ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
desperadoo
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Aralık 2016 15:31
Son Ziyaret:
17 Temmuz 2017 13:26
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
fatih mesut
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Acemi Akvaryumcu
SON 9 MESAJI
3 Boyutlu Akvaryum Fonu Emeğime Değdi
[QUOTE=semelam75]Her zaman doğallıktan yana oldum. Akvaryumunuz sizin zevkinizi yansıtıyor ama; testi, plastik bitki pek gitmemiş, madem bir fon oluşturmuşsunuz(bence fon gerçekten hoş olmuş, ellerinize sağlık) fondaki kaya görünümüne benzer kayalar kullanarak(arkaya kaya yığılacak ) bir bütünlük yaratılabilir. Su değerlerinden çok etkilenmeyen, arkaya ekilmiş amazon hançeri de kesinlikle güzel bir fikir bence. Forumu okudum ama balıklarınızın cinsini anlayamadım. Bence ciklet güzel gider bu tasarıma. akvaryumda kök gördüm onuda çıkarırsanız daha doğal olur. Naçizane önerilerimdir. İyi hobiler.[/QUOTE]
mango kökü koymamın sebebi ph dengelensin diye koydum akvarymcum önerdi birde balık türlerim molly , gurumi, lepistes, zebra danio , balon molly . bitkili akvaryum kurmak istiyorum ama daha çok acemiyim yoksa çok heves yapıyorum bitkili akvaryuma
[QUOTE=semelam75]Her zaman doğallıktan yana oldum. Akvaryumunuz sizin zevkinizi yansıtıyor ama; testi, plastik bitki pek gitmemiş, madem bir fon oluşturmuşsunuz(bence fon gerçekten hoş olmuş, ellerinize sağlık) fondaki kaya görünümüne benzer kayalar kullanarak(arkaya kaya yığılacak ) bir bütünlük yaratılabilir. Su değerlerinden çok etkilenmeyen, arkaya ekilmiş amazon hançeri de kesinlikle güzel bir fikir bence. Forumu okudum ama balıklarınızın cinsini anlayamadım. Bence ciklet güzel gider bu tasarıma. akvaryumda kök gördüm onuda çıkarırsanız daha doğal olur. Naçizane önerilerimdir. İyi hobiler.[/QUOTE]
mango kökü koymamın sebebi ph dengelensin diye koydum akvarymcum önerdi birde balık türlerim molly , gurumi, lepistes, zebra danio , balon molly . bitkili akvaryum kurmak istiyorum ama daha çok acemiyim yoksa çok heves yapıyorum bitkili akvaryuma
3 Boyutlu Akvaryum Fonu Emeğime Değdi
[QUOTE=MbunaTR]Merhaba emeğinizi takdir ediyorum yalnız o yapay süs ve kumum şahsen yakışmadığını düşünüyorum silis kum veya hagen ile arkaplanı öne çıkarabilirsiniz birkaç Amazon hançeri biraz saz veya anubias .. miss [:iyi:]
çok renksiz duruyordu mecburen onu koydum yapaylar biraz basitleştiriyor kumda çok iyi dedikleri için koydum bende sevmiyorum bembeyaz suyu yiyince griye dönüyor çok sade ama onu önerdiler incecik deniz kumu gibi aynı amozon hançeri dediğiniz bitki değil mi ?
[QUOTE=MbunaTR]Merhaba emeğinizi takdir ediyorum yalnız o yapay süs ve kumum şahsen yakışmadığını düşünüyorum silis kum veya hagen ile arkaplanı öne çıkarabilirsiniz birkaç Amazon hançeri biraz saz veya anubias .. miss [:iyi:]
çok renksiz duruyordu mecburen onu koydum yapaylar biraz basitleştiriyor kumda çok iyi dedikleri için koydum bende sevmiyorum bembeyaz suyu yiyince griye dönüyor çok sade ama onu önerdiler incecik deniz kumu gibi aynı amozon hançeri dediğiniz bitki değil mi ?
