ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ocak 2019 18:05
Son Ziyaret:
07 Haziran 2024 04:27
Toplam Mesaj:
38 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çağrı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Çağrı
SON 10 MESAJI
Eleanor 60x40x40 High Tech Denemesi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/210420241945481.jpg[/IMG]
Bu yosunlar nasıl geçer yardımcı olabilecek var mı ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/210420241945481.jpg[/IMG]
Bu yosunlar nasıl geçer yardımcı olabilecek var mı ?
Eleanor 60x40x40 High Tech Denemesi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/120420242114191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/120420242114231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/120420242114291.jpg[/IMG]
Bitkileri ekleyeli 12.gün, maalesef blixialarda şu tarz bir yosun oluşumu başlamıştı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/120420242116401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/120420242116441.jpg[/IMG]
Sakal yosunu vs olabilir diye düşündüm ve iyice çürüyor gibiydiler bundan kaynaklı söktüm. Hafta içi yeni bitki dikimi yapmayı düşünüyorum ek olarak 20 adet karides ekleyeceğim.
Su değişimini az miktarda yapmaya başladım 80 litre su alıyor tahminen haftada %10-%20 kadar yapıyorum onun haricinde azalan suyu tamamlıyorum.
Işıklandırmam şuan 4 saat, co2 7/24 verip indikatör ile takip ediyorum.
Haftada 1 2 defa önerilen miktarın max yarısı olacak şekilde potasyum gübresi ve excel kullanıyorum.
Bugün 1/3 oranında mikro element ve fosfat gübresi kullandım.
Pazartesi gününden itibaren ışıklandırmayı kademeli olarak artırmayı ve ufak ufak tüm gübreleri kullanmaya başlamayı planlıyorum.
Parvulalarda budama yapsam yayılmasını teşvik eder miyim diye düşünüyorum bir yandan tecrübeli arkadaşlardan bu konuda da görüşlerini rica ediyorum herkese mutlu bayramlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/120420242114191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/120420242114231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/120420242114291.jpg[/IMG]
Bitkileri ekleyeli 12.gün, maalesef blixialarda şu tarz bir yosun oluşumu başlamıştı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/120420242116401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/120420242116441.jpg[/IMG]
Sakal yosunu vs olabilir diye düşündüm ve iyice çürüyor gibiydiler bundan kaynaklı söktüm. Hafta içi yeni bitki dikimi yapmayı düşünüyorum ek olarak 20 adet karides ekleyeceğim.
Su değişimini az miktarda yapmaya başladım 80 litre su alıyor tahminen haftada %10-%20 kadar yapıyorum onun haricinde azalan suyu tamamlıyorum.
Işıklandırmam şuan 4 saat, co2 7/24 verip indikatör ile takip ediyorum.
Haftada 1 2 defa önerilen miktarın max yarısı olacak şekilde potasyum gübresi ve excel kullanıyorum.
Bugün 1/3 oranında mikro element ve fosfat gübresi kullandım.
Pazartesi gününden itibaren ışıklandırmayı kademeli olarak artırmayı ve ufak ufak tüm gübreleri kullanmaya başlamayı planlıyorum.
Parvulalarda budama yapsam yayılmasını teşvik eder miyim diye düşünüyorum bir yandan tecrübeli arkadaşlardan bu konuda da görüşlerini rica ediyorum herkese mutlu bayramlar.
Eleanor 60x40x40 High Tech Denemesi
Evet bugün bitkileri dikeli 1 hafta oldu,
Rotalalar yeni filizler veriyor gidişatları güzel görünüyor, mini parvulalarda gene sorun yok gibi lakin Reineckii ve Blixialar pek iyi görünmüyor gibi lakin bakalım nasıl olacak gidişat.
Arada bir excel kullanıyorum ve 5 gündür düzenli olarak bakteri kültürü kullanıyorum.
Kaçak karides dış filtreden çıktı :D tekrardan akvaryuma koydum eğer tekrardan benzer bir durum olursa önlem alacağım.
