ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tolgittin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
34
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Şubat 2018 01:03
Son Ziyaret:
27 Kasım 2024 12:07
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Evren Tolga
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tolgittin
SON 10 MESAJI
Magnificent Green
Çok güzel tasarım olmuş. Emeğinize sağlık.
Monte carlolari nasıl sabitlediniz?[EDIT]tolgittin,2023-03-12 10:17:03[/EDIT]
Çok güzel tasarım olmuş. Emeğinize sağlık.
Monte carlolari nasıl sabitlediniz?[EDIT]tolgittin,2023-03-12 10:17:03[/EDIT]
Monte Carlo Akvaryumu (güncel Hali-12. Hafta)
12. Hafta (06.05.2022)
Haftada 2 kere (%20+%20) su değişimi ve tam doz gübrelemeye devam ediyorum.
Arka plana limon bitkisi ekledim. CO2 ve gübreleme etkisiyle şuan gelişim epey hızlı.
Akvaryumda balık popülasyonu arttı. Lepistesler yavruladı. :)
Fırça yosunu hariç şuan için herşey yolunda gidiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221026351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221027051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221027151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221027261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221027461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221027571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221026461.jpg[/IMG][EDIT]tolgittin,2022-05-06 10:44:27[/EDIT]
12. Hafta (06.05.2022)
Haftada 2 kere (%20+%20) su değişimi ve tam doz gübrelemeye devam ediyorum.
Arka plana limon bitkisi ekledim. CO2 ve gübreleme etkisiyle şuan gelişim epey hızlı.
Akvaryumda balık popülasyonu arttı. Lepistesler yavruladı. :)
Fırça yosunu hariç şuan için herşey yolunda gidiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221026351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221027051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221027151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221027261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221027461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221027571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221026461.jpg[/IMG][EDIT]tolgittin,2022-05-06 10:44:27[/EDIT]
Monte Carlo Akvaryumu (güncel Hali-12. Hafta)
8. Hafta (11.04.2022)
Haftada 2 kere (%20+%20) su değişimi ve tam doz gübrelemeye devam ediyorum.
Su değişimini haftada 2'ye çıkartıp, gübrelemeyi de tam doz yapınca yayım hızında artış gözlemledim.
Fırça (sakal) yosunu da gübrelemeye paralel olarak artış göstermeye başladı, şuan sorun değil, mekanik temizleme yapıyorum,
7. Haftada lepistes, danio zebra, corydoras (2 adet), SAE (2 adet) ekledim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/110420221653241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/110420221653211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/110420221653221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/110420221653251.jpg[/IMG][EDIT]tolgittin,2022-04-12 08:21:06[/EDIT]
8. Hafta (11.04.2022)
Haftada 2 kere (%20+%20) su değişimi ve tam doz gübrelemeye devam ediyorum.
Su değişimini haftada 2'ye çıkartıp, gübrelemeyi de tam doz yapınca yayım hızında artış gözlemledim.
Fırça (sakal) yosunu da gübrelemeye paralel olarak artış göstermeye başladı, şuan sorun değil, mekanik temizleme yapıyorum,
7. Haftada lepistes, danio zebra, corydoras (2 adet), SAE (2 adet) ekledim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/110420221653241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/110420221653211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/110420221653221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/110420221653251.jpg[/IMG][EDIT]tolgittin,2022-04-12 08:21:06[/EDIT]
Monte Carlo Akvaryumu (güncel Hali-12. Hafta)
[QUOTE=mrrking]Bende akvaryum tabanina strafor uzerine lav tasi + hindistan cevizi torfu + lav kirigi seklinde sineklige sarip koydum sineklikte malzemeyi cok kullandim asagiya dogru paket gibi yapip verdim uzerinede kaya koydum sizce bu sekilde acilirmi kaya 1.5 kg uzerinede kum atacagim ne dersiniz?
Sadece 2kg civari tas ve lav kirigi malzemesi var fazla agir degil torf ve strafor yuksek gosterdi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/050420221853341.jpg[/IMG]
Edit: strafor saglikli olmadigi icin soyle birsey yaptim sinekligin icinden disari aldim dagilmayacak sekilde iyice bagladm bu haliylede belki biraz yikar geri koyarim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/050420222033011.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=mrrking]Bende akvaryum tabanina strafor uzerine lav tasi + hindistan cevizi torfu + lav kirigi seklinde sineklige sarip koydum sineklikte malzemeyi cok kullandim asagiya dogru paket gibi yapip verdim uzerinede kaya koydum sizce bu sekilde acilirmi kaya 1.5 kg uzerinede kum atacagim ne dersiniz?
