ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sarcoptes
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
22
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Mayıs 2015 21:51
Son Ziyaret:
18 Kasım 2016 17:13
Toplam Mesaj:
84 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Osman Çiçek
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Osman Çiçek
SON 10 MESAJI
Astronotumu Kaybettim
Arkadaşlar sabah rutin olarak kalkıp balıklarımı yemledim yaklaşık 6 aydır nasıl yemliyorsam aynı şekilde yemledim. Sera granured günü olduğu için granured verdim. Akşam eve döndüğümde astronotumun teki karnı şişik, rengi beyazlamış bir şekilde yan yatıyordu. Ölen baskın erkekti yani onu öldürebilecek bir balık yok akvaryumda. Ölen dışında 2 astronot 1 papağanım bir de kedi balığım var. Kedi balığı kendi halinde takılıyor bugüne kadar hiçbir zararı olmadı sadece gezerken önüne çıkan olursa kovalıyordu o kadar. Saldırdığını hiç görmedim ki ölüm sebebinin karnının şişmesinden ötürü olduğunu düşünüyorum. 1 gün içerisinde 15 cm lik balık nasıl ölebilir. Çok üzüldüm yardımcı olursanız çok sevinirim.
Tankım 360 litre tetra ex1200, iç filtre 2 de bambu var akvaryumda 6 aylık akvaryumum. En son su değişimini 2 gün önce %20 olarak yaptım.
Arkadaşlar sabah rutin olarak kalkıp balıklarımı yemledim yaklaşık 6 aydır nasıl yemliyorsam aynı şekilde yemledim. Sera granured günü olduğu için granured verdim. Akşam eve döndüğümde astronotumun teki karnı şişik, rengi beyazlamış bir şekilde yan yatıyordu. Ölen baskın erkekti yani onu öldürebilecek bir balık yok akvaryumda. Ölen dışında 2 astronot 1 papağanım bir de kedi balığım var. Kedi balığı kendi halinde takılıyor bugüne kadar hiçbir zararı olmadı sadece gezerken önüne çıkan olursa kovalıyordu o kadar. Saldırdığını hiç görmedim ki ölüm sebebinin karnının şişmesinden ötürü olduğunu düşünüyorum. 1 gün içerisinde 15 cm lik balık nasıl ölebilir. Çok üzüldüm yardımcı olursanız çok sevinirim.
Tankım 360 litre tetra ex1200, iç filtre 2 de bambu var akvaryumda 6 aylık akvaryumum. En son su değişimini 2 gün önce %20 olarak yaptım.
Vatoz Derisinde Kum Yapışması
Arkadaşlar vatozumda ara ara derisine kum yapışıyor birkaç gün sonra deri soyulmaya ve normalleşmeye başlıyor ancak bu uzun sürdü bu bir hastalık mı yoksa derisinden ötürü normal bir şey mi ? Normal olduğunu pek sanmıyorum çünkü böyle olduğunda pasifleşiyor. Yardımcı olursanız çok sevinirim. (Bu arada kaplumbağa uzun hikaye onu çıkaracağım ona takılmayın lütfen)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174208/101020161254331.jpg[/IMG][EDIT]sarcoptes,2016-10-10 12:58:39[/EDIT]
Arkadaşlar vatozumda ara ara derisine kum yapışıyor birkaç gün sonra deri soyulmaya ve normalleşmeye başlıyor ancak bu uzun sürdü bu bir hastalık mı yoksa derisinden ötürü normal bir şey mi ? Normal olduğunu pek sanmıyorum çünkü böyle olduğunda pasifleşiyor. Yardımcı olursanız çok sevinirim. (Bu arada kaplumbağa uzun hikaye onu çıkaracağım ona takılmayın lütfen)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174208/101020161254331.jpg[/IMG][EDIT]sarcoptes,2016-10-10 12:58:39[/EDIT]
Leopar Vatozum Halsiz
Arkadaşlar yaklaşık 3 aydır 360 litre de 3 astronot 1 papağan 2 hayalet 1 de vatoz besliyorum. 1 hafta kadar önce 1 adet severum çok hoşuma gittiği için ekledim ancak astronotlarım balığı rahat bırakmadı hastalandı. Ayırdığığım halde maalesef kaybettim. Strese bağlı Pul dökülmesi ve yüzgeç erimesi başlamıştı. Severum öldükten sonra vatozum kendine gelemedi ona da bulaştı sanırım. Astronotlarım da etkilendi ama atlattılar vatozum 1 haftadır çok halsiz sürekli yüzeye yakın bir yerde duruyor dışarıdan hava alıyor arada. Ne daha kötü oluyor ne düzeliyor 1 hafta oldu. Bazı günler biraz toparlıyor ancak ertesi gün yine aynı. Dışkısı gri gibi ve ishal olmuş gibi. 1 haftadır böyle çok üzülüyorum. Yapabileceğim bir şey var mı acaba ?
