ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ilamela1
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Haziran 2017 12:22
Son Ziyaret:
15 Mart 2019 02:10
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak Belcik
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
100x45x60
Red Terror
SON 10 MESAJI
Malawi İzmir Akvaryum
[QUOTE=XxxGokhan]
Olur belkide en azından 160-170 liraya aldığım tüpü insanlara 350tl ye satmaya çalışmam geliş fiyatını 2 ile çarpmayla kâr hesaplanmaz [:*][/QUOTE]
[:lol:]
[QUOTE=XxxGokhan]
Olur belkide en azından 160-170 liraya aldığım tüpü insanlara 350tl ye satmaya çalışmam geliş fiyatını 2 ile çarpmayla kâr hesaplanmaz [:*][/QUOTE]
[:lol:]
Malawi İzmir Akvaryum
[QUOTE=XxxGokhan]
Her fırsatta kendinizi temize çekmek için karalama yaptığımdan bahsediyorsunuz onda bile ısrar ediyorsunuz konumuza dönecek olursak benim bahsettiğim regülatör sizin bağlantıda verdiğiniz 300tl olan regülatör evet benim aldığım fiyat 140 tl sizin sattığınızı inceledim üzerindeki selenoidden başka harici bir ince ayar vanası olmadığı için 140 tl nin üzerine sadece selenoidin fiyatı olan 100tl yi ekledim ve 240 tl fiyat buldum eğer resimde harici bir ince ayar vanasıda olsaydı 40-50 tlde ona ekler normalmiş deyip hiç konumuza katmazdım buraya kadar açıklık kazandıysa devam edelim yine karalamadan bahsetmişsiniz ısrarla ancak ben sizin sattığınız ürünlerle esnaflığınızla alakalı yorumda bulunmadım çünki tanımadan alışveriş yapmadan satılan ürünleri kötülemek karalamaya girer ben böyle birşeyi yapamam kul hakkıdır karalama bu şekilde olur ben bahsettiğim her ürünün fiyatına sitenizden baktım sadece fiyat fazlalığından bahsettim hepsi bu sadece yüksek satıyorsunuz dedim ısrarla alamazsın yapamazsın diye ayak diriyorsunuz kabul etmeniz gerekir ki gerçektende pahalı satıyorsunuz aşağıdaki linklerin her birisinde 20-ile 60tl arası fiyat farkı bulunuyor ve bunlar ürünlerinizin hemen hepsinde mevcut bize maliyeti farklı dersiniz konu kapanır kimse zorla almak zorunda değil en başından söyledim ama siz yalanlamak ve inat etmekten başka birşey yapmıyorsunuz herneyse yine vurguluyorum fiyatlarınız pahalı bunu önceklikle kabul etmeniz gerekiyor son olarak yarın fırsatım olursa bks firmasını arayıp günümüz kur fiyatları ile güncel bir fiyat alıp ses kaydını eklemeyi düşünüyorum bende hobici arkadaşlara keyifli hobiler diliyorum ve benimde boş yere ısrar eden yalanlayan insanlara söyleyecek lafım yok birkez daha anladıkki araştırmadan alışveriş gerçekten yapılmazmış bunlarda ürünlerinizin piyasa ile farkı
[URL]https://www.malawiizmir.com/urun/tropical-pro-ring-siprax-1-lt[/URL] 95tl
[URL]https://www.epttavm.com/item/47526259_tropical-poro-ring-seramik-halka-1000-ml[/URL] 54tl
[URL]https://www.malawiizmir.com/SUNSUN-603-B-Dis-Filtre,PR-21565.html[/URL] 175tl
[URL]https://www.epttavm.com/item/29583246_sunsun-hw-603b-mini-dis-filtre-400-lth-6w[/URL] 145tl
[URL]https://www.malawiizmir.com/Jbl-Ferropol-Bitki-Gubresi-5-lt,PR-14529.html[/URL] 440tl
[URL]https://www.epttavm.com/item/47640663_jbl-ferropol-5l-sivi-bitki-gubresi[/URL] 377tl
[URL]https://www.malawiizmir.com/Jbl-Kugeln-Balls-Bitki-Zemin-Gubresi-20-Adet,PR-24108.html[/URL] 60tl
[URL]https://www.epttavm.com/item/47939498_jbl-kugeln-the-7-13-balls-kok-misket-gubre[/URL] 40tl
20 tlde olsa farktır kimse parasını saçıp savuracak kadar zengin değildir diye düşünüyorum en azından ben öyleyim hayırlı işler...[:3]
[/QUOTE]
