ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
canpolat650765
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Nisan 2018 21:52
Son Ziyaret:
26 Haziran 2018 01:01
Toplam Mesaj:
32 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
can polat
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
can polat
SON 10 MESAJI
250 Litre Akvaryum Karma Ciklet Önerileriniz?
[QUOTE=ismet24]3 ay sonra ev yavru dolar, birde yunus başlarsa iş tamam[/QUOTE]
bir eğleniyorlar akvaryumda sorma..hem yüksek ya. bir aşşağı bir yukarı. bakalım hiç karışmadım ama yem yiyor belki yutmuştur yumurtayı ama bakacaz bir kaç haftaya belli eder kendilerini
[QUOTE=ismet24]3 ay sonra ev yavru dolar, birde yunus başlarsa iş tamam[/QUOTE]
bir eğleniyorlar akvaryumda sorma..hem yüksek ya. bir aşşağı bir yukarı. bakalım hiç karışmadım ama yem yiyor belki yutmuştur yumurtayı ama bakacaz bir kaç haftaya belli eder kendilerini
250 Litre Akvaryum Karma Ciklet Önerileriniz?
[QUOTE=ismet24]5 koloni yapsaniz 4x5:20 balık+1 vatoz olsa 21 balık
Görüntü güzel
Ben bir yıldır bakıyorum sıfır sorun yaşadım.
Ağzında yumurta olan balığı ayırıyorum.
Şuan mesala 1 yunus, 2 paslı,2 iceman ağzında yumurta var. 100 civarı yavru var Ve balık koyacak yer bulamıyorum
Ayrıca yine akvaryumlar var, yavru vs için
Ama çok fazla zaman ayırıyorum.
Size iki önerim olacak
Paslı, saulosi, iceman (4+1) , 1 vatoz 16 balık
4 çeşit 5 renk balık eder
Yunus, paslı, SP (3+1) +1 vatoz 13 balık
4 çeşit 4 farklı renk
Balık sayısı çok olunca görüntü güzel, zahmet çok fazla oluyor.
Benim 27 balıkla 200 lt de sorun yaşamamış olmam sizinde yasamayacaginiz anlamına gelmez.
Her balık çıkarmak istediğimde evden birisi o tür için engel oluyor ve balıklar öyle kalmaya devam ediyor.
Bugün bu konu yeniden açılmışken ve yakın bir arkadaşım da benden balık istemesi üzerine akvaryumu yeniden elden geçiriyorum ve son hali
Yunus 1e 4d
Paslı 1e 3d
İceman 1e 4d
SP 1e 3d
1 vatoz
27 den 19 balığa düşürdüm sayıyı
Saulosi komple çıkarma sebebim, sadece benim istemem başka sebebi yok
Digerlerinden de arkadaşım birer tane istedi.
Son olarak şunu ekleyeyim
Akvaryuma konan balık çıkmıyor, o yüzden başlangıçta ayarı iyi yapın[/QUOTE]
öncelikle teşekkürler ilginden dolayı üstadım. valla ben bugün 4 bp*4 yunus*4şekerpembe*3mp*3zebra * 3 portakal 1 vatoz aldım ama bunlar yavrular daha 3cm4cm en büyüğü. tabi aklımda şekerleri çıkartıp ıcemen almak var ve birde aklım sp de kaldı . 4 şekeri çıkartıp yerine 4 sp veya 3sp 3 ,ce bırakmayı düşünüyorum. ama anlamadığım bi olay oldu portakallar çiftleşti biriinin ağzı doldu bile. bu ne rahatlıktır ama bu titreme eski margrus otobüslerde yoktu :))) off diyorum :D :D napacam bilmiyorum onları da ayrı bi akvaryuma alırım heralde 1 hafta bekleyip gözetleyeyim
ve doğal ortamlarını da tam kurup oturmasını bekleyeceğim bu arada ıce ve sp getirip şekerpembeleri alabilirim belki. sonra artık gözlemleyip sistemin tam oturmasını izleyeceğim dokunmadan. bugün temeli attım. [EDIT]canpolat650765,2018-05-24 02:49:50[/EDIT]
[QUOTE=ismet24]5 koloni yapsaniz 4x5:20 balık+1 vatoz olsa 21 balık
Görüntü güzel
Ben bir yıldır bakıyorum sıfır sorun yaşadım.
