ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Superisi20
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
49
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Mayıs 2017 15:30
Son Ziyaret:
19 Eylül 2017 14:01
Toplam Mesaj:
170 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Merve Okkaya
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Denizli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Betta Üreme Sorunu
Emre bey dişinin altında beyaz toplu iğne ucu kadar bir çıkıntı olması lazım. Bakar bakmaz farkedebileceğiniz kadar belirgin olur. Eğer böyle birşey var ise disi hazır demektir zaten karşılıklı kurlaşma olmuş. Erkek dişiyi kovalar hatta hırpalar ama bu sizi endişelendirmesin. Çiftleşme sonunda yüzgeçleri bile kırpık kırpık olur. Bu normaldir. Özellikle ikisi beraber ilk kez çiftleşiyorsa. Ben çiftleşme sonrası dişiyi baya tedavi falan etmiştim,düşün. Erkeğin yanına saldığında bir tane de dişinin saklanabileceği birşey koy ki fazla hasarı önleyebilesin. Birlikte 2 3 gün geçirmeleri yetecektir. Ayrıca suyun sıcaklığı önemli, ona dikkat et. Umarım başarılı olursun. Kolay gelsin. [:)]
Emre bey dişinin altında beyaz toplu iğne ucu kadar bir çıkıntı olması lazım. Bakar bakmaz farkedebileceğiniz kadar belirgin olur. Eğer böyle birşey var ise disi hazır demektir zaten karşılıklı kurlaşma olmuş. Erkek dişiyi kovalar hatta hırpalar ama bu sizi endişelendirmesin. Çiftleşme sonunda yüzgeçleri bile kırpık kırpık olur. Bu normaldir. Özellikle ikisi beraber ilk kez çiftleşiyorsa. Ben çiftleşme sonrası dişiyi baya tedavi falan etmiştim,düşün. Erkeğin yanına saldığında bir tane de dişinin saklanabileceği birşey koy ki fazla hasarı önleyebilesin. Birlikte 2 3 gün geçirmeleri yetecektir. Ayrıca suyun sıcaklığı önemli, ona dikkat et. Umarım başarılı olursun. Kolay gelsin. [:)]
İç Parazit Mi?
[QUOTE=labyo]Merve abla şu anda bende bu illetten nasıl kurtulacağımı düşünüyorum[/QUOTE]
Öldü. Ben başarılı olamadım malesef. Umarım sen olursun. [:(]
[QUOTE=labyo]Merve abla şu anda bende bu illetten nasıl kurtulacağımı düşünüyorum[/QUOTE]
Öldü. Ben başarılı olamadım malesef. Umarım sen olursun. [:(]
İç Parazit Mi?
[QUOTE=labyo]İç parazit[/QUOTE]
Flagyl banyosu yaptırdım. Ama şimdi eskisinden daha kötü oldu. Yatıyor ölü gibi, arada çırpınıyor [:((]
[QUOTE=labyo]İç parazit[/QUOTE]
Flagyl banyosu yaptırdım. Ama şimdi eskisinden daha kötü oldu. Yatıyor ölü gibi, arada çırpınıyor [:((]
Lepisteslerim Üremiyorlar?
[QUOTE=BadWolf]
S şeklinde bir omurga asla sağlıklı değildir. Hayvan aksine sağlıksızdır ve bu tarz omurga problemi olanlarda özellikle dişiler doğum sırasında problemler yaşıyorlar. Bir dönem yem olarak endler-lepistes melezleri üretiyordum. Ve bunlarda dahi vücut formunu korumaya çalışıyor, en ufak bir yamukluğu olanı ayırıyordum.
Eğer baktığınız canlıda gen havuzunun genişliğini korumaz ve böyle ufak tefek kusurların çoğalmasına izin verirseniz bir süre sonra elinizde yamuk yumuk, şekilsiz ve sağlıksız, kırılgan canlılardan başka birşey kalmayacaktır.[/QUOTE]
Napayım öldüreyim mi hayvanı ? Yaşayıp gidiyor işte çiflesmiyor zaten. Ben melez yavru üretmiyorum. Bunlar da iki lepistesten üreyen yavrular. Üretim de yapmıyorum, sadece neden bu zamana kadar üremediklerini merak ettim. Belli ki bir problem var dedim. Bu yani. Hassasiyetiniz için de teşekkür ederim.
