ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bizmoshow
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
57
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Nisan 2015 22:59
Son Ziyaret:
23 Temmuz 2018 08:45
Toplam Mesaj:
134 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Deniz Savaş
Doğum Tarihi:
24 Kasım 1982
Yaş:
43
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Deniz Savaş
L144 SİYAH GÖZ TÜL KUYRUK
SON 10 MESAJI
Cüce Vatoz İçin Cüce Bir Proje
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Deniz bey tam ne yapmak istiyorsunuz anlamak mümkün değil ? Bu çizimlerden biraz el beceriniz varsa sadece anladığım bunları sizde yapabilirsiniz hem maliyet düşecektir hemde kendi kafanızda planladığınızı daha iyi yorumluyacaksınızdır. Diye düşünüyorum [:?] [/QUOTE]
[:)] Aslında el ile çizim yapsam daha kolay olurdu. Küçük bir üretim seti olarak düşünülebilir. En üstte iki adet 40*45*45 lik camacam tank olacak.
Orta katta 40*45*90 lık bir adet tank olacak yavrular için.
En alt katta ise sump sistemi olacak.
Kendim de yapabilirim fakat o kadar zamanım yok bir de ofise koyacağım için profesyonel bir şey olmasını istiyorum.
Aslında benim kafama takılan asıl soru bu tankların taşıyıcı sistemini ne il yapabilirim? Hem sağlam hem de güzel gözükmesini istiyorum.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Deniz bey tam ne yapmak istiyorsunuz anlamak mümkün değil ? Bu çizimlerden biraz el beceriniz varsa sadece anladığım bunları sizde yapabilirsiniz hem maliyet düşecektir hemde kendi kafanızda planladığınızı daha iyi yorumluyacaksınızdır. Diye düşünüyorum [:?] [/QUOTE]
[:)] Aslında el ile çizim yapsam daha kolay olurdu. Küçük bir üretim seti olarak düşünülebilir. En üstte iki adet 40*45*45 lik camacam tank olacak.
Orta katta 40*45*90 lık bir adet tank olacak yavrular için.
En alt katta ise sump sistemi olacak.
Kendim de yapabilirim fakat o kadar zamanım yok bir de ofise koyacağım için profesyonel bir şey olmasını istiyorum.
Aslında benim kafama takılan asıl soru bu tankların taşıyıcı sistemini ne il yapabilirim? Hem sağlam hem de güzel gözükmesini istiyorum.
Cüce Vatoz İçin Cüce Bir Proje
Arkadaşlar eski akvaryumu hobici bir arkadaşa hediye ettim.
Bu fırsatla uzun zamandır yapmak istediğim ufak bir projeyi hayata geçirmek istiyorum. Çizimleri paylaşıyorum. Görüşleriniz önemli.
Bir de Anadolu yakasında Kartal, Pendik, Tuzla ya da Maltepe civarı bunu yapabilecek bir firma var mıdır?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173724/210620171255181.jpg[/IMG]
Tam gözükmüyor onun için ufak açıklamalar yapayım (Fotolara tıkladığınızda net gözüküyor.):
Bu resimde sadece saf sistemi gözüküyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173724/210620171255261.jpg[/IMG]
Noktalı noktalı çizilen aslında tanklarım. Üstte 45*45*40 2 adet tank.
Bir altta 90*45*40 lık yavrular için tank.
En altta ise sump sistemi olacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173724/210620171255321.jpg[/IMG][EDIT]bizmoshow,2017-06-21 13:00:01[/EDIT]
Arkadaşlar eski akvaryumu hobici bir arkadaşa hediye ettim.
Bu fırsatla uzun zamandır yapmak istediğim ufak bir projeyi hayata geçirmek istiyorum. Çizimleri paylaşıyorum. Görüşleriniz önemli.
