ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bkoko
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Eylül 2015 11:40
Son Ziyaret:
01 Ağustos 2020 14:27
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
batur bagırsakcı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Mimar Ruhlu Ap.bitaeniata
Yatı kökünde yada civarda görünen birşey yok sanırım hindistan cevizine döktü.Var bişeyler belli ama benimkilerin huyu kurusun,aylardır bekliyorum yine seyahat arifesine denk getirdiler,artemia çıkarmak ile ilgilenebilecek kimse yok,jbl novo tom toz artemia bırakıp tembih ettim evdekilere, yine kasapların eline kaldı garibanlar[:D] ilk seriden pek umutlu değilim açıkçası,sonuçları döndüğümde göreceğim.
Yatı kökünde yada civarda görünen birşey yok sanırım hindistan cevizine döktü.Var bişeyler belli ama benimkilerin huyu kurusun,aylardır bekliyorum yine seyahat arifesine denk getirdiler,artemia çıkarmak ile ilgilenebilecek kimse yok,jbl novo tom toz artemia bırakıp tembih ettim evdekilere, yine kasapların eline kaldı garibanlar[:D] ilk seriden pek umutlu değilim açıkçası,sonuçları döndüğümde göreceğim.
Mimar Ruhlu Ap.bitaeniata
Teşekkürler Erdem Bey.İlk defa karşılaşınca şaşırdım açıkçası,tahmin ettiğim gibi yine dede oluyoruz anlaşılan[:)))]
[QUOTE=CanerS]Evde kalma korkusu teorisi müthişmiş[:)))][:lol:][/QUOTE]
Valla dişi dediğinin biraz ağırdan satması lazım,bide bizimkinin girdiği hallere bak...[:)))][:)))]
Teşekkürler Erdem Bey.İlk defa karşılaşınca şaşırdım açıkçası,tahmin ettiğim gibi yine dede oluyoruz anlaşılan[:)))]
[QUOTE=CanerS]Evde kalma korkusu teorisi müthişmiş[:)))][:lol:][/QUOTE]
Valla dişi dediğinin biraz ağırdan satması lazım,bide bizimkinin girdiği hallere bak...[:)))][:)))]
Mimar Ruhlu Ap.bitaeniata
Arkadaşlar herkese iyi günler.
İki gündür bitaeniata dişimin normale oranla kumla daha haşır neşir olduğunu gözlemliyorum.Bugün ise öğlen saatlerinde eve geldiğimde bu manzara ile karşılaştım.Dişi yuvanın girişine kum taşıyarak birkaç cm lik bir tepe inşaa etmiş.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177373/011220161435021.jpg[/IMG][URL]null[/URL]
Çiftleşme döneminde,erkek tarafından dişinin dikkatini çekmek amacıyla zemine kumla şekiller yapıldığını daha önce bazı afrika türlerinde görmüştüm,fakat apistolarda bunu ilk defa görüyorum,hemde erkek değil dişi tarafından.Sanırım bizimkinde evde kalma korkusu var[:)]
Diğer bir teorim ise yuva içinde su sirkülasyonu olması için dişinin bunu oluşturduğu.Çünkü kumları yuvanın temelinden alıp oraya atıyor.Yuvanın zemine temas eden kısımlarında yer yer birkaç milimetrelik aralıklar oluşmuş bile.
Daha önce böyle bir durumla karşılaşanınız oldu mu?Teorileri alalım[:)]
Arkadaşlar herkese iyi günler.
İki gündür bitaeniata dişimin normale oranla kumla daha haşır neşir olduğunu gözlemliyorum.Bugün ise öğlen saatlerinde eve geldiğimde bu manzara ile karşılaştım.Dişi yuvanın girişine kum taşıyarak birkaç cm lik bir tepe inşaa etmiş.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177373/011220161435021.jpg[/IMG][URL]null[/URL]
Çiftleşme döneminde,erkek tarafından dişinin dikkatini çekmek amacıyla zemine kumla şekiller yapıldığını daha önce bazı afrika türlerinde görmüştüm,fakat apistolarda bunu ilk defa görüyorum,hemde erkek değil dişi tarafından.Sanırım bizimkinde evde kalma korkusu var[:)]
Diğer bir teorim ise yuva içinde su sirkülasyonu olması için dişinin bunu oluşturduğu.Çünkü kumları yuvanın temelinden alıp oraya atıyor.Yuvanın zemine temas eden kısımlarında yer yer birkaç milimetrelik aralıklar oluşmuş bile.
Daha önce böyle bir durumla karşılaşanınız oldu mu?Teorileri alalım[:)]
Sıvı Gübre Eklerken Işıklar Kapalı Mı Olmalı ?