[QUOTE=BadWolf]
S şeklinde bir omurga asla sağlıklı değildir. Hayvan aksine sağlıksızdır ve bu tarz omurga problemi olanlarda özellikle dişiler doğum sırasında problemler yaşıyorlar. Bir dönem yem olarak endler-lepistes melezleri üretiyordum. Ve bunlarda dahi vücut formunu korumaya çalışıyor, en ufak bir yamukluğu olanı ayırıyordum.
Eğer baktığınız canlıda gen havuzunun genişliğini korumaz ve böyle ufak tefek kusurların çoğalmasına izin verirseniz bir süre sonra elinizde yamuk yumuk, şekilsiz ve sağlıksız, kırılgan canlılardan başka birşey kalmayacaktır.[/QUOTE]
Napayım öldüreyim mi hayvanı ? Yaşayıp gidiyor işte çiflesmiyor zaten. Ben melez yavru üretmiyorum. Bunlar da iki lepistesten üreyen yavrular. Üretim de yapmıyorum, sadece neden bu zamana kadar üremediklerini merak ettim. Belli ki bir problem var dedim. Bu yani. Hassasiyetiniz için de teşekkür ederim.
Lepisteslerim Üremiyorlar?
[QUOTE=BadWolf]Aralarında hamile olanlar var , ancak arkadaşların dediği gibi erkek sayısı arttırılmalı. Dahası resimdeki erkek dahil bazı balıklarda ufak tefek omurga eğrilikleri mevcut, bunların üretilmemesi daha iyi olur, çünkü bozuk genlere sahip olduklarından zamanla sakat yavrular vereceklerdir.[/QUOTE]
Hele bir tanesi var bildiğin "s" gibi çok ciddi bir omurga problemi var ama maşallah saglıklı. Zaten yeterince fazlalar. Ekstra balık ekleyemem ki. Dağıtmaya çalışıyorum ama zor gibi.Bu durumda üremeseler daha iyi olacak sanırım [:D]
[QUOTE=burakia]Uzun süreli sizinle beraber olan bir koloniniz varsa ara ara erkek lepistesleri değiştirmekte fayda var. Hem gen havuzu daralıp sağlıksız balıkların çoğalmasının önüne geçilmiş olur hemde üreme verimli hale gelir. Dişileri de sık üreme yaptırmamak lazım. Ara ara 2 yavrulamada 1 ayrımakta fayda var.[/QUOTE]
Mantıklı, ama henüz hic doğum yapmadılar. Bakalım yemi değiştirdim, daha vitamini iyi bir yem aldım. Denicez.[:iyi:]
[QUOTE=BadWolf]Aralarında hamile olanlar var , ancak arkadaşların dediği gibi erkek sayısı arttırılmalı. Dahası resimdeki erkek dahil bazı balıklarda ufak tefek omurga eğrilikleri mevcut, bunların üretilmemesi daha iyi olur, çünkü bozuk genlere sahip olduklarından zamanla sakat yavrular vereceklerdir.[/QUOTE]
Hele bir tanesi var bildiğin "s" gibi çok ciddi bir omurga problemi var ama maşallah saglıklı. Zaten yeterince fazlalar. Ekstra balık ekleyemem ki. Dağıtmaya çalışıyorum ama zor gibi.Bu durumda üremeseler daha iyi olacak sanırım [:D]
[QUOTE=burakia]Uzun süreli sizinle beraber olan bir koloniniz varsa ara ara erkek lepistesleri değiştirmekte fayda var. Hem gen havuzu daralıp sağlıksız balıkların çoğalmasının önüne geçilmiş olur hemde üreme verimli hale gelir. Dişileri de sık üreme yaptırmamak lazım. Ara ara 2 yavrulamada 1 ayrımakta fayda var.[/QUOTE]
Mantıklı, ama henüz hic doğum yapmadılar. Bakalım yemi değiştirdim, daha vitamini iyi bir yem aldım. Denicez.[:iyi:]
İç Parazit Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197275/010820170429151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197275/010820170429411.jpg[/IMG]
Anüste bir sivrilik sürekli var ve kırmızı. Dışkılayacak gibi duruyor ama hic çıkmıyor. 2 günde bir yem yiyorlar ve kuyruk hep böyle aşağı inik. İç parazit olabilir mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197275/010820170429151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197275/010820170429411.jpg[/IMG]
Anüste bir sivrilik sürekli var ve kırmızı. Dışkılayacak gibi duruyor ama hic çıkmıyor. 2 günde bir yem yiyorlar ve kuyruk hep böyle aşağı inik. İç parazit olabilir mi?
