ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
huseyntaha
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
23
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Mayıs 2015 10:03
Son Ziyaret:
05 Eylül 2019 00:30
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
HÜSEYİN TAHA TOPALOĞLU
Doğum Tarihi:
29 Haziran 1984
Yaş:
42
İl:
Çorum
Meslek:
Akademisyen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
HÜSEYİN TAHA TOPALOĞLU
SON 9 MESAJI
Haqos Canyon 360 Tankım
Akvaryumu kuralı 1,5 ay oldu. Işıklandırma hataları, acemilikten kaynaklanan yanlışlar derken akvaryum oturmaya başladı. Nerite salyangozlar işlerini çok iyi yapıyorlar, camlardaki yosunların hepsi temizlendi. Mosslar üzerinde biraz kaldı ama uç kısımlarındaydı, dün akşam budama yaptım ve onlardan da kurtuldum. Karideslerin üç dört tanesinde yumurta var ama balıklardan hepsi kurtulamayacak galiba [:)] Akvaryum küçük olduğu bundan çok da rahatsız değilim açıkçası. Haftasonu İstanbul'daydım ve Levent'teki Aspetshop'a uğradım. Muammer Bey sağolsun çok yardımcı oldu iki tane de bitki aldım ve geldiğim gibi akvaryumda bir kaç ufak değişiklik yaptım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/210320172258321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/210320172258371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/210320172258411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/210320172258431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/210320172258451.jpg[/IMG]
Akvaryumu kuralı 1,5 ay oldu. Işıklandırma hataları, acemilikten kaynaklanan yanlışlar derken akvaryum oturmaya başladı. Nerite salyangozlar işlerini çok iyi yapıyorlar, camlardaki yosunların hepsi temizlendi. Mosslar üzerinde biraz kaldı ama uç kısımlarındaydı, dün akşam budama yaptım ve onlardan da kurtuldum. Karideslerin üç dört tanesinde yumurta var ama balıklardan hepsi kurtulamayacak galiba [:)] Akvaryum küçük olduğu bundan çok da rahatsız değilim açıkçası. Haftasonu İstanbul'daydım ve Levent'teki Aspetshop'a uğradım. Muammer Bey sağolsun çok yardımcı oldu iki tane de bitki aldım ve geldiğim gibi akvaryumda bir kaç ufak değişiklik yaptım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/210320172258321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/210320172258371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/210320172258411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/210320172258431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/210320172258451.jpg[/IMG]
Haqos Canyon 360 Tankım
Akvaryum şu an bir aylık. Flame mosslar iyice büyüdüler; akvaryuma bugün 3 zebra 2 tiger nerite eklendi. Bir hafta önce tele sarılı christmas moss aldım ve zemine ekledim yeşillenmeye başladılar. Işıklandırma hataları yüzünden camlarda ve kökte sakal yosunu oluştu; umarım neriteler bu sorunu hallederler :)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/080320171853081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/080320171853241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/080320171853421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/080320171854041.jpg[/IMG]
Akvaryum şu an bir aylık. Flame mosslar iyice büyüdüler; akvaryuma bugün 3 zebra 2 tiger nerite eklendi. Bir hafta önce tele sarılı christmas moss aldım ve zemine ekledim yeşillenmeye başladılar. Işıklandırma hataları yüzünden camlarda ve kökte sakal yosunu oluştu; umarım neriteler bu sorunu hallederler :)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/080320171853081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/080320171853241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/080320171853421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/080320171854041.jpg[/IMG]
Haqos Canyon 360 Tankım
