ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bluemansiiz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Haziran 2018 18:50
Son Ziyaret:
17 Ağustos 2019 08:46
Toplam Mesaj:
25 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cengiz ÖZYILDIZ
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cengiz ÖZYILDIZ
SON 10 MESAJI
Discus Solungaç Altı Şişliği Tedavisi Yardim
5-6 aylık discus baliğimin solungaclarının altında bir şişlik oluyor özellikle yem yedikten sonra daha cok belirginleşiyor. Son 4-5 gündür bu şekilde oluyor aynı yemleri aynı oranda veriyorum. Balıgım aynı yogunlukta yem yiyor ve yeme ilgili hala çok iyi. Bu şişlik hakkında bilgisi olan ve tedavisi var ise nedir bilen varsa lütfen yardımcı olsun.[EDIT]bluemansiiz,2018-11-07 17:10:32[/EDIT]
5-6 aylık discus baliğimin solungaclarının altında bir şişlik oluyor özellikle yem yedikten sonra daha cok belirginleşiyor. Son 4-5 gündür bu şekilde oluyor aynı yemleri aynı oranda veriyorum. Balıgım aynı yogunlukta yem yiyor ve yeme ilgili hala çok iyi. Bu şişlik hakkında bilgisi olan ve tedavisi var ise nedir bilen varsa lütfen yardımcı olsun.[EDIT]bluemansiiz,2018-11-07 17:10:32[/EDIT]
Discus Balığım Rahatsız, Ne Yapabilirim?
[QUOTE=Ciklet.sever]GEÇMİŞ OLSUN [:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim, umarım bu başlık altında, bu tarz durumlar ile karşılaşanlara yardımcı olabiliriz.
[QUOTE=Ciklet.sever]GEÇMİŞ OLSUN [:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim, umarım bu başlık altında, bu tarz durumlar ile karşılaşanlara yardımcı olabiliriz.
Discus Balığım Rahatsız, Ne Yapabilirim?
Arkadaşlar merhaba, bir kaç gündür foruma bakamadım. Bu süre zarfında su arıtma cihazı aldım ve ana tankıma flagyl uyguladım. Ortalama 400litre için 4 flagyl 500Uyguladım ve ısıyı bu süre zarfında 34 Dereceye çektim. Bir gün sonra %50 su değişimi yaptım. Ardından yeniden suya 200litre baz alınarak ilaç kullandım, yani 2 tablet ve bir sonraki gün yeniden %50su değişimi yaptım. 2. gün rahatsız olan balıklarım yeme yeniden ilgi duymaya başladılar. 3. gün yeniden akvaryumu ilaçladım(ilaçlamaları su değişiminden hemen sonra yapıyorum. Akvaryumun ısısını kademeli olarak 32 dereceye düşürdüm. Bugun son olarak bir su değişimi daha yapacağım %80 oranında ve ısıyı 31-30 olacak şekilde kademe kademeli indireceğim. Balıklarım bu rahasızlık sürecinde cok zayıf kaldılar gelişimleri umarum çok etkilenmemiştir. Uygun diyet ve canlı yemler ile yeniden toparlanmaları için gerekenleri yapacağım. Son olarak eklemek istediğim bu tedavi sürecinde balıklarıma verdiğim su pirelerinde bahsetmek istiyorum. Su pirelerini uygun bir kaba alıp sularına %50 oranında flagyl uyguladım ve 24 saat beklettim, 24 saat sonunda balıklarıma verdim. Genel olarak kuru yem çok fazla vermesemde bu süreçte flagyl iyi emdiği için kuru yemede uygulayıp verdim.[EDIT]bluemansiiz,2018-08-29 08:38:14[/EDIT]
