ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
akvaristdeli
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ağustos 2015 02:13
Son Ziyaret:
08 Haziran 2026 08:48
Toplam Mesaj:
59 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Yosun Problemi
[QUOTE=Cyber_Scout]
Resimlerinizde gri beyaz renkli görünüyor. Öldüğü izlenimi veriyor.
[/QUOTE]
Sanki o renk çoğalmaya başladı o yüzden dedim. İnşallah azalmaya başlamıştır.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Resimlerinizde gri beyaz renkli görünüyor. Öldüğü izlenimi veriyor.
[/QUOTE]
Sanki o renk çoğalmaya başladı o yüzden dedim. İnşallah azalmaya başlamıştır.
Yosun Problemi
[QUOTE=Helenas]Hocam karbondioksit indikatörünüz var mı? Bence karbondioksit eksikliğinden olmuş.[/QUOTE]
Yeşilde tutmaya gayret ediyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176759/040920251853581.jpg[/IMG]
[QUOTE=Cyber_Scout]
Ölmüş gibi görünüyorlar. En azından zayıflamışlar. Karartmayı tekrar ederseniz excel e gerek kalmayabilir.[/QUOTE]
Hocam bu zayıflıyan değil artan şekli. Önce sazlardan ve mangrove kökünden başladı sonra anubias şimdi de zemindeki bitkileri sardı
[QUOTE=Helenas]Hocam karbondioksit indikatörünüz var mı? Bence karbondioksit eksikliğinden olmuş.[/QUOTE]
Yeşilde tutmaya gayret ediyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176759/040920251853581.jpg[/IMG]
[QUOTE=Cyber_Scout]
Ölmüş gibi görünüyorlar. En azından zayıflamışlar. Karartmayı tekrar ederseniz excel e gerek kalmayabilir.[/QUOTE]
Hocam bu zayıflıyan değil artan şekli. Önce sazlardan ve mangrove kökünden başladı sonra anubias şimdi de zemindeki bitkileri sardı
Yosun Problemi
Merhaba arkadaşlar
Akvaryumu son bir haftada yosun bastı. Karartma yaptım 1 gün, co2 miktarını artırdım, ışık süresini 5 saate düşürdüm ama çok bir etkisi olmadı. SEACHEM FLOURISH EXCEL aldım. Yarın şırıngayla lokal müdahaleye başlayacağım. Excel ne kadar zor vermem gerekiyor. Başka ne yapabilirim.
Akvaryum brüt 160 net 130 litre
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176759/040920251759591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176759/040920251803341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176759/040920251803571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176759/040920251800021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176759/040920251800051.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar
Akvaryumu son bir haftada yosun bastı. Karartma yaptım 1 gün, co2 miktarını artırdım, ışık süresini 5 saate düşürdüm ama çok bir etkisi olmadı. SEACHEM FLOURISH EXCEL aldım. Yarın şırıngayla lokal müdahaleye başlayacağım. Excel ne kadar zor vermem gerekiyor. Başka ne yapabilirim.
Akvaryum brüt 160 net 130 litre
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176759/040920251759591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176759/040920251803341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176759/040920251803571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176759/040920251800021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176759/040920251800051.jpg[/IMG]
Eheim Classic 300 (2215) Ses Sorunu
Merhaba arkadaşlar
Bu model dış filtre almayı düşünenler ve alanlar için bilgilendirme amaçlı yazıyorum.