Bir de Anadolu yakasında Kartal, Pendik, Tuzla ya da Maltepe civarı bunu yapabilecek bir firma var mıdır?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173724/210620171255181.jpg[/IMG]
Tam gözükmüyor onun için ufak açıklamalar yapayım (Fotolara tıkladığınızda net gözüküyor.):
Bu resimde sadece saf sistemi gözüküyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173724/210620171255261.jpg[/IMG]
Noktalı noktalı çizilen aslında tanklarım. Üstte 45*45*40 2 adet tank.
Bir altta 90*45*40 lık yavrular için tank.
En altta ise sump sistemi olacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173724/210620171255321.jpg[/IMG][EDIT]bizmoshow,2017-06-21 13:00:01[/EDIT]
Cüce Vatoz Kavgası
Daha çok küçüklermiş birbirlerini öldüreceklerini sanmıyorum. Yemleyin bakalım yemde de kavga devam edecek mi?
Daha çok küçüklermiş birbirlerini öldüreceklerini sanmıyorum. Yemleyin bakalım yemde de kavga devam edecek mi?
Cüce Vatoz Kavgası
Balıkların boyları ve cinsiyetleri hakkında bilgi alabilir miyiz?
Balıkların boyları ve cinsiyetleri hakkında bilgi alabilir miyiz?
Cüce Vatozlar Ve Kabak Ziyafeti
[QUOTE=Vüsal]Sizlərdən çok rica ediyorum detayli bilgi verin. Ben kabakin kabugunu soyub vatozlarima veriyorum. Amma kabak sərt olduğu yiyemiyorlar.ben kabagi nasıl vereyimki yesinler? Rica ediyorum detayli bilgi verin. Birdə havucun kabugunu soyub veriyorum o da sərt olduğu icin yiyemiyorlar.. Nasıl edeyimki yesinler? [/QUOTE]
Kabakları önce çok güzel yıkıyoruz. Daha sonra kabuklarını soyuyoruz (soymamızın nedeni ilaçlama kalıntısı kalmasın). [U][B]Daha sonra boyuna ikiye bölüyoruz kabağımızı[/B][/U]. Alt tarfına paslanmaz (tatlı kaşığı vb...) bir cisim takıyoruz ve suya bırakıyoruz, dibe kadar inmesi gerekiyor. Kabağın iç tarafından yemeğe başlayacaklar ve dış kısmına kadar yerler. Zaten üssten yiyorlar alttan çıkarıyorlar [:)))] .
Yememe ihtimali var mı bilmiyorum. [:?]Benim yavru balıklarım kırmızı biber yemiyordu halbuki annesi ve babası havada kapıyordu. [EDIT]bizmoshow,2017-05-20 16:26:18[/EDIT]
[QUOTE=Vüsal]Sizlərdən çok rica ediyorum detayli bilgi verin. Ben kabakin kabugunu soyub vatozlarima veriyorum. Amma kabak sərt olduğu yiyemiyorlar.ben kabagi nasıl vereyimki yesinler? Rica ediyorum detayli bilgi verin. Birdə havucun kabugunu soyub veriyorum o da sərt olduğu icin yiyemiyorlar.. Nasıl edeyimki yesinler? [/QUOTE]
Kabakları önce çok güzel yıkıyoruz. Daha sonra kabuklarını soyuyoruz (soymamızın nedeni ilaçlama kalıntısı kalmasın). [U][B]Daha sonra boyuna ikiye bölüyoruz kabağımızı[/B][/U]. Alt tarfına paslanmaz (tatlı kaşığı vb...) bir cisim takıyoruz ve suya bırakıyoruz, dibe kadar inmesi gerekiyor. Kabağın iç tarafından yemeğe başlayacaklar ve dış kısmına kadar yerler. Zaten üssten yiyorlar alttan çıkarıyorlar [:)))] .