Sadece 2kg civari tas ve lav kirigi malzemesi var fazla agir degil torf ve strafor yuksek gosterdi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/050420221853341.jpg[/IMG]
Edit: strafor saglikli olmadigi icin soyle birsey yaptim sinekligin icinden disari aldim dagilmayacak sekilde iyice bagladm bu haliylede belki biraz yikar geri koyarim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/050420222033011.jpg[/IMG][/QUOTE]
Sineklik içindeki malzemeler biraz fazla yükselti oluşturmuş. 2 parcaya ayırıp Akvaryum tabanına uyacak şekilde yerleştirseniz daha uygun olabilir. Ben de diğer micra akvaryumum tabanini kurarken lav kırıklarını 2 ayri file içerisinde tabana koydum uzerine hagen kum serdim ancak file içerisindeki malzeme yuksek olduğu icin onların üzerine gelen hagen kum 2-3cm kadar yukseklikte kapatabildi. Az bir kum dalgalanmasinda file ortaya çıkıyor, o kısımda bitki dikmek de sorun oluyor.
[QUOTE=mrrking]Bende akvaryum tabanina strafor uzerine lav tasi + hindistan cevizi torfu + lav kirigi seklinde sineklige sarip koydum sineklikte malzemeyi cok kullandim asagiya dogru paket gibi yapip verdim uzerinede kaya koydum sizce bu sekilde acilirmi kaya 1.5 kg uzerinede kum atacagim ne dersiniz?
Sadece 2kg civari tas ve lav kirigi malzemesi var fazla agir degil torf ve strafor yuksek gosterdi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/050420221853341.jpg[/IMG]
Edit: strafor saglikli olmadigi icin soyle birsey yaptim sinekligin icinden disari aldim dagilmayacak sekilde iyice bagladm bu haliylede belki biraz yikar geri koyarim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/050420222033011.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=mrrking]Bende akvaryum tabanina strafor uzerine lav tasi + hindistan cevizi torfu + lav kirigi seklinde sineklige sarip koydum sineklikte malzemeyi cok kullandim asagiya dogru paket gibi yapip verdim uzerinede kaya koydum sizce bu sekilde acilirmi kaya 1.5 kg uzerinede kum atacagim ne dersiniz?
Sadece 2kg civari tas ve lav kirigi malzemesi var fazla agir degil torf ve strafor yuksek gosterdi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/050420221853341.jpg[/IMG]
Edit: strafor saglikli olmadigi icin soyle birsey yaptim sinekligin icinden disari aldim dagilmayacak sekilde iyice bagladm bu haliylede belki biraz yikar geri koyarim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/050420222033011.jpg[/IMG][/QUOTE]
Sineklik içindeki malzemeler biraz fazla yükselti oluşturmuş. 2 parcaya ayırıp Akvaryum tabanına uyacak şekilde yerleştirseniz daha uygun olabilir. Ben de diğer micra akvaryumum tabanini kurarken lav kırıklarını 2 ayri file içerisinde tabana koydum uzerine hagen kum serdim ancak file içerisindeki malzeme yuksek olduğu icin onların üzerine gelen hagen kum 2-3cm kadar yukseklikte kapatabildi. Az bir kum dalgalanmasinda file ortaya çıkıyor, o kısımda bitki dikmek de sorun oluyor.
Monte Carlo Akvaryumu (güncel Hali-12. Hafta)
[QUOTE=mrrking]Monte Carlolarda ilerleme var mı Tolga bey? Bu bitki yavaş yayılıyor galiba. Yeni tank kuruyorum belki başka bir bitkiye yöneleceğim[/QUOTE]
Evet gelişim devam ediyor, bitkilerin formları güzel fakat yayılma hızları beklediğimden biraz yavaş geldi. Bunun sebebi de sanırım aydınlatma biraz yetersiz kalıyor. Benim icin cok sorun değil çünkü yosun problemi pek yaşamadım. Fotoğraflar 2 hafta öncesine ait. Bu hafta içi yeni fotoğraflar ile güncelleme yapacağım. Durumu daha net gozlemleyebiliriz.
[QUOTE=mrrking]Monte Carlolarda ilerleme var mı Tolga bey? Bu bitki yavaş yayılıyor galiba. Yeni tank kuruyorum belki başka bir bitkiye yöneleceğim[/QUOTE]
Evet gelişim devam ediyor, bitkilerin formları güzel fakat yayılma hızları beklediğimden biraz yavaş geldi. Bunun sebebi de sanırım aydınlatma biraz yetersiz kalıyor. Benim icin cok sorun değil çünkü yosun problemi pek yaşamadım. Fotoğraflar 2 hafta öncesine ait. Bu hafta içi yeni fotoğraflar ile güncelleme yapacağım. Durumu daha net gozlemleyebiliriz.
