ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
asierdorken
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Mayıs 2019 20:29
Son Ziyaret:
12 Mart 2025 23:32
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
asier
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
asier
SON 8 MESAJI
Aqualed Parlaklık Azalması
Merhaba, yaklaşık bir yıl önce aldığım aqualed marka 40 cm ışıklandırmam ilk aldığımda bütün akvaryumu kolayca aydınlatarak bitki yetiştirebiliyorken altı-yedi ay sonra parlaklığı düşmeye başladı ve aynısından ikinci bir Led aldım ışıklandırmadaki açığı kapatmak için. Şimdi onun da üzerinden yaklaşık dört-beş ay geçti ve iki Ledin de parlaklığı çok düşük. Mecburen yenisini almam gerekecek ama gelecek zamanlarda bunu önlemenin bir yolu var mı? Yoksa bu Ledlerin tahmin ettiğim gibi bir kullanım süresi mi var ? Eğer böyle bir azami kullanım süresi varsa bu kadar kısa mıdır bu zaman ? Yardımlarınız ve bilgilendirmeleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba, yaklaşık bir yıl önce aldığım aqualed marka 40 cm ışıklandırmam ilk aldığımda bütün akvaryumu kolayca aydınlatarak bitki yetiştirebiliyorken altı-yedi ay sonra parlaklığı düşmeye başladı ve aynısından ikinci bir Led aldım ışıklandırmadaki açığı kapatmak için. Şimdi onun da üzerinden yaklaşık dört-beş ay geçti ve iki Ledin de parlaklığı çok düşük. Mecburen yenisini almam gerekecek ama gelecek zamanlarda bunu önlemenin bir yolu var mı? Yoksa bu Ledlerin tahmin ettiğim gibi bir kullanım süresi mi var ? Eğer böyle bir azami kullanım süresi varsa bu kadar kısa mıdır bu zaman ? Yardımlarınız ve bilgilendirmeleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
Yosuna Karşı Hidrojen Peroksit ?
Yabancı forumlarda ve youtubeda gördüğüm kadarıyla çok ciddi yosun problemlerine karşı bağzı hassas bitkileri feda ederek mükemmel sonuç hidrojen peroksit (H2O2) ile elde edilebiliyormuş. Benim de parvula olan bir tankımda [U]büyük[/U] bir yosun problemim var. Kendisi sanırım yeşil fırça yosunu? Parvulalarımın yapraklarını "tarantula bacağı" gibi ve yüzeydeki kumu sanki çim gibi kapladılar. (Birçok kişinin hayal ettiği yeşil tabanı böyle kolaylıkla elde edebildim (!)[:D] )
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215299/260820202247001.jpg[/IMG]
Son çare olarak H2O2 kullanma zorunda kalacağım gibi görünüyor. Eğer kullanmam gerekirse, önceden bu yöntemi kullanan oldu mu? Ya da bilgisi olan var mı? Lütfen yardımcı olun.
Yabancı forumlarda ve youtubeda gördüğüm kadarıyla çok ciddi yosun problemlerine karşı bağzı hassas bitkileri feda ederek mükemmel sonuç hidrojen peroksit (H2O2) ile elde edilebiliyormuş. Benim de parvula olan bir tankımda [U]büyük[/U] bir yosun problemim var. Kendisi sanırım yeşil fırça yosunu? Parvulalarımın yapraklarını "tarantula bacağı" gibi ve yüzeydeki kumu sanki çim gibi kapladılar. (Birçok kişinin hayal ettiği yeşil tabanı böyle kolaylıkla elde edebildim (!)[:D] )
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215299/260820202247001.jpg[/IMG]
Son çare olarak H2O2 kullanma zorunda kalacağım gibi görünüyor. Eğer kullanmam gerekirse, önceden bu yöntemi kullanan oldu mu? Ya da bilgisi olan var mı? Lütfen yardımcı olun.
Bu Hangi Tür Yosun, Ne Yapmalıyım ?
[QUOTE=kadirik]Hic acik kaldi mi yanlışlikla? Ayrica aralikli 3 3 2 seklinde ışıklandırma deneyebilirsiniz.. Ama şahsi fikrim bu akvaryum çığırından çıkmış.. Hic yosunla mucadele etmeyin. Yeniden temiz bir kurulum yapın [:?][/QUOTE] Pes etmek yok!!![:D] Bir şekil çözeceğim. "blackout" yöntemini deneyeceğim 4 gün boyunca sıfır ışık ve tankın üstüne örtü ile yosunları öldüreceğim. Okuduğum kadarıyla bitkilere zarar gelmemesi gerekiyormuş... Gelirse de, canı sağolsun yenilerini dikmek gerekecek. Zaten çok ta fazla büyüyemediler yosundan dolayı.