Arkadaşlar merhaba, bir kaç gündür foruma bakamadım. Bu süre zarfında su arıtma cihazı aldım ve ana tankıma flagyl uyguladım. Ortalama 400litre için 4 flagyl 500Uyguladım ve ısıyı bu süre zarfında 34 Dereceye çektim. Bir gün sonra %50 su değişimi yaptım. Ardından yeniden suya 200litre baz alınarak ilaç kullandım, yani 2 tablet ve bir sonraki gün yeniden %50su değişimi yaptım. 2. gün rahatsız olan balıklarım yeme yeniden ilgi duymaya başladılar. 3. gün yeniden akvaryumu ilaçladım(ilaçlamaları su değişiminden hemen sonra yapıyorum. Akvaryumun ısısını kademeli olarak 32 dereceye düşürdüm. Bugun son olarak bir su değişimi daha yapacağım %80 oranında ve ısıyı 31-30 olacak şekilde kademe kademeli indireceğim. Balıklarım bu rahasızlık sürecinde cok zayıf kaldılar gelişimleri umarum çok etkilenmemiştir. Uygun diyet ve canlı yemler ile yeniden toparlanmaları için gerekenleri yapacağım. Son olarak eklemek istediğim bu tedavi sürecinde balıklarıma verdiğim su pirelerinde bahsetmek istiyorum. Su pirelerini uygun bir kaba alıp sularına %50 oranında flagyl uyguladım ve 24 saat beklettim, 24 saat sonunda balıklarıma verdim. Genel olarak kuru yem çok fazla vermesemde bu süreçte flagyl iyi emdiği için kuru yemede uygulayıp verdim.[EDIT]bluemansiiz,2018-08-29 08:38:14[/EDIT]
Discus Balığım Rahatsız, Ne Yapabilirim?
[QUOTE=bjkalley]Her batında bu tarz zayıf balıklar çıkar, büyümeleri yavaşlar yanık kalırlar, ana tankta tutmak riskli çünkü normalde iri balıkları etkileyemeyen parazitler bu balıkları sarar, sonrasında bu konakta güçlenip büyük balıklara atlayabilirler. Ayrı bir akvaryuma alma şansınız varsa alıp bol bol kan kurduyla besleyip form vermeye çalışmak en iyi ey olacaktır. Dışkılaması normal değil mi? Beyazlık, ip gibi olma durumu vb yoktur umarım.[/QUOTE]
Çok fazla gözlemlediğim halde hala beyaz dışkı göremedim. Balığım yemden iyice kesildi red pandalardan biride çok fazla beyazladı ve yeme ilgilisi çok fazla azaldı. Şuan elimde karantina tankı yapabileceğim büyüklükte bir akvaryum yok dün küçük bir akvaryumda 30dakika kadar flagyl 500 lü suda tuttum bu balığımı ancak henüz bir gelişme göremedim. Bugun yeniden koycam. Acaba tüm akvaryuma bu uygulamayı yapmam gerekir mi? Eğer tüm akvaryuma uygularsam ardından %kaçlık su değişimi yapmam gerekir. 400Litre akvaryumum var günlük 50litre değiştiriyorum akvaryumda balunan balık sayısı az olduğu için bundan daha fazla su değişimi yapabileceğim bir su beklemete tandımda ne yazık ki yok :( :(
[QUOTE=bjkalley]Her batında bu tarz zayıf balıklar çıkar, büyümeleri yavaşlar yanık kalırlar, ana tankta tutmak riskli çünkü normalde iri balıkları etkileyemeyen parazitler bu balıkları sarar, sonrasında bu konakta güçlenip büyük balıklara atlayabilirler. Ayrı bir akvaryuma alma şansınız varsa alıp bol bol kan kurduyla besleyip form vermeye çalışmak en iyi ey olacaktır. Dışkılaması normal değil mi? Beyazlık, ip gibi olma durumu vb yoktur umarım.[/QUOTE]
Çok fazla gözlemlediğim halde hala beyaz dışkı göremedim. Balığım yemden iyice kesildi red pandalardan biride çok fazla beyazladı ve yeme ilgilisi çok fazla azaldı. Şuan elimde karantina tankı yapabileceğim büyüklükte bir akvaryum yok dün küçük bir akvaryumda 30dakika kadar flagyl 500 lü suda tuttum bu balığımı ancak henüz bir gelişme göremedim. Bugun yeniden koycam. Acaba tüm akvaryuma bu uygulamayı yapmam gerekir mi? Eğer tüm akvaryuma uygularsam ardından %kaçlık su değişimi yapmam gerekir. 400Litre akvaryumum var günlük 50litre değiştiriyorum akvaryumda balunan balık sayısı az olduğu için bundan daha fazla su değişimi yapabileceğim bir su beklemete tandımda ne yazık ki yok :( :(
Discus Balığım Rahatsız, Ne Yapabilirim?
