ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Sorkhan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Aralık 2015 11:36
Son Ziyaret:
01 Şubat 2016 21:24
Toplam Mesaj:
44 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serkan can
Doğum Tarihi:
04 Temmuz 1988
Yaş:
37
İl:
Içel
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Serkan Can
45x39x31 50 litre 6 adet kılıçkuyruk.. ....30x24x13 10 litre yavruluk
SON 10 MESAJI
27 Derece Ama ...
[QUOTE=wd10earx]27 derece harbiden kaynar bir derece. Elimi suya soktugumda şok oldum. Bi daha asla 27 derece yapmam[/QUOTE] benim kılıçkuyruklar neredeyse 1 ay kadar 30 derecelik suda kaldılar ,termostatlı dandik marka ısıtıcı var ,termometre yoktu ısıtıcının üzerindeki ayarlar doğru ısıyı vermiyor , el kararı ayarlıyordum, termometre aldım baya uzun bir sürenin ardından ,su ısısı 30 dereceydi bir tık aşağısıda 21 derece oluyordu ,zar zor 28 derecede tutturabildim ama uzun süre 30 derecedeydi birşey olmadı , bence oturmayan su öldürmüştür balığınızı.
[QUOTE=wd10earx]27 derece harbiden kaynar bir derece. Elimi suya soktugumda şok oldum. Bi daha asla 27 derece yapmam[/QUOTE] benim kılıçkuyruklar neredeyse 1 ay kadar 30 derecelik suda kaldılar ,termostatlı dandik marka ısıtıcı var ,termometre yoktu ısıtıcının üzerindeki ayarlar doğru ısıyı vermiyor , el kararı ayarlıyordum, termometre aldım baya uzun bir sürenin ardından ,su ısısı 30 dereceydi bir tık aşağısıda 21 derece oluyordu ,zar zor 28 derecede tutturabildim ama uzun süre 30 derecedeydi birşey olmadı , bence oturmayan su öldürmüştür balığınızı.
10 Litrelik Akvaryumdan Doğumtankı Yapımı(tavsiye)
[QUOTE=Ayberk1634]Elinize saglık ama kılıckuyruklar bence orada gecebilir gibi geldi[/QUOTE] yok geçemezler delikler göründüğü kadar büyük değil
[QUOTE=Ayberk1634]Elinize saglık ama kılıckuyruklar bence orada gecebilir gibi geldi[/QUOTE] yok geçemezler delikler göründüğü kadar büyük değil
10 Litrelik Akvaryumdan Doğumtankı Yapımı(tavsiye)
[QUOTE=Ayberk1634]Yanlız yavru akvaryumunda pipo filtre oneririm ic filtrete yavrular cekip olebilir.renkli taslarda bir yerden sonra salinim yapmaya basliyacaktir.
Hayırli hobiler.[/QUOTE]filitreyi tül ile başlayacağım, resim belirttiğim gibi eski taban boş sadece filtre ile isitici var
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar serkan bey bir adet akavryum silikonu ve ince strafor bina kaplama işinde kullanılan file bularak yapabileceğiniz. Yavruluk resimlerini ekliyorum. Çok iyi bir fikir bende benzeri bir şey düşünmüştüm ama delikli tel bulamadım yakınlarda merkeze uzağım, plastik bir levha bulabilirsem matkapla delik açıp 4 adet ayakla akvaryuma oturtmak biraz dan malzeme aramaya çıkacağım, bakalım ne bulursam, sorum şu yavrular besleme esnasında o deliklerine yukarı çıkarsa anne onlar yemez mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180535/1452343501127-1316784832.jpg[/IMG] söyle bir sandık buldum umarım ziyan etmeden keserim
[QUOTE=yusufseyfullah]Plastik yavrulukdan daha iyidir mantıken[/QUOTE][QUOTE=Ayberk1634]Yanlız yavru akvaryumunda pipo filtre oneririm ic filtrete yavrular cekip olebilir.renkli taslarda bir yerden sonra salinim yapmaya basliyacaktir.
Hayırli hobiler.[/QUOTE][QUOTE=Kınayu]
Selamlar serkan bey bir adet akavryum silikonu ve ince strafor bina kaplama işinde kullanılan file bularak yapabileceğiniz. Yavruluk resimlerini ekliyorum.[/QUOTE] evet arkadaşlar yavrulugum hazır sandığı kestim biçtim sonuç [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180535/1452351919217-1434151923.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180535/1452351860727-1316784832.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180535/1452343501127-1316784832.jpg[/IMG]
[QUOTE=Ayberk1634]Yanlız yavru akvaryumunda pipo filtre oneririm ic filtrete yavrular cekip olebilir.renkli taslarda bir yerden sonra salinim yapmaya basliyacaktir.
