ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Aralık 2019 20:20
Son Ziyaret:
28 Aralık 2019 20:52
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Utku Kurt
Doğum Tarihi:
16 Şubat 1993
Yaş:
33
İl:
Içel
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Vet. Hek. Adayı Utku Kurt🤘🏾
SON 7 MESAJI
G.amerika / Tanganyika Set :)
[QUOTE=AtlasPoyraz]Canlı yükünün artmasıyla ihtiyaç hasıl olan arkadaşlar geldi :)
Sıralama:
Seramik halka, substrat ( ilk temizlemede ekleyeceğim ), biyolojik sünger, elyaf, sera crystal clear top :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189019/231220191124251.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hayırlı olsun, deneyimlerini paylaşmanı bekliyoruz abi, bir o kadar da güncel fotoğraflar bekliyoruz tabi[:D]
[QUOTE=AtlasPoyraz]Canlı yükünün artmasıyla ihtiyaç hasıl olan arkadaşlar geldi :)
Sıralama:
Seramik halka, substrat ( ilk temizlemede ekleyeceğim ), biyolojik sünger, elyaf, sera crystal clear top :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189019/231220191124251.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hayırlı olsun, deneyimlerini paylaşmanı bekliyoruz abi, bir o kadar da güncel fotoğraflar bekliyoruz tabi[:D]
Bettalarıma Kavuştum:))
Öncelikler balıklarınız muazzam hepsi birbiriyle yarışıyor diyebilirim. Ama şöyle bir şey söylemek isterim; Bulundukları akvaryum(!)lar betta bakımı için uygun olabilir fakat yeterli dekorasyona ve filtasyona sahip değiller ne yazık ki.
Okuduğum bir kaç konu başlığında; betta balıklarında strese bağlı kuyruk erimesi problemi oluşabiliyor ki bu güzelliklerde bu problemi görmeyi hiç birimiz istemeyiz.
Bu akvaryum sistemini biraz revize edip, hepsinde yapacağınız dekorasyon ve filtrasyon değişikliği ile balıklarınızda oluşabilecek stresi en aza indirebilir ve sağlıklı şekilde hobiye devam edebilirsiniz.
Forumumuzda mükemmel derecede örnek betta akvaryumları var, biraz araştırıp fikir sahibi olabilirsiniz.
Yanlışım varsa daha bilgili-deneyimli kardeşlerimin, abilerimin, ablalarımın düzeltmesi dileği ile.
Sağlıklı balıklar.
Öncelikler balıklarınız muazzam hepsi birbiriyle yarışıyor diyebilirim. Ama şöyle bir şey söylemek isterim; Bulundukları akvaryum(!)lar betta bakımı için uygun olabilir fakat yeterli dekorasyona ve filtasyona sahip değiller ne yazık ki.
Okuduğum bir kaç konu başlığında; betta balıklarında strese bağlı kuyruk erimesi problemi oluşabiliyor ki bu güzelliklerde bu problemi görmeyi hiç birimiz istemeyiz.
Bu akvaryum sistemini biraz revize edip, hepsinde yapacağınız dekorasyon ve filtrasyon değişikliği ile balıklarınızda oluşabilecek stresi en aza indirebilir ve sağlıklı şekilde hobiye devam edebilirsiniz.
Forumumuzda mükemmel derecede örnek betta akvaryumları var, biraz araştırıp fikir sahibi olabilirsiniz.
Yanlışım varsa daha bilgili-deneyimli kardeşlerimin, abilerimin, ablalarımın düzeltmesi dileği ile.
Sağlıklı balıklar.
Aydınlatma/co2 Sistem/dekorasyon
Herkese merhabalar, iyi forumlar.[:)]
Uzun yıllar sonra tekrar burada sizlerle beraber olmak heyecan verici bir duygu.
50x30x30 ebatındaki minik bir çalışma ile aranıza dönmek gibi bir fikrim var ama aklımda bir kaç soru işareti var, aranıp bakınsam da net bir cevap bulamadığım için bu konuyu açmak durumunda kaldım.
