ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mahmut özen
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Temmuz 2015 17:50
Son Ziyaret:
15 Ekim 2015 15:45
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
mahmut özen
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
mahmut özen
SON 10 MESAJI
Led İle Sorunsuz Bitki Yetiştiren Göremedim.
Forumda power led magduru hobiciler acaba neden yazmiyor konuya katki anlaminda ozellikle tanitim yapan arkadaslar? Olumlu yada olumsuz yorumlarini merak ediyorum neden power ledi biraktiklarina dair.
Forumda power led magduru hobiciler acaba neden yazmiyor konuya katki anlaminda ozellikle tanitim yapan arkadaslar? Olumlu yada olumsuz yorumlarini merak ediyorum neden power ledi biraktiklarina dair.
Led İle Sorunsuz Bitki Yetiştiren Göremedim.
Bende diyorum ki aman gubreyi fazla vermeyim aman az vermeyim derdiyle ugrasmak yerine hobiyi zulum yapip can sikmak yerine eziyet cekmemek adina T5 kullanilmali. Evet videonuzda gayet guzel fotosentez olmus konunuzu da okudum ama okurken sunu da anladim baya baya temkinli ilerlemis ve tedbirli gitmissiniz bu noktada arastirmalariniz takdir edilmelik. Onlarca bitkili calismasindan yada denemelerinden yukarda da yazdigim gibi basariya ulasmis olanlar ledin bitkili akvaryumda basarisi olmaz bu olsa olsa sizin gozlem ve deneme basarinizdir. Yukarda yine linklerini paylastigim konular da sizin gibi itina ile baslamislar ve devam etmislerdi ama basaramadilar yada forumdan ciktilar bilmiyorum.
Ek olarak soylemek istedigim su var ;
Dunya uzerinde yapilan bitkili akvaryum yarismalarinda bu kadar verimli olan led neden kullanilmiyor? Yoksa hic bi konuda Dunyaya evet biz yaptik diyememisken acaba bi ilk olduda biz ledi bitki akvaryumuna adapte mi ettik? Onlarca firma var ar-ge muhendisleri kalite kontrol calisanlari var... Sanirim cevap dusundurucu oluyor. Klasik bi hobi mantigi ile dusununce testlerini yap gubrelemeyi yap mantigiyla kaliteli ekipmanlarla T5 ile basariya ulasilmisken, ayni mantigi yuruterek ledde yakalayan olmadi. Ne bitkilide ne tuzluda... Kisaca zengin insanlar degiliz yada sahsim adina degilim ve deneme yanilma ile fazladan harcayacak param da yok vaktimde yok. Hobiyi kendimize zulum etmeyelim... Stresimizi atmaya yarayan bi yol kabul edip zorlastirmayalim.
Bende diyorum ki aman gubreyi fazla vermeyim aman az vermeyim derdiyle ugrasmak yerine hobiyi zulum yapip can sikmak yerine eziyet cekmemek adina T5 kullanilmali. Evet videonuzda gayet guzel fotosentez olmus konunuzu da okudum ama okurken sunu da anladim baya baya temkinli ilerlemis ve tedbirli gitmissiniz bu noktada arastirmalariniz takdir edilmelik. Onlarca bitkili calismasindan yada denemelerinden yukarda da yazdigim gibi basariya ulasmis olanlar ledin bitkili akvaryumda basarisi olmaz bu olsa olsa sizin gozlem ve deneme basarinizdir. Yukarda yine linklerini paylastigim konular da sizin gibi itina ile baslamislar ve devam etmislerdi ama basaramadilar yada forumdan ciktilar bilmiyorum.