Ağzında yumurta olan balığı ayırıyorum.
Şuan mesala 1 yunus, 2 paslı,2 iceman ağzında yumurta var. 100 civarı yavru var Ve balık koyacak yer bulamıyorum
Ayrıca yine akvaryumlar var, yavru vs için
Ama çok fazla zaman ayırıyorum.
Size iki önerim olacak
Paslı, saulosi, iceman (4+1) , 1 vatoz 16 balık
4 çeşit 5 renk balık eder
Yunus, paslı, SP (3+1) +1 vatoz 13 balık
4 çeşit 4 farklı renk
Balık sayısı çok olunca görüntü güzel, zahmet çok fazla oluyor.
Benim 27 balıkla 200 lt de sorun yaşamamış olmam sizinde yasamayacaginiz anlamına gelmez.
Her balık çıkarmak istediğimde evden birisi o tür için engel oluyor ve balıklar öyle kalmaya devam ediyor.
Bugün bu konu yeniden açılmışken ve yakın bir arkadaşım da benden balık istemesi üzerine akvaryumu yeniden elden geçiriyorum ve son hali
Yunus 1e 4d
Paslı 1e 3d
İceman 1e 4d
SP 1e 3d
1 vatoz
27 den 19 balığa düşürdüm sayıyı
Saulosi komple çıkarma sebebim, sadece benim istemem başka sebebi yok
Digerlerinden de arkadaşım birer tane istedi.
Son olarak şunu ekleyeyim
Akvaryuma konan balık çıkmıyor, o yüzden başlangıçta ayarı iyi yapın[/QUOTE]
öncelikle teşekkürler ilginden dolayı üstadım. valla ben bugün 4 bp*4 yunus*4şekerpembe*3mp*3zebra * 3 portakal 1 vatoz aldım ama bunlar yavrular daha 3cm4cm en büyüğü. tabi aklımda şekerleri çıkartıp ıcemen almak var ve birde aklım sp de kaldı . 4 şekeri çıkartıp yerine 4 sp veya 3sp 3 ,ce bırakmayı düşünüyorum. ama anlamadığım bi olay oldu portakallar çiftleşti biriinin ağzı doldu bile. bu ne rahatlıktır ama bu titreme eski margrus otobüslerde yoktu :))) off diyorum :D :D napacam bilmiyorum onları da ayrı bi akvaryuma alırım heralde 1 hafta bekleyip gözetleyeyim
ve doğal ortamlarını da tam kurup oturmasını bekleyeceğim bu arada ıce ve sp getirip şekerpembeleri alabilirim belki. sonra artık gözlemleyip sistemin tam oturmasını izleyeceğim dokunmadan. bugün temeli attım. [EDIT]canpolat650765,2018-05-24 02:49:50[/EDIT]
250 Litre Akvaryum Karma Ciklet Önerileriniz?
[QUOTE=ismet24]İceman, paslı, saulosi
Birer koloni
1+4
1tanede vatoz[/QUOTE]
HOCAM BENDE BİR YANDAN ARAŞTIRIYORUM ŞİMDİ. öncelikle teşekkürler bu kolonileri 1 e 3 dişi haline düşürüp yanlarını sarı prenses ve yunus da eklersem olur mu acaba ? bir de kırmızımsı bir renk fena olmaz bunların arasında ama yok paslı ciklet olcak artık kırmızı yerine :)
[QUOTE=ismet24]İceman, paslı, saulosi
Birer koloni
1+4
1tanede vatoz[/QUOTE]
HOCAM BENDE BİR YANDAN ARAŞTIRIYORUM ŞİMDİ. öncelikle teşekkürler bu kolonileri 1 e 3 dişi haline düşürüp yanlarını sarı prenses ve yunus da eklersem olur mu acaba ? bir de kırmızımsı bir renk fena olmaz bunların arasında ama yok paslı ciklet olcak artık kırmızı yerine :)
250 Litre Akvaryum Karma Ciklet Önerileriniz?
Öncelikle merhaba ben 250 litrelik akvaryumuma 85*45*65 discus alacakken son anda vazgeçip ciklet türü balık beslemeye karar verdim yarın sabah gidip alacağı. renk şöleni olsun ve iyi geçinsinler istiyorum sizler hangi balıkları önerirsiniz ? alışveriş yarın sabah... HAYIRLI RAMAZANLAR
Öncelikle merhaba ben 250 litrelik akvaryumuma 85*45*65 discus alacakken son anda vazgeçip ciklet türü balık beslemeye karar verdim yarın sabah gidip alacağı. renk şöleni olsun ve iyi geçinsinler istiyorum sizler hangi balıkları önerirsiniz ? alışveriş yarın sabah... HAYIRLI RAMAZANLAR
Tepe Filtre
[QUOTE=EsTropheus26]Güçlü olanını al iyi remizler[/QUOTE]
aquamagic 2880 aldım şimdilik iyi işliyor . yarın cikletleri salacağım discustan vazgeçtim .