Eheim 2215 aldım. Kurulumu yaptım. Fark ettiğim filtrenin sesli çalıştığı oldu. Eski buzdolaplarından çıkan uğultu sesi gibi bir ses çıkıyordu. Yaptığım araştırmalarda sesin çıkmasının en büyük sebebinin ya milden kaynaklandığı yada içinde hava kaldığı şeklindeydi. Önce havasını aldım ses azalmadı. Bende daha sıfır aldığım filtrede milden kaynaklı neden ses çıksın diye düşünmeye başladım. Bazı yerlerde çinde üretilen (made in PRC) bu sesleri çıkartabileceği yönündeydi. Milte ve pervanede sorun olup olmadığını kontrol ettim filtrenin başlığını ve parçalarını fırçayla temizledim tekrar kurdum. Bu sefer ses daha fazla arttı. Neredeyse yan odadan duyulacak seviyeye geldi. Yerli yabancı tüm forumları gezdim çözüm bulamadım. Sonunda yapay zekaya sordum bana filtre malzemeleri tıkantıysa yada filtre malzemeleri su geçirmesini engelleyecek şekildeyse bu sesi yapar şeklinde cevap verdi. Filtre kovasında alttan yukarıya doğru sünger-sera sporax-lav kırığı-sünger-sünger-kalın elyaf-ince elyaf şeklindeydi. En üstte bulunan ince ve kalın elyafı kaldırdım ve tekrar kurdum ses sorunu çözüldü. Şuan gayet sessiz bir şekilde çalışıyor. Aklıma takılan çok sıkış pıkış doldurmadığım hâlde neden bu kadar zorlandı çözemedim. Motor gücü yetmedi herhalde. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar için umarım yararlı olmuştur.
Merhaba arkadaşlar
Bu model dış filtre almayı düşünenler ve alanlar için bilgilendirme amaçlı yazıyorum.
Eheim 2215 aldım. Kurulumu yaptım. Fark ettiğim filtrenin sesli çalıştığı oldu. Eski buzdolaplarından çıkan uğultu sesi gibi bir ses çıkıyordu. Yaptığım araştırmalarda sesin çıkmasının en büyük sebebinin ya milden kaynaklandığı yada içinde hava kaldığı şeklindeydi. Önce havasını aldım ses azalmadı. Bende daha sıfır aldığım filtrede milden kaynaklı neden ses çıksın diye düşünmeye başladım. Bazı yerlerde çinde üretilen (made in PRC) bu sesleri çıkartabileceği yönündeydi. Milte ve pervanede sorun olup olmadığını kontrol ettim filtrenin başlığını ve parçalarını fırçayla temizledim tekrar kurdum. Bu sefer ses daha fazla arttı. Neredeyse yan odadan duyulacak seviyeye geldi. Yerli yabancı tüm forumları gezdim çözüm bulamadım. Sonunda yapay zekaya sordum bana filtre malzemeleri tıkantıysa yada filtre malzemeleri su geçirmesini engelleyecek şekildeyse bu sesi yapar şeklinde cevap verdi. Filtre kovasında alttan yukarıya doğru sünger-sera sporax-lav kırığı-sünger-sünger-kalın elyaf-ince elyaf şeklindeydi. En üstte bulunan ince ve kalın elyafı kaldırdım ve tekrar kurdum ses sorunu çözüldü. Şuan gayet sessiz bir şekilde çalışıyor. Aklıma takılan çok sıkış pıkış doldurmadığım hâlde neden bu kadar zorlandı çözemedim. Motor gücü yetmedi herhalde. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar için umarım yararlı olmuştur.
Yeni Bitkili Akvaryum Tanıtım Ve Fikir Almak
[QUOTE=Cyber_Scout]Co2 nin balıkların ürettikleri ile bitkiye yetmesi mümkün değildir.
Lepistes neden seçiminiz? Beğendiğiniz için mi ?
Bambaşka balık kombinasyonları ile ödül yarışmalarına girebilecek imkana sahipsiniz bence.
Her akvaryum sahibine soruyorum. Sizede sormak isterim. Neden akvaryum suyunuz tam dolu değil ?[/QUOTE]
co2 kesmeyi düşünmemin sebebi bitkiler belli bir seviyeye ulaştıktan sonra daha fazla gelişmemeleri beni budamayla uğraştırmamaları. Bitkilerin yaşamaya devam edecek kadar co2 yi başıklardan alabileceklerini tahmin ediyorum sadece sizce yeterli olmaz mı? Co2 yi kesersem bitkiler zarar görür mü?
