ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
murat350691
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Şubat 2020 21:11
Son Ziyaret:
25 Mart 2020 03:18
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat karahan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Murat karahan
SON 5 MESAJI
Low Tech Bitki Akvaryumu Kurdum Resimli (yardım)
[QUOTE=deatless22]Merhaba Murat bey, öncelikle hayırlı olsun akvaryumunuz.
Sorularınıza cevap vereyim
1- İlk 10 gün 4-6 saat verebilirsiniz, sonra 8 saat ışık yeterli olur. Bitkileriniz lowtech genelde optimum ışık yeterli gelir. Fazla ışık alg-yosun oluşumuna neden olabilir.
2- CO2 tabletleri, CO2 difüzyon reaktörü deliğine yerleştirerek kullanabilirsiniz. Bittikçe yenisi yerleştirirsiniz. (CO2 difüzyon reaktörünü ekliyorum)
3- Sıvı gübre haftada 4 ml eklemeniz gerekir. Bir basmada 2ml damlatır, 2 defa yapmanız gerek. Su değişiminden sonra yapabilirsiniz her hafta.
4- Adaptasyon sürecinde çürümeler olabilir, besin eksikliği de olabilir akvaryumda. Gübreleri ve CO2 yi eklerseniz akvaryumun düzelir.
Fakat bir husus var akvaryumda "220 V 50h Rx 400 2 adet florosan" diye belirttiğiniz dalgıç florasan sanırım. Bitkili akvaryum için bunun bir faydası olmaz. Akvaryum hacminiz 30 litre brüt. Aydınlatmanızı değiştirmeniz gerekir. Şerit led (15-20 watt seviyesinde )ile bir aydınlatma yapabilirsiniz veya normal beyaz led ampul (10w'lardan 2 tane) alıp aydınlatma yapabilirsiniz. İstediğiniz bitki çoğalması için elinizdeki gübreler yeterli, CO2 de var, ışığı da ayarlarsanız gayet güzel olacaktır.
CO2 difüzyon reaktörü
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/125974/190220201449381.jpg[/IMG][/QUOTE]
Aydınlatma için ürünleri aldıgım yer iki adetin bitkiler için yeterli olcagını söyledi.
Co2 atomizer var elimde tablet ile bunu nasil kullanabilirim
Mayalı sistemmiş gibi pet şişeye su doldurup tableti atip atomizere baglamayı düşünüyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/190220201823421.jpg[/IMG]
[QUOTE=Splendor]1- ışıklandırmam kaç saat olucak
İlk ay günlük 4-5 saat ile başlayın, her ay 1-2 saat artırarak 8 saate kadar çıkarın. Her gün ışığın aynı saate açılıp kapanması önemli. Zaman ayarlı priz kullanın.
2- co2 tableti hafta 1 su degisiminden sonra mı 1 adet atıcam ?
Hiç kullanmadım o yüzden başka bir sistem tavsiye edeyim. D201 ya da D501 set edinin. Çalışma prensibi aynı, adları ve görünüşleri farklı. Tanka düzenli co2 sağlamanın en ucuz ve güzel yolu bu sistemdir. Mayalı sistem gibi uğraştırmaz ve 1 aya kadar stabil co2 çıkışı sağlar. Ayrıca sudaki co2 seviyesini takip etmek için co2 indicator edinin. Sudaki co2 dalgalanmaları balıkları ve bitkiler kötü etkiler ve yosun oluşumuna sebebiyet verir.
3-sıvı gübreyi sy degisininden sonra hafta 1 kez 3 damla mı atıcam
tropicanın hem turuncu şişesi hem de yeşil şişesi mevcut, sizdeki hangisi?
4-java fernin yaprak uçlarında kararmalar oldu
yeni sürgünler çıkacak, bu bitki yeni filizlerini yaprak uçlarından verir, zamanla görürsünüz.
Bu malzemelerime göre bana eksik yada fazla ve bakım periyodu önerisi yazarsanız çok mutlu olurum.Akvaryumun berrakve canlı görünümlü bitkilere sahip olmasını istiyorum.Akvaryum 2 günlük şuan yardımlarınız için herkese çok teşekkürler şimdiden
- Tank suyu bulanık. Belli ki bakteri kültürünü oturtmamışsınız. Sera Nitrivec kullanmanızı tavsiye ederim. Direkt olarak tanka uygulayabilirsiniz.
- Su içi floresanlarla bitki işi zor. Aydınlatma ile ilgili led armatür yapmanızı tavsiye ederim. Uygulamalı anlatımlar ya da bunları tanklara uygun yapıp satan hobiciler mevcut. Ben de onlardan birini kullanıyorum ve gayet memnunum. Rifai adlı üyeden almıştım.
