ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Balikcix
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Kasım 2018 22:36
Son Ziyaret:
07 Ocak 2019 21:27
Toplam Mesaj:
30 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Balıkçı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
10 sarı prenses
SON 10 MESAJI
Musluk Suyu Bulanık
Selam hayırlı akşamlar
Üstadlar tavsiyelerinize ihtiyacım var ...
Benim farkettiğim kadarı ile 20 gündür falan musluk suları yeşilimsi bulanık akıyor ( saydam kaplarda , damacanada vs belli oluyor ) ...
Belediyenin söylemesine bakılırsa hava değişikliliklerinden kaynaklanan nitrat patlamasımıymış neymiş ...
Şimdi ben zaten akvaryum suyu oturuna kadar bir hayli uğraştım ve bu sudan akvaryuma eklersem bulanacağını düşünüyorum ...
Normalde haftada bir su değişimi yapardım , korkuma şimdilik yapamıyorum malesef ...
Bunun yerine evde içme suyu için arıtma cihazı var , ne kadar yavaş aksada bu sudan eklesem bi sakıncası olur mu ...
Ya da başka önerileniz var mı ... teşekkürler[EDIT]Balikcix,2018-12-08 21:36:38[/EDIT]
Selam hayırlı akşamlar
Üstadlar tavsiyelerinize ihtiyacım var ...
Benim farkettiğim kadarı ile 20 gündür falan musluk suları yeşilimsi bulanık akıyor ( saydam kaplarda , damacanada vs belli oluyor ) ...
Belediyenin söylemesine bakılırsa hava değişikliliklerinden kaynaklanan nitrat patlamasımıymış neymiş ...
Şimdi ben zaten akvaryum suyu oturuna kadar bir hayli uğraştım ve bu sudan akvaryuma eklersem bulanacağını düşünüyorum ...
Normalde haftada bir su değişimi yapardım , korkuma şimdilik yapamıyorum malesef ...
Bunun yerine evde içme suyu için arıtma cihazı var , ne kadar yavaş aksada bu sudan eklesem bi sakıncası olur mu ...
Ya da başka önerileniz var mı ... teşekkürler[EDIT]Balikcix,2018-12-08 21:36:38[/EDIT]
Isıtıcı Seçimi
[QUOTE=mrtmct58]100w’luk ısıtıcı ile değiştirmenizi öneririm 300w 85litrede suyu aşırı ısıtır.[:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim[EDIT]Balikcix,2018-12-02 23:36:00[/EDIT]
[QUOTE=mrtmct58]100w’luk ısıtıcı ile değiştirmenizi öneririm 300w 85litrede suyu aşırı ısıtır.[:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim[EDIT]Balikcix,2018-12-02 23:36:00[/EDIT]
Isıtıcı Seçimi
Selam
Benim akvaryumum 85 litre kapasiteli ve ben akvaryumu arkadaştan alırken ısıtıcı beraberindeydi ...
Şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadım fakat ısıtıcı 300w lık ...
Sizce değiştirmelimiyim ( bi ara kontrol ettiğimde 26 dereceye ayarlı ama su bayağı ılıktı sonradan normaldi )
Selam
Benim akvaryumum 85 litre kapasiteli ve ben akvaryumu arkadaştan alırken ısıtıcı beraberindeydi ...
Şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadım fakat ısıtıcı 300w lık ...
Sizce değiştirmelimiyim ( bi ara kontrol ettiğimde 26 dereceye ayarlı ama su bayağı ılıktı sonradan normaldi )
Camda Şişkinlik
[QUOTE=fate]Cam kolay kolay esneme yapmaz. Esneme oluşmuşsa darbe almadığı sürece yine sorun olmaz. Ama zorlanma anında cam ya çatlar ya kırılır. Silikonlardan esneme olur olursa.
Eğiklik bombe gibiyse sorun olmaz. Dışa doğru silikonlar bırakmaya başlamışsa o zaman sorun olur ama sonradan oluştuğunu da sanmıyorum. Büyük ihtimal ilk baştan beri öyleydi. [/QUOTE]
Teşekkürler , içimi rahatlattınız 🙂 artık keyifle izleyebilirim
[QUOTE=Kınayu]
Akvaryumunuz çok küçükmüş zaten ona kayıt kuşak çok ekstra olurmuş Soley arkadaşın dediği gibi bir sıkıntı olmaz dediğim gibi göbekten sert bir şeyle vurup çarpmadıktan sonra [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkürler hocam , çok şükür ya , içim ferahladı
[QUOTE=solaytekin]Sıkıntı olmaz...
