ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
blackword
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Nisan 2017 14:33
Son Ziyaret:
23 Mayıs 2017 00:07
Toplam Mesaj:
33 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tarık
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tarık
SON 10 MESAJI
Akvaryumuma Beta Balığı Eklemek İstiyorum.
[QUOTE=STDRA]Tetrazonlar piranaların uzaktan akrabasıdır ve 10 grup altı tutulduğunda büyük olasılık etrafa zarar verirler sizin akvaryumunuz hacim olarak tek betta hariç başka balıklara tek tür bile bakmak sıkıntı , bu forumda size verilen öneriler doğru yol gösterme çabasına rağmen hayvanlara eziyet edip koyma gereği duymuşsunuz size daha fazla birşeyler anlatmayacağım , yakın zamanda balıklarınız kuyruklarını kaybedecektir bunun garantisini veririm.[/QUOTE] Gayet memnunlar diğerleri 3 haftadır benimle birlikteler ve tetrazonların diğer balıklara saldırdığına hiç şahit olmadım. Aksine son derece korkak bir yapıları var. Birazcık bilgin varsa canlıdoğuranların canlı doğuranlarla çok iyi anlaşabildiğini biliyorsundur herhalde söylemeye gerek yok. Eziyet etme kısmına gelirsek eğer, akvaryum içerisini küçültecek hiçbir gereksiz parça yok ve aksine sade bir akvaryum. Balıklar için kısıtlayıcı hiçbirşey yok hava motoru, ağaç kovuğu ve küçük bir bitki haricinde.
[QUOTE=STDRA]Tetrazonlar piranaların uzaktan akrabasıdır ve 10 grup altı tutulduğunda büyük olasılık etrafa zarar verirler sizin akvaryumunuz hacim olarak tek betta hariç başka balıklara tek tür bile bakmak sıkıntı , bu forumda size verilen öneriler doğru yol gösterme çabasına rağmen hayvanlara eziyet edip koyma gereği duymuşsunuz size daha fazla birşeyler anlatmayacağım , yakın zamanda balıklarınız kuyruklarını kaybedecektir bunun garantisini veririm.[/QUOTE] Gayet memnunlar diğerleri 3 haftadır benimle birlikteler ve tetrazonların diğer balıklara saldırdığına hiç şahit olmadım. Aksine son derece korkak bir yapıları var. Birazcık bilgin varsa canlıdoğuranların canlı doğuranlarla çok iyi anlaşabildiğini biliyorsundur herhalde söylemeye gerek yok. Eziyet etme kısmına gelirsek eğer, akvaryum içerisini küçültecek hiçbir gereksiz parça yok ve aksine sade bir akvaryum. Balıklar için kısıtlayıcı hiçbirşey yok hava motoru, ağaç kovuğu ve küçük bir bitki haricinde.
Akvaryumuma Beta Balığı Eklemek İstiyorum.
[QUOTE=enesgunes]Siz zaten insanların yorunlarına bakmadan koymuşsunuz. İnsanlar yardımcı olmaya çalışıyor fakat boşunaymış. Kendi kafanızda bitirdiğiniz bir şey için konu açmayın bence. Malum yeterince kalabalık insanlar aradıkları soruların cevabını bulmakta zorlanıyor. [/QUOTE] Bu konuyu açtıktan sonra almıştım. Demek ki yeterli katılım yoktu o saatlerde?
[QUOTE=enesgunes]Siz zaten insanların yorunlarına bakmadan koymuşsunuz. İnsanlar yardımcı olmaya çalışıyor fakat boşunaymış. Kendi kafanızda bitirdiğiniz bir şey için konu açmayın bence. Malum yeterince kalabalık insanlar aradıkları soruların cevabını bulmakta zorlanıyor. [/QUOTE] Bu konuyu açtıktan sonra almıştım. Demek ki yeterli katılım yoktu o saatlerde?
Akvaryumuma Beta Balığı Eklemek İstiyorum.
[QUOTE=furkan161]
Alacağiniz bettanin huyuna bağli şu tabloyu incelemenizi tavsiye ederim.
http://www.akvaryum.com/balik_uyum_tablosu_makaler_21_1011.asp[/QUOTE] tabloda uyumlu olduğunu gösteriyor. Şuan gayet iyi anlaşıyorlar.
[QUOTE=erkan candemir]Doğada bölge yeterliliği çok önemlidir, akvaryumda da aynı. Ne kadar dar alan, o kadar sorun. 50 lt. de bir de beta beslemeyin sakın.[/QUOTE] bardakta beslenen balıkta söz ediyoruz değil mi ? 50 litre olmasına rağmen akvaryumun neredeyse yarısı boş duruyor. Diğer balıklar çoğunlukla en dipteler.
