ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
lbeyaban
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
28
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Şubat 2020 18:09
Son Ziyaret:
12 Haziran 2022 16:52
Toplam Mesaj:
64 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ömer Aydın
Doğum Tarihi:
12 Şubat 1999
Yaş:
27
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ömer Aydın
Nano Bitki Tankı : 60 x 36 x 30
4 Lepistes, 20 Yavru lepistes, 10 neon tetra, 4 albino çöpçü, 1 vatoz, 2 elma salyangozu
Beta Nano Tankı : 20 * 20 * 20
1 Blue Fancy Halfmoon
SON 10 MESAJI
120 Litre Isıtıcı
100 veya 200w yeterli olacaktır diye tahmin ediyorum. İyi bir şey almak istiyorsanız tetra veya eheim alabilirsiniz bunlar alman malı. Ama fiyatları biraz tuzlu. Ucuz istiyorsanız da çin malları var onlara bakabilirsiniz. Ben tetra kullanıyorum memnunum.
100 veya 200w yeterli olacaktır diye tahmin ediyorum. İyi bir şey almak istiyorsanız tetra veya eheim alabilirsiniz bunlar alman malı. Ama fiyatları biraz tuzlu. Ucuz istiyorsanız da çin malları var onlara bakabilirsiniz. Ben tetra kullanıyorum memnunum.
Bitkili Akvaryum Günlüğü
Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık umarım tank oturdukça daha da güzel bir görsel oluşur :)
Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık umarım tank oturdukça daha da güzel bir görsel oluşur :)
Hafif Bitkili Lepistes Ve Neon Tankım
[QUOTE=erensimsek]Lepistes ve neonlar arasında sıkıntı oluyor mu[/QUOTE]
Şuana kadar hiçbir sıkıntı görmedim kardeş kardeş takılıyorlar ilk başlarda büyük salaklık yapıp betta koymuştum lepistesler kuyruklarını mahvetti ama bunların arası iyi
[QUOTE=erensimsek]Lepistes ve neonlar arasında sıkıntı oluyor mu[/QUOTE]
Şuana kadar hiçbir sıkıntı görmedim kardeş kardeş takılıyorlar ilk başlarda büyük salaklık yapıp betta koymuştum lepistesler kuyruklarını mahvetti ama bunların arası iyi
Hafif Bitkili Lepistes Ve Neon Tankım
[QUOTE=ismail0532][:3][:3]Merhaba lepistesde tek tür beslemeni tavsiye ederim çünkü dpğan yavrular yerli olmasın [:3][:3][/QUOTE]
Akvaryumcuda alışveriş yaparken görmüştüm blue moscowları böyle alıştılar böyle gitsin diyorum hiç dokunmuyorum :D
[QUOTE=ismail0532][:3][:3]Merhaba lepistesde tek tür beslemeni tavsiye ederim çünkü dpğan yavrular yerli olmasın [:3][:3][/QUOTE]
Akvaryumcuda alışveriş yaparken görmüştüm blue moscowları böyle alıştılar böyle gitsin diyorum hiç dokunmuyorum :D
Hafif Bitkili Lepistes Ve Neon Tankım
Ölçüler: 60 40 40
Canlı Türleri: Lepistes , Neon Tetra , Salyangoz, Albino Çöpçü , Vatoz
Bitki Türleri: Echinodorus Amazonicus, Ludwigia Repens Rubin,
Tankın Yaşı: 1 Yıl
Filtrasyon ve Işıklandırma: İç filtre , Gün ışığı ve beyaz led ışık
Tasarım ve Dekorasyon: Bitki ve Taş
Arkadaşlar merhaba, Yeni yaptığım bir tasarımı sizinle paylaşmak istedim. Yaklaşık 1 senedir bu forumda aktifim abilerimizi takip edip onlardan bir şeyler kapmaya çalışıyorum. İlk kurulum yaptığım zaman çok hoşuma giden bir kurulum yapmıştım bu tankta. Onun fotoğrafını da koyuyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212149311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212149331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212149341.jpg[/IMG]
Sonradan bu tankta yüzlerce yavrum oldu. Çok doğurgan güzel çiftler almışım nazar değmesin. Ondan sonra sıkıldığımı farkettim. yerdeki subulatalar çok fazla pislik tutmaya başladı. O kadar çok çoğaldılarki yavrular aralarında sürekli kalıyor ve siyahlaşmaya başlıyorlardı. Bende kendime iş çıkardım ve tankın içinden çıkartıp birkaç değişiklik yapmaya karar verdim. ve Bu tankı kurdum :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153161.jpg[/IMG]
Arada farklı bir tank görebilirsiniz o eski tanktaki yavrularım için yaptığım bir tank. Orada büyütüyorum yaklaşık 30 40 tane var şuan. Kendi tankıma bir mayalık co2 yaptım ışıkları bu bitkiler için yeterli buluyorum. 2 günde bir de demir ve fosfat ekliyorum. diğerleri bitti maalesef onların siparişini vermem lazım. haftada 1 yaklaşık 25 30 su değişimi yapıyorum. Siz değerli forum büyüklerimin ve kardeşleriminde yorumlarını bekliyorum şimdiden teşekkürler. bütün önerilere ve eleştrilere açığım :)
