ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ahmethakan61
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Mayıs 2019 08:05
Son Ziyaret:
06 Mayıs 2024 16:22
Toplam Mesaj:
26 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet Hakan Çubukcu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
60 Litre tank - Yeni başlayan
SON 10 MESAJI
Bitkilerim Çok Kızardı
[QUOTE=compassheart1]Selam
Bitkileriniz henüz suya adapte olmamışlar .
Yapraklardan, henüz emers formda oldukları belli oluyor . Bambaşka bir hale gelecekler zamanla . Şuan gayet iyi duruyor . İyi hobiler . [/QUOTE]
1 aydır akvaryumda bitkiler, bugün de baktığımda tilki kuyruklarının yaprakları kızarmış ve dökülmüş hep
[QUOTE=compassheart1]Selam
Bitkileriniz henüz suya adapte olmamışlar .
Yapraklardan, henüz emers formda oldukları belli oluyor . Bambaşka bir hale gelecekler zamanla . Şuan gayet iyi duruyor . İyi hobiler . [/QUOTE]
1 aydır akvaryumda bitkiler, bugün de baktığımda tilki kuyruklarının yaprakları kızarmış ve dökülmüş hep
Bitkilerim Çok Kızardı
[QUOTE=mutlubaba]Bir sorununuz yok bitkiler normal seyrinde merak etmeyin
[/QUOTE]
Gülden yana çok sıkıntım yok da tilki kulakları yemyeşildi aldığımda dipleri biraz kızarınca moralim bozuldu
[QUOTE=mutlubaba]Bir sorununuz yok bitkiler normal seyrinde merak etmeyin
[/QUOTE]
Gülden yana çok sıkıntım yok da tilki kulakları yemyeşildi aldığımda dipleri biraz kızarınca moralim bozuldu
Bitkilerim Çok Kızardı
100 litre Bitkili akvaryumda Gül ve Tilki kuyruğu bitkilerim var. Işıklandırmayı 28 adet (20 soğuk beyaz 6500K 4 Kırmızı 4 Mavi) modül led ile yapıyorum. Toplamda 35Watt ışığım var. Akvaryum yüksekliğim 45-50 cm civarı. Günde 10 saat ışık veriyorum lakin bitkilerimde kızarma oldu. Acaba ışık mı fazla geliyor ya da bitkilere besin mi vermeliyim? Yardımlarınızı istiyorum saygılarımla
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/260220241033521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/260220241033581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/260220241034021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/260220241034061.jpg[/IMG]
100 litre Bitkili akvaryumda Gül ve Tilki kuyruğu bitkilerim var. Işıklandırmayı 28 adet (20 soğuk beyaz 6500K 4 Kırmızı 4 Mavi) modül led ile yapıyorum. Toplamda 35Watt ışığım var. Akvaryum yüksekliğim 45-50 cm civarı. Günde 10 saat ışık veriyorum lakin bitkilerimde kızarma oldu. Acaba ışık mı fazla geliyor ya da bitkilere besin mi vermeliyim? Yardımlarınızı istiyorum saygılarımla
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/260220241033521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/260220241033581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/260220241034021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/260220241034061.jpg[/IMG]
Üretim İçin Tavsiye?
[QUOTE=deatless22]60 litrede ciklet üretilmez. Daha büyük hacim gerekir.
60 litrede üretip satabileceginiz balık türü lepistestir. Hem hızlı ürerler hemde canlı doğurdukları için kayıp az olur.
Ürettiğiniz balıklar için alıcı bulabilirmisiniz onu bilmem. [/QUOTE]
Peki cichlid icin kac litrelik bi tank gerekir sizce? Canli doguran üretmek daha uygun biliyorum lakin alacak kimseyi bulamam gibi duruyor o yüzden yunus veya sariprenses falan uretimi düşündüm
[QUOTE=deatless22]60 litrede ciklet üretilmez. Daha büyük hacim gerekir.
60 litrede üretip satabileceginiz balık türü lepistestir. Hem hızlı ürerler hemde canlı doğurdukları için kayıp az olur.
Ürettiğiniz balıklar için alıcı bulabilirmisiniz onu bilmem. [/QUOTE]
Peki cichlid icin kac litrelik bi tank gerekir sizce? Canli doguran üretmek daha uygun biliyorum lakin alacak kimseyi bulamam gibi duruyor o yüzden yunus veya sariprenses falan uretimi düşündüm
Üretim İçin Tavsiye?
