ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Superozo
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
81
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Ekim 2015 15:23
Son Ziyaret:
29 Kasım 2025 14:12
Toplam Mesaj:
166 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Oğuzhan Demir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Eskisehir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Erkek Dişi Beta
Olayı ben de daha farklı anladım[:)] Camla ayırırsanız filtre diğer tarafı temizleyemez malesef herhangi bir şekilde su geçişi sağlamanız gerekir. Üretim için yapacaksanız dişiyi su yüzeyinde kalıp batmayacak kavanoz türevi bir şeye koyabilirsiniz. Üretimde öyle yapıldığını görüyorum. Suyunun pislenmesi falan durumu için zaten çok uzun bir süreç olmayacaktır tahminimce arada dişinin içindeki suyu yarılayıp ana akvaryumdan devamını ekleyip dişinin suyunu temizleyebilirsiniz. Camla ayırarak üretim yapanlar da mevcut ilgili konulari inceleyip kendinize uygun olanı seçebilirsiniz.
Olayı ben de daha farklı anladım[:)] Camla ayırırsanız filtre diğer tarafı temizleyemez malesef herhangi bir şekilde su geçişi sağlamanız gerekir. Üretim için yapacaksanız dişiyi su yüzeyinde kalıp batmayacak kavanoz türevi bir şeye koyabilirsiniz. Üretimde öyle yapıldığını görüyorum. Suyunun pislenmesi falan durumu için zaten çok uzun bir süreç olmayacaktır tahminimce arada dişinin içindeki suyu yarılayıp ana akvaryumdan devamını ekleyip dişinin suyunu temizleyebilirsiniz. Camla ayırarak üretim yapanlar da mevcut ilgili konulari inceleyip kendinize uygun olanı seçebilirsiniz.
Erkek Dişi Beta
Hocam bence erkeklerin daha uyumlu sakin olanını belirleyip dişiyle ne kadar anlaşabildiğini inceleyin. Duruma göre belki birlikte besleyebilirsiniz. Diğer kalan erkek beta içinse dediğiniz gibi belki camla ayırabilirsiniz ama çok verimli olmaz sanki. Yani benim fikrim eğer uyum sağlanabilirse dişi ile erkeği birlikte 30 litreye koymanız diğer erkeği ise başka akvaryuma koyabilirseniz en iyisi olur gibi geldi. Hatta bana sorarsanız diğer erkek de yanlarına eklenip üçü birlikte bile beslenebilir belki. Ama 30 litre bunun için biraz küçük sanırım tabi balıkların karakteri daha büyük rol oynar bunda örneği olmayan bir durum değil betaların birlikte yaşaması, kötü sonuçlar da yaşababilir tabi. İyi gözlemlemek lazım. Benim fikrim bu. Camlarla üçe bölüp onar litrelerin her birinde de beslenebilirler bence onda da sıkıntı yok ama dediğim yaşanabilirse hem balıklar hem sizin için çok daha konforlu olur. Üçünün birlikte yaşaması zor ama dişi ile erkek en azından belki olabilir. Deneyin bence zarar verme durumunu gördüğünüz anda gerekeni yapmalısınız ama. Sağlıklı balıklar, kolay gelsin.[:)]
[QUOTE=Burakt122]Yardımcı olmak yerine neden bu şekilde şeyler şöylüyorsunuz ki ben buraya nasıl bileceğimi sordum yanlışlık olmasın diye.15 litrenin gayet yeterli olduğunu biliyorum.Güzelce sordum size ama siz hiç güzel cevap vermediniz.
Şuan 6 tane 30 ve üzeri akvaryumum var evde.Petshoptaki adam beslenebileceğini söyledi.hacimce yeterli evet ama içindeki salyangozlar vs. Nasıl olacak kafama takıldığı için sordum size ama sanki bardakta bakıyorum gibi yargılıyorsunuz.[/QUOTE]
Bu mesajınızı yeni okudum elinizde o kadar akvaryum varsa dişi ile erkeği bir akvaryumda deneyip diğerini başka akvaryuma koymanız en iyisi gibi.