[QUOTE=kadirik]Hic acik kaldi mi yanlışlikla? Ayrica aralikli 3 3 2 seklinde ışıklandırma deneyebilirsiniz.. Ama şahsi fikrim bu akvaryum çığırından çıkmış.. Hic yosunla mucadele etmeyin. Yeniden temiz bir kurulum yapın [:?][/QUOTE] Pes etmek yok!!![:D] Bir şekil çözeceğim. "blackout" yöntemini deneyeceğim 4 gün boyunca sıfır ışık ve tankın üstüne örtü ile yosunları öldüreceğim. Okuduğum kadarıyla bitkilere zarar gelmemesi gerekiyormuş... Gelirse de, canı sağolsun yenilerini dikmek gerekecek. Zaten çok ta fazla büyüyemediler yosundan dolayı.
Bu Hangi Tür Yosun, Ne Yapmalıyım ?
Yaklaşık üç ay önce kurduğum parvula iwagumi tankımda son iki aydır ciddi bir yosun problemi yaşamaya başladım ve artık [U]gerçekten[/U] rahatsız edici hale gelmeye başladı. Kullandığım kum siyah bazalt kum ve inert. Parvulaların yerden besinlerini alabilmeleri için her diktiğim öbek için 3 tane misket gübre koydum. İki tane aqualed 40 cm lamba ile akvaryum aydınlatılıyor ve her gün 8 saat açık kalıyorlar. Akvaryumda yaklaşık 13 tane HB white lepistes ve bir vatoz var ve filtrem sunsun 603 b (filtrenin süngerlerini çıkarttım ,seramik halka ve elyaf ile doldurdum). Co2 sistemi olarak mayalı sistem kullanıyorum bir adet ista UFO difüzör ile.
Dediğim gibi son iki aydır bir yosun problemim var ve ne yapacağımı bilmiyorum. manüel olarak olabildiğince temizliyorum ama faydası olmuyor. Vatoz da çok fazla yardımcı olmuyor. Lepisteslerin yemini yosunu yemeleri için azalttım ama onlar da hakkından gelemiyor. Yosun parvulaları sardı ve adeta "tarantula bacağı" gibi görünüyor[:D]. Ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yardımcı olun.[:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215299/260820202247001.jpg[/IMG][EDIT]asierdorken,2020-08-26 23:07:02[/EDIT]
Yaklaşık üç ay önce kurduğum parvula iwagumi tankımda son iki aydır ciddi bir yosun problemi yaşamaya başladım ve artık [U]gerçekten[/U] rahatsız edici hale gelmeye başladı. Kullandığım kum siyah bazalt kum ve inert. Parvulaların yerden besinlerini alabilmeleri için her diktiğim öbek için 3 tane misket gübre koydum. İki tane aqualed 40 cm lamba ile akvaryum aydınlatılıyor ve her gün 8 saat açık kalıyorlar. Akvaryumda yaklaşık 13 tane HB white lepistes ve bir vatoz var ve filtrem sunsun 603 b (filtrenin süngerlerini çıkarttım ,seramik halka ve elyaf ile doldurdum). Co2 sistemi olarak mayalı sistem kullanıyorum bir adet ista UFO difüzör ile.
Dediğim gibi son iki aydır bir yosun problemim var ve ne yapacağımı bilmiyorum. manüel olarak olabildiğince temizliyorum ama faydası olmuyor. Vatoz da çok fazla yardımcı olmuyor. Lepisteslerin yemini yosunu yemeleri için azalttım ama onlar da hakkından gelemiyor. Yosun parvulaları sardı ve adeta "tarantula bacağı" gibi görünüyor[:D]. Ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yardımcı olun.[:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215299/260820202247001.jpg[/IMG][EDIT]asierdorken,2020-08-26 23:07:02[/EDIT]
Parvulam İçin Ne Tip Co2 İhtiyacım Var?
Merhabalar, iwagumi tasarımı yapıyorum ve taban bitkisi olarak eleocharis parvula (hair grass) kullanmaya karar verdim. Işıklandırmam iki tane aqualed 40 cm 6500 k led ve yeterli olduğunu düşünüyorum (hatta biraz yosun yapabilir). Taban ise besleyici değil, siyah bazalt kum kullanacağım.
Bitkiler haftaya gelecek. Bu sistem için uygun ve özellikle[U] UCUZ[/U] bi Co2 sistemi önerebilecek varsa lütfen yardımcı olsun.
Merhabalar, iwagumi tasarımı yapıyorum ve taban bitkisi olarak eleocharis parvula (hair grass) kullanmaya karar verdim. Işıklandırmam iki tane aqualed 40 cm 6500 k led ve yeterli olduğunu düşünüyorum (hatta biraz yosun yapabilir). Taban ise besleyici değil, siyah bazalt kum kullanacağım.
Bitkiler haftaya gelecek. Bu sistem için uygun ve özellikle[U] UCUZ[/U] bi Co2 sistemi önerebilecek varsa lütfen yardımcı olsun.
İlk İwagumi Denemem
Bugün kuruluma başladım. Bitkiler daha elime gelmedi ancak akvaryumu boş döndüreceğim gelene kadar. Aşağıda kurulumun adım adım fotoğrafları var.
Aquascape yaparken genel 2/3 kuralını kullandım. Gnays kayalara çekiç ve keski ile biraz şekil verdim çünkü şömine odununa benziyorlardı[:D].
