ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
atabeyer
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
29
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ekim 2015 21:03
Son Ziyaret:
19 Kasım 2017 23:09
Toplam Mesaj:
168 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
50 Litre 10 lepistes gül bitkisi java moss
50 litre yavru tankı 20 lepistes yavrusu
15 litre su piresi üretim tankı
SON 10 MESAJI
Beta Üretmeyi Düşünüyorum Tavsiyeleri Alayım :)
[QUOTE=HirAy Discus 2]Artemia çıkarmasını bilmiyor ve veremeyecekseniz hiç bu işe girmeyin,diger şartları oluşturduğunuzu dusunerek yazıyorum.[/QUOTE]
Hazır çıkarılmış artemialar alıcam bizim akvaryumcuda var.
[QUOTE=HirAy Discus 2]Artemia çıkarmasını bilmiyor ve veremeyecekseniz hiç bu işe girmeyin,diger şartları oluşturduğunuzu dusunerek yazıyorum.[/QUOTE]
Hazır çıkarılmış artemialar alıcam bizim akvaryumcuda var.
Beta Üretmeyi Düşünüyorum Tavsiyeleri Alayım :)
[QUOTE=karahan032]Balığınız double tail dişiniz ise veil tail gibi görünüyor yavruların büyük kısmı veil tail olur bence biraz bekleyin hem erkek betanızın alt yüzgecindeki eksikliği tamamlasın hemde siz balığınıza göre bi double tail dişi bulun hem balıklarınz kırma olmamış olur[:iyi:][/QUOTE]
Çok saol abi...Double tail betaların yavruları çoğu sakat oluyomuş doğru mu? Acaba veil tail mi olsam balıkların ikisinide değiştirmeyi düşünüyorum 1 çift veil tail alıcam.
[QUOTE=karahan032]Balığınız double tail dişiniz ise veil tail gibi görünüyor yavruların büyük kısmı veil tail olur bence biraz bekleyin hem erkek betanızın alt yüzgecindeki eksikliği tamamlasın hemde siz balığınıza göre bi double tail dişi bulun hem balıklarınz kırma olmamış olur[:iyi:][/QUOTE]
Çok saol abi...Double tail betaların yavruları çoğu sakat oluyomuş doğru mu? Acaba veil tail mi olsam balıkların ikisinide değiştirmeyi düşünüyorum 1 çift veil tail alıcam.
Beta Üretmeyi Düşünüyorum Tavsiyeleri Alayım :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178436/121120161051501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178436/121120161051191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178436/121120161051341.jpg[/IMG]
Balık haraket etiğinde kamera odaklanamıyor malesef bu resimleri çekebilmdim.
Bende şimdi fark ettim baştan halfmoon dedim ama double tail gibi gözüküyor kuyruk ortadan ikiye ayrık ama fazla belli olmuyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178436/121120161051501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178436/121120161051191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178436/121120161051341.jpg[/IMG]
Balık haraket etiğinde kamera odaklanamıyor malesef bu resimleri çekebilmdim.
Bende şimdi fark ettim baştan halfmoon dedim ama double tail gibi gözüküyor kuyruk ortadan ikiye ayrık ama fazla belli olmuyor.
Beta Üretmeyi Düşünüyorum Tavsiyeleri Alayım :)
Arkadaşlar biraz önce çok önemli bir gelişme oldu erkek beta dişiyi kovalamaya başladı acaba dişiyi hemen kavanoza alsammı.
Arkadaşlar biraz önce çok önemli bir gelişme oldu erkek beta dişiyi kovalamaya başladı acaba dişiyi hemen kavanoza alsammı.
Lepistesim Doğurdu Bilgi Verirmisiniz
Vatozdan emin değilim ama çöpçü yavru lepistesi yiyecektir.
Vatozdan emin değilim ama çöpçü yavru lepistesi yiyecektir.
Beta Balığım Jel Gibi Birsey Çıkarıyor
Jelimsi maddenin fotoğrafını atabilirseniz yardımcı olabiliriz.
Jelimsi maddenin fotoğrafını atabilirseniz yardımcı olabiliriz.
Beta Üretmeyi Düşünüyorum Tavsiyeleri Alayım :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178436/091120160808431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178436/091120160807011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178436/091120160808031.jpg[/IMG]
Arkadaşlar herhalde olmucak çünkü dişi beta erkekten daha büyük hatta dişi erkeği kovalıyor.
