ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Onur00
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Şubat 2020 03:57
Son Ziyaret:
06 Mart 2020 01:37
Toplam Mesaj:
4 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Onur Güngör
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Onur Güngör
SON 2 MESAJI
Naçizane Tecrübelerim, (görüşlerinizi Bekliyorum)
[QUOTE=AtlasPoyraz]Merhabalar
Genel olarak size katılmakla beraber bazı kısımlarda katılamıyorum :)
Doğada kusturulmaz, doğada anaç veya yavru ayrılmaz vs gibi mevzular tabiki doğru olsada tabiri caizse el (...) kadar tanklarda bakmaya çalışıyoruz yani doğa ile kıyaslamak pek doğru değil.
Işık ve gübre olayı bambaşka bir konu. Üzerinde ciddi araştırma ve uygulamalar var. Şu an çok abartılsa “ roket bilimi “ muamelesi yapılsa da Eskiden kalma bilgilerimizin bu konuda revize edilmesi gerekiyor hobi adına.
Fiyat konuları, ülkenin ekonomisi malum her konuda olduğu gibi hobiyi de etkiliyor maalesef. Mangrow, yati yerine akvaryum da kullanılabilecek ağaçlar tabiki daha mantıklı fakat çoğu hobici güvenemiyor.
Hastalık var mı ? Sonbahar da kendi düşmüşte en az 1 yıl kurumuş mu ? :)) o yüzden alıp koyuyoruz mangrow u vs .
Nano tanklardan kastınız “ betta kabı “ falan diye satılan saçma şeylerdense kesinlikle görüşünüze katılıyorum keza değilse her konuda çok başarılı nano tanklar mevcut, incelemenizi öneririm ;)
Eleştiri manasında yazmadım sohbet gibi düşünün :)[/QUOTE]
Nano tanktan kastım tabi ki betta kabı ya da bir sürahi su kapasiteli şeyler :) Birde bazı markalar sanki marifet gibi 8-10 litrelik tankları 250+dan başlayan fiyatlarla satıyorlar onlara zaten ayrı kılım :) Aydınlatma konusu üzerinde öyle makaleler varki, uzay gemisi şeması gibi. Firmalarda zaten durum böyle olunca 10-20 liralık şeyleri onlarda katına satıyor.
Kusturma olayındaysa, akvaryum hacmi optimum düzeyde ise yine pek gerek kalmıyor fakat dediğiniz gibi "el" kadar akvaryum olunca haliyle kusturmak mecbur oluyor.
Ağaçlarda ise yeterli dezendekte işlemi yapıldıktan, yeteince kaynattıktan sonra HIV virüsü bile olsa ölür zaten [:)))] Tabi tutup da 20kglık kütüğü kaynatmaya çalışmakta mantıksız olur :) Aslında bu konuyu açma sebebimde dün yem almaya gittiğimde beğendiğim bir mangrow u sormamla başladı. Şekli güzel olmayan dümdüz kökün fiyatına 100 tl, şekli biraz daha güzel bol girintili çıkıntılı saçaklı bir kökün kg fiyatına 220 tl gibi bir fiyat deyince ip koptu bende :) Zaten bu yüzden petshoplardan hiçbir şey almam yem dışında. İstanbulda yine ucuz. Anadoluda birçok yerde petshoplar çıldırmış durumda. 10 kişiye satıp kazanacakları parayı 1 kişiden kazanma peşindeler. Hal böyle olunca sonuçta ufak bir fanus 2 de japon alıp hevesini almaya çalışıyor insanlar.
[QUOTE=AtlasPoyraz]Merhabalar
Genel olarak size katılmakla beraber bazı kısımlarda katılamıyorum :)
Doğada kusturulmaz, doğada anaç veya yavru ayrılmaz vs gibi mevzular tabiki doğru olsada tabiri caizse el (...) kadar tanklarda bakmaya çalışıyoruz yani doğa ile kıyaslamak pek doğru değil.
Işık ve gübre olayı bambaşka bir konu. Üzerinde ciddi araştırma ve uygulamalar var. Şu an çok abartılsa “ roket bilimi “ muamelesi yapılsa da Eskiden kalma bilgilerimizin bu konuda revize edilmesi gerekiyor hobi adına.
