ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bsrycl
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
82
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Kasım 2015 19:39
Son Ziyaret:
09 Ocak 2026 23:30
Toplam Mesaj:
28 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
başar yücel
Doğum Tarihi:
20 Temmuz 1985
Yaş:
40
İl:
Ankara
Meslek:
arkeolog
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
başar yücel
SON 10 MESAJI
Bitkili Akvaryum High Tech - Kurulum Ve Süreç
Atakanpetshoptan bir çok kez ürün aldım ve hepsinden çok memnun kaldım. Almış olduğunuz bitki dışında invitro üretim reineckii de satıyorlar. İnvitro üretimlerin formları daha iyi oluyor genelde ve az biraz daha pahalı. Ben o şekilde 8 adet İnvitro kap aldım daha yeni(Karidesevinden).sizdekiler kargo sürecinde kötü olmuş olabilir,iyi bakarsanız toparlar.
Atakanpetshoptan bir çok kez ürün aldım ve hepsinden çok memnun kaldım. Almış olduğunuz bitki dışında invitro üretim reineckii de satıyorlar. İnvitro üretimlerin formları daha iyi oluyor genelde ve az biraz daha pahalı. Ben o şekilde 8 adet İnvitro kap aldım daha yeni(Karidesevinden).sizdekiler kargo sürecinde kötü olmuş olabilir,iyi bakarsanız toparlar.
İngiltereden Mikro Element Siparişim Geldi.
Cafer Bey tekrar merhabalar, benim de vermiş olduğum sipariş bugün elime ulaştı. Aynı ürün olduğu için sizin de fikrinizi almak istedim.Gelen toz, deterjan tozuna benziyor, içinde minik mavi, kahverengi parça ve toz beyaz halde malum diğer karışımlar var. Hafif sallandığında beyaz toz olanlar en altta, mavi olan şeyler bazen görünüyor bazen görünmüyor, kahverengi olan parçalar genelde üst kısımda ayrı duruyor.Açıkçası tam karışmıyor gibi.
1-Siz bu ürünün kullanımını sitesindeki öneri olan, 10gr 250ml saf suya katıp günlük 1ml olarak mı yapıyorsunuz?
2-Memnun kaldınız mı?
3-Saklamasını nasıl yapıyorsunuz?(benim ürün gelirken koli içinde mevcut paketi patladığı için ayrı bir kilitli torbaya koydum.Nasıl saklamamı tavsiye edersiniz?)
Cafer Bey tekrar merhabalar, benim de vermiş olduğum sipariş bugün elime ulaştı. Aynı ürün olduğu için sizin de fikrinizi almak istedim.Gelen toz, deterjan tozuna benziyor, içinde minik mavi, kahverengi parça ve toz beyaz halde malum diğer karışımlar var. Hafif sallandığında beyaz toz olanlar en altta, mavi olan şeyler bazen görünüyor bazen görünmüyor, kahverengi olan parçalar genelde üst kısımda ayrı duruyor.Açıkçası tam karışmıyor gibi.
1-Siz bu ürünün kullanımını sitesindeki öneri olan, 10gr 250ml saf suya katıp günlük 1ml olarak mı yapıyorsunuz?
2-Memnun kaldınız mı?
3-Saklamasını nasıl yapıyorsunuz?(benim ürün gelirken koli içinde mevcut paketi patladığı için ayrı bir kilitli torbaya koydum.Nasıl saklamamı tavsiye edersiniz?)
Beldibi(60x40x40)
[QUOTE=CaptainJava]Yüzey filtresi gerekli birşey mi? Sizinde durmadan balıklarınızı çekip durmuş.?
[/QUOTE] Yüzeyde yağlanma gibi tabaka oluyordu 3-4 gün içinde.Pimpirikliliğimden görüntüsü hoşuma gitmiyordu.Hem de artı bir su sirkülasyonu sağlıyordu.Ondan dolayı kullandım.
[QUOTE=CaptainJava]Yüzey filtresi gerekli birşey mi? Sizinde durmadan balıklarınızı çekip durmuş.?
[/QUOTE] Yüzeyde yağlanma gibi tabaka oluyordu 3-4 gün içinde.Pimpirikliliğimden görüntüsü hoşuma gitmiyordu.Hem de artı bir su sirkülasyonu sağlıyordu.Ondan dolayı kullandım.
İngiltereden Mikro Element Siparişim Geldi.
Cafer bey tekrar merhabalar, nasılsınız, ben de aynı siteden birkaç parça sipariş verdim.Kargo size ptt ile mi yoksa başka kargo ile mi geldi onu öğrenmek istedim.
Cafer bey tekrar merhabalar, nasılsınız, ben de aynı siteden birkaç parça sipariş verdim.Kargo size ptt ile mi yoksa başka kargo ile mi geldi onu öğrenmek istedim.