Ha birde salyangoz görmeye başladım akvaryumda heralde aldığım bitikilerden geçtiler şimdilik dokunmuyorum ilerleyen dönemde katil salyangoz ile durumu çözmeye çalışacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240006421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240006451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240006501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240006521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240006561.jpg[/IMG]
Evet bugün bitkileri dikeli 1 hafta oldu,
Rotalalar yeni filizler veriyor gidişatları güzel görünüyor, mini parvulalarda gene sorun yok gibi lakin Reineckii ve Blixialar pek iyi görünmüyor gibi lakin bakalım nasıl olacak gidişat.
Arada bir excel kullanıyorum ve 5 gündür düzenli olarak bakteri kültürü kullanıyorum.
Kaçak karides dış filtreden çıktı :D tekrardan akvaryuma koydum eğer tekrardan benzer bir durum olursa önlem alacağım.
Ha birde salyangoz görmeye başladım akvaryumda heralde aldığım bitikilerden geçtiler şimdilik dokunmuyorum ilerleyen dönemde katil salyangoz ile durumu çözmeye çalışacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240006421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240006451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240006501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240006521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240006561.jpg[/IMG]
Eleanor 60x40x40 High Tech Denemesi
[QUOTE=Laterthanbefore]Su değişimini haftalık olarak yapmaya başlayabilirsiniz.
Kum kalınlığı gayet yeterli
Gübrelemeye bitkileriniz kök saldıktan, yerlerine oturduktan sonra başlayabilirsiniz (camlarda ciddi miktarda yosunlanma görürsen azaltabilirsin.)
Gübre miktarını çok abartmamak en iyisi, önerilen miktarın yarısı ile başlamanı tavsiye ederim.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim, bakteri kültürü kullanımım devam ediyor aynı zamanda excel kullanıyorum.
2 3 gün önce karides eklemiştim ama göremiyorum hiç bir yerde ne oldular acaba [:?]
Su değişimlerini de 1 haftaya doğru çıkaracağım
[QUOTE=Laterthanbefore]Su değişimini haftalık olarak yapmaya başlayabilirsiniz.
Kum kalınlığı gayet yeterli
Gübrelemeye bitkileriniz kök saldıktan, yerlerine oturduktan sonra başlayabilirsiniz (camlarda ciddi miktarda yosunlanma görürsen azaltabilirsin.)
Gübre miktarını çok abartmamak en iyisi, önerilen miktarın yarısı ile başlamanı tavsiye ederim.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim, bakteri kültürü kullanımım devam ediyor aynı zamanda excel kullanıyorum.
2 3 gün önce karides eklemiştim ama göremiyorum hiç bir yerde ne oldular acaba [:?]
Su değişimlerini de 1 haftaya doğru çıkaracağım
Eleanor 60x40x40 High Tech Denemesi
Merhabalar tekrardan bugün akvaryumu kuralı 10. Bitkileri dikeli 5.gün
Dün 2 adet karides ekledim şuan pek görünmüyorlar saklanıyorlar sanırım:)
2 günde bir su değişimi yapıyorum 30lt kadar, sonrasında seachem stability ve seachem prime ekliyorum.
Bitkileri gübrelemeye ne zaman başlamalıyım ve su değişim miktarım ve sıklığı uygun mudur?
Merhabalar tekrardan bugün akvaryumu kuralı 10. Bitkileri dikeli 5.gün
Dün 2 adet karides ekledim şuan pek görünmüyorlar saklanıyorlar sanırım:)
2 günde bir su değişimi yapıyorum 30lt kadar, sonrasında seachem stability ve seachem prime ekliyorum.
Bitkileri gübrelemeye ne zaman başlamalıyım ve su değişim miktarım ve sıklığı uygun mudur?
