ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cezzar_tr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Eylül 2019 21:03
Son Ziyaret:
08 Mart 2021 01:34
Toplam Mesaj:
17 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet Yılmaz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Denizli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
I'll be back
SON 10 MESAJI
Deep Nostalgia Nasıl Yapılır
[VID]https://youtu.be/h4fGqk_3mh8[/VID]
[VID]https://youtu.be/h4fGqk_3mh8[/VID]
Osmanlı Deep Nostalgia
[VID]https://youtu.be/2Sda7rcFHws[/VID]
[VID]https://youtu.be/2Sda7rcFHws[/VID]
şikayet XİLONG
[QUOTE=TheHobi]Fiyat performans ürünü olarak atman veya smart öneririm [/QUOTE][QUOTE=ilhannnn01]
Karantina tankı için aldım, bundan önce de başka bir çin malı ısıtıcı vardı durup dururken çatlamıştı, bu da gerekmedi şimdiye kadar, Adana da olduğum için sular doğal olarak sıcak [:D] eheim ve tetra yı tavsiye ederim hiç şaşmaz. [/QUOTE]
Ben smart kullandım xilong dan önce 5 ay. şimdi tekrar akvaryum kurunca 1 ay kullandım içime sinmedi. Telleri çok çabuk kızarıyor. Kızardıktan bir süre sonra kapanıyor.
Eheim jager aldım . Gerçekten fark var[EDIT]cezzar_tr,2019-10-18 01:44:35[/EDIT]
[QUOTE=TheHobi]Fiyat performans ürünü olarak atman veya smart öneririm [/QUOTE][QUOTE=ilhannnn01]
Karantina tankı için aldım, bundan önce de başka bir çin malı ısıtıcı vardı durup dururken çatlamıştı, bu da gerekmedi şimdiye kadar, Adana da olduğum için sular doğal olarak sıcak [:D] eheim ve tetra yı tavsiye ederim hiç şaşmaz. [/QUOTE]
Ben smart kullandım xilong dan önce 5 ay. şimdi tekrar akvaryum kurunca 1 ay kullandım içime sinmedi. Telleri çok çabuk kızarıyor. Kızardıktan bir süre sonra kapanıyor.
Eheim jager aldım . Gerçekten fark var[EDIT]cezzar_tr,2019-10-18 01:44:35[/EDIT]
şikayet XİLONG
[QUOTE=ilhannnn01]
Aynısından bende de var, bugüne kadar hiç sorun yaşamadım çünkü çekmecede duruyor [:D][/QUOTE]
Aman hocam sakın çıkarma ordan. Benim başıma gelen sana gelmesin ,balıkların haşlanmasın . İlk yazdıgım yorumda klavye otomatik düzeltmeyi yanlış yapmış. Balıkları haşlamıştı yerine balıkları başlamışdı yazmış düzelttim.
[QUOTE=ilhannnn01]
Aynısından bende de var, bugüne kadar hiç sorun yaşamadım çünkü çekmecede duruyor [:D][/QUOTE]
Aman hocam sakın çıkarma ordan. Benim başıma gelen sana gelmesin ,balıkların haşlanmasın . İlk yazdıgım yorumda klavye otomatik düzeltmeyi yanlış yapmış. Balıkları haşlamıştı yerine balıkları başlamışdı yazmış düzelttim.
şikayet XİLONG
Konu eski ama alacak yada almayı düşünenlere dikkat için yazıyorum bu ürünün Allah belasını versin. 170 litrede bunun 100 wattını kullanıyordum. 6 -8 ay kullanım sonrası termostatı mı nesi bozulduysa bir sabah baktım tüm balıkları [B]haşlamıştı[/B] . Bana da iyi diye verdi akvaryumcu . Bol bol kulagı çınladı tabi. Başka şehirde oldugum için götürüp önüne atma şansım olmadı . Beni bu hobiden soguttu akvaryumu falan sattım . Şimdi tekrar başladım.