Lepisteslerim Üremiyorlar?
[QUOTE=JapoJupo]Erkek sayısını arttırmanız iyi olur.18 dişiye 2 erkek az.Erkekleri çok yorar.Bir de lepistesler her ne kadar siz bezelye yiyorlar desenizde etçildir.Sebze içerikli bitkisel yemler abartmamak kaydıyla olabilir menülerinde ama asıl besinleri protein oranı yüksek yemlerdir.Arada dondurulmuş canlı yemlerde vermenizde fayda var.Ocean Nutrition Dondurulmuş yemleri kullanabilirsiniz.Özellikle kan kurduna asla hayır demezler.Normalde bu boyda lepisteslerin doğum yapması beklenmeli.Doğurmuyorsa ya erkeklerde sorun vardır (18 dişinin hepsi sorunlu olamaz sanırım) ya da yedikleri yemler yeterli gelmiyordur.Yoksa fotoğraflarda genel olarak sağlıklı görünüyorlar.
Yalnız şunuda belirteyim 2.resimdeki erkek eğer 7 ay ve üzeri bir balıksa yeterli gelişimi gösterememiş.Bende 4-5 aylık lepistesler o boyda.Kuyrukları ve dorsal finleri (üst yüzgeçleri) de sizin resimdeki erkekten çok çok büyük.Eğer gelişimleri iyi değilse bu nedenle de yavru alamıyor olabilirsiniz.[/QUOTE]
Doğrudur gelişimleri baya geride, dondurulmuş su piresi aldım ama yemiyorlar fazla akvaryumda kalıyor, temizleme dip çekim sırasında da çok huylanıyorum. 😄 Bezelyeyi de haftada bir falan veriyorum. Sürekli bezelye yemiyorlar. Aslında tür değiştirmek istiyorum ama 20 tane lepistes var elden çıkaramıyorum.
[QUOTE=JapoJupo]Erkek sayısını arttırmanız iyi olur.18 dişiye 2 erkek az.Erkekleri çok yorar.Bir de lepistesler her ne kadar siz bezelye yiyorlar desenizde etçildir.Sebze içerikli bitkisel yemler abartmamak kaydıyla olabilir menülerinde ama asıl besinleri protein oranı yüksek yemlerdir.Arada dondurulmuş canlı yemlerde vermenizde fayda var.Ocean Nutrition Dondurulmuş yemleri kullanabilirsiniz.Özellikle kan kurduna asla hayır demezler.Normalde bu boyda lepisteslerin doğum yapması beklenmeli.Doğurmuyorsa ya erkeklerde sorun vardır (18 dişinin hepsi sorunlu olamaz sanırım) ya da yedikleri yemler yeterli gelmiyordur.Yoksa fotoğraflarda genel olarak sağlıklı görünüyorlar.
Yalnız şunuda belirteyim 2.resimdeki erkek eğer 7 ay ve üzeri bir balıksa yeterli gelişimi gösterememiş.Bende 4-5 aylık lepistesler o boyda.Kuyrukları ve dorsal finleri (üst yüzgeçleri) de sizin resimdeki erkekten çok çok büyük.Eğer gelişimleri iyi değilse bu nedenle de yavru alamıyor olabilirsiniz.[/QUOTE]
Doğrudur gelişimleri baya geride, dondurulmuş su piresi aldım ama yemiyorlar fazla akvaryumda kalıyor, temizleme dip çekim sırasında da çok huylanıyorum. 😄 Bezelyeyi de haftada bir falan veriyorum. Sürekli bezelye yemiyorlar. Aslında tür değiştirmek istiyorum ama 20 tane lepistes var elden çıkaramıyorum.
