ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AquaHalo
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
15
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Kasım 2017 02:30
Son Ziyaret:
13 Mayıs 2019 13:30
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Halil Örnek
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Malatya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Şimdilik Acemi ( Halil ÖRNEK )
SON 10 MESAJI
0 Dan Armatür
Selam arkadaslar. Aquaponic i ogrenmem ile birlikte armaturumu yenileme ihtiyaci duydum. Bu sebepledir ki isyerinden eski endustriyel mutfaklarda kullanilan metali buldum ve kesip bukup yekpare bir armatur yaptim.
Ondan sonra elekteik malzemeleri icin arayisa basladim. Malatya da cok zor oluyormus. En nihayetinde renkli floresanlarla birlikte malzemeleri aldim ama balastta cok sikinti cektim. 3 liraya floresan alip 35 tl balast i duyunca bayagi aradim koca Malatya da. Bir ara bosvermeyi bile dusundum ama ordan burdan balastlari buldum.
Arkadas sagolsun sicak silikon tabancasiyla sabitleyip denedim ve nihayetinde oldu.
Simdi sirada ust tarafa uzun saksi koyup aquaponic sistem kurmak. Bununla beraber hos bir goruntu umuyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/281020181815141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/281020181816101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/281020181816591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/281020181817501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/281020181818521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/281020181819431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/281020181821031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/281020181822161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/281020181823271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/281020181824161.jpg[/IMG]
Selam arkadaslar. Aquaponic i ogrenmem ile birlikte armaturumu yenileme ihtiyaci duydum. Bu sebepledir ki isyerinden eski endustriyel mutfaklarda kullanilan metali buldum ve kesip bukup yekpare bir armatur yaptim.
Ondan sonra elekteik malzemeleri icin arayisa basladim. Malatya da cok zor oluyormus. En nihayetinde renkli floresanlarla birlikte malzemeleri aldim ama balastta cok sikinti cektim. 3 liraya floresan alip 35 tl balast i duyunca bayagi aradim koca Malatya da. Bir ara bosvermeyi bile dusundum ama ordan burdan balastlari buldum.
Arkadas sagolsun sicak silikon tabancasiyla sabitleyip denedim ve nihayetinde oldu.
Simdi sirada ust tarafa uzun saksi koyup aquaponic sistem kurmak. Bununla beraber hos bir goruntu umuyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/281020181815141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/281020181816101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/281020181816591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/281020181817501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/281020181818521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/281020181819431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/281020181821031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/281020181822161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/281020181823271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/281020181824161.jpg[/IMG]
Baliklarim Hasta Mi?
Genelde ayda bir kullanilmasi tavsiye edilmis. Baliklarin gelisimi icin. O sebeple kullandim.
Genelde ayda bir kullanilmasi tavsiye edilmis. Baliklarin gelisimi icin. O sebeple kullandim.
Baliklarim Hasta Mi?
Merhaba arkadaslar. Acil yardimlarinizi bekliyorum. Penguen tetralarimda sorun var fotograflarla anlatmaya calisayim. Bemiks ampulu yeme yedirip karanlik ortamda verdikten sonra bu sorunlar meydana geldi. Acaba nerede yanlis yaptim ?
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/290320182344351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/290320182345081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/290320182345361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/290320182345571.jpg[/IMG][IMG]null[/IMG]
Merhaba arkadaslar. Acil yardimlarinizi bekliyorum. Penguen tetralarimda sorun var fotograflarla anlatmaya calisayim. Bemiks ampulu yeme yedirip karanlik ortamda verdikten sonra bu sorunlar meydana geldi. Acaba nerede yanlis yaptim ?