Fiyat konuları, ülkenin ekonomisi malum her konuda olduğu gibi hobiyi de etkiliyor maalesef. Mangrow, yati yerine akvaryum da kullanılabilecek ağaçlar tabiki daha mantıklı fakat çoğu hobici güvenemiyor.
Hastalık var mı ? Sonbahar da kendi düşmüşte en az 1 yıl kurumuş mu ? :)) o yüzden alıp koyuyoruz mangrow u vs .
Nano tanklardan kastınız “ betta kabı “ falan diye satılan saçma şeylerdense kesinlikle görüşünüze katılıyorum keza değilse her konuda çok başarılı nano tanklar mevcut, incelemenizi öneririm ;)
Eleştiri manasında yazmadım sohbet gibi düşünün :)[/QUOTE]
Nano tanktan kastım tabi ki betta kabı ya da bir sürahi su kapasiteli şeyler :) Birde bazı markalar sanki marifet gibi 8-10 litrelik tankları 250+dan başlayan fiyatlarla satıyorlar onlara zaten ayrı kılım :) Aydınlatma konusu üzerinde öyle makaleler varki, uzay gemisi şeması gibi. Firmalarda zaten durum böyle olunca 10-20 liralık şeyleri onlarda katına satıyor.
Kusturma olayındaysa, akvaryum hacmi optimum düzeyde ise yine pek gerek kalmıyor fakat dediğiniz gibi "el" kadar akvaryum olunca haliyle kusturmak mecbur oluyor.
Ağaçlarda ise yeterli dezendekte işlemi yapıldıktan, yeteince kaynattıktan sonra HIV virüsü bile olsa ölür zaten [:)))] Tabi tutup da 20kglık kütüğü kaynatmaya çalışmakta mantıksız olur :) Aslında bu konuyu açma sebebimde dün yem almaya gittiğimde beğendiğim bir mangrow u sormamla başladı. Şekli güzel olmayan dümdüz kökün fiyatına 100 tl, şekli biraz daha güzel bol girintili çıkıntılı saçaklı bir kökün kg fiyatına 220 tl gibi bir fiyat deyince ip koptu bende :) Zaten bu yüzden petshoplardan hiçbir şey almam yem dışında. İstanbulda yine ucuz. Anadoluda birçok yerde petshoplar çıldırmış durumda. 10 kişiye satıp kazanacakları parayı 1 kişiden kazanma peşindeler. Hal böyle olunca sonuçta ufak bir fanus 2 de japon alıp hevesini almaya çalışıyor insanlar.
Naçizane Tecrübelerim, (görüşlerinizi Bekliyorum)
Merhaba arkadaşlar foruma yeni kaydoldum. Niyetim kesinlikle bir şeyler öğretmek, akıl vermek değil. Akvaryum hobisi hakkında görüşlerimi yazmak istiyorum.
Öncelikle 38 yaşındayım, kendimi bildim bileli akvaryumla ilgiliyim. Rahmetli babam sayesinde oldum olası bu hobiyle iç içeyim :)
Forumlarda gördüğüm kadarıyla birçok kişi ciklet türlerini kusturmayı savunuyor. Elimden binlerce belki daha fazla ciklet türü geçmiştir. O balıklar binlerce hatta milyonlarca yıldır insan yardımı olmadan kendi kendilerine ürüyorlar. Fakat bizler anne balığın ağzını zorla ayırıp yavrularını alıyoruz elinden. Belki iyilik yaptığımızı düşünüyoruz ama yavruları zamanı gelmeden aldığımız için tonlarca hastalık, sakatlık v.s etkenlerle uğraşmak için yine bir sürü ilaçlar kullanıyoruz. Bunların hiç biri olmasa bile, kusturulan balık ve normal yoldan anneleri ağzından çıkan balıklar karşılaştırıldığında kusturulan balıklar her zaman hastalıklara daha açık hale geliyor. İşin etik kısmına girmiyorum bile. Nasıl ki kedileri köpekleri vakti geldiğinde lüzumsuz yere sezaryen yaptırmıyorsak balıklara da aynı şekilde etik çerçevesinde davranmalıyız diye düşünüyorum.