Hocam bence erkeklerin daha uyumlu sakin olanını belirleyip dişiyle ne kadar anlaşabildiğini inceleyin. Duruma göre belki birlikte besleyebilirsiniz. Diğer kalan erkek beta içinse dediğiniz gibi belki camla ayırabilirsiniz ama çok verimli olmaz sanki. Yani benim fikrim eğer uyum sağlanabilirse dişi ile erkeği birlikte 30 litreye koymanız diğer erkeği ise başka akvaryuma koyabilirseniz en iyisi olur gibi geldi. Hatta bana sorarsanız diğer erkek de yanlarına eklenip üçü birlikte bile beslenebilir belki. Ama 30 litre bunun için biraz küçük sanırım tabi balıkların karakteri daha büyük rol oynar bunda örneği olmayan bir durum değil betaların birlikte yaşaması, kötü sonuçlar da yaşababilir tabi. İyi gözlemlemek lazım. Benim fikrim bu. Camlarla üçe bölüp onar litrelerin her birinde de beslenebilirler bence onda da sıkıntı yok ama dediğim yaşanabilirse hem balıklar hem sizin için çok daha konforlu olur. Üçünün birlikte yaşaması zor ama dişi ile erkek en azından belki olabilir. Deneyin bence zarar verme durumunu gördüğünüz anda gerekeni yapmalısınız ama. Sağlıklı balıklar, kolay gelsin.[:)]
[QUOTE=Burakt122]Yardımcı olmak yerine neden bu şekilde şeyler şöylüyorsunuz ki ben buraya nasıl bileceğimi sordum yanlışlık olmasın diye.15 litrenin gayet yeterli olduğunu biliyorum.Güzelce sordum size ama siz hiç güzel cevap vermediniz.
Şuan 6 tane 30 ve üzeri akvaryumum var evde.Petshoptaki adam beslenebileceğini söyledi.hacimce yeterli evet ama içindeki salyangozlar vs. Nasıl olacak kafama takıldığı için sordum size ama sanki bardakta bakıyorum gibi yargılıyorsunuz.[/QUOTE]
Bu mesajınızı yeni okudum elinizde o kadar akvaryum varsa dişi ile erkeği bir akvaryumda deneyip diğerini başka akvaryuma koymanız en iyisi gibi.
Lepistes,tetra, Çöpçü İle Bakıla Bilecek. Balıklar
[QUOTE=MaseSs]Yavruları saymazsak ne beslerim? [/QUOTE][QUOTE=MaseSs]Yavruları saymazsak ne beslerim? [/QUOTE]
Akvaryumunuzda ortalar biraz boş kalmış gibi yavruları da önemsemezsek siyah tetra gibi tetraları elinizdeki balıklara göre daha geniş olacağından ve daha çok göz dolduracağından önerebilirim. Ciklet olarak ramirezi ve melek önerilmiş bana da uygun geldi bunlar ek olarak bulunabilitesi olan bir balık olarak kribensisi çok da önermemekle birlikte önerebilirim. Pek zarar vermese de arada diğer canlılara karşı agresif olabiliyor. Elektric blue acara koyacak olursanız sanırım gözünüzü fazlasıyla doyurur ama yetişkini rahatlıkla lepistesleri falan yutabilir bu balığı önermiyorum ama örneklerini araştırın isterseniz uyumlu olabilecek gibiyse deneyebilirsiniz. Onların haricinde tetrazon sürüsü koymak da mantıklı olabilir siyah tetralarla aynı mantıkta düşünerekten ama agresiflik gösterebilirler. Ayrıca illaki hacimli balık demezseniz size çeşitli tetralardan sürü yapmanızı öneririm. Her renkten canlılar cıvıl cıvıl gezer. Tabi sizin kararınız[:)]sağlıklı hobiler.
[QUOTE=MaseSs]Yavruları saymazsak ne beslerim? [/QUOTE][QUOTE=MaseSs]Yavruları saymazsak ne beslerim? [/QUOTE]
Akvaryumunuzda ortalar biraz boş kalmış gibi yavruları da önemsemezsek siyah tetra gibi tetraları elinizdeki balıklara göre daha geniş olacağından ve daha çok göz dolduracağından önerebilirim. Ciklet olarak ramirezi ve melek önerilmiş bana da uygun geldi bunlar ek olarak bulunabilitesi olan bir balık olarak kribensisi çok da önermemekle birlikte önerebilirim. Pek zarar vermese de arada diğer canlılara karşı agresif olabiliyor. Elektric blue acara koyacak olursanız sanırım gözünüzü fazlasıyla doyurur ama yetişkini rahatlıkla lepistesleri falan yutabilir bu balığı önermiyorum ama örneklerini araştırın isterseniz uyumlu olabilecek gibiyse deneyebilirsiniz. Onların haricinde tetrazon sürüsü koymak da mantıklı olabilir siyah tetralarla aynı mantıkta düşünerekten ama agresiflik gösterebilirler. Ayrıca illaki hacimli balık demezseniz size çeşitli tetralardan sürü yapmanızı öneririm. Her renkten canlılar cıvıl cıvıl gezer. Tabi sizin kararınız[:)]sağlıklı hobiler.