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/290320182344351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/290320182345081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/290320182345361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/290320182345571.jpg[/IMG][IMG]null[/IMG]
Iwagumi Denemesi
[QUOTE=ityo39]Filtrasyon yetersiz gelecektir. 150 litre yaklaşık hacminiz var net. teorik debisi 700 litre civarı bir filtre pratikte 400 litre ancak çevirecektir, bu da ucu ucuna yeterli gelir. JBl e701 örneğin bu tip bir filtre ama dediğim gibi bütçe varsa daha yüksek debi düşünün. Sizin filtre teorik 400 litre debiye sahip neti 200 litre ya vardır ya yoktur. Son derece yetersiz.
Aydınlatma başlangıçta 6 saat olsun, ilk 2 ay sadece potasyum gübresi verin. misket gübre köklenmeyi hızlandıracaktır öneririm ilk aylarda.
bitki uyum sürecini atlatıp gelişmeye ve yayılmaya başladığında ışığı 8 saate çıkartıp NPK ve mikroelement-demir gübrelerini eksik etmemeniz gerekecek, şimdiden hazırlıklı olmak lazım.
Aydınlatma gücünüz yetersiz, T5 floresan için yaklaşık 120 watt ışık planlayın EN AZ! , daha azı ile bitkideki gelişim ve yayılma aylarca gecikebilir. Bu bitki kesinlikle yüksek ışık sever. CO2 de olmazsa olmazdır. LED aydınlatma düşünürseniz watt hesabı değişiyor ona dikkat edin, en iyisi hazır led armatür yapan ve satan arkadaşlarla iletişime geçiip akvaryum ebatları, bakacağınız bitki vs bilgileri verip ondan destek alın karar verirken. ama kabaca şunu ekleyeyim LED armatür olacaksa T5 için hedeflenen watt değerini 0,6 ile çarpmak gerekir kaba hesap...70 watt gibi bir değer uygun olacaktır.
Umarım herşey yolunda gider yosun uğramaz, keyfini sürersiniz, ama ikimiz de biliyoruz ki burnunnuzdan gelecek ve uğraşmaya devam edeceksiniz yine de, bu işin mazoşist tarafını inkar edenin alnını karışlarım:)
Taban kurulumuna baya para harcamışsınız, tabana harcadığınız parayla filtre daha büyük alınıp, taban daha ekonomik çözülebilirmiş. Bir sonraki kurulum için aklınızda bulunsun.[/QUOTE]
Tesekkur ederim tavsiyeleriniz icin. Eksiklerimin farkindayim. Filtreyi buyutecegim fakat malumunuz fiyatlar biraz yuksek. Hayalim aslinda en az 150 cm bir akvaryum. Bu sebeple iyi bir filtre almayi dusunuyorum ama bekleyecegim mecburen.
Aydinlatma konusunda da en kisa zamanda temin etmeye calisicam. Genellikle aquastar ve grolux ayni anda kullanin tavsiyesi var. Led lere sicak bakiyorum ama konu donup dolasip paraya geliyor.
Gerci hanimdan musade geldi sigarayi birakirsam evi komple akvaryumla doldurabilir misin. Buyuk ihtimalle zarf atiyor ama bakicaz.[:D][:D][:D]
[QUOTE=ityo39]Filtrasyon yetersiz gelecektir. 150 litre yaklaşık hacminiz var net. teorik debisi 700 litre civarı bir filtre pratikte 400 litre ancak çevirecektir, bu da ucu ucuna yeterli gelir. JBl e701 örneğin bu tip bir filtre ama dediğim gibi bütçe varsa daha yüksek debi düşünün. Sizin filtre teorik 400 litre debiye sahip neti 200 litre ya vardır ya yoktur. Son derece yetersiz.
Aydınlatma başlangıçta 6 saat olsun, ilk 2 ay sadece potasyum gübresi verin. misket gübre köklenmeyi hızlandıracaktır öneririm ilk aylarda.
bitki uyum sürecini atlatıp gelişmeye ve yayılmaya başladığında ışığı 8 saate çıkartıp NPK ve mikroelement-demir gübrelerini eksik etmemeniz gerekecek, şimdiden hazırlıklı olmak lazım.
