ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Sertan GÖREN
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Kasım 2006 17:44
Son Ziyaret:
27 Kasım 2016 21:31
Toplam Mesaj:
275 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
sertan gören
Doğum Tarihi:
10 Ekim 1981
Yaş:
44
İl:
Izmir
Meslek:
ayakkabıcı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SERTAN GÖREN
SON 10 MESAJI
230 akvaryumluk Malawiizmir showroom kuruluyor...
Şİmdiden hayırlı uğurlu olsun Birand'cım, allah emeklerini boşa çıkarmasın, her zaman her konuda yardımcı olmaya hazır olduğumu da bilmeni isterim, iyi çalışmalar.
Şİmdiden hayırlı uğurlu olsun Birand'cım, allah emeklerini boşa çıkarmasın, her zaman her konuda yardımcı olmaya hazır olduğumu da bilmeni isterim, iyi çalışmalar.
Tropesk Kuruluş 2013 - 2014
Öncelikle sizi çalışmalarınızan olayı tebrik ederim ama en baştan beri çok büyük bir yanlış yapmışsınız!
Öncelikle sizi çalışmalarınızan olayı tebrik ederim ama en baştan beri çok büyük bir yanlış yapmışsınız!
Önceikle DISCOVERY türkiye ile iletişime geçip bu üretimhanenin bir belgeselini çekmeniz gerekirdi:)
Bunu yapmamış olmanız büyük hata:)
Şaka bir yana ne desek ne yazsak boş umuyorum ki emeklerinizin karşılığını hem maddi hemde manevi olarak kat be kat alırsın.
İyi çalışmalar dilerim, sık sık fotoğraf paylaşımlarınızı bekliyoruz
Pleksiden akvaryum olur mu?
İyi akşamlar hocam inanın ki büyük boylarda bir akvaryum olmaz zararını bırakın öyle büyük basınçlara dayanamayacak kadar zayıftır pleksi
Sertan GÖREN 2013-04-22 23:52:53
İyi akşamlar hocam inanın ki büyük boylarda bir akvaryum olmaz zararını bırakın öyle büyük basınçlara dayanamayacak kadar zayıftır pleksi
Eğer kalın yapmayı düşünürseniz camın saydamlığından uzak bugulu bir tank olur ve o kadar narindir ki pleksi pamuklu bezle bile içten dıştan silseniz 3-5 ay sonra bakarsınız ki pleksinin üstü onlarca uzun uzun veya dairesel şekillerde çiziklerle karşılaşırsınız.
Saygılarımla...
Sumplard ada çok dikey bölme ve çizilm,e silme olayı olmadığı için kullanılıyor ama şahsi fikrim güvenlik açısından yetersiz ve riskli olacaktır hem sump hemde özellikle ANATANKLAR!
648 Litre 22 Adet Ilangi Yellow...Hayallerim, Askim ve Canlarim...
[QUOTE=omergunel]Sertan Bey verdiginiz bilgiler icin cok tesekkur ederim.
[QUOTE=omergunel]Sertan Bey verdiginiz bilgiler icin cok tesekkur ederim.
Balik sayisini kesinlikle arttirmayi dusunuyorum sanirim 1 aya kadar bir 20-25 arasi yavru daha ekleyecegim.
Yosun konusunda tank simdiden yosunlasmaya basladi dolayisi ile soyledikleriniz cok makbule gecti, zaten normal sartli aydinlatmada bile yozunlasmanin devam edecegini dusunuyorum
Jbl'in birkac urunune baktim ancak fiyatlar asiri yuksek. Philips'in 865 gibi gunisigina yonelebilirim.
Su degisimleri kesinlikle aksamaz, daha once Ikola kolonimde haftalik %30 civari degisim yapiyordum ancak simdiki tankin hacmi yuksek oldugu icin %20-25 yeterli gelecek diye dusunuyorum.
Kaya tuzu da eklenecek.
