ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Semih1988
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
18
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Mart 2017 05:41
Son Ziyaret:
29 Mayıs 2017 03:56
Toplam Mesaj:
35 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Semih Boz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
yeni
SON 10 MESAJI
Hydor Prime 20 Dış Filtre.
Hepinize çok teşekkür ederim böyle bir çok Hydor kullanıcısını bir arada görmek beni mutlu etti ) keza sayılı konu var forumda Hydor filtreler hakkında ve güncel değil.
Erhan bey sizede ayrıca çok teşekkür ederim bir hatadan kurtardığınız için beni. Musluk vanasını kesinlikle kısmayacağım.
Debiyi nasıl azaltabilirim o halde size söylemeyi unuttuğum bir nokta oldu arkadaşlar Jbl inline dfizör de satın almıştım bu aparatta mutlaka Debiyi düşürecektir değil mi ? Dezavantajı işime yarayabilir
co2 tüp de edindim. fazla akıntının/oksijenin co2 ye ve bitkilere olumsuz etki yaptığını biliyorum
Söylediğiniz sıralamayı dikkate alacağım şuan seramik halka yok elimde ilk yorumumdaki resimdeki Substrate üründen kullacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/270420171508341.jpg[/IMG]
[QUOTE=emirhancakir]Prime 30 kullanıcısı olarak yorum yapayım. 1 yıldan fazla oldu alalı. Hiç bir sorun yaşatmadı bana şu ana dek. Suyu cam gibi pırıl pırıl yapıyor. Debi ölçümü her zaman yapıyorum. Elyaflar tıkandığında 650-700 lere düşüyor 2 ay sonra. Genel bir bakım ve temizlikle tekrardan üzerinde yazan 900L/H yi alabiliyorsunuz. Benim aldığımda içi tamamen doluydu. Aktif karbon, seramik, elyaflar vs.. artı yedekleri vardı. Debisi düşmüyor pislenmedikçe. Ses olarak cidden hiç duyulmuyor sesi. Hayırlı olsun, güle güle kullanın. Bir Atman, Tetra dan çok daha iyi bir dış filtre olduğundan emin olabilirsiniz. Düşnürseniz Hydor'un çok kaliteli farklı ürünleri de var. Dış filtre hortum arası ısıtıcı, kablo şeklinde ısıtıcı, dalga motorları vs... Güzel bir marka, tanıştığıma hiç pişman olmadım [:)][/QUOTE]
Teşekkürler Emirhan bey gerçekten de çok kaliteli bir malzemesi var bu dış filtrelerin PTS plastik diye bir malzemeden üretiliyormuş. Genel anlamdada Kaliteli Hydor markası (italyan) merak etmeyin hocam düşündüm ısıtıcım da yine Hydor 100w aldım ) Prime 20 Filtreyi medya paketli diye aldım içinden yalnızca aktif kömür çıktı substrate,i kendim aldım Prime 30 ya sizinki o modele özel bir durum olabilir.[EDIT]Semih1988,2017-04-30 03:52:40[/EDIT]
Hepinize çok teşekkür ederim böyle bir çok Hydor kullanıcısını bir arada görmek beni mutlu etti ) keza sayılı konu var forumda Hydor filtreler hakkında ve güncel değil.
Erhan bey sizede ayrıca çok teşekkür ederim bir hatadan kurtardığınız için beni. Musluk vanasını kesinlikle kısmayacağım.