[QUOTE=AhmetEmre]Zaten canlı doğuranlarla geçinse bile tartışmasız olarak tetrazonlar betanın yüzgeçlerini tüketip yüzemez hale getirerek ölmesine sebep olacak.
Zaten yavruları tetra ve tetrazonlarda yer.[/QUOTE] birbirlerini sallamıyorlar bile.
[QUOTE=enesgunes]Bir şey olmama ihtimali de tabiki var fakat akvaryum hacmi zaten o balıklar için de yetersiz. Bir de betta eklerseniz kavgalar kaçınılmaz olabilir. [/QUOTE] Boyu en fazla 6cm olabilen balıklardan söz ediyoruz değil mi ? Herhangi bir kavga yok.
[QUOTE=WLFcATA]Merhaba bettalar genellikle kendi türlerine karşı saldırgan bir tutum içindedir diğer balıklarla pek ilgilenmezler ancak erkek lepistes gibi ihtişamlı kuyruğu olan balıkları betta sanabilir bunun dışında diğer balıklarla saldırdıklarını görmedim ,ki diğer balıklar bettadan çok daha hızlı yüzebiliyor(betta kuyruğu yüzünden biraz hantal bir balık) betta onlara pek zarar veremez ipimi sağlam kazığa bağlayayım derseniz dışı betta alabilirsiniz[/QUOTE] lepistes beslemiyorum ama söylediğin gibiler şuan. Kimse kimseyi sallamıyor. Beta da kafasına göre takılıyor. Dişi olup olmadığını nasıl anlarım?
[QUOTE=WLFcATA]Merhaba arkadaşlar birkez daha yazayım , bettalar sadece diğer bettalar saldırır bazı istisnalar olabilir bunun dışında ülkemizde betaları katil balık gibi görüyorlar böyle bir durum yok 2 yıldır karma tanklarda betta besledim değil başka balığı yemek saldırdığı bile en fazla bölgesine girip rahatsız eden balıklara onlarda da ısıtma olmadı[/QUOTE] şuan karma tankta uyumlu bir şekilde duruyor. Bir saldırgan tavrını görmedim.
[QUOTE=omersayar]Olacakları söyleyim ilk 2 gün betani çok göremezsin bı yerlerde saklanır bitkilerin vs arasında 3 ila 7 gün arası tanktaki yavru popülasyonu da ciddi azalma olur 1 hafta 1ay arası balıkların çoğunun kuyruklarında başta olmak üzere yaralanmalar olur 1aydan sonra ölümler başlar betanin ağzında can çekişen balıklar gorebilirsin[/QUOTE] Söylediğin tespit doğru değil. 2 gündür akvaryumu izliyorum hiç öyle gizlenme, görünmeme gibi bir durum olmadı. Betanın kendisi yavru zaten hangi balığa nasıl saldırsın o kadar hantallıkla.
[QUOTE=furkan161]
Alacağiniz bettanin huyuna bağli şu tabloyu incelemenizi tavsiye ederim.
http://www.akvaryum.com/balik_uyum_tablosu_makaler_21_1011.asp[/QUOTE] tabloda uyumlu olduğunu gösteriyor. Şuan gayet iyi anlaşıyorlar.
[QUOTE=erkan candemir]Doğada bölge yeterliliği çok önemlidir, akvaryumda da aynı. Ne kadar dar alan, o kadar sorun. 50 lt. de bir de beta beslemeyin sakın.[/QUOTE] bardakta beslenen balıkta söz ediyoruz değil mi ? 50 litre olmasına rağmen akvaryumun neredeyse yarısı boş duruyor. Diğer balıklar çoğunlukla en dipteler.
[QUOTE=AhmetEmre]Zaten canlı doğuranlarla geçinse bile tartışmasız olarak tetrazonlar betanın yüzgeçlerini tüketip yüzemez hale getirerek ölmesine sebep olacak.
Zaten yavruları tetra ve tetrazonlarda yer.[/QUOTE] birbirlerini sallamıyorlar bile.
[QUOTE=enesgunes]Bir şey olmama ihtimali de tabiki var fakat akvaryum hacmi zaten o balıklar için de yetersiz. Bir de betta eklerseniz kavgalar kaçınılmaz olabilir. [/QUOTE] Boyu en fazla 6cm olabilen balıklardan söz ediyoruz değil mi ? Herhangi bir kavga yok.