Dişiyi satıp genç dişi almayı dünüyorum [:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178436/091120160808431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178436/091120160807011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178436/091120160808031.jpg[/IMG]
Arkadaşlar herhalde olmucak çünkü dişi beta erkekten daha büyük hatta dişi erkeği kovalıyor.
Dişiyi satıp genç dişi almayı dünüyorum [:'(]
Beta Üretmeyi Düşünüyorum Tavsiyeleri Alayım :)
[QUOTE=hasan_ali05]http://www.akvaryum.com/makale.asp?id=16&alt_kat=1146
Öncelikle bu makaleyi okuman faydalı olacaktır ve sanırım şuanda 6. sınıftasın ve bu beni bayağı sevindirdi bu yaşta böyle bir şeye kalkışma cesaretini göstermen gerçekten takdire şayan ancak bu betayı beslemek ne kadar kolay ve zevkli bir işse yavrulatmak aynı derecede zor ve zahmetlidir kolay yumurtlatırsın ancak yumurtaları çıkartman ve daha da önemlisi yavruları büyütmen asıl mesele beta yavruları ilk yumurtadan çıktıklarında çok küçük ve aşırı hassas olacaklardır attığım linkte bence bu konuyu bir oku derim.
Diğer yönden yavruları bir akvaryumdan diğer akvaryuma aktarman zor olacağı gibi aktaracağın akvaryumdaki su şartları da yavruların doğduğu akvaryumdakinin aynısının olma ihtimali çok zor bu yüzden bence de ilk başta büyük hacimli bir akvaryum da bu işe girişirsen ilerleyen zamanlar da çok rahat edersin çünkü ilerde illaki boylandırma amaçlı yavruları büyük bir tanka aktarman gerekecek bu sebepten bence en başında büyük hacimli bir tankta başla bu işe.(erkeğinde bir kaç fotoğrafını alsak fena olmaz :))
Benim şimdilik verebileceğim tavsiyeler bu kadar umarım başarılı olursun ve her aşamada forumdan yardım almayı bence ihmal etme tekrardan başarılar [:)] .
Saygılar.
[/QUOTE]Bugün elimde kamera bulunmadığı için resim atamıyorum yarın büyük ihtimal atarım.Makaleyi iyice okudum işin en zor yeri yavruları büyütmesi [:)].Bu arada 8.sınıfa gidiyorum ilk yazdıklarımda biraz heyecanlı olduğum için yaşımdan küçük şeyler yazmış olabilirim [:geek:]
[QUOTE=hasan_ali05]http://www.akvaryum.com/makale.asp?id=16&alt_kat=1146
Öncelikle bu makaleyi okuman faydalı olacaktır ve sanırım şuanda 6. sınıftasın ve bu beni bayağı sevindirdi bu yaşta böyle bir şeye kalkışma cesaretini göstermen gerçekten takdire şayan ancak bu betayı beslemek ne kadar kolay ve zevkli bir işse yavrulatmak aynı derecede zor ve zahmetlidir kolay yumurtlatırsın ancak yumurtaları çıkartman ve daha da önemlisi yavruları büyütmen asıl mesele beta yavruları ilk yumurtadan çıktıklarında çok küçük ve aşırı hassas olacaklardır attığım linkte bence bu konuyu bir oku derim.
Diğer yönden yavruları bir akvaryumdan diğer akvaryuma aktarman zor olacağı gibi aktaracağın akvaryumdaki su şartları da yavruların doğduğu akvaryumdakinin aynısının olma ihtimali çok zor bu yüzden bence de ilk başta büyük hacimli bir akvaryum da bu işe girişirsen ilerleyen zamanlar da çok rahat edersin çünkü ilerde illaki boylandırma amaçlı yavruları büyük bir tanka aktarman gerekecek bu sebepten bence en başında büyük hacimli bir tankta başla bu işe.(erkeğinde bir kaç fotoğrafını alsak fena olmaz :))
Benim şimdilik verebileceğim tavsiyeler bu kadar umarım başarılı olursun ve her aşamada forumdan yardım almayı bence ihmal etme tekrardan başarılar [:)] .
Saygılar.
