ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Pipo Filtre
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
43
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Ekim 2017 20:05
Son Ziyaret:
05 Ekim 2024 16:35
Toplam Mesaj:
82 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sarp
Doğum Tarihi:
16 Nisan 1989
Yaş:
37
İl:
Istanbul
Meslek:
Pompacı (benzinlik)
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yamanlar Petrol Pompacılık sanayii A.Ş
SON 10 MESAJI
Balığım Sağlıklımı?
Sağlıklı bir dişi gibi duruyor şahane 👑
Sağlıklı bir dişi gibi duruyor şahane 👑
Nitrozone Hakkında.
[QUOTE=GhostKoi]
https://www.hepsiburada.com/crystalpro-nitrozone-125ml-mantar-dis-parazit-ilaci-
https://www.trendyol.com/biyoteknik/biyo-aquacure-nitrofur-akvaryum-suyu-duzenleyici-cozelti-50-ml-p-4608803
http://vetjournal.ankara.edu.tr/en/download/article-file/1439424
Nirofuranlar insanda ve hayvanlarda geniş etkili antibiyotik, antiseptik, Antifungal olarak tedavide kullanılmaktadır. Gıda olarak üretilen balıklarda uygulanması yasaktır. Kullanım amacınız için hele de uzun süreli kullanımda gerekli değildir.
Fiziksel görünümü sağlıklı olan yeni balığınızı bir kovada akvaryum suyuyla alışıtırırken 1 saati geçmeyecek şekilde uygun dozda metilen mavisi eklenmiş olarak tutabilirsiniz. Bunun yerine nitrofur da kullanabilirsiniz. Sonra balığı kepçeyle alıp kovadaki suyu dökersiniz. Bu uygulama yeterli olacaktır.
Bir hastalık şüphesi var falan filan ise anlamlı bir karantina en az 15 gün sürmesi gerekir. 2-3 gün yetmez. Bu süreçte bir hastalıktan emin değilseniz ilaç uygulaması ve karantina koşulları balıkta ekstra stres yaratacak.[/QUOTE]
hayalet koi merhabalar iyi geceler
nitrofuranlar niçin besi hayvancılığında yasak dolayı yoldan insanda zehirli etki bırakıyor diye filan mı?
[QUOTE=GhostKoi]
https://www.hepsiburada.com/crystalpro-nitrozone-125ml-mantar-dis-parazit-ilaci-
https://www.trendyol.com/biyoteknik/biyo-aquacure-nitrofur-akvaryum-suyu-duzenleyici-cozelti-50-ml-p-4608803
http://vetjournal.ankara.edu.tr/en/download/article-file/1439424
Nirofuranlar insanda ve hayvanlarda geniş etkili antibiyotik, antiseptik, Antifungal olarak tedavide kullanılmaktadır. Gıda olarak üretilen balıklarda uygulanması yasaktır. Kullanım amacınız için hele de uzun süreli kullanımda gerekli değildir.
Fiziksel görünümü sağlıklı olan yeni balığınızı bir kovada akvaryum suyuyla alışıtırırken 1 saati geçmeyecek şekilde uygun dozda metilen mavisi eklenmiş olarak tutabilirsiniz. Bunun yerine nitrofur da kullanabilirsiniz. Sonra balığı kepçeyle alıp kovadaki suyu dökersiniz. Bu uygulama yeterli olacaktır.
Bir hastalık şüphesi var falan filan ise anlamlı bir karantina en az 15 gün sürmesi gerekir. 2-3 gün yetmez. Bu süreçte bir hastalıktan emin değilseniz ilaç uygulaması ve karantina koşulları balıkta ekstra stres yaratacak.[/QUOTE]
hayalet koi merhabalar iyi geceler
nitrofuranlar niçin besi hayvancılığında yasak dolayı yoldan insanda zehirli etki bırakıyor diye filan mı?