0 Dan Mükemmle Bir Akvaryum
Merhabalar hocam. Bitkiyle alakalı ilk deneyiminizse fotoğraftaki akvaryumu kurmak bence zor olacaktır. Sadece buraya gelen cevapları bırakın her şeyi kendiniz araştırsanız bile uygulamadan yani yanına pratik bilgi de koymadan biraz zor olur. Tabanı kaplayan bir bitki örtüsü yapmak bence zor bir olay ama orman görüntüsü için buna ihtiyaç yok bence. Tilki kuyruğu gibi basit ve her yerinden sürgün veren bir bitki kullanıp akvaryumunuzu rahatlıkla bir ormana çevirebilirsiniz. Balık olaraksa betanın yanına rasboralardan oluşan ufak bir sürü koyabilirsiniz gibi ama bu betanın karakterine bağlı biraz. Demek istediğim o ki zor bakılan bitkiler yerine low tech bitkiler olarak adlandırılan bitkileri seçerek de gayet güzel bir akvaryum elde edebilirsiniz. Ufak bir kök gibi detaylar da gayet güzel gidebilir. Keyifli hobiler.[:)]
Merhabalar hocam. Bitkiyle alakalı ilk deneyiminizse fotoğraftaki akvaryumu kurmak bence zor olacaktır. Sadece buraya gelen cevapları bırakın her şeyi kendiniz araştırsanız bile uygulamadan yani yanına pratik bilgi de koymadan biraz zor olur. Tabanı kaplayan bir bitki örtüsü yapmak bence zor bir olay ama orman görüntüsü için buna ihtiyaç yok bence. Tilki kuyruğu gibi basit ve her yerinden sürgün veren bir bitki kullanıp akvaryumunuzu rahatlıkla bir ormana çevirebilirsiniz. Balık olaraksa betanın yanına rasboralardan oluşan ufak bir sürü koyabilirsiniz gibi ama bu betanın karakterine bağlı biraz. Demek istediğim o ki zor bakılan bitkiler yerine low tech bitkiler olarak adlandırılan bitkileri seçerek de gayet güzel bir akvaryum elde edebilirsiniz. Ufak bir kök gibi detaylar da gayet güzel gidebilir. Keyifli hobiler.[:)]
Akarsudan Bulduğum Bu Canlılar Nedir?
[QUOTE=brigantes]Sülüğe benziyor. [/QUOTE]
Teşekkürler hocam. Fotoğraflarını falan inceledim muhtemelen öyleler çok daha küçükler ama.
[QUOTE=brigantes]Sülüğe benziyor. [/QUOTE]
Teşekkürler hocam. Fotoğraflarını falan inceledim muhtemelen öyleler çok daha küçükler ama.