Beldibi(60x40x40)
[QUOTE=ityo39]Lily pipe ın dış filtre şelale aparatına göre bir artısı var mı yoksa sadece görsel tercih midir?[/QUOTE]
Sadece görsellik için kullandım, kendi şelale aparatını hiç denemediğim için yorum yapmam doğru olmaz. Lilypipe içleri iyi yosunlanıyor bu arada, fırça ile her ay temizlik yapıyorum.aslında temizlik yapmadığım zaman görsellik açısından pek iyi olduğunu da söyleyemem[QUOTE=akvaryumozgur]Merhabalar,
Kurulumunuzu beğenmiştim , erken final olmasına üzüldüm.
Yeni kurulumunuzda tekrar hatalar olmaması için kurulum ve araştırma süresini uzun tutmanızı öneririm.
Hagen, lav kırığı, dere kumu gibi topraklarda da pek tabii ki bitki yetiştirelebilir ancak aktif toprakları da değerlendirmenizi öneririm. Özellikle bilindik kayaları kullanmanızda da fayda var.
[/QUOTE]
Teşekkür ediyorum. Kurulum benim de içimi sinmişti(herşey yolunda gitseydi).Ancak denemiş olduğum için tecrübe kazanıyorum.Lav kırığı ile de denemek istiyorum şimdi, oda olmazsa tankı küçültüp aktif toprak ile karides düşünüyorum.
[QUOTE=ityo39]Lily pipe ın dış filtre şelale aparatına göre bir artısı var mı yoksa sadece görsel tercih midir?[/QUOTE]
Sadece görsellik için kullandım, kendi şelale aparatını hiç denemediğim için yorum yapmam doğru olmaz. Lilypipe içleri iyi yosunlanıyor bu arada, fırça ile her ay temizlik yapıyorum.aslında temizlik yapmadığım zaman görsellik açısından pek iyi olduğunu da söyleyemem[QUOTE=akvaryumozgur]Merhabalar,
Kurulumunuzu beğenmiştim , erken final olmasına üzüldüm.
Yeni kurulumunuzda tekrar hatalar olmaması için kurulum ve araştırma süresini uzun tutmanızı öneririm.
Hagen, lav kırığı, dere kumu gibi topraklarda da pek tabii ki bitki yetiştirelebilir ancak aktif toprakları da değerlendirmenizi öneririm. Özellikle bilindik kayaları kullanmanızda da fayda var.
[/QUOTE]
Teşekkür ediyorum. Kurulum benim de içimi sinmişti(herşey yolunda gitseydi).Ancak denemiş olduğum için tecrübe kazanıyorum.Lav kırığı ile de denemek istiyorum şimdi, oda olmazsa tankı küçültüp aktif toprak ile karides düşünüyorum.
Beldibi(60x40x40)
Arkadaşlar merhaba, geç oluyor ama bilgi amaçlı kurulumu final yapamadan bitiremediğimi belirteyim dedim. Sebeb olarak şunları diyebilirim.
1-Aşırı derecede adi salyangoz oluşumu başladı.(Bir kaç katil salyangozla çözüm olmayacak kadar çoktular emin olun.Katil salyangozun de üremesini istemediğim için uygulamadım)(bitkileri tek bir yerden almıştım-ankara bitki evi-3,4 hafta sonra ortaya çıktılar. kendisine sorduğumda onların rashorm olduğunu,herkesin onları para ile aldığını söyledi.ben de yaaa:)deyip geçtim uzatmadım.adi salyangozla rashorm arasındaki farkı biliyorum çok şükür)
2-Bitkilerin sağlıklı gelişmemesi.yapraklarda erimeler, sararmalar. gübre uygulamalarına rağmen düzelmemesi.(Bitkileri söktüm,cubalar hariç diğer tüm bitkilerin çok güzel köklendiğini gördüm.özellikle repensler.Lav kırıklarına çok iyi tutunmuşlardı.lav kırığının faydasının bayağı olduğunu söyleyebilirim.
3-Rasboraların sürekli ya filtre içine kaçması kaçamayan 4ününde tanktan atlaması.(Geri kalan 4 rasborayı başka bir arkadaşa verdim.tankının üzeri kaplıydı onun)
4-Kendi hatalarım vs. diyebilirim.(ilk başta yosuna sebebiyet vermem ve bunu bir türlü yok edememem)
Sonuç olarak tank şu an boş duruyor yeni bir kurulum için bekliyorum.Temizliklerini yaptım.Ayrı bir plastik kapta 4 adet otociclus kayıpsız hayatlarına devam ediyor.