Merhabalar. Sevgili Gökhan arkadaşım Umarım 10a yakın personelin çalıştığın , 3 dükkan , totalde 600 kusur akvaryumun olduğu ve sadece ürün değil,hizmet veren bir petshop açarsınız :) [:*]
[EDIT]Ilamela1,2018-09-07 22:21:00[/EDIT]
[QUOTE=XxxGokhan]
Her fırsatta kendinizi temize çekmek için karalama yaptığımdan bahsediyorsunuz onda bile ısrar ediyorsunuz konumuza dönecek olursak benim bahsettiğim regülatör sizin bağlantıda verdiğiniz 300tl olan regülatör evet benim aldığım fiyat 140 tl sizin sattığınızı inceledim üzerindeki selenoidden başka harici bir ince ayar vanası olmadığı için 140 tl nin üzerine sadece selenoidin fiyatı olan 100tl yi ekledim ve 240 tl fiyat buldum eğer resimde harici bir ince ayar vanasıda olsaydı 40-50 tlde ona ekler normalmiş deyip hiç konumuza katmazdım buraya kadar açıklık kazandıysa devam edelim yine karalamadan bahsetmişsiniz ısrarla ancak ben sizin sattığınız ürünlerle esnaflığınızla alakalı yorumda bulunmadım çünki tanımadan alışveriş yapmadan satılan ürünleri kötülemek karalamaya girer ben böyle birşeyi yapamam kul hakkıdır karalama bu şekilde olur ben bahsettiğim her ürünün fiyatına sitenizden baktım sadece fiyat fazlalığından bahsettim hepsi bu sadece yüksek satıyorsunuz dedim ısrarla alamazsın yapamazsın diye ayak diriyorsunuz kabul etmeniz gerekir ki gerçektende pahalı satıyorsunuz aşağıdaki linklerin her birisinde 20-ile 60tl arası fiyat farkı bulunuyor ve bunlar ürünlerinizin hemen hepsinde mevcut bize maliyeti farklı dersiniz konu kapanır kimse zorla almak zorunda değil en başından söyledim ama siz yalanlamak ve inat etmekten başka birşey yapmıyorsunuz herneyse yine vurguluyorum fiyatlarınız pahalı bunu önceklikle kabul etmeniz gerekiyor son olarak yarın fırsatım olursa bks firmasını arayıp günümüz kur fiyatları ile güncel bir fiyat alıp ses kaydını eklemeyi düşünüyorum bende hobici arkadaşlara keyifli hobiler diliyorum ve benimde boş yere ısrar eden yalanlayan insanlara söyleyecek lafım yok birkez daha anladıkki araştırmadan alışveriş gerçekten yapılmazmış bunlarda ürünlerinizin piyasa ile farkı
[URL]https://www.malawiizmir.com/urun/tropical-pro-ring-siprax-1-lt[/URL] 95tl
[URL]https://www.epttavm.com/item/47526259_tropical-poro-ring-seramik-halka-1000-ml[/URL] 54tl
[URL]https://www.malawiizmir.com/SUNSUN-603-B-Dis-Filtre,PR-21565.html[/URL] 175tl
[URL]https://www.epttavm.com/item/29583246_sunsun-hw-603b-mini-dis-filtre-400-lth-6w[/URL] 145tl
[URL]https://www.malawiizmir.com/Jbl-Ferropol-Bitki-Gubresi-5-lt,PR-14529.html[/URL] 440tl
[URL]https://www.epttavm.com/item/47640663_jbl-ferropol-5l-sivi-bitki-gubresi[/URL] 377tl
[URL]https://www.malawiizmir.com/Jbl-Kugeln-Balls-Bitki-Zemin-Gubresi-20-Adet,PR-24108.html[/URL] 60tl
[URL]https://www.epttavm.com/item/47939498_jbl-kugeln-the-7-13-balls-kok-misket-gubre[/URL] 40tl
20 tlde olsa farktır kimse parasını saçıp savuracak kadar zengin değildir diye düşünüyorum en azından ben öyleyim hayırlı işler...[:3]
[/QUOTE]
Merhabalar. Sevgili Gökhan arkadaşım Umarım 10a yakın personelin çalıştığın , 3 dükkan , totalde 600 kusur akvaryumun olduğu ve sadece ürün değil,hizmet veren bir petshop açarsınız :) [:*]
[EDIT]Ilamela1,2018-09-07 22:21:00[/EDIT]
Malawi İzmir Akvaryum
[QUOTE=Ibrahim90]
Ve foruma üye olur olmaz ilk mesajınız bu oldu öylemi..[:lol:] Yanlış anlaşılmasın söz konusu firma ile alışverişim olmuştur. Eksileri vardır artıları vardır bunları konuşmayacağım ama insanların malawi izmir sayfasına mesaj yazmak için foruma üye olmaları garip.