Bettada Omurga Ve Kuyruk Kısma Sorunu
[QUOTE=GhostKoi]Güzel bir bebek. Umarım düzelir. Fakat metilen mavisini tek kullanmayın bence. Aşırı hava vermek de akıntı yaratıp balığı yorabilir. Sık su değişimi ve kaliteli yemler ilk etapta düzelme sağlayabilir. Çok zorda kalırsanız Deep acrifish drop (akrifilavin+metilen mavisi) , Maxisol Makrofish (etakridin laktat) , Nitrofur (nirofurantoin) Bunları tek tek ya da birlikte uygulamayı deneyebilirsiniz. İnternette satışı olması lazım
O bardaklar genelde 200 ml[/QUOTE]
nitrofur nitrofurazone aslında eski bir antimikrobiyal olması lazim diğeri ile bir farkı var mi bilmiyorum muhtemelen aynı grup antibiyotik olabilir ancak bunların hayvanlarda kanserojen olduğu kesinleşmiş maalesef maddi güdüler bunun önünde olduğu için kullanmak zorundayız
[QUOTE=GhostKoi]Güzel bir bebek. Umarım düzelir. Fakat metilen mavisini tek kullanmayın bence. Aşırı hava vermek de akıntı yaratıp balığı yorabilir. Sık su değişimi ve kaliteli yemler ilk etapta düzelme sağlayabilir. Çok zorda kalırsanız Deep acrifish drop (akrifilavin+metilen mavisi) , Maxisol Makrofish (etakridin laktat) , Nitrofur (nirofurantoin) Bunları tek tek ya da birlikte uygulamayı deneyebilirsiniz. İnternette satışı olması lazım.
O bardaklar genelde 200 ml[/QUOTE]
benim düşündüğüm fusudin krem evde herkeste vardır bakteriyel veya fungal durumlar icin elimize bu kremi hafif yedirip balığı da bir avuç su ile elimizde gezdirip yedirsek nasıl oluyor diye düşünüyorum ancak kortizon da olması gerekiyor icinde nasıl bir geri dönüşü olur kestiremiyorum ama denemeyi gerçek bir şekilde de olsa düşünüyorum [EDIT]Pipo Filtre,2024-08-27 02:11:52[/EDIT]
[QUOTE=GhostKoi]Güzel bir bebek. Umarım düzelir. Fakat metilen mavisini tek kullanmayın bence. Aşırı hava vermek de akıntı yaratıp balığı yorabilir. Sık su değişimi ve kaliteli yemler ilk etapta düzelme sağlayabilir. Çok zorda kalırsanız Deep acrifish drop (akrifilavin+metilen mavisi) , Maxisol Makrofish (etakridin laktat) , Nitrofur (nirofurantoin) Bunları tek tek ya da birlikte uygulamayı deneyebilirsiniz. İnternette satışı olması lazım
O bardaklar genelde 200 ml[/QUOTE]
nitrofur nitrofurazone aslında eski bir antimikrobiyal olması lazim diğeri ile bir farkı var mi bilmiyorum muhtemelen aynı grup antibiyotik olabilir ancak bunların hayvanlarda kanserojen olduğu kesinleşmiş maalesef maddi güdüler bunun önünde olduğu için kullanmak zorundayız
[QUOTE=GhostKoi]Güzel bir bebek. Umarım düzelir. Fakat metilen mavisini tek kullanmayın bence. Aşırı hava vermek de akıntı yaratıp balığı yorabilir. Sık su değişimi ve kaliteli yemler ilk etapta düzelme sağlayabilir. Çok zorda kalırsanız Deep acrifish drop (akrifilavin+metilen mavisi) , Maxisol Makrofish (etakridin laktat) , Nitrofur (nirofurantoin) Bunları tek tek ya da birlikte uygulamayı deneyebilirsiniz. İnternette satışı olması lazım.
