ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
atunag23
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
24
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Nisan 2017 21:01
Son Ziyaret:
21 Haziran 2017 13:14
Toplam Mesaj:
52 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tuna
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
30 lt bitkili lepistes
SON 10 MESAJI
Tropehusler Hasta Ne Yapmam Gerekli :(((:(((:(((
[QUOTE=TUGRUL3475]
bu balıklar ıcın bu olcudeki akvaryum idealmı peki
cunku erkek dişileri akvaryumda dolaşmaları icin izin vermiyor onlarda suyun yuzeyınde koşede sıkışıp kalıyorlar.
bu duruma ne yapmalıyım.[/QUOTE]
Bence koloninin büyüklüğüne bağlı kaç erişkin balık var onu tam olarak bilmek gerekir . Daha iyi bilenler cevaplayacaktır ama küçük bi koloni bile olsa 300 litre tam sınırda kalır bana göre . Söylede bi durum var tropheus gibi bölgeci canlılarda akvaryumun litresiyli birlikte boyu (uzunluguda önemlidir) . Baskın erkek 50-80 cmlik alanı bölge olarak sahiplenir . Geri kalan balıklara en fazla 70 cmlik bir alan (akvaryumun uzunlugunu bilmiyorum 120cm diye farzediyorum) kalırki buda 7-8 balık için ( en asgari şartlarda canlı sayısından hesapladım ) yetersiz . Yaşarlar yasamasına ama buna yasamak denirse. 1 metrelik akvaryumda kalıp saglıklı olan balıklarıda gördüm o da ayrı mesele .
[QUOTE=TUGRUL3475]
bu balıklar ıcın bu olcudeki akvaryum idealmı peki
cunku erkek dişileri akvaryumda dolaşmaları icin izin vermiyor onlarda suyun yuzeyınde koşede sıkışıp kalıyorlar.
bu duruma ne yapmalıyım.[/QUOTE]
Bence koloninin büyüklüğüne bağlı kaç erişkin balık var onu tam olarak bilmek gerekir . Daha iyi bilenler cevaplayacaktır ama küçük bi koloni bile olsa 300 litre tam sınırda kalır bana göre . Söylede bi durum var tropheus gibi bölgeci canlılarda akvaryumun litresiyli birlikte boyu (uzunluguda önemlidir) . Baskın erkek 50-80 cmlik alanı bölge olarak sahiplenir . Geri kalan balıklara en fazla 70 cmlik bir alan (akvaryumun uzunlugunu bilmiyorum 120cm diye farzediyorum) kalırki buda 7-8 balık için ( en asgari şartlarda canlı sayısından hesapladım ) yetersiz . Yaşarlar yasamasına ama buna yasamak denirse. 1 metrelik akvaryumda kalıp saglıklı olan balıklarıda gördüm o da ayrı mesele .
Chipimbi Akvaryumu
[QUOTE=erten][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/98024/090620171058421.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam merhabalar . Akvaryumunuz güzel maşallah . Merakla gelişmeleri takip ediyorum lakin aklıma takılan bi soru var . Akvaryumun yosunlanmasını neden bu kadar çok istediginizi öğrenebilir miyim . Tropheuslar tasların üzerindeki yosunları tüketirler ama bu kadarı görüntü kirliligi oluşturmuyor mu ? [:?]
[QUOTE=erten][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/98024/090620171058421.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam merhabalar . Akvaryumunuz güzel maşallah . Merakla gelişmeleri takip ediyorum lakin aklıma takılan bi soru var . Akvaryumun yosunlanmasını neden bu kadar çok istediginizi öğrenebilir miyim . Tropheuslar tasların üzerindeki yosunları tüketirler ama bu kadarı görüntü kirliligi oluşturmuyor mu ? [:?]
İç Filtremi Tepe Filtremi
Hocam selamlar. Tepe filtre hem görüntü olarak olsun hemde daha sessiz olmasıyla . Öte yandan iç filtre dediğimiz şey pek temizlik yapmaz sadece yararlı bakterilerin tutunabilecegi alanları vardır ki bu alanları cok kısıtlıdır ( bazılarında yok bile) sadece tanka oksijen saglar . Öte yandan şelale tepe filtre , bir dış filtre kadar olmasada temizlik yapar . İyi malzemelerle donatmaktan bahsetmissiniz içine ne kadar malzeme alabilir ki . Bence siz tepe filtreye 30-40 tl verene kadar 60 tl verip küçük sunsun dış filtre alın . Hem akvaryumdaki görüntüyü bozmaz hemde kafanız rahat eder.