Bu markadan hatta çin malı ısıtıcılardan uzak durun[EDIT]cezzar_tr,2019-09-24 21:18:20[/EDIT]
Konu eski ama alacak yada almayı düşünenlere dikkat için yazıyorum bu ürünün Allah belasını versin. 170 litrede bunun 100 wattını kullanıyordum. 6 -8 ay kullanım sonrası termostatı mı nesi bozulduysa bir sabah baktım tüm balıkları [B]haşlamıştı[/B] . Bana da iyi diye verdi akvaryumcu . Bol bol kulagı çınladı tabi. Başka şehirde oldugum için götürüp önüne atma şansım olmadı . Beni bu hobiden soguttu akvaryumu falan sattım . Şimdi tekrar başladım.
Bu markadan hatta çin malı ısıtıcılardan uzak durun[EDIT]cezzar_tr,2019-09-24 21:18:20[/EDIT]
Atakan Petshop...
Buradan bir ürün aldım aldıgım gibi gönderdim geri , sorunsuz iade aldılar.
Buradan bir ürün aldım aldıgım gibi gönderdim geri , sorunsuz iade aldılar.
Filitre Seçimi
[QUOTE=SÜHAahmet]200 litre[/QUOTE]
En az 1500 litre çeviren iç filtre gerekli . Forumda dış filtre önereceklerdir.
İç filtre olarak benim tavsiyem asianstar fh 1904 . Bunun 1903 modelini 170 litrede kullanıyordum çok memnundum . Kaba pislik alıyordu süngeri pislik doluyordu , şimdiki bir çok iç filtre pislik çekmiyor . Debisi iyi keza verdigi oksijen de . Aşırı ses de yapmıyor , uyudugum odadaydı rahatsız olmuyordum ama kişiye göre değişir. AQ aquawinq 510f kullandım o traktör gibi ses yapmıştı mesela.
Alman malı iç filtreler alırsan debi sorunu yaşarsın ve pislik sorunu ben 50 litrede bile yaşadım Eheim , Tetra ile . Kendilerini zor idare ediyorlar. Fluval ve hyro yu denemedim ama kuşku ile yaklaşıyorum. Tek avantajları sessiz ve wattlarının düşük olması onların. Dip çekimini ay da 1 belki yapıyordum 1 kez nitrat patlaması yaşadım o da ilk kurulunca.
Fh 1903 modelini de alabilirsiniz ama 1904 de biotoplar da var . İstersen yerine başka şeyde koyabilirsin. Biyolojik filtre için . 1903 de 2 sünger gözü , 1 seramik gözü var
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217409/140920190032211.jpg[/IMG][EDIT]cezzar_tr,2019-09-14 00:52:04[/EDIT]
[QUOTE=SÜHAahmet]200 litre[/QUOTE]
En az 1500 litre çeviren iç filtre gerekli . Forumda dış filtre önereceklerdir.
İç filtre olarak benim tavsiyem asianstar fh 1904 . Bunun 1903 modelini 170 litrede kullanıyordum çok memnundum . Kaba pislik alıyordu süngeri pislik doluyordu , şimdiki bir çok iç filtre pislik çekmiyor . Debisi iyi keza verdigi oksijen de . Aşırı ses de yapmıyor , uyudugum odadaydı rahatsız olmuyordum ama kişiye göre değişir. AQ aquawinq 510f kullandım o traktör gibi ses yapmıştı mesela.
Alman malı iç filtreler alırsan debi sorunu yaşarsın ve pislik sorunu ben 50 litrede bile yaşadım Eheim , Tetra ile . Kendilerini zor idare ediyorlar. Fluval ve hyro yu denemedim ama kuşku ile yaklaşıyorum. Tek avantajları sessiz ve wattlarının düşük olması onların. Dip çekimini ay da 1 belki yapıyordum 1 kez nitrat patlaması yaşadım o da ilk kurulunca.