Firmanın bu tip reklam arayışı içerisinde olma ihtimalini düşünmek bile istemiyorum , oldukça üzücü olurdu.[/QUOTE]
Fiyatlar mi yuksek geliyor bilemiyorum. Yanlis da anlamayin sadece size yonelik yazmiyorum. Bu mesaj tum memnuniyetsiz ayrilan hobicilere. Arkadaslar, orasi gayet buyuk, senin benim gibi hobici calistirdigi gibi su urunleri muhendisleri'de calistiriyorlar. 600 akvaryumun elektrigi suyu vs giderlerini bir dusunun. Kalkip fiyattan sikayet etmek biraz sacma ki gereken kolayligi saglayan bir magaza. Ikili iliskilerde de gayet basarililar. Hic almayacagim bir balik veya urun hakkinda her bilgiyi edinebilecegim bir yer oldugu gibi, calisanlardan sorumlusuna kadar guler yuzlu bir kadrosu mevcut. Anlamadigim konu, siz nasil sorun yasayabildiniz bu mevcut ekiple? Hadi herseyi gecin, cok basit bir ornek vereyim, hazir yemek soylediginizde gec kalabiliyor, dogru mu? Bir cogunuz amerikan fast food sektorunde sira beklemis yemek icin, ama bir sonraki pazar yine gidip ordan yemek icin siraya girmistir... Veya yolda yururken ayaginiz takilip dusebiliyorsunuz ama yurumekten vazgectiginiz oluyor mu... hayatta elbette olumsuzluklarla karsiliyoruz. Ve siz sadece 1 kez gittiginiz yeri , tekrar gitmeden kotuleyebiliyorsunuz. Adam tek bir kere gitmis, calisanin kotu bir gunune denk gelmis, yargiliyor sayfalar dolusu. Rica ediyorum alis veris yaparsiniz veya yapmazsiniz, zannederim malawi izmir gibi buyuk ve kaliteli bir yer iki uc musteri eksikligiyle batmaz da, lakin bariz bir sekilde kotulemek ne esnafliga ne de insaniyete sigar. Saygilar. Iyi hobiler
[QUOTE=Ibrahim90]
Ve foruma üye olur olmaz ilk mesajınız bu oldu öylemi..[:lol:] Yanlış anlaşılmasın söz konusu firma ile alışverişim olmuştur. Eksileri vardır artıları vardır bunları konuşmayacağım ama insanların malawi izmir sayfasına mesaj yazmak için foruma üye olmaları garip.