Arkadaşlar yaklaşık 3 aydır 360 litre de 3 astronot 1 papağan 2 hayalet 1 de vatoz besliyorum. 1 hafta kadar önce 1 adet severum çok hoşuma gittiği için ekledim ancak astronotlarım balığı rahat bırakmadı hastalandı. Ayırdığığım halde maalesef kaybettim. Strese bağlı Pul dökülmesi ve yüzgeç erimesi başlamıştı. Severum öldükten sonra vatozum kendine gelemedi ona da bulaştı sanırım. Astronotlarım da etkilendi ama atlattılar vatozum 1 haftadır çok halsiz sürekli yüzeye yakın bir yerde duruyor dışarıdan hava alıyor arada. Ne daha kötü oluyor ne düzeliyor 1 hafta oldu. Bazı günler biraz toparlıyor ancak ertesi gün yine aynı. Dışkısı gri gibi ve ishal olmuş gibi. 1 haftadır böyle çok üzülüyorum. Yapabileceğim bir şey var mı acaba ?
Astronotlar Severuma Saldırıyor
[QUOTE=turk23]Astronota başladığımda bana da severum ile anlaşır demişlerdi ben de severumu diskusa benzerliğini sevdiğimden dolayı aldım yaklaşık 1 sene sorun olmadı fakat astronotlar büyüdükten sonra kısmi zamanlı kovalamaca başladı ufak ufak, ciddi bir saldırı falan olmadı ama bir gün eve geldiğimde severumu öldü gördüm, hayvanın beynini yemişlerdi[/QUOTE]
3 severumu da kaybettim [:'(] alışmalarını beklerken beyaz benek oldular ayırdım ancak 3 gün içinde hepsinin derileri pul pul döküldü ve tek tek öldüler. Astronot ve severum birlikte olur diye her forumda yazmışlar. Severumların teki astronotlarımın 2 katıydı diğer 2 si ise aynı boydaydılar. Stresten 3 ü de öldü çok üzüldüm.
[QUOTE=turk23]Astronota başladığımda bana da severum ile anlaşır demişlerdi ben de severumu diskusa benzerliğini sevdiğimden dolayı aldım yaklaşık 1 sene sorun olmadı fakat astronotlar büyüdükten sonra kısmi zamanlı kovalamaca başladı ufak ufak, ciddi bir saldırı falan olmadı ama bir gün eve geldiğimde severumu öldü gördüm, hayvanın beynini yemişlerdi[/QUOTE]
3 severumu da kaybettim [:'(] alışmalarını beklerken beyaz benek oldular ayırdım ancak 3 gün içinde hepsinin derileri pul pul döküldü ve tek tek öldüler. Astronot ve severum birlikte olur diye her forumda yazmışlar. Severumların teki astronotlarımın 2 katıydı diğer 2 si ise aynı boydaydılar. Stresten 3 ü de öldü çok üzüldüm.
Astronot İntihar Etti
[QUOTE=ozturkali]Arkadaşlar merhaba bu astranotların erkekmi dişimi olduğunu bana söyleyebilecek varmıdır? Çünkü büyük olan sürekli küçük olanı hırpalıyor.Bu arada biri 24 biri 18 cm ,Ben bunları eş diye almıştım.
[url=http://hizliresim.com/886bLn][img]http://i.hizliresim.com/886bLn.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/ZY5VzV][img]http://i.hizliresim.com/ZY5VzV.jpg[/img][/url]
[/QUOTE]
Attığınız resimlere bakara bir şey söylemek çok zor. Balıkların karın bölgesine bakın. Alttaki resimlerle kıyaslayın.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174208/200920161146311.jpg[/IMG]
[QUOTE=ozturkali]Arkadaşlar merhaba bu astranotların erkekmi dişimi olduğunu bana söyleyebilecek varmıdır? Çünkü büyük olan sürekli küçük olanı hırpalıyor.Bu arada biri 24 biri 18 cm ,Ben bunları eş diye almıştım.
