ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mayazb
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Aralık 2006 17:56
Son Ziyaret:
30 Mayıs 2011 21:16
Toplam Mesaj:
69 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Ayaz
Doğum Tarihi:
22 Şubat 1986
Yaş:
40
İl:
Ankara
Meslek:
Jeoloji Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
140 Lt -1e 3d yetişkin Sarı prenses- 1e 1d Yunus
SON 10 MESAJI
450 lt akvaryuma fluval 405 mi tetratec ex2400 mü?
Neyse abi, tekrar teşekkürler, sonuç olarak tercihimi tetratec 2400'den yana kullandım, siparişi verdim
Neyse abi, tekrar teşekkürler, sonuç olarak tercihimi tetratec 2400'den yana kullandım, siparişi verdim

Umarım akıntı kokuntu yapmaz, sızdırma yaptığı yönünde söylentiler var, işallah dedikodudan ibarettir zira böyle şeyleri siparişten sonra görmek can sıkıcı 

Normalde ekmek alırken bile araştırırım, ilk defa böyle alışveriş yapıyorum, elimde patlamaması için mübarek cuma günü dualarınızı bekliyorum 

450 lt akvaryuma fluval 405 mi tetratec ex2400 mü?
[QUOTE=MehmetAbi]
Merhaba...
Fluval 405 1300 litre kapasite ile saatte tankınızı 3 kere çevirmeye ve buna bağlı olarak su dengesini çokda güzel tutacak bir filtre. Hiç bir filtrenin debisi kutuda yazdığı gibi çıkmadığından ve genelde neredeyse %50 lere varan kayıplar yaşadığımızıda göz önünde tutmak gerekiyor. Yapılan testlerde 205 ve 305 modellerinde kabaca % 18'lik debi düşmeleri gözleniyor. Bu durumu göz önüne alarak 405'in, 1300 litrelik debisi %18'lik bir kayıpla yaklaşık 1066 litre civarında çıkıyor. Keza bu tankınız için bence iyi bir sayı. Lakin can sıkan yanı 8.5 litrelik iç hacmi. Bunun yanında 20 watt'lık elektrik tüketimi çok iyi ve ortalama 320 lira gibi bir fiyatı var. Ses problemi varmı bilmiyorum.
Tetra 2400, 2400 litrelik devasa bir debiye sahip gibi görünsede genel testlerde yüksek oranlarda debi düşüşü mevcut. 1200 modellerini baz alarak yola çıkarsak 1200 litrelik bu filtreler yaklaşık olarak 700-750 litrelik sonuçlar veriyor. Bunu yüzdeye vurduğumuzda kayıp olan oran ortalama %40 gibi görünüyor. Buda demektirki 2400'lük debiniz kabaca 960 litrelik bir kayıpla 1440 lara düşüyor. Tankınız için çok iyi bir sayı. İç hacmi 22 litre gibi devasa bir rakam ve bakteri kültürü için on numara bir yüzeye sahip. Lakin 60 watt gibi bir sarfiyat var ortada. Fiyatı ortalama 320 lira.
Fiyat aynı, kalitede bence fark yok. Eğerki enerji sarfiyatı kafama takmam diyosan 2400 tek kalem bir ürün. Enerji sorun olur diyorsan 405 işini görecebilecek bir filtre.
Yukardaki verilerin hepsi forumdan alınma ve mantık çerçevesinde yapılan bir kaç basit hesaplamaya dayanıyor. [QUOTE=mayazb]Evet erkadaşlar, soru net