- Haftalık %30 su değişimi kesinlikle gerekli. Bir kaç gün önceden suyu doldurun ve bekletin. Mesela her pazar günü su değişimini yapın.
Son olarak; Yukarıdaki "CO2 difüzyon reaktörü" diye konulan alet co2 difüzörüdür, yani hortumun bir ucu buna bağlıdır, diğer ucu tüpe ya da mayalı şişesine. Yüksek basınçla co2'yi minik kabarcıklar haline getirip suda daha rahat çözünmesini sağlar. Co2 tabletle kullanılacak bir ürün değildir.
[URL]https://mossdepo.com/index.php?id_product=232&controller=product[/URL]
[URL]https://tr.aliexpress.com/item/32958969193.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.38fac9829fPh1r&algo_pvid=05c4e16e-739f-49ee-a338-9c7de8591188&algo_expid=05c4e16e-739f-49ee-a338-9c7de8591188-11&btsid=0b0a3f8115821147923943981e1e0c&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_[/URL][/QUOTE]
Gübre olarak yeşil şişesi mevcut co2 ölçer alıcam ve tabletle denicem şuanlık durum bu şekilde.Çok bakım gerektirmeyen bitkiler almaya çalıştım başlangıçta co2 durumuna göre ilerlemeyi düşünüyorum.
[QUOTE=deatless22]Merhaba Murat bey, öncelikle hayırlı olsun akvaryumunuz.
Sorularınıza cevap vereyim
1- İlk 10 gün 4-6 saat verebilirsiniz, sonra 8 saat ışık yeterli olur. Bitkileriniz lowtech genelde optimum ışık yeterli gelir. Fazla ışık alg-yosun oluşumuna neden olabilir.
2- CO2 tabletleri, CO2 difüzyon reaktörü deliğine yerleştirerek kullanabilirsiniz. Bittikçe yenisi yerleştirirsiniz. (CO2 difüzyon reaktörünü ekliyorum)
3- Sıvı gübre haftada 4 ml eklemeniz gerekir. Bir basmada 2ml damlatır, 2 defa yapmanız gerek. Su değişiminden sonra yapabilirsiniz her hafta.
4- Adaptasyon sürecinde çürümeler olabilir, besin eksikliği de olabilir akvaryumda. Gübreleri ve CO2 yi eklerseniz akvaryumun düzelir.
Fakat bir husus var akvaryumda "220 V 50h Rx 400 2 adet florosan" diye belirttiğiniz dalgıç florasan sanırım. Bitkili akvaryum için bunun bir faydası olmaz. Akvaryum hacminiz 30 litre brüt. Aydınlatmanızı değiştirmeniz gerekir. Şerit led (15-20 watt seviyesinde )ile bir aydınlatma yapabilirsiniz veya normal beyaz led ampul (10w'lardan 2 tane) alıp aydınlatma yapabilirsiniz. İstediğiniz bitki çoğalması için elinizdeki gübreler yeterli, CO2 de var, ışığı da ayarlarsanız gayet güzel olacaktır.
CO2 difüzyon reaktörü
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/125974/190220201449381.jpg[/IMG][/QUOTE]
Aydınlatma için ürünleri aldıgım yer iki adetin bitkiler için yeterli olcagını söyledi.
Co2 atomizer var elimde tablet ile bunu nasil kullanabilirim
Mayalı sistemmiş gibi pet şişeye su doldurup tableti atip atomizere baglamayı düşünüyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/190220201823421.jpg[/IMG]
[QUOTE=Splendor]1- ışıklandırmam kaç saat olucak
İlk ay günlük 4-5 saat ile başlayın, her ay 1-2 saat artırarak 8 saate kadar çıkarın. Her gün ışığın aynı saate açılıp kapanması önemli. Zaman ayarlı priz kullanın.
2- co2 tableti hafta 1 su degisiminden sonra mı 1 adet atıcam ?
Hiç kullanmadım o yüzden başka bir sistem tavsiye edeyim. D201 ya da D501 set edinin. Çalışma prensibi aynı, adları ve görünüşleri farklı. Tanka düzenli co2 sağlamanın en ucuz ve güzel yolu bu sistemdir. Mayalı sistem gibi uğraştırmaz ve 1 aya kadar stabil co2 çıkışı sağlar. Ayrıca sudaki co2 seviyesini takip etmek için co2 indicator edinin. Sudaki co2 dalgalanmaları balıkları ve bitkiler kötü etkiler ve yosun oluşumuna sebebiyet verir.