Gelelim canlı doğuranlara,
Benim en sevdiğim balıklar canlı doğuranlardır. Fakat nedense genel olarak bu balıklara yavruları yedikleri için aptal muamelesi yapılıyor. Vahşi doğanın 1. temel kuralı zayıf olanın ölmesi güçlü olanın hayatta kalmasıdır. Üreticiler ise bunu hep göz ardı edip, anaç balığı yavruluğa koyarak, zayıf,sakat ya da hastalıklı yavru balıkları büyütüyor. Bu yüzdende çıtkırıldım balıklar ortaya çıkıyor haliyle. Bırakalım yesinler yavruları, doğada vicdan yoktur. Zaten bu yüzden fazla fazla doğurmak üzere adapte oldular. doğan 40 yavrudan 40ı birden yaşasın diye değil, içlerinden en güçlü birkaçı hayatta kalsın diye. Emin olun doğan bütün yavrular kayıpsız büyüyünce yine içlerinden en güçlüleri hayatta kalıyor güçsüz olanlar en ufak hastalıkla ya da streste ölüyor, yani doğa, akvaryumun içinde bile olsa bir yolunu buluyor.
Goldfish türlerine bakacak olursak,
Bu gariban balıkların ahını almayan akvarist yoktur zaten :) Sırf dayanıklı balık diye fanuslarda, ufak tefek akvaryumlarda bakılan garibim goldfish namı diğer Japon balıkları. Tecrübeli arkadaşlar zaten biliyordur ama yeni başlamak isteyen arkadaşlara tavsiyem japon balığı almayın. O balıkları rahat ettirmek için min 500-600 litre akvaryum lazım, tabi birkaç tane için onlarca için değil. Bana kalırsa akvaryum balığı bile değiller orası ayrı tabi.
Bitkilere gelirsek,
İnternette tonlarca bilgi kirliliği olan konu malesef. Yok şu markanın şu floresanı yok şu markanın lambası diye diye herkesin kafası karışıp duruyor. Yıllardır bitkili akvaryumlar yaparım. Normal 65000K tasarruflu lamba kullanırım yıllardır. Eski sarı ampüllerle bile yetiştirmişliğim vardır. Önemli olan litre başına kaç watt ışık düştüğüdür. Akvaryum için "Özel" üretilmiş lambaların, armatürlerin, mangrowların fiyatını gördükçe tansiyonum yükselir hep :) Akvaryumda kullanılabilen ağaç dalları yazıyor zaten her yerden. Herhangi birini renk çıkmayana kadar kaynatıp koyun akvaryuma. Üzerinde salya gibi şeyler oluşur, karidesler cüce vatozlar yer onları geçer bu gayet normaldir hiç bir şey olmaz.
Nano akvaryumlara değinmek bile istemiyorum. Birkaç litre suyun içine CANLI koymayı içiniz el veriyorsa buyurun yapın. Sırf gözü bayram etsin diye 10-20 litre suyun içine canlı koyan birine ne desem zaten dinlemez.
Son olarak, piyasada satılan akvaryum için "Özel" olarak üretilmiş lamba, kum-kaya gibi ürünlere aldanmayın. Sert su isteyen balıklara tuz ruhunda köpüren taşlarda kumlarda olur, yeter ki iyi dezenfekte edin. Gidip bedavadan doğadan toplayacağınız taşlara fahiş paralar vermeyin.
Bunlar benim görüşlerim, tecrübelerim arkadaşlar. Daha konuşulacak çok konu var, filtreler, omurgasızlar, su değişimleri v.b gibi :) vaktim bu kadarını yazmaya yetti. Sürçü lisan ettiysek affola. Sizlerinde eklemek istedikleri varsa yorumlara bekliyorum.
Merhaba arkadaşlar foruma yeni kaydoldum. Niyetim kesinlikle bir şeyler öğretmek, akıl vermek değil. Akvaryum hobisi hakkında görüşlerimi yazmak istiyorum.
Öncelikle 38 yaşındayım, kendimi bildim bileli akvaryumla ilgiliyim. Rahmetli babam sayesinde oldum olası bu hobiyle iç içeyim :)
Forumlarda gördüğüm kadarıyla birçok kişi ciklet türlerini kusturmayı savunuyor. Elimden binlerce belki daha fazla ciklet türü geçmiştir. O balıklar binlerce hatta milyonlarca yıldır insan yardımı olmadan kendi kendilerine ürüyorlar. Fakat bizler anne balığın ağzını zorla ayırıp yavrularını alıyoruz elinden. Belki iyilik yaptığımızı düşünüyoruz ama yavruları zamanı gelmeden aldığımız için tonlarca hastalık, sakatlık v.s etkenlerle uğraşmak için yine bir sürü ilaçlar kullanıyoruz. Bunların hiç biri olmasa bile, kusturulan balık ve normal yoldan anneleri ağzından çıkan balıklar karşılaştırıldığında kusturulan balıklar her zaman hastalıklara daha açık hale geliyor. İşin etik kısmına girmiyorum bile. Nasıl ki kedileri köpekleri vakti geldiğinde lüzumsuz yere sezaryen yaptırmıyorsak balıklara da aynı şekilde etik çerçevesinde davranmalıyız diye düşünüyorum.
