ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
wertex
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Temmuz 2015 10:07
Son Ziyaret:
07 Kasım 2024 09:16
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gökhan
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1980
Yaş:
46
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gökhan
__________________
50lt bitkili : 1 lepistes - 1 labeo frenatus - 1 cüce gurami
SON 10 MESAJI
Cüce Gurami
Bendeki cüce gurami de 3-4 gündür dibe değiyor ve hafif yan yatık vaziyette hareketsiz duruyor. Baş tarafına doğru rengi koyulaşt. Sanki siyahlaştı gibi. Diğer balıklarda bir problem gözlemlemedim.
Bendeki cüce gurami de 3-4 gündür dibe değiyor ve hafif yan yatık vaziyette hareketsiz duruyor. Baş tarafına doğru rengi koyulaşt. Sanki siyahlaştı gibi. Diğer balıklarda bir problem gözlemlemedim.
Bacopa Monnieri Soluyor
Merhaba, GG üzerinden sağlam bir bitki satıcısından Bacopa monnieri aldım bir saksı. Gövdeleri tek tek ayırıp aralıklı olarak diktim. Tabanda 1cmden küçük çaplı lav kırığı, sineklik, üstünde siyah hagen (2-3 cm) var. Yarı yarıya su değişimini yaptığım gün diktim bitkileri. Sinekliğin altına geçirmeden hagenlerin arasına soktum köklerini. 5 gün oldu. İlk günden beri yapraklarda çürüme ve dökülme var. Hatta iki tanesi gövdelerinin ortasından koptu. Tekrar diktim. Tek bir bitkide en üstteki yapraklar sanki yeni ve diriyken dibe doğru yapraklar cansız ve aşağı sarkık, koyu yeşil çürüme eğiliminde. Düm akşam Sera Florena takviyesi yaptım. Yine devam ediyor durum. Acil tavsiyeye ihtiyacım var.
[url=http://hizliresim.com/B47o4G][img]http://i.hizliresim.com/B47o4G.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/o94n9q][img]http://i.hizliresim.com/o94n9q.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/V6W26R][img]http://i.hizliresim.com/V6W26R.jpg[/img][/url]
Merhaba, GG üzerinden sağlam bir bitki satıcısından Bacopa monnieri aldım bir saksı. Gövdeleri tek tek ayırıp aralıklı olarak diktim. Tabanda 1cmden küçük çaplı lav kırığı, sineklik, üstünde siyah hagen (2-3 cm) var. Yarı yarıya su değişimini yaptığım gün diktim bitkileri. Sinekliğin altına geçirmeden hagenlerin arasına soktum köklerini. 5 gün oldu. İlk günden beri yapraklarda çürüme ve dökülme var. Hatta iki tanesi gövdelerinin ortasından koptu. Tekrar diktim. Tek bir bitkide en üstteki yapraklar sanki yeni ve diriyken dibe doğru yapraklar cansız ve aşağı sarkık, koyu yeşil çürüme eğiliminde. Düm akşam Sera Florena takviyesi yaptım. Yine devam ediyor durum. Acil tavsiyeye ihtiyacım var.
[url=http://hizliresim.com/B47o4G][img]http://i.hizliresim.com/B47o4G.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/o94n9q][img]http://i.hizliresim.com/o94n9q.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/V6W26R][img]http://i.hizliresim.com/V6W26R.jpg[/img][/url]
Bitki Seçimi
Merhaba,
Akvaryum zemininde 5-10 mm çap ölçülerinde lav taşlarını tek sıra oluşturacak şekilde serdim. Yaklaşık 1 cm yüksekliği var. Bunun üzerine sineklik teli serip 1,5 cm kalınlık oluşturacak şekilde siyah kuvars (hegen) koydum. Zeminde herhangi bir bitkim yok. Tankta sadece taşa tutturduğum anubiaslarım var. Zemine bacopa monieri veya Rotala red koymak istiyorum. Bu zeminde tutar mı? Ne yapmak lazım.