Hocam selamlar. Tepe filtre hem görüntü olarak olsun hemde daha sessiz olmasıyla . Öte yandan iç filtre dediğimiz şey pek temizlik yapmaz sadece yararlı bakterilerin tutunabilecegi alanları vardır ki bu alanları cok kısıtlıdır ( bazılarında yok bile) sadece tanka oksijen saglar . Öte yandan şelale tepe filtre , bir dış filtre kadar olmasada temizlik yapar . İyi malzemelerle donatmaktan bahsetmissiniz içine ne kadar malzeme alabilir ki . Bence siz tepe filtreye 30-40 tl verene kadar 60 tl verip küçük sunsun dış filtre alın . Hem akvaryumdaki görüntüyü bozmaz hemde kafanız rahat eder.
30x30x30 Nano Tank Dsm
[QUOTE=bariscaliskan][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178953/280520172147551.jpg[/IMG]
Sıkılarak, bunalarak ve sabırsızca geçen 20 günlük fısfıslama sürecinin ardından güncelleme yapma vakti geldi diye düşündüm. Bugün başımın belası yatay kayayı çıkardım, hazır kumu eşelemeye başlamışken olası bir strafor havalanması durumu yaşanmaması için ön kısımda bulunan straforları da akvaryumdan çıkardım. Taban bitkisi olarak cuba düşünüyordum fakat nispeten daha kolay olan monte carlo siparişini de bugün verdim, sanırım salı günü ulaşmış olur. Fısfıslamadan dolayı su seviyesi epey artmıştı, kayayı çıkarırken büyük umutlarla tutunmasını beklediğim fissidens mosslar tamamen suyun içinde yüzüyordu. Umarım uyguladığım basınçtan ötürü olmuştur, 1-2 gün sonra suyu dolduracağım 20 gün boyunca bıkmadan usanmadan hiç bir gelişim dahi görmediğim mossların su içinde yüzüyör oluşuna kalbim dayanmaz[:D]
Aklıma takılan birkaç soru var yardımcı olursanız sevinirim.
1- Suyu doldurduktan 4-5 gün sonra yosun ekibini eklemeyi düşünüyorum. 2 adet otocinclus affinis ve 2 adet nerite salyangoz olmak üzere. Zaten emanet duran mossları rahatsız ederler mi? Mosslar tam olarak tutunmadan yosun ekibi eklememeli miyim? Neriteyi 1 adet koy 1 tane de "şundan" koy diyebileceğiniz sae hariç başka bir canlı var mı?
2-Final yaptıktan sonra tür olarak ne besleyeceğim konusunda çok kararsızım. Biraz nadir bir tür olsun istiyorum ama hacmimin bunun için çok kısıtlı olduğunun farkındayım. Bir yanım diyor ki 40 tane kiraz karides doldur, sadece yakından incelemesi bile çok zevkli. Diğer yanım diyor ki 1 çift killifish besle fakat onun içinde tankın üstünü kapatma şansım yok, ilk akşamdan hemen dışarı atlamasınlar. Son yanım da sizlerden biraz daha farklı biraz daha nadir bir tür tavsiyesi bekliyor. [:)][/QUOTE]
Hocam elinize saglık kaya figürleri çok güzel . Canlı tavsiyesi için ilk önerim karidesler ama 1e3 dişi full red lepistes düşünebilirsiniz hem göze hitap ediyor hemde özel bi tür . Akvaryumun ölçüleri bilmiyorum , 30x30x30 oldugunu varsayarak 27 litre olan hacmin yaklasık 10 litresini( belki daha fazla ) kum tas dekor kaplıyor . Bence karidesler daha uygun olacaktır [:)]
[QUOTE=bariscaliskan][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178953/280520172147551.jpg[/IMG]
Sıkılarak, bunalarak ve sabırsızca geçen 20 günlük fısfıslama sürecinin ardından güncelleme yapma vakti geldi diye düşündüm. Bugün başımın belası yatay kayayı çıkardım, hazır kumu eşelemeye başlamışken olası bir strafor havalanması durumu yaşanmaması için ön kısımda bulunan straforları da akvaryumdan çıkardım. Taban bitkisi olarak cuba düşünüyordum fakat nispeten daha kolay olan monte carlo siparişini de bugün verdim, sanırım salı günü ulaşmış olur. Fısfıslamadan dolayı su seviyesi epey artmıştı, kayayı çıkarırken büyük umutlarla tutunmasını beklediğim fissidens mosslar tamamen suyun içinde yüzüyordu. Umarım uyguladığım basınçtan ötürü olmuştur, 1-2 gün sonra suyu dolduracağım 20 gün boyunca bıkmadan usanmadan hiç bir gelişim dahi görmediğim mossların su içinde yüzüyör oluşuna kalbim dayanmaz[:D]
Aklıma takılan birkaç soru var yardımcı olursanız sevinirim.