Gelelim canlı doğuranlara,
Benim en sevdiğim balıklar canlı doğuranlardır. Fakat nedense genel olarak bu balıklara yavruları yedikleri için aptal muamelesi yapılıyor. Vahşi doğanın 1. temel kuralı zayıf olanın ölmesi güçlü olanın hayatta kalmasıdır. Üreticiler ise bunu hep göz ardı edip, anaç balığı yavruluğa koyarak, zayıf,sakat ya da hastalıklı yavru balıkları büyütüyor. Bu yüzdende çıtkırıldım balıklar ortaya çıkıyor haliyle. Bırakalım yesinler yavruları, doğada vicdan yoktur. Zaten bu yüzden fazla fazla doğurmak üzere adapte oldular. doğan 40 yavrudan 40ı birden yaşasın diye değil, içlerinden en güçlü birkaçı hayatta kalsın diye. Emin olun doğan bütün yavrular kayıpsız büyüyünce yine içlerinden en güçlüleri hayatta kalıyor güçsüz olanlar en ufak hastalıkla ya da streste ölüyor, yani doğa, akvaryumun içinde bile olsa bir yolunu buluyor.
Goldfish türlerine bakacak olursak,
Bu gariban balıkların ahını almayan akvarist yoktur zaten :) Sırf dayanıklı balık diye fanuslarda, ufak tefek akvaryumlarda bakılan garibim goldfish namı diğer Japon balıkları. Tecrübeli arkadaşlar zaten biliyordur ama yeni başlamak isteyen arkadaşlara tavsiyem japon balığı almayın. O balıkları rahat ettirmek için min 500-600 litre akvaryum lazım, tabi birkaç tane için onlarca için değil. Bana kalırsa akvaryum balığı bile değiller orası ayrı tabi.
Bitkilere gelirsek,
İnternette tonlarca bilgi kirliliği olan konu malesef. Yok şu markanın şu floresanı yok şu markanın lambası diye diye herkesin kafası karışıp duruyor. Yıllardır bitkili akvaryumlar yaparım. Normal 65000K tasarruflu lamba kullanırım yıllardır. Eski sarı ampüllerle bile yetiştirmişliğim vardır. Önemli olan litre başına kaç watt ışık düştüğüdür. Akvaryum için "Özel" üretilmiş lambaların, armatürlerin, mangrowların fiyatını gördükçe tansiyonum yükselir hep :) Akvaryumda kullanılabilen ağaç dalları yazıyor zaten her yerden. Herhangi birini renk çıkmayana kadar kaynatıp koyun akvaryuma. Üzerinde salya gibi şeyler oluşur, karidesler cüce vatozlar yer onları geçer bu gayet normaldir hiç bir şey olmaz.
Nano akvaryumlara değinmek bile istemiyorum. Birkaç litre suyun içine CANLI koymayı içiniz el veriyorsa buyurun yapın. Sırf gözü bayram etsin diye 10-20 litre suyun içine canlı koyan birine ne desem zaten dinlemez.
Son olarak, piyasada satılan akvaryum için "Özel" olarak üretilmiş lamba, kum-kaya gibi ürünlere aldanmayın. Sert su isteyen balıklara tuz ruhunda köpüren taşlarda kumlarda olur, yeter ki iyi dezenfekte edin. Gidip bedavadan doğadan toplayacağınız taşlara fahiş paralar vermeyin.
Bunlar benim görüşlerim, tecrübelerim arkadaşlar. Daha konuşulacak çok konu var, filtreler, omurgasızlar, su değişimleri v.b gibi :) vaktim bu kadarını yazmaya yetti. Sürçü lisan ettiysek affola. Sizlerinde eklemek istedikleri varsa yorumlara bekliyorum.
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
