ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Gencaslann
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
102
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Haziran 2018 04:27
Son Ziyaret:
09 Nisan 2026 14:24
Toplam Mesaj:
41 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Gencaslan
SON 10 MESAJI
Mountainscape 140l
2-3 ay sonra tekrar bitkileri yenileyip devam edeceğim.Şuan için amacım yavru balıkları büyütmek [:)]
2-3 ay sonra tekrar bitkileri yenileyip devam edeceğim.Şuan için amacım yavru balıkları büyütmek [:)]
Mountainscape 140l
[QUOTE=Keys]
Sorunun mavi yeşil alg olduğunu düşünüyorsanız çözümü çok basit aslında. Antibiyotik kullanımıyla iki üç günde rahatça giderilir. Bu tarz bakteriler sirkülasyondan dolayı değil de daha çok eksiklik ya da oransal dengesizlik durumunda oluşur genelde. Co2 yeterli olsa bile bitkiler kullanacak besin bulamamış olabilir. Gübrelemeye sonradan başlamışsınız sanırım. Eksiklik yaşamaları çok da ilginç gelmemeli. Işık süresinin 3-5 olması çok önemli değil. Akvaryumun yüksek olduğunu belirtiyorsunuz. Belki de cubalara çok çok az değerde kullanabileceği bir aydınlatma sağlıyorsunuz. Bu durumda co2 ve besinin çok önemi kalmıyor. Ya da ışığınızın gerçekten yeterli olduğunu düşünürsek besin eksikliğini irdelemek lazım.
Eğer akvaryumu bozmadıysanız bence şunları deneyin.
Işığınızın yeterli olduğunu düşünürsek bitki gelişiminin durması muhtemelen besin eksikliğine dayanıyor. Co2 nin aydınlatma boyunca açık yeşil gösterdiğini varsayıyorum. Bu durumda aklınızdaki tüm soru işaretlerini gidermek için estimative index yöntemini kullanabilirsiniz gübrelemede. Forumda çok güzel kaynaklar var bu konuda. İncelerseniz çok rahat bulabilirsiniz ayrıntıları. Haftada iki kere yüzde elliden az olmamak kaydıyla su değişimi yapın. Dinlenmiş su ya da remineralize edilmiş su kullanırsanız hiçbir problem yaşamazsınız su değişimiyle alakalı. Bu şekilde iki hafta kadar gözlemleyin. Varsa bakteri kültürü kullanın her su değişiminde. Işıkları kapattıktan sonra suyu havalandırın. Fanla bu işi de yapabilirsiniz yeterli dalgalanma sağlayabiliyorsanız. Ayrıca bitkileri azaltmak yerine çoğaltmaya çalışın sorunu çözdükçe. Çünkü bitkiler hem iyi birer yosun önleyici hem de bakteri kolonizasyonu için çok geniş bir yaşam alanıdır.
Işığınız taban için yetersiz kalıyorsa ışığı desteklemek ya da tabanda daha az ihtiyacı olan bitkilere yönelmek zorundasınız. Ancak buradaki sıkıntı ışığınızın yetip yetmediğini çıplak gözle pek anlayamayacak olmanız. Bu nedenle ben olsam üstteki yoldan devam ederdim. Başlangıçta cubada gelişim yakalamışsınız çünkü. Muhtemelen diğer etkenlerde eksiklik oluştu.
