ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cagri
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
117
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Haziran 2017 17:38
Son Ziyaret:
01 Mayıs 2026 20:09
Toplam Mesaj:
92 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çağrı
Doğum Tarihi:
01 Nisan 1991
Yaş:
35
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Çağrı
SON 10 MESAJI
200lt - Fantail Calico Japon
Aradan geçen 2 buçuk senede balıklar büyüdü, serpildi. Hangi tür bitkiyi eklediysem afiyetle yediler.
2 tane ihtiyar lepistes dışında yol arkadaşı da bırakmadılar, onları da yediler.
Bugün işten geldiğimde akvaryum alt köşesinde çok ince bir su sızıntısı gördüm.
Sıpalar küçük de değiller ki, 18 19cm boylara geldiler kuyruk dahil.
Emanet verip tankı tamir edeyim desem yapabilir miyim, bilmiyorum. Ufukta uzun vadede şehir değiştirme planım var bir yandan da... Ne yapmalıyım bilmiyorum, oturdum seyrediyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/230220261949441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/230220261949461.jpg[/IMG]
Aradan geçen 2 buçuk senede balıklar büyüdü, serpildi. Hangi tür bitkiyi eklediysem afiyetle yediler.
2 tane ihtiyar lepistes dışında yol arkadaşı da bırakmadılar, onları da yediler.
Bugün işten geldiğimde akvaryum alt köşesinde çok ince bir su sızıntısı gördüm.
Sıpalar küçük de değiller ki, 18 19cm boylara geldiler kuyruk dahil.
Emanet verip tankı tamir edeyim desem yapabilir miyim, bilmiyorum. Ufukta uzun vadede şehir değiştirme planım var bir yandan da... Ne yapmalıyım bilmiyorum, oturdum seyrediyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/230220261949441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/230220261949461.jpg[/IMG]
220 Litre Akvaryuma Geçiş - Hamburg Filtre Sistemi
[QUOTE=FishLawyer]
Anlaşıldı tamamdır 🤌🏼 ben yatak odamda düşündüğüm için dolaplı zaten ama ses minimum ömür max herkes Ehiem dedi, o nedenle koşullandım. Tetra hem uygun fiyatlı. Henüz o aşamaya gelmedim ama siz böyle dediyseniz +1 benim için.
Hevesim kırılmaz bence sadece detay çok giriyorum bunaltıyor bazen[:)][/QUOTE]
Benim de yattığım odada. Hem de kabin vs içinde değil. Arada bir hava kabarcıklarından kaynaklanan tıkırtı harici ses duymuyorum.
Yalnız buharlaşmaya dikkat et. Sıcak su isteyen balık bakarsan buharlaşma fazla olacağından odan çok rutubetli olur, rahatsızlık verir. Güzel havalandırman lazım.
Oda sıcaklığında yaşayabilecek soğuk su balıklarını tavsiye ederim aynı odada olacaksanız.
[QUOTE=FishLawyer]
Anlaşıldı tamamdır 🤌🏼 ben yatak odamda düşündüğüm için dolaplı zaten ama ses minimum ömür max herkes Ehiem dedi, o nedenle koşullandım. Tetra hem uygun fiyatlı. Henüz o aşamaya gelmedim ama siz böyle dediyseniz +1 benim için.
Hevesim kırılmaz bence sadece detay çok giriyorum bunaltıyor bazen[:)][/QUOTE]
Benim de yattığım odada. Hem de kabin vs içinde değil. Arada bir hava kabarcıklarından kaynaklanan tıkırtı harici ses duymuyorum.
Yalnız buharlaşmaya dikkat et. Sıcak su isteyen balık bakarsan buharlaşma fazla olacağından odan çok rutubetli olur, rahatsızlık verir. Güzel havalandırman lazım.
Oda sıcaklığında yaşayabilecek soğuk su balıklarını tavsiye ederim aynı odada olacaksanız.
220 Litre Akvaryuma Geçiş - Hamburg Filtre Sistemi
[QUOTE=FishLawyer]Selam Çağrı abi, bende meslek hastalığı... Avukatım maalesef [:)))] o yüzden bir haftadır forumun altını üstüne getirdim, az önce de 4 senelik bir konuyu hortlattım, konu sahibi hocam da en son 24 Nisan'da girmiş. Umarım görür cevabını sabırsızlıkla bekliyorum [:D]
Vazgeçtim bu filtreden çünkü yer kaplaması, teknik olmaması, kara düzen oluşu beni hobiden soğudur gibi geldi. Çok yeniyim.. Ehiem'dan başka çarem yok. Tetra da çift körüklü ses yapar. ( 1 haftalık hobiciyim ama bilgilere dikkatini çekerim abi [:D]) [:D][/QUOTE]
Merhaba.
