ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
DerinAlp
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
75
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Aralık 2015 13:01
Son Ziyaret:
12 Haziran 2026 17:25
Toplam Mesaj:
178 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet T.
Doğum Tarihi:
15 Mart 1992
Yaş:
34
İl:
Ankara
Meslek:
Yazılımcı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet T.
[IMG]http://i.hizliresim.com/M0G1o1.jpg[/IMG]
BaşarısızIık, başarıdan daha çok şey öğretir.[IMG]http://zooworldmasteranimallist.weebly.com/uploads/5/7/9/1/5791049/5110175.gif[/IMG]
SON 10 MESAJI
Japon Hastalığı
[QUOTE=ShowaSanshoku]Fotodan göründüğü kadariyla tümör (neurofibroma) olduğunu zannediyorum.
Bunlar keserek (ameliyat) ile alınıyor ancak balığa açık yara birakacagindan mikrop kapma riski var.
Belki bir neşter ile alıp 6 - 7 gün karantina tankinda antibiyotik tedavisi uygulayabilirsiniz.
Ya da bunlar genelde iyi huylu olduğundan bırakırsınız.
[/QUOTE]
Kaya tuzu eklemesi yaptım varsa bir mikrop yada parazit durumu yok olur insallah
[QUOTE=ShowaSanshoku]Fotodan göründüğü kadariyla tümör (neurofibroma) olduğunu zannediyorum.
Bunlar keserek (ameliyat) ile alınıyor ancak balığa açık yara birakacagindan mikrop kapma riski var.
Belki bir neşter ile alıp 6 - 7 gün karantina tankinda antibiyotik tedavisi uygulayabilirsiniz.
Ya da bunlar genelde iyi huylu olduğundan bırakırsınız.
[/QUOTE]
Kaya tuzu eklemesi yaptım varsa bir mikrop yada parazit durumu yok olur insallah
Japon Hastalığı
Arkadaşlar merhaba Az önce fark ettim japon balığımın yan tarafında böyle bir şişkinlik ve kızarıklık var davranışından bir sorun yok hareketli ve normal yüzüyor ama resimdeki yer bu şekilde akvaryumda başka balık yok nedeni ne olabilir? Ve nasıl iyileştirebilirim? bilgisi olan var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/080220222236221.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba Az önce fark ettim japon balığımın yan tarafında böyle bir şişkinlik ve kızarıklık var davranışından bir sorun yok hareketli ve normal yüzüyor ama resimdeki yer bu şekilde akvaryumda başka balık yok nedeni ne olabilir? Ve nasıl iyileştirebilirim? bilgisi olan var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/080220222236221.jpg[/IMG]
Goldfish Tetra Yem Sk Tarih
[QUOTE=RyukinSeverTr]
Bizler basıl bayat bisküvi sevmiyorsak balıklar da sevmez bence kullanmayın.
Ayrıca onlar sindirimi zor yemler tropical super goldfish mini sticks tavsiye ederim su anda tek onu kullanıyorum.
Ayrıca son kullanma tarihi yazıyor 07/2019 diye atın bence.
Bu yemleri tavsiye ederim.
Tropical
Sera
Kenzu(su anda kullanmıyorum ağır bir yem)
Vitalis [/QUOTE]
Cevap için teşekkürler
Önerdiğiniz yem direk atıyor musunuz yoksa ufalayıp mı veriyorsunuz?
[QUOTE=RyukinSeverTr]
Bizler basıl bayat bisküvi sevmiyorsak balıklar da sevmez bence kullanmayın.
Ayrıca onlar sindirimi zor yemler tropical super goldfish mini sticks tavsiye ederim su anda tek onu kullanıyorum.
Ayrıca son kullanma tarihi yazıyor 07/2019 diye atın bence.
Bu yemleri tavsiye ederim.
Tropical
Sera
Kenzu(su anda kullanmıyorum ağır bir yem)
Vitalis [/QUOTE]
Cevap için teşekkürler
Önerdiğiniz yem direk atıyor musunuz yoksa ufalayıp mı veriyorsunuz?
