budur. Eksiklerim ve yanlış telaffuzum varsa affola 😊[EDIT]Dgkngull,2022-04-15 11:47:43[/EDIT]
Bitkiler Ölüyor
Tamamdır teşekkür ederiimm
Tamamdır teşekkür ederiimm
Bitkiler Ölüyor
Tabiki, fotoğrafta görünen bitkiler elodea,nomaphila spp,ludwigia ovasil ve nummularia sp green olması lazım kolay bitki türü paketi olarak satın aldım ilk deneyimim isimler yanlış olabilir o yüzden bilginiz olsun.
Işık olarakta şuanlık 32w kendim yapmış olduğum powerled’i kullanıyorum fakat herşeyi hazır bağlantılarını yapıp 72w yükselticem çünkü akvaryum boyutuna göre hesapladığımda ışığım yetersiz kalıyor.
Tabiki, fotoğrafta görünen bitkiler elodea,nomaphila spp,ludwigia ovasil ve nummularia sp green olması lazım kolay bitki türü paketi olarak satın aldım ilk deneyimim isimler yanlış olabilir o yüzden bilginiz olsun.
Işık olarakta şuanlık 32w kendim yapmış olduğum powerled’i kullanıyorum fakat herşeyi hazır bağlantılarını yapıp 72w yükselticem çünkü akvaryum boyutuna göre hesapladığımda ışığım yetersiz kalıyor.
Bitkiler Ölüyor
Yorumunuz için teşekkür ederim tavsiyenizi uygulayacağım fakat sabırlı olsamda her geçen gün bitkiler daha kötü oluyor gibi çözemedim inşallah toparlar 😊
Yorumunuz için teşekkür ederim tavsiyenizi uygulayacağım fakat sabırlı olsamda her geçen gün bitkiler daha kötü oluyor gibi çözemedim inşallah toparlar 😊
Bitkiler Ölüyor
[B]Merhaba;
Bitkileri ekeli yaklaşık 3 hafta oluyor.İlk zamanlarda çok güzel gelişen ve büyüyen bitkilerim son 5 gündür bu hale geldi.Yapraklar siyahlaşıyor ve delinmeye başlıyor yada direk delinip kopmaya başlıyor. Bu durumun başlangıcında kapsül gübre ektim ve reeflowers all inclusive kullanmaya başladım fakat hala bir düzelme gözükmüyor ve ölmeye devam ediyolar. Sizce sorun nedir yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/140420220030081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/140420220030141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/140420220030181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/140420220030251.jpg[/IMG]
[B]Merhaba;
Bitkileri ekeli yaklaşık 3 hafta oluyor.İlk zamanlarda çok güzel gelişen ve büyüyen bitkilerim son 5 gündür bu hale geldi.Yapraklar siyahlaşıyor ve delinmeye başlıyor yada direk delinip kopmaya başlıyor. Bu durumun başlangıcında kapsül gübre ektim ve reeflowers all inclusive kullanmaya başladım fakat hala bir düzelme gözükmüyor ve ölmeye devam ediyolar. Sizce sorun nedir yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/140420220030081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/140420220030141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/140420220030181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/140420220030251.jpg[/IMG]
Silinsin Lütfen
FORUM MÜKEMMEL DERECE DE YARDIM SEVER VE GÜNCEL TEŞEKKÜRLER. KONU SİLİNSİN LÜTFEN.......[EDIT]Dgkngull,2020-07-27 01:27:33[/EDIT]
FORUM MÜKEMMEL DERECE DE YARDIM SEVER VE GÜNCEL TEŞEKKÜRLER. KONU SİLİNSİN LÜTFEN.......[EDIT]Dgkngull,2020-07-27 01:27:33[/EDIT]
Mayalı Sistem Co2 Yapımı ( Tavsiye Gerekli )