Ek olarak soylemek istedigim su var ;
Dunya uzerinde yapilan bitkili akvaryum yarismalarinda bu kadar verimli olan led neden kullanilmiyor? Yoksa hic bi konuda Dunyaya evet biz yaptik diyememisken acaba bi ilk olduda biz ledi bitki akvaryumuna adapte mi ettik? Onlarca firma var ar-ge muhendisleri kalite kontrol calisanlari var... Sanirim cevap dusundurucu oluyor. Klasik bi hobi mantigi ile dusununce testlerini yap gubrelemeyi yap mantigiyla kaliteli ekipmanlarla T5 ile basariya ulasilmisken, ayni mantigi yuruterek ledde yakalayan olmadi. Ne bitkilide ne tuzluda... Kisaca zengin insanlar degiliz yada sahsim adina degilim ve deneme yanilma ile fazladan harcayacak param da yok vaktimde yok. Hobiyi kendimize zulum etmeyelim... Stresimizi atmaya yarayan bi yol kabul edip zorlastirmayalim.
Led İle Sorunsuz Bitki Yetiştiren Göremedim.
Mustafa Bey;
Ben ise sunu demek istiyorum arastirmalariniz takdire sayan 90 kusur sayfa yazinizi dahi okudum. Ulkemizde ve yurtdisinda onlarca forum karistirdim. Low techde led gayet basarili. Fakat high tech de ayni sey soz konusu degil. matasoy nickli hobici arkadastan cok umitliydim bu sefer led yurur dedim ama ondan da uzun zamandir guncelleme gelmedi . Kaldi ki kendisi gubreleme konusunda baya arastirmalar yapmisti konusunda. Ek olarak ulkemizdeki ledleri kullanan arkadaslardan sunu duydum... Belirtilen lumen degerlerdinde degiller. Mecbur yurtdisindan getirtiyoruz. Bu cevap karsisinda yine ulkemizde kaliteli led uretiminin olmadigini dusunuyorum yada cin mallarinin gazabi diyelim. Keske led tutsaydida high techlerin vazgecilmezi olsaydi.
Mustafa Bey;
Ben ise sunu demek istiyorum arastirmalariniz takdire sayan 90 kusur sayfa yazinizi dahi okudum. Ulkemizde ve yurtdisinda onlarca forum karistirdim. Low techde led gayet basarili. Fakat high tech de ayni sey soz konusu degil. matasoy nickli hobici arkadastan cok umitliydim bu sefer led yurur dedim ama ondan da uzun zamandir guncelleme gelmedi . Kaldi ki kendisi gubreleme konusunda baya arastirmalar yapmisti konusunda. Ek olarak ulkemizdeki ledleri kullanan arkadaslardan sunu duydum... Belirtilen lumen degerlerdinde degiller. Mecbur yurtdisindan getirtiyoruz. Bu cevap karsisinda yine ulkemizde kaliteli led uretiminin olmadigini dusunuyorum yada cin mallarinin gazabi diyelim. Keske led tutsaydida high techlerin vazgecilmezi olsaydi.
Led İle Sorunsuz Bitki Yetiştiren Göremedim.
Bende tam burda asagidaki linkleri paylasayim sizlerle...
http://www.akvaryum.com/Forum/60x40x40_kurulumu_--_yeni_resimler_3_sayfada_k838969.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/highend_hightrend_ve_tabiki_hightech_23062015_k832528.asp
Takip ettigim konulardi ve ledden sikayetci olduklarini biliyorum.
Yapilan yuzlerce calisma var bunlarin icinden birkac tane basariya ulasilmis olmasi ledin faydali oldugu yada evet lede yetisir anlamina gelmez. Ki link veremicek olsamda led tanitimlarinda ustteki t5 leri sokup led konup resim cekildigini dahi okumustum. Dedigim gibi ticari kaygilar insanlarin yuklu elektrik faturalarina ragmen hobiyi devam ettirme adina cozum arayisi.
Bir diger nokta ise su;
Ben elktronikten anlamam evimde dahi priz bozulsa usta cagiririm. Ve hobiyle ugrasirken hepimiz anlamakta zorunda degiliz dogal olarak. Bazi ledler sanirsam yurtdisindan siparis ediliyor vs. Armatur icinden 1 led arizalandiginda onu sokup yeni led takmak? Yada elde yedek led bulundurmak gerektigini bilmek? Yurtdisindan girilen siparislerin bu surecte 1 aya yakin surelerde ele ulasmasi vs.