Arkadaşlar herkese merhabalar. Akvaryum işine 1.5 yıldır merakli olan birisiyim. 60 ltlik 2 tane tankim var biri karma bitkili ve canlidoguran var. Diğeri boş. Ben balik uretip satmak istiyorum. Bunun için hangi türü daha kolay uretebilirim bilmiyorum. Ekonomik kaygılarım yok yani yüksek miktarda para kazanmak gibi hi gayem yok sadece kendim üretip büyütmek ve sonrasında al sat veya takas içinde bulunmak hosuma gidiyor. Yilda 200-300 lira kazansam yeter benim için.
Sizin tavsiyeniz hangi türleri beslemem yönünde olurdu? Ben biraz araştırdım da cichlid türleri hem cok zor olmayan bakımı hem de üretiminin kolay olmasi sebebiyle mantikli geldi. Yavru alip aldigim yavrulari büyütebilirim diye de düşündüm. Bunun için sizin tavsiyeniz nedir. Çok bir masraf yapma durumum yok suanlik. Tanki buyutmemi tavsiye eder misiniz?
Arkadaşlar herkese merhabalar. Akvaryum işine 1.5 yıldır merakli olan birisiyim. 60 ltlik 2 tane tankim var biri karma bitkili ve canlidoguran var. Diğeri boş. Ben balik uretip satmak istiyorum. Bunun için hangi türü daha kolay uretebilirim bilmiyorum. Ekonomik kaygılarım yok yani yüksek miktarda para kazanmak gibi hi gayem yok sadece kendim üretip büyütmek ve sonrasında al sat veya takas içinde bulunmak hosuma gidiyor. Yilda 200-300 lira kazansam yeter benim için.
Sizin tavsiyeniz hangi türleri beslemem yönünde olurdu? Ben biraz araştırdım da cichlid türleri hem cok zor olmayan bakımı hem de üretiminin kolay olmasi sebebiyle mantikli geldi. Yavru alip aldigim yavrulari büyütebilirim diye de düşündüm. Bunun için sizin tavsiyeniz nedir. Çok bir masraf yapma durumum yok suanlik. Tanki buyutmemi tavsiye eder misiniz?
Bu Akvaryumda Yavrular Saklanabilir Mi?
[QUOTE=28fatih28]800 lt /H 150/200 litre akvaryumlar icin hocam ben bile 200 litrede 700/H kullanıyorum filtreniZi değiştirmenizi öneririm yoksa balıklarınız yorgun düşecek ve gelişemeyecekler.[/QUOTE]
Hocam petshoptan aldim 60L tankım olduğunu da söyledim aslında. Daha ucuzlari vardi ama bu kalitelidir diye bunu aldirdi bana.
[QUOTE=Superozo]Bitkilerin duruşuna bakarsak akıntı gereğinden fazla gibi gözükmüyor bence o konuda çok bir sıkıntı olacağını zannetmiyorum ama yavruların saklanması konusunda bitkilerinizin şimdilik yeterli olacağını zannetmiyorum. Hepsini daha birleşik bir şekilde dikerseniz belki olur ama bence bitkilerin büyümelerini bekleyip zamanla bitkileri sıklaştırmak daha iyi olur. İyi hobiler[:)][/QUOTE]
Anladim hocam, internette cok dipdipe dikersem besin yarısına girerler diye okumustum o yuzden 2-3 cm arayla diktim. Dediginiz gibi sık dikim yapabilirim büyüdükçe, ama yanyana dikerken de kumu biraz eseliyorum yer acmak için o sirada diğeri çıkıyor buna bi çözüm varmi? Bitkilerim zaten kumda da cok durmuyor. Lav kırığım var siyah kumu geciyor kok lav kiriginda takılıyor derinlere indiremiyorum kökü. Taşların arasina sokamiyorum. Siyah kum eklersem düzelir mi?
[QUOTE=28fatih28]800 lt /H 150/200 litre akvaryumlar icin hocam ben bile 200 litrede 700/H kullanıyorum filtreniZi değiştirmenizi öneririm yoksa balıklarınız yorgun düşecek ve gelişemeyecekler.[/QUOTE]
Hocam petshoptan aldim 60L tankım olduğunu da söyledim aslında. Daha ucuzlari vardi ama bu kalitelidir diye bunu aldirdi bana.