Debiyi nasıl azaltabilirim o halde size söylemeyi unuttuğum bir nokta oldu arkadaşlar Jbl inline dfizör de satın almıştım bu aparatta mutlaka Debiyi düşürecektir değil mi ? Dezavantajı işime yarayabilir
co2 tüp de edindim. fazla akıntının/oksijenin co2 ye ve bitkilere olumsuz etki yaptığını biliyorum
Söylediğiniz sıralamayı dikkate alacağım şuan seramik halka yok elimde ilk yorumumdaki resimdeki Substrate üründen kullacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/270420171508341.jpg[/IMG]
[QUOTE=emirhancakir]Prime 30 kullanıcısı olarak yorum yapayım. 1 yıldan fazla oldu alalı. Hiç bir sorun yaşatmadı bana şu ana dek. Suyu cam gibi pırıl pırıl yapıyor. Debi ölçümü her zaman yapıyorum. Elyaflar tıkandığında 650-700 lere düşüyor 2 ay sonra. Genel bir bakım ve temizlikle tekrardan üzerinde yazan 900L/H yi alabiliyorsunuz. Benim aldığımda içi tamamen doluydu. Aktif karbon, seramik, elyaflar vs.. artı yedekleri vardı. Debisi düşmüyor pislenmedikçe. Ses olarak cidden hiç duyulmuyor sesi. Hayırlı olsun, güle güle kullanın. Bir Atman, Tetra dan çok daha iyi bir dış filtre olduğundan emin olabilirsiniz. Düşnürseniz Hydor'un çok kaliteli farklı ürünleri de var. Dış filtre hortum arası ısıtıcı, kablo şeklinde ısıtıcı, dalga motorları vs... Güzel bir marka, tanıştığıma hiç pişman olmadım [:)][/QUOTE]
Teşekkürler Emirhan bey gerçekten de çok kaliteli bir malzemesi var bu dış filtrelerin PTS plastik diye bir malzemeden üretiliyormuş. Genel anlamdada Kaliteli Hydor markası (italyan) merak etmeyin hocam düşündüm ısıtıcım da yine Hydor 100w aldım ) Prime 20 Filtreyi medya paketli diye aldım içinden yalnızca aktif kömür çıktı substrate,i kendim aldım Prime 30 ya sizinki o modele özel bir durum olabilir.[EDIT]Semih1988,2017-04-30 03:52:40[/EDIT]
Hydor Prime 20 Dış Filtre.
Hepinize Merhaba ,Arkadaşlar benim bitkili ilk kurulum için herşey hazır neredeyse ama hala kurmadım son bir eksiğim kaldı.. Kadir Bey Sizin 170 LT tankınızı Pırıl,pırıl yaptıysa Prime 20, benim 49 Lt Nanoyu uçurur herhalde) Şaka bir yana bu filtrenin debisi 50 lt' tanka çok fazla gelecek. Aslında bunu biliyordum alırken ama İleride belki büyük tanka geçerim mantığıyla büyük tercih etmiştim. Hem Forumda bir çok konudan da okudum ki hemen, hemen tüm filtreler (malzeme dolu haliyle) üzerinde yazan debinin yarısını veriyormuş. Ayrıca debiyi düşürmek için musluk ayarından kısarak ve şelale filtre kullanarak debi şiddetini azaltabilirmişim. Ve merak ettiğim bu filtre aşağıdan yukarı doğrumu suyu temizliyor ?
Ürünün içinden çıkanlar şunlar .. kalın biyolojik sünger, 4 adet elyaf, aktif kömür, ve birde aktif kömürü koymak için kese/torba.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/270420170258451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/270420170259321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/270420170302041.jpg[/IMG]
Ayrıca dış filtreyi sipariş ettiğim siteden öyle bir anlık heyecanla 1000 ml. Substrate Sipariş etmiştim kalitesi tartışılır kendi markaları ilk etapda iş görürmü görmezmi onunda resmini paylaşayım bir bakın Arkadaşlar bitince daha iyisini alacağım eheim substrat vs gibi. Ürünün üzerinde abartılı şeyler yazsada bir arkadaş bu Substrate'in çok fazla gözeneği olmadığını söyledi (belki resimde belli olmamıştır gözenekler.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/230420172310491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/230420172310521.jpg[/IMG]
[EDIT]Semih1988,2017-04-27 05:18:42[/EDIT]
Hepinize Merhaba ,Arkadaşlar benim bitkili ilk kurulum için herşey hazır neredeyse ama hala kurmadım son bir eksiğim kaldı.. Kadir Bey Sizin 170 LT tankınızı Pırıl,pırıl yaptıysa Prime 20, benim 49 Lt Nanoyu uçurur herhalde) Şaka bir yana bu filtrenin debisi 50 lt' tanka çok fazla gelecek. Aslında bunu biliyordum alırken ama İleride belki büyük tanka geçerim mantığıyla büyük tercih etmiştim. Hem Forumda bir çok konudan da okudum ki hemen, hemen tüm filtreler (malzeme dolu haliyle) üzerinde yazan debinin yarısını veriyormuş. Ayrıca debiyi düşürmek için musluk ayarından kısarak ve şelale filtre kullanarak debi şiddetini azaltabilirmişim. Ve merak ettiğim bu filtre aşağıdan yukarı doğrumu suyu temizliyor ?