3-sıvı gübreyi sy degisininden sonra hafta 1 kez 3 damla mı atıcam
tropicanın hem turuncu şişesi hem de yeşil şişesi mevcut, sizdeki hangisi?
4-java fernin yaprak uçlarında kararmalar oldu
yeni sürgünler çıkacak, bu bitki yeni filizlerini yaprak uçlarından verir, zamanla görürsünüz.
Bu malzemelerime göre bana eksik yada fazla ve bakım periyodu önerisi yazarsanız çok mutlu olurum.Akvaryumun berrakve canlı görünümlü bitkilere sahip olmasını istiyorum.Akvaryum 2 günlük şuan yardımlarınız için herkese çok teşekkürler şimdiden
- Tank suyu bulanık. Belli ki bakteri kültürünü oturtmamışsınız. Sera Nitrivec kullanmanızı tavsiye ederim. Direkt olarak tanka uygulayabilirsiniz.
- Su içi floresanlarla bitki işi zor. Aydınlatma ile ilgili led armatür yapmanızı tavsiye ederim. Uygulamalı anlatımlar ya da bunları tanklara uygun yapıp satan hobiciler mevcut. Ben de onlardan birini kullanıyorum ve gayet memnunum. Rifai adlı üyeden almıştım.
- Haftalık %30 su değişimi kesinlikle gerekli. Bir kaç gün önceden suyu doldurun ve bekletin. Mesela her pazar günü su değişimini yapın.
Son olarak; Yukarıdaki "CO2 difüzyon reaktörü" diye konulan alet co2 difüzörüdür, yani hortumun bir ucu buna bağlıdır, diğer ucu tüpe ya da mayalı şişesine. Yüksek basınçla co2'yi minik kabarcıklar haline getirip suda daha rahat çözünmesini sağlar. Co2 tabletle kullanılacak bir ürün değildir.
[URL]https://mossdepo.com/index.php?id_product=232&controller=product[/URL]
[URL]https://tr.aliexpress.com/item/32958969193.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.38fac9829fPh1r&algo_pvid=05c4e16e-739f-49ee-a338-9c7de8591188&algo_expid=05c4e16e-739f-49ee-a338-9c7de8591188-11&btsid=0b0a3f8115821147923943981e1e0c&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_[/URL][/QUOTE]
Gübre olarak yeşil şişesi mevcut co2 ölçer alıcam ve tabletle denicem şuanlık durum bu şekilde.Çok bakım gerektirmeyen bitkiler almaya çalıştım başlangıçta co2 durumuna göre ilerlemeyi düşünüyorum.
Low Tech Bitki Akvaryumu Kurdum Resimli (yeniyim)
[QUOTE=serhat480]
3 damla damlatıyorum yazmıssın bı yerde 1 ml 20 damla yazıyodu yanı senın 60 damla damlatman gerek ve gubre ne gubresı potasyum, fosfor, nıtrat, mıkro ellement bir suru cesit gubre var bıtkılerın hepsıne ıhtıyacı var ama cogunlukla potasyum eger kullandıgın gubrenın ıcındekıler kısmında potastum yoksa veya az oranda varsa dısarıdan potasyum gubresı bulmanı tavsıye ederim[/QUOTE]
İlkte 3 damla damlattım ertesi gün biraz su yenilemesi yaptım bulaniklık çoktu suda 5 damla yaptım.Gübre içinde kullandigim gübrede tüm birleşenler varmış 40.tlye aldım iyi bir gübre oldugunu ögrendim forumlarda.Birde net bir bilgiye ulaşamadım ışıklandırma saati bakım durunları için her kafadan bir ses çıktığı için kendi akvaryumunu eklemek zorunda kaldım.Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim
[QUOTE=serhat480]
3 damla damlatıyorum yazmıssın bı yerde 1 ml 20 damla yazıyodu yanı senın 60 damla damlatman gerek ve gubre ne gubresı potasyum, fosfor, nıtrat, mıkro ellement bir suru cesit gubre var bıtkılerın hepsıne ıhtıyacı var ama cogunlukla potasyum eger kullandıgın gubrenın ıcındekıler kısmında potastum yoksa veya az oranda varsa dısarıdan potasyum gubresı bulmanı tavsıye ederim[/QUOTE]
İlkte 3 damla damlattım ertesi gün biraz su yenilemesi yaptım bulaniklık çoktu suda 5 damla yaptım.Gübre içinde kullandigim gübrede tüm birleşenler varmış 40.tlye aldım iyi bir gübre oldugunu ögrendim forumlarda.Birde net bir bilgiye ulaşamadım ışıklandırma saati bakım durunları için her kafadan bir ses çıktığı için kendi akvaryumunu eklemek zorunda kaldım.Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim
Low Tech Bitki Akvaryumu Kurdum Resimli (yeniyim)
[QUOTE=serhat480]
ilk başta hayırlı olsun bende yeni yeni girdim bitkili akvaryuma arastırdığım okudugum seylerden sorularını cevaplamaya çalısım
1) ısıklandırma gunde ortalama 8 saat acık kalsa yeterlı olur bence
2)co2 tableti bende dusunmustum ama cogu kısı verım alamadım demıs sen almıssın bı kere urunu paket uzerınde yazan kullanma talımatına uymanı tavsıye ederim
3)sıvı gubre olarak elınde ne oldugunu bılmıyorum ama her gubrenın farklı dozajlarda kullanmı var hazır bı urun aldıysan en dogru kullanmayı ordan gorebılırsın
4)gubre eksıklıgınden oluyodur otasyum gubresı varsa elınde dozajını bıraz arttırabılırsın ve 3 damla değil 3 damla 1ml bile etmıyo lıtrene gore oran orantıyla hesaplamasını yapıp atman lazım
sitenin ilanlar kısmında gubre yapıp satan bı arkadas var orda gubre eksıklıklerınde ne gıbı durumlarla karsılasırsın ne kadar kullanman gerek fılana cıklamıstı bı ıncele bence[/QUOTE]
Gübre olarak hazır tropica üzerinde 100 litreye 10 ml yaziyor ben 5 ml damlatıyorum[EDIT]murat350691,2020-02-18 23:05:55[/EDIT]
[QUOTE=serhat480]
ilk başta hayırlı olsun bende yeni yeni girdim bitkili akvaryuma arastırdığım okudugum seylerden sorularını cevaplamaya çalısım
1) ısıklandırma gunde ortalama 8 saat acık kalsa yeterlı olur bence
2)co2 tableti bende dusunmustum ama cogu kısı verım alamadım demıs sen almıssın bı kere urunu paket uzerınde yazan kullanma talımatına uymanı tavsıye ederim
3)sıvı gubre olarak elınde ne oldugunu bılmıyorum ama her gubrenın farklı dozajlarda kullanmı var hazır bı urun aldıysan en dogru kullanmayı ordan gorebılırsın
4)gubre eksıklıgınden oluyodur otasyum gubresı varsa elınde dozajını bıraz arttırabılırsın ve 3 damla değil 3 damla 1ml bile etmıyo lıtrene gore oran orantıyla hesaplamasını yapıp atman lazım
sitenin ilanlar kısmında gubre yapıp satan bı arkadas var orda gubre eksıklıklerınde ne gıbı durumlarla karsılasırsın ne kadar kullanman gerek fılana cıklamıstı bı ıncele bence[/QUOTE]
Gübre olarak hazır tropica üzerinde 100 litreye 10 ml yaziyor ben 5 ml damlatıyorum[EDIT]murat350691,2020-02-18 23:05:55[/EDIT]
Low Tech Bitki Akvaryumu Kurdum Resimli (yeniyim)
Öncelikle herkese merhabalar.ilk defa bitki akvaryumu kurdum.Yapılan işlemlerimi sizinle paylaşıp önerilerinize ihtiyacım var.
50x20x30 akvaryuma:
Lav kırıgı üzerine hagen kum
220 V 50h Rx 400 2 adet florosan
24 derece ayarlanmış ısıtıcı
5w300l şelale filtre
Bitkiler:
8 adet subulata
1 Ludwigia Repens Rubin
2 Bocapa moninieri
1 java fern
1 lobelia cardinalis
1 Staurogyne repens
Toropica sıvı gübre
Sera co2 tablet (mayalı istemiyorum)
Balik olarak 6 adet kardinal neon
3 adet odessa
2 adet cüce vatos
Şimdi ögrenmek istedigim
1- ışıklandırmam kaç saat olucak
2- co2 tableti hafta 1 su degisiminden sonra mı 1 adet atıcam ?
3-sıvı gübreyi sy degisininden sonra hafta 1 kez 3 damla mı atıcam
4-java fernin yaprak uçlarında kararmalar oldu
Bu malzemelerime göre bana eksik yada fazla ve bakım periyodu önerisi yazarsanız çok mutlu olurum.Akvaryumun berrakve canlı görünümlü bitkilere sahip olmasını istiyorum.Akvaryum 2 günlük şuan yardımlarınız için herkese çok teşekkürler şimdiden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/180220202144451.jpg[/IMG][EDIT]murat350691,2020-02-19 03:02:56[/EDIT]
Öncelikle herkese merhabalar.ilk defa bitki akvaryumu kurdum.Yapılan işlemlerimi sizinle paylaşıp önerilerinize ihtiyacım var.