Böyle yazdıkça konu konuyu açar. İsterseniz son halini fotoğraflayın, bitkileri de yakından görelim. Gerçekten cyano sorunu var mı onu anlayalım. Antibiyotikle hemen çözersiniz. Çünkü o sorunu ortadan kaldırmadıkça bitkilerin yapraklarında oluşan katmanlar yok olmayacak ve bitkinin yaşam fonksiyonları yavaşlayacak hatta duracak. Sonuçta da şimdiki duruma benzer bir görüntüyle karşılacaksınız yine. [/QUOTE]
İlginiz için teşekkür ederim. Aydınlatma bilgilerini konunun ilk mesajında paylaşmıştım. 50 cm yüksekliği var akvaryumun. 8-9 cm civarı da kum yüksekliği var cubaların olduğu bölümün. Işık 96w 140L hacim var. Yetersiz midir? Gübreleme konusuna gelirsek kurulumdan 20-25 gün sonra başladım. O günden sonra da yaklaşık 1 ay geçti ve kötüye gidiş gözlemledim.Bu bitkilerin son su değişiminden sonraki resmi. Bulanıklık için özür dilerim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207160/200920180453561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207160/200920180510121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207160/200920180510151.jpg[/IMG][EDIT]Gencaslann,2018-09-20 05:10:19[/EDIT]
[QUOTE=Keys]
Sorunun mavi yeşil alg olduğunu düşünüyorsanız çözümü çok basit aslında. Antibiyotik kullanımıyla iki üç günde rahatça giderilir. Bu tarz bakteriler sirkülasyondan dolayı değil de daha çok eksiklik ya da oransal dengesizlik durumunda oluşur genelde. Co2 yeterli olsa bile bitkiler kullanacak besin bulamamış olabilir. Gübrelemeye sonradan başlamışsınız sanırım. Eksiklik yaşamaları çok da ilginç gelmemeli. Işık süresinin 3-5 olması çok önemli değil. Akvaryumun yüksek olduğunu belirtiyorsunuz. Belki de cubalara çok çok az değerde kullanabileceği bir aydınlatma sağlıyorsunuz. Bu durumda co2 ve besinin çok önemi kalmıyor. Ya da ışığınızın gerçekten yeterli olduğunu düşünürsek besin eksikliğini irdelemek lazım.
Eğer akvaryumu bozmadıysanız bence şunları deneyin.
Işığınızın yeterli olduğunu düşünürsek bitki gelişiminin durması muhtemelen besin eksikliğine dayanıyor. Co2 nin aydınlatma boyunca açık yeşil gösterdiğini varsayıyorum. Bu durumda aklınızdaki tüm soru işaretlerini gidermek için estimative index yöntemini kullanabilirsiniz gübrelemede. Forumda çok güzel kaynaklar var bu konuda. İncelerseniz çok rahat bulabilirsiniz ayrıntıları. Haftada iki kere yüzde elliden az olmamak kaydıyla su değişimi yapın. Dinlenmiş su ya da remineralize edilmiş su kullanırsanız hiçbir problem yaşamazsınız su değişimiyle alakalı. Bu şekilde iki hafta kadar gözlemleyin. Varsa bakteri kültürü kullanın her su değişiminde. Işıkları kapattıktan sonra suyu havalandırın. Fanla bu işi de yapabilirsiniz yeterli dalgalanma sağlayabiliyorsanız. Ayrıca bitkileri azaltmak yerine çoğaltmaya çalışın sorunu çözdükçe. Çünkü bitkiler hem iyi birer yosun önleyici hem de bakteri kolonizasyonu için çok geniş bir yaşam alanıdır.
Işığınız taban için yetersiz kalıyorsa ışığı desteklemek ya da tabanda daha az ihtiyacı olan bitkilere yönelmek zorundasınız. Ancak buradaki sıkıntı ışığınızın yetip yetmediğini çıplak gözle pek anlayamayacak olmanız. Bu nedenle ben olsam üstteki yoldan devam ederdim. Başlangıçta cubada gelişim yakalamışsınız çünkü. Muhtemelen diğer etkenlerde eksiklik oluştu.