15 gün sonra karideslerim geldi ve akvaryumu tamamladım. Flame mosslar harika görünüyor. Ayrıca 5x5 cm tele sarılı 5 adet Christmas Moss da alıp bir kısmını kütüğün üzerine bir kısmını da arkadaki duvara sabitledim. Bu arada buradaki bir akvaryumcudan çok uygun fiyata bir armatür buldum. Floresan vardı üzerinde ama ışık rengini kaybetmiş gibi görünüyor, en azından çok eski olduğu belli. Biraz acemilikten armatürün şeklini beğenip hemen aldım ama içindeki floresan pl-s modelmiş ve ne yazık ki ne internette ne de buradaki elektirikçilerde bu floresandan bulamadım. Balastı en fazla 18w destekliyor. Üzerindeki floresanda da 18w yazıyor. İstanbul'a geçince orada bakacağım; bulamazsam içine modül led döşeyebilirim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/240220171447121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/240220171447121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/240220171447141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/240220171447151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/240220171447161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/240220171447171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/240220171447181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/240220171447191.jpg[/IMG]
15 gün sonra karideslerim geldi ve akvaryumu tamamladım. Flame mosslar harika görünüyor. Ayrıca 5x5 cm tele sarılı 5 adet Christmas Moss da alıp bir kısmını kütüğün üzerine bir kısmını da arkadaki duvara sabitledim. Bu arada buradaki bir akvaryumcudan çok uygun fiyata bir armatür buldum. Floresan vardı üzerinde ama ışık rengini kaybetmiş gibi görünüyor, en azından çok eski olduğu belli. Biraz acemilikten armatürün şeklini beğenip hemen aldım ama içindeki floresan pl-s modelmiş ve ne yazık ki ne internette ne de buradaki elektirikçilerde bu floresandan bulamadım. Balastı en fazla 18w destekliyor. Üzerindeki floresanda da 18w yazıyor. İstanbul'a geçince orada bakacağım; bulamazsam içine modül led döşeyebilirim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/240220171447121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/240220171447121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/240220171447141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/240220171447151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/240220171447161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/240220171447171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/240220171447181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/240220171447191.jpg[/IMG]
Pll Duylu Armatür T5'e Çevrilebilir Mi?
Merhaba,
Akvaryumum Haqos canyonbox 360 14 lt bitkili karides akvaryumu.
Dün yaşadığım yerdeki akvaryumcudan uygun fiyata ikinci el bir armatür buldum. Armatüre sığabilecek en büyük floresan 23 cm uzunluğunda. İnternette ve forumda biraz araştırma yaptım fakat kafam karıştı. Şöyle ki; armatür pll duylu ve sığabilecek en büyük floresan 18w'lık OSRAM PLL 18W/840, OSRAM PLL 18W/830 ve Philips MASTER PL-L 18W/865/4P 1CT/25 fakat bitkili aydınlatma konusunda okuduklarım 6500 K'nın gerekli olduğunu söylüyorlardı ama bu floresanların hiç biri bunu karşılamıyor.
Sormak istediğim acaba bu duya uygun ve bitkili akvaryum ihtiyaçlarını karşılayabilecek bir floresan var mıdır? Eğer yoksa armatürlerde T5 veya T8 çevirimi yapılabilir mi?
Merhaba,
Akvaryumum Haqos canyonbox 360 14 lt bitkili karides akvaryumu.
Dün yaşadığım yerdeki akvaryumcudan uygun fiyata ikinci el bir armatür buldum. Armatüre sığabilecek en büyük floresan 23 cm uzunluğunda. İnternette ve forumda biraz araştırma yaptım fakat kafam karıştı. Şöyle ki; armatür pll duylu ve sığabilecek en büyük floresan 18w'lık OSRAM PLL 18W/840, OSRAM PLL 18W/830 ve Philips MASTER PL-L 18W/865/4P 1CT/25 fakat bitkili aydınlatma konusunda okuduklarım 6500 K'nın gerekli olduğunu söylüyorlardı ama bu floresanların hiç biri bunu karşılamıyor.
Sormak istediğim acaba bu duya uygun ve bitkili akvaryum ihtiyaçlarını karşılayabilecek bir floresan var mıdır? Eğer yoksa armatürlerde T5 veya T8 çevirimi yapılabilir mi?
Haqos Canyon 360 Tankım
Hepinize çok teşekkür ederim. Ben de bu akvaryumu ilk gördüğümde çok beğenmiştim fakat almak yeni nasip oldu; aslında resif kurmak istiyordum fakat kirada oturuyorum ve 1 sene sonra başka bir şehre taşınma ihtimalim çok yüksek. O sebeple seneye kadar bekleyecektim. Bu arada kızımın isteği üzerine nano akvaryum kurmak daha uygun olacaktı, çok da güzel oldu[:)] .