Yeni kurmuş olduğum 1 aylık akvaryumumda bulunan 6 balığın 5i çok şükür çok iyi bir şekilde büyüdüler. Aralarından bir tanesinin gelişimi olmuyor diyebilirim. Bu balık diğerlerine göre daha koyu renkte ve diğer balıklar ile sosyal ilişkileri sanırım iyi değil. Daha fazla tek takılıyor ve diğerlerine pek yaplaşmıyor, yeme karşı ilgisi var ama solungaçlarının altında bulunan sanırım yüzgeçleri hep kapalı. Doğru terimi kullandım mı bilemiyorum ama biraz daha detay vererek anlatayım, aşşağı doğru sarkan yüzgeçleri sürekli kapalı, diğerlerininkiler acık ama bu balığım kapalı. Resimde de görüldüğü üzere. Balığımız sorunu nedir ve bu balığı nasıl kurtarabilirim, lütfen bilgi arkadaşlar yardımcı olun.[IMG]null[/IMG][URL]null[/URL][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220820182123511.jpg[/IMG]
Yeni kurmuş olduğum 1 aylık akvaryumumda bulunan 6 balığın 5i çok şükür çok iyi bir şekilde büyüdüler. Aralarından bir tanesinin gelişimi olmuyor diyebilirim. Bu balık diğerlerine göre daha koyu renkte ve diğer balıklar ile sosyal ilişkileri sanırım iyi değil. Daha fazla tek takılıyor ve diğerlerine pek yaplaşmıyor, yeme karşı ilgisi var ama solungaçlarının altında bulunan sanırım yüzgeçleri hep kapalı. Doğru terimi kullandım mı bilemiyorum ama biraz daha detay vererek anlatayım, aşşağı doğru sarkan yüzgeçleri sürekli kapalı, diğerlerininkiler acık ama bu balığım kapalı. Resimde de görüldüğü üzere. Balığımız sorunu nedir ve bu balığı nasıl kurtarabilirim, lütfen bilgi arkadaşlar yardımcı olun.[IMG]null[/IMG][URL]null[/URL][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220820182123511.jpg[/IMG]
Discus Akvaryumu İçin Kedi Kumu Kullanımı.
Arkadaşlar sumplarda diatomit kedi kumu kullanıldığına dair yorumlar okuyorum ve kullananların bir çoğunun memnun olduğunu okuyorum. Yaptığım araştırmalar sonu discus akvaryumlarında kullanıldığına dair bir bilgi göremedim ve burada kullanan arkadaşlar var ise yorumlarına ve bildilerine başvurmak istedim. Daha önce discus akvaryumlarında kullanan ve verim alan arkadaşlar var ise bana ve benim gibi bu konuda bilgiye erişemeyen arkadaşlara yardımcı olmak adına gözlemlerini aktarmasını rica eder, şimdiden teşekkür ederim.
Arkadaşlar sumplarda diatomit kedi kumu kullanıldığına dair yorumlar okuyorum ve kullananların bir çoğunun memnun olduğunu okuyorum. Yaptığım araştırmalar sonu discus akvaryumlarında kullanıldığına dair bir bilgi göremedim ve burada kullanan arkadaşlar var ise yorumlarına ve bildilerine başvurmak istedim. Daha önce discus akvaryumlarında kullanan ve verim alan arkadaşlar var ise bana ve benim gibi bu konuda bilgiye erişemeyen arkadaşlara yardımcı olmak adına gözlemlerini aktarmasını rica eder, şimdiden teşekkür ederim.