Ölçüler: 60 40 40
Canlı Türleri: Lepistes , Neon Tetra , Salyangoz, Albino Çöpçü , Vatoz
Bitki Türleri: Echinodorus Amazonicus, Ludwigia Repens Rubin,
Tankın Yaşı: 1 Yıl
Filtrasyon ve Işıklandırma: İç filtre , Gün ışığı ve beyaz led ışık
Tasarım ve Dekorasyon: Bitki ve Taş
Arkadaşlar merhaba, Yeni yaptığım bir tasarımı sizinle paylaşmak istedim. Yaklaşık 1 senedir bu forumda aktifim abilerimizi takip edip onlardan bir şeyler kapmaya çalışıyorum. İlk kurulum yaptığım zaman çok hoşuma giden bir kurulum yapmıştım bu tankta. Onun fotoğrafını da koyuyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212149311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212149331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212149341.jpg[/IMG]
Sonradan bu tankta yüzlerce yavrum oldu. Çok doğurgan güzel çiftler almışım nazar değmesin. Ondan sonra sıkıldığımı farkettim. yerdeki subulatalar çok fazla pislik tutmaya başladı. O kadar çok çoğaldılarki yavrular aralarında sürekli kalıyor ve siyahlaşmaya başlıyorlardı. Bende kendime iş çıkardım ve tankın içinden çıkartıp birkaç değişiklik yapmaya karar verdim. ve Bu tankı kurdum :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153161.jpg[/IMG]
Arada farklı bir tank görebilirsiniz o eski tanktaki yavrularım için yaptığım bir tank. Orada büyütüyorum yaklaşık 30 40 tane var şuan. Kendi tankıma bir mayalık co2 yaptım ışıkları bu bitkiler için yeterli buluyorum. 2 günde bir de demir ve fosfat ekliyorum. diğerleri bitti maalesef onların siparişini vermem lazım. haftada 1 yaklaşık 25 30 su değişimi yapıyorum. Siz değerli forum büyüklerimin ve kardeşleriminde yorumlarını bekliyorum şimdiden teşekkürler. bütün önerilere ve eleştrilere açığım :)
60 L Bitkili Betta Tankı
Merhaba ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Sadece kendi betta deneyimleri den bir şeyler söylemek istedim. Bettalar için böyle büyük akvaryumlar yapmak bettalarda yorulmalara falan yol açabiliyor. Benim Red dragonnum var kendisini ilk aldığımda 50ltlik bir akvaryuma koydum her şey tamamdı bitki desen bakteri falan her şey tamam ama bir sürü sonra kendisinde kuyruk kopması oldu falan derken daha küçük bir yere aldım. Tabi forumdan daha iyi anlayanlar vardır onlar bakteri kültüründen falan olmuş diyebilir ama betta dan anlayan kişilerede sordum bettalar için çok yüksek litrelik akvaryum Pek önermiyorlar. Tekrardan ellerinize sağlık 😀
Merhaba ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Sadece kendi betta deneyimleri den bir şeyler söylemek istedim. Bettalar için böyle büyük akvaryumlar yapmak bettalarda yorulmalara falan yol açabiliyor. Benim Red dragonnum var kendisini ilk aldığımda 50ltlik bir akvaryuma koydum her şey tamamdı bitki desen bakteri falan her şey tamam ama bir sürü sonra kendisinde kuyruk kopması oldu falan derken daha küçük bir yere aldım. Tabi forumdan daha iyi anlayanlar vardır onlar bakteri kültüründen falan olmuş diyebilir ama betta dan anlayan kişilerede sordum bettalar için çok yüksek litrelik akvaryum Pek önermiyorlar. Tekrardan ellerinize sağlık 😀
Yeni Tanka Yavru Balık
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 1 hafta önce yeni bir bitki tankı kurdum. Şuanlık içinde 4orta boy lepistes 2 çöpçü 1 vatoz var. 2.tankımdaki yavruları buraya almak istiyorum yaklaşık 25 30 tane çok büyük yavru değiller. Diğer orta boy lepistesleri yiyemeyeceği bir boydalar sıkıntı olur mu bakteri açısından
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 1 hafta önce yeni bir bitki tankı kurdum. Şuanlık içinde 4orta boy lepistes 2 çöpçü 1 vatoz var. 2.tankımdaki yavruları buraya almak istiyorum yaklaşık 25 30 tane çok büyük yavru değiller. Diğer orta boy lepistesleri yiyemeyeceği bir boydalar sıkıntı olur mu bakteri açısından
Akvaryum İçin Fiyat Pahalı Mı ?