Böyle yazdıkça konu konuyu açar. İsterseniz son halini fotoğraflayın, bitkileri de yakından görelim. Gerçekten cyano sorunu var mı onu anlayalım. Antibiyotikle hemen çözersiniz. Çünkü o sorunu ortadan kaldırmadıkça bitkilerin yapraklarında oluşan katmanlar yok olmayacak ve bitkinin yaşam fonksiyonları yavaşlayacak hatta duracak. Sonuçta da şimdiki duruma benzer bir görüntüyle karşılacaksınız yine. [/QUOTE]
İlginiz için teşekkür ederim. Aydınlatma bilgilerini konunun ilk mesajında paylaşmıştım. 50 cm yüksekliği var akvaryumun. 8-9 cm civarı da kum yüksekliği var cubaların olduğu bölümün. Işık 96w 140L hacim var. Yetersiz midir? Gübreleme konusuna gelirsek kurulumdan 20-25 gün sonra başladım. O günden sonra da yaklaşık 1 ay geçti ve kötüye gidiş gözlemledim.Bu bitkilerin son su değişiminden sonraki resmi. Bulanıklık için özür dilerim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207160/200920180453561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207160/200920180510121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207160/200920180510151.jpg[/IMG][EDIT]Gencaslann,2018-09-20 05:10:19[/EDIT]
Mountainscape 140l
[QUOTE=Keys]Konuyu keşke bitkili akvaryum tanıtımlarına açsaydınız. Şimdi şans eseri gördüm sağdaki bölümde. On gün içinde çok hızlı karar vermişsiniz. Akvaryum hala müdahale edilecek durumda mı acaba? Yoksa bozdunuz mu tamamen? Yazık olacak çünkü tasarıma. [/QUOTE]
Bu 2.tasarımım. İkisinde de cubalar gelişim göstermedi ve sanırım mavi yeşil alg oluşumu gerçekleşti. Dipte sirkülasyon yok diye oluyor diye düşünüyorum fakat akvaryum boyu çok yüksek olduğundan lily pipe yetersiz kalıyor olabilir. Tam teşhisi de koyamadığım için hevesim kaçtı. Aydınlatmada sorun olduğunu düşünmüyorum. İlk tasarımda günde 9 saat açıktı, teşhisi aydınlatma fazla olarak koymuştum. Bunda da aydınlatmayı 5.5 saate çektim .Yine olmadı. Co2 yetersiz geliyor olabilir diyeceğim fakat indikatör daima açık yeşilde. Onun dışında aklıma birşey gelmiyor yardımcı olabilecek olan varsa sevinirim. Sebebi şudur diyen olursa devam ederim açıkcası.
[QUOTE=Keys]Konuyu keşke bitkili akvaryum tanıtımlarına açsaydınız. Şimdi şans eseri gördüm sağdaki bölümde. On gün içinde çok hızlı karar vermişsiniz. Akvaryum hala müdahale edilecek durumda mı acaba? Yoksa bozdunuz mu tamamen? Yazık olacak çünkü tasarıma. [/QUOTE]
Bu 2.tasarımım. İkisinde de cubalar gelişim göstermedi ve sanırım mavi yeşil alg oluşumu gerçekleşti. Dipte sirkülasyon yok diye oluyor diye düşünüyorum fakat akvaryum boyu çok yüksek olduğundan lily pipe yetersiz kalıyor olabilir. Tam teşhisi de koyamadığım için hevesim kaçtı. Aydınlatmada sorun olduğunu düşünmüyorum. İlk tasarımda günde 9 saat açıktı, teşhisi aydınlatma fazla olarak koymuştum. Bunda da aydınlatmayı 5.5 saate çektim .Yine olmadı. Co2 yetersiz geliyor olabilir diyeceğim fakat indikatör daima açık yeşilde. Onun dışında aklıma birşey gelmiyor yardımcı olabilecek olan varsa sevinirim. Sebebi şudur diyen olursa devam ederim açıkcası.
Mountainscape 140l
Yosunlanmaya bir türlü çözüm bulamadım.Cubalar yine çöpe gitti. Hobiden soğudum bir daha akvaryum kurmak da istemiyorum. Bu akvaryuma herhangi bir bitki koymak da istemiyorum. Tüpü ışığı kaldırdım balıkları da vercek birini bulursam akvaryumu bozacağım. Teşekkürler herşey için [:kotu:]
Yosunlanmaya bir türlü çözüm bulamadım.Cubalar yine çöpe gitti. Hobiden soğudum bir daha akvaryum kurmak da istemiyorum. Bu akvaryuma herhangi bir bitki koymak da istemiyorum. Tüpü ışığı kaldırdım balıkları da vercek birini bulursam akvaryumu bozacağım. Teşekkürler herşey için [:kotu:]
Mountainscape 140l
[QUOTE=Steix26]Gayet güzel gözükmeye devam ediyor. Sanki biraz yosun sorunumu var fotodan mı öyle çıkmış?[/QUOTE]
Haklısınız biraz yosun sorunu vardı fakat giderdim gibi.
[QUOTE=Steix26]Gayet güzel gözükmeye devam ediyor. Sanki biraz yosun sorunumu var fotodan mı öyle çıkmış?[/QUOTE]
Haklısınız biraz yosun sorunu vardı fakat giderdim gibi.