[B][QUOTE=zaferrrr]Merhaba. Sistemde %90 kaçak vardır. Her defasında sallarsanız ömrü çok kısalır sistemin. Hortumları kapaklara karbonat ve japon yapıştırıcı ile yapıştırın. Nerede kaçak var iyice kontrol edin. Ayrıca kabarcıklar akvaryumun içinde dağılacak şekilde küçük çıkmıyorsa faydası olmaz. İce tea şişesini değiştirmenizi tavsiye ederim çünkü basınca dayanıklı değil. Ek olarak ta sitrik asit sisteme geçmenizi tavsiye ederim. Ben uzun süre mayalı kullandım fakat pek faydalı olmadı. Şuan sitrik asit kullanıyorum ve yaptığım karışım 3 ay kadar bitmiyor. Maliyeti de 10 tl civarı tutuyor. [/QUOTE]
Cevabınız için çok teşekkür ederim. O zaman yarın sistemi bozup tekrardan yapıyım ve sitrik asit dediğiniz sistem limon tuzu - karbonhidrat olan mı ? Çünkü eğer o ise açıkcası hata benim olsada mayalıda bir tık soğudum, dediğiniz gibi araştırmalarımın sonucunda da bu daha uzun gidiyormuş bu yüzden bunu bozuk tekrardan o şekilde yapma planım vardı.Son olarak ice tea şişesi basınca dayanıklı değil demişsiniz düşünmem gerekirdi asitsiz bir içecek sonuçta.
[QUOTE=mrcnnn]Hocam icetea şişesi basınca dayanıklı bir şişe değil. Belki bu yüzden kapağının kenarlarından falan co2 kaçırıyo olabilir. Bir de ucuz çekvalf falan kullandıysanız ordan da kaçırabilir. Bence 2. şişeyi bi kola şişesiyle değiştirip tekrar deneyin.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim yorumunuz için.Tavsiyenizi göz önünde bulundurup sistemi tekrardan yapıcam.[/B]
[B][QUOTE=zaferrrr]Merhaba. Sistemde %90 kaçak vardır. Her defasında sallarsanız ömrü çok kısalır sistemin. Hortumları kapaklara karbonat ve japon yapıştırıcı ile yapıştırın. Nerede kaçak var iyice kontrol edin. Ayrıca kabarcıklar akvaryumun içinde dağılacak şekilde küçük çıkmıyorsa faydası olmaz. İce tea şişesini değiştirmenizi tavsiye ederim çünkü basınca dayanıklı değil. Ek olarak ta sitrik asit sisteme geçmenizi tavsiye ederim. Ben uzun süre mayalı kullandım fakat pek faydalı olmadı. Şuan sitrik asit kullanıyorum ve yaptığım karışım 3 ay kadar bitmiyor. Maliyeti de 10 tl civarı tutuyor. [/QUOTE]
Cevabınız için çok teşekkür ederim. O zaman yarın sistemi bozup tekrardan yapıyım ve sitrik asit dediğiniz sistem limon tuzu - karbonhidrat olan mı ? Çünkü eğer o ise açıkcası hata benim olsada mayalıda bir tık soğudum, dediğiniz gibi araştırmalarımın sonucunda da bu daha uzun gidiyormuş bu yüzden bunu bozuk tekrardan o şekilde yapma planım vardı.Son olarak ice tea şişesi basınca dayanıklı değil demişsiniz düşünmem gerekirdi asitsiz bir içecek sonuçta.
[QUOTE=mrcnnn]Hocam icetea şişesi basınca dayanıklı bir şişe değil. Belki bu yüzden kapağının kenarlarından falan co2 kaçırıyo olabilir. Bir de ucuz çekvalf falan kullandıysanız ordan da kaçırabilir. Bence 2. şişeyi bi kola şişesiyle değiştirip tekrar deneyin.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim yorumunuz için.Tavsiyenizi göz önünde bulundurup sistemi tekrardan yapıcam.[/B]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