Firmanın bu tip reklam arayışı içerisinde olma ihtimalini düşünmek bile istemiyorum , oldukça üzücü olurdu.[/QUOTE]
Fiyatlar mi yuksek geliyor bilemiyorum. Yanlis da anlamayin sadece size yonelik yazmiyorum. Bu mesaj tum memnuniyetsiz ayrilan hobicilere. Arkadaslar, orasi gayet buyuk, senin benim gibi hobici calistirdigi gibi su urunleri muhendisleri'de calistiriyorlar. 600 akvaryumun elektrigi suyu vs giderlerini bir dusunun. Kalkip fiyattan sikayet etmek biraz sacma ki gereken kolayligi saglayan bir magaza. Ikili iliskilerde de gayet basarililar. Hic almayacagim bir balik veya urun hakkinda her bilgiyi edinebilecegim bir yer oldugu gibi, calisanlardan sorumlusuna kadar guler yuzlu bir kadrosu mevcut. Anlamadigim konu, siz nasil sorun yasayabildiniz bu mevcut ekiple? Hadi herseyi gecin, cok basit bir ornek vereyim, hazir yemek soylediginizde gec kalabiliyor, dogru mu? Bir cogunuz amerikan fast food sektorunde sira beklemis yemek icin, ama bir sonraki pazar yine gidip ordan yemek icin siraya girmistir... Veya yolda yururken ayaginiz takilip dusebiliyorsunuz ama yurumekten vazgectiginiz oluyor mu... hayatta elbette olumsuzluklarla karsiliyoruz. Ve siz sadece 1 kez gittiginiz yeri , tekrar gitmeden kotuleyebiliyorsunuz. Adam tek bir kere gitmis, calisanin kotu bir gunune denk gelmis, yargiliyor sayfalar dolusu. Rica ediyorum alis veris yaparsiniz veya yapmazsiniz, zannederim malawi izmir gibi buyuk ve kaliteli bir yer iki uc musteri eksikligiyle batmaz da, lakin bariz bir sekilde kotulemek ne esnafliga ne de insaniyete sigar. Saygilar. Iyi hobiler
Bu Nedir Bilen Var Mı?
Dostum akvaryum icinde bir sey salinim yapiyor. Derz falan kullandin mi akvaryumda? Basima geldi , onlemini al, salinim yapmaya devam ederse baliklarin zehirlenir. Veya strese girip bagisiklik sistemi zayiflar ve hastaliga acik hale gelir.
Dostum akvaryum icinde bir sey salinim yapiyor. Derz falan kullandin mi akvaryumda? Basima geldi , onlemini al, salinim yapmaya devam ederse baliklarin zehirlenir. Veya strese girip bagisiklik sistemi zayiflar ve hastaliga acik hale gelir.
3d Fon Yapımı Hakkında Destek Bilgi
[QUOTE=ckas9999]Aslında ilk yapım için başarılı tebrik ederim[:iyi:][/QUOTE]
[QUOTE=Ches]Çok sabır isteyen iş. Tebrik ediyorum.[/QUOTE]
teşekkürler. sacma sapan iki balık kayıp vermeseydim daha cok sevinebilirdim. Biri iç filtre motoruna kapıldı güce dayanamadi,digeri ise gecici olarak koydugum akvaryumdan dışarı atlamış intihat etmis. Çok sağolun destekleriniz için.
[QUOTE=ckas9999]Aslında ilk yapım için başarılı tebrik ederim[:iyi:][/QUOTE]
[QUOTE=Ches]Çok sabır isteyen iş. Tebrik ediyorum.[/QUOTE]
teşekkürler. sacma sapan iki balık kayıp vermeseydim daha cok sevinebilirdim. Biri iç filtre motoruna kapıldı güce dayanamadi,digeri ise gecici olarak koydugum akvaryumdan dışarı atlamış intihat etmis. Çok sağolun destekleriniz için.
3d Fon Yapımı Hakkında Destek Bilgi
Arkadaslar 3d fon tamamen bitmistir. Salinim hic olmadi kullandigim malzemelerle, yalnizca planladigim kum selalesi sanirim boru genisliginden dolayi calismiyor.. ya da cok asiri guclu motor kullanmaliyim. Iyi hobiler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198268/290620170459271.jpg[/IMG]
Arkadaslar 3d fon tamamen bitmistir. Salinim hic olmadi kullandigim malzemelerle, yalnizca planladigim kum selalesi sanirim boru genisliginden dolayi calismiyor.. ya da cok asiri guclu motor kullanmaliyim. Iyi hobiler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198268/290620170459271.jpg[/IMG]
3d Fon Yapımı Hakkında Destek Bilgi
