ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SemihAlci
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
15
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Temmuz 2016 15:49
Son Ziyaret:
07 Eylül 2022 03:47
Toplam Mesaj:
32 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Semih ALÇİ
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Semih ALÇİ
SON 10 MESAJI
Discus Üretim Tankı
Biraz geç kaldık sanırım , orta bölmeyi cam olarak yaptım ama alternatif olarak kalabilir teşekkürler .
Biraz geç kaldık sanırım , orta bölmeyi cam olarak yaptım ama alternatif olarak kalabilir teşekkürler .
Discus Üretim Tankı
80 x 40 ölçülerinde ki akvaryum ortadan cam ile bölerek üretim tankı haline getirdim . Yanlar ve arka fonu beyaz yapmak için reklamcılarda kullanılan beyaz yapışkanlı fonu kullandım fakat ara bölme cam için İnternet'te araştırdım net bir şey bulamadım hangi boya türü kullanmalıyım yada nasıl bir uygulama yapabilirim .
Teşekkürler şimdiden .
80 x 40 ölçülerinde ki akvaryum ortadan cam ile bölerek üretim tankı haline getirdim . Yanlar ve arka fonu beyaz yapmak için reklamcılarda kullanılan beyaz yapışkanlı fonu kullandım fakat ara bölme cam için İnternet'te araştırdım net bir şey bulamadım hangi boya türü kullanmalıyım yada nasıl bir uygulama yapabilirim .
Teşekkürler şimdiden .
Aliexpress Power Led
[QUOTE=akvaryumozgur]
Merhaba
Satın aldığınız satıcıyı paylaşır mısınız.[/QUOTE]
Bencede satın alınan satıcı paylaşırsanız iyi olacaktır. Çünkü göreceli bir durum benimde 100 adet aldığım ledler maalesef çok kötü çıktı . Yapmış olduğum armatürü inanın 1 haftada bir sarkıttan çıkarıp patlayan ledi değiştirmek durumunda kalıyorum . Benim aldığım ledler çok kötü çıktı bilginiz olsun .
[QUOTE=akvaryumozgur]
Merhaba
Satın aldığınız satıcıyı paylaşır mısınız.[/QUOTE]
Bencede satın alınan satıcı paylaşırsanız iyi olacaktır. Çünkü göreceli bir durum benimde 100 adet aldığım ledler maalesef çok kötü çıktı . Yapmış olduğum armatürü inanın 1 haftada bir sarkıttan çıkarıp patlayan ledi değiştirmek durumunda kalıyorum . Benim aldığım ledler çok kötü çıktı bilginiz olsun .
Spirogyra Sorunu
Tankınızda co2 kullanıyor musunuz ?
Tankınızda co2 kullanıyor musunuz ?
Jbl Fe Test ( Demir ) Renk Sıkalası Sorunu
Arkadaşlar merhaba ,
Resimde göreceğiniz üzere jbl test Fe renk sıkalası akvaryum suyundan aldığım örnekle beraber uygulamada farklı bir renk vermekte .
Test son kullanım tarihi 2018 Nisan , uygulamada yanlışlık yok . ( Bir miktar alınan suya demir ilavesi yapılıp tekrar test edildiğinde renk sıkalası tutuyor )
Nedenini anlayamadığım sorunu yaşayanınız yada bir öneriniz olabilir mi , Neden bu renk bir sonuç alıyorum ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187718/160920171149111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187718/160920171149231.jpg[/IMG]
Teşekkürler .
Arkadaşlar merhaba ,
Resimde göreceğiniz üzere jbl test Fe renk sıkalası akvaryum suyundan aldığım örnekle beraber uygulamada farklı bir renk vermekte .
Test son kullanım tarihi 2018 Nisan , uygulamada yanlışlık yok . ( Bir miktar alınan suya demir ilavesi yapılıp tekrar test edildiğinde renk sıkalası tutuyor )
Nedenini anlayamadığım sorunu yaşayanınız yada bir öneriniz olabilir mi , Neden bu renk bir sonuç alıyorum ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187718/160920171149111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187718/160920171149231.jpg[/IMG]
Teşekkürler .