Goldfish Tetra Yem Sk Tarih
Arkadaşlar yeni bir akvaryum kurdum 4 adet orandam var. Elimde daha öncesinde kullandığım ve yarısına kadar dolu 1-1,5 senedir boşta olan görseldeki yemden var. Fakat üzerinde skt yada tett tarihi yazmıyor sadece resim 2 deki yazıyor bu yemi balıklara versem sorun olur mu?
resim 1
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/250320211140391.jpg[/IMG]
resim 2
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/250320211137341.jpg[/IMG]
Arkadaşlar yeni bir akvaryum kurdum 4 adet orandam var. Elimde daha öncesinde kullandığım ve yarısına kadar dolu 1-1,5 senedir boşta olan görseldeki yemden var. Fakat üzerinde skt yada tett tarihi yazmıyor sadece resim 2 deki yazıyor bu yemi balıklara versem sorun olur mu?
resim 1
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/250320211140391.jpg[/IMG]
resim 2
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/250320211137341.jpg[/IMG]
Ankara Akvaryum Yaptırılacak Yerler Listesi
57x37x30 ön ve yan yüz extra clear olan akvaryum takribi fiyat ne olur
57x37x30 ön ve yan yüz extra clear olan akvaryum takribi fiyat ne olur
Bitkili Akvaryum İçin Armatür (aydınlatma) Tavsiye
[QUOTE=MKA1923]Merhaba,
Fotoğraflara bakınca en başlarda gayet iyi bir gelişim göstermiş bitkileriniz ve çok sağlıklılarmış.
Ancak; sonradan bu durum tersine dönmüş görünüyor. Burada önemli bir hata yapmış olmalısınız.
Gübreyi kestikten sonra mı bu hale geldi?
Bahsettiğiniz aydınlatma ve co2 ilavesi de var ise gübreyi kesmeniz çok büyük hata olmuş.
Yosun ve algin ana nedeniymiş gibi yıllardır öcü gibi gösterildi gübreler ki hiç alakası yok.
En çok dikkat edilmesi gereken şey Co2 nin istikrarlı şekilde devam etmesi ve aydınlatma gücünün buna göre ayarlanmasıdır.
Tanka co2 vermek ve bunu da güçlü bir aydınlatma ile desteklemek ki power led kullanıyorsunuz; gübre kesmeniz intiar etmektir.
Co2 ve ışık gücü var ama bitkiye besin yok. Sonunda gelişim duracak ve üzerinde yosunlar görmeye başlayacaksınız. Bitkiler de ölecek sürecin sonunda.
Işık, co2 ve gübreler. Bunlar doğru orantılı olmak zorunda. Birini kısıyorsanız diğerlerini de kısmak zorundasınız.
Çok başarılı şekilde de uygulamışsınız ilk dönemlerde.
Tekrardan bu üçlüyü gözden geçirmelisiniz.
[/QUOTE]
açıkcası bitkilerin iyi olduğu durumlar genelde ilk eklendiği durumlar zamanla yosun sorunları oluştu ışığım yüksek bunun farkındayım okadar yüksek ki neon tetra vb balılar bile akvaryuma koyduğumda ışıktan rahatsız olup kacacak yer arıyorlardı rahat yüzemediler genellikle. Eğer doğru ışığı bulursam gübre v.s tekrar başlarım
Şu armatürü uygun buldum kullanan bilen var mı? Diğer web sitelerine göre hesaplı güzel bir ürün geldi. Hali hazırda florasanla beraber geliyor olmadı içindeki floresanları değiştiredebilirim ( Tabi değiştirilebiliyorsa). Daha önce floresan kullanmadığım için çok bilgim yok bu konuda pek çok floresan rengide var daylight, soğuk beyaz, mavi v.s markalar ve kelvin değerleri de önemli sanırım böyle birşey alırsam zaten 2x6w olduğu için 2 adet takabileceğimden verim alabileceğim floresan olmalı yanında gelenlerde belki iş görür bilmiyorum.
[URL]https://www.turkiyeyemmerkezi.com/efmz~u~hopar-t5-kapak-low-output-6wx2-30cm-armatur[/URL]
birde bu 4x6w var
[URL]https://www.turkiyeyemmerkezi.com/ppgp~u~hopar-t5-kapak-low-output-6wx4-30cm-armatur[/URL]
yada 2x8w mı alsam daha iyi olur bilemedim[EDIT]ahmet7632,2019-03-13 20:57:15[/EDIT]
[QUOTE=MKA1923]Merhaba,
Fotoğraflara bakınca en başlarda gayet iyi bir gelişim göstermiş bitkileriniz ve çok sağlıklılarmış.
Ancak; sonradan bu durum tersine dönmüş görünüyor. Burada önemli bir hata yapmış olmalısınız.
Gübreyi kestikten sonra mı bu hale geldi?
Bahsettiğiniz aydınlatma ve co2 ilavesi de var ise gübreyi kesmeniz çok büyük hata olmuş.
Yosun ve algin ana nedeniymiş gibi yıllardır öcü gibi gösterildi gübreler ki hiç alakası yok.
En çok dikkat edilmesi gereken şey Co2 nin istikrarlı şekilde devam etmesi ve aydınlatma gücünün buna göre ayarlanmasıdır.
Tanka co2 vermek ve bunu da güçlü bir aydınlatma ile desteklemek ki power led kullanıyorsunuz; gübre kesmeniz intiar etmektir.
