ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Aydinc
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
24
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Şubat 2018 13:09
Son Ziyaret:
25 Kasım 2019 12:39
Toplam Mesaj:
30 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Aydın
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Aydın - Ümraniye
30x30x30 Lowtech nano bitkili
SON 10 MESAJI
Low Tech Nano Bitkili Akvaryum Kurulumu
Bugün diğer küçük akvaryumda geçici olarak duran betta yı akvaryuma koydum. Keyfi yerinde [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203948/070420182238531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203948/070420182239111.jpg[/IMG]
Bugün diğer küçük akvaryumda geçici olarak duran betta yı akvaryuma koydum. Keyfi yerinde [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203948/070420182238531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203948/070420182239111.jpg[/IMG]
Kendi Çapımda Bitkili 😀
[QUOTE=nolimetangere][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71379/191220172335261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71379/191220172335531.jpg[/IMG]
Öncelikle fotoğrafını paylaştığım bitki tohumundan alıyorsunuz. Cuba diye geçiyor ismi ama orjinal cuba değil. Zaten çokta önemi yok bence. Hagen kumun üzerine direkt tohumları heryere eşit olacak şekilde serpiştirin. Sonra 15 gün boyunca ( ki bu bazen 20 güne de çıkabilir yerine göre ) bir fısfıs yardımıyla devamlı nemli kalacak şekilde sulayın. Sonra iyice yeşillenmeye ve neredeyse bütün tohumlar patlamaya başlayınca akvaryumu su ile doldurun. Tohum sürecinde ve suyu doldurduktan sonra devamlı ışıkta tutun geceler hariç en az 12 saat ışıklandırın. Umarım faydalı olmuşumdur. 😊[/QUOTE]
Aynı tohumdan bende aldım benimkiler farklı cıktı [:)] ithal ettikleri tohumları rasgele paketliyorlar sanırım. Buda benim tank
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203948/050420181233551.jpg[/IMG]
[QUOTE=nolimetangere][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71379/191220172335261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71379/191220172335531.jpg[/IMG]
Öncelikle fotoğrafını paylaştığım bitki tohumundan alıyorsunuz. Cuba diye geçiyor ismi ama orjinal cuba değil. Zaten çokta önemi yok bence. Hagen kumun üzerine direkt tohumları heryere eşit olacak şekilde serpiştirin. Sonra 15 gün boyunca ( ki bu bazen 20 güne de çıkabilir yerine göre ) bir fısfıs yardımıyla devamlı nemli kalacak şekilde sulayın. Sonra iyice yeşillenmeye ve neredeyse bütün tohumlar patlamaya başlayınca akvaryumu su ile doldurun. Tohum sürecinde ve suyu doldurduktan sonra devamlı ışıkta tutun geceler hariç en az 12 saat ışıklandırın. Umarım faydalı olmuşumdur. 😊[/QUOTE]
Aynı tohumdan bende aldım benimkiler farklı cıktı [:)] ithal ettikleri tohumları rasgele paketliyorlar sanırım. Buda benim tank
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203948/050420181233551.jpg[/IMG]
Low Tech Nano Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=tdenizs]
Aydın Bey ne yosunu bilmiyorum ama bende de var bundan bir akvaryumumda.SAE çok güzel yiyor bunları.[/QUOTE]
İlk gün sae yiyordu ama şimdi ynindan geçiyor yemiyor belki yosunlar buyuduklerinden olabilir. Genelde yapraklarin üstü ve camlarla ilgileniyor. Birkac gün gozleyecegim bakalim
[QUOTE=tdenizs]
Aydın Bey ne yosunu bilmiyorum ama bende de var bundan bir akvaryumumda.SAE çok güzel yiyor bunları.[/QUOTE]
İlk gün sae yiyordu ama şimdi ynindan geçiyor yemiyor belki yosunlar buyuduklerinden olabilir. Genelde yapraklarin üstü ve camlarla ilgileniyor. Birkac gün gozleyecegim bakalim
Low Tech Nano Bitkili Akvaryum Kurulumu
Akvaryumda fotoğrafta görülen yosunlar cikmaya başladı. Bu yosunun türü nedir saç yosunu mu ve nasıl engellerim [:?][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203948/050420182012001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203948/050420182012071.jpg[/IMG]
Akvaryumda fotoğrafta görülen yosunlar cikmaya başladı. Bu yosunun türü nedir saç yosunu mu ve nasıl engellerim [:?][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203948/050420182012001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203948/050420182012071.jpg[/IMG]
Low Tech Nano Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=cafermutlu]
Cubanin zemine yakın büyümesini istiyorsan CO2 vermeniz gerekir. Cuba diger bitkilerden farkli olarak yüksek ışıkla yere yakın büyüme göstermez.