Eleanor 60x40x40 High Tech Denemesi
Merhabalar, uzun bir aradan sonra 60x40x40 high tech kurulumu ile hobiye tekrardan dönmek istedim :)
Malum üniversite öğrencili ve ekonomik koşullar nedeni ile biraz zorlandım lakin elimden geleni yapmayı denedim. Lütfen tecrübeleriniz ve görüşleriniz ile beni yönlendirin [:geek:]
Akvaryum boyutları: 60x40x40
Filtrasyon ve ışıklandırma: Eheim 2213 classic ve 30w diy powerled armatür (21 tane 6500k, 6 tane deep red, 3 tane royal blue)
Taban ve dekorasyon: Filelerin içinde lav kırığı kullandım, üstüne 9lt chihiros kum ekledim ( chihiros kum biraz daha eklenmeliydi bence çünkü arka taraflardaki katman kalınlığı az oldu)
Dekorasyon içinde black flame wood ve gnays kaya kullandım.
Co2: Tüplü sistem co2 ve neo difüzör damla sayacı saniyede 1 kabarcık olacak şekilde ayarladım aynı zamanda indikatör sıvısı ile kontrol ediyorum.
Gübreleme: diy gübre aldım
Bitki türleri:
Rotola
Blixia
Reineckii mini
Reineckii rosanervig
Mini Parvula
Aynı zamanda seachem'in headstart kitini aldım içerisinde seachem stability, prime ve clarity bulunuyor ve bunları da ilk gün kullandım.
Stability'yi 1 hafta boyunca
kullanmamı önerir misiniz?
Gübrelemeye ne zaman başlamamı önerirsiniz?
Başka bir öneriniz ve tavsiyeniz varsa zevkle değerlendirmek isterim :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240056461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242219461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242219571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242220131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242220221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242220291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242220361.jpg[/IMG][EDIT]cgrrx,2024-04-08 00:57:39[/EDIT]
Merhabalar, uzun bir aradan sonra 60x40x40 high tech kurulumu ile hobiye tekrardan dönmek istedim :)
Malum üniversite öğrencili ve ekonomik koşullar nedeni ile biraz zorlandım lakin elimden geleni yapmayı denedim. Lütfen tecrübeleriniz ve görüşleriniz ile beni yönlendirin [:geek:]
Akvaryum boyutları: 60x40x40
Filtrasyon ve ışıklandırma: Eheim 2213 classic ve 30w diy powerled armatür (21 tane 6500k, 6 tane deep red, 3 tane royal blue)
Taban ve dekorasyon: Filelerin içinde lav kırığı kullandım, üstüne 9lt chihiros kum ekledim ( chihiros kum biraz daha eklenmeliydi bence çünkü arka taraflardaki katman kalınlığı az oldu)
Dekorasyon içinde black flame wood ve gnays kaya kullandım.
Co2: Tüplü sistem co2 ve neo difüzör damla sayacı saniyede 1 kabarcık olacak şekilde ayarladım aynı zamanda indikatör sıvısı ile kontrol ediyorum.
Gübreleme: diy gübre aldım
Bitki türleri:
Rotola
Blixia
Reineckii mini
Reineckii rosanervig
Mini Parvula
Aynı zamanda seachem'in headstart kitini aldım içerisinde seachem stability, prime ve clarity bulunuyor ve bunları da ilk gün kullandım.
Stability'yi 1 hafta boyunca
kullanmamı önerir misiniz?
Gübrelemeye ne zaman başlamamı önerirsiniz?