Yememe ihtimali var mı bilmiyorum. [:?]Benim yavru balıklarım kırmızı biber yemiyordu halbuki annesi ve babası havada kapıyordu. [EDIT]bizmoshow,2017-05-20 16:26:18[/EDIT]
Vatoz Üreme Sorunu
[QUOTE=tuzlanıl]Dişileri dönüşümlü kullanıyım o zaman herhangi bi sıkıntı olur mu ? yumurtladıktan sonra başka bi bölmeye alsam sonra yumurta topladıktan sonra tekrar erkeğin yanına alsam bi etkisi olur mu ? Alttan gelen erkekler var ama henüz küp tutmuyolar malesef. Bir de dişinin boyutu erkekden büyük olursa herhangi bir sorun olur mu ?[/QUOTE]
Dişilerin boyutu erkeklerden büyük olursa erkek kendisinden büyük dişiyi küpe sokamayacaktır ya da çok zor sokacaktır.
Eğer imkanınız var ise bir tane daha erkek alın ve 1e2d olarak bölmelere ayırın. Daha sağlıklı üreyeceklerdir.
[QUOTE=tuzlanıl]Dişileri dönüşümlü kullanıyım o zaman herhangi bi sıkıntı olur mu ? yumurtladıktan sonra başka bi bölmeye alsam sonra yumurta topladıktan sonra tekrar erkeğin yanına alsam bi etkisi olur mu ? Alttan gelen erkekler var ama henüz küp tutmuyolar malesef. Bir de dişinin boyutu erkekden büyük olursa herhangi bir sorun olur mu ?[/QUOTE]
Dişilerin boyutu erkeklerden büyük olursa erkek kendisinden büyük dişiyi küpe sokamayacaktır ya da çok zor sokacaktır.
Eğer imkanınız var ise bir tane daha erkek alın ve 1e2d olarak bölmelere ayırın. Daha sağlıklı üreyeceklerdir.
Vatoz Üreme Sorunu
[QUOTE=tuzlanıl]Cevabınız için teşekkür ederim. Dişiler küpe girmeye çalışıyolar ama erkek almıyo içeri. Sizce dişi sayısının fazla olması sıkıntı olur mu ?
Erkeği değiştirmek istemiyorum açıkçası tül kuyruk ve elimdeki çoğu vatozların babası durumunda bu yüzden o seçeneği düşünmek istemiyorum..
Yaklaşık 1.5 aydır ısıtıcı çalışıyo su ısılarında bi sıkıntı yok ısı konusunda[/QUOTE]
O zaman derecenizi biraz düşürün 24 hatta 23 derece ama yavaş yavaş. Bu üremeyi tetikleyecektir. Balıklarınızın beslenmesinde bir değişiklik yapmış olabilirsiniz. İyi beslenmeliler.
[QUOTE=tuzlanıl]Cevabınız için teşekkür ederim. Dişiler küpe girmeye çalışıyolar ama erkek almıyo içeri. Sizce dişi sayısının fazla olması sıkıntı olur mu ?
Erkeği değiştirmek istemiyorum açıkçası tül kuyruk ve elimdeki çoğu vatozların babası durumunda bu yüzden o seçeneği düşünmek istemiyorum..
Yaklaşık 1.5 aydır ısıtıcı çalışıyo su ısılarında bi sıkıntı yok ısı konusunda[/QUOTE]
O zaman derecenizi biraz düşürün 24 hatta 23 derece ama yavaş yavaş. Bu üremeyi tetikleyecektir. Balıklarınızın beslenmesinde bir değişiklik yapmış olabilirsiniz. İyi beslenmeliler.
L-144 ve Albino Longfin Üretimi (Yeni resimler eklendi sayfa 7-14)
[QUOTE=sacid1907]Merhaba. Sorum olacaktı. Yardım ederseniz sevinirim. 40-45 litrelik sadece vatoz olan akvaryumumda 1e3d vatozlarım var. Sorum oki, bu akvaryuma kaç tane küp koymalıyım? Ve filtireye uygun olarak yönünü nasıl koymam gerek? Teşekkür ederim.[/QUOTE]
Akvaryumunuz daha fazla vatoz yetiştirmek için küçük kalabilir. Akvaryumunuza 1 adet küp koyabilirsiniz. Çok küp konulduğunda ekstradan bir şey olmuyor. Yaklaşık 2 senedir sadece bir küp kullanıyorum ve defalarca yavru aldım.