Ürünün içinden çıkanlar şunlar .. kalın biyolojik sünger, 4 adet elyaf, aktif kömür, ve birde aktif kömürü koymak için kese/torba.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/270420170258451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/270420170259321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/270420170302041.jpg[/IMG]
Ayrıca dış filtreyi sipariş ettiğim siteden öyle bir anlık heyecanla 1000 ml. Substrate Sipariş etmiştim kalitesi tartışılır kendi markaları ilk etapda iş görürmü görmezmi onunda resmini paylaşayım bir bakın Arkadaşlar bitince daha iyisini alacağım eheim substrat vs gibi. Ürünün üzerinde abartılı şeyler yazsada bir arkadaş bu Substrate'in çok fazla gözeneği olmadığını söyledi (belki resimde belli olmamıştır gözenekler.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/230420172310491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/230420172310521.jpg[/IMG]
[EDIT]Semih1988,2017-04-27 05:18:42[/EDIT]
İlanlar Açılmıyor
bilgisayardanda bağalanırken girmiyor veya yavaş işliyor site zenmate kurup üyelik yapın ücretsiz
https://chrome.google.com/webstore/detail/zenmate-vpn-best-cyber-se/fdcgdnkidjaadafnichfpabhfomcebme?hl=tr
bilgisayardanda bağalanırken girmiyor veya yavaş işliyor site zenmate kurup üyelik yapın ücretsiz
https://chrome.google.com/webstore/detail/zenmate-vpn-best-cyber-se/fdcgdnkidjaadafnichfpabhfomcebme?hl=tr
55x55x50 Kup Akvaryum Kurulum.
[QUOTE=qpars][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193474/300320172257181.jpg[/IMG]
Hava taşı ve su içi kırmızı led için zemin tabanına montajı yaptım.[/QUOTE]
Kurulumunuz hayırlı olsun bende kuracağım yakında ama hazır değilim şuan ) Tabandaki teli merak ettim hava taşını ve ledi bağladığınız nerden aldınız sert bir mataryal midir tam olarak işlevi nedir dekorda kullanılan taşların zemine zarar vermesini mi engelliyor yalnızca ? [EDIT]Semih1988,2017-04-15 03:49:23[/EDIT]
[QUOTE=qpars][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193474/300320172257181.jpg[/IMG]
Hava taşı ve su içi kırmızı led için zemin tabanına montajı yaptım.[/QUOTE]
Kurulumunuz hayırlı olsun bende kuracağım yakında ama hazır değilim şuan ) Tabandaki teli merak ettim hava taşını ve ledi bağladığınız nerden aldınız sert bir mataryal midir tam olarak işlevi nedir dekorda kullanılan taşların zemine zarar vermesini mi engelliyor yalnızca ? [EDIT]Semih1988,2017-04-15 03:49:23[/EDIT]
36Watt 4 pinli Osram Dulux L - Yer sıkıntısına son
40 cm Nano için lazım banada güncel bir PLL konusu lazım forumda.
40 cm Nano için lazım banada güncel bir PLL konusu lazım forumda.
50 Lt İçin Co2 Önerisi
[QUOTE=Kuasar4]Merhaba, küçük tanklar için sprey tüplü sistemler geçici olarak kullanılabilir , ama mayalı sistemden memnun kalmadıgınız için bununda sizi tatmin edecegini sanmıyorum .Bana kalırsa yakınınızda bir yangın söndürme firmasına gidip 2lt veya 3 lt gibi bir co2 tüpü alıp rahatınıza bakın .Hem ileride akvaryum genişletmek istediginizde çok rahat olursunuz .Ben 2.el 8 lt. lik tüpü dolu bir şekilde 100 tl ye aldım yaklaşık 1.5 sene götürecegini tahmin ediyorum .[:)][/QUOTE]
Cidden yangın tüpü işi yapan yerlerde olurmu co2 ' tüpü Yangın söndürme cihazları dolumu ve satışı yapan bir samimi tanıdığım var ) ondan merak ettim
[QUOTE=Kuasar4]Merhaba, küçük tanklar için sprey tüplü sistemler geçici olarak kullanılabilir , ama mayalı sistemden memnun kalmadıgınız için bununda sizi tatmin edecegini sanmıyorum .Bana kalırsa yakınınızda bir yangın söndürme firmasına gidip 2lt veya 3 lt gibi bir co2 tüpü alıp rahatınıza bakın .Hem ileride akvaryum genişletmek istediginizde çok rahat olursunuz .Ben 2.el 8 lt. lik tüpü dolu bir şekilde 100 tl ye aldım yaklaşık 1.5 sene götürecegini tahmin ediyorum .[:)][/QUOTE]
Cidden yangın tüpü işi yapan yerlerde olurmu co2 ' tüpü Yangın söndürme cihazları dolumu ve satışı yapan bir samimi tanıdığım var ) ondan merak ettim
Hydor Prime 20 Dış Filtre.