Yem konusunda aynen dediginiz gibi kucuk kutulardan fazla adet aldim ve tanitimda belirttigim gibi sabah, ogle, aksam ve gece farkli yemler kullaniyorum.
Dalga motoru kesinlikle kafamin bir yerinde cunku FX5 ne kadar harika bir devire sahip olsa da sprey borusu olmadigi icin fazla bir akinti yaratmiyor bu durum da hosuma gitmiyor, 3000 devir civari bir dalga motoru dusunuyorum, 1-2 haftaya kadar eklenmis olur.
Verdiginiz her bilgi ve degerli zamaniniz icin ayrica tesekkur ederim.
Saglikli hobiler, saygilar...
[/QUOTE]
Rica ederim her zaman bildiğim kadarı ile tecrübelerim ışığında yardımcı olabilirim siz ve değerli hobici dostlar,
yem konusunda şöyle bir tavsiyede bulunabilirim sabah ve öğlen granül olan yemleri kullanıp akşam ise en son ışıkları kapamadan 1,5-2 saat öncesinden pul yem ile yemleyip yemleme olayını bitirirseniz iyi olur.
Biliyorsunuz ki granül yem daha uzun sürede sindirildiği için akşamda balıkların metabolizması yavaşladığından ötürü sindirim sıkıntıları ile karşılaşabiliyoruz.
Balık ışıklar kapanmadan 2 saat önce yemlenir ise 2 saat içinde dışkılama yapar ve rahat bir şekilde uykuya geçer(uyku dediğim de malum hareketsiz dipte yerinde seyretme:))))
Arada birde yapışkan tablet yemlerle ise balıkların orjinal renklerini stressizce sergilediği hoş görüntüleri ile onları keyifle izlersiniz
iyi akşamlar...
648 Litre 22 Adet Ilangi Yellow...Hayallerim, Askim ve Canlarim...
Hocam öncelikle hayırlı uğurlu olsun tankınızın ölçüleri çok güzel, bir kaç tavsiye verebilirim nacizane kendimce;Sertan GÖREN 2013-02-20 23:53:13
Bu arada ısıtıcı konusunda herhangi iyi bir marka 300 veya 400 wattlık bir ısıtıcı tankınıza yeteceğini düşünüyorum. Benim sump ile birlikte 700 litreye yakın bir tankım var ki 300 watt Atman Thermal ısıtıcı kullanıyorum yeterli geliyor.
Hocam öncelikle hayırlı uğurlu olsun tankınızın ölçüleri çok güzel, bir kaç tavsiye verebilirim nacizane kendimce;
Öncelikle yapabiliyorsanız balık sayısını arttırın derim çünkü en iyi oranla erkek dişi oranı yarı yarıya çıktığını biliyorum tropheuslarda onun için tankınıza normal şartlarda 23-24 dişi 2-3 erkek gibi güzel bir koloni kurmak için nereden baksanız 50-60 yavru arasından oluşturmanız mümkün gibi görünüyor.
Işıklandırma konusunda yosunlaştırmaya değil yosunlaştırmamaya çalışın çünkü taşlarınız beyaz aynen benim tankım da olduğu gibi bende taşları yosunlandırmak istemiştim tabi yosunlaştırdımda ama beraberinde kum camlar kıyı köşe her yer yosun oluyor ki balıklar için çok faydalı ama kum sakalsı yosunlardan dolayı pislikleri tutuyor ve görüntüsü çok kötü oluyor ilerleyen zamanlarda yosun tutmuş kumu dip çekimi ile çektiğinizde lağım kokusunu duyacağınızdan emin olabilirsiniz.
Işıklandırmayı ben şahsen akşam üstü 17:00-23:00 arası yapıyorum ki zaten göreceksiniz taşlarınız beyaz olduğundan hemen yosun tutacak çok aydınlatmada bu tankınızdaki itkileri için iyi ama yosunlaşma yapraklarada sıçradığında bitkilerin görüntüsü çok kötü oluyor ve müdahale etmek istediğinizde de kolunuzu her soktuğunuzda tanka balıklar stres yapacaklardır.