3d Fon Yapımı Hakkında Destek Bilgi
[QUOTE=Ilamela1]
teşekkürler. sacma sapan iki balık kayıp vermeseydim daha cok sevinebilirdim. Biri iç filtre motoruna kapıldı güce dayanamadi,digeri ise gecici olarak koydugum akvaryumdan dışarı atlamış intihat etmis. Çok sağolun destekleriniz için.[/QUOTE]
evet bende ilk bomboş akvaryumda bir sürü balık kaybı yaşadım su düzenleyici bakteri kültürü kaya tuzu bunları kullanmama rağmen anlayamadım bir türlü sonra fonu yaptım destek amaçlı burayada yaz dedin ya balıklar fonu çok beğendi ama 2 tane melek balığım öldü bi de 2 kere vatoz öldü anlayamadım bir türlü acaba vatoz kayalara yapışıyor ya ordaki derzimi söküyor ? çatlama sebebine gelince köpüğün çok ince haliyle esniyor çatlamalar olur ben köpük ince diye asmolen kullandım yarıdan kesdim anca öyle kurtardı kaldırırken çatlama yaşaman normal veye 3 cm köpük 2 tane birleştiricektin o zaman olabilirdi
[QUOTE=Ilamela1]
teşekkürler. sacma sapan iki balık kayıp vermeseydim daha cok sevinebilirdim. Biri iç filtre motoruna kapıldı güce dayanamadi,digeri ise gecici olarak koydugum akvaryumdan dışarı atlamış intihat etmis. Çok sağolun destekleriniz için.[/QUOTE]
evet bende ilk bomboş akvaryumda bir sürü balık kaybı yaşadım su düzenleyici bakteri kültürü kaya tuzu bunları kullanmama rağmen anlayamadım bir türlü sonra fonu yaptım destek amaçlı burayada yaz dedin ya balıklar fonu çok beğendi ama 2 tane melek balığım öldü bi de 2 kere vatoz öldü anlayamadım bir türlü acaba vatoz kayalara yapışıyor ya ordaki derzimi söküyor ? çatlama sebebine gelince köpüğün çok ince haliyle esniyor çatlamalar olur ben köpük ince diye asmolen kullandım yarıdan kesdim anca öyle kurtardı kaldırırken çatlama yaşaman normal veye 3 cm köpük 2 tane birleştiricektin o zaman olabilirdi
3 Boyutlu Akvaryum Fonu Emeğime Değdi
[QUOTE=Ilamela1]
Dostum kullandığın strafor (köpük) kağıttan farksız ve suyu emiyor. o kırılan yer belirli bir süre sonra tüm straforu şişirerek , derz dolgularında çatlama yaratacak. Bilgin olsun. Benim henüz fon yapmadım,yapım aşamasındayım, ancak arastırdıgım bilgilerden çıkardıgım sonuc. Emeğine sağlık, çok güzel görünüyor. Benim açtigim konu altına yardım amaclı mesaj atarsan sevinirim[/QUOTE]
köpük hiçbir zaman su aldığı için şişmez dostum öyle saçmalık mı var o zaman dış cephelerde çatladığında niye kabarmıyorum eskiden yapı üzerine işyerim olduu için iyi biliyorum alçıpan değil ki kabarsın şu anlık bir sıkıntı çıkarmıyor balıklarıma yapın tavsiye ederim ama malzemeleri benim kullandıklarımı kullanın malzemeden sakın kaçmayın suya salınım yapar balıklar ölür
[QUOTE=Ilamela1]
Dostum kullandığın strafor (köpük) kağıttan farksız ve suyu emiyor. o kırılan yer belirli bir süre sonra tüm straforu şişirerek , derz dolgularında çatlama yaratacak. Bilgin olsun. Benim henüz fon yapmadım,yapım aşamasındayım, ancak arastırdıgım bilgilerden çıkardıgım sonuc. Emeğine sağlık, çok güzel görünüyor. Benim açtigim konu altına yardım amaclı mesaj atarsan sevinirim[/QUOTE]
köpük hiçbir zaman su aldığı için şişmez dostum öyle saçmalık mı var o zaman dış cephelerde çatladığında niye kabarmıyorum eskiden yapı üzerine işyerim olduu için iyi biliyorum alçıpan değil ki kabarsın şu anlık bir sıkıntı çıkarmıyor balıklarıma yapın tavsiye ederim ama malzemeleri benim kullandıklarımı kullanın malzemeden sakın kaçmayın suya salınım yapar balıklar ölür