Merhaba,
Akvaryum zemininde 5-10 mm çap ölçülerinde lav taşlarını tek sıra oluşturacak şekilde serdim. Yaklaşık 1 cm yüksekliği var. Bunun üzerine sineklik teli serip 1,5 cm kalınlık oluşturacak şekilde siyah kuvars (hegen) koydum. Zeminde herhangi bir bitkim yok. Tankta sadece taşa tutturduğum anubiaslarım var. Zemine bacopa monieri veya Rotala red koymak istiyorum. Bu zeminde tutar mı? Ne yapmak lazım.
Lepistesleri Dipte Ölü Buldum
Peki, ölen balıkların dipte yatar vaziyette olmalarından ölüm nedeni hakkında bir çıkarım yapabilir miyiz? Veya soruyu şöyle sorayım. Stresle ölen bir balık dibe batar mı?
İşyerinde olduğum için balıkların resimlerini koyamıyorum ama balıkların boyutlarını kıyaslamak için temsili büyüklüklerini kutu şeklinde çizdim.
[url=http://hizliresim.com/qRmjJQ][IMG]http://i.hizliresim.com/qRmjJQ.png[/IMG][/url]
Evet, biraz komik oldu ama lepistesler ile gurami arasında ciddi bir oran farkı var. Lepistesler genç oldukları için henüz tam boylarına gelmemişlerdi. Kırmızılar ölenler. Gurami bunları gözüne kestirmiş sanırım. [:((][EDIT]wertex,2015-10-07 09:26:35[/EDIT]
Peki, ölen balıkların dipte yatar vaziyette olmalarından ölüm nedeni hakkında bir çıkarım yapabilir miyiz? Veya soruyu şöyle sorayım. Stresle ölen bir balık dibe batar mı?
İşyerinde olduğum için balıkların resimlerini koyamıyorum ama balıkların boyutlarını kıyaslamak için temsili büyüklüklerini kutu şeklinde çizdim.
[url=http://hizliresim.com/qRmjJQ][IMG]http://i.hizliresim.com/qRmjJQ.png[/IMG][/url]
Evet, biraz komik oldu ama lepistesler ile gurami arasında ciddi bir oran farkı var. Lepistesler genç oldukları için henüz tam boylarına gelmemişlerdi. Kırmızılar ölenler. Gurami bunları gözüne kestirmiş sanırım. [:((][EDIT]wertex,2015-10-07 09:26:35[/EDIT]
Lepistesleri Dipte Ölü Buldum
Merhaba arkadaşlar.
3 dişi lepistesimden 2 tanesini geçen gün dipte ölü olarak buldum. yan yatmış vaziyetteydiler. Şimdiye kadar bir çok nedenle lepistes ölümü biliyorum ama yanlış hatırlamıyorsam hepsinde balık su üzerinde yüzer vaziyette kalıyordu. Bu balıklar sanki dibe bırakılmış taş gibi yan yatmış şekilde dipteydiler.
Yaklaşık 2 hafta önce cüce gurami aldım. O geldiğinden beri sanki saklanmak istiyorlar gibi bir halleri vardı. Sabah bu balıkları hep köşe bucak saklanmış halde buluyordum. Dün akşam tek kalanını, akvaryumun köşesinde yer alan iç motorun arkasına saklanmış buldum. Motorla cam arasındaki boşluktan hava hortumu da geçtiği için neredeyse milimetrelik boşluklar var. Balık oradan su yüzeyine kadar dik çıkmış ama aşağı inemeden hapsolmuş. Motoru yerinden oynatıp da kurtardım. Önceden burada hava hortumu yokken labio frenatus sürekli buraya girip dikine yüzerdi. Bir gün onu da orada dik şekilde ölü bulmuştum. Sonra hava hortumunu oradan geçirip balıklar girmesin diye düşündüm ama ergen lepistesim girebilecek durumda.
Şu an tankta 1 cüce gurami, 1 labio frenatus ve 1 ergen lepistes kaldı. Haftalık olarak yarı suyu dip süpürgesi ile boşaltıp, bekletilmiş su ekliyorum. 2 tane anubias var. Gayet sağlıklı, yaprak açıyorlar.
Merhaba arkadaşlar.