[QUOTE=EsTropheus26]Güçlü olanını al iyi remizler[/QUOTE]
aquamagic 2880 aldım şimdilik iyi işliyor . yarın cikletleri salacağım discustan vazgeçtim .
Tepe Filtre
[QUOTE=muratdeg]Ben bu ürünü almış ve kullanamamış biri olarak önermiyorum. 250 litre için ikisi de aşırı akıntı yaratır. Bunun yerine dış filtre tercih edin.[/QUOTE]
aldınız ve kullanamadınız mı ?
[QUOTE=muratdeg]Ben bu ürünü almış ve kullanamamış biri olarak önermiyorum. 250 litre için ikisi de aşırı akıntı yaratır. Bunun yerine dış filtre tercih edin.[/QUOTE]
aldınız ve kullanamadınız mı ?
Tepe Filtre
Venüs aqua 602t------venüs aqua603t
Arkadaşlar gardeşler ben 250 litrelik birr akvaryum kuruyorum pipo filtresi de olacak . tepe filtre kullanmayı düşünüyorum sizce hangisini almalıyım 602 olanını mı 603 ü mü ? ben 602 olanını almak istiyorum ama aralarında 5 tl fark var almışken 603 alayım diyorum ama o da çok mu çevirir suu bozar mı fazla gelir gibime geliyor. ? konuyla ilgili fikri olan arkadaşların yorumlarını beklerim.
Venüs aqua 602t------venüs aqua603t
Arkadaşlar gardeşler ben 250 litrelik birr akvaryum kuruyorum pipo filtresi de olacak . tepe filtre kullanmayı düşünüyorum sizce hangisini almalıyım 602 olanını mı 603 ü mü ? ben 602 olanını almak istiyorum ama aralarında 5 tl fark var almışken 603 alayım diyorum ama o da çok mu çevirir suu bozar mı fazla gelir gibime geliyor. ? konuyla ilgili fikri olan arkadaşların yorumlarını beklerim.
Tepe Filtre V.s Dış Filtre ?
[QUOTE=eakin]Bu hobi maalesef tahminden oldukca pahali seyrediyor. Benim size tavsiyem acele etmeyin. Akvaryumda balik yoksa cok az balik koyun. Elinizde ne filtre varsa onunla idare edip para biriktirmeye bakin. Iki ay sonra olsun ama tam olsun. Aksi halde elinizdeki ucuz maldan rahatsızlık duyup yenisini / iyisini alacaksınız daha da pahalıya gelmiş olacak.
Fluval c4e bir bakin derim 300tl gibi fiyatı ama kafaniz rahat eder, bakımı temizliği de cok kolay, diş filtrenin hortumuyla bilmemnesiyle uğraşmazsınız.[/QUOTE]
anlayan insanın halide tavrıda güzeldir kardeşim. teşekür ederim bakacağım. sonn halinin resmini atacağım tabi discus ve cardinal olacak tür...
[QUOTE=eakin]Bu hobi maalesef tahminden oldukca pahali seyrediyor. Benim size tavsiyem acele etmeyin. Akvaryumda balik yoksa cok az balik koyun. Elinizde ne filtre varsa onunla idare edip para biriktirmeye bakin. Iki ay sonra olsun ama tam olsun. Aksi halde elinizdeki ucuz maldan rahatsızlık duyup yenisini / iyisini alacaksınız daha da pahalıya gelmiş olacak.
Fluval c4e bir bakin derim 300tl gibi fiyatı ama kafaniz rahat eder, bakımı temizliği de cok kolay, diş filtrenin hortumuyla bilmemnesiyle uğraşmazsınız.[/QUOTE]
anlayan insanın halide tavrıda güzeldir kardeşim. teşekür ederim bakacağım. sonn halinin resmini atacağım tabi discus ve cardinal olacak tür...