Fh 1903 modelini de alabilirsiniz ama 1904 de biotoplar da var . İstersen yerine başka şeyde koyabilirsin. Biyolojik filtre için . 1903 de 2 sünger gözü , 1 seramik gözü var
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217409/140920190032211.jpg[/IMG][EDIT]cezzar_tr,2019-09-14 00:52:04[/EDIT]
Mekanik Temizlik Ve Sessiz İç Filtre Tavsiye
Şuan 65x25x35 yaklaşık net 47-50 litrede karma ( Moli Lepistes ) bu hobiye döndüm eskiden 170 litrede yapıyordum iç filtre olarak asianstar fh 1903 vardı memnundum hem mekanik hem biyolojik filte yapıyordu debisi normaldi. İlginçtir çin malı olsada ses olarak rahatsız ettiğini hatırlamıyorum
Dış filtre askı filtre alma sanşım yok yer sorunu yüzünden
[B]Benim arayıp taradıklarım bunlar ama nasıldır uyar mı bilmiyorum. Bunlara ek sizin önerilerinize açığım.
Kriterlerim ( önem sırasına göre )
Olabildiğince az sesi olması
Debi ve oksijen yeterli olması
Zırt pırt tıkanmaması
Az çok pislik çekmesi
-Sıfır ses aramıyorum rahatsız etmesin yeter , AQ aquawinq gibi sesi olmasın misal
eheim biopower 160
fluval u2
jbl i60
hydor crystal duo 1
Tetra filter jet[/B]
Şuan Sorun iç filtre. Eheim pick up 60 aldım 2 gün kullanım sonrası ses yapmaya başladı, mekanık temizliği sıfırdan kötüydü. Tamam herşeyi çekmesini bekmeyemezsiniz ama partikülleri bile çekmiyordu özellikle çekim yerine küçük bir parça saç uzattım onu bile çekmedi . Ses de yapınca kurtuldum ondan
Tetra In 400 plus aldım çekimi Eheim a göre iyi ama debisi ve sagladıgı oksijen vasat hala duruyor kutusunda , 3 cm öteye suyu anca itiyor. Ses azlıgı ve debi gücü olarak 30 liralık 2 wattlık eurostar SP 300 bile daha çok işe yarıyor ki onu kullanıyorum.
Ancak hem mekanik yani az da olsa kaba pislik alacak biyolojik filtre yapacak ve sesi az olacak iç filtre arıyorum . Misal şuan çalışan çin malı eurostar SP 300 ses var ama rahatsız etmiyor ve kaba mekanik ve biyolojiye örnek olarak asianstar fh 1903 yakındaki pislikleri alıyordu süngeri pislik doluyordu , ay da 1 dip çekimi anca yapıyordum . AQ aquawinq 510 fh marka iç filtre denemiştim bildigin evde traktör vardı . . Şuan akvaryum da bakteri yaşamı için lav taşları var az miktar. Bunu da ekleyerek bitiriyorum
[EDIT]cezzar_tr,2019-09-13 02:13:56[/EDIT]
Şuan 65x25x35 yaklaşık net 47-50 litrede karma ( Moli Lepistes ) bu hobiye döndüm eskiden 170 litrede yapıyordum iç filtre olarak asianstar fh 1903 vardı memnundum hem mekanik hem biyolojik filte yapıyordu debisi normaldi. İlginçtir çin malı olsada ses olarak rahatsız ettiğini hatırlamıyorum
Dış filtre askı filtre alma sanşım yok yer sorunu yüzünden
[B]Benim arayıp taradıklarım bunlar ama nasıldır uyar mı bilmiyorum. Bunlara ek sizin önerilerinize açığım.
Kriterlerim ( önem sırasına göre )
Olabildiğince az sesi olması
Debi ve oksijen yeterli olması
Zırt pırt tıkanmaması
Az çok pislik çekmesi
-Sıfır ses aramıyorum rahatsız etmesin yeter , AQ aquawinq gibi sesi olmasın misal
eheim biopower 160
fluval u2
jbl i60
hydor crystal duo 1
Tetra filter jet[/B]
Şuan Sorun iç filtre. Eheim pick up 60 aldım 2 gün kullanım sonrası ses yapmaya başladı, mekanık temizliği sıfırdan kötüydü. Tamam herşeyi çekmesini bekmeyemezsiniz ama partikülleri bile çekmiyordu özellikle çekim yerine küçük bir parça saç uzattım onu bile çekmedi . Ses de yapınca kurtuldum ondan
Tetra In 400 plus aldım çekimi Eheim a göre iyi ama debisi ve sagladıgı oksijen vasat hala duruyor kutusunda , 3 cm öteye suyu anca itiyor. Ses azlıgı ve debi gücü olarak 30 liralık 2 wattlık eurostar SP 300 bile daha çok işe yarıyor ki onu kullanıyorum.