[QUOTE=WLFcATA]Merhaba bettalar genellikle kendi türlerine karşı saldırgan bir tutum içindedir diğer balıklarla pek ilgilenmezler ancak erkek lepistes gibi ihtişamlı kuyruğu olan balıkları betta sanabilir bunun dışında diğer balıklarla saldırdıklarını görmedim ,ki diğer balıklar bettadan çok daha hızlı yüzebiliyor(betta kuyruğu yüzünden biraz hantal bir balık) betta onlara pek zarar veremez ipimi sağlam kazığa bağlayayım derseniz dışı betta alabilirsiniz[/QUOTE] lepistes beslemiyorum ama söylediğin gibiler şuan. Kimse kimseyi sallamıyor. Beta da kafasına göre takılıyor. Dişi olup olmadığını nasıl anlarım?
[QUOTE=WLFcATA]Merhaba arkadaşlar birkez daha yazayım , bettalar sadece diğer bettalar saldırır bazı istisnalar olabilir bunun dışında ülkemizde betaları katil balık gibi görüyorlar böyle bir durum yok 2 yıldır karma tanklarda betta besledim değil başka balığı yemek saldırdığı bile en fazla bölgesine girip rahatsız eden balıklara onlarda da ısıtma olmadı[/QUOTE] şuan karma tankta uyumlu bir şekilde duruyor. Bir saldırgan tavrını görmedim.
[QUOTE=omersayar]Olacakları söyleyim ilk 2 gün betani çok göremezsin bı yerlerde saklanır bitkilerin vs arasında 3 ila 7 gün arası tanktaki yavru popülasyonu da ciddi azalma olur 1 hafta 1ay arası balıkların çoğunun kuyruklarında başta olmak üzere yaralanmalar olur 1aydan sonra ölümler başlar betanin ağzında can çekişen balıklar gorebilirsin[/QUOTE] Söylediğin tespit doğru değil. 2 gündür akvaryumu izliyorum hiç öyle gizlenme, görünmeme gibi bir durum olmadı. Betanın kendisi yavru zaten hangi balığa nasıl saldırsın o kadar hantallıkla.
Akvaryumuma Beta Balığı Eklemek İstiyorum.
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba ;
karma akvaryum da beta tecrübe ve emek ister ama yapılabilir, ancak canlı doğuranlar ile bayağı sıkıntı olacaktır. Akvaryum hacmi ne kadardı acaba ?[/QUOTE] yaklaşık 50 lt
[QUOTE=emreksk]Lepisteslerim ile çok uyumlu yaşamışlardı 3 hafta boyunca,taki ki lepistesler doğurana kadar.Bütün yavruları beta yemişti.Ertesi gün petshopa iade ettim :)[/QUOTE] bir agaç kovuğunu kendine yer edindi. Arada orada takılıyor. Biri hızlı geçerse yanindan takibe alıyor. Sonra bırakıyor. Genelde kendi halinde. Bakalım ilerleyen günlerde bir sıkıntı yaşayacak mıyım merak ediyorum
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba ;
karma akvaryum da beta tecrübe ve emek ister ama yapılabilir, ancak canlı doğuranlar ile bayağı sıkıntı olacaktır. Akvaryum hacmi ne kadardı acaba ?[/QUOTE] yaklaşık 50 lt
[QUOTE=emreksk]Lepisteslerim ile çok uyumlu yaşamışlardı 3 hafta boyunca,taki ki lepistesler doğurana kadar.Bütün yavruları beta yemişti.Ertesi gün petshopa iade ettim :)[/QUOTE] bir agaç kovuğunu kendine yer edindi. Arada orada takılıyor. Biri hızlı geçerse yanindan takibe alıyor. Sonra bırakıyor. Genelde kendi halinde. Bakalım ilerleyen günlerde bir sıkıntı yaşayacak mıyım merak ediyorum
Akvaryumuma Beta Balığı Eklemek İstiyorum.
[QUOTE=ironself]Her betanin altında bir avcı ruhu yatar dikkat et [/QUOTE]
Hehehe doğrudur.
[QUOTE=ironself]Her betanin altında bir avcı ruhu yatar dikkat et [/QUOTE]
Hehehe doğrudur.
Akvaryumuma Beta Balığı Eklemek İstiyorum.
[QUOTE=enesgunes]Beta kendi türü ile bile anlaşamıyor kardeşim bence koyma imkanın varsa beta için ayrı bir akvaryum kur. Ben öyle bir hata yapmıştım tüm balıklarım telef oldu
[/QUOTE] kılıçkuyruklar ve platiler arasında duruyordu petshopta. Ben de sordum bu tarz bir akvaryumum var sıkıntı çıkar mı diye. Çıksaydı bulunduğu yerdekilerle ilgili bir sıkıntı çıkardı dedi. Bir sorun olmaz dedi. Ben de aldım koydum biraz önce. Şimdilik ortamda bir kavga gürültü yok.