Lepistes,tetra, Çöpçü İle Bakıla Bilecek. Balıklar
Zamanında inci gurami baktıydım diğer gurami türleri de tahminimce uygun olacaktır. Cüce ciklet türleri de uygun olabilir. Bazı gökkuşağı türleri falan da uygun olur. Diğer canlıdoğuran türlerini de rahatça ekleyebilirsiniz ama büyük bir şey istiyorsunuz sanırım. Kolay bulunabilecek canlılar olarak melek ve gurami mantıklı olur gibi. Ama bu canlıların çoğunda lepistes yavruları yenecektir. Ayrıca biraz daha bütçe ayıracak olursanız discus da güzel olabilir. Sağlıklı hobiler.[:)]
Zamanında inci gurami baktıydım diğer gurami türleri de tahminimce uygun olacaktır. Cüce ciklet türleri de uygun olabilir. Bazı gökkuşağı türleri falan da uygun olur. Diğer canlıdoğuran türlerini de rahatça ekleyebilirsiniz ama büyük bir şey istiyorsunuz sanırım. Kolay bulunabilecek canlılar olarak melek ve gurami mantıklı olur gibi. Ama bu canlıların çoğunda lepistes yavruları yenecektir. Ayrıca biraz daha bütçe ayıracak olursanız discus da güzel olabilir. Sağlıklı hobiler.[:)]
Beta Balığı Filtre Tavsiye
[QUOTE=Crowntail Betta]
Akvaryum boyutum 40x25x30h seklinde olacak. Ben betta biyotop akbaryuma yapacagim için CO2 kullanmayı düşünmüyorum bunu için hangi filtre em mantıklısı olur yukarıda belirttiklerim arasindam veya sizin oneriniz varmi ?[/QUOTE]
Filtre önerisi olarak çok marka olarak bilmiyorum. Sadece çeşitlerin bildiğim kadarıyla eksisini artısını söylemeye çalıştım. Ama şöyle söyleyeyim bende sunsunın şelale filtresi var hbl 701 sanırım emin değilim. Filtrede 2biyolojik sünger ve 2elyaflı sanırım elyafın içinde de karbon parçacıkları var. Ama o elyaf parçayı çıkarttım tıkanmasıyla falan uğraşmamak için sonra kendi süngerleri haricindeki kısımda zaten bolca alan kalıyor. Oralara da başka süngerleri teperekten alanı arttırdım. Hatta çekiş kısmını da modifiyelerek küçük bir ikili pipo filtreyi uydurdum. Anlayacağınız filtrenin toplam haznesini bayağı arttırmış oldum böylece ki gelen su pipo filtre süngerlerinin içinden geçerek geldiği için hem karides olsun balık olsun yavru kaçma ihtimali 0a indi hem de üst tarafta olan süngerlerin tıkanma süresi arttı. Bu filtreyi şuan yaklaşık 30litrelik bir saklama kabında kullanıyorum, 25 litreye yakın su vardır. Hacim az belki ama içinde bir sürü hayvan var şöyle söyleyim 25 tane ceşitli corydoras 23'ü küçük boylarda ama çok değil. 3endler 13tane yeni doğmuş endler, şimdilik 3tane karides ve biraz da bitki var. Balıkları sürekli besliyorum dipte yem kalacak şekilde hatta ama su gayet temiz gözüküyor yani nitrit nitrat dönüşümlerin gayet iyi yapıldığını düşünüyorum. Onun haricinde benim filtreyi de sessiz diye falan okumuştum, aldım. İçindeki hava çıkınca iyi sessiz de oluyordu da şuan ya tam oturtamadım ya da eskidiğinden midir bilmiyorum ses çıkartıyor biraz. Oturtsam geçer muhtemelen de üşeniyorum açıkçası [:)] Bunu da eğer şelale kullanacak olursanız fikir olsun diye söyledim. Ayrıca dış filtre kullanacak olursanız da yine su çekişinde uydurabilirseniz pipo filtre kullanabilirsiniz. Ön filtre görevi görüp filtrenin kolay kolay tıkanmasını engelleyecektir. Ama denemedim dış filtrede bunu. Eğer motoru zorlarsa (pek sanmıyorum) çıkartmak gerekebilir. Sağlıklı hobiler.[:)]
[QUOTE=Crowntail Betta]
Akvaryum boyutum 40x25x30h seklinde olacak. Ben betta biyotop akbaryuma yapacagim için CO2 kullanmayı düşünmüyorum bunu için hangi filtre em mantıklısı olur yukarıda belirttiklerim arasindam veya sizin oneriniz varmi ?[/QUOTE]