[QUOTE=Kuzey Onur Üstoğ]Arkadaşlar 60*40*40 extra full clear, 45 derece kesim bir akvaryum için 450 tl pahalı mı sizce ? [:?][/QUOTE]
Açıkçası bana pahalı geldi. Nereyse tamamen aynı akvaryumu ben 7 ay önce hiç uğraşmak istemediğim için mahlledeki camcıya 250tlye yaptırdım. Ama dedikleri gibi camları fabrikadan kendin alabilirsen gerçekten ucuza getirebilirsin. Ama 450 bana pahalı geldi baya.
[QUOTE=Kuzey Onur Üstoğ]Arkadaşlar 60*40*40 extra full clear, 45 derece kesim bir akvaryum için 450 tl pahalı mı sizce ? [:?][/QUOTE]
Açıkçası bana pahalı geldi. Nereyse tamamen aynı akvaryumu ben 7 ay önce hiç uğraşmak istemediğim için mahlledeki camcıya 250tlye yaptırdım. Ama dedikleri gibi camları fabrikadan kendin alabilirsen gerçekten ucuza getirebilirsin. Ama 450 bana pahalı geldi baya.
Beta Hastalığı
[QUOTE=Metehan00235][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227659/091120202217561.jpg[/IMG] yem olarak bunu kullanıyorum sizce yeterli olurmu yem açısından ?[/QUOTE]
Fiyat çok önemli değilse. Atison betta pro yem alabilirsin. Herkes çok tavsiye ediyor baya güzel bir yem. Aralarda da dondurulmuş kan kurdu falan verebilirsin.
[QUOTE=Metehan00235][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227659/091120202217561.jpg[/IMG] yem olarak bunu kullanıyorum sizce yeterli olurmu yem açısından ?[/QUOTE]
Fiyat çok önemli değilse. Atison betta pro yem alabilirsin. Herkes çok tavsiye ediyor baya güzel bir yem. Aralarda da dondurulmuş kan kurdu falan verebilirsin.
Akvaryumlar İçin Kitaplık
Merhaba arkadaşlar, sizlerden tavsiye almak için bu konuyu açmak istedim.
Bir tane 45lt'lik betta akvaryumum var. ufak 20*20*20 kaplarda karideslerim ve betta balığım var Harici olarak. Benim yapmak istediğim bir kitaplık. hep kitaplarımı koyacağım hemde bu kapları ve 45 ltlik akvaryumu koyacağım. Sizde hangi malzemeden yapmam daha mantıklı olur ya da önerebileceğiniz hazır dolaplar var mı. Aslında önemli olan sağlam olması çünkü 45ltle kum falan filan derken tahmini bir 60kiloya yakın gelir diye tahmin ediyorum.
Merhaba arkadaşlar, sizlerden tavsiye almak için bu konuyu açmak istedim.
Bir tane 45lt'lik betta akvaryumum var. ufak 20*20*20 kaplarda karideslerim ve betta balığım var Harici olarak. Benim yapmak istediğim bir kitaplık. hep kitaplarımı koyacağım hemde bu kapları ve 45 ltlik akvaryumu koyacağım. Sizde hangi malzemeden yapmam daha mantıklı olur ya da önerebileceğiniz hazır dolaplar var mı. Aslında önemli olan sağlam olması çünkü 45ltle kum falan filan derken tahmini bir 60kiloya yakın gelir diye tahmin ediyorum.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