[url=http://hizliresim.com/886bLn][img]http://i.hizliresim.com/886bLn.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/ZY5VzV][img]http://i.hizliresim.com/ZY5VzV.jpg[/img][/url]
[/QUOTE]
Attığınız resimlere bakara bir şey söylemek çok zor. Balıkların karın bölgesine bakın. Alttaki resimlerle kıyaslayın.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174208/200920161146311.jpg[/IMG]
Dekorda Böceklenme
[QUOTE=iezgi]"Seed shrimp" diye bir hayvan var. İnternette resimlerine bakabilirsiniz. Eğer sizdeki böcekler bunlardansa, hiçbir zararlarının olmadığı gibi suyun temiz ve yüksek kaliteli olduğunun göstergesi oluyormuş kendileri :) [/QUOTE]
Evet bu o. :) tamam o zaman akvaryuma bir canlı türü daha eklenmiş oldu öyleyse :D teşekkürler.
[QUOTE=iezgi]"Seed shrimp" diye bir hayvan var. İnternette resimlerine bakabilirsiniz. Eğer sizdeki böcekler bunlardansa, hiçbir zararlarının olmadığı gibi suyun temiz ve yüksek kaliteli olduğunun göstergesi oluyormuş kendileri :) [/QUOTE]
Evet bu o. :) tamam o zaman akvaryuma bir canlı türü daha eklenmiş oldu öyleyse :D teşekkürler.
Dekorda Böceklenme
360 litre tank 3 astronot 1 papağan 2 hayalet 1 de vatoz. Yaklaşık 3 aydır benleler. Araştırdığım kadarıyla bu tür çömlek tarzı dekorlarda genelde oluşuyorlar. Vatoz da pek ilgilenmiyor. Sorun olmazsa bırakacağım böyle. Muhtemelen dekoru koyduğumdan beri akvaryumdalar şimdiye kadar sorun olmadı ama tereddütteyim yine de. Canlılar gözle bile zor görünüyor. noktadan daha küçükler. Beyazlar ve sıçrayarak yüzüyorlar tekini yüzerken gördüm bir de kuyruğu vardı. Bitki resimde mevcut diğerleri kapta. Sanırım çim tohumu. Çok hızlı büyüyorlar 4 gün içinde tohumdan çıkıp 2 cm boya ulaştılar. Sabah kalktığımda çimlenmişti o derece :D astronotlara denemek için bahçeden bir ot koparıp güzelce yıkayıp akvaryuma diktim. 1 dk sonra yaprakları kopmuş şekilde suda yüzüyordu. Sanırım boşa kürek çekiyorum. Ama tavsiyem 10-15 tl bitkiye vermek yerine çinden 1.5 tl ye 400-500 adet karışık tohum sipariş edip kendiniz büyütün. :)[EDIT]sarcoptes,2016-09-18 22:47:19[/EDIT]
360 litre tank 3 astronot 1 papağan 2 hayalet 1 de vatoz. Yaklaşık 3 aydır benleler. Araştırdığım kadarıyla bu tür çömlek tarzı dekorlarda genelde oluşuyorlar. Vatoz da pek ilgilenmiyor. Sorun olmazsa bırakacağım böyle. Muhtemelen dekoru koyduğumdan beri akvaryumdalar şimdiye kadar sorun olmadı ama tereddütteyim yine de. Canlılar gözle bile zor görünüyor. noktadan daha küçükler. Beyazlar ve sıçrayarak yüzüyorlar tekini yüzerken gördüm bir de kuyruğu vardı. Bitki resimde mevcut diğerleri kapta. Sanırım çim tohumu. Çok hızlı büyüyorlar 4 gün içinde tohumdan çıkıp 2 cm boya ulaştılar. Sabah kalktığımda çimlenmişti o derece :D astronotlara denemek için bahçeden bir ot koparıp güzelce yıkayıp akvaryuma diktim. 1 dk sonra yaprakları kopmuş şekilde suda yüzüyordu. Sanırım boşa kürek çekiyorum. Ama tavsiyem 10-15 tl bitkiye vermek yerine çinden 1.5 tl ye 400-500 adet karışık tohum sipariş edip kendiniz büyütün. :)[EDIT]sarcoptes,2016-09-18 22:47:19[/EDIT]
Dekorda Böceklenme