Discus İlk İzlenimlerim Ve Yeni Akvaryum Kurulumu
Balıkları akvaryuma koyalı yaklaşık 13 gün oldu. Artık yavaş yavaş alıştıklarını düşünüyor ve gözlemliyorum. İlk günlerde ara ara köşelere saklananlar oluyordu ve cok fazla yeme ilgileri yoktu ancak 3.günden itibaren çok ciddi şekilde yeme ilgileri olduğunu gözlemlemeye başladım. Burada dikkatimi birşey çekti, dışardan aldığım dana yüreğine tepkileri yok denecek kadar az iken balıkları aldığım kişiden aldığım dana yüreğine tepkileri çok fazlaydı. Yeni başlayacak arkadaşlara önerim kesinlikle balıkları alacağınız kişiden en az 1 ay idare edecek kadar onun kullandığı dana yüreğinden alsınlar.
Bu balıkları almadan önce çok fazla çekincem vardı çok nazlı balıklar olduğunu ve çok kayıp yaşayabileceğimi düşünüyordum ancak öyle olmadığını gözlemliyor ve düşüncelerim yavaş yavaş değişiyor. 15 saat yolculuk sonra daha önce hiç balık beslenmemiş ve içine kültür veya su düzenleyi eklenmemiş bir akvaryuma koyduğum halde ne bir kararma ne bir pigment hiç birşey olmadı. İlk olarak akvaryum ısım 32 derecedeydi şuan 31e çektim ve şuan 3 saat aralıklar ile olmak üzere 6kere yemleme yapıyorum. Yemleme yaparken balıkların 15dakikada tüketebilecekleri kadar yemleme yapıyorum ve dipte kalmamasına özen gösteriyorum.
Kullandığım yemlere gelecek olursam dana yüreği, dondurulmuş su piresi, kan kurdu, kuru yem olarak tetranın 2 farklı temel yemi ve d-50 colour yemi. Canlı su piresi temin edebilmek için ve sivrisinek lavrası üretimi yapabilmem için bir çalışmam var sanırım 1 ay içinde canlı yem sorununu ortadan kaldırarak ağırlıkta canlı yem kullanacağım.
13 gün olmasına rağmen balıklarımda bir büyüme olduğunu gözlemliyorum ve şuan için ilk günlerdeki tedirginlikleri gitti diyebilirim, beni gördüklerinde hemen ön cama gelip yem istiyorlar resmen.
Şuan için önerilerim ve gözlemlerim bu yönde yakın zamanda güncel fotolarını yükleyeceğim. Bu başlık altında bilgi ve gözlemlerimi aktarmaya devam edeceğim.[EDIT]bluemansiiz,2018-08-05 12:45:26[/EDIT]
Balıkları akvaryuma koyalı yaklaşık 13 gün oldu. Artık yavaş yavaş alıştıklarını düşünüyor ve gözlemliyorum. İlk günlerde ara ara köşelere saklananlar oluyordu ve cok fazla yeme ilgileri yoktu ancak 3.günden itibaren çok ciddi şekilde yeme ilgileri olduğunu gözlemlemeye başladım. Burada dikkatimi birşey çekti, dışardan aldığım dana yüreğine tepkileri yok denecek kadar az iken balıkları aldığım kişiden aldığım dana yüreğine tepkileri çok fazlaydı. Yeni başlayacak arkadaşlara önerim kesinlikle balıkları alacağınız kişiden en az 1 ay idare edecek kadar onun kullandığı dana yüreğinden alsınlar.
Bu balıkları almadan önce çok fazla çekincem vardı çok nazlı balıklar olduğunu ve çok kayıp yaşayabileceğimi düşünüyordum ancak öyle olmadığını gözlemliyor ve düşüncelerim yavaş yavaş değişiyor. 15 saat yolculuk sonra daha önce hiç balık beslenmemiş ve içine kültür veya su düzenleyi eklenmemiş bir akvaryuma koyduğum halde ne bir kararma ne bir pigment hiç birşey olmadı. İlk olarak akvaryum ısım 32 derecedeydi şuan 31e çektim ve şuan 3 saat aralıklar ile olmak üzere 6kere yemleme yapıyorum. Yemleme yaparken balıkların 15dakikada tüketebilecekleri kadar yemleme yapıyorum ve dipte kalmamasına özen gösteriyorum.