3 dişi lepistesimden 2 tanesini geçen gün dipte ölü olarak buldum. yan yatmış vaziyetteydiler. Şimdiye kadar bir çok nedenle lepistes ölümü biliyorum ama yanlış hatırlamıyorsam hepsinde balık su üzerinde yüzer vaziyette kalıyordu. Bu balıklar sanki dibe bırakılmış taş gibi yan yatmış şekilde dipteydiler.
Yaklaşık 2 hafta önce cüce gurami aldım. O geldiğinden beri sanki saklanmak istiyorlar gibi bir halleri vardı. Sabah bu balıkları hep köşe bucak saklanmış halde buluyordum. Dün akşam tek kalanını, akvaryumun köşesinde yer alan iç motorun arkasına saklanmış buldum. Motorla cam arasındaki boşluktan hava hortumu da geçtiği için neredeyse milimetrelik boşluklar var. Balık oradan su yüzeyine kadar dik çıkmış ama aşağı inemeden hapsolmuş. Motoru yerinden oynatıp da kurtardım. Önceden burada hava hortumu yokken labio frenatus sürekli buraya girip dikine yüzerdi. Bir gün onu da orada dik şekilde ölü bulmuştum. Sonra hava hortumunu oradan geçirip balıklar girmesin diye düşündüm ama ergen lepistesim girebilecek durumda.
Şu an tankta 1 cüce gurami, 1 labio frenatus ve 1 ergen lepistes kaldı. Haftalık olarak yarı suyu dip süpürgesi ile boşaltıp, bekletilmiş su ekliyorum. 2 tane anubias var. Gayet sağlıklı, yaprak açıyorlar.
Karbonat-Sitrik asit CO2 sistem yapımı 9 tl. maliy
Başlıktaki tüm yazılanları okudum. Sanırım sistemden elde edilen co2 direkt olarak hortumla suya verilmek yerine bir basınç dengeleme tankına alınıp o tankın başka bir ucundan akvaryuma verilirse basınç dengesizlikleri azalacaktır diye düşünüyorum. Bu fikir aklıma şuradan geldi; fabrikalarda hava kompresörlerinin ürettiği basınçlı hava direkt olarak hatta verilmez. Önce bir denge tankına girer. O tanktan sabit bir basınçla hatta verilir. Öteki türlü, havada ciddi dalgalanmalar ve dengesizlikler oluşur. Makine veya kimya mühendisi arkadaşlar varsa belki daha teknik dille anlatacaklardır. Bunun için nasıl bir kurgu yapılması gerektiğini bilmiyorum.
Başlıktaki tüm yazılanları okudum. Sanırım sistemden elde edilen co2 direkt olarak hortumla suya verilmek yerine bir basınç dengeleme tankına alınıp o tankın başka bir ucundan akvaryuma verilirse basınç dengesizlikleri azalacaktır diye düşünüyorum. Bu fikir aklıma şuradan geldi; fabrikalarda hava kompresörlerinin ürettiği basınçlı hava direkt olarak hatta verilmez. Önce bir denge tankına girer. O tanktan sabit bir basınçla hatta verilir. Öteki türlü, havada ciddi dalgalanmalar ve dengesizlikler oluşur. Makine veya kimya mühendisi arkadaşlar varsa belki daha teknik dille anlatacaklardır. Bunun için nasıl bir kurgu yapılması gerektiğini bilmiyorum.
Balığın Türü Nedir
Can Bey teşekkür ederim. Google dan kontrol ettim. Haklısınız. [:iyi:]
Can Bey teşekkür ederim. Google dan kontrol ettim. Haklısınız. [:iyi:]
Balığın Türü Nedir
[IMG]http://i.hizliresim.com/Xor1nk.jpg[/IMG]
Bugün akvaryumcuda eşim çok beğendi. 10 liraya 1 tane aldım. Resimde alttaki büyük balık. Adını söyledi ama unuttum. Cinsi nedir. Lepistes ve labeo ile uyumlu mudur.[EDIT]wertex,2015-09-12 23:02:04[/EDIT]
[IMG]http://i.hizliresim.com/Xor1nk.jpg[/IMG]
Bugün akvaryumcuda eşim çok beğendi. 10 liraya 1 tane aldım. Resimde alttaki büyük balık. Adını söyledi ama unuttum. Cinsi nedir. Lepistes ve labeo ile uyumlu mudur.[EDIT]wertex,2015-09-12 23:02:04[/EDIT]
lav taşı
Selam arkadaşlar,
Ben siyah hagen kum olarak bahsedilen kumdan (ort çapı 2mm civarında) 2kg aldım. Yanında da (ort çapı 1cm civarında) 1kg lav taşı aldım. Tankta şimdilik anubias var ama ileride zemine bitki düşünüyorum.
