ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
besiktaslisamet
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
94
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Nisan 2015 09:36
Son Ziyaret:
22 Nisan 2026 00:59
Toplam Mesaj:
145 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Samet Karaca
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Samet Karaca
SON 10 MESAJI
Fluval 206 Debisi Ve Sepeti?
Merhaba. Bende debi yakalayamadım. İlk defa dış filtre kullanıyorum. Tam debi yükselecekken su azalıyor aynı anda motor sesi artıyor. Susuz kalıyor gibi. Sebebi ne olabilir?
Merhaba. Bende debi yakalayamadım. İlk defa dış filtre kullanıyorum. Tam debi yükselecekken su azalıyor aynı anda motor sesi artıyor. Susuz kalıyor gibi. Sebebi ne olabilir?
Karma Amerikan Tankım...
[:D]Ölçüler: 130*50*60
Canlı Türleri: 4 Cutteri- 4 Makav- 2 Ateş Ağız- 2 Green Terror
Bitki Türleri: Anubias
Tankın Yaşı: 1
Filtrasyon ve Işıklandırma: İçsump, Günışığı
Çocuk yaşlardaki fanusta japon balığı maceralarımdan sonra ilk defa 3 yıl önce 50*20*30 bir akvaryum sahibi oldum. Ardından bu yılın başında 130.50.60 lık akvaryum ile dikey bir geçiş yaptım.
Akvaryum alma kararım ise başlı başına ofis ortamında bir değişiklik olsun istememden kaynaklı. Önce bir kaç sağlam bitki denedim. Hepsi kurudu veya çürüdü. Ardından kaktüs denedim. Kaktüs de hastalanınca değişiklik aradım ve fanusta japon bakayım diye girdiğim macerada akvaryum.com sayesinde fanusta japon balığı bakmanın çok yanlış olduğunu okuyup anlayıp, en azından akvaryum olsun en azından 50*20*30 olsun ile akvaryumu almış oldum. Tabi amaç bitkili bir akvaryumdu. Okuyabildiğim kadar yazı okudum. Bitkiler ile ışıklandırması ile balıklar ile filtre sistemi ile akvaryum kumu ile olabildiğinde. Çok şey öğrendim.
Emeği geçen herkese teşekkür ederim. İlk kurulum fotoğrafı aşağıda.
4 rasbora ile başlayıp, 3 moscow green lepistes (bir süre sonra öldüler), 4 neon, 4 pembe zebra ile devam ettim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170902481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170902571.jpg[/IMG]
Ardından şirket taşınacağı için akvaryumu eve götürmeye karar verdim. Balıklar büyümüş artık akvaryum dar gelmeye başlamıştı. Balıkları forumdan Erdal arkadaşım ile takas ettik. Hala da görüşüyoruz.
Elimde kalan sadece kiraz karideslerdi. Hala evimde o akvaryum.
Ardından 130.50.60 ile (tabi bu süreç zordu. Salonun ortasına akvaryum koymak hanımı biraz kızdırmış olsa da yaptım:[:D] )
İçsump yapmaya karar verdim. Bu süreçte forumdan Yasin ve İbrahim Beylerin desteklerini aldım. Ayrıca teşekkür ederim.
İlk olarak biraz daha balık tecrübemi arttırmak amacıyla malawi akvaryumu kurdum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170919181.jpg[/IMG]
Şimdi de karma amerikan.
Olabildiğinde orta agresif seçtim. Arada sürtüşme olsa da yaralanan, ölen balığım olmadı.
Makav ve cutteri den çiftleşenler oldu.
Ayrı bir akvaryumda yavrularım da var :)
Tabi 1,5 yıl önce akvaryum olmayan evde şu an 3 akvaryum olunca biz de sürtüşme yaşamıyor değiliz. [:D]
Balıklarımı seviyorum.
Şunu da belirtmek isterim ki,
akvaryumum küçük de olsa ofisteyken daha keyif alıyordum. Çünkü minimum 8-9 saat işyerinde vakit geçiriyoruz.
Gün içinde akvaryumumu özlediğim oluyor.
Keşke her ofiste böyle bir imkan olsa. Çalışanlar için çok daha keyifli olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170852121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170853171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170853261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170853331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170853421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170853481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170853551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170854161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170854231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170854311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170854381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170854461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170854551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170854571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170855061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170855081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170855111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170855191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170855281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170855301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170855321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170855341.jpg[/IMG]
[:D]Ölçüler: 130*50*60
Canlı Türleri: 4 Cutteri- 4 Makav- 2 Ateş Ağız- 2 Green Terror
Bitki Türleri: Anubias
Tankın Yaşı: 1
Filtrasyon ve Işıklandırma: İçsump, Günışığı
Çocuk yaşlardaki fanusta japon balığı maceralarımdan sonra ilk defa 3 yıl önce 50*20*30 bir akvaryum sahibi oldum. Ardından bu yılın başında 130.50.60 lık akvaryum ile dikey bir geçiş yaptım.
