ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
muratti77
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Ağustos 2016 14:11
Son Ziyaret:
19 Şubat 2018 00:42
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
murat murat
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
murat murat
SON 10 MESAJI
Canlı Doğuran Akvaryumcu
[QUOTE=Muammer57]Altın akvaryum [/QUOTE]
teşekkürler, ama yerini belirtseniz keşke
[QUOTE=Muammer57]Altın akvaryum [/QUOTE]
teşekkürler, ama yerini belirtseniz keşke
Canlı Doğuran Akvaryumcu
Ankara'da en fazla plati moli kılıçkuyruk çeşidi bulabileceğim, canlı açısından zengin akvaryum öneriniz var mıdır ?
Ankara'da en fazla plati moli kılıçkuyruk çeşidi bulabileceğim, canlı açısından zengin akvaryum öneriniz var mıdır ?
Mayalı sistem hakkında
İnsant maya ile diger mayalar arasında hiç bir fark yok. Bir kaç gönderi önce bir arkadaş , yabancı forumlarda başak şeylar soylendiğini söylüyor. Doğru değil. Israrla araştırdım. Tam tersi o forumlarda da aynı olduğu söyleniyor. İngilizce bilenler inceleyebilir.
http://www.thefreshloaf.com/node/30511/instant-yeast-vs-active-dry-yeast
https://www.fishlore.com/aquariumfishforum/threads/what-type-of-yeast-works-best-for-diy-co2.120116/
https://www.fishlore.com/aquariumfishforum/threads/yeast-for-co2-generator.69686/
Maya üreticisi frimalara atılan maillerde cevaben şöyle denmiş, instant mayada aynı hacime daha fazla bakteri sığıyormuş, daha küçük bir ırk oldukları için, bu da reaksiyonu hızlandırıyor imiş. Bu mutfakta, büyük avantajlar saglıyor. Ancak bu bakteriler, yaklaşık her 4 saatte bir iki katına çıkıyor zaten bulundukları kültürde, dolayısıyla sistemin kurulumunda yaklaşık 4-5 saat sonra ikisi arasında fark kalmıyor.
Bir de sistemin ömrünü uzatmak için fazla şeker yani bakteri besini koymak pek bir şey ifade etmiyor. Çünkü kapalı sistemde üretilen alkol, bir süre sonra bakterileri öldürecek ve sistem duracaktır.
Yani sistemin ömrünü konulan şekerin miktarı belirlenmiyor. Çünkü hala şeker olsa dahi, sistem içindeki alkol belli bir derişime ulaştığında bakteriler ölüyor ve sistem duruyor.
Sistem ömrü için, alkol etkisini azaltan asidik, ( limon suyu ) vs. gibi aksiyonlar kullabailir. Ancak onların etkisi de çok sınırlı olacaktır. [EDIT]muratti77,2017-11-17 01:34:38[/EDIT]
İnsant maya ile diger mayalar arasında hiç bir fark yok. Bir kaç gönderi önce bir arkadaş , yabancı forumlarda başak şeylar soylendiğini söylüyor. Doğru değil. Israrla araştırdım. Tam tersi o forumlarda da aynı olduğu söyleniyor. İngilizce bilenler inceleyebilir.
http://www.thefreshloaf.com/node/30511/instant-yeast-vs-active-dry-yeast
https://www.fishlore.com/aquariumfishforum/threads/what-type-of-yeast-works-best-for-diy-co2.120116/
https://www.fishlore.com/aquariumfishforum/threads/yeast-for-co2-generator.69686/
Maya üreticisi frimalara atılan maillerde cevaben şöyle denmiş, instant mayada aynı hacime daha fazla bakteri sığıyormuş, daha küçük bir ırk oldukları için, bu da reaksiyonu hızlandırıyor imiş. Bu mutfakta, büyük avantajlar saglıyor. Ancak bu bakteriler, yaklaşık her 4 saatte bir iki katına çıkıyor zaten bulundukları kültürde, dolayısıyla sistemin kurulumunda yaklaşık 4-5 saat sonra ikisi arasında fark kalmıyor.
Bir de sistemin ömrünü uzatmak için fazla şeker yani bakteri besini koymak pek bir şey ifade etmiyor. Çünkü kapalı sistemde üretilen alkol, bir süre sonra bakterileri öldürecek ve sistem duracaktır.
Yani sistemin ömrünü konulan şekerin miktarı belirlenmiyor. Çünkü hala şeker olsa dahi, sistem içindeki alkol belli bir derişime ulaştığında bakteriler ölüyor ve sistem duruyor.