Boyama tamamlandi ancak beceremedim gobi hissediyorum. Sanirim fazla amatör isi oldu ilk deneyime göre. Yorumlarinizi bekliyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198268/270620171401471.jpg[/IMG]
[:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198268/280620171141071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198268/280620171729401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198268/280620171729481.jpg[/IMG][EDIT]Ilamela1,2017-06-28 17:29:55[/EDIT]
Boyama tamamlandi ancak beceremedim gobi hissediyorum. Sanirim fazla amatör isi oldu ilk deneyime göre. Yorumlarinizi bekliyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198268/270620171401471.jpg[/IMG]
[:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198268/280620171141071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198268/280620171729401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198268/280620171729481.jpg[/IMG][EDIT]Ilamela1,2017-06-28 17:29:55[/EDIT]
3d Fon Yapımı Hakkında Destek Bilgi
[QUOTE=ibanez130]Elinize sağlık plan gayet başarılı. Derz katmanlarını biz ilk 3 katı neredeyse sıvı halde sürdük. Sonraki katları giderek katı halde sürdük. Son derz katı bulamaç gibiydi. Zaten boyayıda derzle sürdüğümüz için bir kat daha oluştu... sizin proje bitince paylaşmanızı bekliyorum.[/QUOTE]
Üzerinde bir kaç değişikliği yapmayı planlıyorum. Bittigindd mutlaka paylaşacağım. Desteğiniz için teşekkür ederim. [:)]
[QUOTE=ibanez130]Elinize sağlık plan gayet başarılı. Derz katmanlarını biz ilk 3 katı neredeyse sıvı halde sürdük. Sonraki katları giderek katı halde sürdük. Son derz katı bulamaç gibiydi. Zaten boyayıda derzle sürdüğümüz için bir kat daha oluştu... sizin proje bitince paylaşmanızı bekliyorum.[/QUOTE]
Üzerinde bir kaç değişikliği yapmayı planlıyorum. Bittigindd mutlaka paylaşacağım. Desteğiniz için teşekkür ederim. [:)]
3d Fon Yapımı Hakkında Destek Bilgi
[VID]https://youtu.be/xXarA03yG0k[/VID]
Akvaryumun şuanki hali .bir çok konuya göz gezdirdim. hatta ilk 5 dayfanın tüm mesajlarını okudum. şuan 3d fon yapım aşamasındayım kendim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198268/230620172137181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198268/230620172137181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198268/230620172137191.jpg[/IMG]
Isı yalıtımda kullanılan kaliteli strafor ve FugaPool 2900 derz kullandım. Ancak derz'i uygulamada amatör kaldim. katlar arası bekleme süresinde sıkıntı yaşıyorum. bu 3üncü kat hali ve baya macun seklinde kalın atmak zorunda kaldim. Çünkü strafor,derz'i tam anlamıyla tutmuyor. Biraz aşırı güç uyguladigimda catlama,kırılma meydana geliyor. bunun nedeni kurumadigi icin mi?. bayram boyunca bekletecegim kuruması icin. ve Boya ile derz kat'inda ne kadar bir oran kullanmaligim dogalligi koruması için. Polisan Su Bazlı Renklendirici aldım,yeşil,kahverengi ve siyah... Dogal gorunum saglamak istiyorum. Bardak'a benzeyen alt köşelerdeki şekillerin içine hava taşı koyacagım. Kaya üstlerine Java Moss bitkisi düşünüyorum.Dış filtre ve hava motorundan gelen borular strafor arkasında kalmasi için arkadan 3cm pay bıraktım. bu fon'a ait, yine strafordan zemin yaptım. yani balıkların arkaya gecmesini engelleyim,, kum seviyesini yükseltmek amaçlı. Sol alttaki yuvarlak delik kirli suyun arkaya gecmesini saglayacak. oraya da elek teli silikonlayacağım. genel intenette yaptigim araştırmalarla bu kadar planlayabildim ancak katmanlar (katman sayısı) konusu ve bekleme süreleri sıkıntılı. ve rengi yakalamak.