O bardaklar genelde 200 ml[/QUOTE]
benim düşündüğüm fusudin krem evde herkeste vardır bakteriyel veya fungal durumlar icin elimize bu kremi hafif yedirip balığı da bir avuç su ile elimizde gezdirip yedirsek nasıl oluyor diye düşünüyorum ancak kortizon da olması gerekiyor icinde nasıl bir geri dönüşü olur kestiremiyorum ama denemeyi gerçek bir şekilde de olsa düşünüyorum [EDIT]Pipo Filtre,2024-08-27 02:11:52[/EDIT]
Eskiyen Su Tesisatlarımızdan Gelen Tehlikeler
[QUOTE=GhostKoi]
Tıpta pasif agresiflik diye bir terim var. Tam olarak da bunu anlatıyor. Yazdıklarımı sonuna kadar okuduğunuzdan ve içerdiği mesajı aldığınızdan eminim.[:D]
Söyleyecek sözünüz olabilseydi söylerdiniz.[/QUOTE]
vallahi tafocan İstanbul İzmir Antalya gibi büyükşehirlerde yaşıyorsan borular rezalet ötesi olduğundan deli gibi klor atılıyor diye biliyorum
İstanbul'da yaşıyorsanız bilirsin Küçükçekmece su arıtma tesisini bilfiil kendim ziyaret ettim çalışan arkadaşlar cok yardımcı ve açıklayıcı oldular ve bildiğiniz arıtılmış atık suyu gönül rahatlığıyla icebilecegimi söyleyerek bir bardak ikram ettiler asil problem dediğin gibi boruda bu borular leş oğlu leş desek yeridir
bunu dengelemek icin mecburi klor atıyoruz denmişti ben de Kendi gözlemlerime Bakarak diyebilirim ki eğer icme suyu kullanacak maddi gücünüz ve hacminiz varsa (200-300 litrelik tankta her 10 Gunde 50 litre değişim yapmak içme suyu ile soygun olur çünkü) 😁😁😁😁😁😁 icme suyu kullanmak ve mümkünse ph değeri en uygun olanı
[QUOTE=ArifhbsAquatics]
Emekli doktor derken parantez içinde Erkut abiyi yazdım zaten 😊. Lütfen yazılanları dikkatli okuyun, sizinle kişisel hiç bir sorunum yok, olamaz da. Konu özelinde fikir beyan ediyorum. Aldığınız uyarılar, sizi şikayet edenler vesilesiyle oldu; beni hedef göstermeniz çok yersiz.[/QUOTE]
Vallahi ben 65' ten önce emekli olan doktora çok rastlamadım şansa bak
ya da 65+ ise hâlâ burda gezmek bulmaca çözmek gibi olsa gerektir 😅😅😅😅😅
[QUOTE=GhostKoi]
Tıpta pasif agresiflik diye bir terim var. Tam olarak da bunu anlatıyor. Yazdıklarımı sonuna kadar okuduğunuzdan ve içerdiği mesajı aldığınızdan eminim.[:D]
Söyleyecek sözünüz olabilseydi söylerdiniz.[/QUOTE]
vallahi tafocan İstanbul İzmir Antalya gibi büyükşehirlerde yaşıyorsan borular rezalet ötesi olduğundan deli gibi klor atılıyor diye biliyorum
İstanbul'da yaşıyorsanız bilirsin Küçükçekmece su arıtma tesisini bilfiil kendim ziyaret ettim çalışan arkadaşlar cok yardımcı ve açıklayıcı oldular ve bildiğiniz arıtılmış atık suyu gönül rahatlığıyla icebilecegimi söyleyerek bir bardak ikram ettiler asil problem dediğin gibi boruda bu borular leş oğlu leş desek yeridir
bunu dengelemek icin mecburi klor atıyoruz denmişti ben de Kendi gözlemlerime Bakarak diyebilirim ki eğer icme suyu kullanacak maddi gücünüz ve hacminiz varsa (200-300 litrelik tankta her 10 Gunde 50 litre değişim yapmak içme suyu ile soygun olur çünkü) 😁😁😁😁😁😁 icme suyu kullanmak ve mümkünse ph değeri en uygun olanı