Ancak hem mekanik yani az da olsa kaba pislik alacak biyolojik filtre yapacak ve sesi az olacak iç filtre arıyorum . Misal şuan çalışan çin malı eurostar SP 300 ses var ama rahatsız etmiyor ve kaba mekanik ve biyolojiye örnek olarak asianstar fh 1903 yakındaki pislikleri alıyordu süngeri pislik doluyordu , ay da 1 dip çekimi anca yapıyordum . AQ aquawinq 510 fh marka iç filtre denemiştim bildigin evde traktör vardı . . Şuan akvaryum da bakteri yaşamı için lav taşları var az miktar. Bunu da ekleyerek bitiriyorum
[EDIT]cezzar_tr,2019-09-13 02:13:56[/EDIT]
Tetra Filter Jet
[QUOTE=muratdeg]Pipo filtre ve iç filtrenin birleşimi gibi.
Dışkı çekmesi gerekli bir özellik değil. Sağlıklı, su değerli oturmuş bir akvaryumda dışkılar bakteriler tarafından zaten parçalanır.[/QUOTE]
Anladım . Nispeten az da olsa çekmesini istiyor insan çünkü her hafta dip çekimi yapmaya fırsat bulamıyorum. Bakteri konusunda haklısınız
Tek soru işareti sesi kaldı[EDIT]cezzar_tr,2019-09-11 19:12:26[/EDIT]
[QUOTE=muratdeg]Pipo filtre ve iç filtrenin birleşimi gibi.
Dışkı çekmesi gerekli bir özellik değil. Sağlıklı, su değerli oturmuş bir akvaryumda dışkılar bakteriler tarafından zaten parçalanır.[/QUOTE]
Anladım . Nispeten az da olsa çekmesini istiyor insan çünkü her hafta dip çekimi yapmaya fırsat bulamıyorum. Bakteri konusunda haklısınız
Tek soru işareti sesi kaldı[EDIT]cezzar_tr,2019-09-11 19:12:26[/EDIT]
Tetra Filter Jet
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217409/110920190142471.jpg[/IMG]
Bu iç filtre tam olarak nedir tamamen sünger , merak uyandırdı . Bunu yada benzeri kullanan var mı ? Kaba pislik çekimi , sesi nasıldır ?
Sobo iç filtre aldım traktör sesi gibi motor sesi vardı hemen iade ettim berbattı şuan eurostar SP 300 kullanıyorum sesi az çekim gücü de az . Yeterli degil akvaryuma. Daha sonra Eheim Pick up 60 kullandım 2 gün içinde sorun çıktı iade ettim , Tetra In 400 plus aldım ancak su çıkış gücü aşırı zayıf bu yüzden yeterli oksijen de vermediğini düşünüyorum. En büyük kusuru bu.
[EDIT]cezzar_tr,2019-09-11 02:03:38[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217409/110920190142471.jpg[/IMG]
Bu iç filtre tam olarak nedir tamamen sünger , merak uyandırdı . Bunu yada benzeri kullanan var mı ? Kaba pislik çekimi , sesi nasıldır ?
Sobo iç filtre aldım traktör sesi gibi motor sesi vardı hemen iade ettim berbattı şuan eurostar SP 300 kullanıyorum sesi az çekim gücü de az . Yeterli degil akvaryuma. Daha sonra Eheim Pick up 60 kullandım 2 gün içinde sorun çıktı iade ettim , Tetra In 400 plus aldım ancak su çıkış gücü aşırı zayıf bu yüzden yeterli oksijen de vermediğini düşünüyorum. En büyük kusuru bu.
[EDIT]cezzar_tr,2019-09-11 02:03:38[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
