ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Redragon55
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Mayıs 2017 23:24
Son Ziyaret:
20 Ocak 2018 03:02
Toplam Mesaj:
26 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre KAYCAN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Samsun
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre
SON 10 MESAJI
Power Led Armatür
[:)]100X42X60h Bitkili akvaryum kuracağım filtrasyon yandan sump 15x60h kalan alan 85x42x60h taban coco torf üzeri hagen kum.
Armatür olarak power led düşünüyorum armatür boyutunu 80x8 düşünüyorum kullanacağım malzemeleri direnç.net te buldum acaba doğru bir karar mı yardımcı olursanız sevinirim ?
18 adet 6000K beyaz (1w)
2 adet 625nm kırmızı (1w)
6 adet 465nm mavi (1w)
Toplam da 37,21 TL tutuyor
Sizce bitkili akvaryum için uygun mudur? Adet Fazla Gelir mi? Bilgilendirme yaparsanız sevinirim.[;)][:)]
[:)]100X42X60h Bitkili akvaryum kuracağım filtrasyon yandan sump 15x60h kalan alan 85x42x60h taban coco torf üzeri hagen kum.
Armatür olarak power led düşünüyorum armatür boyutunu 80x8 düşünüyorum kullanacağım malzemeleri direnç.net te buldum acaba doğru bir karar mı yardımcı olursanız sevinirim ?
18 adet 6000K beyaz (1w)
2 adet 625nm kırmızı (1w)
6 adet 465nm mavi (1w)
Toplam da 37,21 TL tutuyor
Sizce bitkili akvaryum için uygun mudur? Adet Fazla Gelir mi? Bilgilendirme yaparsanız sevinirim.[;)][:)]
Yan Sump Projesi Olur Mu ?
Uzunluk 100cm yükseklik 60 derinlik 42cm olan bir akvaryuma yan sump kurmayı planlıyorum aşağdaki resimdeki gibi bir proje tasasrladım sizce olur mu ? pleksi kullanacağım malzeme olarak düşünceleriniz benim için önemlidir. İlk defa böyle birşey yapmayı planlıyorum. birde ortaya koyacağım parçaların yükseklikleri kaç cm uzunluğunda olması gerekir? yükseklik 50 olarak belirtilmiş yanlış yazıldı 60 olacak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197387/080120182100241.jpg[/IMG][:)][EDIT]Redragon55,2018-01-09 17:04:12[/EDIT]
Uzunluk 100cm yükseklik 60 derinlik 42cm olan bir akvaryuma yan sump kurmayı planlıyorum aşağdaki resimdeki gibi bir proje tasasrladım sizce olur mu ? pleksi kullanacağım malzeme olarak düşünceleriniz benim için önemlidir. İlk defa böyle birşey yapmayı planlıyorum. birde ortaya koyacağım parçaların yükseklikleri kaç cm uzunluğunda olması gerekir? yükseklik 50 olarak belirtilmiş yanlış yazıldı 60 olacak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197387/080120182100241.jpg[/IMG][:)][EDIT]Redragon55,2018-01-09 17:04:12[/EDIT]
Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=upstean]Sana tavsiyem iki kumu karıştırma, görüntüsü kötü oluyor. Ben yaptım pişman oldum. Bitki toprağı diye satılan iri taneli kahverengi kum var ondan yay zemine. Üzerine de eloda saz ek. Bakım istemez co2 istemez. Günde 8 saat ışık yeterli olur. Hatta ben led ışık yakıyorum florasan bile yok. Ona rağmen budamaktan bıktım sazları. [/QUOTE]
Peki teşekkürler bir arkadaş kahverengi kumun ismini söylemişti jbl di sanırım markası artık bakacağız :) [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197387/080120182100241.jpg[/IMG]
Yan sump olarak böyle proje yaptım sizce olmuş mu ?
[QUOTE=upstean]Sana tavsiyem iki kumu karıştırma, görüntüsü kötü oluyor. Ben yaptım pişman oldum. Bitki toprağı diye satılan iri taneli kahverengi kum var ondan yay zemine. Üzerine de eloda saz ek. Bakım istemez co2 istemez. Günde 8 saat ışık yeterli olur. Hatta ben led ışık yakıyorum florasan bile yok. Ona rağmen budamaktan bıktım sazları. [/QUOTE]
Peki teşekkürler bir arkadaş kahverengi kumun ismini söylemişti jbl di sanırım markası artık bakacağız :) [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197387/080120182100241.jpg[/IMG]
Yan sump olarak böyle proje yaptım sizce olmuş mu ?
Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=brigantes]
Bitkilide sump önerilmiyor çok fazla co2 kaçırıyormuş. Yinede yaptırmak istiyorsanız o konuda bilgim yok.[/QUOTE]
Daha iyi filtrasyon yaptığını duydum ben o yuzden sump istiyorum [:)]
[QUOTE=oceanmist]Bitki akvaryumunda siyah kum sıktı artık, her yerde herkeste aynı kum, ha birde siyah arka fon var, bu ikili artık miadını doldurdu bence.[/QUOTE]
Öneriniz nedir ? Hangi kumu[:)] kullanabiliriz ?
[QUOTE=brigantes]
Bitkilide sump önerilmiyor çok fazla co2 kaçırıyormuş. Yinede yaptırmak istiyorsanız o konuda bilgim yok.[/QUOTE]
Daha iyi filtrasyon yaptığını duydum ben o yuzden sump istiyorum [:)]
[QUOTE=oceanmist]Bitki akvaryumunda siyah kum sıktı artık, her yerde herkeste aynı kum, ha birde siyah arka fon var, bu ikili artık miadını doldurdu bence.[/QUOTE]
Öneriniz nedir ? Hangi kumu[:)] kullanabiliriz ?
Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=brigantes]
Sıkıntı olmaz. Lav kırığı ucuz olduğu için zemini yükseltmek için en altta kullanılıyor. Bende aynı şekilde lav üzerine hagen var.
Ozaman mantıklı olan o şekilde yapmak.
Yan sump nasıl yapılabilir bilginiz var mı yada yan sump ile ilgili açılmış olan bir konu
[QUOTE=brigantes]
Sıkıntı olmaz. Lav kırığı ucuz olduğu için zemini yükseltmek için en altta kullanılıyor. Bende aynı şekilde lav üzerine hagen var.
Ozaman mantıklı olan o şekilde yapmak.
Yan sump nasıl yapılabilir bilginiz var mı yada yan sump ile ilgili açılmış olan bir konu
Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=brigantes]Kahverengi jbl manado oluyor. Besleyici özelliği var ama bir süre sonra geçiyor. Alta Lav kırığı üste hagen sıkıntı olmaz. [:iyi:] yanlız yüksekliği 50 cm yaptırmanızı tavsiye ederim ben de low tech diye başladım şimdi tüp arıyorum [:)] 50 cm den yüksek olan akvaryumlarda taban bitkileri pek gelişim göstermiyor. [/QUOTE]
Akvaryum hazırda var sadece boşta duruyor yüksekliği tam hatırlamıyorum 50 de olabilir 60 da [:)]
sadece hagen bitkiler için kullanışlı olur mu ?
[QUOTE=brigantes]Kahverengi jbl manado oluyor. Besleyici özelliği var ama bir süre sonra geçiyor. Alta Lav kırığı üste hagen sıkıntı olmaz. [:iyi:] yanlız yüksekliği 50 cm yaptırmanızı tavsiye ederim ben de low tech diye başladım şimdi tüp arıyorum [:)] 50 cm den yüksek olan akvaryumlarda taban bitkileri pek gelişim göstermiyor. [/QUOTE]
Akvaryum hazırda var sadece boşta duruyor yüksekliği tam hatırlamıyorum 50 de olabilir 60 da [:)]
sadece hagen bitkiler için kullanışlı olur mu ?
Bitkili Akvaryum Kurulumu
1-) İşinizi görür, şahsi fikrim en kötü sump en iyi filtreden iyidir.
2-) lav kırığı ve hagen ( siyah ve kahve rengi ) karıştığında görüntü olarak hoş olmuyor şahsi fikrim sadece siyah hagen kullanmanız görüntü açısından saha güzel olur[:iyi:]
3-) internet ortamında low tech bitkiler diye aratırsanız önünüze bir sürü seçenek çıkar oradan bakıp fikir edinebilirsiniz ben başlangıç olarak elodea, tilki kuyruğu, anubias, bocapo, limon, çınar vs vs tavsiye edebilirim.
Saygılar.
Murat Bey,
Hagen kumda bitki olur mu peki akvaryumcu bana altına lav kırığıda koyman gerekir dedi ?
Birde bu kahverengi kum ne oluyor ? lav kırığı değil farklı bir kum
1-) İşinizi görür, şahsi fikrim en kötü sump en iyi filtreden iyidir.
2-) lav kırığı ve hagen ( siyah ve kahve rengi ) karıştığında görüntü olarak hoş olmuyor şahsi fikrim sadece siyah hagen kullanmanız görüntü açısından saha güzel olur[:iyi:]
3-) internet ortamında low tech bitkiler diye aratırsanız önünüze bir sürü seçenek çıkar oradan bakıp fikir edinebilirsiniz ben başlangıç olarak elodea, tilki kuyruğu, anubias, bocapo, limon, çınar vs vs tavsiye edebilirim.
Saygılar.