3 Boyutlu Akvaryum Fonu Emeğime Değdi
Fonumun videosu da bu linkte izlemek isteyen olursa tıklayabilir ; https://www.youtube.com/watch?v=bB1uW1Q03xU[EDIT]desperadoo,2017-06-23 15:39:43[/EDIT]
Fonumun videosu da bu linkte izlemek isteyen olursa tıklayabilir ; https://www.youtube.com/watch?v=bB1uW1Q03xU[EDIT]desperadoo,2017-06-23 15:39:43[/EDIT]
3 Boyutlu Akvaryum Fonu Emeğime Değdi
Teşekkürler tebrikleriniz için :) ever sabırdan ziyade el becerisi birazda göz zevki gerekiyor bide o süreçte korku basıyor ya olmazsa ya akarsa ya balığa zarar verirse falan yapıştırırken zorladı biraz baskı uygulayamıyorsun ora gerçekten sabır gerektiriyor :) salınım konusuna gelince salınım yapmayacak ürünler kullanıldı hep araştırdım kalekim havuz derz dolgu hem suda dayanıklı hem salınım yapmıyor su bazlı renk tüpü de zarar vermiyormuş balıklarım sağlıklı sıkıntıları yok 2 tane balığım mağaranın içinden çıkmıyorlardı sonradan bir baktım yavruladılar mağarada 19 tane sonra meydana çıkmaya başladılar yavrulayacak balıklar için çok güzel bir fon oldu :) tavsiye ederim boş kaldıkça oyun kesin falan ama evde yapmayın köpük çok dağılıyor .s
Teşekkürler tebrikleriniz için :) ever sabırdan ziyade el becerisi birazda göz zevki gerekiyor bide o süreçte korku basıyor ya olmazsa ya akarsa ya balığa zarar verirse falan yapıştırırken zorladı biraz baskı uygulayamıyorsun ora gerçekten sabır gerektiriyor :) salınım konusuna gelince salınım yapmayacak ürünler kullanıldı hep araştırdım kalekim havuz derz dolgu hem suda dayanıklı hem salınım yapmıyor su bazlı renk tüpü de zarar vermiyormuş balıklarım sağlıklı sıkıntıları yok 2 tane balığım mağaranın içinden çıkmıyorlardı sonradan bir baktım yavruladılar mağarada 19 tane sonra meydana çıkmaya başladılar yavrulayacak balıklar için çok güzel bir fon oldu :) tavsiye ederim boş kaldıkça oyun kesin falan ama evde yapmayın köpük çok dağılıyor .s
3 Boyutlu Akvaryum Fonu Emeğime Değdi
Merhaba arkadaşlar öncelikle bu akvaryum işinde acemiyim belirtmek isterim biraz el becerim vardır ona dayanarak araştırarak 3 boyutlu yaptığım fonu sizinle paylaşmak istedim akvaryumumun ölçüleri 100 * 45 * 45
bu madde asmolen köpüktür arkadaşlar yarıdan kestim falçata ile oydum şekillerini verdim elimi sürterek daha doğal biçim kattım ve sonrasında köpüğü dıştan biraz yaktım sıkılaştırdım dağılmamasını sağladım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171107591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171108011.jpg[/IMG]
Kalemin olduğu yer ise dış filtreden gelen temiz su ve emme borusunu gizlediğim yerler olacak oradan hortum pisliği gözükmesin dedim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171108031.jpg[/IMG]
sonrasında 1 kat Kalekim Fuga pool sürdüm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171108051.jpg[/IMG]
kuruduktan sonra su bazlı renklendirici aldım siyah griye çevirdim aralara kesikler attım onları direk siyah yaptım bide girinti kısımlarını kararttım derinlik kazansın diye
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171108081.jpg[/IMG]
en son olarak akvaryumu 2 kere doldurdum 1 hafta gibi testten geçirdim 3.doldurmamda suyum temizdi sonrasında suyumu hazırladım balıklarımı koydum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171108101.jpg[/IMG]