[/QUOTE] Yani cevap net.
Gerisi sana kalıyor. Bu kadar basit hesap, kitap ve ufak çaplı araştırmadan sonra. Bir zahmet seçiminide kendin yap demek geliyor içimden...
Şimdiden hayırlı olsun....
[/QUOTE]
Mesajınızın ilk kısmı için teşekkür ederim, çok yardımcı oldu, lakin kalan söylemleriniz taşlama kokuyor, ben 450 lt akvaryumu kurduktan sonra yurt dışına çıkmak zorunda kaldım, akvaryumuda aileme emanet ettim, bu tür konuları araştıracak zamanım yok malesef, dün evdeki filtre sisteminin sıkıntı yarattığını söyledi bizimkiler, ben de alel acele bu konuyu açtım aklımdaki modellerle birlikte, yardımlarınızıda bekleyerek. Bu tür yorumlara gerek yok bence.
Fluval 405 1300 litre kapasite ile saatte tankınızı 3 kere çevirmeye ve buna bağlı olarak su dengesini çokda güzel tutacak bir filtre. Hiç bir filtrenin debisi kutuda yazdığı gibi çıkmadığından ve genelde neredeyse %50 lere varan kayıplar yaşadığımızıda göz önünde tutmak gerekiyor. Yapılan testlerde 205 ve 305 modellerinde kabaca % 18'lik debi düşmeleri gözleniyor. Bu durumu göz önüne alarak 405'in, 1300 litrelik debisi %18'lik bir kayıpla yaklaşık 1066 litre civarında çıkıyor. Keza bu tankınız için bence iyi bir sayı. Lakin can sıkan yanı 8.5 litrelik iç hacmi. Bunun yanında 20 watt'lık elektrik tüketimi çok iyi ve ortalama 320 lira gibi bir fiyatı var. Ses problemi varmı bilmiyorum.
Tetra 2400, 2400 litrelik devasa bir debiye sahip gibi görünsede genel testlerde yüksek oranlarda debi düşüşü mevcut. 1200 modellerini baz alarak yola çıkarsak 1200 litrelik bu filtreler yaklaşık olarak 700-750 litrelik sonuçlar veriyor. Bunu yüzdeye vurduğumuzda kayıp olan oran ortalama %40 gibi görünüyor. Buda demektirki 2400'lük debiniz kabaca 960 litrelik bir kayıpla 1440 lara düşüyor. Tankınız için çok iyi bir sayı. İç hacmi 22 litre gibi devasa bir rakam ve bakteri kültürü için on numara bir yüzeye sahip. Lakin 60 watt gibi bir sarfiyat var ortada. Fiyatı ortalama 320 lira.
Fiyat aynı, kalitede bence fark yok. Eğerki enerji sarfiyatı kafama takmam diyosan 2400 tek kalem bir ürün. Enerji sorun olur diyorsan 405 işini görecebilecek bir filtre.
Yukardaki verilerin hepsi forumdan alınma ve mantık çerçevesinde yapılan bir kaç basit hesaplamaya dayanıyor. [QUOTE=mayazb]Evet erkadaşlar, soru net
[/QUOTE] Yani cevap net.[QUOTE=mayazb]Cevapları bekliyorum, sebepleriyle birlikte 
[/QUOTE] Sebep net.
Gerisi sana kalıyor. Bu kadar basit hesap, kitap ve ufak çaplı araştırmadan sonra. Bir zahmet seçiminide kendin yap demek geliyor içimden...
Şimdiden hayırlı olsun....
[/QUOTE]
450 lt akvaryuma fluval 405 mi tetratec ex2400 mü?
Evet erkadaşlar, soru net
Evet erkadaşlar, soru net