Su seviyesi şuan camdan 4 cm kadar aşağıda ilk kurulumdaki su fazla yorulduğum için bu seviyede kovayla taşıdım suyu yarın ilk su değişiminde aradaki farkı kapatmak camdan 1.5 cm kadar aşağıya kadar koymak aklımda
Lepistes önceden baktığım sevdiğim bir tür ama yazmamın sebebi bu değil. Eşimin akvaryumcuda en çok beğendiği balık oldu :) ama yazdığım gibi önerilerinize açığım farklı kombinasyonlar yapabilirim Lepistes şart değil yani.
[QUOTE=Cyber_Scout]Co2 nin balıkların ürettikleri ile bitkiye yetmesi mümkün değildir.
Lepistes neden seçiminiz? Beğendiğiniz için mi ?
Bambaşka balık kombinasyonları ile ödül yarışmalarına girebilecek imkana sahipsiniz bence.
Her akvaryum sahibine soruyorum. Sizede sormak isterim. Neden akvaryum suyunuz tam dolu değil ?[/QUOTE]
co2 kesmeyi düşünmemin sebebi bitkiler belli bir seviyeye ulaştıktan sonra daha fazla gelişmemeleri beni budamayla uğraştırmamaları. Bitkilerin yaşamaya devam edecek kadar co2 yi başıklardan alabileceklerini tahmin ediyorum sadece sizce yeterli olmaz mı? Co2 yi kesersem bitkiler zarar görür mü?
Su seviyesi şuan camdan 4 cm kadar aşağıda ilk kurulumdaki su fazla yorulduğum için bu seviyede kovayla taşıdım suyu yarın ilk su değişiminde aradaki farkı kapatmak camdan 1.5 cm kadar aşağıya kadar koymak aklımda
Lepistes önceden baktığım sevdiğim bir tür ama yazmamın sebebi bu değil. Eşimin akvaryumcuda en çok beğendiği balık oldu :) ama yazdığım gibi önerilerinize açığım farklı kombinasyonlar yapabilirim Lepistes şart değil yani.
Yeni Bitkili Akvaryum Tanıtım Ve Fikir Almak
[QUOTE=Cyber_Scout]Kurulumu aldığınız firmamı yaptı? (Yani bitkilerin ekilmesi dahil.)[/QUOTE]
Kendim yaptım herşeyi
[QUOTE=Cyber_Scout]Kurulumu aldığınız firmamı yaptı? (Yani bitkilerin ekilmesi dahil.)[/QUOTE]
Kendim yaptım herşeyi
Yeni Bitkili Akvaryum Tanıtım Ve Fikir Almak
Merhaba değerli forum kullanıcıları.
Yeni kurduğum akvaryumu sizlere tanıtmak ve fikirlerinizi almak istiyorum.
Akvaryum ölçüleri: 80*45*45
Bürüt hacim: 162 L
Net su hacim: 130 L (tahmini)
Motor:
eheim classic 350 2215-02
Aydınlatma:
orionled c serisi 75 cm 38 watt
Toprak:
tropica aquarium soil 9 litre *2 adet
Isıtıcı:
aquael-ultra heater d&n 200w plastic heater. (Henüz almadım yaz mevsimi olduğu için almayı düşündüğüm bu ısıtıcı. başka önerilere de açığım)
co2 sistemi:
dolumlu co2 tüpü 2.67 litre
diamond co2 regülatör set
ista cam co2 indikötör
Gübre:
creaqua makro bitki gübresi
Dekorasyon:
mangrove kökü tek parça (9 kg)
Bitkiler:
bacopaamplexicaulis
ammania pedicellata golden
bucephalandra brownie firebird
vallisneria gigantea (saz)
rotala ramosoir sunset
anubias barteri
rotala macrandra
lobelia cardinalis
ludwigia inclinata var (cuba)
Java moss
(Bitkileri tarlaya ekin eker gibi ektim farkındayım biraz bekledikten sonra çürüyenler yada cüce kalanlar olursa yada hoşuma gitmeyen olursa sökeceğim ve yerlerinde değişiklik yapabilirim)
Priz:
Hybrone Usb Ve Type-c Girişli Akım Korumalı Dörtlü Wi-fi Akıllı Priz
(Mobil uygulama üzerinden istediğiniz prizi uzaktan açıp kapatabiliyorsunuz. Işık ve co2 gibi şeylerin saat kaçta açılıp kaçta kapanacağını ayarlayabiliyorsunuz)
Tankım bu şekilde arkadaşlar. Kurulum yapılalı 4 gün bitti. Bitkilerde hafif kıpırdanma büyüme belirtisi gözlemledim.