Başka bir öneriniz ve tavsiyeniz varsa zevkle değerlendirmek isterim :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240056461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242219461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242219571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242220131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242220221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242220291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242220361.jpg[/IMG][EDIT]cgrrx,2024-04-08 00:57:39[/EDIT]
Sunsun Hw-603b Kullananlar İçeri
Arkadaşlar merhaba bugün sunsun hw 603b aldım ama debisi düşük geldi bu normal mi önerilen şekilde ters bağlantı yaptım ve aceleyle kurunca süngerleri yıkamayı unuttum bu problem olur mu?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/110320191616071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/110320191616221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/110320191616341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/110320191616481.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba bugün sunsun hw 603b aldım ama debisi düşük geldi bu normal mi önerilen şekilde ters bağlantı yaptım ve aceleyle kurunca süngerleri yıkamayı unuttum bu problem olur mu?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/110320191616071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/110320191616221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/110320191616341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/110320191616481.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=fahri-]@cgrrx
Seçtiğiniz driver yanlış gibi. 1 wattlık ledler için 280-300mA akımlı olanlarını tercih etmeniz gerekli. Sizinki 600mA lik. O driver 3W lık ledler için
[/QUOTE]
Merhaba öncelikle cevabınız için teşekkürler. Evet seri olarak bağlasam sizin dediğiniz doğru ama paralel bağşayacağım için 300 olacak o yani problem olmaz sanırım?
[QUOTE=fahri-]@cgrrx
Seçtiğiniz driver yanlış gibi. 1 wattlık ledler için 280-300mA akımlı olanlarını tercih etmeniz gerekli. Sizinki 600mA lik. O driver 3W lık ledler için
[/QUOTE]
Merhaba öncelikle cevabınız için teşekkürler. Evet seri olarak bağlasam sizin dediğiniz doğru ama paralel bağşayacağım için 300 olacak o yani problem olmaz sanırım?
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhaba bende power led armatür yapmaya karar verdim
Siparişlerimi aliexpressten verdim
10tane 1w 10.000k soğuk beyaz
10tane 1w 445nm royal blue
10tane 1w 660nm deep red
Akvaryumum 35x35x35 ebatlarında hemen hemen 35lt su alıyor 12-13 w lık armatür yapmayı düşünüyorum
12w olursa 7 soğuk beyaz 3 kırmızı 2 mavi
13 olursa 8 soğuk beyaz 3kırmızı 2mavi kullanmayı düşündüğüm driver da bu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/270220191834581.jpg[/IMG]
Ayrıca pcb leri yıldız pcb sipariş verdim aklımdaki tasarımda laptop soğutucuları oluyor onların ızgarası metal olan uygun ebatlısından alıp termal bantla 2 sıra halinde pcb leri yapıştıracağım. Bu soğutma için bana yeterli gibi geliyor sonuçta hem termsl bant hemde fan var sizce yeterli midir ledlerde problem olur mu?
Merhaba bende power led armatür yapmaya karar verdim
Siparişlerimi aliexpressten verdim
10tane 1w 10.000k soğuk beyaz
10tane 1w 445nm royal blue
10tane 1w 660nm deep red
Akvaryumum 35x35x35 ebatlarında hemen hemen 35lt su alıyor 12-13 w lık armatür yapmayı düşünüyorum
12w olursa 7 soğuk beyaz 3 kırmızı 2 mavi
13 olursa 8 soğuk beyaz 3kırmızı 2mavi kullanmayı düşündüğüm driver da bu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/270220191834581.jpg[/IMG]
Ayrıca pcb leri yıldız pcb sipariş verdim aklımdaki tasarımda laptop soğutucuları oluyor onların ızgarası metal olan uygun ebatlısından alıp termal bantla 2 sıra halinde pcb leri yapıştıracağım. Bu soğutma için bana yeterli gibi geliyor sonuçta hem termsl bant hemde fan var sizce yeterli midir ledlerde problem olur mu?
İlk Bitkili Nano Akvaryumum (sorularım Var)
[QUOTE=rizasirman]Moss'ları kaya ve kütüklere bağlayarak daha güzel saklanma alanı elde edersiniz, dilerseniz kilden yapılmış karides küpleri vs de kullanabilirsiniz mossla birlikte[/QUOTE]
Ne tür moss önerirsiniz sarmak için
[QUOTE=rizasirman]Moss'ları kaya ve kütüklere bağlayarak daha güzel saklanma alanı elde edersiniz, dilerseniz kilden yapılmış karides küpleri vs de kullanabilirsiniz mossla birlikte[/QUOTE]
Ne tür moss önerirsiniz sarmak için
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