Aydınlatma gücünüz yetersiz, T5 floresan için yaklaşık 120 watt ışık planlayın EN AZ! , daha azı ile bitkideki gelişim ve yayılma aylarca gecikebilir. Bu bitki kesinlikle yüksek ışık sever. CO2 de olmazsa olmazdır. LED aydınlatma düşünürseniz watt hesabı değişiyor ona dikkat edin, en iyisi hazır led armatür yapan ve satan arkadaşlarla iletişime geçiip akvaryum ebatları, bakacağınız bitki vs bilgileri verip ondan destek alın karar verirken. ama kabaca şunu ekleyeyim LED armatür olacaksa T5 için hedeflenen watt değerini 0,6 ile çarpmak gerekir kaba hesap...70 watt gibi bir değer uygun olacaktır.
Umarım herşey yolunda gider yosun uğramaz, keyfini sürersiniz, ama ikimiz de biliyoruz ki burnunnuzdan gelecek ve uğraşmaya devam edeceksiniz yine de, bu işin mazoşist tarafını inkar edenin alnını karışlarım:)
Taban kurulumuna baya para harcamışsınız, tabana harcadığınız parayla filtre daha büyük alınıp, taban daha ekonomik çözülebilirmiş. Bir sonraki kurulum için aklınızda bulunsun.[/QUOTE]
Tesekkur ederim tavsiyeleriniz icin. Eksiklerimin farkindayim. Filtreyi buyutecegim fakat malumunuz fiyatlar biraz yuksek. Hayalim aslinda en az 150 cm bir akvaryum. Bu sebeple iyi bir filtre almayi dusunuyorum ama bekleyecegim mecburen.
Aydinlatma konusunda da en kisa zamanda temin etmeye calisicam. Genellikle aquastar ve grolux ayni anda kullanin tavsiyesi var. Led lere sicak bakiyorum ama konu donup dolasip paraya geliyor.
Gerci hanimdan musade geldi sigarayi birakirsam evi komple akvaryumla doldurabilir misin. Buyuk ihtimalle zarf atiyor ama bakicaz.[:D][:D][:D]
Iwagumi Denemesi
[QUOTE=ilker aydın]Herşey gönlünüzce olur umarım temiz bir kurulum olmuş ,
Parvulaların sarı kısımlarını sıkıntı etmeyin alışma sürecinde zamanla dahada sararabilir fakat uyum sağlayınca yeni çıkanlar yeşil çıkacak sarılar yok olacaktır, ekim adediniz yeterli ve ekim biçminiz doğru
Tanka canlı girerken ilk yosun yiyicilerle başlamanızı tavsiye ederim ,
Taban malzemeleri güzel fakat gözüme biraz kalınlık olarak ince geldi sanki biraz daha kalın olabilirmiş , eğim verilebilirmiş gibi ..
[/QUOTE]
Oncelikle tesekkur ederim. Egim yalan yok sonra aklima geldi. Arkaya dogru yukseltmek gerekirdi.
Kalinlik meselesi soyle ki alt tarafta profil oldugu icin kalinligi gostermiyor.
[QUOTE=ilker aydın]Herşey gönlünüzce olur umarım temiz bir kurulum olmuş ,
Parvulaların sarı kısımlarını sıkıntı etmeyin alışma sürecinde zamanla dahada sararabilir fakat uyum sağlayınca yeni çıkanlar yeşil çıkacak sarılar yok olacaktır, ekim adediniz yeterli ve ekim biçminiz doğru
Tanka canlı girerken ilk yosun yiyicilerle başlamanızı tavsiye ederim ,
Taban malzemeleri güzel fakat gözüme biraz kalınlık olarak ince geldi sanki biraz daha kalın olabilirmiş , eğim verilebilirmiş gibi ..