Co2 ve ışık gücü var ama bitkiye besin yok. Sonunda gelişim duracak ve üzerinde yosunlar görmeye başlayacaksınız. Bitkiler de ölecek sürecin sonunda.
Işık, co2 ve gübreler. Bunlar doğru orantılı olmak zorunda. Birini kısıyorsanız diğerlerini de kısmak zorundasınız.
Çok başarılı şekilde de uygulamışsınız ilk dönemlerde.
Tekrardan bu üçlüyü gözden geçirmelisiniz.
[/QUOTE]
açıkcası bitkilerin iyi olduğu durumlar genelde ilk eklendiği durumlar zamanla yosun sorunları oluştu ışığım yüksek bunun farkındayım okadar yüksek ki neon tetra vb balılar bile akvaryuma koyduğumda ışıktan rahatsız olup kacacak yer arıyorlardı rahat yüzemediler genellikle. Eğer doğru ışığı bulursam gübre v.s tekrar başlarım
Şu armatürü uygun buldum kullanan bilen var mı? Diğer web sitelerine göre hesaplı güzel bir ürün geldi. Hali hazırda florasanla beraber geliyor olmadı içindeki floresanları değiştiredebilirim ( Tabi değiştirilebiliyorsa). Daha önce floresan kullanmadığım için çok bilgim yok bu konuda pek çok floresan rengide var daylight, soğuk beyaz, mavi v.s markalar ve kelvin değerleri de önemli sanırım böyle birşey alırsam zaten 2x6w olduğu için 2 adet takabileceğimden verim alabileceğim floresan olmalı yanında gelenlerde belki iş görür bilmiyorum.
[URL]https://www.turkiyeyemmerkezi.com/efmz~u~hopar-t5-kapak-low-output-6wx2-30cm-armatur[/URL]
birde bu 4x6w var
[URL]https://www.turkiyeyemmerkezi.com/ppgp~u~hopar-t5-kapak-low-output-6wx4-30cm-armatur[/URL]
yada 2x8w mı alsam daha iyi olur bilemedim[EDIT]ahmet7632,2019-03-13 20:57:15[/EDIT]
Bitkili Akvaryum İçin Armatür (aydınlatma) Tavsiye
[QUOTE=MKA1923]
Merhaba,
Yosun ile direkt olarak aydınlatmayı ilişkilendirmeniz doğru bir yaklaşım değil.
Tank hakkında detaylı bilgi verebilir misiniz?
Co2 ilave ediyor musunuz ve hangi yöntem ile?
Taban kurulumuz nasıl?
Gübre ilavesi mevcut mu ve hangi yöntem ile hangi gübreleri veriyorsunuz?
Bunları bilmeden aydınlatma bilgisi verilemez.
Aydınlatma; sizin co2 ilave şekliniz ve gübre kulanımınıza göre belirlenir.[/QUOTE]
Bilgi vereyim genel olarak tankım ilk başından itibaren bilgi edinmek isterseniz bu [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/-_ilk_bitki_tank_denemem_35x25x25_-_k901412.asp[/URL] linkten den bakabilirsiniz konu bana aittir.
güncel olarak bilgi vermek gerekirse
akvaryumda gübre kullanmıyorum çünkü hali hazırda yosun sorunum var elimde öncelerden kullandığım 6 adet set olarak reeflowers var önceleri kullanıyordum haftalık 1cc olarak hepsinden veriyordum fakat artık vermiyorum .
24 saat co2 acık 3,4 sn bir damla olarak (tüplü sistem kullanıyorum)
Aydınlatma power led vardı. Forumda darkauro adlı kullanıcıya yaptırmıştım fakat t5 florasan daha iyi olacağını düşünüyorum.
Şuan akvaryumun camlarında spot yosunu sorunum var resimdede görüldüğü üzere
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191520121.jpg[/IMG]
bu sorunu nerite ile çözebilirim daha önce tecrübe ettiğim bir sorun
genel olarak böyle ışığı 6 saat veriyordum
zaman içersin de akvaryum değişimleri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191516491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191516571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517101.jpg[/IMG]
[B][K]kırmızı yapraklı bitkilerde hep bu sorunu yaşadım yapraklarında yosunlaşma [/K][/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517181.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517241.jpg[/IMG]
[B][K]ve şuan ki güncel hali son resimdeki gibi[/K][/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517321.jpg[/IMG]
[QUOTE=MKA1923]
Merhaba,
Yosun ile direkt olarak aydınlatmayı ilişkilendirmeniz doğru bir yaklaşım değil.
Tank hakkında detaylı bilgi verebilir misiniz?
Co2 ilave ediyor musunuz ve hangi yöntem ile?
Taban kurulumuz nasıl?
Gübre ilavesi mevcut mu ve hangi yöntem ile hangi gübreleri veriyorsunuz?