Göze hitaplı bir aydınlatma yapmak istedim. Aliexpresten[chanzon adlı satıcı] beyaz ve fulspectum 1er wlık power led siparişi verdim.bakalım güzel ve iyi bir şey çıksın diye uğraşıyorum. Kullanan bir kaç kişi gördüm gayet olumlu izler bıraktı bende.
co2supermarketten de inline difizör, kabarcık sayacı, trace element siparişleri verdim.mevcut difizör ve kabarcık sayaçlarımın hava hortum yerlerini fazla sıkmamdan dolayı çıkarırken kırmıştım(emin olun fazla sıkma dediğim çok aşırı bir güçle değildi ama kırılmış anlamadım, ikisini de hortum çıkınca gördüm).bir şekilde idare ettiriyordum.ama artık ne alacaksan acil olmadığı sürece yurt dışından sipariş ederim sanırım.
Yeni kurulumda aquabasis üzeri 1-3mmlik lav kırığı kullacağım sadece.lav kırığını yıkadım, kurudu bile. Araziden bu sefer gözenekli bazalt kaya (hafiften dragon kayaya benziyor) topladım,yıkadım,kaynattım.zeminde bu sefer cuba değil monte carlo olacak.
Herkese teşekkür ederim,tekrar görüşmek üzere.
Arkadaşlar merhaba, geç oluyor ama bilgi amaçlı kurulumu final yapamadan bitiremediğimi belirteyim dedim. Sebeb olarak şunları diyebilirim.
1-Aşırı derecede adi salyangoz oluşumu başladı.(Bir kaç katil salyangozla çözüm olmayacak kadar çoktular emin olun.Katil salyangozun de üremesini istemediğim için uygulamadım)(bitkileri tek bir yerden almıştım-ankara bitki evi-3,4 hafta sonra ortaya çıktılar. kendisine sorduğumda onların rashorm olduğunu,herkesin onları para ile aldığını söyledi.ben de yaaa:)deyip geçtim uzatmadım.adi salyangozla rashorm arasındaki farkı biliyorum çok şükür)
2-Bitkilerin sağlıklı gelişmemesi.yapraklarda erimeler, sararmalar. gübre uygulamalarına rağmen düzelmemesi.(Bitkileri söktüm,cubalar hariç diğer tüm bitkilerin çok güzel köklendiğini gördüm.özellikle repensler.Lav kırıklarına çok iyi tutunmuşlardı.lav kırığının faydasının bayağı olduğunu söyleyebilirim.
3-Rasboraların sürekli ya filtre içine kaçması kaçamayan 4ününde tanktan atlaması.(Geri kalan 4 rasborayı başka bir arkadaşa verdim.tankının üzeri kaplıydı onun)
4-Kendi hatalarım vs. diyebilirim.(ilk başta yosuna sebebiyet vermem ve bunu bir türlü yok edememem)
Sonuç olarak tank şu an boş duruyor yeni bir kurulum için bekliyorum.Temizliklerini yaptım.Ayrı bir plastik kapta 4 adet otociclus kayıpsız hayatlarına devam ediyor.
Göze hitaplı bir aydınlatma yapmak istedim. Aliexpresten[chanzon adlı satıcı] beyaz ve fulspectum 1er wlık power led siparişi verdim.bakalım güzel ve iyi bir şey çıksın diye uğraşıyorum. Kullanan bir kaç kişi gördüm gayet olumlu izler bıraktı bende.
co2supermarketten de inline difizör, kabarcık sayacı, trace element siparişleri verdim.mevcut difizör ve kabarcık sayaçlarımın hava hortum yerlerini fazla sıkmamdan dolayı çıkarırken kırmıştım(emin olun fazla sıkma dediğim çok aşırı bir güçle değildi ama kırılmış anlamadım, ikisini de hortum çıkınca gördüm).bir şekilde idare ettiriyordum.ama artık ne alacaksan acil olmadığı sürece yurt dışından sipariş ederim sanırım.
Yeni kurulumda aquabasis üzeri 1-3mmlik lav kırığı kullacağım sadece.lav kırığını yıkadım, kurudu bile. Araziden bu sefer gözenekli bazalt kaya (hafiften dragon kayaya benziyor) topladım,yıkadım,kaynattım.zeminde bu sefer cuba değil monte carlo olacak.
Herkese teşekkür ederim,tekrar görüşmek üzere.
Kouzu 60 ( Genel Görünüm Ve Video Eklendi )
Tebrikler, yine çok güzel bir çalışma olmuş.
Kullanmış olduğunuz topraktan dolayı (ilk başlarda ve şu anda)ne sıklık ve oranda bir su değişim programı uyguladınız?
Tebrikler, yine çok güzel bir çalışma olmuş.