[/QUOTE]
Eyvallah 🖒 rahat bi nefes aldım ya
[QUOTE=fate]Cam kolay kolay esneme yapmaz. Esneme oluşmuşsa darbe almadığı sürece yine sorun olmaz. Ama zorlanma anında cam ya çatlar ya kırılır. Silikonlardan esneme olur olursa.
Eğiklik bombe gibiyse sorun olmaz. Dışa doğru silikonlar bırakmaya başlamışsa o zaman sorun olur ama sonradan oluştuğunu da sanmıyorum. Büyük ihtimal ilk baştan beri öyleydi. [/QUOTE]
Teşekkürler , içimi rahatlattınız 🙂 artık keyifle izleyebilirim
[QUOTE=Kınayu]
Akvaryumunuz çok küçükmüş zaten ona kayıt kuşak çok ekstra olurmuş Soley arkadaşın dediği gibi bir sıkıntı olmaz dediğim gibi göbekten sert bir şeyle vurup çarpmadıktan sonra [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkürler hocam , çok şükür ya , içim ferahladı
[QUOTE=solaytekin]Sıkıntı olmaz...
[/QUOTE]
Eyvallah 🖒 rahat bi nefes aldım ya
Camda Şişkinlik
[QUOTE=Kınayu]Selamlar akvaryumunuzun üst kısmında kayıt kuşak yoksa bu dediğiniz olabilir. Bu güne kadar bir sorun çıkarmadığına göre daha çıkarmaz bu aman aman çok güvenli anlamınada gelmez .
Bu şekilde esneme yapmış akvaryumun ön veya arka camının özellikle orta kısmından sert bir cisim çarpma vurma gibi bir olay yaşanmadıktan sonra bir şey olmaz [:)][/QUOTE]
Hocam kayıt kuşak dediğiniz şu üstte ve altta bulunan siyah çerçeveler sanırım dimi ?
Fakat benim çerçeveler ucundan ve ortadan azıcık silikonla tutturulmuş ve ön yüzdeki çıktı , ben de bant ile tutturdum ...
Umarım dediğiniz gibi olur ve bir sıkıntı olmaz
[QUOTE=Kınayu]Selamlar akvaryumunuzun üst kısmında kayıt kuşak yoksa bu dediğiniz olabilir. Bu güne kadar bir sorun çıkarmadığına göre daha çıkarmaz bu aman aman çok güvenli anlamınada gelmez .
Bu şekilde esneme yapmış akvaryumun ön veya arka camının özellikle orta kısmından sert bir cisim çarpma vurma gibi bir olay yaşanmadıktan sonra bir şey olmaz [:)][/QUOTE]
Hocam kayıt kuşak dediğiniz şu üstte ve altta bulunan siyah çerçeveler sanırım dimi ?
Fakat benim çerçeveler ucundan ve ortadan azıcık silikonla tutturulmuş ve ön yüzdeki çıktı , ben de bant ile tutturdum ...
Umarım dediğiniz gibi olur ve bir sıkıntı olmaz
Camda Şişkinlik
Hayırlı günler , hayırlı cumalar olsun...
Bugün akvaryumla ilgilenirken biraz tedirgin oldum .
Armatürü cama tam denk getirdiğimde ortada boşluk olduğunu farkettim ,
Daha sonra uzun ağaç cetvel var , onunla baktım , tam camın ortasında çok ufak şişiklik var ...
Fakat yarım santim bile değil görünen boşluk ( 1 ya da 2 ml )
Bu önceden varmıydı bilmiyorum , sizce bir sorun olurmu...
Belkide geçen seneden beri böyledir , yapılışından kaynaklıdır inşallah[EDIT]Balikcix,2018-11-23 15:37:03[/EDIT]
Hayırlı günler , hayırlı cumalar olsun...
Bugün akvaryumla ilgilenirken biraz tedirgin oldum .
Armatürü cama tam denk getirdiğimde ortada boşluk olduğunu farkettim ,
Daha sonra uzun ağaç cetvel var , onunla baktım , tam camın ortasında çok ufak şişiklik var ...
Fakat yarım santim bile değil görünen boşluk ( 1 ya da 2 ml )
Bu önceden varmıydı bilmiyorum , sizce bir sorun olurmu...