Takashi amano dahi kendi showroomunda metal haline ile kurulum yaparken led ile cekilmis resimlerle aquasky serisini piyasaya surmusken amerikayi yeniden kesfetmeye gerek yok diyorum. Ulkece hobiye harcadigimiz paralar uzakdogu ulkelerinin yaninda baya cuzi bi miktarken sorunlarla ugrasmak daha sonrasinda yine onlarca para harcamak bana mantikli gelmedi.
SAYGILAR
Eklemeyi unutmusum kusura bakmayin.
http://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_hayalim_renkli_ormanim11052015_k830943.asp
Ayrica t8 florasanlari su uzerinde o kadar yuksekteyken zemin bitkisi yetistirilemez kaldi ki zemin bitkileri icin t5 onerilir. Dedigim gibi ben onlarca forum onlarca tanitim takip ettim devamliligi olup basariya ulasan kisi sayisi yuzdeye vurdugunuzda cok cok dusuk rakamlar. Misal iaplc yarismalarinda kurulan devasa tanklar.... Hic birinde led yoktur. Led ile mukemmel sonuc aliniyorsa acaba neden kullanmadilar onu da merak ettim.
Duzeltmeler icin kusura bakmayin mobil baglaniyorum eklemelerim oluyor.
[EDIT]mahmut özen,2015-09-27 23:33:31[/EDIT]
Bende tam burda asagidaki linkleri paylasayim sizlerle...
http://www.akvaryum.com/Forum/60x40x40_kurulumu_--_yeni_resimler_3_sayfada_k838969.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/highend_hightrend_ve_tabiki_hightech_23062015_k832528.asp
Takip ettigim konulardi ve ledden sikayetci olduklarini biliyorum.
Yapilan yuzlerce calisma var bunlarin icinden birkac tane basariya ulasilmis olmasi ledin faydali oldugu yada evet lede yetisir anlamina gelmez. Ki link veremicek olsamda led tanitimlarinda ustteki t5 leri sokup led konup resim cekildigini dahi okumustum. Dedigim gibi ticari kaygilar insanlarin yuklu elektrik faturalarina ragmen hobiyi devam ettirme adina cozum arayisi.
Bir diger nokta ise su;
Ben elktronikten anlamam evimde dahi priz bozulsa usta cagiririm. Ve hobiyle ugrasirken hepimiz anlamakta zorunda degiliz dogal olarak. Bazi ledler sanirsam yurtdisindan siparis ediliyor vs. Armatur icinden 1 led arizalandiginda onu sokup yeni led takmak? Yada elde yedek led bulundurmak gerektigini bilmek? Yurtdisindan girilen siparislerin bu surecte 1 aya yakin surelerde ele ulasmasi vs.
Takashi amano dahi kendi showroomunda metal haline ile kurulum yaparken led ile cekilmis resimlerle aquasky serisini piyasaya surmusken amerikayi yeniden kesfetmeye gerek yok diyorum. Ulkece hobiye harcadigimiz paralar uzakdogu ulkelerinin yaninda baya cuzi bi miktarken sorunlarla ugrasmak daha sonrasinda yine onlarca para harcamak bana mantikli gelmedi.
SAYGILAR
Eklemeyi unutmusum kusura bakmayin.
http://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_hayalim_renkli_ormanim11052015_k830943.asp
Ayrica t8 florasanlari su uzerinde o kadar yuksekteyken zemin bitkisi yetistirilemez kaldi ki zemin bitkileri icin t5 onerilir. Dedigim gibi ben onlarca forum onlarca tanitim takip ettim devamliligi olup basariya ulasan kisi sayisi yuzdeye vurdugunuzda cok cok dusuk rakamlar. Misal iaplc yarismalarinda kurulan devasa tanklar.... Hic birinde led yoktur. Led ile mukemmel sonuc aliniyorsa acaba neden kullanmadilar onu da merak ettim.
Duzeltmeler icin kusura bakmayin mobil baglaniyorum eklemelerim oluyor.
[EDIT]mahmut özen,2015-09-27 23:33:31[/EDIT]
Led İle Sorunsuz Bitki Yetiştiren Göremedim.