Cevapları alıntılamadan yazınca konu sahibi dışındakilere bildirim gitmiyor. Beğeninin bildiriminden farkettim yorumunu.
Ben tetra ex600 kullanıyorum, 10 yaşında makine ses ve sızdırma sorunum yok çok şükür. Güncel serisi daha da iyidir muhtemelen. İlla ehiem olacak diye bir kaide yok. Araştırmaya devam.
Forumun ansiklopedi ve rehber kısımları çok geniş, her türlü bilgi var.
Hevesin çabuk kırılıp vazgeçmezsen bu forum epey faydalı olur.
[QUOTE=FishLawyer]Selam Çağrı abi, bende meslek hastalığı... Avukatım maalesef [:)))] o yüzden bir haftadır forumun altını üstüne getirdim, az önce de 4 senelik bir konuyu hortlattım, konu sahibi hocam da en son 24 Nisan'da girmiş. Umarım görür cevabını sabırsızlıkla bekliyorum [:D]
Vazgeçtim bu filtreden çünkü yer kaplaması, teknik olmaması, kara düzen oluşu beni hobiden soğudur gibi geldi. Çok yeniyim.. Ehiem'dan başka çarem yok. Tetra da çift körüklü ses yapar. ( 1 haftalık hobiciyim ama bilgilere dikkatini çekerim abi [:D]) [:D][/QUOTE]
Merhaba.
Cevapları alıntılamadan yazınca konu sahibi dışındakilere bildirim gitmiyor. Beğeninin bildiriminden farkettim yorumunu.
Ben tetra ex600 kullanıyorum, 10 yaşında makine ses ve sızdırma sorunum yok çok şükür. Güncel serisi daha da iyidir muhtemelen. İlla ehiem olacak diye bir kaide yok. Araştırmaya devam.
Forumun ansiklopedi ve rehber kısımları çok geniş, her türlü bilgi var.
Hevesin çabuk kırılıp vazgeçmezsen bu forum epey faydalı olur.
Japon Balıklarımı Ne Kadar Beslemeliyim?
Eğer imkan varsa yol yakınken yeni tankın siparişini iptal edip daha büyük tank alın. 6 aya kalmadan o da yetersiz gelmeye başlar.
Japonlar çok çabuk büyüyor, çok hareketli ve çok pisleten balıklar.
Tank ne kadar büyük olursa bakımı o kadar rahat olur, balıklar da o kadar sağlıklı olur.
Eğer imkan varsa yol yakınken yeni tankın siparişini iptal edip daha büyük tank alın. 6 aya kalmadan o da yetersiz gelmeye başlar.
Japonlar çok çabuk büyüyor, çok hareketli ve çok pisleten balıklar.
Tank ne kadar büyük olursa bakımı o kadar rahat olur, balıklar da o kadar sağlıklı olur.
220 Litre Akvaryuma Geçiş - Hamburg Filtre Sistemi
[QUOTE=FishLawyer]Selamlar.
Son durum nedir acaba merak ettim :) [/QUOTE]
Abim tarihin derinliklerinden bu konuyu bulup çıkartmayı nasıl başardın 😄
Dokuz sene olmuş arkadaş foruma girmeyeli. Hayattaysa eğer torun sahibi bile olmuş olabilir
[QUOTE=FishLawyer]Selamlar.
Son durum nedir acaba merak ettim :) [/QUOTE]
Abim tarihin derinliklerinden bu konuyu bulup çıkartmayı nasıl başardın 😄
Dokuz sene olmuş arkadaş foruma girmeyeli. Hayattaysa eğer torun sahibi bile olmuş olabilir
200lt - Fantail Calico Japon
Bu walstad tankındaki lepistesleri sahiplendirebilirsem onların yerine erkek beta alayım diyorum kırmızı bi tane.
Aramakla uğraşamam ama, isteyen biri denk gelirse verebilirim anca.
Bakalım durumlar nasıl seyredecek
[QUOTE=cagri]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242022211.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Bu walstad tankındaki lepistesleri sahiplendirebilirsem onların yerine erkek beta alayım diyorum kırmızı bi tane.
Aramakla uğraşamam ama, isteyen biri denk gelirse verebilirim anca.
Bakalım durumlar nasıl seyredecek
[QUOTE=cagri]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242022211.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
200lt - Fantail Calico Japon
[QUOTE=Erdal Hoca]Akvaryum gayet güzel olmuş.
Anubiasları köke nasıl tutturdunuz?
[/QUOTE]
Taşların arasında baca gibi delik var, kökler alt kısımda yapraklar üstte serbest şekilde duruyor.