[QUOTE=ArifhbsAquatics]
Emekli doktor derken parantez içinde Erkut abiyi yazdım zaten 😊. Lütfen yazılanları dikkatli okuyun, sizinle kişisel hiç bir sorunum yok, olamaz da. Konu özelinde fikir beyan ediyorum. Aldığınız uyarılar, sizi şikayet edenler vesilesiyle oldu; beni hedef göstermeniz çok yersiz.[/QUOTE]
Vallahi ben 65' ten önce emekli olan doktora çok rastlamadım şansa bak
ya da 65+ ise hâlâ burda gezmek bulmaca çözmek gibi olsa gerektir 😅😅😅😅😅
Beta Akvaryumuna Tuz Atılırmı
[QUOTE=Ehtiyar]Tekrar merhaba, derdiniz kuyruk erimesi ise, çok ileri derece değilse tankınıza iyi bakın yeter. Su değişimleri önemli faktör, hatta başta geleni. Bitkili olmalı ve catappa yaprakları veya muadili yapraklarla desteklenmeli. İlaçtan daha tesirli ve uzun erimli.
Yukarıda şakalaşıyorsunuz ama hiç önermiyor halbuki kendisi çayını bile yaptı betasıyla karşılıklı içiyorlar. [:)))]
En olmadı nitrozone ayda bir falan tanka bir kaç damla ekleyebilirsiniz destekleyici olarak. Bir günde düzelmesini beklemeyin akvaryumunuza iyi baktığınızda karşılığını fazlasıyla alırsınız. [/QUOTE]
çok teşekkür ederim Ahmet ağabey saydığınız her seyi kullanıyorum catappa ve bitki dahil olmak üzere cok ileri değil gunden güne hafif hafif artıyor ya da azalıyor bakalım bakalım afacan betta canımı istesin canım feda afacanima bakalım bakalım yine güncellemeler yapmaya çalışacağım tekrardan çok teşekkür ediyorum iyi geceler dilerim
[QUOTE=Ehtiyar]Tekrar merhaba, derdiniz kuyruk erimesi ise, çok ileri derece değilse tankınıza iyi bakın yeter. Su değişimleri önemli faktör, hatta başta geleni. Bitkili olmalı ve catappa yaprakları veya muadili yapraklarla desteklenmeli. İlaçtan daha tesirli ve uzun erimli.
Yukarıda şakalaşıyorsunuz ama hiç önermiyor halbuki kendisi çayını bile yaptı betasıyla karşılıklı içiyorlar. [:)))]
En olmadı nitrozone ayda bir falan tanka bir kaç damla ekleyebilirsiniz destekleyici olarak. Bir günde düzelmesini beklemeyin akvaryumunuza iyi baktığınızda karşılığını fazlasıyla alırsınız. [/QUOTE]
çok teşekkür ederim Ahmet ağabey saydığınız her seyi kullanıyorum catappa ve bitki dahil olmak üzere cok ileri değil gunden güne hafif hafif artıyor ya da azalıyor bakalım bakalım afacan betta canımı istesin canım feda afacanima bakalım bakalım yine güncellemeler yapmaya çalışacağım tekrardan çok teşekkür ediyorum iyi geceler dilerim
Beta Akvaryumuna Tuz Atılırmı
[QUOTE=Azizdurdenn]
Balığınıza geçiş olsun der ve kelime hazneme eklediğiniz yeni kelime için ''Agregasyon'' teşekkür ederim. [/QUOTE]
HIHIHIHIHIHIHIHIHI rica ederim [:D]
bir araya gelip tutunmasi diye kullanıyordum bakterilerin de bir araya gelip balığa yapışması anlamında diye kullandım.