Kullandığım yemlere gelecek olursam dana yüreği, dondurulmuş su piresi, kan kurdu, kuru yem olarak tetranın 2 farklı temel yemi ve d-50 colour yemi. Canlı su piresi temin edebilmek için ve sivrisinek lavrası üretimi yapabilmem için bir çalışmam var sanırım 1 ay içinde canlı yem sorununu ortadan kaldırarak ağırlıkta canlı yem kullanacağım.
13 gün olmasına rağmen balıklarımda bir büyüme olduğunu gözlemliyorum ve şuan için ilk günlerdeki tedirginlikleri gitti diyebilirim, beni gördüklerinde hemen ön cama gelip yem istiyorlar resmen.
Şuan için önerilerim ve gözlemlerim bu yönde yakın zamanda güncel fotolarını yükleyeceğim. Bu başlık altında bilgi ve gözlemlerimi aktarmaya devam edeceğim.[EDIT]bluemansiiz,2018-08-05 12:45:26[/EDIT]
Discus İlk İzlenimlerim Ve Yeni Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=serdarsek52]ilk mavi sünger sonra elyaf olarak diz sump girişini[/QUOTE]
Belirttiğiniz gibi düzenleme yaptım, 12 saatlik gözlemimde elyafın süreklı sumpın ustune boslukta kalan kısımda acıldıgını gozlemlemstım bu sekılde mavi süngerim elyafa göre daha fazla hacmiyle bu durumu da ortadan kaldırdık.
[QUOTE=serdarsek52]ilk mavi sünger sonra elyaf olarak diz sump girişini[/QUOTE]
Belirttiğiniz gibi düzenleme yaptım, 12 saatlik gözlemimde elyafın süreklı sumpın ustune boslukta kalan kısımda acıldıgını gozlemlemstım bu sekılde mavi süngerim elyafa göre daha fazla hacmiyle bu durumu da ortadan kaldırdık.
Discus İlk İzlenimlerim Ve Yeni Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=ata1923]Arka fona resim veya düz renkli kağıt yapıştırmayı düşünüyor musunuz ? Siyah renk gayet hoş durabilir bence.[/QUOTE]
Arkaya bir fon koyacağım ancak düz beyaz birşey olacak. Arastırdıgım kadarı ile discuslar koyu renklerden etkilenebiliyormus diye okumustum hatta biraz abartı olacak ama akvaryumu yaptırırken bile silikonun şeffaf olmasına dikkat ettim.
[QUOTE=ata1923]Arka fona resim veya düz renkli kağıt yapıştırmayı düşünüyor musunuz ? Siyah renk gayet hoş durabilir bence.[/QUOTE]
Arkaya bir fon koyacağım ancak düz beyaz birşey olacak. Arastırdıgım kadarı ile discuslar koyu renklerden etkilenebiliyormus diye okumustum hatta biraz abartı olacak ama akvaryumu yaptırırken bile silikonun şeffaf olmasına dikkat ettim.
Discus İlk İzlenimlerim Ve Yeni Akvaryum Kurulumu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220720182221171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220720182221461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220720182221571.jpg[/IMG]
400litrelik iç yan sumplu akvaryumda discus beslemeye basladım. Uzun sure arastırdum sureklı bılgı talep ettım ve ogrendıklerımı dogru uygulamaya calıstım. Yanlıslarım hala vardır lutfen hata gordugunuz yerlerı duzeltınız.
15 saat yolculuk sonrası balıkları akvaryuma koydum, akvaryumda sadece 1ay beklemıs su vardı bakterı kulturu vs kullanmadım, balıkları akvaryum suyuna alıstırmak ıcın bekletırken ve akvaryum suyundan damıtma yaperken sump malzemelerımı dızıp balıkları koymadan 2 saat calıstırdım. Daha onceden calıstırmak ısterdım ancak malzemelerı gec temın ettım bence yenı kurulum yapacak arkadaslar buna dıkkat etsın ve benım yaptığım hatayı yapmasın.