Murat Bey,
Hagen kumda bitki olur mu peki akvaryumcu bana altına lav kırığıda koyman gerekir dedi ?
Birde bu kahverengi kum ne oluyor ? lav kırığı değil farklı bir kum
Bitkili Akvaryum Kurulumu
Arkadaşlar uzunluk 100 cm yükseklik 60 derinlik 40 olan bir akvaryum da lepistes besleyeceğim moscow blue bilgi almak istediğim konular aşağıda maddeler halinde :) ilk defa bitkili bir akvaryum kurmayı düşünüyorum
1- yan sump işimi görürmü ?
2-taban malzemesi olarak ne önerirsiniz ? ben (lav kırığı ve hagen kum düşünmüştüm) birde kahverengi bir kum var ama onu bilmiyorum
3- bitkiler ise yavru balıkların saklanabilmesi için olacak çok fazla ışığa ihtiyaç duymayan bir bitki olmasını tavsiye ederim. mesela akvaryumcuda bi bitki gördüm uzun yapraklı çok fazla ışık lazım olmuyormuş öyle dedi bana
[:?][:?]
Arkadaşlar uzunluk 100 cm yükseklik 60 derinlik 40 olan bir akvaryum da lepistes besleyeceğim moscow blue bilgi almak istediğim konular aşağıda maddeler halinde :) ilk defa bitkili bir akvaryum kurmayı düşünüyorum
1- yan sump işimi görürmü ?
2-taban malzemesi olarak ne önerirsiniz ? ben (lav kırığı ve hagen kum düşünmüştüm) birde kahverengi bir kum var ama onu bilmiyorum
3- bitkiler ise yavru balıkların saklanabilmesi için olacak çok fazla ışığa ihtiyaç duymayan bir bitki olmasını tavsiye ederim. mesela akvaryumcuda bi bitki gördüm uzun yapraklı çok fazla ışık lazım olmuyormuş öyle dedi bana
[:?][:?]
Yeşil Su Nasıl Oluşturulur ?
Solucan gübresini nereden temin edebilirim ? internette bildiğiniz bir site var mı ? ve 5 litrelik bir suya ne kadar katıyorsunuz ?
Solucan gübresini nereden temin edebilirim ? internette bildiğiniz bir site var mı ? ve 5 litrelik bir suya ne kadar katıyorsunuz ?
Yeşil Su Nasıl Oluşturulur ?
Merhaba Arkadaşlar yeşil su nasıl oluşturabiliriz su piresi almayı üretmeyi düşünüyorum. Ama yeşil suyu bir türlü yapamadığım için faliyete geçemedim.
bir arkadaş akvaryum suyunda alıp bidona doldur filtre süngerini de içine sık ve güneş gören yere koy dedi öyle yaptım ama bir farklılık göremedim bunu daha basit bir yolu var mıdır ?
Youtube kanalında Osman Abi tv de osman abi beforvel denilen bir B12 surubu var büyükbaş ve küçükbaş hayvanlara verilen onu suyun içine enjekte etmiş ve yeşil su olduğunu gösteriyor bu sağlıklımıdır ?
Merhaba Arkadaşlar yeşil su nasıl oluşturabiliriz su piresi almayı üretmeyi düşünüyorum. Ama yeşil suyu bir türlü yapamadığım için faliyete geçemedim.
bir arkadaş akvaryum suyunda alıp bidona doldur filtre süngerini de içine sık ve güneş gören yere koy dedi öyle yaptım ama bir farklılık göremedim bunu daha basit bir yolu var mıdır ?
Youtube kanalında Osman Abi tv de osman abi beforvel denilen bir B12 surubu var büyükbaş ve küçükbaş hayvanlara verilen onu suyun içine enjekte etmiş ve yeşil su olduğunu gösteriyor bu sağlıklımıdır ?
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos Umutoty, 23:51
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
KULLANICILAR
- 88 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
Joec,
Mirt,
Kuduoglu,
Sungurr,
Umutoty,
osmandbnl,
alecozan,
Oquanus,
poysub,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
AtaDemircii,
yeekim,
SinanBulut,
emregungor,
pusathan01,
omerkaya40,
Ozzgurr,
Redrainbow,
SeaWorld,
0rnn,
gachuafireice,
Zaid,
Malawi market,
fissidens,
Sametbugra,
İnci Kefali,
ternapi,
BerkBey,
Brdk64,
NightWist,
Tortuga7,
Ehtiyar,
zekigonlum,
okanaykurt,
BilalM.,
Laetacara,
Prudentia,
Mehmetbk,
Manguday,
Cyber_Scout,
CenK,
yyiImaz,
nurtensultan,
Tata,
reano,
Maverickse,
ootkn,
Omer uçlu,
EmrahGuloglu,
Omer0618,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