kelime bulamadim bakteri yapışması diyeyim, bakteri toplanması diyeyim ya da 😁😁😁[EDIT]Pipo Filtre,2024-08-26 23:16:34[/EDIT]
[QUOTE=Azizdurdenn]
Balığınıza geçiş olsun der ve kelime hazneme eklediğiniz yeni kelime için ''Agregasyon'' teşekkür ederim. [/QUOTE]
HIHIHIHIHIHIHIHIHI rica ederim [:D]
bir araya gelip tutunmasi diye kullanıyordum bakterilerin de bir araya gelip balığa yapışması anlamında diye kullandım.
kelime bulamadim bakteri yapışması diyeyim, bakteri toplanması diyeyim ya da 😁😁😁[EDIT]Pipo Filtre,2024-08-26 23:16:34[/EDIT]
Beta Akvaryumuna Tuz Atılırmı
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba Pipo Filtre, eğer akvaryumunuz bitkili ise tuz bitkilerinize zarar verecektir. Ayrıca nötr olduğundan ph'ı etkilemez en fazla miktarı kaçırırsanız toplam sertliği arttırabilir. Labirent organı zararı ile ilgili bilgim yok fakat ternapi hocamız oldukça yetkindir. Benim açımdan sözü referans yerine geçer. Ne yazık ki çeşitli üzücü olaylar yüzünden forumdan uzak, en azından öyle tahmin ediyorum. Betalar bildiğiniz gibi yumuşak ve hafif asidik suları severler, tuz uygulaması uzun vadede dengesini bozabilir diye düşünüyorum. Keyifli hobiler dilerim. [/QUOTE]
anladım çok teşekkür ederim en azından bettadaki kuyruk erimesini doğal yollar ile tedavi etmeye çalışıyordum orada gördüm bakteri aggregasyonunu azalttığıni okudum ilaç kullanmamaya çalışıyorum 2-3 haftadır yem yemede ve su değişiminde aksaklık yok tuz konusunda cok az bir miktar iyot ve potasyum bulunmayan akvaryum tuzu ekledim bekleyip göreceğim ilac kullanmadan tuz ve su değişimi yaparak ustesinden geleceğimi düşünüyorum çünkü yaptığım testte bütün su değerlerim normal kafayı yeme eşiğine geldim hatta bir yerden sonra bakteriyel enfeksiyonun hızla yayılması ya da bir yerden sonra balığın bağışıklık geçirmesini düşünüyorum ama bulacağım her yeni bilgiye açığım çünkü betta kuyruk erimesi yazdığınızda belki binlerce kisi yüzlerce farklı şey söylüyor. Biri genetik der biri su dengeleri der biri baktopur kullandim ise yaramaz der öbürü tuz attım çözüldü der şeklinde bakalım bekleyip göreceğim
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba Pipo Filtre, eğer akvaryumunuz bitkili ise tuz bitkilerinize zarar verecektir. Ayrıca nötr olduğundan ph'ı etkilemez en fazla miktarı kaçırırsanız toplam sertliği arttırabilir. Labirent organı zararı ile ilgili bilgim yok fakat ternapi hocamız oldukça yetkindir. Benim açımdan sözü referans yerine geçer. Ne yazık ki çeşitli üzücü olaylar yüzünden forumdan uzak, en azından öyle tahmin ediyorum. Betalar bildiğiniz gibi yumuşak ve hafif asidik suları severler, tuz uygulaması uzun vadede dengesini bozabilir diye düşünüyorum. Keyifli hobiler dilerim. [/QUOTE]
anladım çok teşekkür ederim en azından bettadaki kuyruk erimesini doğal yollar ile tedavi etmeye çalışıyordum orada gördüm bakteri aggregasyonunu azalttığıni okudum ilaç kullanmamaya çalışıyorum 2-3 haftadır yem yemede ve su değişiminde aksaklık yok tuz konusunda cok az bir miktar iyot ve potasyum bulunmayan akvaryum tuzu ekledim bekleyip göreceğim ilac kullanmadan tuz ve su değişimi yaparak ustesinden geleceğimi düşünüyorum çünkü yaptığım testte bütün su değerlerim normal kafayı yeme eşiğine geldim hatta bir yerden sonra bakteriyel enfeksiyonun hızla yayılması ya da bir yerden sonra balığın bağışıklık geçirmesini düşünüyorum ama bulacağım her yeni bilgiye açığım çünkü betta kuyruk erimesi yazdığınızda belki binlerce kisi yüzlerce farklı şey söylüyor. Biri genetik der biri su dengeleri der biri baktopur kullandim ise yaramaz der öbürü tuz attım çözüldü der şeklinde bakalım bekleyip göreceğim
Beta Akvaryumuna Tuz Atılırmı
[QUOTE=ternapi]Betta labirentli balıktır ve tuz, labirent organına geri dönüşsüz şekilde zarar verir.