Tanıtım Havasında Co2 , Power Led , Yosun Problemi
[QUOTE=SemihAlci]romatit]Gübre için Emrah Beyi'in bağlantı verdiği konusuna bakın. Gayet açık şekilde yazmış.
Npk gübrelerin her birinin kilosu 15 lira filan. Marka almaya gerek yok.
Demir ve iz element için marka alın.[/QUOTE]
Ahmet Ali Bey ,
2 gündür tek armatür çalıştırıyorum ve kumda oluşan yosunun olduğu ( ön armatür ) kısımda ki armatür kapalı .Enteresan bir şekilde oluşan yosun yoğunluğu tamamen kayboldu . Konunun tamamen ışıklandırma olduğunu kabul edebilir miyiz bu durumdan ?
Birde armatürün orta kısmında olan 60 derece lensleri çıkarsam daha mı uygun olur acaba ?
Teşekkürler
[EDIT]SemihAlci,2017-08-21 11:07:21[/EDIT]
[QUOTE=SemihAlci]romatit]Gübre için Emrah Beyi'in bağlantı verdiği konusuna bakın. Gayet açık şekilde yazmış.
Npk gübrelerin her birinin kilosu 15 lira filan. Marka almaya gerek yok.
Demir ve iz element için marka alın.[/QUOTE]
Ahmet Ali Bey ,
2 gündür tek armatür çalıştırıyorum ve kumda oluşan yosunun olduğu ( ön armatür ) kısımda ki armatür kapalı .Enteresan bir şekilde oluşan yosun yoğunluğu tamamen kayboldu . Konunun tamamen ışıklandırma olduğunu kabul edebilir miyiz bu durumdan ?
Birde armatürün orta kısmında olan 60 derece lensleri çıkarsam daha mı uygun olur acaba ?
Teşekkürler
[EDIT]SemihAlci,2017-08-21 11:07:21[/EDIT]
Tanıtım Havasında Co2 , Power Led , Yosun Problemi
Ahmet Ali Bey ,
Öncelikli çok teşekkürler , Benimde tek düşüncem nitrat eksikliği o konu üzerinde bahsettiğim gibi çok duruyorum . Sıvı gübreler el yapımı olduğu için dozajları yazmıyor. Üzerinde kullanım talimatlarıyla beraber satılan şu meşhur forumda herkeste olan yada satılan sıvı gübrelerden . Sizinde vermiş olduğunuz bilgilerle bu fikrim daha kuvvetlendi en iyisi Reeflower marka yada sizin önerebileceğiniz bir gübre markasıyla su değişimi ve temizlik sonrası gözlemleye devam etmek olacak .
Ayrıca ışık konusunda size kesinlikle katılıyorum bunu kendimde test etmiş biri olarak , kırmızı yoğunluğunun olduğu noktada yosunun oluşumu daha hızlı oluyor , bence büyük bir tetikleyici [:iyi:]
Ahmet Ali Bey ,
Öncelikli çok teşekkürler , Benimde tek düşüncem nitrat eksikliği o konu üzerinde bahsettiğim gibi çok duruyorum . Sıvı gübreler el yapımı olduğu için dozajları yazmıyor. Üzerinde kullanım talimatlarıyla beraber satılan şu meşhur forumda herkeste olan yada satılan sıvı gübrelerden . Sizinde vermiş olduğunuz bilgilerle bu fikrim daha kuvvetlendi en iyisi Reeflower marka yada sizin önerebileceğiniz bir gübre markasıyla su değişimi ve temizlik sonrası gözlemleye devam etmek olacak .