[QUOTE=enesgunes]Beta kendi türü ile bile anlaşamıyor kardeşim bence koyma imkanın varsa beta için ayrı bir akvaryum kur. Ben öyle bir hata yapmıştım tüm balıklarım telef oldu
[/QUOTE] kılıçkuyruklar ve platiler arasında duruyordu petshopta. Ben de sordum bu tarz bir akvaryumum var sıkıntı çıkar mı diye. Çıksaydı bulunduğu yerdekilerle ilgili bir sıkıntı çıkardı dedi. Bir sorun olmaz dedi. Ben de aldım koydum biraz önce. Şimdilik ortamda bir kavga gürültü yok.
Akvaryumuma Beta Balığı Eklemek İstiyorum.
Akvaryumumda 1 moli, 1 kılıçkuyruk, 2 neon, 2 tetrazon, 1 çöpçü ve 1 vatozum var. Bunların arasına bir de beta balığı koyarsam sıkıntı olur mu? Akvaryumum 50lt.
Akvaryumumda 1 moli, 1 kılıçkuyruk, 2 neon, 2 tetrazon, 1 çöpçü ve 1 vatozum var. Bunların arasına bir de beta balığı koyarsam sıkıntı olur mu? Akvaryumum 50lt.
Akvaryumum
Dostum yol yakinken betayı ayır bence. Tehlikeli oluyorlar.
Dostum yol yakinken betayı ayır bence. Tehlikeli oluyorlar.
Molly Balıklarımdan Biri Kötü Durumda
[QUOTE=Emin Gökdere]Akvaryuma sonradan eklenen bir balık önceden varolanlarla sıkıntı yaşar çünkü eskiler kendilerine bir yer edinmiştir. Yeni balık da hem bakteri kültürü konusunda hem de akvaryum ortamı yüzünden sıkıntılar yaşar. Yani savunmasızdır. Kendi balıklarımdan örnek verecek olursam. İki dişi bir erkek full Red lepistesim var. Bir dişi kendine akvaryumun köşesini yer edindi. Oraya yaklaşan bütün balıkları dövüyor. Bir ihtimal daha var eğer dişilerinizden biri gebe ise yakınında başka balık istemez. Ondan dolayı da kavga etmiş olabilirler. Baskın dişi savunmasız bulduğu dişiyi dövmüş olabilir. [/QUOTE] şimdi benim beslediklerim canli doguranlar kategorisine giriyor ve bunlar da öyle köşe kapmaca durumlari pek olmuyor. Herkes istediği yerde takılıyor. Kılıçkuyruğun dişisi gebe ama onda herhangi bir saldırganlık durumu yok. Mollylerden biri baskın evet. Bu durumun sıkıntı yaratabilme ihtimali yüksek. Mollylerin erkeği yok bu arada. Ikisi de dişi
[QUOTE=Emin Gökdere]Akvaryuma sonradan eklenen bir balık önceden varolanlarla sıkıntı yaşar çünkü eskiler kendilerine bir yer edinmiştir. Yeni balık da hem bakteri kültürü konusunda hem de akvaryum ortamı yüzünden sıkıntılar yaşar. Yani savunmasızdır. Kendi balıklarımdan örnek verecek olursam. İki dişi bir erkek full Red lepistesim var. Bir dişi kendine akvaryumun köşesini yer edindi. Oraya yaklaşan bütün balıkları dövüyor. Bir ihtimal daha var eğer dişilerinizden biri gebe ise yakınında başka balık istemez. Ondan dolayı da kavga etmiş olabilirler. Baskın dişi savunmasız bulduğu dişiyi dövmüş olabilir. [/QUOTE] şimdi benim beslediklerim canli doguranlar kategorisine giriyor ve bunlar da öyle köşe kapmaca durumlari pek olmuyor. Herkes istediği yerde takılıyor. Kılıçkuyruğun dişisi gebe ama onda herhangi bir saldırganlık durumu yok. Mollylerden biri baskın evet. Bu durumun sıkıntı yaratabilme ihtimali yüksek. Mollylerin erkeği yok bu arada. Ikisi de dişi
Molly Balıklarımdan Biri Kötü Durumda
[QUOTE=Talha72]Hasta molide yenimi
Yeni balıkların aldığınız poşetlerindeki suyunu akvaryuma dokuyormusunuz[/QUOTE] hayır herşeyi kuralına göre yapıyorum. Diğer molly bu mollye saldirarak yaraladı sadece. Sıkıntı iki molly arasında oldu
[QUOTE=Talha72]Hasta molide yenimi
Yeni balıkların aldığınız poşetlerindeki suyunu akvaryuma dokuyormusunuz[/QUOTE] hayır herşeyi kuralına göre yapıyorum. Diğer molly bu mollye saldirarak yaraladı sadece. Sıkıntı iki molly arasında oldu
SON MESAJLAR
- Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