Şimdiden değerli zamanınızı ayırıp, okuyup, yorumlarınızla beni aydınlatmaya çalışacağınız için teşekkürü bir borç bilirim.[:)]
Öncelikle aklımdaki fikirleri açıklığa kavuşturmak isterim: 45 litre brüt hacimli bir tank var elimizde, içinde bulunabilecek türler: Rasbora, Kardinal yada Neon Tetra, Karides, Betta olarak sayabilirim. Kullanmayı düşündüğüm 50w’lık bir ısıtıcı, Sobo Wp 303h Şelale Filtre gibi ekipmanlar var. Monte Carlo gibi bir taban bitkisi kullanmak istiyorum, Parvula Mini üzerinde de durmama rağmen tercihim Monte Carlodur ki tam olarak burada CO2 sistem ve aydınlatma işin içine giriyor. Gnays kayaları her zaman kendisine hayran bırakmıştır beni aşırıya kaçmayarak kullanabilme imkanım varsa kullanmak isterim.
Minikten giriş yapalım, öncelikle konu aydınlatma: Çok fazla bir bitki tecrübem yok ne yazık ki, bir kaç varsayım üzerinden ilerlemek istiyorum. 50x30’luk bir alanımız var dekorasyon sonrasında kalan taban kısmını Monte Carlo ile kaplamak istiyorum. Yıllar önce aydınlatmalar genellikle T5-T8 floresanlar işe yapılıyordu ama sanırım artık Power Led kullanılıyor. Armatür + Aydınlatma kısmı kendi imkanlarımla el emeği göz nuru olsun istiyorum. Bunun için kaç adet Power Led kullanmalıyım? Kaç w’luk olmalı bu ledler? Bunun bir hesaplaması var mı acaba? Aklımdaki soruları tam olarak aktaramasam da yorumlar geldikçe düğümler çözülecek ve açıklığa kavuşacağına eminim.
CO2 sistem ile ilgili konuları, makaleleri okuyarak biraz daha bilgi sahibi olduktan sonra yada aklıma iyice oturduktan sonra o konuya da ayrıca değinmek isterim.
Dekorasyon konusu aslında biraz doğaçlama gibi geliyor bana ama bahsetmek istediğim şey kısa ve öz, Gnays kayaları su pH’ını, sertliğini ne derecede etkiler?
Çok uzun bir konu girişi oldu, umarım sıkılmadan okur, tecrübelerinizle beni aydınlatmaya çalışırsınız.
Sağlıklı hobiler!
Herkese merhabalar, iyi forumlar.[:)]
Uzun yıllar sonra tekrar burada sizlerle beraber olmak heyecan verici bir duygu.
50x30x30 ebatındaki minik bir çalışma ile aranıza dönmek gibi bir fikrim var ama aklımda bir kaç soru işareti var, aranıp bakınsam da net bir cevap bulamadığım için bu konuyu açmak durumunda kaldım.
Şimdiden değerli zamanınızı ayırıp, okuyup, yorumlarınızla beni aydınlatmaya çalışacağınız için teşekkürü bir borç bilirim.[:)]
Öncelikle aklımdaki fikirleri açıklığa kavuşturmak isterim: 45 litre brüt hacimli bir tank var elimizde, içinde bulunabilecek türler: Rasbora, Kardinal yada Neon Tetra, Karides, Betta olarak sayabilirim. Kullanmayı düşündüğüm 50w’lık bir ısıtıcı, Sobo Wp 303h Şelale Filtre gibi ekipmanlar var. Monte Carlo gibi bir taban bitkisi kullanmak istiyorum, Parvula Mini üzerinde de durmama rağmen tercihim Monte Carlodur ki tam olarak burada CO2 sistem ve aydınlatma işin içine giriyor. Gnays kayaları her zaman kendisine hayran bırakmıştır beni aşırıya kaçmayarak kullanabilme imkanım varsa kullanmak isterim.