[QUOTE=BLGHN]Çok güzel olmuş elinize sağlık. Çok dinlendirici bir görüntü olmuş. Üzerinde buhar camı var mı anlayamadım.[/QUOTE] Akvaryumun üzerinde buhar camı işlevini gören plastik bir kapak var [:)]
Hepinize çok teşekkür ederim. Ben de bu akvaryumu ilk gördüğümde çok beğenmiştim fakat almak yeni nasip oldu; aslında resif kurmak istiyordum fakat kirada oturuyorum ve 1 sene sonra başka bir şehre taşınma ihtimalim çok yüksek. O sebeple seneye kadar bekleyecektim. Bu arada kızımın isteği üzerine nano akvaryum kurmak daha uygun olacaktı, çok da güzel oldu[:)] .
[QUOTE=BLGHN]Çok güzel olmuş elinize sağlık. Çok dinlendirici bir görüntü olmuş. Üzerinde buhar camı var mı anlayamadım.[/QUOTE] Akvaryumun üzerinde buhar camı işlevini gören plastik bir kapak var [:)]
Haqos Canyon 360 Tankım
Çok teşekkür ederim. Acaba bu akvaryumda kaç tane karides besleyebilirim ve canlı eklemek için ne kadar beklemeliyim?
Çok teşekkür ederim. Acaba bu akvaryumda kaç tane karides besleyebilirim ve canlı eklemek için ne kadar beklemeliyim?
Haqos Canyon 360 Tankım
Ölçüler: 20x36x22 cm
Canlı Türleri: Henüz yok ama karides beslemek istiyorum
Bitki Türleri: 5x5 cm tele sarılı 5 adet Flame Moss, 3 kök Bacopa Monieri, dört kök Vallisneria Leopard Torta ve Eleocharis parvula ve yati köküne sarılı bir miktar flame moss
Tankın Yaşı: 3 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Akvaryumla gelen 210 L/h kapasiteli arka filtre ve haqos apad40 3 w ve 2,5 w armatürler
Zemin: 1,5 lt JBL aquabasis plus ve üzerine 2 lt siyah hagen kum.
CO2: Mayalı sistme
Herkese merhaba,
3,5 yaşndaki kızım için küçük bir akvaryum kurmak istedim. Bitkilerin ekiminden sonra kökü aralarına koydum fakat batmadığı için açıkçası biraz sabırsızlık yaptım; bitkileri söküp kökün arka kısmına kum ekledim sonra farkettimki bu hali daha çok hoşuma gitti. Tabi arka kısımdaki yükselti sebebiyle tabana koyduğum aquabasisi kumun bir anlamı kalmadı.
Yorumlarınızı bekliyorum ve özellikle bu akvaryumda kaç tane karides besleyebilirim ve canlı eklemek için ne kadar beklemeliyim?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/090220172307221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/090220172307211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/090220172307191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/090220172307181.jpg[/IMG]
Ölçüler: 20x36x22 cm
Canlı Türleri: Henüz yok ama karides beslemek istiyorum
Bitki Türleri: 5x5 cm tele sarılı 5 adet Flame Moss, 3 kök Bacopa Monieri, dört kök Vallisneria Leopard Torta ve Eleocharis parvula ve yati köküne sarılı bir miktar flame moss
Tankın Yaşı: 3 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Akvaryumla gelen 210 L/h kapasiteli arka filtre ve haqos apad40 3 w ve 2,5 w armatürler
Zemin: 1,5 lt JBL aquabasis plus ve üzerine 2 lt siyah hagen kum.
CO2: Mayalı sistme
Herkese merhaba,
3,5 yaşndaki kızım için küçük bir akvaryum kurmak istedim. Bitkilerin ekiminden sonra kökü aralarına koydum fakat batmadığı için açıkçası biraz sabırsızlık yaptım; bitkileri söküp kökün arka kısmına kum ekledim sonra farkettimki bu hali daha çok hoşuma gitti. Tabi arka kısımdaki yükselti sebebiyle tabana koyduğum aquabasisi kumun bir anlamı kalmadı.