[QUOTE=Superozo]Bitkilerin duruşuna bakarsak akıntı gereğinden fazla gibi gözükmüyor bence o konuda çok bir sıkıntı olacağını zannetmiyorum ama yavruların saklanması konusunda bitkilerinizin şimdilik yeterli olacağını zannetmiyorum. Hepsini daha birleşik bir şekilde dikerseniz belki olur ama bence bitkilerin büyümelerini bekleyip zamanla bitkileri sıklaştırmak daha iyi olur. İyi hobiler[:)][/QUOTE]
Anladim hocam, internette cok dipdipe dikersem besin yarısına girerler diye okumustum o yuzden 2-3 cm arayla diktim. Dediginiz gibi sık dikim yapabilirim büyüdükçe, ama yanyana dikerken de kumu biraz eseliyorum yer acmak için o sirada diğeri çıkıyor buna bi çözüm varmi? Bitkilerim zaten kumda da cok durmuyor. Lav kırığım var siyah kumu geciyor kok lav kiriginda takılıyor derinlere indiremiyorum kökü. Taşların arasina sokamiyorum. Siyah kum eklersem düzelir mi?
Bu Akvaryumda Yavrular Saklanabilir Mi?
[QUOTE=28fatih28]Motor su içinde kalacak şekilde yerleştirilirse su üstüne doğru Su dalgalandıkca tanka su girecektir hortumu takarsanız hava kabarcıkları su yüzeyine cıktıkca daha çok dalga yaratacaktır balık sayınıza göre kullanabilirsiniz zaten hortumunuz su içinde kalmış ucunun dışarda olması lazım kullanmasanız sökün üstünden görüntü kirliliği yaratmasın.Akvaryumunuz 60 Lt anlaşılan peki iç filtrenin debisi kaç üstünde etiketinde yazar örnek 500LT/H diye bu ölçü sizin tankınızı saatte 3/4 defa çevirebilen bir filtre olması lazım Canlı doğuranlar daha narin olduğu icin sürkilasyona maruz kalmamaları icin 240LT/H üstü filtre debisi hem bitkiler icin hemde balıklar icin iyi olur.Eğerki motorunuz güçlü ise elektirik kablosu yardımı ile biraz araştırarak örnekleri YouTube’da var şelale aparatı yapabilirsiniz.[/QUOTE]
Filtrem HDom 13W 800 L/h
[QUOTE=28fatih28]Motor su içinde kalacak şekilde yerleştirilirse su üstüne doğru Su dalgalandıkca tanka su girecektir hortumu takarsanız hava kabarcıkları su yüzeyine cıktıkca daha çok dalga yaratacaktır balık sayınıza göre kullanabilirsiniz zaten hortumunuz su içinde kalmış ucunun dışarda olması lazım kullanmasanız sökün üstünden görüntü kirliliği yaratmasın.Akvaryumunuz 60 Lt anlaşılan peki iç filtrenin debisi kaç üstünde etiketinde yazar örnek 500LT/H diye bu ölçü sizin tankınızı saatte 3/4 defa çevirebilen bir filtre olması lazım Canlı doğuranlar daha narin olduğu icin sürkilasyona maruz kalmamaları icin 240LT/H üstü filtre debisi hem bitkiler icin hemde balıklar icin iyi olur.Eğerki motorunuz güçlü ise elektirik kablosu yardımı ile biraz araştırarak örnekleri YouTube’da var şelale aparatı yapabilirsiniz.[/QUOTE]
Filtrem HDom 13W 800 L/h
Bu Akvaryumda Yavrular Saklanabilir Mi?