Tepe Filtre V.s Dış Filtre ?
[QUOTE=eakin]Konu paraysa baska gorsel ise baska. Temelde her 3u de ayni sey, belki selale/aski filtre bile. Akvaryum dışında filtreleme gerceklesiyor.
Tepe filtre sump gibi degil direk sump aslinda. Onemli olan icinde kullanacağınız malzemeler. Ama görsellik meselesi onemli, bir de tepe icin az da olsa el becerisi/yatkınlığı gerekiyor.
Benim temel fikrim bir sey ne kadar basitse o kadar kusursuzdur, haliyle sumpi, dis filtreye tercih ederim.[/QUOTE]
yav araştırıyorum kimse 200 tllik dış filtreden memnun değil bende sunsun302 ve lifetech835-838 arasında düşündüm ama arkadaşlara bakarak dış filtre almak çelişki içinde bırakı adamların tavsiye ettiği dış filtre en az 4-500 . ben kendi bütçeme bakınca şimdilik dediğim şu bir kaç model dış filtreye bakabbilirim. ama sonra dediğim gibi mesela venusaqua 602 modeli tepe filtreye de bir yandan içten mantıklı bakıyorum elyaf altına seramik vs. güzel şeyler yapılabilir gibi geliyor. ayruıca hava motoru ile pipo filtre çalıltıracağım zaten yararlı yararsız bakteri çeşitleri için.
[QUOTE=eakin]Konu paraysa baska gorsel ise baska. Temelde her 3u de ayni sey, belki selale/aski filtre bile. Akvaryum dışında filtreleme gerceklesiyor.
Tepe filtre sump gibi degil direk sump aslinda. Onemli olan icinde kullanacağınız malzemeler. Ama görsellik meselesi onemli, bir de tepe icin az da olsa el becerisi/yatkınlığı gerekiyor.
Benim temel fikrim bir sey ne kadar basitse o kadar kusursuzdur, haliyle sumpi, dis filtreye tercih ederim.[/QUOTE]
yav araştırıyorum kimse 200 tllik dış filtreden memnun değil bende sunsun302 ve lifetech835-838 arasında düşündüm ama arkadaşlara bakarak dış filtre almak çelişki içinde bırakı adamların tavsiye ettiği dış filtre en az 4-500 . ben kendi bütçeme bakınca şimdilik dediğim şu bir kaç model dış filtreye bakabbilirim. ama sonra dediğim gibi mesela venusaqua 602 modeli tepe filtreye de bir yandan içten mantıklı bakıyorum elyaf altına seramik vs. güzel şeyler yapılabilir gibi geliyor. ayruıca hava motoru ile pipo filtre çalıltıracağım zaten yararlı yararsız bakteri çeşitleri için.
Tepe Filtre V.s Dış Filtre ?
Arkadaşlar tepe filtre ve dış filtre arasında kaldım. dış filtrede de 150 tl civarı 250 litrelik bir akvaryum için pek seçenek yok. ama tepe filtrede biraz sump gibi aslında.. pipo filtre zaten kullanacağım.. önerilerinizz nedir dış ve tepe filtre konusunda..
Arkadaşlar tepe filtre ve dış filtre arasında kaldım. dış filtrede de 150 tl civarı 250 litrelik bir akvaryum için pek seçenek yok. ama tepe filtrede biraz sump gibi aslında.. pipo filtre zaten kullanacağım.. önerilerinizz nedir dış ve tepe filtre konusunda..
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? egemenc, 21:24
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
pusathan01,
0rnn,
ballantines,
fffurkan9,
Ertug22,
egemenc,
ternapi,
hasancn,
Sungurr,
osmandbnl,
nniiaa,
DABARAKATO,
cheavy,
sina cen,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yusufflower,
Detay,
Ehtiyar,
burakinal,
mirac06,
M510,
hakanmorcicek,
oguzkanmaz,
JujuSeri,
dream07,
Sercan.,
NightWist,
omerkaya40,
Rime,
Frkn,
Hknçkl,
Falez06,
GreeNWooD,
Tata,
Phos,
HLLDNLYC,
Birtek,
baozturk,
Umutoty,
Joec,
Gökdeniz Kale,
Stoke,
nazemert,
aupqua,
Kemalk41,
sirhill,
EmrahGuloglu,
Maydogan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