Cevapları bekliyorum, sebepleriyle birlikte 

Sonunda, 150 - 50 - 65 Malawi (Foto. eklendi )
[QUOTE=cenksel2001]Hoş olmuş tebrikler ancak malawiden ziyade trop. tankına benzemiş dekorasyonda magaralar oluştursanız sanki daha iyi olurdu gibime geliyor. [/QUOTE]
Teşekkürler Cenk bey.
Aslında dekoru hazırlarken biz de aynı şeyi düşündük fakat imkanlar bu kadardı, elimde bir grup taş daha var fakat yapısı akvaryumdakilerden çok farklı, nasıl duracağı konusunda bir fikrim yok.
Aslında üzeri tam kapalı olmasada mağaramsı yerler baya çok, fotoğraflara yansıtamadım fakat imkanım olursa video koymaya çalışırım.
[QUOTE=cenksel2001]Hoş olmuş tebrikler ancak malawiden ziyade trop. tankına benzemiş dekorasyonda magaralar oluştursanız sanki daha iyi olurdu gibime geliyor. [/QUOTE]
Teşekkürler Cenk bey.
Aslında dekoru hazırlarken biz de aynı şeyi düşündük fakat imkanlar bu kadardı, elimde bir grup taş daha var fakat yapısı akvaryumdakilerden çok farklı, nasıl duracağı konusunda bir fikrim yok.
Aslında üzeri tam kapalı olmasada mağaramsı yerler baya çok, fotoğraflara yansıtamadım fakat imkanım olursa video koymaya çalışırım.
Sonunda, 150 - 50 - 65 Malawi (Foto. eklendi )
Sonunda muradımıza erdik.
3 gün önce akvaryumu kurdum, 1 gün iç-dış filtre çalıştı, musluk suyu bu süreçte dinlendikten sonra eski akvaryumdan 50 lt su aldım ve bu suya ekledim, 2 günde böyle çalıştıktan sonra bugün 1sp ve 1 yunusu akvaryuma aktardım, şimdilik bu balıklarda sıkıntı yok gibi.
Bazı sıkıntılarla karşılaştık onlardan bahsedeyim;
İlk olarak, zaten filtrasyonun yetmeyeceğini biliyordum ama bu kadar yetersiz kalacağını beklemezdim, 3 gündür sudaki bulanıklık hala gitmiş değil.
Bir diğer sıkıntı da ışığın yetersizliği oldu, 3 adet 40 w floresan (2 groluks 1 mavi kullandım ama az geldi.
Son olarakta, eski tanktaki, henüz 2 hafta önce 50 yavru aldığın anne yunusun ani ölümü ile moraller alt üst oldu. Yeni akvaryum nasip olmadı kendisine, inanılmaz üzüldüm, beni bu işi büyütmeye iten etkendi kendisi. Şu an acil olarak bütün balıkları aktarmak istiyorum fakat bir yandan da beklemek zorundayım. Arada kaldım.
Her neyse, fotoğraflar (ilk sayfada da paylaştım) ;









Yorum ve eleştirilerinizi bekliyorum.
mayazb 2011-02-03 19:59:26
Sonunda muradımıza erdik.
3 gün önce akvaryumu kurdum, 1 gün iç-dış filtre çalıştı, musluk suyu bu süreçte dinlendikten sonra eski akvaryumdan 50 lt su aldım ve bu suya ekledim, 2 günde böyle çalıştıktan sonra bugün 1sp ve 1 yunusu akvaryuma aktardım, şimdilik bu balıklarda sıkıntı yok gibi.
Bazı sıkıntılarla karşılaştık onlardan bahsedeyim;
İlk olarak, zaten filtrasyonun yetmeyeceğini biliyordum ama bu kadar yetersiz kalacağını beklemezdim, 3 gündür sudaki bulanıklık hala gitmiş değil.
Bir diğer sıkıntı da ışığın yetersizliği oldu, 3 adet 40 w floresan (2 groluks 1 mavi kullandım ama az geldi.
Son olarakta, eski tanktaki, henüz 2 hafta önce 50 yavru aldığın anne yunusun ani ölümü ile moraller alt üst oldu. Yeni akvaryum nasip olmadı kendisine, inanılmaz üzüldüm, beni bu işi büyütmeye iten etkendi kendisi. Şu an acil olarak bütün balıkları aktarmak istiyorum fakat bir yandan da beklemek zorundayım. Arada kaldım.
Her neyse, fotoğraflar (ilk sayfada da paylaştım) ;









Yorum ve eleştirilerinizi bekliyorum.
Sonunda, 150 - 50 - 65 Malawi (Foto. eklendi )
Kayalar ve kum alındı, herşey hazır, pazartesi akvaryumun gelmesini bekliyoruz, heyecan dorukta
Yalnız kum konusunda acemelik ettim sanırım 50 kg aldım (0.5 silis kum) , hacim hesabı yaptım, 6 cmlik bir yükseklik oluşturacak tabanda kum, yeter umarım.
Kayaları biraz karışık aldım ama nasıl olsa hepsi aynı rengi alır zamanla
mayazb 2011-01-30 00:59:29
Kayalar ve kum alındı, herşey hazır, pazartesi akvaryumun gelmesini bekliyoruz, heyecan dorukta