[VID]https://youtu.be/xXarA03yG0k[/VID]
Akvaryumun şuanki hali .bir çok konuya göz gezdirdim. hatta ilk 5 dayfanın tüm mesajlarını okudum. şuan 3d fon yapım aşamasındayım kendim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198268/230620172137181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198268/230620172137181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198268/230620172137191.jpg[/IMG]
Isı yalıtımda kullanılan kaliteli strafor ve FugaPool 2900 derz kullandım. Ancak derz'i uygulamada amatör kaldim. katlar arası bekleme süresinde sıkıntı yaşıyorum. bu 3üncü kat hali ve baya macun seklinde kalın atmak zorunda kaldim. Çünkü strafor,derz'i tam anlamıyla tutmuyor. Biraz aşırı güç uyguladigimda catlama,kırılma meydana geliyor. bunun nedeni kurumadigi icin mi?. bayram boyunca bekletecegim kuruması icin. ve Boya ile derz kat'inda ne kadar bir oran kullanmaligim dogalligi koruması için. Polisan Su Bazlı Renklendirici aldım,yeşil,kahverengi ve siyah... Dogal gorunum saglamak istiyorum. Bardak'a benzeyen alt köşelerdeki şekillerin içine hava taşı koyacagım. Kaya üstlerine Java Moss bitkisi düşünüyorum.Dış filtre ve hava motorundan gelen borular strafor arkasında kalmasi için arkadan 3cm pay bıraktım. bu fon'a ait, yine strafordan zemin yaptım. yani balıkların arkaya gecmesini engelleyim,, kum seviyesini yükseltmek amaçlı. Sol alttaki yuvarlak delik kirli suyun arkaya gecmesini saglayacak. oraya da elek teli silikonlayacağım. genel intenette yaptigim araştırmalarla bu kadar planlayabildim ancak katmanlar (katman sayısı) konusu ve bekleme süreleri sıkıntılı. ve rengi yakalamak.
3 Boyutlu Akvaryum Fonu Emeğime Değdi
[QUOTE=desperadoo]Teşekkürler tebrikleriniz için :) ever sabırdan ziyade el becerisi birazda göz zevki gerekiyor bide o süreçte korku basıyor ya olmazsa ya akarsa ya balığa zarar verirse falan yapıştırırken zorladı biraz baskı uygulayamıyorsun ora gerçekten sabır gerektiriyor :) salınım konusuna gelince salınım yapmayacak ürünler kullanıldı hep araştırdım kalekim havuz derz dolgu hem suda dayanıklı hem salınım yapmıyor su bazlı renk tüpü de zarar vermiyormuş balıklarım sağlıklı sıkıntıları yok 2 tane balığım mağaranın içinden çıkmıyorlardı sonradan bir baktım yavruladılar mağarada 19 tane sonra meydana çıkmaya başladılar yavrulayacak balıklar için çok güzel bir fon oldu :) tavsiye ederim boş kaldıkça oyun kesin falan ama evde yapmayın köpük çok dağılıyor .s [/QUOTE]
Dostum kullandığın strafor (köpük) kağıttan farksız ve suyu emiyor. o kırılan yer belirli bir süre sonra tüm straforu şişirerek , derz dolgularında çatlama yaratacak. Bilgin olsun. Benim henüz fon yapmadım,yapım aşamasındayım, ancak arastırdıgım bilgilerden çıkardıgım sonuc. Emeğine sağlık, çok güzel görünüyor. Benim açtigim konu altına yardım amaclı mesaj atarsan sevinirim
[QUOTE=desperadoo]Teşekkürler tebrikleriniz için :) ever sabırdan ziyade el becerisi birazda göz zevki gerekiyor bide o süreçte korku basıyor ya olmazsa ya akarsa ya balığa zarar verirse falan yapıştırırken zorladı biraz baskı uygulayamıyorsun ora gerçekten sabır gerektiriyor :) salınım konusuna gelince salınım yapmayacak ürünler kullanıldı hep araştırdım kalekim havuz derz dolgu hem suda dayanıklı hem salınım yapmıyor su bazlı renk tüpü de zarar vermiyormuş balıklarım sağlıklı sıkıntıları yok 2 tane balığım mağaranın içinden çıkmıyorlardı sonradan bir baktım yavruladılar mağarada 19 tane sonra meydana çıkmaya başladılar yavrulayacak balıklar için çok güzel bir fon oldu :) tavsiye ederim boş kaldıkça oyun kesin falan ama evde yapmayın köpük çok dağılıyor .s [/QUOTE]
Dostum kullandığın strafor (köpük) kağıttan farksız ve suyu emiyor. o kırılan yer belirli bir süre sonra tüm straforu şişirerek , derz dolgularında çatlama yaratacak. Bilgin olsun. Benim henüz fon yapmadım,yapım aşamasındayım, ancak arastırdıgım bilgilerden çıkardıgım sonuc. Emeğine sağlık, çok güzel görünüyor. Benim açtigim konu altına yardım amaclı mesaj atarsan sevinirim
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