Sistem ömrü için, alkol etkisini azaltan asidik, ( limon suyu ) vs. gibi aksiyonlar kullabailir. Ancak onların etkisi de çok sınırlı olacaktır. [EDIT]muratti77,2017-11-17 01:34:38[/EDIT]
30 litreye kac japon koyabilirim
Balıkların büyümesi ile tankın boyutu arasında hiçbir ilişki olmadığı bütün araştırmalarda gösterildi. Dünyada bu söylemi kullanan da kalmadı bizim ülkeden başka.
Balığın büyümesini saglayan hormonların salgılanması küçük akvaryumlarda biriken ve derişimi daha yüksek olan no3 yani nitrat yüzünden düşmekte.
Eğer, akvaryum küçük olmasına ragmen çok sık su değişimi yapılıp, nitrat, büyük akvaryumlardaki gibi düşük düzeyde tutulursa, aynı düzeyde büyür.
Balık yüze yüze falan büyümez, kimden duyduysanız yanlış duymuşsunuz, sadece şehir efsanesi.
Balığın büyümesini etkileyen faktörler önem sırasına göre şunlar.
1. Sudaki nitrat oranı ( nitrit ve amonyak zaten oturmuş akvaryumda sıfır olacağı için değinmiyorum bile )
2. Yem içeriklerindeki proteinin türü ve miktarı.
3. Genetik
Ama bilimle işim olmaz, şu abi böyle dedi bu abi öyle dedi ile yürüyorsanız bilemem. Akvaristlik o tür bir hobi değildir. 77 doğumluyum ve çocuklugumuzda tecrübelilerin söylediği ve önerdiği şeyleri duysanız , şimdi kahkahalarla gülersiniz. Biz de bir adam bişey yapar, ışık hızı ile yayılır, dogrusu bu diye.
14-15 yaşımda iken balık sığ suda büyür dediler diye zavallaı hayvanları 3 santim yukseligindeki suda besledigimi bilirim maalesef.
Elbette ben japon balıklarını küçük hacimde besleyelim falan demiyorum, yanlış anlaşılmasın, bu kısmın altını çiziyorum.
Japon balıkları için hacim önemlidir. Nedeni basittir, az balık oldugunda nitrat kontrol altında tutulur, yoğun alanı olan balık daha mutlu olur, stresi düşük balığın da hastalıkalra yakalanma ve yakalandıgında mücadele gücü ve bagışıklık sistemi güçlü olur. [EDIT]muratti77,2017-11-16 01:47:02[/EDIT]
Balıkların büyümesi ile tankın boyutu arasında hiçbir ilişki olmadığı bütün araştırmalarda gösterildi. Dünyada bu söylemi kullanan da kalmadı bizim ülkeden başka.
Balığın büyümesini saglayan hormonların salgılanması küçük akvaryumlarda biriken ve derişimi daha yüksek olan no3 yani nitrat yüzünden düşmekte.
Eğer, akvaryum küçük olmasına ragmen çok sık su değişimi yapılıp, nitrat, büyük akvaryumlardaki gibi düşük düzeyde tutulursa, aynı düzeyde büyür.
Balık yüze yüze falan büyümez, kimden duyduysanız yanlış duymuşsunuz, sadece şehir efsanesi.
Balığın büyümesini etkileyen faktörler önem sırasına göre şunlar.
1. Sudaki nitrat oranı ( nitrit ve amonyak zaten oturmuş akvaryumda sıfır olacağı için değinmiyorum bile )
2. Yem içeriklerindeki proteinin türü ve miktarı.
3. Genetik
Ama bilimle işim olmaz, şu abi böyle dedi bu abi öyle dedi ile yürüyorsanız bilemem. Akvaristlik o tür bir hobi değildir. 77 doğumluyum ve çocuklugumuzda tecrübelilerin söylediği ve önerdiği şeyleri duysanız , şimdi kahkahalarla gülersiniz. Biz de bir adam bişey yapar, ışık hızı ile yayılır, dogrusu bu diye.
14-15 yaşımda iken balık sığ suda büyür dediler diye zavallaı hayvanları 3 santim yukseligindeki suda besledigimi bilirim maalesef.
Elbette ben japon balıklarını küçük hacimde besleyelim falan demiyorum, yanlış anlaşılmasın, bu kısmın altını çiziyorum.