Evet bitkiler isik acikken fotosentez yapar ama besinleri sudan aldiklari zaman isiklarin kapali oldugu dinlenme zamanidir.Oglenleri aydinlatmaya ara vermemizdeki mantik da budur,bıtki dınlenirken besin depolar.
Ama sıvı gubrenın ısık kapalı verilmesindeki asıl etken demir elementinin güneş ışığında yapısını çok çabuk bozmasıdır.
Bu nedenle verilen gübre demir içerikliyse mutlaka ışıklar kapalıyken verilmelidir.
İyi hobiler dilerim.
Evet bitkiler isik acikken fotosentez yapar ama besinleri sudan aldiklari zaman isiklarin kapali oldugu dinlenme zamanidir.Oglenleri aydinlatmaya ara vermemizdeki mantik da budur,bıtki dınlenirken besin depolar.
Ama sıvı gubrenın ısık kapalı verilmesindeki asıl etken demir elementinin güneş ışığında yapısını çok çabuk bozmasıdır.
Bu nedenle verilen gübre demir içerikliyse mutlaka ışıklar kapalıyken verilmelidir.
İyi hobiler dilerim.
Avrupa Yakasinda Kaliteli Bitki Satan Adresler
Bak iste isini duzgun yapan adam belli oluyo[:)] Benimde ilk adresim atakandir.Bu ayarda 2-3 yer daha bulabilsek yeter de artar bile.
Bak iste isini duzgun yapan adam belli oluyo[:)] Benimde ilk adresim atakandir.Bu ayarda 2-3 yer daha bulabilsek yeter de artar bile.
Avrupa Yakasinda Kaliteli Bitki Satan Adresler
Arkadaslar hepinize iyi gunler.
Balik konusunda kabul etmeliyim ki,son birkac yilda piyasa gercekten buyuk gelisme gosterdi.Eskiden ic gecirdigimiz turlerin en guzel orneklerini artik kolayca gidip gorebiliyor,secebiliyor,tedarik edebiliyoruz.Bu konuda bu ise gonul veren ve duzgun yapmaya calisan saticilarin hakkini vermek lazim.
Fakat bitki konusu malum,genelde akvaryumcularda belli basli birkac turun disina cogunlukla cikmiyorlar.Yuzde doksani bitki bizim isimiz abi deyip bir akvaryuma tikis tikis uc bes tur sokusturup geciyorlar.Gidip bakmak sirf zaman kaybi...
Hal bu olunca,ya cok iyi arastirma yapmak,yada ilanlardan,hobicilerden vs.tedarik etmek zorunda kaliyoruz.yabanci kaynaklarda gordugumuz o goz dolduran magazalara,onlarca cesit dizili akvaryumlara bakip ic gecirmekten baska birsey elimizden gelmiyor malesef.
Benim duzenli gittigim birkac adres var.Fakat son zamanlara malesef onlarin da yerinde saydigini goruyorum.
Merak ettigim,sizin bu konuda tavsiye ettiginiz yerler neresi?Memnun kaldigimiz adresleri paylasirsaniz eminim bircogumuz icin cok faydali olacaktir.
Arkadaslar hepinize iyi gunler.
Balik konusunda kabul etmeliyim ki,son birkac yilda piyasa gercekten buyuk gelisme gosterdi.Eskiden ic gecirdigimiz turlerin en guzel orneklerini artik kolayca gidip gorebiliyor,secebiliyor,tedarik edebiliyoruz.Bu konuda bu ise gonul veren ve duzgun yapmaya calisan saticilarin hakkini vermek lazim.
Fakat bitki konusu malum,genelde akvaryumcularda belli basli birkac turun disina cogunlukla cikmiyorlar.Yuzde doksani bitki bizim isimiz abi deyip bir akvaryuma tikis tikis uc bes tur sokusturup geciyorlar.Gidip bakmak sirf zaman kaybi...
Hal bu olunca,ya cok iyi arastirma yapmak,yada ilanlardan,hobicilerden vs.tedarik etmek zorunda kaliyoruz.yabanci kaynaklarda gordugumuz o goz dolduran magazalara,onlarca cesit dizili akvaryumlara bakip ic gecirmekten baska birsey elimizden gelmiyor malesef.
Benim duzenli gittigim birkac adres var.Fakat son zamanlara malesef onlarin da yerinde saydigini goruyorum.
Merak ettigim,sizin bu konuda tavsiye ettiginiz yerler neresi?Memnun kaldigimiz adresleri paylasirsaniz eminim bircogumuz icin cok faydali olacaktir.