Ilginç bir sekkilde CO2 varsa yere yakın büyür. Birşeyi anlayamadım bu tank lowtech mi yoksa high tec mi olacak.[/QUOTE]
Aslında niyetim kolay bakılabilecek bitkilerden oluşan gübre besin takviyeleri yapmadan bir akvaryum kurmak Cafer bey. Tohumların gerçek cuba olmadığı bilerek deneyim olması için aldım. İleride Dıy CO2 sistemi kurmak istiyorum. Haklısınız sanirim seçimler biraz highteche doğru.
[QUOTE=cafermutlu]
Cubanin zemine yakın büyümesini istiyorsan CO2 vermeniz gerekir. Cuba diger bitkilerden farkli olarak yüksek ışıkla yere yakın büyüme göstermez.
Ilginç bir sekkilde CO2 varsa yere yakın büyür. Birşeyi anlayamadım bu tank lowtech mi yoksa high tec mi olacak.[/QUOTE]
Aslında niyetim kolay bakılabilecek bitkilerden oluşan gübre besin takviyeleri yapmadan bir akvaryum kurmak Cafer bey. Tohumların gerçek cuba olmadığı bilerek deneyim olması için aldım. İleride Dıy CO2 sistemi kurmak istiyorum. Haklısınız sanirim seçimler biraz highteche doğru.
Low Tech Nano Bitkili Akvaryum Kurulumu
[K]18. Gün[/K]
Ektiğim bitkiler baya büyüdüler. Fakat gövdeleri zemine yakın değil. Ortalama 3cm boyuna ulaştılar. 2-3 gündür dış filtre çalışıyor. Aydınlatma 11:00 - 15:00 ve 19:00 - 23:00 arası toplam 8 saat açık. Akvaryumun bazı bölgelerinde cok yumuşak bulut gibi yosun oluşumu başladı. İnce bir çubuk yardımıyla kolayca toplanabiliyor. Ne yosunu olduğunu ve neden kaynaklandığını çözemedim. Aydınlatma fazla mı geliyor. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum. Henüz Co2 vermeye başlamadım. Dün akvaryuma 2 adet SAE ekledim, oluşan yosunları yiyorlar.
Döngü oturduktan sonra birkaç farklı bitki ilavesi yapmak istiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203948/050420181233551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203948/050420181234111.jpg[/IMG]
[K]18. Gün[/K]
Ektiğim bitkiler baya büyüdüler. Fakat gövdeleri zemine yakın değil. Ortalama 3cm boyuna ulaştılar. 2-3 gündür dış filtre çalışıyor. Aydınlatma 11:00 - 15:00 ve 19:00 - 23:00 arası toplam 8 saat açık. Akvaryumun bazı bölgelerinde cok yumuşak bulut gibi yosun oluşumu başladı. İnce bir çubuk yardımıyla kolayca toplanabiliyor. Ne yosunu olduğunu ve neden kaynaklandığını çözemedim. Aydınlatma fazla mı geliyor. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum. Henüz Co2 vermeye başlamadım. Dün akvaryuma 2 adet SAE ekledim, oluşan yosunları yiyorlar.
Döngü oturduktan sonra birkaç farklı bitki ilavesi yapmak istiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203948/050420181233551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203948/050420181234111.jpg[/IMG]
Low Tech Nano Bitkili Akvaryum Kurulumu
[K]Tohumların 7.Günü[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203948/230320181049231.jpg[/IMG]
Bitkilerin gelişimi güzel ilerliyor. Şu an için 11:00 - 15:00 ve 19:00 - 23:00 arası toplam 8 saat ışık açık ve günde 2-3 defa sprey ile bitkileri ıslatıyorum.