Sump malzemelerım;
Su ustten gırıyor, en ustten alta dogru elyaf, mavi sünger, biobal ,eheim substrat, lav kırıgı ve seramik olarak duruyor. En üste yani elyafın üzerine elimde bulunan 15tane şans bambusu var onları koymayı düşünüyorum. Kafa motoru olarak eheim compact 2000 kullanıyorum ve ayarı min olarak duruyor. Debi artmasın diye su çıkışını cama çartırıyorum.
Balıklarıma gelecek olursak toplamda 6 adet olmak üzere 2tane red panda 2 tane Brilliant ve 2 tane sapphire (sanırım). Yaklasık 12 saatir akvaryumdalar kararma vs olmadı sadece 1 tanesi kosede pipo filtereden pek ayrılmıyor onun dışında ara ara gezinti yapıyorlar. Yola cıkmadan once yemlemelerı kesındı ve bende bır 12 saat daha yemleme yapmayacagım, sonra aldığım arkadasın uyguladıgı dıyet uzerinden devam edecegım.
Bu baslık altında ara ara balıkların formunu gosteren resımler hatta belki videolar yayınlayacagım. Bilgi almak istediğiniz noktarı veya hatalarım olduysa belirtmenizi rica ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220720182221171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220720182221461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220720182221571.jpg[/IMG]
400litrelik iç yan sumplu akvaryumda discus beslemeye basladım. Uzun sure arastırdum sureklı bılgı talep ettım ve ogrendıklerımı dogru uygulamaya calıstım. Yanlıslarım hala vardır lutfen hata gordugunuz yerlerı duzeltınız.
15 saat yolculuk sonrası balıkları akvaryuma koydum, akvaryumda sadece 1ay beklemıs su vardı bakterı kulturu vs kullanmadım, balıkları akvaryum suyuna alıstırmak ıcın bekletırken ve akvaryum suyundan damıtma yaperken sump malzemelerımı dızıp balıkları koymadan 2 saat calıstırdım. Daha onceden calıstırmak ısterdım ancak malzemelerı gec temın ettım bence yenı kurulum yapacak arkadaslar buna dıkkat etsın ve benım yaptığım hatayı yapmasın.
Sump malzemelerım;
Su ustten gırıyor, en ustten alta dogru elyaf, mavi sünger, biobal ,eheim substrat, lav kırıgı ve seramik olarak duruyor. En üste yani elyafın üzerine elimde bulunan 15tane şans bambusu var onları koymayı düşünüyorum. Kafa motoru olarak eheim compact 2000 kullanıyorum ve ayarı min olarak duruyor. Debi artmasın diye su çıkışını cama çartırıyorum.
Balıklarıma gelecek olursak toplamda 6 adet olmak üzere 2tane red panda 2 tane Brilliant ve 2 tane sapphire (sanırım). Yaklasık 12 saatir akvaryumdalar kararma vs olmadı sadece 1 tanesi kosede pipo filtereden pek ayrılmıyor onun dışında ara ara gezinti yapıyorlar. Yola cıkmadan once yemlemelerı kesındı ve bende bır 12 saat daha yemleme yapmayacagım, sonra aldığım arkadasın uyguladıgı dıyet uzerinden devam edecegım.
Bu baslık altında ara ara balıkların formunu gosteren resımler hatta belki videolar yayınlayacagım. Bilgi almak istediğiniz noktarı veya hatalarım olduysa belirtmenizi rica ederim.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
SeaWorld,
Prudentia,
Kuduoglu,
harun reşit,
Ozzgurr,
Tata,
yyiImaz,
0rnn,
AreS,
MDForensic,
omerkaya40,
Joec,
Ertug22,
HarunYILDIRIM,
Sungurr,
osmandbnl,
Mirt,
metsi,
35mehmet35,
poysub,
sina cen,
Malawi market,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
reano,
Att19,
MurathanM,
EmiirKaan,
Ömer şahin 11212,
NightWist,
alp3r,
zekigonlum,
vedat79,
Altonn,
eflatunaxoy,
ootkn,
Oquanus,
Ehtiyar,
Balikcidede,
uurcan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