Belkide geçen seneden beri böyledir , yapılışından kaynaklıdır inşallah[EDIT]Balikcix,2018-11-23 15:37:03[/EDIT]
Su İçinde Parçacıklar
[QUOTE=muratdeg]Kullandığınız filtre önceden kullanılmışsa içinde kalan kurumuş eski artıklardır. Soruna neden olmayacaktır, takılmayın.
Bakteri kültürü değil.[/QUOTE]
Sağolasın hocam , sorun olmadı şükür , tertemiz oldu şimdi
[QUOTE=MertA]Eski mesajlarınızdan yanlış anlamadıysam, döngü oluşsun diye akvaryuma yem de atmışsınız. Yenmeyen yemler bir süre sonra mantarlaşır ve pamuksu görünüm alır. Gördükleriniz bunlar olabilir mi ? Yada kütük varsa akvaryumda yeni kurulumda üstü pamuklaşabilir . [/QUOTE]
Sanırım aynen öyle oldu , şimdi her şey yolunda şükür
[QUOTE=muratdeg]Kullandığınız filtre önceden kullanılmışsa içinde kalan kurumuş eski artıklardır. Soruna neden olmayacaktır, takılmayın.
Bakteri kültürü değil.[/QUOTE]
Sağolasın hocam , sorun olmadı şükür , tertemiz oldu şimdi
[QUOTE=MertA]Eski mesajlarınızdan yanlış anlamadıysam, döngü oluşsun diye akvaryuma yem de atmışsınız. Yenmeyen yemler bir süre sonra mantarlaşır ve pamuksu görünüm alır. Gördükleriniz bunlar olabilir mi ? Yada kütük varsa akvaryumda yeni kurulumda üstü pamuklaşabilir . [/QUOTE]
Sanırım aynen öyle oldu , şimdi her şey yolunda şükür
Su İçinde Parçacıklar
Selamün aleyküm
Ben akvaryumuma 4 gün önce bakteri kültürü eklemiştim ,
Suda hiç bir şekilde tuhaflık yoktu ...
Fakat bugün balıkları akvaryuma saldığımda biraz sonra baktım ki parçacıklar uçuşuyor ( ekmek kırıntısı gibi , yün gibi )
Şu anda bir sorun yok , dibe çöktü sanırım ,
Acaba o parçacıklar bakteri kültürü mü sizce ...
Damlama yöntemi ile balıkları aktardım , eski sudan hiç kullanmadım[EDIT]Balikcix,2018-11-22 18:10:29[/EDIT]
🙁
Selamün aleyküm
Ben akvaryumuma 4 gün önce bakteri kültürü eklemiştim ,
Suda hiç bir şekilde tuhaflık yoktu ...
Fakat bugün balıkları akvaryuma saldığımda biraz sonra baktım ki parçacıklar uçuşuyor ( ekmek kırıntısı gibi , yün gibi )
Şu anda bir sorun yok , dibe çöktü sanırım ,
Acaba o parçacıklar bakteri kültürü mü sizce ...
Damlama yöntemi ile balıkları aktardım , eski sudan hiç kullanmadım[EDIT]Balikcix,2018-11-22 18:10:29[/EDIT]
🙁
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Bucephalandra Maharani Çiçeği ogurcay, 13:41
Bitki Akvaryumları Genel - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
KULLANICILAR
- 112 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
fikret43,
karidesrehberi,
Emerse,
Koksal Gurkan,
ayaser,
tarikyksl,
Ehtiyar,
sina cen,
forthehordex,
ciways,
knnynr,
Canberk18,
Frkn,
ilterisdoğukan,
pitsem,
Hidro Dinamik,
florasan,
√olkaπ,
Hoppala,
ilham,
LeafyAqua,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
ilkermat,
ballantines,
aranjman,
Cyrenity,
ALTEMUR,
yeekim,
Cyber_Scout,
Jotunheim,
zafer3885,
zen666,
Kuduoglu,
osmandbnl,
ssener,
Lepistes175,
tyfnnfyt,
oguzozt,
ezzalisi,
simsela,
t.korkmaz,
sevket20,
Öğretmen Ali,
Sfenks111,
kdrustun,
ternapi,
Mithrandirr,
Assamite,
burakinal,
Ea1905,
CevdetSERBEST,
gokalp674,
TolgahanA,
JujuSeri,
Soner.x,
Rafayel,
ogurcay,
nniiaa,
AquaShirmp,
Prudentia,
ali özer,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