Japon balıkları için hacim önemlidir. Nedeni basittir, az balık oldugunda nitrat kontrol altında tutulur, yoğun alanı olan balık daha mutlu olur, stresi düşük balığın da hastalıkalra yakalanma ve yakalandıgında mücadele gücü ve bagışıklık sistemi güçlü olur. [EDIT]muratti77,2017-11-16 01:47:02[/EDIT]
Co2 Mayalı Sistem Süreyi Uzatmak
Karışımın uzun süreli olmasında kullandığınız karbonat etkili midir acaba ? Çnükü diğer tarafların hem ölçü hem değişkenleri hemen hemen benimki ile aynı.[EDIT]muratti77,2017-11-15 23:36:36[/EDIT]
Karışımın uzun süreli olmasında kullandığınız karbonat etkili midir acaba ? Çnükü diğer tarafların hem ölçü hem değişkenleri hemen hemen benimki ile aynı.[EDIT]muratti77,2017-11-15 23:36:36[/EDIT]
Co2 Mayalı Sistem Süreyi Uzatmak
Mayalı sistem kurduğumda, çok zayıf çıkış ve 3-4 gün süren bir performans alıyorum, her hangi bir kaçak vs. olmadığı halde.
Ancak karışımda sadece şeker ve kuru maya kullanıyorum.
Bilindiği üzere, kuru maya bakterilerinin besin olarak şekeri tüketmesi sonucunda açığa çıkan co2'yi kullanıyoruz.
Bu mantıkla, mayalı sistemin ömrünü uzatmak için daha fazla besin ( yani şeker ) ancak biraz daha az kuru maya katmayı denedim ancak değişen bir şey olmadı.
Mayalı sistemden en az 1 hafta yararlanan arkadaşlar, kendi karışım tarfilerini paylaşabilir mi ?
Teşekkürler.
Mayalı sistem kurduğumda, çok zayıf çıkış ve 3-4 gün süren bir performans alıyorum, her hangi bir kaçak vs. olmadığı halde.
Ancak karışımda sadece şeker ve kuru maya kullanıyorum.
Bilindiği üzere, kuru maya bakterilerinin besin olarak şekeri tüketmesi sonucunda açığa çıkan co2'yi kullanıyoruz.
Bu mantıkla, mayalı sistemin ömrünü uzatmak için daha fazla besin ( yani şeker ) ancak biraz daha az kuru maya katmayı denedim ancak değişen bir şey olmadı.
Mayalı sistemden en az 1 hafta yararlanan arkadaşlar, kendi karışım tarfilerini paylaşabilir mi ?
Teşekkürler.
Plati Çeşitliliği
Akvaryumum platilerden oluşuyor sadece. Bir çok tür var. Ancak panda plati, mavi plati, arı plati gibi türleri olanalr, başka şehirlerde bile olsa tanesini 10-15 liradan ikişer cift alabilirim. Mesajla ulaşabilirsiniz. Ben Ankara'da bulamıyorum maalesef
Akvaryumum platilerden oluşuyor sadece. Bir çok tür var. Ancak panda plati, mavi plati, arı plati gibi türleri olanalr, başka şehirlerde bile olsa tanesini 10-15 liradan ikişer cift alabilirim. Mesajla ulaşabilirsiniz. Ben Ankara'da bulamıyorum maalesef
Canlı Doğuran Yem Tavsiytesi
Sera Vipan kadar canlıdoguranlara mutlaka bitkisel agırlıklı sera flora da verilmeli.
Sera Vipan kadar canlıdoguranlara mutlaka bitkisel agırlıklı sera flora da verilmeli.
Bu Dış Filtre Uygun Mu ?