Bakacağım canlı türleri için henüz karar veremedim beslemek istediğim o kadar çok tür var ki. Bu konuda sizlerden görüş ve destek almak istiyorum. Türler birbiriyle uyumlu yaşayabilir mi, ısı ve yem ihtiyaçları ortak mı gibi.
Kafamda 2 sistem kurdum hangisini önerirsiniz. Bunu çıkart bunu ekle dediğiniz türler var mı? Çok fazla yavru üretmek gibi bir derdim yok akvaryum nüfusunu çok artırmak istemiyorum yavruları verebileceğim birileri yok. Nadiren birkaç yavru hayatta kalsa yeter bana.
1. Sistem:
Lepistes (2e6d gibi)
Kardinal Neon tetra (10-12 adet)
penguen tetra (10-12 adet)
Kırmızı Burun Tetra (10-12 adet)
2. Sistem:
Lepistes (sayıları siz verin)
Plati (sayıları siz verin)
Moli (sayıları siz verin)
Kılıç kuyruk (sayıları siz verin)
Her iki sistem içinde düşündüğüm zamin canlıları:
Salyangoz olarak:
Nerite Salyangoz
Vatoz olarak:
OTOCINCLU SAFFİNİS
L-149 Ancistrus Brevifilis vatoz
L144 CÜCE VATOZ
(Hangisini önerirsiniz ve kaç adet olmalı. Tabi gittiğim akvaryumcuda var mı oda önemli)
Çöpçü olarak:
Komando çöpçü
Panda çöpçü
Sterbaı çöpçü
(Hangisini önerirsiniz ve kaç adet olmalı. Tabi gittiğim akvaryumcuda var mı oda önemli)
Diğer sorularım:
1-Akvaryumu yeni kurduğum için henüz yosum oluşumu gözlemlenmedi.Bu eksiklik karides salyangoz vatoz gibi canlılar için başlarda yem kullanmam gerektiği anlamına mı gelir? Balıkları sonra ekleyeceğim.
2-ikinci hafta bitince dip canlılarını dördüncü hafta bitince balıkları eklemeyi düşünüyorum sizce uygun mı?
3-Yazdığım canlılar için buhar camı kullanmam gerekir mi? Dışarı atlamamaları için
4-yazdığım canlıların içerisinde bitkilere zararı olacak kemirecek sökecek canlı var mı?
5-bitkiler yeteri kadar büyüdüğünde co2 desteğini kesmek istiyorum. Balıkların vereceği co2 yeteceğini düşünüyorum. Bitkilerin zarar görmesine neden olur mu ne dersiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176759/250820250058331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176759/250820250058571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176759/250820250059191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176759/250820250059391.jpg[/IMG]
Merhaba değerli forum kullanıcıları.
Yeni kurduğum akvaryumu sizlere tanıtmak ve fikirlerinizi almak istiyorum.