Ayrıca ışık konusunda size kesinlikle katılıyorum bunu kendimde test etmiş biri olarak , kırmızı yoğunluğunun olduğu noktada yosunun oluşumu daha hızlı oluyor , bence büyük bir tetikleyici [:iyi:]
Tanıtım Havasında Co2 , Power Led , Yosun Problemi
Onuda düşündüm aldığım gübrelerde sıkıntı olmasıyla alakalı direk sıvı gübrede az suyla ölçüm yaptım ve testte nitrat oranını yakaladım ( Böylelikle hem gübreyi hemde testin doğru işlediğini öğrenmiş oldum ) Merak ettiğim bambu ve red mangrove nin nitrat emmesiyle alakalı özelliğini biliyorum bu kadar etki eder mi acaba ? Sump da zeolit ve purigen var , purigeni çıkardım acaba zeolitte çıkarmalı mıyım ? Forum konusunuda okumaya başladım .
Teşekkürler
Onuda düşündüm aldığım gübrelerde sıkıntı olmasıyla alakalı direk sıvı gübrede az suyla ölçüm yaptım ve testte nitrat oranını yakaladım ( Böylelikle hem gübreyi hemde testin doğru işlediğini öğrenmiş oldum ) Merak ettiğim bambu ve red mangrove nin nitrat emmesiyle alakalı özelliğini biliyorum bu kadar etki eder mi acaba ? Sump da zeolit ve purigen var , purigeni çıkardım acaba zeolitte çıkarmalı mıyım ? Forum konusunuda okumaya başladım .
Teşekkürler
Tanıtım Havasında Co2 , Power Led , Yosun Problemi
Herkese merhaba ,
160x60x60 akvaryum kurumu ile 2 ay öncesinde su dolumunu gerçekleştirdim ve biyolojik dengenin oturması için 1 ay aktif sirkülasyon , Japon balıkları ve aqutan takviyesi vs suyumun tam anlamıyla oturmasında çalışmalarda bulundum ( 10 senelik hobiciyim ).
Tankımda şuanda 50 adet cardinal neon 30 adet kırmızı burun tetra ve çöpçü vatoz vs bulunmakta . Tankın asıl kuruluş amacı discus tankı olması ve kısa süre içerisinde eklemeyi düşünüyorum.
Fakat bitki ekleme isteğimle küçük değişiklikler yaparak 4 adet bambu 5 adet red mangrove ve çeşitli bir kaç bitkiler daha . (Mangrove ve bambu özelikle belirttim jbl pro test ile ölçümlerimde nitrat takviyesi orandan fazla yapmama rağmen hiç artıramıyorum )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187718/170820171010251.jpg[/IMG] akvaryum genel görüntü .
CO2 :10:30 - 13 : 30 // 18:30 - 23:00 ( tüplü sistem saniyede 1 damla )
Işıklandırma : 11:30 - 14 :30 // 19:30 - 00 : 00 ( kendi imalatım [:)] 2 adet armatür profil 1.50 m 60 adet 1 w power led x 2 120 W power led low tech 60 derece lens , akvaryumdan 10 cm yüksekten sarkıt şeklinde )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187718/170820171018251.jpg[/IMG] ( power led sıralama )
Gelelim soruna ;
Bitkilerim de genel anlamda sıkıntı yok 29 dereceye çıkan sıcaklık dışında . Forumda bir arkdaşımızın yaptığı sıvı gübreleri kullanmaktayım . ( bahsettiğim gibi ölçümlerimde nitrat daima sıfır diğer oranlar stabil ph kh vs dengeler normal )
Enterasan olan resimlerde bulunan silis kumda oluşan yosun , Monoda kumda neden olmuyor ?
CAmdaki oluşan yosunlar sebebi bir türlü çözebilmiş değilim bitki yada ışıklandırma konusunda tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilir mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187718/170820171024361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187718/170820171025181.jpg[/IMG] ( yeşil noktalar çok camda , çok azda kahverengi yosunlardan oluşuyor , resimde çok belli olmuyor maalesef ama fazlasıyla mevcut )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187718/170820171026421.jpg[/IMG] ( Akvaryum koridor ile odayı bölen kartonpiyer arasından çift taraflı görüntülüdür , burası koridor tarafı )
Herkese hayırlı günler Teşekkürler .