Hayırli hobiler.[/QUOTE]filitreyi tül ile başlayacağım, resim belirttiğim gibi eski taban boş sadece filtre ile isitici var
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar serkan bey bir adet akavryum silikonu ve ince strafor bina kaplama işinde kullanılan file bularak yapabileceğiniz. Yavruluk resimlerini ekliyorum. Çok iyi bir fikir bende benzeri bir şey düşünmüştüm ama delikli tel bulamadım yakınlarda merkeze uzağım, plastik bir levha bulabilirsem matkapla delik açıp 4 adet ayakla akvaryuma oturtmak biraz dan malzeme aramaya çıkacağım, bakalım ne bulursam, sorum şu yavrular besleme esnasında o deliklerine yukarı çıkarsa anne onlar yemez mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180535/1452343501127-1316784832.jpg[/IMG] söyle bir sandık buldum umarım ziyan etmeden keserim
[QUOTE=yusufseyfullah]Plastik yavrulukdan daha iyidir mantıken[/QUOTE][QUOTE=Ayberk1634]Yanlız yavru akvaryumunda pipo filtre oneririm ic filtrete yavrular cekip olebilir.renkli taslarda bir yerden sonra salinim yapmaya basliyacaktir.
Hayırli hobiler.[/QUOTE][QUOTE=Kınayu]
Selamlar serkan bey bir adet akavryum silikonu ve ince strafor bina kaplama işinde kullanılan file bularak yapabileceğiniz. Yavruluk resimlerini ekliyorum.[/QUOTE] evet arkadaşlar yavrulugum hazır sandığı kestim biçtim sonuç [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180535/1452351919217-1434151923.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180535/1452351860727-1316784832.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180535/1452343501127-1316784832.jpg[/IMG]
10 Litrelik Akvaryumdan Doğumtankı Yapımı(tavsiye)
Arkadaşlar şuan boşta 10 litrelik akvaryumum var [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180535/1449779070558-1302411551.jpg[/IMG] Bir dişi kılıçkuyruğum hamile ilk defa yavru alacağım.Pet şişeden yavurluk yaptım ,içime sinmedi daracık birşey.Rafya da içime sinmedi,yavrula içinde sıkışıp ölebiliyorlarmış. 10 litrelik bu tankı nasıl doğum tankı yapabilirim..Önerileriniz nelerdir.Mümkünse evde bulabileceğim malzemeler önerirseniz sevinirim.Çünkü şehir merkezine uzaktayım..Benim aklıma gelen pipetleri arasından sadece yavru geçecek şekilde birbirine yine birşekilde tutturup akvaryumu enlemesine ikiye bölmek.farklı bir malzemede olabilir,hatta rafyam var onuda kullanabilirim bir şekilde.
Dipçe:Kullandığım resim eskidir, akvaryumun içinde birtane resimde görülen içfilitre ile ısıtıcı var
Arkadaşlar şuan boşta 10 litrelik akvaryumum var [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180535/1449779070558-1302411551.jpg[/IMG] Bir dişi kılıçkuyruğum hamile ilk defa yavru alacağım.Pet şişeden yavurluk yaptım ,içime sinmedi daracık birşey.Rafya da içime sinmedi,yavrula içinde sıkışıp ölebiliyorlarmış. 10 litrelik bu tankı nasıl doğum tankı yapabilirim..Önerileriniz nelerdir.Mümkünse evde bulabileceğim malzemeler önerirseniz sevinirim.Çünkü şehir merkezine uzaktayım..Benim aklıma gelen pipetleri arasından sadece yavru geçecek şekilde birbirine yine birşekilde tutturup akvaryumu enlemesine ikiye bölmek.farklı bir malzemede olabilir,hatta rafyam var onuda kullanabilirim bir şekilde.
Dipçe:Kullandığım resim eskidir, akvaryumun içinde birtane resimde görülen içfilitre ile ısıtıcı var
Kılıçkuyruk Hamile Mi?
[QUOTE=bjkalley]Siyahlık var ancak daha doğum uzak gibi görünüyor.[/QUOTE] tahminen ne kadar süresi vardır ? yavruluğa almak için acele etmek istemiyorum
strese felan girip erkeğe dönebiliyor. o yüzden.
[QUOTE=bjkalley]Siyahlık var ancak daha doğum uzak gibi görünüyor.[/QUOTE] tahminen ne kadar süresi vardır ? yavruluğa almak için acele etmek istemiyorum
strese felan girip erkeğe dönebiliyor. o yüzden.
Balığım Aşağı Yukarı Yüzüyor
[QUOTE=yavruplati]Arkadaşlar benim dişi lepistesim akvaryum caminda bir aşağı bir yukarı yuzuyor acaba doguruyormu[/QUOTE] Aynısı bendede oluyor camın önünde ilkönce bir tanesi başlıyor bir aşşagı bir yukarı yüzmeye sonra hepsi ona katılıyor , normal bir durum galiba.
[QUOTE=yavruplati]Arkadaşlar benim dişi lepistesim akvaryum caminda bir aşağı bir yukarı yuzuyor acaba doguruyormu[/QUOTE] Aynısı bendede oluyor camın önünde ilkönce bir tanesi başlıyor bir aşşagı bir yukarı yüzmeye sonra hepsi ona katılıyor , normal bir durum galiba.