Monte Carlo Bitkisi Gelişim Sorunu
Gün ışığı aydınlatma spectrum değerleri nedeniyle pek önerilmiyor, Aslında biraz bütçe ayırıp akvaryum ölçülerinize uygun bir aydınlatma yaptirsaniz çok faydalısini görürsünüz. Duzgun bir aydınlatma edinerek İleride kuracağınız yeni tank tasarımlari icin de güzel bi yatırım yapmış olursunuz. Hobiden de soğumamis olursunuz[:)]
Gün ışığı aydınlatma spectrum değerleri nedeniyle pek önerilmiyor, Aslında biraz bütçe ayırıp akvaryum ölçülerinize uygun bir aydınlatma yaptirsaniz çok faydalısini görürsünüz. Duzgun bir aydınlatma edinerek İleride kuracağınız yeni tank tasarımlari icin de güzel bi yatırım yapmış olursunuz. Hobiden de soğumamis olursunuz[:)]
Monte Carlo Bitkisi Gelişim Sorunu
Bence sorun aydınlatmada olabilir. Aydınlatma ne kullanıyorsunuz. Ben de 1.5 ay önce monte carlo kurulumu yaptim 40x40x30h ölçülerindeki akvaryuma, limon tuzu+karbonat ile Co2 veriyorum, Haftalık %40 su degisimi yapıyorum, gübre desteği de veriyorum. Yosun sorunu pek olmadı. Bitkilerin formu güzel ama yayılma hızı bekledigimden biraz az geldi bana. Bunun da nedeni aydınlatmanin (15watt power led kullanıyorum litre başına 0.35 watt düşüyor) biraz yetersiz kaldığını düşünüyorum. Sizin akvaryumun fotoğraflarından yanlış gormuyorsam aydınlatma biraz yetersiz kalmış gibi görünüyor.
Bence sorun aydınlatmada olabilir. Aydınlatma ne kullanıyorsunuz. Ben de 1.5 ay önce monte carlo kurulumu yaptim 40x40x30h ölçülerindeki akvaryuma, limon tuzu+karbonat ile Co2 veriyorum, Haftalık %40 su degisimi yapıyorum, gübre desteği de veriyorum. Yosun sorunu pek olmadı. Bitkilerin formu güzel ama yayılma hızı bekledigimden biraz az geldi bana. Bunun da nedeni aydınlatmanin (15watt power led kullanıyorum litre başına 0.35 watt düşüyor) biraz yetersiz kaldığını düşünüyorum. Sizin akvaryumun fotoğraflarından yanlış gormuyorsam aydınlatma biraz yetersiz kalmış gibi görünüyor.
Akvaryum Macerasına Giriş
[QUOTE=mrrking]
Onlar sadece bos kabuk ama 2 tane kucuk panda vatoz var cok hareketliler ve dipte yem birakmiyorlar. Bazende beraber oynuyorlar yuzeye dogru seri cikislar yapip dibe dönuyorlar 😂[/QUOTE]
Çöpçüler var sanırım evet eğlenceli canlılar [:)]
Canli Elma Salyangoz olsaydi bitkilerinizi afiyetle yiyebilirdi [:)]
[QUOTE=mrrking]
Onlar sadece bos kabuk ama 2 tane kucuk panda vatoz var cok hareketliler ve dipte yem birakmiyorlar. Bazende beraber oynuyorlar yuzeye dogru seri cikislar yapip dibe dönuyorlar 😂[/QUOTE]
Çöpçüler var sanırım evet eğlenceli canlılar [:)]
Canli Elma Salyangoz olsaydi bitkilerinizi afiyetle yiyebilirdi [:)]
Akvaryum Macerasına Giriş
[QUOTE=mrrking]
Aydinlatmayi 4 - 5 saat araliginda yapiyorum bu hobit evini caydanlikta du kaynatip iki uc kez kaynar suda bekleterek bir test yaptim ama herhangi bir renk verme olayi olmadi zamanla takip edecegim birde daha buyuk akvaryuma gectigimde ust kismini silikonla (akvaryuma uygun var ise) kaplayarak gercek toprak atmayi dusunuyorum [/QUOTE]
Bir de şimdi fark ettim, akvaryumda zebra (çizgili) elma salyangoz mu var.
[QUOTE=mrrking]
Aydinlatmayi 4 - 5 saat araliginda yapiyorum bu hobit evini caydanlikta du kaynatip iki uc kez kaynar suda bekleterek bir test yaptim ama herhangi bir renk verme olayi olmadi zamanla takip edecegim birde daha buyuk akvaryuma gectigimde ust kismini silikonla (akvaryuma uygun var ise) kaplayarak gercek toprak atmayi dusunuyorum [/QUOTE]
Bir de şimdi fark ettim, akvaryumda zebra (çizgili) elma salyangoz mu var.