420 lt bitkili hi-tech; "uzun soluklu yolculuk"
Cizimler gercekten cok hos ve bence dogallar.fakat arkada iki kosenin de dolu oldugu bu tarz tasarimlarda isitici,co2,filtre gibi ekipmanlari yan camlara koymak durumunda kalacaksiniz ve fazla on planda olacaklar.Gorselligi baltalayacaklarini dusunuyorum.
Cizimler gercekten cok hos ve bence dogallar.fakat arkada iki kosenin de dolu oldugu bu tarz tasarimlarda isitici,co2,filtre gibi ekipmanlari yan camlara koymak durumunda kalacaksiniz ve fazla on planda olacaklar.Gorselligi baltalayacaklarini dusunuyorum.
Olmuyor,olmuyor,olmuyor
Tesekkur ederim.aslında eski aydınlatmam florasandı,fakat öyle bir power led furyası var ki insan denemekten kendini alamıyor[:)] power led gerçekten görsellik bakımından çok güzel,diğer bitkilerimde de kesinlikle olumlu katkısı oldu,ama litre başına 0.5 w cok iddali bi sayi galiba[:)] aydinlatma zaten diy,onu litre basina 0.7 lere yukseltip sonuclara bi bakicaz bu gidisle belli oldu
Tesekkur ederim.aslında eski aydınlatmam florasandı,fakat öyle bir power led furyası var ki insan denemekten kendini alamıyor[:)] power led gerçekten görsellik bakımından çok güzel,diğer bitkilerimde de kesinlikle olumlu katkısı oldu,ama litre başına 0.5 w cok iddali bi sayi galiba[:)] aydinlatma zaten diy,onu litre basina 0.7 lere yukseltip sonuclara bi bakicaz bu gidisle belli oldu
Olmuyor,olmuyor,olmuyor
Florasan aydınlatma ile dediğiniz miktar normal,fakat power led ler derine inme konusunda daha başarılı,,kaldı ki ledleri mercek ile kullanıyorum.Forumdaki deneyimli arkadaşlar power led ile litre başına 0.5w ı geçmemenin taraftarı.E benimde dekoru kumu çıkarınca o rakamlara geliyor,ama bende acaba sorun ışıkta mı demiyo değilim içimden açıkçası:) dediğiniz gbi aslında,denemekte fayda var
Florasan aydınlatma ile dediğiniz miktar normal,fakat power led ler derine inme konusunda daha başarılı,,kaldı ki ledleri mercek ile kullanıyorum.Forumdaki deneyimli arkadaşlar power led ile litre başına 0.5w ı geçmemenin taraftarı.E benimde dekoru kumu çıkarınca o rakamlara geliyor,ama bende acaba sorun ışıkta mı demiyo değilim içimden açıkçası:) dediğiniz gbi aslında,denemekte fayda var
Olmuyor,olmuyor,olmuyor
İyi günler arkadaşlar,parvulalarla başım dertte..
Fotolarda da görüldüğü gibi tankımdaki bitkilerin formu konusunda hiçbir sorun yaşamıyorum,parvula hariç..Millet de yosunmşcasına arsızca çıkan bitki bende inada bindirdi tek bir sürgün bile vermiyor[:)]
Bu ikinci denemem,ekeli bir ay oldu ama sonuç hüsran,büyümeye teşvik etmek için budadım,yine tık yok[:)] ilk denemem de çürümeyle sonuçlanmıştı...
Tankım 60 lt, 27w power led aydınlatma,mayalı sistem co2,tabanda jbl misket,haftalık olarak da jbl ferropol kullanıyorum.
Sizce sebebi ne olabilir,ben içinden çıkamadım,görüşlerinizi almak isterim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/177373/image.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/177373/1_image.jpg[/IMG]
İyi günler arkadaşlar,parvulalarla başım dertte..
Fotolarda da görüldüğü gibi tankımdaki bitkilerin formu konusunda hiçbir sorun yaşamıyorum,parvula hariç..Millet de yosunmşcasına arsızca çıkan bitki bende inada bindirdi tek bir sürgün bile vermiyor[:)]
Bu ikinci denemem,ekeli bir ay oldu ama sonuç hüsran,büyümeye teşvik etmek için budadım,yine tık yok[:)] ilk denemem de çürümeyle sonuçlanmıştı...
Tankım 60 lt, 27w power led aydınlatma,mayalı sistem co2,tabanda jbl misket,haftalık olarak da jbl ferropol kullanıyorum.
Sizce sebebi ne olabilir,ben içinden çıkamadım,görüşlerinizi almak isterim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/177373/image.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/177373/1_image.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