1- Suyu doldurduktan 4-5 gün sonra yosun ekibini eklemeyi düşünüyorum. 2 adet otocinclus affinis ve 2 adet nerite salyangoz olmak üzere. Zaten emanet duran mossları rahatsız ederler mi? Mosslar tam olarak tutunmadan yosun ekibi eklememeli miyim? Neriteyi 1 adet koy 1 tane de "şundan" koy diyebileceğiniz sae hariç başka bir canlı var mı?
2-Final yaptıktan sonra tür olarak ne besleyeceğim konusunda çok kararsızım. Biraz nadir bir tür olsun istiyorum ama hacmimin bunun için çok kısıtlı olduğunun farkındayım. Bir yanım diyor ki 40 tane kiraz karides doldur, sadece yakından incelemesi bile çok zevkli. Diğer yanım diyor ki 1 çift killifish besle fakat onun içinde tankın üstünü kapatma şansım yok, ilk akşamdan hemen dışarı atlamasınlar. Son yanım da sizlerden biraz daha farklı biraz daha nadir bir tür tavsiyesi bekliyor. [:)][/QUOTE]
Hocam elinize saglık kaya figürleri çok güzel . Canlı tavsiyesi için ilk önerim karidesler ama 1e3 dişi full red lepistes düşünebilirsiniz hem göze hitap ediyor hemde özel bi tür . Akvaryumun ölçüleri bilmiyorum , 30x30x30 oldugunu varsayarak 27 litre olan hacmin yaklasık 10 litresini( belki daha fazla ) kum tas dekor kaplıyor . Bence karidesler daha uygun olacaktır [:)]
Tohumdan Bitkili Kurulumu
Hocam paketi veya linki felan elinizde mevcut mu bende sipariş etmek istiyorum. Bu arada cok güzel olmuslar emeginize saglık
Hocam paketi veya linki felan elinizde mevcut mu bende sipariş etmek istiyorum. Bu arada cok güzel olmuslar emeginize saglık
Acemi Low Tech
[QUOTE=Ahmet3422]Bulunduğunuz yer olarak istanbul görünüyor istanbulda çoğu semtte bitki satan yerler var siz hangi semttesiniz?[/QUOTE]
Şimdi farkettim ya ben girmedim yada yanlıs girmişim
[QUOTE=Ahmet3422]Bulunduğunuz yer olarak istanbul görünüyor istanbulda çoğu semtte bitki satan yerler var siz hangi semttesiniz?[/QUOTE]
Şimdi farkettim ya ben girmedim yada yanlıs girmişim
Acemi Low Tech
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196322/230520171634461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196322/230520171635171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196322/230520171635511.jpg[/IMG]
30x35x30
Tankın yaşı : 9 gün
Bitkli türleri : Taban micra , gül ve tütün (diğerinin ismini bilmiyorum )
Zemin : Hagen kum 3-4cm
Filtrasyon : Dophin şelale filtre ( su tahliye kısmına elyaf doladım daha fazla mekanik temizlik olsun diye )
Canlılar : 3 erkek 5 dişi lepistes
(Isıtıcı kullanmadım soguk bi yerde yasadıgım için kombi sürekli yanıyor evin içi sabit 27-28 derece )
Isıklandırma : 3 lü power led
Arkadaslar hali hazırda hazırlığı içinde bulunduğum ciklet akvaryumum var . Ama forumdaki nano bitkili akvaryumlarda son zamanlarda cok ilgimi çekmeye basladı. Dayanamadım deniyim dedim . Demez olaydım . Bulundugum şehirde hagen kum bulamadım internetten sipariş ettim . Bitki için ise bulunan bütün petshopları gezdim heryerde bitkiler yosunlu berbat haldelerdi . Bu aldıgım bitkileri de ben adam ettim . Özellikle gül baya iyileşti yeni sürgünler vermeye basladı . Micranın tohumunu bulamadım . Akvaryumcu budayıp verdi bana 1-2 cm kumun altına diktim ama pek emin değilim . Kısacası hiç bişey yolunda gitmedi . Görüntü olarak da pek içime sinmedi . Olsun sonucta tecrübe olur denemek lazım. Bos bi zamanımda kurup yeniden düzenlicem . Bitki bulamıyorum ama . Sizce internetten bitki alınır mı ? Alınır ise nereden almalıyım . Her türlü yorum görüş ve tavsiyelerinizi bekliyorum hayırlı günler .[:)][EDIT]atunag23,2017-05-23 16:56:44[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196322/230520171634461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196322/230520171635171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196322/230520171635511.jpg[/IMG]