Akvaryum Macerasına Giriş
Yeşillikler içinde Hobit evi düşünceniz çok güzel olmuş. Ancak, evin boyalı kısımları zamanla suya salınım yapıp balıklarınıza zarar verebilir.
Su seviyesi biraz düşük kalmış, ısıtıcının üst siyah plastik kısmına kadar su seviyesini yükseltmeniz faydalı olur, aksi halde ısıtıcının su dışında kalan cam kısmı ısı ile çatlayabilir, tehlikeli durum yaratabilir.
Sanırım zeminde monte carlo ve parvula bitkisi kullanmışsınız, İki bitki de CO2 desteğine ihtiyacı duymaktadır. Mayalı veya Sitrik Asit (Karbonat+Limon Tuzu) ile kendiniz bir sistem kurabilirsiniz. Yaklaşık 1 buçuk aylık monte carlo denemesi yaptığım akvaryumuma Sitrik Asit (Karbonat+Limon Tuzu) ile CO2 veriyorum şuana kadar sorun yaşamadım.
Gübre konusunda da şuan için biraz erken. Araştırdığım kadarıyla, ben 3. hafta dolduktan sonra şişenin üzerinde yazan dozların yarısı kadar gübre vermeye başladım.
Son olarak, bitkilerin kökleri henüz tam tutunma sağlayamadığı için balıklar onların daha çabuk kumdan ayrılmalarına neden olabilirler. Eğer balıklar için 2. bir kurulu akvaryumunuz varsa şimdilik oraya aktarabilirsiniz.
Önemli olan haftalık %30-%40 su değişimini aksatmamak diye düşünüyorum.
Aydınlatmayı günlük kaç saat yapıyorsunuz?
Yeşillikler içinde Hobit evi düşünceniz çok güzel olmuş. Ancak, evin boyalı kısımları zamanla suya salınım yapıp balıklarınıza zarar verebilir.
Su seviyesi biraz düşük kalmış, ısıtıcının üst siyah plastik kısmına kadar su seviyesini yükseltmeniz faydalı olur, aksi halde ısıtıcının su dışında kalan cam kısmı ısı ile çatlayabilir, tehlikeli durum yaratabilir.
Sanırım zeminde monte carlo ve parvula bitkisi kullanmışsınız, İki bitki de CO2 desteğine ihtiyacı duymaktadır. Mayalı veya Sitrik Asit (Karbonat+Limon Tuzu) ile kendiniz bir sistem kurabilirsiniz. Yaklaşık 1 buçuk aylık monte carlo denemesi yaptığım akvaryumuma Sitrik Asit (Karbonat+Limon Tuzu) ile CO2 veriyorum şuana kadar sorun yaşamadım.
Gübre konusunda da şuan için biraz erken. Araştırdığım kadarıyla, ben 3. hafta dolduktan sonra şişenin üzerinde yazan dozların yarısı kadar gübre vermeye başladım.
Son olarak, bitkilerin kökleri henüz tam tutunma sağlayamadığı için balıklar onların daha çabuk kumdan ayrılmalarına neden olabilirler. Eğer balıklar için 2. bir kurulu akvaryumunuz varsa şimdilik oraya aktarabilirsiniz.
Önemli olan haftalık %30-%40 su değişimini aksatmamak diye düşünüyorum.
Aydınlatmayı günlük kaç saat yapıyorsunuz?
SON MESAJLAR
- Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var Cyber_Scout, 23:14
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
KULLANICILAR
- 85 Online Kullanıcı, 46 Üye
Online Kullanıcılar
TolgaÜNAL,
yeekim,
yildiray71,
0rnn,
Mesutest,
poysub,
Pandkoal,
Ehtiyar,
Ertug22,
Hoper,
Oquanus,
Sungurr,
Mr. WingMan,
osmandbnl,
Malawi market,
hasancn,
DABARAKATO,
Serdar dmr,
sina cen,
pusathan01,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
Joec,
Kuduoglu,
Umutoty,
t.korkmaz,
SedatC,
Altonn,
ternapi,
Manguday,
Burak PEKDEMİR,
Kturan06,
omerkaya40,
syerli,
jaloreef,
Firefighter,
NightWist,
ozan_1903,
Tata,
√olkaπ,
Fatihsm,
Kromatit,
erotichesk_qkSl,
alp3r,
Hknçkl,
nurtensultan,
Cyber_Scout,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