[/QUOTE]
Oncelikle tesekkur ederim. Egim yalan yok sonra aklima geldi. Arkaya dogru yukseltmek gerekirdi.
Kalinlik meselesi soyle ki alt tarafta profil oldugu icin kalinligi gostermiyor.
Iwagumi Denemesi
Cok tesekkur tavsiyeleriniz icin. Siz isteyin gonderirim taslari. Ben bu site sayesinde sizin gibi arkadaslarin bilgilerine ulastim ve ilk akvaryumumu bitkili yaptim. Buradaki tum arkadaslara elimden geldigince yardimci olmak ancak mutlu eder beni. Zira bilgi ve tecrube kolay elde edilmiyor ve sahip olana azami saygi gostermek gerekir.
Cok tesekkur tavsiyeleriniz icin. Siz isteyin gonderirim taslari. Ben bu site sayesinde sizin gibi arkadaslarin bilgilerine ulastim ve ilk akvaryumumu bitkili yaptim. Buradaki tum arkadaslara elimden geldigince yardimci olmak ancak mutlu eder beni. Zira bilgi ve tecrube kolay elde edilmiyor ve sahip olana azami saygi gostermek gerekir.
Iwagumi Denemesi
Ölçüler:100x40x40
Canlı Türleri:
Bitki Türleri:Parvula
Tankın Yaşı: 3 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: sunsun 603b ve 30w aquastar
Tasarım ve Dekorasyon: Iwagumi
Merhaba degerli akvaristler. Çarşamba gunu kurdugum akvaryumu paylasmak istedim.
Zemin icin en alta Jbl Volcano,ortada jbl manado ve en ustte jbl sansibar kullandim. Kayalar calistigim yerde bulmustum. Dezenfekte edip koydum. Zemin bitkisi parvula kullandim. Aldigim arkadas kesmeden de dikim yapabilirsin dedi. Oneriniz varsa esirgemeyiniz. Co2 icin jbl bioflora 160 kullandim. Co2 cikisi basladi.
Canli olarak 30 adet penguen tetra ve 20 adet raspora dusunuyorum. Penguenler suyun oturmasini bekliyor. Rasporalar ise gelecek.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/010320181603501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/010320181600421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/010320181601411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/010320181602041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/010320181602271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/010320181602471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/010320181603121.jpg[/IMG]
Parvulalar az biliyorum ama butcem bu kadarina yetti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/010320181604431.jpg[/IMG]
Hafif sararmalar var normal mi bilmiyorum ama bekliyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Ozellikle aydinlatma konusunda. Tesekkurler.[EDIT]AquaHalo,2018-03-01 16:24:20[/EDIT]
Ölçüler:100x40x40
Canlı Türleri:
Bitki Türleri:Parvula
Tankın Yaşı: 3 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: sunsun 603b ve 30w aquastar
Tasarım ve Dekorasyon: Iwagumi
Merhaba degerli akvaristler. Çarşamba gunu kurdugum akvaryumu paylasmak istedim.
Zemin icin en alta Jbl Volcano,ortada jbl manado ve en ustte jbl sansibar kullandim. Kayalar calistigim yerde bulmustum. Dezenfekte edip koydum. Zemin bitkisi parvula kullandim. Aldigim arkadas kesmeden de dikim yapabilirsin dedi. Oneriniz varsa esirgemeyiniz. Co2 icin jbl bioflora 160 kullandim. Co2 cikisi basladi.