[/QUOTE]Bugün elimde kamera bulunmadığı için resim atamıyorum yarın büyük ihtimal atarım.Makaleyi iyice okudum işin en zor yeri yavruları büyütmesi [:)].Bu arada 8.sınıfa gidiyorum ilk yazdıklarımda biraz heyecanlı olduğum için yaşımdan küçük şeyler yazmış olabilirim [:geek:]
Beta Üretmeyi Düşünüyorum Tavsiyeleri Alayım :)
[QUOTE=iSrafiL06]Ben 60 litre de bir ay kadar 50 lepistes 15 neon 15 zebra danio bir kaç tropikal ve 5 dışı 4 erkek halfmoon beta beslemiştim betalari paketler içinde alıştırma yapmıştım birbirini bir sure gorsunler ve birleştiğinde izleyin sıkıntı olmaz[/QUOTE]
Şimdi net cevap oldu ellerinize sağlık teşekkürler [:)]
Bügün erkek betayı akvaryuma koyucam.Evine alışabilsin diye kızı ona göstermeden iki boyunca onu akvaryumda bekleticem.İki gün sonra dişi betayı kavanoz ile akvaryuma bırakıcam (dişiyi akvaryuma salmıcam sadice birbirlerini görmelerini sağlıcam).Dişide çizgiler oluşacak erkek kurdan evi tamamlıcak bende dişi betayıda akvaryuma salıcam [:)]
Su seviyesi 10cm.
Isı 26 derece.
Dişi hırpalanmasın diye akvaryuma saklanma yeri .
Erkek beta rahat kor yapsın diye strafor köpük.
[QUOTE=iSrafiL06]Ben 60 litre de bir ay kadar 50 lepistes 15 neon 15 zebra danio bir kaç tropikal ve 5 dışı 4 erkek halfmoon beta beslemiştim betalari paketler içinde alıştırma yapmıştım birbirini bir sure gorsunler ve birleştiğinde izleyin sıkıntı olmaz[/QUOTE]
Şimdi net cevap oldu ellerinize sağlık teşekkürler [:)]
Bügün erkek betayı akvaryuma koyucam.Evine alışabilsin diye kızı ona göstermeden iki boyunca onu akvaryumda bekleticem.İki gün sonra dişi betayı kavanoz ile akvaryuma bırakıcam (dişiyi akvaryuma salmıcam sadice birbirlerini görmelerini sağlıcam).Dişide çizgiler oluşacak erkek kurdan evi tamamlıcak bende dişi betayıda akvaryuma salıcam [:)]
Su seviyesi 10cm.
Isı 26 derece.
Dişi hırpalanmasın diye akvaryuma saklanma yeri .
Erkek beta rahat kor yapsın diye strafor köpük.
Beta Üretmeyi Düşünüyorum Tavsiyeleri Alayım :)
[QUOTE=iSrafiL06]
Balıkları önce birbirine alıştırmak için bölme yapmanız gerekiyor ardında. Sağlam.bi besleme şart ve tam zamanı dışı ve erkek hazır anında balıkları bir araya almanız gerekir yumurtalar hazır oldukdan sonra dişiyi tekrar almak gerekiyor yumurtlama anında akvaryum içine bi tel kablo sokun ve dişi yumurtaları yiyecek olursa sert hareketler etmeden dişiyi engellersiniz.
Erkeklerin yumurta için köpük alanı yapacak güzel bir sistem de beyaz karton bardak ortadan kesip uç kısımları suya gelsin onun içine yapar yuvayı sahada rahat olur bant ile kolayca yapıştırma yaparsiniz[/QUOTE]
Yazdığınız için ellerinize sağlık ama yazdıklarınızın şu kablo olayı hariç hepsini biliyodum.Ben sadice barışçıl beta ile Half Moon erkek beta sorun çıkarır mı diye sormuştum.
Ama sizin yazdıklarınız bana hatırlatma yaptı saolun [;)]
[QUOTE=iSrafiL06]
Balıkları önce birbirine alıştırmak için bölme yapmanız gerekiyor ardında. Sağlam.bi besleme şart ve tam zamanı dışı ve erkek hazır anında balıkları bir araya almanız gerekir yumurtalar hazır oldukdan sonra dişiyi tekrar almak gerekiyor yumurtlama anında akvaryum içine bi tel kablo sokun ve dişi yumurtaları yiyecek olursa sert hareketler etmeden dişiyi engellersiniz.
Erkeklerin yumurta için köpük alanı yapacak güzel bir sistem de beyaz karton bardak ortadan kesip uç kısımları suya gelsin onun içine yapar yuvayı sahada rahat olur bant ile kolayca yapıştırma yaparsiniz[/QUOTE]
Yazdığınız için ellerinize sağlık ama yazdıklarınızın şu kablo olayı hariç hepsini biliyodum.Ben sadice barışçıl beta ile Half Moon erkek beta sorun çıkarır mı diye sormuştum.
Ama sizin yazdıklarınız bana hatırlatma yaptı saolun [;)]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