Dün itibariyle elime ulaştı Prime 20 dediğiniz sıra ile dizilim yapacağım becerebilirsem artık )
Dün itibariyle elime ulaştı Prime 20 dediğiniz sıra ile dizilim yapacağım becerebilirsem artık )
Bitkili Nano
Yeni güncel fotoğraflar da gelmiş çok iyi gelişmeye devam abi başarılı gidiyor tüplü sistemede geçince çok daha iyi ilerlemeler kaydedeceğine inanıyorum ) benim malzemeler de dış filtre,ısıtıcı, dış filtre için substrat,derece ,..elime ulaştı akvaryum da yarın hazır büyük ihtimal İyi Hobiler abi ) )
Yeni güncel fotoğraflar da gelmiş çok iyi gelişmeye devam abi başarılı gidiyor tüplü sistemede geçince çok daha iyi ilerlemeler kaydedeceğine inanıyorum ) benim malzemeler de dış filtre,ısıtıcı, dış filtre için substrat,derece ,..elime ulaştı akvaryum da yarın hazır büyük ihtimal İyi Hobiler abi ) )
Reeflowers Backteria Feeder
Kıvamının seraya göre daha yoğun fiyatınında daha uygun oluşundan dolayı İlk kurulum yapacağım akvaryumum için düşündüğüm bu ürünü (bacteria feeder'ın) Nitrivec ile benzer olup olmadığını '' Facebook sayfalarından kendilerine sordum Bakteri kültürü biliyordum bende Sağolsunlar .. epey açıkladılar.. net değil gibi cevapları..
Merhaba, doğrudur ürün bir bakteri kültürü değil, bakteri besleyicidir. Biz de ürün açıklamalarında kültür özelliğinden değil, besin özelliğinden bahsediyoruz. Ürünle ilgili açıklama isteyenlere de aynı şekilde açıklıyoruz. Ancak genellikle konuşma arasında karşı taraf ürüne basitçe bakteri kültürü diyebildiği için bizim de düzeltme ihtiyacı duymadığımız veya gözümüzden kaçabildiği zamanlar oluyor. Sizinle yazışmamızda da bakteri kültürü ürününüzden aldım demişsiniz, haklısınız. Ancak ürün kullanım amacı bakımından kültür ile aynıdır. İşlev bakımından ise kültüre oldukça yakındır. En önemli farkı yeterli bakteri oluşumunun kültüre göre daha yavaş meydana gelmesidir. Ancak hiç bakteri ürünü (kültür veya besin) kullanılmadan kurulan tanklara göre oldukça etkilidir. Saygılarımızla,
1 Hafta kadar dinlendirilmiş su ile ilk kurulum yapmak istediğimde ürünü kullanma sonucu balık ne zaman eklenebilir )serada 4-24 saat içerisinde)
Bu durum aslında sisteme göre oldukça değişiklik gösterebilir. Filtrasyonun gücü ve özelliği, taban malzemesi, beslenecek türler, su değişim miktar ve sıklığı vb. bu sürece belirgin şekilde etki eder. Ürünle birlikte ortalama 2-3 haftalık bir peryodu geçirmeniz; belki ilk hafta sonrası çok az sayıda bir iki dayanıklı balık türü ile başlamanız uygun olur. Bu konuda en doğru ve net uygulama amonyak/amonyum (NH3/NH4) ve nitrit (NO2) testleri edinip haftada bir test yaparak her iki bileşiğin de suda zehirli olmayacak seviyelerde (bu seviyeler ilgili testlerin skalalarında verilmiştir) azaldığını görene kadar fazla balık eklemesi yapmamaktır. Saygılarımızla,
[EDIT]Semih1988,2017-03-18 06:44:57[/EDIT]
Kıvamının seraya göre daha yoğun fiyatınında daha uygun oluşundan dolayı İlk kurulum yapacağım akvaryumum için düşündüğüm bu ürünü (bacteria feeder'ın) Nitrivec ile benzer olup olmadığını '' Facebook sayfalarından kendilerine sordum Bakteri kültürü biliyordum bende Sağolsunlar .. epey açıkladılar.. net değil gibi cevapları..