Filtre önerisi olarak çok marka olarak bilmiyorum. Sadece çeşitlerin bildiğim kadarıyla eksisini artısını söylemeye çalıştım. Ama şöyle söyleyeyim bende sunsunın şelale filtresi var hbl 701 sanırım emin değilim. Filtrede 2biyolojik sünger ve 2elyaflı sanırım elyafın içinde de karbon parçacıkları var. Ama o elyaf parçayı çıkarttım tıkanmasıyla falan uğraşmamak için sonra kendi süngerleri haricindeki kısımda zaten bolca alan kalıyor. Oralara da başka süngerleri teperekten alanı arttırdım. Hatta çekiş kısmını da modifiyelerek küçük bir ikili pipo filtreyi uydurdum. Anlayacağınız filtrenin toplam haznesini bayağı arttırmış oldum böylece ki gelen su pipo filtre süngerlerinin içinden geçerek geldiği için hem karides olsun balık olsun yavru kaçma ihtimali 0a indi hem de üst tarafta olan süngerlerin tıkanma süresi arttı. Bu filtreyi şuan yaklaşık 30litrelik bir saklama kabında kullanıyorum, 25 litreye yakın su vardır. Hacim az belki ama içinde bir sürü hayvan var şöyle söyleyim 25 tane ceşitli corydoras 23'ü küçük boylarda ama çok değil. 3endler 13tane yeni doğmuş endler, şimdilik 3tane karides ve biraz da bitki var. Balıkları sürekli besliyorum dipte yem kalacak şekilde hatta ama su gayet temiz gözüküyor yani nitrit nitrat dönüşümlerin gayet iyi yapıldığını düşünüyorum. Onun haricinde benim filtreyi de sessiz diye falan okumuştum, aldım. İçindeki hava çıkınca iyi sessiz de oluyordu da şuan ya tam oturtamadım ya da eskidiğinden midir bilmiyorum ses çıkartıyor biraz. Oturtsam geçer muhtemelen de üşeniyorum açıkçası [:)] Bunu da eğer şelale kullanacak olursanız fikir olsun diye söyledim. Ayrıca dış filtre kullanacak olursanız da yine su çekişinde uydurabilirseniz pipo filtre kullanabilirsiniz. Ön filtre görevi görüp filtrenin kolay kolay tıkanmasını engelleyecektir. Ama denemedim dış filtrede bunu. Eğer motoru zorlarsa (pek sanmıyorum) çıkartmak gerekebilir. Sağlıklı hobiler.[:)]
Beta Balığı Filtre Tavsiye
[QUOTE=Crowntail Betta]Şelale filtre neden CO2'yi bozuyor ?
Bende yeni betta akvaryum yaptıracağım için araştırıyorum forumda da sorduğumda eheim liberty 75, dophin h80/100 önerildi bende biraz araştırdığımda xlpro 230 askı dış filtre buldum. Bana göre dış filtre almak daha mantıklı geliyor hazne daha buyuk olacağı için ama bunla ilgili hic video/kullanan biri bulamadım.[/QUOTE]
Sanırım CO2yi bozmakla kastedilen derişiminin azalması. Akvaryumun oksijeni azalınca yüzeyi dalgalandırız ki havadaki oksijenin suya geçişi hızlı olsun. Aynı şekilde yüzeyin dalgalanmasıyla suda derişimini arttırmaya çalıştığımız CO2 daha kolay bir şekilde havaya karışacaktır, kolayı bir kaşık alıp karıştırdığınızı düşünün aynı mantık.
Filtre içinse önerim hem CO2nin suda kalması hedeflenip hem de az hareketli bir su isteniyorsa eğer şelale aparatlı bir iç filtre alıp şelale aparatı suyun içinde kalacak şekilde kullanılması. Akvaryumun hacmini bilmiyorum ama küçükse dış filtre de suyun içindeki durgunluğu sağlamanızı zorlaştırabilir. Tabi hacim ve kullandığınız filtre önemli bu kısımda. Hava motoruyla kullanacağınız filtreler de CO2 yönünden pek mantıklı olmayacaktır bence. Ayrıca sump CO2 bozuyor demişsiniz, bahsettiğiniz sump şekli hangisi? Yani demek istiyorum ki şimdi o biraz da sumpına bağlı[:)]
[QUOTE=Crowntail Betta]Şelale filtre neden CO2'yi bozuyor ?
Bende yeni betta akvaryum yaptıracağım için araştırıyorum forumda da sorduğumda eheim liberty 75, dophin h80/100 önerildi bende biraz araştırdığımda xlpro 230 askı dış filtre buldum. Bana göre dış filtre almak daha mantıklı geliyor hazne daha buyuk olacağı için ama bunla ilgili hic video/kullanan biri bulamadım.[/QUOTE]
Sanırım CO2yi bozmakla kastedilen derişiminin azalması. Akvaryumun oksijeni azalınca yüzeyi dalgalandırız ki havadaki oksijenin suya geçişi hızlı olsun. Aynı şekilde yüzeyin dalgalanmasıyla suda derişimini arttırmaya çalıştığımız CO2 daha kolay bir şekilde havaya karışacaktır, kolayı bir kaşık alıp karıştırdığınızı düşünün aynı mantık.