Akvaryum alma kararım ise başlı başına ofis ortamında bir değişiklik olsun istememden kaynaklı. Önce bir kaç sağlam bitki denedim. Hepsi kurudu veya çürüdü. Ardından kaktüs denedim. Kaktüs de hastalanınca değişiklik aradım ve fanusta japon bakayım diye girdiğim macerada akvaryum.com sayesinde fanusta japon balığı bakmanın çok yanlış olduğunu okuyup anlayıp, en azından akvaryum olsun en azından 50*20*30 olsun ile akvaryumu almış oldum. Tabi amaç bitkili bir akvaryumdu. Okuyabildiğim kadar yazı okudum. Bitkiler ile ışıklandırması ile balıklar ile filtre sistemi ile akvaryum kumu ile olabildiğinde. Çok şey öğrendim.
Emeği geçen herkese teşekkür ederim. İlk kurulum fotoğrafı aşağıda.
4 rasbora ile başlayıp, 3 moscow green lepistes (bir süre sonra öldüler), 4 neon, 4 pembe zebra ile devam ettim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170902481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170902571.jpg[/IMG]
Ardından şirket taşınacağı için akvaryumu eve götürmeye karar verdim. Balıklar büyümüş artık akvaryum dar gelmeye başlamıştı. Balıkları forumdan Erdal arkadaşım ile takas ettik. Hala da görüşüyoruz.
Elimde kalan sadece kiraz karideslerdi. Hala evimde o akvaryum.
Ardından 130.50.60 ile (tabi bu süreç zordu. Salonun ortasına akvaryum koymak hanımı biraz kızdırmış olsa da yaptım:[:D] )
İçsump yapmaya karar verdim. Bu süreçte forumdan Yasin ve İbrahim Beylerin desteklerini aldım. Ayrıca teşekkür ederim.
İlk olarak biraz daha balık tecrübemi arttırmak amacıyla malawi akvaryumu kurdum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170919181.jpg[/IMG]
Şimdi de karma amerikan.
Olabildiğinde orta agresif seçtim. Arada sürtüşme olsa da yaralanan, ölen balığım olmadı.
Makav ve cutteri den çiftleşenler oldu.
Ayrı bir akvaryumda yavrularım da var :)
Tabi 1,5 yıl önce akvaryum olmayan evde şu an 3 akvaryum olunca biz de sürtüşme yaşamıyor değiliz. [:D]
Balıklarımı seviyorum.
Şunu da belirtmek isterim ki,
akvaryumum küçük de olsa ofisteyken daha keyif alıyordum. Çünkü minimum 8-9 saat işyerinde vakit geçiriyoruz.
Gün içinde akvaryumumu özlediğim oluyor.
Keşke her ofiste böyle bir imkan olsa. Çalışanlar için çok daha keyifli olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170852121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170853171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170853261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170853331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170853421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170853481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170853551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170854161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170854231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170854311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170854381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170854461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170854551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170854571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170855061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170855081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170855111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170855191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170855281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170855301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170855321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173673/081220170855341.jpg[/IMG]
600 Litre Kurulum Aşamaları Ve Tür Tavsiyesi
Karma amerikan :)
cutteri,makav,ateş ağız, jack dempsey.
Karma amerikan :)
cutteri,makav,ateş ağız, jack dempsey.
Silis Kum İçine Lav Kırığı Olsa Canlı Bitki Olrmu
Benim de araştırmalarım olmuştu bu yönde.
Okuduklarımdan anladıklarım, yorumlarım, planlarım şu yönde,
bitkinin kökü rahat olmalı ki bitki yaşasın ve gelişim göstersin.
Silis kum çok ince he ağır bir kum olduğundan dolayı bitkinin kökünü hapsediyor ve kök akvaryum döngüsü dışında kalıyor.
Benim karma amerikan tankımda tabanda silis kum var. Bitki ekeceğim kısma 3-4 cm lav kırığı sereceğim. Bitkiyi oraya ekeceğim.
Başarısız olursam haber veririm [:D]
Benim de araştırmalarım olmuştu bu yönde.
Okuduklarımdan anladıklarım, yorumlarım, planlarım şu yönde,
bitkinin kökü rahat olmalı ki bitki yaşasın ve gelişim göstersin.
Silis kum çok ince he ağır bir kum olduğundan dolayı bitkinin kökünü hapsediyor ve kök akvaryum döngüsü dışında kalıyor.
Benim karma amerikan tankımda tabanda silis kum var. Bitki ekeceğim kısma 3-4 cm lav kırığı sereceğim. Bitkiyi oraya ekeceğim.
Başarısız olursam haber veririm [:D]
Akvaryuma Göre Balıkmı, Balığa Göre Akvaryummu
En büyük akvaryumu al.