Aydınlatma için tek yeteceğini düşünüyorum grolüx (pembe dediğiniz renk) olabilir ama en iyi renklerini kanımca gün ışığı diye piyasada satılan 3-5 tl' ye alacağınız 36 wattlık 120 cm'lik florasan ile elde edebilirsiniz.
Su değişimlerini haftalık düzenli olarak dinlenmiş su ile yaparsanız
Haftada bir gün en azından sarımsaklı yemlerle besler yada sarımsak suyuna batırdığınız yemleri verirseniz
Su değişimlerinde epsom tuzu yada daha uygun fiyatlı olarak tavsiye edeceğim kaya tuzun her değiştirdiğiniz 50lt/1 çorba kaşığı kadar eritip ilave ederseniz
Kullandığınız yemleri tabi yine nacizane kendi fikrim ve sadece tavsiye olarak kapalı ambalajlı yemlerin küçük gramajlı olanlarını alırsanız yemleri bayatlamadan taze taze balıkların tüketmesini sağlarsınız ki bu önemli, böylelikle 100 gr pul yemi 1 senede bile bitirememektense 4 tane değişik özellikte ve markada 25 gramlık kapalı kutu yemleri alarak daha yelpazesi geniş yemler sunabilirsiniz balıklarınıza,
böylelikle değişik yemleri tadan balıklarınız da her daim tüm yemlere alışmış yabancılık çekmemiş olurlar.
Dalga motoru öneririm size ben çok faydasını görüyorum gerek balıkların kondisyon tutması gerek dipteki pisliklerin filtreye iletilip dip çekimi olayını kolaylaştırması ve dipte nitrat patlamasını engellemesi açısında iyi oluyor.
Şimdilik bu kadar aklıma geldkçe yazmaya çalıştım kusura bakmayın uzun oldu gece gece
Tekrar size güzel tankınızla sağlıklı hobiler dilerim.
Söylemeden geçemeyeceğim bu yazdıklarım kendi yaptığım tecrübelerime dayanarak önerdiğim şeylerdir aralarında hatalı olan şeyler olabilir, başka arkadaşlarında fikirleri ekleyecekleri ile çok daha sağlıklı bilgilere ulaşmanız mümkün,
iyi akşamlar..
Bu arada ısıtıcı konusunda herhangi iyi bir marka 300 veya 400 wattlık bir ısıtıcı tankınıza yeteceğini düşünüyorum. Benim sump ile birlikte 700 litreye yakın bir tankım var ki 300 watt Atman Thermal ısıtıcı kullanıyorum yeterli geliyor.
NEW LİFE SPECTRUM CİCHLİD FORMULA ANKARADA YOK!
İnternetten al hocam ama çokta olmazsa olmaz bir yem değil yani bir çok daha iyi ürün bulabileceğinizi umuyorum.
İnternetten al hocam ama çokta olmazsa olmaz bir yem değil yani bir çok daha iyi ürün bulabileceğinizi umuyorum.
yeni bir türle duboisi maswa 27 adet
[QUOTE=_erkan_]
Mütiş bişey bunlar . bu eğer akvaryumsa bizikisi ne bilemedim
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=FQIPYkQD_Hs[/VID] [/QUOTE]
[QUOTE=_erkan_]
Mütiş bişey bunlar . bu eğer akvaryumsa bizikisi ne bilemedim
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=FQIPYkQD_Hs[/VID] [/QUOTE]
Üstad sen ne yaptın ama şimdi ya!
Attım ben balkondan bendeki 540lt lik ufak olan akvaryumumu:)
Tamam biz emekliyoruz ama yani bari yüzümüze vurmasaydın iyiydi:)
Şaka bir yana ayakta alkışlamak laım adamları, mükemmel bir iş çıkarıyorlar ve aslında gelişi güzel yaptığımız birçok ufak tefek işi kaç kişi muntazam bir şekilde dikkatlice yapıyor.