Filtre içinse önerim hem CO2nin suda kalması hedeflenip hem de az hareketli bir su isteniyorsa eğer şelale aparatlı bir iç filtre alıp şelale aparatı suyun içinde kalacak şekilde kullanılması. Akvaryumun hacmini bilmiyorum ama küçükse dış filtre de suyun içindeki durgunluğu sağlamanızı zorlaştırabilir. Tabi hacim ve kullandığınız filtre önemli bu kısımda. Hava motoruyla kullanacağınız filtreler de CO2 yönünden pek mantıklı olmayacaktır bence. Ayrıca sump CO2 bozuyor demişsiniz, bahsettiğiniz sump şekli hangisi? Yani demek istiyorum ki şimdi o biraz da sumpına bağlı[:)]
Bettama Ne İyi Gelir
Bana sorarsanız kaloriferin yanındaki balık soğukta kalmayı bırakın gereğinden fazla ısınabilir bile. Belirtilen dereceler gayet rahat elde edilebilir. Şahsen ben de elimde ısıtıcı olmasına rağmen nadiren kullanıyorum, elimden her türlü canlı da geçmiştir soğukla alakalı yaşadığım bir sıkıntı da hatırlamıyorum. Geceleri sıcaklık düşebilir balık soğukta da kalabilir. Bu fikri söylemek yeterli bence. Yok o sıcaklık olmaz falan gerek yok hiç. Burada balık hasta olduğu için napabilirim diye konu açmış Arda Bey ve yoğunlaşılması gereken konu da bu. Bu hastalığı yaşamış insanların konularına yönlendirmek veya da bilgi vermek çok daha yapıcı olacaktır. Sağlıklı ve keyifli hobiler herkese.
Bana sorarsanız kaloriferin yanındaki balık soğukta kalmayı bırakın gereğinden fazla ısınabilir bile. Belirtilen dereceler gayet rahat elde edilebilir. Şahsen ben de elimde ısıtıcı olmasına rağmen nadiren kullanıyorum, elimden her türlü canlı da geçmiştir soğukla alakalı yaşadığım bir sıkıntı da hatırlamıyorum. Geceleri sıcaklık düşebilir balık soğukta da kalabilir. Bu fikri söylemek yeterli bence. Yok o sıcaklık olmaz falan gerek yok hiç. Burada balık hasta olduğu için napabilirim diye konu açmış Arda Bey ve yoğunlaşılması gereken konu da bu. Bu hastalığı yaşamış insanların konularına yönlendirmek veya da bilgi vermek çok daha yapıcı olacaktır. Sağlıklı ve keyifli hobiler herkese.
Vatoz Neden Ölür?
Hava motoru hiçbir zaman akvaryum için olmazsa olmaz bir şey değildir. 3 4 hayvan birkaç yavru içinse hacim yeterli bence şimdilik, yavrular büyür de çoğalırsa falan veya da daha fazla balık eklenecekse hacmin arttırılmasında fayda var. Vatoz içinse pek bir şey söyleyemeyeceğim ama yukarıda da bahsedilen aşılama meselesi olabilir ama herhangi başka bir şey de olabilir. Ölen balıklarınızdan kalma bir fotoğraf varsa eğer atmanızda fayda var. Sanırım daha iyi teşhis koyarlar. Sağlıklı hobiler.
Hava motoru hiçbir zaman akvaryum için olmazsa olmaz bir şey değildir. 3 4 hayvan birkaç yavru içinse hacim yeterli bence şimdilik, yavrular büyür de çoğalırsa falan veya da daha fazla balık eklenecekse hacmin arttırılmasında fayda var. Vatoz içinse pek bir şey söyleyemeyeceğim ama yukarıda da bahsedilen aşılama meselesi olabilir ama herhangi başka bir şey de olabilir. Ölen balıklarınızdan kalma bir fotoğraf varsa eğer atmanızda fayda var. Sanırım daha iyi teşhis koyarlar. Sağlıklı hobiler.
SON MESAJLAR
- Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