Kök tarafındaki anubiasın uzun köklerinden bir kaç tanesinin üzerine ağaç kökünü koydum. Ağırlığıyla bitkiyi de aşağıda tutuyor. Herhangi bir yapıştırma bağlama vs yapmadım ikisinde de
[QUOTE=Erdal Hoca]Akvaryum gayet güzel olmuş.
Anubiasları köke nasıl tutturdunuz?
[/QUOTE]
Taşların arasında baca gibi delik var, kökler alt kısımda yapraklar üstte serbest şekilde duruyor.
Kök tarafındaki anubiasın uzun köklerinden bir kaç tanesinin üzerine ağaç kökünü koydum. Ağırlığıyla bitkiyi de aşağıda tutuyor. Herhangi bir yapıştırma bağlama vs yapmadım ikisinde de
En İyi Yemler
Açık, dökme yem almayayım dedim, Ahm gold fish granulat diye bi yem denedim geçen gün, benim japonlar yemiyor bunu.
Ama tetra ve sera marka yemleri löpür löpür götürüyolar bizim sıpalar.
Açık, dökme yem almayayım dedim, Ahm gold fish granulat diye bi yem denedim geçen gün, benim japonlar yemiyor bunu.
Ama tetra ve sera marka yemleri löpür löpür götürüyolar bizim sıpalar.
200lt - Fantail Calico Japon
[QUOTE=UrasArt]
Su sümbülünü bende denedim ama olmadı çok besin istiyor. Japonlara çok uygun diye düşünüyorum. Yakın zamanda fotoğraf beklerim[:D][/QUOTE]
Bu arada su sümbülü yaprakları suya değdiğinde çürüyor. Ben iki çubuğu atkı yaptım boydan boya, aralarından köklerini suya değecek şekilde havada bıraktım. Yükselttiğim için ışığa da çok yaklaştı. Bu şartlarda yeni yapraklar veriyordu. Bizim haylazlar köklerinden çekip suyun içine alıyor. Öyle öyle yiyerek bitirdiler çiçeği.
[QUOTE=UrasArt]
Su sümbülünü bende denedim ama olmadı çok besin istiyor. Japonlara çok uygun diye düşünüyorum. Yakın zamanda fotoğraf beklerim[:D][/QUOTE]
Bu arada su sümbülü yaprakları suya değdiğinde çürüyor. Ben iki çubuğu atkı yaptım boydan boya, aralarından köklerini suya değecek şekilde havada bıraktım. Yükselttiğim için ışığa da çok yaklaştı. Bu şartlarda yeni yapraklar veriyordu. Bizim haylazlar köklerinden çekip suyun içine alıyor. Öyle öyle yiyerek bitirdiler çiçeği.
200lt - Fantail Calico Japon
Merhaba
Çok görsellik bir şey kalmadığı için foto paylaşmamıştım.
Büyük akvaryumun üzerindeki kütüğe sarmaşık yetiştirip sardırmayı düşünüyorum. Köklerini de zamanla tanka salarım. Patos ya da başka bir tür olabilir. Duvar samaşığı var elimde şimdilik. Zamanla bakacağım.
[QUOTE=Megatron(betam)]
Fotoğraf gelirmi hocam [/QUOTE]
Akvaryumun ve japonların son durumu bu şekilde:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242020461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242022211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037241.jpg[/IMG]
Merhaba
Çok görsellik bir şey kalmadığı için foto paylaşmamıştım.
Büyük akvaryumun üzerindeki kütüğe sarmaşık yetiştirip sardırmayı düşünüyorum. Köklerini de zamanla tanka salarım. Patos ya da başka bir tür olabilir. Duvar samaşığı var elimde şimdilik. Zamanla bakacağım.
[QUOTE=Megatron(betam)]
Fotoğraf gelirmi hocam [/QUOTE]
Akvaryumun ve japonların son durumu bu şekilde:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242020461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242022211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037241.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 22:13
Filtreleme Seçenekleri - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:53
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Ekin.sinan,
Hidro Dinamik,
Kınayu,
nniiaa,
TheDS,
stopsound,
Urar,
0rnn,
Sungurr,
joko29,
osmandbnl,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
sina cen,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
yeekim,
merutay,
fffurkan9,
EmiirKaan,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
TolgaÜNAL,
ahmetuslu,
LeafyAqua,
Lofta,
mertt1925,
Balikcidede,
Safakk,
kebüç,
mustafakrml,
muspar,
İnci Kefali,
Hakan ARP,
Ciyus,
Tortuga7,
Mehmet.80,
Enisdurdu,
MEO,
kdrackgz,
Deathgrip,
Aquarist101,
888starz_mppt,
ootkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