Bunları bilmeden aydınlatma bilgisi verilemez.
Aydınlatma; sizin co2 ilave şekliniz ve gübre kulanımınıza göre belirlenir.[/QUOTE]
Bilgi vereyim genel olarak tankım ilk başından itibaren bilgi edinmek isterseniz bu [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/-_ilk_bitki_tank_denemem_35x25x25_-_k901412.asp[/URL] linkten den bakabilirsiniz konu bana aittir.
güncel olarak bilgi vermek gerekirse
akvaryumda gübre kullanmıyorum çünkü hali hazırda yosun sorunum var elimde öncelerden kullandığım 6 adet set olarak reeflowers var önceleri kullanıyordum haftalık 1cc olarak hepsinden veriyordum fakat artık vermiyorum .
24 saat co2 acık 3,4 sn bir damla olarak (tüplü sistem kullanıyorum)
Aydınlatma power led vardı. Forumda darkauro adlı kullanıcıya yaptırmıştım fakat t5 florasan daha iyi olacağını düşünüyorum.
Şuan akvaryumun camlarında spot yosunu sorunum var resimdede görüldüğü üzere
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191520121.jpg[/IMG]
bu sorunu nerite ile çözebilirim daha önce tecrübe ettiğim bir sorun
genel olarak böyle ışığı 6 saat veriyordum
zaman içersin de akvaryum değişimleri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191516491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191516571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517101.jpg[/IMG]
[B][K]kırmızı yapraklı bitkilerde hep bu sorunu yaşadım yapraklarında yosunlaşma [/K][/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517181.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517241.jpg[/IMG]
[B][K]ve şuan ki güncel hali son resimdeki gibi[/K][/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517321.jpg[/IMG]
Bitkili Akvaryum İçin Armatür (aydınlatma) Tavsiye
[QUOTE=Emrkymc]Düşük destekli tank ise tasarrüf ampülüde olabilir. Ben uzun bir süre kullandım bi sıkıntı göremedim [/QUOTE]
hocam bende şöyle bir sıkıntı var akvaryum raf arasında akvaryum yüksekliği 25 cm üst raf ile arasında 5 cm var oyüzden bu bölüme girebilecek bir aydınlatma gerek
[QUOTE=Emrkymc]Düşük destekli tank ise tasarrüf ampülüde olabilir. Ben uzun bir süre kullandım bi sıkıntı göremedim [/QUOTE]
hocam bende şöyle bir sıkıntı var akvaryum raf arasında akvaryum yüksekliği 25 cm üst raf ile arasında 5 cm var oyüzden bu bölüme girebilecek bir aydınlatma gerek
Bitkili Akvaryum İçin Armatür (aydınlatma) Tavsiye
[QUOTE=gattar5050]Aklınızdaki fiyat aralığı nedir ? Bütçeye göre seçenekler değişir. [/QUOTE]
Baktığım bitki türlerine uygun verim alabileceğim ve yosun problemi oluşturmayacak fiyat performans ürünü birşey olması tercihimdir.Fiyat belirtmek gerekirse de 150tl kadar düşünüyorum
[QUOTE=gattar5050]Aklınızdaki fiyat aralığı nedir ? Bütçeye göre seçenekler değişir. [/QUOTE]
Baktığım bitki türlerine uygun verim alabileceğim ve yosun problemi oluşturmayacak fiyat performans ürünü birşey olması tercihimdir.Fiyat belirtmek gerekirse de 150tl kadar düşünüyorum
Bitkili Akvaryum İçin Armatür (aydınlatma) Tavsiye
Arkadaşlar bitkili bir akvaryuma sahibim 2 senedir kullandığım el yapıyı mı powerled aydınlatmam dan artık verim alamıyorum zaten önceleri de biraz yosun sorunu yapıyordu. Şimdi bu nano tankıma hazır armatür bakıyorum kullanıp tavsiye edebileceğniz bir armatür var mı ? Akvaryum eni 35cm akvaryumda zeminde parvula ve orta kısımda anubias var eğer aydınlatma iyi olursa kırmızı yapraklı bitkilerde bakmak isterim. Önerilere açığım
Arkadaşlar bitkili bir akvaryuma sahibim 2 senedir kullandığım el yapıyı mı powerled aydınlatmam dan artık verim alamıyorum zaten önceleri de biraz yosun sorunu yapıyordu. Şimdi bu nano tankıma hazır armatür bakıyorum kullanıp tavsiye edebileceğniz bir armatür var mı ? Akvaryum eni 35cm akvaryumda zeminde parvula ve orta kısımda anubias var eğer aydınlatma iyi olursa kırmızı yapraklı bitkilerde bakmak isterim. Önerilere açığım
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 0rnn, 11:53
Yeni Üye Forumu - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