[QUOTE=28fatih28]Akvaryumunuz ufak gözüküyor resimden ama iç filtrenizi biraz su yüzeyine yakın yapın birde şelale aparatı varsa balıklar için daha iyi olur.Bitkilerinizi biraz daha sık dizerseniz köşelere saklanmaları icin yer olmuş olur .sağlıklı balıklar [/QUOTE]
Filtreyi aslında ben su yüzeyine uzak olmasi için derine koydum, çok akıntı olursa baliklar rahatsiz olur diye. Akinti yonunu de cama dogru verdim. Yüzeye doğru verirsem dalga oluyor bu bir sorun yaratır mı? Şelale aparatı yok. Bi de bu hava hortumunu kullanmak gerekiyo mu
[QUOTE=28fatih28]Akvaryumunuz ufak gözüküyor resimden ama iç filtrenizi biraz su yüzeyine yakın yapın birde şelale aparatı varsa balıklar için daha iyi olur.Bitkilerinizi biraz daha sık dizerseniz köşelere saklanmaları icin yer olmuş olur .sağlıklı balıklar [/QUOTE]
Filtreyi aslında ben su yüzeyine uzak olmasi için derine koydum, çok akıntı olursa baliklar rahatsiz olur diye. Akinti yonunu de cama dogru verdim. Yüzeye doğru verirsem dalga oluyor bu bir sorun yaratır mı? Şelale aparatı yok. Bi de bu hava hortumunu kullanmak gerekiyo mu
Bu Akvaryumda Yavrular Saklanabilir Mi?
Herkese iyi hobiler, fotoğrafta gördüğünüz akvaryumumda 1e2d kılıç kuyruk 1 molly 1e2d danio zebra 1e2d lepistes var. Bunlara ek olarak da 1 vatoz 2 çöpçüm var. Bitkilerimi ektim 3-4 kök çınar, 5 kök zeytin 10-15 kök de elodea var. Burada kılıç kuyruktan alacağım yavrular saklanabilir mi? İleri bir zamanda da lepistes ve zebra yavrularsa onlar da saklanabilir mi? Ekstra boş bir tankım da var. Ama filtresi bozuk olduğu için oraya alamıyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir?
Işık olarak da 5-5-20 mavi kırmızı beyaz modül led yanında da 25cm armatür kullanıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/110520201859511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/110520201904031.jpg[/IMG][EDIT]ahmethakan61,2020-05-11 19:04:14[/EDIT]
Herkese iyi hobiler, fotoğrafta gördüğünüz akvaryumumda 1e2d kılıç kuyruk 1 molly 1e2d danio zebra 1e2d lepistes var. Bunlara ek olarak da 1 vatoz 2 çöpçüm var. Bitkilerimi ektim 3-4 kök çınar, 5 kök zeytin 10-15 kök de elodea var. Burada kılıç kuyruktan alacağım yavrular saklanabilir mi? İleri bir zamanda da lepistes ve zebra yavrularsa onlar da saklanabilir mi? Ekstra boş bir tankım da var. Ama filtresi bozuk olduğu için oraya alamıyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir?
Işık olarak da 5-5-20 mavi kırmızı beyaz modül led yanında da 25cm armatür kullanıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/110520201859511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/110520201904031.jpg[/IMG][EDIT]ahmethakan61,2020-05-11 19:04:14[/EDIT]
Tankımdaki Lav Kırığı Yeterlimi?
Arkadaşlar bitki için akvaryumu yeniden kuruyorum. Tabana lav Kırığı aldım 4cm kadar lav Kırığı koydum. Taban ölçüm 30x50 cm toplamda 5-6 kilo lav Kırığı koydum. Bunun üstüne Hagen koymayi düşünüyorum ama bikac sorum var.
Akvaryumcum 4 kilo Hagen yeterlidir dedi sizce yeter mi?
Lav Kırığı kalinligim yeter mi?
Basit bitkiler yetiştireceğim için gübre şart mi? Ekonomik olarak gübreleme tavsiyeniz nedir? (5-10 tl)
Yeni başlayanlar için onerebileceginiz bitki var mıdır? (Temel amacim yavru almak gizlenmeleri için)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/020520201703151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/020520201703211.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bitki için akvaryumu yeniden kuruyorum. Tabana lav Kırığı aldım 4cm kadar lav Kırığı koydum. Taban ölçüm 30x50 cm toplamda 5-6 kilo lav Kırığı koydum. Bunun üstüne Hagen koymayi düşünüyorum ama bikac sorum var.
Akvaryumcum 4 kilo Hagen yeterlidir dedi sizce yeter mi?
Lav Kırığı kalinligim yeter mi?
Basit bitkiler yetiştireceğim için gübre şart mi? Ekonomik olarak gübreleme tavsiyeniz nedir? (5-10 tl)
Yeni başlayanlar için onerebileceginiz bitki var mıdır? (Temel amacim yavru almak gizlenmeleri için)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/020520201703151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/020520201703211.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