Suyu da doldurduktan sonra sudaki bulanıklık çabuk açılsın diye içi elyaf dolu bir iç filtre ile şimdilik destekledim. Sonra seranın bakteri kültüründen tavsiye edilen miktarda ekledim. Parvulalar gelince de en kısa sürede ekilecekler. O sırada Co 2 sistemi için öneride bulunabilir misiniz lütfen.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215299/070520202217551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215299/070520202218071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215299/070520202218161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215299/070520202207261.jpg[/IMG]
Bugün kuruluma başladım. Bitkiler daha elime gelmedi ancak akvaryumu boş döndüreceğim gelene kadar. Aşağıda kurulumun adım adım fotoğrafları var.
Aquascape yaparken genel 2/3 kuralını kullandım. Gnays kayalara çekiç ve keski ile biraz şekil verdim çünkü şömine odununa benziyorlardı[:D].
Suyu da doldurduktan sonra sudaki bulanıklık çabuk açılsın diye içi elyaf dolu bir iç filtre ile şimdilik destekledim. Sonra seranın bakteri kültüründen tavsiye edilen miktarda ekledim. Parvulalar gelince de en kısa sürede ekilecekler. O sırada Co 2 sistemi için öneride bulunabilir misiniz lütfen.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215299/070520202217551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215299/070520202218071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215299/070520202218161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215299/070520202207261.jpg[/IMG]
Bu Bitki Gübresi Mi? Acil?
Bu kapsül gübrelerin içine benziyor. Belki de akvaryumcunuz açıktan satmak için kapsüllerin içini boşaltıp onu satıyordur sadece.
Açıktan satılmış olduğu için emin olamayız tabi ki ama eğer durum dediğim gibi ise bitki kumunun içine gömseniz yeterli olacaktır diye düşünüyorum.
Ama tekrarlıyorum EMİN DEĞİLİM.
Bu kapsül gübrelerin içine benziyor. Belki de akvaryumcunuz açıktan satmak için kapsüllerin içini boşaltıp onu satıyordur sadece.
Açıktan satılmış olduğu için emin olamayız tabi ki ama eğer durum dediğim gibi ise bitki kumunun içine gömseniz yeterli olacaktır diye düşünüyorum.
Ama tekrarlıyorum EMİN DEĞİLİM.
İlk İwagumi Denemem
Merhabalar, birkaç yıldır hobinin içindeyim ve daha önce bitki de baktım. 45 cm küp akvaryumum var (81 L) ve bu akvaryuma bir iwagumi tasarımı yapmayı düşünüyorum ışıklandırma olarak iki tane aqualed markasının 40 cm lik beyaz 6500 k ışıklarından monte ettim.
filtrasyon olarak sunsun 603b modelim var (debiden hoşnut değilim büyük ihtimalle değişecek)
taban malzemem lav kırığı üzerine 15L siyah bazalt kum. Bazalt kum ne yazık ki besleyici olmadığı için misket ve kapsül gübre ile bitkileri destekleyeceğim.
Co2 sistemi olarak herkesin kullandığı DİY sitrik asit kitini kullanmayı düşünüyorum ve difüzör olarak ista 3 in 1 kullanmayı düşünüyorum.
Tasarımı yapmak için, iwagumi tarzında çok kullanılmasa da gnays kaya kullanmaya karar verdim.
sıvı gübre de kullanacağım.
en önemlisi de bitki olarak Eleocharis Parvula dikmeye karar verdim.
bilenlerden yanlış bir şey gören olursa lütfen yardımcı olmalarını diliyorum.
Gelişmelerle de bilgilendirmeye devam edeceğim.
[EDIT]asierdorken,2020-05-06 17:37:01[/EDIT]
Merhabalar, birkaç yıldır hobinin içindeyim ve daha önce bitki de baktım. 45 cm küp akvaryumum var (81 L) ve bu akvaryuma bir iwagumi tasarımı yapmayı düşünüyorum ışıklandırma olarak iki tane aqualed markasının 40 cm lik beyaz 6500 k ışıklarından monte ettim.
filtrasyon olarak sunsun 603b modelim var (debiden hoşnut değilim büyük ihtimalle değişecek)
taban malzemem lav kırığı üzerine 15L siyah bazalt kum. Bazalt kum ne yazık ki besleyici olmadığı için misket ve kapsül gübre ile bitkileri destekleyeceğim.
Co2 sistemi olarak herkesin kullandığı DİY sitrik asit kitini kullanmayı düşünüyorum ve difüzör olarak ista 3 in 1 kullanmayı düşünüyorum.
Tasarımı yapmak için, iwagumi tarzında çok kullanılmasa da gnays kaya kullanmaya karar verdim.
sıvı gübre de kullanacağım.
en önemlisi de bitki olarak Eleocharis Parvula dikmeye karar verdim.
bilenlerden yanlış bir şey gören olursa lütfen yardımcı olmalarını diliyorum.
Gelişmelerle de bilgilendirmeye devam edeceğim.
[EDIT]asierdorken,2020-05-06 17:37:01[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