Forumda bitki akvaryumları tanıtımı başlığı adı altında kaç tane power led ile kurulum yapıldıysa hepsinin sonu belirsizlik oldu. Low tech için evet başarılı olan gördüm (moss+saz+çınar vs) Özelden görüştüğüm tanıtım sahibi hobici arkadaşlar ise ya hobiyi bırakmışlar yada power led ile high tech bi kurulumun imkansız olduğundan bahsettiler. Acaba gerçekten de bu power led işe yarıyo mu ? Şahsi görüşüm t5 in yanına power led eklenince başarıya + katıyor fakat tek başına power led ile başarıya ulaşan görmedim. Belli bi süre çok iyi giden tank bi anda ya yosuna bulaşıyor yada armatür içinde bi ledin çalışmaması yada yanması sonucu tüm sistem çöküyor.Malum hepimiz elektronikten anlamıyoruz ve arızalı ledi söküp yerine yedek led takamıyoruz. İşin açığı ADA gibi markalara bakınca metal halide kullanırlarken kurulumlarında, sitelerinde led de satıyorlar (aquasky serisi). Acaba led kullanımı ticari bi ürün mü yoksa gerçektende yurtdışında sadece ada nın başardığı bi aydınlatma mı?
SAYGILAR
Forumda bitki akvaryumları tanıtımı başlığı adı altında kaç tane power led ile kurulum yapıldıysa hepsinin sonu belirsizlik oldu. Low tech için evet başarılı olan gördüm (moss+saz+çınar vs) Özelden görüştüğüm tanıtım sahibi hobici arkadaşlar ise ya hobiyi bırakmışlar yada power led ile high tech bi kurulumun imkansız olduğundan bahsettiler. Acaba gerçekten de bu power led işe yarıyo mu ? Şahsi görüşüm t5 in yanına power led eklenince başarıya + katıyor fakat tek başına power led ile başarıya ulaşan görmedim. Belli bi süre çok iyi giden tank bi anda ya yosuna bulaşıyor yada armatür içinde bi ledin çalışmaması yada yanması sonucu tüm sistem çöküyor.Malum hepimiz elektronikten anlamıyoruz ve arızalı ledi söküp yerine yedek led takamıyoruz. İşin açığı ADA gibi markalara bakınca metal halide kullanırlarken kurulumlarında, sitelerinde led de satıyorlar (aquasky serisi). Acaba led kullanımı ticari bi ürün mü yoksa gerçektende yurtdışında sadece ada nın başardığı bi aydınlatma mı?
SAYGILAR
Ada Amazonia'ya Verilen Yüksek Meblalar
Herkese selamlar
Yeni tank kurulumu yapmayı planlıyorum ve forumda cokca amazonıa kurulumu inceledim. Merak ettiğim amazonia gerçekten de 9lt ye 200 lira gibi bi ücreti hakediyor mu? Ve sadece amazonia ile bitmiyo altına 5 farklı çeşit toz üstüne powderi derken fiyatlar uçuyor. Tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum.
Herkese selamlar
Yeni tank kurulumu yapmayı planlıyorum ve forumda cokca amazonıa kurulumu inceledim. Merak ettiğim amazonia gerçekten de 9lt ye 200 lira gibi bi ücreti hakediyor mu? Ve sadece amazonia ile bitmiyo altına 5 farklı çeşit toz üstüne powderi derken fiyatlar uçuyor. Tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum.
100 litrelik bitkili high tech akvaryumum
Maşallah[:nazar:]
Maşallah[:nazar:]
Bu Sefer Tamam Gibi...
Tabanda powder yok gibi yada powder değişmiş taneleri kalınlaşmış.
Tabanda powder yok gibi yada powder değişmiş taneleri kalınlaşmış.
Fernweh ( Final Sayfa 11 )
Çok güzel bravo[:iyi:]
Çok güzel bravo[:iyi:]
Ada Tipi Armatür
Dolaba bağladığınız, armatürün bağlı olduğu boruları nerden aldınız ? Hazır bükümlümüydü siz mi hallettiniz
Dolaba bağladığınız, armatürün bağlı olduğu boruları nerden aldınız ? Hazır bükümlümüydü siz mi hallettiniz
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