Lepisteslerim Üremiyorlar?
[QUOTE=EmrullahBaskan]Dişilerin anüs bölgesi kararmış ben burdan hamile görüyorum 40 güne doğum yaparlar en gec 3 haftaya sizdende biri yavru yapar gibime geliyor[:nazar:]
Haşlammış Ispanak verin haftada 1 kez doğum sonrası felçlerden, bel kırıklığından uzak tutar balıkları[:nazar:][:)]
Haşlammış Ispanak verin haftada 1 kez doğum sonrası felçlerden, bel kırıklığından uzak tutar balıkları[:nazar:][:)][/QUOTE]
Yemden sonra çekildiği icin öyle onlar yavru değil işte. Ispanak sevmiyorlar arada bezelye veriyorum o daha iyi geliyor. Hemde deli gibi yiyorlar [:)]
[QUOTE=EmrullahBaskan]Dişilerin anüs bölgesi kararmış ben burdan hamile görüyorum 40 güne doğum yaparlar en gec 3 haftaya sizdende biri yavru yapar gibime geliyor[:nazar:]
Haşlammış Ispanak verin haftada 1 kez doğum sonrası felçlerden, bel kırıklığından uzak tutar balıkları[:nazar:][:)]
Haşlammış Ispanak verin haftada 1 kez doğum sonrası felçlerden, bel kırıklığından uzak tutar balıkları[:nazar:][:)][/QUOTE]
Yemden sonra çekildiği icin öyle onlar yavru değil işte. Ispanak sevmiyorlar arada bezelye veriyorum o daha iyi geliyor. Hemde deli gibi yiyorlar [:)]
Lepisteslerim Üremiyorlar?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197275/140720171733201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197275/300720171955451.jpg[/IMG]
7 aylıklar ama hala hamile göremedim aralarında, neden olabilir? 2e 18d var bu arada.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197275/140720171733201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197275/300720171955451.jpg[/IMG]
7 aylıklar ama hala hamile göremedim aralarında, neden olabilir? 2e 18d var bu arada.
Molinin Nesi Var?
[QUOTE=ALFA]Beyaz benek için ısıyı bir miktar yükseltebilirsin.Zaten tuz ve mavi ile müdahale etmişsin. Ben genelde bir miktar tuz ve dereceyi de 29/30 a getirdiğimde kurtuldum.
Ama şişlik olayı biraz daha ciddi olabilir.Asıl korkutan bu bence.Bu durumu balığın beyaz benek tedavisine de geç cevap vermesine sebep olabilir.
Ümidi kesmeden elden gelenleri en iyi şekilde uygulayıp bekleyeceğiz.Kurtulmasını ümid ediyorum.[/QUOTE]
İnşallah teşekkür ediyorum. 10dakikadır dışkılamaya çalışıyor umarım kabızlıktır. İç parazitten ve balık vereminden 2 molimi kaybettim. Bu elimde kalan son moli. Bunu da kaybetmek istemiyorum.
[QUOTE=ALFA]Beyaz benek için ısıyı bir miktar yükseltebilirsin.Zaten tuz ve mavi ile müdahale etmişsin. Ben genelde bir miktar tuz ve dereceyi de 29/30 a getirdiğimde kurtuldum.
Ama şişlik olayı biraz daha ciddi olabilir.Asıl korkutan bu bence.Bu durumu balığın beyaz benek tedavisine de geç cevap vermesine sebep olabilir.
Ümidi kesmeden elden gelenleri en iyi şekilde uygulayıp bekleyeceğiz.Kurtulmasını ümid ediyorum.[/QUOTE]
İnşallah teşekkür ediyorum. 10dakikadır dışkılamaya çalışıyor umarım kabızlıktır. İç parazitten ve balık vereminden 2 molimi kaybettim. Bu elimde kalan son moli. Bunu da kaybetmek istemiyorum.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