Yani betta akvaryumuna tuz atılmaz.[/QUOTE]
merhabalar araştırma yaparken size denk geldim de rica etsem kaynak gösterebilir misiniz size zahmet yerli kaynak bulamadım da
[QUOTE=ternapi]Betta labirentli balıktır ve tuz, labirent organına geri dönüşsüz şekilde zarar verir.
Yani betta akvaryumuna tuz atılmaz.[/QUOTE]
merhabalar araştırma yaparken size denk geldim de rica etsem kaynak gösterebilir misiniz size zahmet yerli kaynak bulamadım da
Akvaryum'a Koyduğum Balıklara Yapışıyor
[QUOTE=Buğra.B]Teşekkür ederim kardeşim evet camları çok kötü yosun olmuş senelerdir hobiciyim balıklar yeni geldi zaten evet çıkarsam daha iyi olcak belki
yok balık beslemeyi seven biriyim betta japon lepistes su kaplumbağsı kiraz karides cüce kerevit ciklet zebra vs baktım
hala bilmiyom nerde hata yaptım belki yazım hatasıdır kasıtlı bir şeyde de demedim kimseye [/QUOTE]
Kardeşim istersen bide kamışı koymayı dene akvaryuma bende var kamış iyi oluyor şöyle kalın kamış koyunca pislikleri çekiyor kumları düzeltir kardeşim
[EDIT]Pipo Filtre,2024-08-26 00:38:08[/EDIT]
[QUOTE=Buğra.B]Teşekkür ederim kardeşim evet camları çok kötü yosun olmuş senelerdir hobiciyim balıklar yeni geldi zaten evet çıkarsam daha iyi olcak belki
yok balık beslemeyi seven biriyim betta japon lepistes su kaplumbağsı kiraz karides cüce kerevit ciklet zebra vs baktım
hala bilmiyom nerde hata yaptım belki yazım hatasıdır kasıtlı bir şeyde de demedim kimseye [/QUOTE]
Kardeşim istersen bide kamışı koymayı dene akvaryuma bende var kamış iyi oluyor şöyle kalın kamış koyunca pislikleri çekiyor kumları düzeltir kardeşim
[EDIT]Pipo Filtre,2024-08-26 00:38:08[/EDIT]
Moli Yavrusu
[QUOTE=Miracccc]Evet hepsi Moli acaba yavrusunumu koruyor acaba yemesinler diye[/QUOTE]
yok moli yavrusunu korumaz kendisi bile yer kendi yavrusunu poposu ve karni siyahlamis ise hamiledir
[QUOTE=Miracccc]Evet hepsi Moli acaba yavrusunumu koruyor acaba yemesinler diye[/QUOTE]
yok moli yavrusunu korumaz kendisi bile yer kendi yavrusunu poposu ve karni siyahlamis ise hamiledir
SON MESAJLAR
- Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