Akvaryumun üstü tamamen streç ile kapalı. Bu konuda kafamda soru işareti var. Tamamen streç ile kapalı olmasının bitkilere zararı olur mı. Hava giriş çıkışı için delikler açmalı mıyım [:?]
[EDIT]Aydinc,2018-04-05 13:03:45[/EDIT]
[K]Tohumların 7.Günü[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203948/230320181049231.jpg[/IMG]
Bitkilerin gelişimi güzel ilerliyor. Şu an için 11:00 - 15:00 ve 19:00 - 23:00 arası toplam 8 saat ışık açık ve günde 2-3 defa sprey ile bitkileri ıslatıyorum.
Akvaryumun üstü tamamen streç ile kapalı. Bu konuda kafamda soru işareti var. Tamamen streç ile kapalı olmasının bitkilere zararı olur mı. Hava giriş çıkışı için delikler açmalı mıyım [:?]
[EDIT]Aydinc,2018-04-05 13:03:45[/EDIT]
Low Tech Nano Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=suleymankol88]Hocam su ekleme yapmayınız. Bütün tohumlar çıkana kadar bekleyiniz. bu süreç 15 gün sürer. Aydınlatmanız açık olsun. (8 saat gibi) Sonrasında su ekleme yapınız. [/QUOTE]
Aynen şu anda beklemedeyim. İyice yapraklanıp kuvvetlenmelerini bekliyorum.
[QUOTE=suleymankol88]Hocam su ekleme yapmayınız. Bütün tohumlar çıkana kadar bekleyiniz. bu süreç 15 gün sürer. Aydınlatmanız açık olsun. (8 saat gibi) Sonrasında su ekleme yapınız. [/QUOTE]
Aynen şu anda beklemedeyim. İyice yapraklanıp kuvvetlenmelerini bekliyorum.
Low Tech Nano Bitkili Akvaryum Kurulumu
[K]Tohumların 5. Günü[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203948/210320181101001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203948/210320181101191.jpg[/IMG]
Sıcaklığı 25-28 derece arasında tutmaya dikkat ediyorum. Günde 2-3 kere spreyle ıslatıyorum ve akvaryumun üstü tamamen streçle kapalı şekilde. Şuan için tohumların iyice gelişmesini bekliyorum. Şuan için aydınlatma açık değil. Bu noktadan sonra aydınlatmaya başlamalı mıyım sizce?
[QUOTE=cafermutlu]
Scapeyi arzu ettiğiniz gibi yapabilirsiniz. Yeni kurulum yaptığınız için bitki ekiminden önce biyolojik döngünün oturmasını bekleyin. Bitki ekimini sonra yapın. Oturmuş akvaryumda yosun oluşma ihtimali azalacaktır. Bitkiler emers olanlar su ortamına geçiş yaşayacakları için daha uzun adaptasyona ihtiyacı duyar. Subemers olanlar ise yeni akvaryumun su parametrelerine uyum için enzim değişikliği yapar adaptasyon emerse göre daha hızlıdır. Adaptasyon için en önemli parametre suyun kH değeridir. Bu yüzden bitki aldığınız kişinin su değerlerini bilmek önemlidir. En azından su benzerliği nedeniyle aynı şehirden bitki almak daha mantıklı olacaktır[/QUOTE]
Cafer bey yazdıklarınızı dikkate alarak, zemindeki bitkiler gelişince su eklemesi yapıp döngü oturana kadar bekleyeceğim.
[K]Tohumların 5. Günü[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203948/210320181101001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203948/210320181101191.jpg[/IMG]
Sıcaklığı 25-28 derece arasında tutmaya dikkat ediyorum. Günde 2-3 kere spreyle ıslatıyorum ve akvaryumun üstü tamamen streçle kapalı şekilde. Şuan için tohumların iyice gelişmesini bekliyorum. Şuan için aydınlatma açık değil. Bu noktadan sonra aydınlatmaya başlamalı mıyım sizce?