Dış filtre kullandığım için filtre konusunda yorum yapamayacağım.
[QUOTE=sacid1907]Merhaba. Sorum olacaktı. Yardım ederseniz sevinirim. 40-45 litrelik sadece vatoz olan akvaryumumda 1e3d vatozlarım var. Sorum oki, bu akvaryuma kaç tane küp koymalıyım? Ve filtireye uygun olarak yönünü nasıl koymam gerek? Teşekkür ederim.[/QUOTE]
Akvaryumunuz daha fazla vatoz yetiştirmek için küçük kalabilir. Akvaryumunuza 1 adet küp koyabilirsiniz. Çok küp konulduğunda ekstradan bir şey olmuyor. Yaklaşık 2 senedir sadece bir küp kullanıyorum ve defalarca yavru aldım.
Dış filtre kullandığım için filtre konusunda yorum yapamayacağım.
L144 Akvaryumum
[QUOTE=muratdeg]Dış filtreyi alıp içine biraz takviye yaparsanız pipo filtreye gerek kalmaz ama ben de hava taşını arkaya almanızı öneririm. Akvaryum daha doğal görünecektir. Dış filtre geldiğinde hava taşını almanıza gerek yok, birçok L144 üreticisinin akvaryumunda dış filtrenin yanında hava taşı da görüyorum, vardır bir bildikleri.
Erkek sayısını arttırırsanız küp eklemeniziyi olacaktır.[/QUOTE]
Vatozlar oksijeni bol ve akıntısı iyi ayarlanmış tanklarda rahat ederler. Bundan dolayı hava taşı önemlidir.
[QUOTE=basketbol6]Günaydın selfie'miz [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93294/070920160802121.jpg[/IMG][/QUOTE]
Telefondan tam anlamadım ama yosun mu var akvaryumunuzda yoksa başka bir şey mi?
[QUOTE=muratdeg]Dış filtreyi alıp içine biraz takviye yaparsanız pipo filtreye gerek kalmaz ama ben de hava taşını arkaya almanızı öneririm. Akvaryum daha doğal görünecektir. Dış filtre geldiğinde hava taşını almanıza gerek yok, birçok L144 üreticisinin akvaryumunda dış filtrenin yanında hava taşı da görüyorum, vardır bir bildikleri.
Erkek sayısını arttırırsanız küp eklemeniziyi olacaktır.[/QUOTE]
Vatozlar oksijeni bol ve akıntısı iyi ayarlanmış tanklarda rahat ederler. Bundan dolayı hava taşı önemlidir.
[QUOTE=basketbol6]Günaydın selfie'miz [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93294/070920160802121.jpg[/IMG][/QUOTE]
Telefondan tam anlamadım ama yosun mu var akvaryumunuzda yoksa başka bir şey mi?
Cüce Vatoz Üretimi Hk.
Uzun süredir sadece vatoz ve çöpçü besliyorum. Çöpçülerin daha vatoz yumurtalarına zarar verdiğini görmedim. Delikanlı ise küpe yaklaşsın[:D]
Salyangoz hakkında yorum yapamam.
2 tane küp koyun.
Dişiler ortam koşullarına göre 1 ayda yumurta döker. Bazen 40 gün vb...
Uzun süredir sadece vatoz ve çöpçü besliyorum. Çöpçülerin daha vatoz yumurtalarına zarar verdiğini görmedim. Delikanlı ise küpe yaklaşsın[:D]
Salyangoz hakkında yorum yapamam.
2 tane küp koyun.
Dişiler ortam koşullarına göre 1 ayda yumurta döker. Bazen 40 gün vb...
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