Merhaba, doğrudur ürün bir bakteri kültürü değil, bakteri besleyicidir. Biz de ürün açıklamalarında kültür özelliğinden değil, besin özelliğinden bahsediyoruz. Ürünle ilgili açıklama isteyenlere de aynı şekilde açıklıyoruz. Ancak genellikle konuşma arasında karşı taraf ürüne basitçe bakteri kültürü diyebildiği için bizim de düzeltme ihtiyacı duymadığımız veya gözümüzden kaçabildiği zamanlar oluyor. Sizinle yazışmamızda da bakteri kültürü ürününüzden aldım demişsiniz, haklısınız. Ancak ürün kullanım amacı bakımından kültür ile aynıdır. İşlev bakımından ise kültüre oldukça yakındır. En önemli farkı yeterli bakteri oluşumunun kültüre göre daha yavaş meydana gelmesidir. Ancak hiç bakteri ürünü (kültür veya besin) kullanılmadan kurulan tanklara göre oldukça etkilidir. Saygılarımızla,
1 Hafta kadar dinlendirilmiş su ile ilk kurulum yapmak istediğimde ürünü kullanma sonucu balık ne zaman eklenebilir )serada 4-24 saat içerisinde)
Bu durum aslında sisteme göre oldukça değişiklik gösterebilir. Filtrasyonun gücü ve özelliği, taban malzemesi, beslenecek türler, su değişim miktar ve sıklığı vb. bu sürece belirgin şekilde etki eder. Ürünle birlikte ortalama 2-3 haftalık bir peryodu geçirmeniz; belki ilk hafta sonrası çok az sayıda bir iki dayanıklı balık türü ile başlamanız uygun olur. Bu konuda en doğru ve net uygulama amonyak/amonyum (NH3/NH4) ve nitrit (NO2) testleri edinip haftada bir test yaparak her iki bileşiğin de suda zehirli olmayacak seviyelerde (bu seviyeler ilgili testlerin skalalarında verilmiştir) azaldığını görene kadar fazla balık eklemesi yapmamaktır. Saygılarımızla,
[EDIT]Semih1988,2017-03-18 06:44:57[/EDIT]
hızlıal.com hagen kum
Hagen diye anılan Kumu almadan Forumda bir çok konu okudum arkadaşlar yine sonuç ; Aqua Deco, bu Orjinal üründen 5 kg olarak aşağıdaki linkten sipariş verdim ve 25 Kg çuvalın üzerinde üzerinde Aqua deco/Marina diyede yazıyormuş doğrulamak için resim de istedim bana ulaşınca buraya ekleyeceğim
http://www.akvaryummarketi.com/Hagen-Siyah-Kum-5-Kg,PR-2285.html
Gözeneklerin ve Parlaklığının ayrıntılı göründüğü bir Fotoğraf.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/180320170446331.jpg[/IMG][EDIT]Semih1988,2017-03-18 04:49:08[/EDIT]
Hagen diye anılan Kumu almadan Forumda bir çok konu okudum arkadaşlar yine sonuç ; Aqua Deco, bu Orjinal üründen 5 kg olarak aşağıdaki linkten sipariş verdim ve 25 Kg çuvalın üzerinde üzerinde Aqua deco/Marina diyede yazıyormuş doğrulamak için resim de istedim bana ulaşınca buraya ekleyeceğim
http://www.akvaryummarketi.com/Hagen-Siyah-Kum-5-Kg,PR-2285.html
Gözeneklerin ve Parlaklığının ayrıntılı göründüğü bir Fotoğraf.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/180320170446331.jpg[/IMG][EDIT]Semih1988,2017-03-18 04:49:08[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