1) Lav taşlarının boyutu normal mi? Daha da ufaltılmasına gerek var mı?
2) Alta lav taşını koyduktan sonra siyah kumu sermeden önce araya sineklik teli koymaya gerek var mı?
Selam arkadaşlar,
Ben siyah hagen kum olarak bahsedilen kumdan (ort çapı 2mm civarında) 2kg aldım. Yanında da (ort çapı 1cm civarında) 1kg lav taşı aldım. Tankta şimdilik anubias var ama ileride zemine bitki düşünüyorum.
1) Lav taşlarının boyutu normal mi? Daha da ufaltılmasına gerek var mı?
2) Alta lav taşını koyduktan sonra siyah kumu sermeden önce araya sineklik teli koymaya gerek var mı?
is yeri mola saatleri hakkinda
Merhaba,
Molalarla ilgili açıklama zaten yukarıda yapılmış. konuya ilave olarak faydası olması hasebiyle aşağıdaki ilaveleri yapmak isterim.
[URL=http://www.mevzuat.gov.tr/Metin.Aspx?MevzuatKod=7.5.5447&MevzuatIliski=0&sourceXmlSearch=]Şu adreste[/URL] görebileceğiniz üzere, 4857 sayılı iş kanununa bağlı olarak çalışma süreleri yönetmeliği var.
Biraz özetleyerek bazı bilgiler vereyim:
+ [K]Genel bakımdan çalışma süresi haftada en çok kırkbeş saattir. Aksi kararlaştırılmamışsa bu süre, işyerlerinde haftanın çalışılan günlerine eşit ölçüde bölünerek uygulanır.[/K]
( Bunu bazı firmalar günde 7,5 saat x 6 gün olarak, bazı firmalar günde 9 saat x 5 gün olarak uygulayabiliyor. Biz 9 saat x 5 gün yapıyoruz ve Cumartesi günlerini tatil olarak uyguluyoruz. Siz 10:00-22:00 arası 12 brüt saat çalışıyorsunuz. Burada yemek molası falan düşülünce 11 saat çalışıyor gözükmeniz lazım.)
+ [K]Günlük çalışma süresi her ne şekilde olursa olsun 11 saati aşamaz.[/K] (Siz tam sınırdasınız)
+ [K]Yapılan işlerin niteliğine göre, işin başlama ve bitiş saatleri işçiler için farklı şekilde düzenlenebilir.[/K] (vardiya düzeni)
Diğer maddeler, her iş yerinde görülmeyen denkleştirme, kısmi süreli çalışma, telafi çalışması gibi konular. Yönetmeliği okuduğunuzda anlaşılıyor zaten.
Aynı zamanda yine 4857 sayılı iş kanununa bağlı olan [URL=http://www.mevzuat.gov.tr/Metin.Aspx?MevzuatKod=7.5.6249&MevzuatIliski=0&sourceXmlSearch=]fazla çalışma ve fazla sürelerle çalışma yönetmeliği[/URL] var. Bizim bildiğimiz haliyle mesailer hakkındaki yönetmelik.
Bu yönetmeliğe göre,
+ Fazla çalışma (mesai) : Haftalık 45 saati aşan çalışma demektir. Ve haftalık 45 saati aşan her saat için normal ücretin 1,5 katı ücret uygulanır. Bayram-resmi tatil gibi hallerde 2 katı uygulanır.
+ Fazla çalışmaların toplamı yıllık 270 saati geçemez. Yani 1 yıl içerisinde en fazla 270 saat mesai yapabilirsiniz. Bu da ortalama olarak ayda 22,5 saat yapar.