Kılıçkuyruk Hamile Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180535/IMG_20160102_202133.jpg[/IMG] arkadaşlar balığım 2 haftadır bende ,sanırım aldığımda hamile imiş..ama gercekten hamile mi?hamileyse ne kadar vardır doğuma.?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180535/IMG_20160102_202133.jpg[/IMG] arkadaşlar balığım 2 haftadır bende ,sanırım aldığımda hamile imiş..ama gercekten hamile mi?hamileyse ne kadar vardır doğuma.?
Kılıçkuyruk Akvaryumu İçin Dekoratif Doğal Kaya
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar güzelce temizledikten sonra neden olmasın gayet güzel.Saygılar.
[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180535/IMG_20160102_150054.jpg[/IMG] oldu gibi [8)]
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar güzelce temizledikten sonra neden olmasın gayet güzel.Saygılar.
[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180535/IMG_20160102_150054.jpg[/IMG] oldu gibi [8)]
Kılıçkuruk Cinsiyet Tespiti
[QUOTE=beer92]Çok ilginç bu ölümler belli ediyor ki su kimyası oturmamış bi kaç hafta hiç değişiklik yapma haftada yüzde 20 su değişimi yap dinlenmiş su ile daha sonra 1 erkek 2 dişi trio halde balık ekle ayrıca akvaryum boş duruyor en azından bi tane anubias bitki alıp toprak kaplara sarabilirsin yavrular içinde iyi olur balıkların stresinide azaltır kolay gelsin
[/QUOTE] şuana kadar yeni akvaryumda herhangi bir terslik yok ölüm o küçük akvaryumda oldu, bir gözü olmayan erkeğim büyük akvaryumda öldü ,ilk günde sanırım sitresten yada başka birşeyden ,geri kalan balıklarım ve yeni aldığım 4 adet balığım çok sağlıklı birşekilde yaşıyorlar yeni akvaryumda,bitkiyi kısa zamanda helletmeye çalışacağım.Erkek kılıçkuyruğum çok genç kuruğu bile çıkmış değil henüz.biraz zamanım var bitki için .Bugün şu taşı buldum acaba kılıçkuyruk akvaryumumda birsorun olurmu koysam[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180535/IMG_20160101_221334.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180535/IMG_20160101_205752_1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180535/IMG_20160101_205647.jpg[/IMG]
[QUOTE=beer92]Çok ilginç bu ölümler belli ediyor ki su kimyası oturmamış bi kaç hafta hiç değişiklik yapma haftada yüzde 20 su değişimi yap dinlenmiş su ile daha sonra 1 erkek 2 dişi trio halde balık ekle ayrıca akvaryum boş duruyor en azından bi tane anubias bitki alıp toprak kaplara sarabilirsin yavrular içinde iyi olur balıkların stresinide azaltır kolay gelsin
[/QUOTE] şuana kadar yeni akvaryumda herhangi bir terslik yok ölüm o küçük akvaryumda oldu, bir gözü olmayan erkeğim büyük akvaryumda öldü ,ilk günde sanırım sitresten yada başka birşeyden ,geri kalan balıklarım ve yeni aldığım 4 adet balığım çok sağlıklı birşekilde yaşıyorlar yeni akvaryumda,bitkiyi kısa zamanda helletmeye çalışacağım.Erkek kılıçkuyruğum çok genç kuruğu bile çıkmış değil henüz.biraz zamanım var bitki için .Bugün şu taşı buldum acaba kılıçkuyruk akvaryumumda birsorun olurmu koysam[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180535/IMG_20160101_221334.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180535/IMG_20160101_205752_1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180535/IMG_20160101_205647.jpg[/IMG]
Dolu Akvaryuma Kum Eklemek
[QUOTE=BurakNEHİR]Merhabalar akvaryumumda beyaz silis kum var ve ben bir türli alışamadım bu kuma.Balıkların dışkıları çok göze batıyor ve kumda sararma oluştu.Ben bu kumun üstüne siyah kum eklemeyi düşünüyorum.60 cm akvaryuma kaç kg siyah kum koymalıyım?(beyaz kum çok değil 2 3 cm civarında)[/QUOTE]Bu bağlantıya tıklayın akvaryum ölçülerinizi girin akvaryumunuz için gerekli kum miktarı ,ışık ve ısıtıcı miktarını hesaplayacaktır.Saygılar http://www.akvaryum.com/Hesaplayici/filtrasyon_isitici_kum.asp
[QUOTE=BurakNEHİR]Merhabalar akvaryumumda beyaz silis kum var ve ben bir türli alışamadım bu kuma.Balıkların dışkıları çok göze batıyor ve kumda sararma oluştu.Ben bu kumun üstüne siyah kum eklemeyi düşünüyorum.60 cm akvaryuma kaç kg siyah kum koymalıyım?(beyaz kum çok değil 2 3 cm civarında)[/QUOTE]Bu bağlantıya tıklayın akvaryum ölçülerinizi girin akvaryumunuz için gerekli kum miktarı ,ışık ve ısıtıcı miktarını hesaplayacaktır.Saygılar http://www.akvaryum.com/Hesaplayici/filtrasyon_isitici_kum.asp
SON MESAJLAR
- Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