Akvaryum ölçüleri: 80*45*45
Bürüt hacim: 162 L
Net su hacim: 130 L (tahmini)
Motor:
eheim classic 350 2215-02
Aydınlatma:
orionled c serisi 75 cm 38 watt
Toprak:
tropica aquarium soil 9 litre *2 adet
Isıtıcı:
aquael-ultra heater d&n 200w plastic heater. (Henüz almadım yaz mevsimi olduğu için almayı düşündüğüm bu ısıtıcı. başka önerilere de açığım)
co2 sistemi:
dolumlu co2 tüpü 2.67 litre
diamond co2 regülatör set
ista cam co2 indikötör
Gübre:
creaqua makro bitki gübresi
Dekorasyon:
mangrove kökü tek parça (9 kg)
Bitkiler:
bacopaamplexicaulis
ammania pedicellata golden
bucephalandra brownie firebird
vallisneria gigantea (saz)
rotala ramosoir sunset
anubias barteri
rotala macrandra
lobelia cardinalis
ludwigia inclinata var (cuba)
Java moss
(Bitkileri tarlaya ekin eker gibi ektim farkındayım biraz bekledikten sonra çürüyenler yada cüce kalanlar olursa yada hoşuma gitmeyen olursa sökeceğim ve yerlerinde değişiklik yapabilirim)
Priz:
Hybrone Usb Ve Type-c Girişli Akım Korumalı Dörtlü Wi-fi Akıllı Priz
(Mobil uygulama üzerinden istediğiniz prizi uzaktan açıp kapatabiliyorsunuz. Işık ve co2 gibi şeylerin saat kaçta açılıp kaçta kapanacağını ayarlayabiliyorsunuz)
Tankım bu şekilde arkadaşlar. Kurulum yapılalı 4 gün bitti. Bitkilerde hafif kıpırdanma büyüme belirtisi gözlemledim.
Bakacağım canlı türleri için henüz karar veremedim beslemek istediğim o kadar çok tür var ki. Bu konuda sizlerden görüş ve destek almak istiyorum. Türler birbiriyle uyumlu yaşayabilir mi, ısı ve yem ihtiyaçları ortak mı gibi.
Kafamda 2 sistem kurdum hangisini önerirsiniz. Bunu çıkart bunu ekle dediğiniz türler var mı? Çok fazla yavru üretmek gibi bir derdim yok akvaryum nüfusunu çok artırmak istemiyorum yavruları verebileceğim birileri yok. Nadiren birkaç yavru hayatta kalsa yeter bana.
1. Sistem:
Lepistes (2e6d gibi)
Kardinal Neon tetra (10-12 adet)
penguen tetra (10-12 adet)
Kırmızı Burun Tetra (10-12 adet)
2. Sistem:
Lepistes (sayıları siz verin)
Plati (sayıları siz verin)
Moli (sayıları siz verin)
Kılıç kuyruk (sayıları siz verin)
Her iki sistem içinde düşündüğüm zamin canlıları:
Salyangoz olarak:
Nerite Salyangoz
Vatoz olarak:
OTOCINCLU SAFFİNİS
L-149 Ancistrus Brevifilis vatoz
L144 CÜCE VATOZ
(Hangisini önerirsiniz ve kaç adet olmalı. Tabi gittiğim akvaryumcuda var mı oda önemli)
Çöpçü olarak:
Komando çöpçü
Panda çöpçü
Sterbaı çöpçü
(Hangisini önerirsiniz ve kaç adet olmalı. Tabi gittiğim akvaryumcuda var mı oda önemli)
Diğer sorularım:
1-Akvaryumu yeni kurduğum için henüz yosum oluşumu gözlemlenmedi.Bu eksiklik karides salyangoz vatoz gibi canlılar için başlarda yem kullanmam gerektiği anlamına mı gelir? Balıkları sonra ekleyeceğim.
2-ikinci hafta bitince dip canlılarını dördüncü hafta bitince balıkları eklemeyi düşünüyorum sizce uygun mı?
3-Yazdığım canlılar için buhar camı kullanmam gerekir mi? Dışarı atlamamaları için
4-yazdığım canlıların içerisinde bitkilere zararı olacak kemirecek sökecek canlı var mı?
5-bitkiler yeteri kadar büyüdüğünde co2 desteğini kesmek istiyorum. Balıkların vereceği co2 yeteceğini düşünüyorum. Bitkilerin zarar görmesine neden olur mu ne dersiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176759/250820250058331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176759/250820250058571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176759/250820250059191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176759/250820250059391.jpg[/IMG]
60 Lt Moli Akvaryumu
[url=http://hizliresim.com/jBjzXj][img]http://i.hizliresim.com/jBjzXj.jpg[/img][/url] 60 lt akvaryum 25 kadar moli 3 katil salyangoz. Akvaryumda ilgili görüşleriniz nedir. Ayrıca sormak istediğim sorular var.