Arkadaşlar resimdeki dekorun önüne, saksıda tohumdan filizlendirdiğim ne olduğunu bilmediğim bir bitki ektim.(Dekorun hemen solundaki yeşil arkadaş) Boyunun uzayıp uzamadığını da dekorun üzerindeki noktayı referans alarak yapıyordum ta ki nokta bir kaybolup bir geri gelene ve bana hayal gördüğümü sandırana kadar. Biraz daha yakından baktığımda dekorun üzerinde beyaz minicik noktaların hareket ettiğini gördüm bildiğiniz karınca gibi peş peşe gidiyorlar. Yaklaşık 20 tane falan gözle seçebildim. Acaba dezenfekte etmeli miyim bir zararı olur mu balıklara ? Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174208/170920161753441.jpg[/IMG][EDIT]sarcoptes,2016-09-17 17:59:21[/EDIT]
Arkadaşlar resimdeki dekorun önüne, saksıda tohumdan filizlendirdiğim ne olduğunu bilmediğim bir bitki ektim.(Dekorun hemen solundaki yeşil arkadaş) Boyunun uzayıp uzamadığını da dekorun üzerindeki noktayı referans alarak yapıyordum ta ki nokta bir kaybolup bir geri gelene ve bana hayal gördüğümü sandırana kadar. Biraz daha yakından baktığımda dekorun üzerinde beyaz minicik noktaların hareket ettiğini gördüm bildiğiniz karınca gibi peş peşe gidiyorlar. Yaklaşık 20 tane falan gözle seçebildim. Acaba dezenfekte etmeli miyim bir zararı olur mu balıklara ? Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174208/170920161753441.jpg[/IMG][EDIT]sarcoptes,2016-09-17 17:59:21[/EDIT]
Severumum Hasta
Arkadaşlar daha önceden de konu açtım 3 adet severum aldım astronotlarımın yanına ilk 1-2 gün astronotlarım kovaladılar şu an çok az kovalamaca oluyor ancak severumlarımdan birinin rengi diğerlerine göre soluk, derisinde tahrişe benzer çöküntüler var ve de dün anal kuyruğunda beyaz bir çizgi vardı bu sabah baktığında kuyruğu o beyaz çizgiden kopmuş. Yem yemesi nazlı biraz diğer severumlar 10 tane yiyosa bu 5 tane yiyor. Beyaz benek göremedim ne yapmam gerekiyor balığı kaybetmek istemiyorum [:(] Fotodan pek belli olmuyor ama gerek hareketlerinden gerekse diğerlerine kıyasladığımda renk farklılığından iyi olmadığı anlaşılıyor. Tedavi etmeli miyim yoksa 1-2 gün takipte mi kalmalıyım ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174208/130920160912541.jpg[/IMG]
Arkadaşlar daha önceden de konu açtım 3 adet severum aldım astronotlarımın yanına ilk 1-2 gün astronotlarım kovaladılar şu an çok az kovalamaca oluyor ancak severumlarımdan birinin rengi diğerlerine göre soluk, derisinde tahrişe benzer çöküntüler var ve de dün anal kuyruğunda beyaz bir çizgi vardı bu sabah baktığında kuyruğu o beyaz çizgiden kopmuş. Yem yemesi nazlı biraz diğer severumlar 10 tane yiyosa bu 5 tane yiyor. Beyaz benek göremedim ne yapmam gerekiyor balığı kaybetmek istemiyorum [:(] Fotodan pek belli olmuyor ama gerek hareketlerinden gerekse diğerlerine kıyasladığımda renk farklılığından iyi olmadığı anlaşılıyor. Tedavi etmeli miyim yoksa 1-2 gün takipte mi kalmalıyım ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174208/130920160912541.jpg[/IMG]
Astronotlar Severuma Saldırıyor
Bendekiler red degil yalniz gold sanirim. Ayrica istanbuldayim ben. Gold Fiyatlari burada ortalama 20-30 tl arasinda.
Bendekiler red degil yalniz gold sanirim. Ayrica istanbuldayim ben. Gold Fiyatlari burada ortalama 20-30 tl arasinda.
SON MESAJLAR
- Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