Minikten giriş yapalım, öncelikle konu aydınlatma: Çok fazla bir bitki tecrübem yok ne yazık ki, bir kaç varsayım üzerinden ilerlemek istiyorum. 50x30’luk bir alanımız var dekorasyon sonrasında kalan taban kısmını Monte Carlo ile kaplamak istiyorum. Yıllar önce aydınlatmalar genellikle T5-T8 floresanlar işe yapılıyordu ama sanırım artık Power Led kullanılıyor. Armatür + Aydınlatma kısmı kendi imkanlarımla el emeği göz nuru olsun istiyorum. Bunun için kaç adet Power Led kullanmalıyım? Kaç w’luk olmalı bu ledler? Bunun bir hesaplaması var mı acaba? Aklımdaki soruları tam olarak aktaramasam da yorumlar geldikçe düğümler çözülecek ve açıklığa kavuşacağına eminim.
CO2 sistem ile ilgili konuları, makaleleri okuyarak biraz daha bilgi sahibi olduktan sonra yada aklıma iyice oturduktan sonra o konuya da ayrıca değinmek isterim.
Dekorasyon konusu aslında biraz doğaçlama gibi geliyor bana ama bahsetmek istediğim şey kısa ve öz, Gnays kayaları su pH’ını, sertliğini ne derecede etkiler?
Çok uzun bir konu girişi oldu, umarım sıkılmadan okur, tecrübelerinizle beni aydınlatmaya çalışırsınız.
Sağlıklı hobiler!
G.amerika / Tanganyika Set :)
[QUOTE=AtlasPoyraz]Estağfurullah.
Betta ve rasbora/tetra düşünüyorsanız benim kullandığım sobo wp-303h yeterli olur :)
Konu açtığınızda etiketlemeyi unutmayın :)[/QUOTE]
Konuyu açarken ilk olarak aklımda tutacağım şey bu olacak emin olun, tekrar teşekkür ederim.[:)]
[QUOTE=AtlasPoyraz]Estağfurullah.
Betta ve rasbora/tetra düşünüyorsanız benim kullandığım sobo wp-303h yeterli olur :)
Konu açtığınızda etiketlemeyi unutmayın :)[/QUOTE]
Konuyu açarken ilk olarak aklımda tutacağım şey bu olacak emin olun, tekrar teşekkür ederim.[:)]
G.amerika / Tanganyika Set :)
[QUOTE=AtlasPoyraz]Çok teşekkür ederim [:cool:]
Beslemeyi düşündüğünüz türe göre filtre seçeneklerini değerlendirmek daha doğru olur kanaatindeyim.
Isıtıcı için ise eheim veya tetra 50 w işimizi gayet güzel görecektir.
Açıkçası önce türü belirleyelim gerisi gelir :)[/QUOTE]
Öncelikle teşekkür ediyorum değerli zamanınızı ayırdığınız için.
Şöyle ki minik bir bitkili tank olacak görüşündeyim şimdilik. Tür olarak ise ya sizin gibi bie Betta yada minik bi Neon sürüsü düşünüyorum. Yanlış hatırlamıyorsam Tetrazon diye bir tür vardı o da olabilir.
Aklımda çok şey var açıkçası ama yazıya dökmek için biraz toplayıp bir konu başlığı altında yapmak çok daha mantıklı olacaktır.[:)]
[QUOTE=AtlasPoyraz]Çok teşekkür ederim [:cool:]
Beslemeyi düşündüğünüz türe göre filtre seçeneklerini değerlendirmek daha doğru olur kanaatindeyim.
Isıtıcı için ise eheim veya tetra 50 w işimizi gayet güzel görecektir.
Açıkçası önce türü belirleyelim gerisi gelir :)[/QUOTE]
Öncelikle teşekkür ediyorum değerli zamanınızı ayırdığınız için.
Şöyle ki minik bir bitkili tank olacak görüşündeyim şimdilik. Tür olarak ise ya sizin gibi bie Betta yada minik bi Neon sürüsü düşünüyorum. Yanlış hatırlamıyorsam Tetrazon diye bir tür vardı o da olabilir.