Yorumlarınızı bekliyorum ve özellikle bu akvaryumda kaç tane karides besleyebilirim ve canlı eklemek için ne kadar beklemeliyim?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/090220172307221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/090220172307211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/090220172307191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/090220172307181.jpg[/IMG]
Haqos Canyon 360 Tankım
Ölçüler: 20x36x22 cm
Canlı Türleri: Henüz yok ama karides beslemek istiyorum
Bitki Türleri: 5x5 cm tele sarılı 5 adet Flame Moss, 3 kök Bacopa Monieri, dört kök Vallisneria Leopard Torta ve Eleocharis parvula ve yati köküne sarılı bir miktar flame moss
Tankın Yaşı: 3 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Akvaryumla gelen 210 L/h kapasiteli arka filtre ve haqos apad40 3 w ve 2,5 w armatürler
Zemin: 1,5 lt JBL aquabasis plus ve üzerine 2 lt siyah hagen kum.
CO2: Mayalı sistme
Herkese merhaba,
3,5 yaşndaki kızım için küçük bir akvaryum kurmak istedim. Bitkilerin ekiminden sonra kökü aralarına koydum fakat batmadığı için açıkçası biraz sabırsızlık yaptım; bitkileri söküp kökün arka kısmına kum ekledim [:)] sonra farkettimki bu hali daha çok hoşuma gitti. Tabi arka kısımdaki yükselti sebebiyle tabana koyduğum aquabasisi kumun bir anlamı kalmadı.
Yorumlarınızı bekliyorum ve özellikle bu akvaryumda kaç tane karides besleyebilirim ve canlı eklemek için ne kadar beklemeliyim?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/090220172307181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/090220172307191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/090220172307211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/090220172307221.jpg[/IMG]
Ölçüler: 20x36x22 cm
Canlı Türleri: Henüz yok ama karides beslemek istiyorum
Bitki Türleri: 5x5 cm tele sarılı 5 adet Flame Moss, 3 kök Bacopa Monieri, dört kök Vallisneria Leopard Torta ve Eleocharis parvula ve yati köküne sarılı bir miktar flame moss
Tankın Yaşı: 3 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Akvaryumla gelen 210 L/h kapasiteli arka filtre ve haqos apad40 3 w ve 2,5 w armatürler
Zemin: 1,5 lt JBL aquabasis plus ve üzerine 2 lt siyah hagen kum.
CO2: Mayalı sistme
Herkese merhaba,
3,5 yaşndaki kızım için küçük bir akvaryum kurmak istedim. Bitkilerin ekiminden sonra kökü aralarına koydum fakat batmadığı için açıkçası biraz sabırsızlık yaptım; bitkileri söküp kökün arka kısmına kum ekledim [:)] sonra farkettimki bu hali daha çok hoşuma gitti. Tabi arka kısımdaki yükselti sebebiyle tabana koyduğum aquabasisi kumun bir anlamı kalmadı.
Yorumlarınızı bekliyorum ve özellikle bu akvaryumda kaç tane karides besleyebilirim ve canlı eklemek için ne kadar beklemeliyim?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/090220172307181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/090220172307191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/090220172307211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174505/090220172307221.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var Cyber_Scout, 23:14
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
KULLANICILAR
- 85 Online Kullanıcı, 46 Üye
Online Kullanıcılar
TolgaÜNAL,
yeekim,
yildiray71,
0rnn,
Mesutest,
poysub,
Pandkoal,
Ehtiyar,
Ertug22,
Hoper,
Oquanus,
Sungurr,
Mr. WingMan,
osmandbnl,
Malawi market,
hasancn,
DABARAKATO,
Serdar dmr,
sina cen,
pusathan01,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
Joec,
Kuduoglu,
Umutoty,
t.korkmaz,
SedatC,
Altonn,
ternapi,
Manguday,
Burak PEKDEMİR,
Kturan06,
omerkaya40,
syerli,
jaloreef,
Firefighter,
NightWist,
ozan_1903,
Tata,
√olkaπ,
Fatihsm,
Kromatit,
erotichesk_qkSl,
alp3r,
Hknçkl,
nurtensultan,
Cyber_Scout,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