[QUOTE=cafermutlu]
Scapeyi arzu ettiğiniz gibi yapabilirsiniz. Yeni kurulum yaptığınız için bitki ekiminden önce biyolojik döngünün oturmasını bekleyin. Bitki ekimini sonra yapın. Oturmuş akvaryumda yosun oluşma ihtimali azalacaktır. Bitkiler emers olanlar su ortamına geçiş yaşayacakları için daha uzun adaptasyona ihtiyacı duyar. Subemers olanlar ise yeni akvaryumun su parametrelerine uyum için enzim değişikliği yapar adaptasyon emerse göre daha hızlıdır. Adaptasyon için en önemli parametre suyun kH değeridir. Bu yüzden bitki aldığınız kişinin su değerlerini bilmek önemlidir. En azından su benzerliği nedeniyle aynı şehirden bitki almak daha mantıklı olacaktır[/QUOTE]
Cafer bey yazdıklarınızı dikkate alarak, zemindeki bitkiler gelişince su eklemesi yapıp döngü oturana kadar bekleyeceğim.
Low Tech Nano Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=cafermutlu]Moss olarak java moss öneririm. Bence moslar içinde Java moss kadar kolay moss görmedim. Java mossu büyütemeyen diğer moslarida büyütemez diyebilirim.
Fissidens çok yavaş büyür.Cok yüksek ışık istediğini sanmıyorum. Yavaş yapısı nedeniyle CO2 diğer bitkiler tarafından tamamen tüketilebilir lowtechte hızlı büyüyen bitkilerin yanında büyüyemez ve CO2 açlığından ölebilir.
Lowtech te bitki seçme mantığı şuna benzemelidir. Aynı güce ve kiloya sahip güreşçilerin aynı mindere çıkartılmasi gibi düşünülmelidir. Bu durum CO2 için adil bir mücadele oluşturacaktır [/QUOTE]
Cafer Bey yorumlarınız için teşekkür ederim. Java moss ta karar kıldım. Akvaryumun sol arka tarafına Lobelia cardinalis, kökün önündeki çatal kısmın oraya wendtii green veya bacopa monnieri düşünüyorum. Arka kısıma bu türlerden uyan olur mu.
Şu an için ektiğim eurostar cuba tohumların çıkmasını bekliyorum. Gerçek cuba değiller ama benim için tecrübe olacağını düşünüyorum. Ömürleri 6 ay gibi yazıyor forumda, tecrube sonrası farkı zemin bitkisi türüne geçiş yapacağım.
[QUOTE=cafermutlu]Moss olarak java moss öneririm. Bence moslar içinde Java moss kadar kolay moss görmedim. Java mossu büyütemeyen diğer moslarida büyütemez diyebilirim.
Fissidens çok yavaş büyür.Cok yüksek ışık istediğini sanmıyorum. Yavaş yapısı nedeniyle CO2 diğer bitkiler tarafından tamamen tüketilebilir lowtechte hızlı büyüyen bitkilerin yanında büyüyemez ve CO2 açlığından ölebilir.
Lowtech te bitki seçme mantığı şuna benzemelidir. Aynı güce ve kiloya sahip güreşçilerin aynı mindere çıkartılmasi gibi düşünülmelidir. Bu durum CO2 için adil bir mücadele oluşturacaktır [/QUOTE]
Cafer Bey yorumlarınız için teşekkür ederim. Java moss ta karar kıldım. Akvaryumun sol arka tarafına Lobelia cardinalis, kökün önündeki çatal kısmın oraya wendtii green veya bacopa monnieri düşünüyorum. Arka kısıma bu türlerden uyan olur mu.
Şu an için ektiğim eurostar cuba tohumların çıkmasını bekliyorum. Gerçek cuba değiller ama benim için tecrübe olacağını düşünüyorum. Ömürleri 6 ay gibi yazıyor forumda, tecrube sonrası farkı zemin bitkisi türüne geçiş yapacağım.
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