Buda böylesine güzel bir hobiyi daha da güzelleştiriyor ve cazip hale getiriyor.
Tekrardan böylesine güzel bir kurulumu bizlerle paylaştığın için teşekkür ederiz...
Saygılarımla...
Büyüyorlar mı Ne :) KASANGALAR GÜNCEL RESİMLER SYF.8'de.
[QUOTE=firtina16]Abicim merhaba
[/QUOTE]
[QUOTE=firtina16]Abicim merhaba
Yeni kum fotonu sabırsızlıkla bekliyorum.Kumu, yosundan korumak adına da ışıklandırma saatlerini kısmak isabet olacak.Adi florasana devam araştırdım biraz, beyaz yakmamak tavsiye ediliyor.
Taş yosunlaştırmak işi de olmayı versin, ne yapalım.Açık renkte 1-2 yuvarlak hatlı taşla köprü yapmak en iyisi.Albino kırmızı göz vatoz alabiliriz ben de düşünüyorum.Hem çok büyümüyorlar. Akvaryumlarımıza tuz atmamız inşallah sorun yaratmaz.

Aynen abi dediklerine katılıyorum.
Varsın olmasın yosun ya ne olcak bizde bol bol zaten spirulina var verir dururuz değil mi:)
Adi florasan olayını da çözdüğümüz iyi oldu o zaman devam..
Albino chipimbi ve kiriza gold yavrular geldi sf87
Abi balıklar harika görünüyorlar o kadar güzel resimler yakalamışsın ki tebrik ederim gerçekten.
Abi balıklar harika görünüyorlar o kadar güzel resimler yakalamışsın ki tebrik ederim gerçekten.
Bakımları ise resimlerden ne kadar itinalı olduğunun kanıtı gibi.
Tekrardan tebrik ederim.
Büyüyorlar mı Ne :) KASANGALAR GÜNCEL RESİMLER SYF.8'de.
[QUOTE=ibrahim35] Sertan kardeşim, balıkların her geçen gün biraz daha büyüyor. Tabi sen balıkları her gün gördüğünden dolayı bunun farkında olmayabilirsin.
[QUOTE=ibrahim35] Sertan kardeşim, balıkların her geçen gün biraz daha büyüyor. Tabi sen balıkları her gün gördüğünden dolayı bunun farkında olmayabilirsin.
Resim kalitesi balıkların gibi her geçen gün gelişip güzelleşiyor.
Ben senin yerinde olsam, hiç bu kadar zahmete girmezdim... Tanka bir kaç tane L144 atardım ve tüm yosunlardan kurturup balıklarıda strese sokmazdım.
Her şey gönlünce olsun, saygılar...
[/QUOTE]
Hocam öncelikle teşekkür ederim iltifatların ve düşüncelerin için, yosunlaçma konusuna gelince inan sıfır numara mercan kumunu çıkardığımda tanktan resmen lağım kokuyordu ki inanamadım.
Yani iyikide çıkarmışım ki hiçbir fonksiyonu yoktur diye düşünüyorum.
Stres konusunda şuanda hafif bir karın çöküklüğü gibi bir balığımda iç parazit yada strese bağlı bir sıkıntı hissettim ve hemen flagyl yaptım bakalım dediğin gibi baya bir strese soktum balıkları acemiliğim yüzümden.
Hayırlısı artık ama akıllandım bu hafta için kumu seriyorum ve sadece su değişimlerinde boru sokucam sadece tanka çok strese giriyorlar.
Tabi kalsiyum karbonatlı kumunda sudaki pH ı arttırdığında stress ve sıkıntılar geçecek diye umuyorum.
Arada bir de sarımsak suyuna batırılmış yem ve 3-5 günde bir bemiks compoze vereceğim işi sıkı tutmak lazım çok narin hayvanlar.
L144 konusunda da yeni kumla beraber ekleyebilirim tabi, iyi bir çözüm olabilir.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