50x20x30 akvaryuma:
Lav kırıgı üzerine hagen kum
220 V 50h Rx 400 2 adet florosan
24 derece ayarlanmış ısıtıcı
5w300l şelale filtre
Bitkiler:
8 adet subulata
1 Ludwigia Repens Rubin
2 Bocapa moninieri
1 java fern
1 lobelia cardinalis
1 Staurogyne repens
Toropica sıvı gübre
Sera co2 tablet (mayalı istemiyorum)
Balik olarak 6 adet kardinal neon
3 adet odessa
2 adet cüce vatos
Şimdi ögrenmek istedigim
1- ışıklandırmam kaç saat olucak
2- co2 tableti hafta 1 su degisiminden sonra mı 1 adet atıcam ?
3-sıvı gübreyi sy degisininden sonra hafta 1 kez 3 damla mı atıcam
4-java fernin yaprak uçlarında kararmalar oldu
Bu malzemelerime göre bana eksik yada fazla ve bakım periyodu önerisi yazarsanız çok mutlu olurum.Akvaryumun berrakve canlı görünümlü bitkilere sahip olmasını istiyorum.Akvaryum 2 günlük şuan yardımlarınız için herkese çok teşekkürler şimdiden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/180220202144451.jpg[/IMG][EDIT]murat350691,2020-02-19 03:02:56[/EDIT]
Low Tech Bitki Akvaryumu Kurdum Resimli (yardım)
Öncelikle herkese merhabalar.ilk defa bitki akvaryumu kurdum.Yapılan işlemlerimi sizinle paylaşıp önerilerinize ihtiyacım var.
50x20x30 akvaryuma:
Lav kırıgı üzerine hagen kum
220 V 50h Rx 400 2 adet florosan
24 derece ayarlanmış ısıtıcı
5w300l şelale filtre
Bitkiler:
8 adet subulata
1 Ludwigia Repens Rubin
2 Bocapa moninieri
1 java fern
1 lobelia cardinalis
1 Staurogyne repens
Toropica sıvı gübre
Sera co2 tablet (mayalı istemiyorum)
Balik olarak 6 adet kardinal neon
3 adet odessa
2 adet cüce vatos
Şimdi ögrenmek istedigim
1- ışıklandırmam kaç saat olucak
2- co2 tableti hafta 1 su degisiminden sonra mı 1 adet atıcam ?
3-sıvı gübreyi sy degisininden sonra hafta 1 kez 3 damla mı atıcam
4-java fernin yaprak uçlarında kararmalar oldu
Bu malzemelerime göre bana eksik yada fazla ve bakım periyodu önerisi yazarsanız çok mutlu olurum.Akvaryumun berrakve canlı görünümlü bitkilere sahip olmasını istiyorum.Akvaryum 2 günlük şuan yardımlarınız için herkese çok teşekkürler şimdiden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/180220202143411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/180220202144451.jpg[/IMG][EDIT]murat350691,2020-02-18 22:01:48[/EDIT]
Öncelikle herkese merhabalar.ilk defa bitki akvaryumu kurdum.Yapılan işlemlerimi sizinle paylaşıp önerilerinize ihtiyacım var.
50x20x30 akvaryuma:
Lav kırıgı üzerine hagen kum
220 V 50h Rx 400 2 adet florosan
24 derece ayarlanmış ısıtıcı
5w300l şelale filtre
Bitkiler:
8 adet subulata
1 Ludwigia Repens Rubin
2 Bocapa moninieri
1 java fern
1 lobelia cardinalis
1 Staurogyne repens
Toropica sıvı gübre
Sera co2 tablet (mayalı istemiyorum)
Balik olarak 6 adet kardinal neon
3 adet odessa
2 adet cüce vatos
Şimdi ögrenmek istedigim
1- ışıklandırmam kaç saat olucak
2- co2 tableti hafta 1 su degisiminden sonra mı 1 adet atıcam ?
3-sıvı gübreyi sy degisininden sonra hafta 1 kez 3 damla mı atıcam
4-java fernin yaprak uçlarında kararmalar oldu
Bu malzemelerime göre bana eksik yada fazla ve bakım periyodu önerisi yazarsanız çok mutlu olurum.Akvaryumun berrakve canlı görünümlü bitkilere sahip olmasını istiyorum.Akvaryum 2 günlük şuan yardımlarınız için herkese çok teşekkürler şimdiden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/180220202143411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/180220202144451.jpg[/IMG][EDIT]murat350691,2020-02-18 22:01:48[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