Yalnız kum konusunda acemelik ettim sanırım 50 kg aldım (0.5 silis kum) , hacim hesabı yaptım, 6 cmlik bir yükseklik oluşturacak tabanda kum, yeter umarım.
Kayaları biraz karışık aldım ama nasıl olsa hepsi aynı rengi alır zamanla

Silis kum yıkama
[QUOTE=cahit barış] Bazı arkadaşlar tavsiye ediyor ya papağan gibi hemen dökümcüden al dökümcüden al diyorlar sonra böyle sorunlar yaşıyor hobiciler. Eminim o arkadaşlar kıymayıda kuaförden alıyordur ucuz diye.Lütfen iyi biliyorsanız tavsiye edin bilmiyorsanız yanlış yönlendirmeyin döküm kumu ile silis kum arasında fark var.[/QUOTE]
Döküm kumunun zor yıkanması dışında bi zararı olur mu peki?
Kumun kilosunu 5 tl den bile satan "simsarcı" akvaryumcular gördüm. Doğal olarak 40 kuruş verip dökümcüden almak insanların işine geliyor aynen benimde işime geldiği gibi.
[QUOTE=cahit barış] Bazı arkadaşlar tavsiye ediyor ya papağan gibi hemen dökümcüden al dökümcüden al diyorlar sonra böyle sorunlar yaşıyor hobiciler. Eminim o arkadaşlar kıymayıda kuaförden alıyordur ucuz diye.Lütfen iyi biliyorsanız tavsiye edin bilmiyorsanız yanlış yönlendirmeyin döküm kumu ile silis kum arasında fark var.[/QUOTE]
Döküm kumunun zor yıkanması dışında bi zararı olur mu peki?
Kumun kilosunu 5 tl den bile satan "simsarcı" akvaryumcular gördüm. Doğal olarak 40 kuruş verip dökümcüden almak insanların işine geliyor aynen benimde işime geldiği gibi.
Komik ve Trajedi Balık/Akvaryum Hatıraları.
İç filtrenin süngerini cif ile yıkamıştım. Ama o zaman çocuktuk tabi, 10 yaşlarında felan, hey Allahım ya.
İç filtrenin süngerini cif ile yıkamıştım. Ama o zaman çocuktuk tabi, 10 yaşlarında felan, hey Allahım ya.
Elektrik Faturanız
Lanet faturalar. Ama bu durum hobime zarar vermeyecek. Hatta tersine, büyütüyorum..
Sağlık olsun ne yapalım
Lanet faturalar. Ama bu durum hobime zarar vermeyecek. Hatta tersine, büyütüyorum..
Sağlık olsun ne yapalım

Yeni Akvaryuma Geçiş
Teşekkürler, faydası dokunacak bana
Dış filtre hiç temizlenmeden çalıştırılmaya devam edecek demek ki yeni akvaryumda.
480 lt hacimli yeni akvaryumum, eskisi 140, maksimum 70 lt ekleyebilirim eski akvaryum suyundan, sanırım dış filtre ile beraber 70 lt'lik eski su bakteri oluşumunu destekler. Hazır bakteri kültürlerinden kullanmama gerek yok sanırım bu noktada
Teşekkürler, faydası dokunacak bana

Dış filtre hiç temizlenmeden çalıştırılmaya devam edecek demek ki yeni akvaryumda.
480 lt hacimli yeni akvaryumum, eskisi 140, maksimum 70 lt ekleyebilirim eski akvaryum suyundan, sanırım dış filtre ile beraber 70 lt'lik eski su bakteri oluşumunu destekler. Hazır bakteri kültürlerinden kullanmama gerek yok sanırım bu noktada

SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