1- balıklara hep aynı köşeden yem verdiğim için bir alışkanlık olmuş odaya biri girer girmez hemen sol ön köşeye toplanıyorlar üst üste çırpınıyorlar ayrıca akvaryuma bakmak için yaklaşınca da aynı şey bu normalmi dir? Sıkıntı varsa balıkları nasıl rehabilitasyon edebilirim?
2- canlı bitki akvaryumu olarak kurdum lakin ışık yetersizliği fazla ilgilenmemem ve salyangoz sorunundan kaldırdım ve yeni doğan yavrular saklansın diye yapay bitki koydum. Canlı bitki olarak fazla ışık istemeyen ve ilgi beklemeyen bitki öneriniz varmı (Moss yosun ve tilki kuyruk hariç)
3- moli ile yaşayabilen alternatif canlı öneriniz varmı? (balık hariç)
[url=http://hizliresim.com/jBjzXj][img]http://i.hizliresim.com/jBjzXj.jpg[/img][/url] 60 lt akvaryum 25 kadar moli 3 katil salyangoz. Akvaryumda ilgili görüşleriniz nedir. Ayrıca sormak istediğim sorular var.
1- balıklara hep aynı köşeden yem verdiğim için bir alışkanlık olmuş odaya biri girer girmez hemen sol ön köşeye toplanıyorlar üst üste çırpınıyorlar ayrıca akvaryuma bakmak için yaklaşınca da aynı şey bu normalmi dir? Sıkıntı varsa balıkları nasıl rehabilitasyon edebilirim?
2- canlı bitki akvaryumu olarak kurdum lakin ışık yetersizliği fazla ilgilenmemem ve salyangoz sorunundan kaldırdım ve yeni doğan yavrular saklansın diye yapay bitki koydum. Canlı bitki olarak fazla ışık istemeyen ve ilgi beklemeyen bitki öneriniz varmı (Moss yosun ve tilki kuyruk hariç)
3- moli ile yaşayabilen alternatif canlı öneriniz varmı? (balık hariç)
Yem Sorunu
Merhaba arkadaşlar moli ve lepistes bakıyorum yaklaşık 20 kadar balık var bu zamana kadar yaprak yem kullanıyordum sorun yoktu lakin çok salyangoz yaptığı için petshot dan salyangoz yapmayan yem istedim resmini attığım yemi verdi ve sabah akşam çok az tuz serpmesi kadar atacaksın dedi. lakin bir süre sonra balıklar ölmeye başladı yem az geldi galiba diyerek biraz daha fazla vermeye başladım aynı şimdiden 3 balık öldü. sorun nedendir bilen varmı? tekrar yaprak yeme mi dönmeliyim? yemin son kullanma tarihi geçmemiş.
[url=http://hizliresim.com/81Wo5d][img]http://i.hizliresim.com/81Wo5d.jpg[/img][/url]
Cevap verebilecek yokmu ?? [:'(]
Merhaba arkadaşlar moli ve lepistes bakıyorum yaklaşık 20 kadar balık var bu zamana kadar yaprak yem kullanıyordum sorun yoktu lakin çok salyangoz yaptığı için petshot dan salyangoz yapmayan yem istedim resmini attığım yemi verdi ve sabah akşam çok az tuz serpmesi kadar atacaksın dedi. lakin bir süre sonra balıklar ölmeye başladı yem az geldi galiba diyerek biraz daha fazla vermeye başladım aynı şimdiden 3 balık öldü. sorun nedendir bilen varmı? tekrar yaprak yeme mi dönmeliyim? yemin son kullanma tarihi geçmemiş.
[url=http://hizliresim.com/81Wo5d][img]http://i.hizliresim.com/81Wo5d.jpg[/img][/url]
Cevap verebilecek yokmu ?? [:'(]
Salyangoz Sorunu
[url=http://hizliresim.com/l17BnQ][img]http://i.hizliresim.com/l17BnQ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/l17BnQ][img]http://i.hizliresim.com/l17BnQ.jpg[/img][/url]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