inşallah beğenmişinizdir arkadaşlar [:)][EDIT]desperadoo,2017-06-23 17:59:45[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar öncelikle bu akvaryum işinde acemiyim belirtmek isterim biraz el becerim vardır ona dayanarak araştırarak 3 boyutlu yaptığım fonu sizinle paylaşmak istedim akvaryumumun ölçüleri 100 * 45 * 45
bu madde asmolen köpüktür arkadaşlar yarıdan kestim falçata ile oydum şekillerini verdim elimi sürterek daha doğal biçim kattım ve sonrasında köpüğü dıştan biraz yaktım sıkılaştırdım dağılmamasını sağladım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171107591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171108011.jpg[/IMG]
Kalemin olduğu yer ise dış filtreden gelen temiz su ve emme borusunu gizlediğim yerler olacak oradan hortum pisliği gözükmesin dedim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171108031.jpg[/IMG]
sonrasında 1 kat Kalekim Fuga pool sürdüm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171108051.jpg[/IMG]
kuruduktan sonra su bazlı renklendirici aldım siyah griye çevirdim aralara kesikler attım onları direk siyah yaptım bide girinti kısımlarını kararttım derinlik kazansın diye
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171108081.jpg[/IMG]
en son olarak akvaryumu 2 kere doldurdum 1 hafta gibi testten geçirdim 3.doldurmamda suyum temizdi sonrasında suyumu hazırladım balıklarımı koydum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171108101.jpg[/IMG]
inşallah beğenmişinizdir arkadaşlar [:)][EDIT]desperadoo,2017-06-23 17:59:45[/EDIT]
200 Lt Akvaryum
Karar değiştirdim arka fonu köpükten 3 boyutlu yapacağım şelale falan olacak içinde inşallah müsait bir vaktimde yapıp resmini atacağım
Evet bitkili akvaryumlar gerçekten harika balıkları da harika ama ben acemiyim önce böyle başlıyayım sonra bitkili yapmak için çalışmalara başlayacağım bakalım hevesim kaçacak mı kaçmayacak mı :)
Karar değiştirdim arka fonu köpükten 3 boyutlu yapacağım şelale falan olacak içinde inşallah müsait bir vaktimde yapıp resmini atacağım
Evet bitkili akvaryumlar gerçekten harika balıkları da harika ama ben acemiyim önce böyle başlıyayım sonra bitkili yapmak için çalışmalara başlayacağım bakalım hevesim kaçacak mı kaçmayacak mı :)
200 Lt Akvaryum
İyi günler arkadaşlar özellikleri yazıyorum size
* 100*45*45 200 Lt akvaryum
* T8 akvaryum floresanı
* Jebo 839 dış filtre
*sunsun Hj-311 b iç filtre
*Smart 300 watt ısıtıcı
*kumlarda 0,01 mm beyaz kum
şimdi süslü bir akvaryum yapmak istiyorum ne balık besleye bilirim görüntü bakımından balıklar güzel olsun istiyorum sade bir akvaryum olmayacak içinde korsan gemisi dere taşlarıyla deniz kabuklarıyla süsleyeceğim tavsiyelerinizi beklerim NOT : İLK DEFA AKVARYUM KURUYORUM BU KONUDA CAHİLİM [:)]
İyi günler arkadaşlar özellikleri yazıyorum size
* 100*45*45 200 Lt akvaryum
* T8 akvaryum floresanı
* Jebo 839 dış filtre
*sunsun Hj-311 b iç filtre
*Smart 300 watt ısıtıcı
*kumlarda 0,01 mm beyaz kum
şimdi süslü bir akvaryum yapmak istiyorum ne balık besleye bilirim görüntü bakımından balıklar güzel olsun istiyorum sade bir akvaryum olmayacak içinde korsan gemisi dere taşlarıyla deniz kabuklarıyla süsleyeceğim tavsiyelerinizi beklerim NOT : İLK DEFA AKVARYUM KURUYORUM BU KONUDA CAHİLİM [:)]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