Canli olarak 30 adet penguen tetra ve 20 adet raspora dusunuyorum. Penguenler suyun oturmasini bekliyor. Rasporalar ise gelecek.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/010320181603501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/010320181600421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/010320181601411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/010320181602041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/010320181602271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/010320181602471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/010320181603121.jpg[/IMG]
Parvulalar az biliyorum ama butcem bu kadarina yetti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201259/010320181604431.jpg[/IMG]
Hafif sararmalar var normal mi bilmiyorum ama bekliyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Ozellikle aydinlatma konusunda. Tesekkurler.[EDIT]AquaHalo,2018-03-01 16:24:20[/EDIT]
Tayland Prinç Tarlası
Benim aklima 2 sey geldi. Temin edebilirseniz 1 cm kalinliginda mermerleri 5 cm uzunlugunda kestirebilirseniz kivrimlari yapmak kolay olabilir. Ya da masa ustleri icin satilan kalin pvc ortulerden kullanabilirsiniz. Malzeme yeterince sert ve esnek. Ictende taslarla destekleyebilirsiniz. Kat icinde granit parcalari kullanabilirsiniz. Ben yapmadim ama aklima gelenler bunlar. Saygilarimla.
Benim aklima 2 sey geldi. Temin edebilirseniz 1 cm kalinliginda mermerleri 5 cm uzunlugunda kestirebilirseniz kivrimlari yapmak kolay olabilir. Ya da masa ustleri icin satilan kalin pvc ortulerden kullanabilirsiniz. Malzeme yeterince sert ve esnek. Ictende taslarla destekleyebilirsiniz. Kat icinde granit parcalari kullanabilirsiniz. Ben yapmadim ama aklima gelenler bunlar. Saygilarimla.
Fotosentez
Cok tesekkur ederim. Bu saatte vakit ayirdiniz. Cok aciklayici ve anlasilir olmus. Tekrar cok tesekkur ederim. Hayirli geceler.
Cok tesekkur ederim. Bu saatte vakit ayirdiniz. Cok aciklayici ve anlasilir olmus. Tekrar cok tesekkur ederim. Hayirli geceler.
Fotosentez
Fotosentez ile alakali kafama takilan birkac husus var. Daha once acilmis konularda neden fotosentez yapmiyor neden fotosentez gorunmuyor diye sorularla karsilastim. Fakat tatmin etmedi beni.
1. Bitki isik oldugu her an gece degil tabi fotosentez yaparmi?
2. Kabarcik gozukmemesi fotosentez olmadigi anlamina mi gelir?
3. Co2 neden verilir. Teknik olarak biz golleri minyaturize ediyoruz. Peki gollerde co2 ihtiyaci nasil karsilaniyor.
4. Bitkili akvaryumda co2 kullanilmamasi sorun mu? Yoksa sadece bitkilere asiri yukleme yapilip fotosentez gorulmek icin mi co2 veriliyor? Veya bitkiler kisa surede buyusun diye mi?
5. En onemlisi co2 nin ( hava motoru kullanilmadigi icin) eksikliginden veya varligindan baliklar ne yonde etkilenir?
Simdiden tum arkadaslara cevaplarindan dolayi tesekkur ederim.
[EDIT]AquaHalo,2018-02-02 02:08:46[/EDIT]
Fotosentez ile alakali kafama takilan birkac husus var. Daha once acilmis konularda neden fotosentez yapmiyor neden fotosentez gorunmuyor diye sorularla karsilastim. Fakat tatmin etmedi beni.
1. Bitki isik oldugu her an gece degil tabi fotosentez yaparmi?
2. Kabarcik gozukmemesi fotosentez olmadigi anlamina mi gelir?
3. Co2 neden verilir. Teknik olarak biz golleri minyaturize ediyoruz. Peki gollerde co2 ihtiyaci nasil karsilaniyor.
4. Bitkili akvaryumda co2 kullanilmamasi sorun mu? Yoksa sadece bitkilere asiri yukleme yapilip fotosentez gorulmek icin mi co2 veriliyor? Veya bitkiler kisa surede buyusun diye mi?
5. En onemlisi co2 nin ( hava motoru kullanilmadigi icin) eksikliginden veya varligindan baliklar ne yonde etkilenir?
Simdiden tum arkadaslara cevaplarindan dolayi tesekkur ederim.
[EDIT]AquaHalo,2018-02-02 02:08:46[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