[EDIT]SemihAlci,2017-08-17 12:09:45[/EDIT]
Herkese merhaba ,
160x60x60 akvaryum kurumu ile 2 ay öncesinde su dolumunu gerçekleştirdim ve biyolojik dengenin oturması için 1 ay aktif sirkülasyon , Japon balıkları ve aqutan takviyesi vs suyumun tam anlamıyla oturmasında çalışmalarda bulundum ( 10 senelik hobiciyim ).
Tankımda şuanda 50 adet cardinal neon 30 adet kırmızı burun tetra ve çöpçü vatoz vs bulunmakta . Tankın asıl kuruluş amacı discus tankı olması ve kısa süre içerisinde eklemeyi düşünüyorum.
Fakat bitki ekleme isteğimle küçük değişiklikler yaparak 4 adet bambu 5 adet red mangrove ve çeşitli bir kaç bitkiler daha . (Mangrove ve bambu özelikle belirttim jbl pro test ile ölçümlerimde nitrat takviyesi orandan fazla yapmama rağmen hiç artıramıyorum )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187718/170820171010251.jpg[/IMG] akvaryum genel görüntü .
CO2 :10:30 - 13 : 30 // 18:30 - 23:00 ( tüplü sistem saniyede 1 damla )
Işıklandırma : 11:30 - 14 :30 // 19:30 - 00 : 00 ( kendi imalatım [:)] 2 adet armatür profil 1.50 m 60 adet 1 w power led x 2 120 W power led low tech 60 derece lens , akvaryumdan 10 cm yüksekten sarkıt şeklinde )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187718/170820171018251.jpg[/IMG] ( power led sıralama )
Gelelim soruna ;
Bitkilerim de genel anlamda sıkıntı yok 29 dereceye çıkan sıcaklık dışında . Forumda bir arkdaşımızın yaptığı sıvı gübreleri kullanmaktayım . ( bahsettiğim gibi ölçümlerimde nitrat daima sıfır diğer oranlar stabil ph kh vs dengeler normal )
Enterasan olan resimlerde bulunan silis kumda oluşan yosun , Monoda kumda neden olmuyor ?
CAmdaki oluşan yosunlar sebebi bir türlü çözebilmiş değilim bitki yada ışıklandırma konusunda tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilir mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187718/170820171024361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187718/170820171025181.jpg[/IMG] ( yeşil noktalar çok camda , çok azda kahverengi yosunlardan oluşuyor , resimde çok belli olmuyor maalesef ama fazlasıyla mevcut )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187718/170820171026421.jpg[/IMG] ( Akvaryum koridor ile odayı bölen kartonpiyer arasından çift taraflı görüntülüdür , burası koridor tarafı )
Herkese hayırlı günler Teşekkürler .
[EDIT]SemihAlci,2017-08-17 12:09:45[/EDIT]
Hangisinde Sıkıntı ?
Power led armatürüm 1.50 cm , göründüğü üzere yarısı yanmıyor. 120 adet power led kullanılıyor 2 ayrı driver ile. Sağ taraftaki sorunu en kısa ve kolay metotla nasıl bulanilirim ?
Kabloları kontrol ettim sıkıntı yok gibi hangi led patladı nasıl bulurum.
İyi akşamlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187718/020820172018111.jpg[/IMG]
Power led armatürüm 1.50 cm , göründüğü üzere yarısı yanmıyor. 120 adet power led kullanılıyor 2 ayrı driver ile. Sağ taraftaki sorunu en kısa ve kolay metotla nasıl bulanilirim ?
Kabloları kontrol ettim sıkıntı yok gibi hangi led patladı nasıl bulurum.
İyi akşamlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187718/020820172018111.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Ozzgur,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Ehtiyar,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
NightWist,
Ertug22,
SunkenShrimps,
Oporchin,
pusathan01,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
evrimdoğanlar,
osmandbnl,
mehaniches_ckKt,
Hoppala,
sina cen,
Lepistes175,
Kınayu,
EfeC,
mightymurat,
ilterisdoğukan,
Nrgz orange,
yurist_hrEn,
karidesrehberi,
Tatar10,
oguzhanns,
Hidro Dinamik,
şansal,
ternapi,
mehaniches_hlot,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
baozturk,
EmiirKaan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