30x35x30
Tankın yaşı : 9 gün
Bitkli türleri : Taban micra , gül ve tütün (diğerinin ismini bilmiyorum )
Zemin : Hagen kum 3-4cm
Filtrasyon : Dophin şelale filtre ( su tahliye kısmına elyaf doladım daha fazla mekanik temizlik olsun diye )
Canlılar : 3 erkek 5 dişi lepistes
(Isıtıcı kullanmadım soguk bi yerde yasadıgım için kombi sürekli yanıyor evin içi sabit 27-28 derece )
Isıklandırma : 3 lü power led
Arkadaslar hali hazırda hazırlığı içinde bulunduğum ciklet akvaryumum var . Ama forumdaki nano bitkili akvaryumlarda son zamanlarda cok ilgimi çekmeye basladı. Dayanamadım deniyim dedim . Demez olaydım . Bulundugum şehirde hagen kum bulamadım internetten sipariş ettim . Bitki için ise bulunan bütün petshopları gezdim heryerde bitkiler yosunlu berbat haldelerdi . Bu aldıgım bitkileri de ben adam ettim . Özellikle gül baya iyileşti yeni sürgünler vermeye basladı . Micranın tohumunu bulamadım . Akvaryumcu budayıp verdi bana 1-2 cm kumun altına diktim ama pek emin değilim . Kısacası hiç bişey yolunda gitmedi . Görüntü olarak da pek içime sinmedi . Olsun sonucta tecrübe olur denemek lazım. Bos bi zamanımda kurup yeniden düzenlicem . Bitki bulamıyorum ama . Sizce internetten bitki alınır mı ? Alınır ise nereden almalıyım . Her türlü yorum görüş ve tavsiyelerinizi bekliyorum hayırlı günler .[:)][EDIT]atunag23,2017-05-23 16:56:44[/EDIT]
Artik zamani geldi.. 120x60x45
[QUOTE=Mvural]
Güncel görsel hd izlemeyi unutmayın...
[VID]https://youtu.be/WdINRlZPMLA[/VID]
Resimler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177675/030320172345071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177675/030320172345451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177675/030320172346161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177675/030320172347141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177675/030320172347451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177675/030320172348201.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam sunu karsınına geçip çay içmek inanılmaz bi haz olmalı maşallah [:iyi:]
[QUOTE=Mvural]
Güncel görsel hd izlemeyi unutmayın...
[VID]https://youtu.be/WdINRlZPMLA[/VID]
Resimler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177675/030320172345071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177675/030320172345451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177675/030320172346161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177675/030320172347141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177675/030320172347451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177675/030320172348201.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam sunu karsınına geçip çay içmek inanılmaz bi haz olmalı maşallah [:iyi:]
Yeni Bir Heyecan
Hocam selamlar cok güzel kurulum olmus Masallah. Arka fonu siyah yapsanız hem derinlik katar hemde bitkileri daha net secebilirsiniz diye düşünüyorum ama yinede sizin fikriniz zevkler ve renkler olayı [:)]
Hocam selamlar cok güzel kurulum olmus Masallah. Arka fonu siyah yapsanız hem derinlik katar hemde bitkileri daha net secebilirsiniz diye düşünüyorum ama yinede sizin fikriniz zevkler ve renkler olayı [:)]
Akvaryum Suyu Kirli
[QUOTE=Bekir51]Aqutan ve nitrivect ne demek [/QUOTE]
Yararlı bakteri kültürüdür . Akvaryumcuya gidip yararlı bakteri kültürü veya sera bionitrivec dersen anlar
[QUOTE=Bekir51]Aqutan ve nitrivect ne demek [/QUOTE]
Yararlı bakteri kültürüdür . Akvaryumcuya gidip yararlı bakteri kültürü veya sera bionitrivec dersen anlar
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