O akvaryumda uygun hacme göre balık seçimi yap.
En büyük akvaryumu al.
O akvaryumda uygun hacme göre balık seçimi yap.
İstanbulda Pseudomugil (mavi Göz) Nerede Bulunur
Maltepe de maydanoz akvaryum var. Orada bu tarz balıklar olabiliyor. Arayıp şansınızı bir deneyin isterseniz.
Maltepe de maydanoz akvaryum var. Orada bu tarz balıklar olabiliyor. Arayıp şansınızı bir deneyin isterseniz.
Kütük Hakkında
Suyun berraklığı değişmez.
Sadece rengi biraz değişir. Rengin değiştiğini farklı bir kaba alınca görürsün.
Kütüğü kaynattıktan sonra 3-4 gün suda beklet. Sonra koyabilirsin akvaryuma. Ama dediğim gibi suyun renginde az da olsa yine farklılık olacaktır.
SİYAHHHH [:D]
Suyun berraklığı değişmez.
Sadece rengi biraz değişir. Rengin değiştiğini farklı bir kaba alınca görürsün.
Kütüğü kaynattıktan sonra 3-4 gün suda beklet. Sonra koyabilirsin akvaryuma. Ama dediğim gibi suyun renginde az da olsa yine farklılık olacaktır.
SİYAHHHH [:D]
150x60x60h Yeni Kurulum Sıfırdan
İç sump ile ilgili benim de bir düşüncem var.
Ben akvaryumun eninden kısmamak adına iç sump ı sağ arka tarafa yaptım.
Haliyle biraz uzun kaldı ve fon görselini bozdu.
Şimdi iç sump ı biraz daha kare hale getirip yani genişletip enden kısma amacındayım.
Böylece boy dan biraz daha kesilecek ancak arka fon görüntüsünü daha az bozacak.
İlk giriş kısmını dar, Tek filtre kısmını kare, son kısmı da sadece kafa motorunu koyacak bir sump düşünüyorum. Böylece köşede küp gibi duracak.
İlk giriş kısmını 3cm*20cm
Filtre kısmı 20cm*20cm
Son kısım 9cm*20cm
Burada sormak istediğim suyun 2 kez filtrasyondan (13cm*15cm) geçmesi ile 1 kez geçmesi (20cm*20cm)arasında fark oluşur mu?
Sonuçta bakteri yüzeyi aynı olacak. Hatta tek filtrasyon yaparsam daha başarılı bir şekilde doldurabilirim iç sump ı.
İç sump ile ilgili benim de bir düşüncem var.
Ben akvaryumun eninden kısmamak adına iç sump ı sağ arka tarafa yaptım.
Haliyle biraz uzun kaldı ve fon görselini bozdu.
Şimdi iç sump ı biraz daha kare hale getirip yani genişletip enden kısma amacındayım.
Böylece boy dan biraz daha kesilecek ancak arka fon görüntüsünü daha az bozacak.
İlk giriş kısmını dar, Tek filtre kısmını kare, son kısmı da sadece kafa motorunu koyacak bir sump düşünüyorum. Böylece köşede küp gibi duracak.
İlk giriş kısmını 3cm*20cm
Filtre kısmı 20cm*20cm
Son kısım 9cm*20cm
Burada sormak istediğim suyun 2 kez filtrasyondan (13cm*15cm) geçmesi ile 1 kez geçmesi (20cm*20cm)arasında fark oluşur mu?
Sonuçta bakteri yüzeyi aynı olacak. Hatta tek filtrasyon yaparsam daha başarılı bir şekilde doldurabilirim iç sump ı.
2 Astronot--2 G.t--2 Ates Agiz Ve Akvaryum Boyutu
Ön cm 150 cm ise çaprazın 120 cm olması geometri kurallarına göre imkansız.
Ön cm 150 cm ise çaprazın 120 cm olması geometri kurallarına göre imkansız.
Istda Amerikan Baliklari Nereden Bulabilirim?
[QUOTE=TigeR]Green terror
Polleni
Jack dempsey
Ates kafa
Ates agiz
Severum
Blue acara
Carpinte
Hepsi erkek ve yavru olucak bu tarz balik ureten tanidiginiz bildiginiz hobici uretimhaneci yada saglam bi petshop varmi herkese iyi hobiler[/QUOTE]
Aradığınız balıkları buldunuz mu?
Bulduysanız nerelerde? Hangi petshop ta buldunuz ?
[QUOTE=TigeR]Green terror
Polleni
Jack dempsey
Ates kafa
Ates agiz
Severum
Blue acara
Carpinte
Hepsi erkek ve yavru olucak bu tarz balik ureten tanidiginiz bildiginiz hobici uretimhaneci yada saglam bi petshop varmi herkese iyi hobiler[/QUOTE]
Aradığınız balıkları buldunuz mu?
Bulduysanız nerelerde? Hangi petshop ta buldunuz ?
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