Her iki yönetmeliği ve mümkünse 4857 sayılı iş kanununa bağlı diğer yönetmelikleri okumanızı tavsiye ederim. Çünkü bunların her biri yürürlüktedir. Firmalarda, muhasebe-insan kaynakları birimleri bunları sular seller gibi ezberler ve işyerinin menfaatlerini korumak için her kuruşu, her dakikayı hesaplarlar. Ama işçilerin neredeyse tamamına yakını bunlardan ve dolayısıyla haklarından bihaber şekilde çalışmaya devam ederler.
[EDIT]wertex,2015-08-21 15:37:43[/EDIT]
Merhaba,
Molalarla ilgili açıklama zaten yukarıda yapılmış. konuya ilave olarak faydası olması hasebiyle aşağıdaki ilaveleri yapmak isterim.
[URL=http://www.mevzuat.gov.tr/Metin.Aspx?MevzuatKod=7.5.5447&MevzuatIliski=0&sourceXmlSearch=]Şu adreste[/URL] görebileceğiniz üzere, 4857 sayılı iş kanununa bağlı olarak çalışma süreleri yönetmeliği var.
Biraz özetleyerek bazı bilgiler vereyim:
+ [K]Genel bakımdan çalışma süresi haftada en çok kırkbeş saattir. Aksi kararlaştırılmamışsa bu süre, işyerlerinde haftanın çalışılan günlerine eşit ölçüde bölünerek uygulanır.[/K]
( Bunu bazı firmalar günde 7,5 saat x 6 gün olarak, bazı firmalar günde 9 saat x 5 gün olarak uygulayabiliyor. Biz 9 saat x 5 gün yapıyoruz ve Cumartesi günlerini tatil olarak uyguluyoruz. Siz 10:00-22:00 arası 12 brüt saat çalışıyorsunuz. Burada yemek molası falan düşülünce 11 saat çalışıyor gözükmeniz lazım.)
+ [K]Günlük çalışma süresi her ne şekilde olursa olsun 11 saati aşamaz.[/K] (Siz tam sınırdasınız)
+ [K]Yapılan işlerin niteliğine göre, işin başlama ve bitiş saatleri işçiler için farklı şekilde düzenlenebilir.[/K] (vardiya düzeni)
Diğer maddeler, her iş yerinde görülmeyen denkleştirme, kısmi süreli çalışma, telafi çalışması gibi konular. Yönetmeliği okuduğunuzda anlaşılıyor zaten.
Aynı zamanda yine 4857 sayılı iş kanununa bağlı olan [URL=http://www.mevzuat.gov.tr/Metin.Aspx?MevzuatKod=7.5.6249&MevzuatIliski=0&sourceXmlSearch=]fazla çalışma ve fazla sürelerle çalışma yönetmeliği[/URL] var. Bizim bildiğimiz haliyle mesailer hakkındaki yönetmelik.
Bu yönetmeliğe göre,
+ Fazla çalışma (mesai) : Haftalık 45 saati aşan çalışma demektir. Ve haftalık 45 saati aşan her saat için normal ücretin 1,5 katı ücret uygulanır. Bayram-resmi tatil gibi hallerde 2 katı uygulanır.
+ Fazla çalışmaların toplamı yıllık 270 saati geçemez. Yani 1 yıl içerisinde en fazla 270 saat mesai yapabilirsiniz. Bu da ortalama olarak ayda 22,5 saat yapar.
Her iki yönetmeliği ve mümkünse 4857 sayılı iş kanununa bağlı diğer yönetmelikleri okumanızı tavsiye ederim. Çünkü bunların her biri yürürlüktedir. Firmalarda, muhasebe-insan kaynakları birimleri bunları sular seller gibi ezberler ve işyerinin menfaatlerini korumak için her kuruşu, her dakikayı hesaplarlar. Ama işçilerin neredeyse tamamına yakını bunlardan ve dolayısıyla haklarından bihaber şekilde çalışmaya devam ederler.
[EDIT]wertex,2015-08-21 15:37:43[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