Aklımda çok şey var açıkçası ama yazıya dökmek için biraz toplayıp bir konu başlığı altında yapmak çok daha mantıklı olacaktır.[:)]
G.amerika / Tanganyika Set :)
Poyraz Hocam mükemmel bir tanıtım olmuş, baştan sona okudum her yorumu.
Ufaklık krallığında mutlu görünüyor fazlasıyla.
Uzun zamandır akvaristliği uzaktan seyrediyordum, bazı sebeplerden dolayı ama artık tekrar dahil olacağım gibi aklımda bir kaç soru var, minikten sormam da umarım sakınca yoktur.
Filtreniz ile ilgili yorumunuz nedir? 45 lt brüt bir tankım var, dekorasyondan sonra tahminim 35-40 lt gibi bir hacime sahip olacağım.
Isıtıcı ve filtrasyon için tavsiyelere ihtiyacım var açıkçası.
Bu kadar uzun tutmayı istemezdim ama insan özleyince yazdıkça yazası, araştırdıkça araştırası geliyor.
Sağlıklı balıklar...
Saygılar...
Poyraz Hocam mükemmel bir tanıtım olmuş, baştan sona okudum her yorumu.
Ufaklık krallığında mutlu görünüyor fazlasıyla.
Uzun zamandır akvaristliği uzaktan seyrediyordum, bazı sebeplerden dolayı ama artık tekrar dahil olacağım gibi aklımda bir kaç soru var, minikten sormam da umarım sakınca yoktur.
Filtreniz ile ilgili yorumunuz nedir? 45 lt brüt bir tankım var, dekorasyondan sonra tahminim 35-40 lt gibi bir hacime sahip olacağım.
Isıtıcı ve filtrasyon için tavsiyelere ihtiyacım var açıkçası.
Bu kadar uzun tutmayı istemezdim ama insan özleyince yazdıkça yazası, araştırdıkça araştırası geliyor.
Sağlıklı balıklar...
Saygılar...
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Herkese iyi forumlar.
Çok küçük yaşlarda -klasiktir- ailemin aldığı fanusta beslediğim Japon Balığı ile başlayan bu serüven yıllar sonra, 140 litrelik bir Lepistes tankı ile devam etti ve son olarak aynı tankta Sarı ve Beyaz Prensesler ile son buldu, üniversite hayatı, tankın aşırı eskimesi vb. sebeplerden ötürü tankı bozmak durumunda kaldım.
Yaklaşık 1-1.5 ay sonra üniversite hayatım bitiyor ve Veteriner Hekim olarak hayatımı sürdüreceğim kısım başlıyor ve akvaristliğe tekrar dönmeyi düşünüyorum (ailemin evinde boş boş duran 50*30*30h ölçülerindeki 45 litrelik bir tank ile)
Daha önce bir çok defa okuduğum makaleleri tekrar tekrar okuyup bilgilerimi tazeleyeceğim ve aranıza tekrar katılacağım için biraz heyecanlı ve aşırı mutluyum.
Herkese tekrar iyi forumlar, sağlıklı tanklar dilerim.
Herkese iyi forumlar.
Çok küçük yaşlarda -klasiktir- ailemin aldığı fanusta beslediğim Japon Balığı ile başlayan bu serüven yıllar sonra, 140 litrelik bir Lepistes tankı ile devam etti ve son olarak aynı tankta Sarı ve Beyaz Prensesler ile son buldu, üniversite hayatı, tankın aşırı eskimesi vb. sebeplerden ötürü tankı bozmak durumunda kaldım.
Yaklaşık 1-1.5 ay sonra üniversite hayatım bitiyor ve Veteriner Hekim olarak hayatımı sürdüreceğim kısım başlıyor ve akvaristliğe tekrar dönmeyi düşünüyorum (ailemin evinde boş boş duran 50*30*30h ölçülerindeki 45 litrelik bir tank ile)
Daha önce bir çok defa okuduğum makaleleri tekrar tekrar okuyup bilgilerimi tazeleyeceğim ve aranıza tekrar katılacağım için biraz heyecanlı ve aşırı mutluyum.
Herkese tekrar iyi forumlar, sağlıklı tanklar dilerim.
SON MESAJLAR
- Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