Mountainscape 140l
[B][K][U]• 25.GÜN[/U][/K][/B]
Dişi lepisteslerden biri bir hafta önce doğum yaptı , diğeri de akvaryumdan atlamış sanırım doğum stresinden dolayı.Yavrular için herhangi bir yavruluk vs kullanmıyorum.Ayıklanmış hazır artemia veriyorum günde azar azar 2-3 kere. 200 civarı kiraz karides ekledim. Micraların gelişimi beni tatmin etmediği için akvaryumdan çıkardım. Cubaların gelişimi bence güzel.
Sıvı gübrelemeye bugün başladım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207160/070920180433461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207160/070920180433491.jpg[/IMG][EDIT]Gencaslann,2018-09-07 04:36:56[/EDIT]
[B][K][U]• 25.GÜN[/U][/K][/B]
Dişi lepisteslerden biri bir hafta önce doğum yaptı , diğeri de akvaryumdan atlamış sanırım doğum stresinden dolayı.Yavrular için herhangi bir yavruluk vs kullanmıyorum.Ayıklanmış hazır artemia veriyorum günde azar azar 2-3 kere. 200 civarı kiraz karides ekledim. Micraların gelişimi beni tatmin etmediği için akvaryumdan çıkardım. Cubaların gelişimi bence güzel.
Sıvı gübrelemeye bugün başladım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207160/070920180433461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207160/070920180433491.jpg[/IMG][EDIT]Gencaslann,2018-09-07 04:36:56[/EDIT]
Mountainscape 140l
[QUOTE=Kınayu]Selamlar tebrikler ellerinize emeklerinize sağlık çok güzel bir kurulum olmuş [:iyi:] [:nazar:] Gece gündür açık olan Co2 balıklarınızı etkilemiyormu yanlız ? [/QUOTE]
Balıklarda herhangi bir olumsuzluk gözlemlemedim.
Yine de sorun çıkarsa saatli sisteme dönerim. [:)]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar tebrikler ellerinize emeklerinize sağlık çok güzel bir kurulum olmuş [:iyi:] [:nazar:] Gece gündür açık olan Co2 balıklarınızı etkilemiyormu yanlız ? [/QUOTE]
Balıklarda herhangi bir olumsuzluk gözlemlemedim.
Yine de sorun çıkarsa saatli sisteme dönerim. [:)]
Tangaika Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=mehmetgur][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208634/190820180101231.jpg[/IMG]
Kayalarin altina strafor koymadim bi sıkıntı yaratırmı sizce[/QUOTE]
Yaratmaz kendi mobilyası zaten sağlam gözüküyor. Ayrıca strafor değil de cam çizilmesin diye elyaf koyabilirsiniz.
[QUOTE=mehmetgur][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208634/190820180101231.jpg[/IMG]
Kayalarin altina strafor koymadim bi sıkıntı yaratırmı sizce[/QUOTE]
Yaratmaz kendi mobilyası zaten sağlam gözüküyor. Ayrıca strafor değil de cam çizilmesin diye elyaf koyabilirsiniz.
Eylül Akşamı Gibi...
Bitki ekeceğiniz kısma bitki kumu koyup kayalarla sınırları gizleyebilirsiniz önden görülmeyecek şekilde
Bitki ekeceğiniz kısma bitki kumu koyup kayalarla sınırları gizleyebilirsiniz önden görülmeyecek şekilde
Mountainscape 140l
Ayrıca kendim kullanmadığım bir fandan soğutucu yaptım pek bu işlerden anlamasam da bence 150-200 lira vermeye değmez diye düşünüyorum. Sıcaklığı 25 derecede tutuyorum. Bu boyutlardaki bir akvaryumu yarım saat içerisinde 1 derece soğutuyor. Bence başarılı [:iyi:]. Soğutucu yapmak isteyen biri olursa yardımcı olabilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207160/190820180255051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207160/190820180255081.jpg[/IMG][EDIT]Gencaslann,2018-08-19 02:57:40[/EDIT]
Ayrıca kendim kullanmadığım bir fandan soğutucu yaptım pek bu işlerden anlamasam da bence 150-200 lira vermeye değmez diye düşünüyorum. Sıcaklığı 25 derecede tutuyorum. Bu boyutlardaki bir akvaryumu yarım saat içerisinde 1 derece soğutuyor. Bence başarılı [:iyi:]. Soğutucu yapmak isteyen biri olursa yardımcı olabilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207160/190820180255051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207160/190820180255081.jpg[/IMG][EDIT]Gencaslann,2018-08-19 02:57:40[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