Kullanmış olduğunuz topraktan dolayı (ilk başlarda ve şu anda)ne sıklık ve oranda bir su değişim programı uyguladınız?
Beldibi(60x40x40)
Merhabalar,
İnline difizörün kırık hava hortumu yerini yapıştırıp tekrar kullanmaya başladım.
Yüzey filtresinin içine gözümün önünde yine bir rasbora kaçınca araştırma yaptım.ıslanınca ağırlık yapmayacak neyle kapatabilirim diye.bugün çiçekçiye gidip aranjmanlarda kullanılan bir file aldım.evde misina ile bağladım.file çok sağlam durmuyor ama sanırım işimi görür.en azından haftada bir yenilesem bile yeter.debisinde herhangi bir sıkıntı yaşatmadı.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179576/021220171850091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179576/021220171850201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179576/021220171850271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179576/021220171850361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179576/021220171850441.jpg[/IMG]
Merhabalar,
İnline difizörün kırık hava hortumu yerini yapıştırıp tekrar kullanmaya başladım.
Yüzey filtresinin içine gözümün önünde yine bir rasbora kaçınca araştırma yaptım.ıslanınca ağırlık yapmayacak neyle kapatabilirim diye.bugün çiçekçiye gidip aranjmanlarda kullanılan bir file aldım.evde misina ile bağladım.file çok sağlam durmuyor ama sanırım işimi görür.en azından haftada bir yenilesem bile yeter.debisinde herhangi bir sıkıntı yaşatmadı.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179576/021220171850091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179576/021220171850201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179576/021220171850271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179576/021220171850361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179576/021220171850441.jpg[/IMG]
İngiltereden Mikro Element Siparişim Geldi.
Tekrar merhabalar.
Co2art ve co2supermarket siteleri birbiri ile bağlantılı mı bir bilginiz var mı konuda?
Tekrar merhabalar.
Co2art ve co2supermarket siteleri birbiri ile bağlantılı mı bir bilginiz var mı konuda?
Beldibi(60x40x40)
Osman bey merhaba. tavsiyeleriniz için teşekkürler.şunu düzelteyim öncelikle.fotoğrafta geçici bir durum söz konusu.Su değişimi sonrası fotoğraf çekildiği an fitre çalışmıyordu.ikincisi kullanmış olduğum up aqua d-508 marka atomizerin hava kısmı hortumu çıkarırken kopmuş olduğunu gördüm, geçiçi olarak mevcut bulunan difizörü koydum. bu difizörde belirttiğim sebeplerden dolayı fotoğrafta co2 suda sirkile olmuyor gibi görünüyor, fotoğrafta üzerinde haklısınız. indikatörde renk çok koyu görünüyor. normalde 24 saat co2 verdiğimden indikatörün rengi çok açık yeşil renkte sabit. hafta sonu inline atomizeri 502 ile yapıştırmayı deneyip duruma göre tekrar düşüneceğim. yüzey filtresini de en minimum ayarında 24 saat kullanmayı düşünüyorum. ölen canlı yine bir şekilde ölüyor çünkü.
Osman bey merhaba. tavsiyeleriniz için teşekkürler.şunu düzelteyim öncelikle.fotoğrafta geçici bir durum söz konusu.Su değişimi sonrası fotoğraf çekildiği an fitre çalışmıyordu.ikincisi kullanmış olduğum up aqua d-508 marka atomizerin hava kısmı hortumu çıkarırken kopmuş olduğunu gördüm, geçiçi olarak mevcut bulunan difizörü koydum. bu difizörde belirttiğim sebeplerden dolayı fotoğrafta co2 suda sirkile olmuyor gibi görünüyor, fotoğrafta üzerinde haklısınız. indikatörde renk çok koyu görünüyor. normalde 24 saat co2 verdiğimden indikatörün rengi çok açık yeşil renkte sabit. hafta sonu inline atomizeri 502 ile yapıştırmayı deneyip duruma göre tekrar düşüneceğim. yüzey filtresini de en minimum ayarında 24 saat kullanmayı düşünüyorum. ölen canlı yine bir şekilde ölüyor çünkü.
SON MESAJLAR
- Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
nniiaa,
Ertug22,
Sungurr,
osmandbnl,
DABARAKATO,
ballantines,
sina cen,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
35mehmet35,
Kuduoglu,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
pusathan01,
0rnn,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
cheavy,
huseyin280,
etotek,
Batteriesrhy,
Cyber_Scout,
-doctore-,
3muratyucel8,
omerkaya40,
ilterisdoğukan,
Rime,
Tortuga7,
oguzkanmaz,
ternapi,
livadi,
Ehtiyar,
egemenc,
JujuSeri,
fffurkan9,
yusufflower,
Detay,
burakinal,
mirac06,
M510,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