[QUOTE=nejoQes]
div
/divdiv
/divdivNiye akvaryumcudan almıyacaz merak ettimde ben akvaryumcudan aldım ./div[/QUOTE]
Ben de esnafım başka sektörde. Benim sattıgım ürünün aynısı internette nerdeyse yarı fiyatına var. Çünkü akvaryumcu bir sürü giderinden dolayı bire bir yani %100 civarı kar koyup satar. İnternette ise sürüm oldugu için %5 kar ile satılır. Çok paranız varsa, akvaryumcudna alın tabi. ayrıca bozuk çıktıgında internette çogu yer anında değiştirir. Git de bi esnafa değiştiricem de bakalım ne oalcak . Geçen gün mangrow kökü aldım kocaman 40 cm civarı 30 tl'ye akvaryumcudan. Tesadüf eseri dışarı cıkan toptancıyı gördüm. sanki hiç almamış gibi akvaryumcuyum kaça verirsiniz toptan dedim. 7 ama size 6 tl. den verelim musterimiz olun dedi. 6 tl ye aldıgı malı 30 tlye satıyor akvaryumcu düşün artık[EDIT]muratti77,2016-08-31 14:53:38[/EDIT]
[QUOTE=nejoQes]
div
/divdiv
/divdivNiye akvaryumcudan almıyacaz merak ettimde ben akvaryumcudan aldım ./div[/QUOTE]
Ben de esnafım başka sektörde. Benim sattıgım ürünün aynısı internette nerdeyse yarı fiyatına var. Çünkü akvaryumcu bir sürü giderinden dolayı bire bir yani %100 civarı kar koyup satar. İnternette ise sürüm oldugu için %5 kar ile satılır. Çok paranız varsa, akvaryumcudna alın tabi. ayrıca bozuk çıktıgında internette çogu yer anında değiştirir. Git de bi esnafa değiştiricem de bakalım ne oalcak . Geçen gün mangrow kökü aldım kocaman 40 cm civarı 30 tl'ye akvaryumcudan. Tesadüf eseri dışarı cıkan toptancıyı gördüm. sanki hiç almamış gibi akvaryumcuyum kaça verirsiniz toptan dedim. 7 ama size 6 tl. den verelim musterimiz olun dedi. 6 tl ye aldıgı malı 30 tlye satıyor akvaryumcu düşün artık[EDIT]muratti77,2016-08-31 14:53:38[/EDIT]
60 Lt Moli Akvaryumu
[QUOTE=akvaristdeli][url=http://hizliresim.com/jBjzXj][img]http://i.hizliresim.com/jBjzXj.jpg[/img][/url] 60 lt akvaryum 25 kadar moli 3 katil salyangoz. Akvaryumda ilgili görüşleriniz nedir. Ayrıca sormak istediğim sorular var.
1- balıklara hep aynı köşeden yem verdiğim için bir alışkanlık olmuş odaya biri girer girmez hemen sol ön köşeye toplanıyorlar üst üste çırpınıyorlar ayrıca akvaryuma bakmak için yaklaşınca da aynı şey bu normalmi dir? Sıkıntı varsa balıkları nasıl rehabilitasyon edebilirim?
2- canlı bitki akvaryumu olarak kurdum lakin ışık yetersizliği fazla ilgilenmemem ve salyangoz sorunundan kaldırdım ve yeni doğan yavrular saklansın diye yapay bitki koydum. Canlı bitki olarak fazla ışık istemeyen ve ilgi beklemeyen bitki öneriniz varmı (Moss yosun ve tilki kuyruk hariç)
3- moli ile yaşayabilen alternatif canlı öneriniz varmı? (balık hariç) [/QUOTE]
Çınar bitkisi son derece az ışık isteyip küçük yaprakları ile ister kuma tutturularak, isterseniz su yüzeyinde müthiş bir saklanma alanı yaratır. Moli ile uyumlu balık ise, bence platidir. Çok sakin mizaçlı , rengarenk balıklardır.
Ayrıca salyangoz bir sorun değildir. Akvaryumunuzdaki tek saprofit yani çürükçüldür.
[QUOTE=akvaristdeli][url=http://hizliresim.com/jBjzXj][img]http://i.hizliresim.com/jBjzXj.jpg[/img][/url] 60 lt akvaryum 25 kadar moli 3 katil salyangoz. Akvaryumda ilgili görüşleriniz nedir. Ayrıca sormak istediğim sorular var.
1- balıklara hep aynı köşeden yem verdiğim için bir alışkanlık olmuş odaya biri girer girmez hemen sol ön köşeye toplanıyorlar üst üste çırpınıyorlar ayrıca akvaryuma bakmak için yaklaşınca da aynı şey bu normalmi dir? Sıkıntı varsa balıkları nasıl rehabilitasyon edebilirim?
2- canlı bitki akvaryumu olarak kurdum lakin ışık yetersizliği fazla ilgilenmemem ve salyangoz sorunundan kaldırdım ve yeni doğan yavrular saklansın diye yapay bitki koydum. Canlı bitki olarak fazla ışık istemeyen ve ilgi beklemeyen bitki öneriniz varmı (Moss yosun ve tilki kuyruk hariç)
3- moli ile yaşayabilen alternatif canlı öneriniz varmı? (balık hariç) [/QUOTE]
Çınar bitkisi son derece az ışık isteyip küçük yaprakları ile ister kuma tutturularak, isterseniz su yüzeyinde müthiş bir saklanma alanı yaratır. Moli ile uyumlu balık ise, bence platidir. Çok sakin mizaçlı , rengarenk balıklardır.
Ayrıca salyangoz bir sorun değildir. Akvaryumunuzdaki tek saprofit yani çürükçüldür.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
