ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
easyalioglu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Aralık 2014 11:26
Son Ziyaret:
04 Eylül 2016 22:51
Toplam Mesaj:
23 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Mert Asyalıoğlu
Doğum Tarihi:
28 Aralık 1980
Yaş:
45
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
10 TL'ye CO2 Tüp !
Arkadaşlar merhaba, şimdi bu konuda bir arkadaştan konuyu toplama açısından bir yazı rica ediyorum.
Kurulumda hangi ürünleri kullandınız elektrikli valf kullandınız mı? Alıp ta pişman olduğunuz yerine siz bunu alın diyeceğiniz ürünler varmı? Kurulum hakkinda resimler ile açıklama atabilir misiniz?
Eğer bu uzun iş ise en azından tüp dışında hangi ürünleri (model/marka/fiyat) alalım o konuda yardımcı olursanız süper olur.
Teşekkürler
Arkadaşlar merhaba, şimdi bu konuda bir arkadaştan konuyu toplama açısından bir yazı rica ediyorum.
Kurulumda hangi ürünleri kullandınız elektrikli valf kullandınız mı? Alıp ta pişman olduğunuz yerine siz bunu alın diyeceğiniz ürünler varmı? Kurulum hakkinda resimler ile açıklama atabilir misiniz?
Eğer bu uzun iş ise en azından tüp dışında hangi ürünleri (model/marka/fiyat) alalım o konuda yardımcı olursanız süper olur.
Teşekkürler
Isıtıcı kararsızlığı :(
Şunu alın arkanıza yaslanın
http://www.hepsiburada.com/liste/tetra-tetra-proline-200w-kirilmaz-isitici/productDetails.aspx?productId=ptan402189072&categoryId=60000460
Şunu alın arkanıza yaslanın
http://www.hepsiburada.com/liste/tetra-tetra-proline-200w-kirilmaz-isitici/productDetails.aspx?productId=ptan402189072&categoryId=60000460
Neon Hastalığı mı
Ne zamandır yazamadım. Son durum şu şekilde.
* Akvaryum ısısı 26 -27°
* Sadece antibiyotikli yem ile besleme yapıyorum. Ancak karidesler için kremsiz yem de atıyorum.
* Transfer aşamasında hastalıklı 4 balığım tanka geri koyduğumda hepsinde beyaz benek olmuştu hele bir tanesi (en küçük ve çelimsiz olanları) neredeyse bembeyaz olmuştu. Benekten yana hiç korkum olmadı tank ahalisinin genel sağlık direncine güveniyordum beni yanıltmadılar. Benek atlama yapmadığı gibi 3 ünde tamamen üstünden düştü en fazla olanda da artık sayılabilecek kadar azaldı.
* En önemlisini en sona bıraktım. Asıl hastalıklarında ne artma ne azalma var. Yeme atlama durumları stabil. Sürü ile beraber haraket ediyorlar. Özetlemek gerekirse; kesinlikle farkedilir bir kötüleşme yok ancak gözle farkedilir bir iyileşmede yok. Renklerindeki bu açılmayı görmeseniz en az diğerleri kadar sağlıklı gibiler. Ayrıca diğer canlılarada bulaşan bir durum söz konusu değil henüz.
Bu arada en güzel haber karideslerimden. 2 tanesi yumurta tutmuş karınlarında çevirip duruyorlar. Bu bakımdan kendilerine has bitkisel bir öğünde uyguluyorum.
İyi günler.
Ne zamandır yazamadım. Son durum şu şekilde.
* Akvaryum ısısı 26 -27°
* Sadece antibiyotikli yem ile besleme yapıyorum. Ancak karidesler için kremsiz yem de atıyorum.
* Transfer aşamasında hastalıklı 4 balığım tanka geri koyduğumda hepsinde beyaz benek olmuştu hele bir tanesi (en küçük ve çelimsiz olanları) neredeyse bembeyaz olmuştu. Benekten yana hiç korkum olmadı tank ahalisinin genel sağlık direncine güveniyordum beni yanıltmadılar. Benek atlama yapmadığı gibi 3 ünde tamamen üstünden düştü en fazla olanda da artık sayılabilecek kadar azaldı.
* En önemlisini en sona bıraktım. Asıl hastalıklarında ne artma ne azalma var. Yeme atlama durumları stabil. Sürü ile beraber haraket ediyorlar. Özetlemek gerekirse; kesinlikle farkedilir bir kötüleşme yok ancak gözle farkedilir bir iyileşmede yok. Renklerindeki bu açılmayı görmeseniz en az diğerleri kadar sağlıklı gibiler. Ayrıca diğer canlılarada bulaşan bir durum söz konusu değil henüz.
Bu arada en güzel haber karideslerimden. 2 tanesi yumurta tutmuş karınlarında çevirip duruyorlar. Bu bakımdan kendilerine has bitkisel bir öğünde uyguluyorum.
İyi günler.
yemleri karıştırmak
[QUOTE=Emirozekici]Doğru değil hepsini ayrı ayrı vermeniz gerek[/QUOTE]
Bunun neden doğru olmadığını açıklayabilir misiniz?
[QUOTE=Emirozekici]Doğru değil hepsini ayrı ayrı vermeniz gerek[/QUOTE]
Bunun neden doğru olmadığını açıklayabilir misiniz?
Neon Hastalığı mı
[QUOTE=mesutok]Keşke benim size tarif ettiğim gibi ve oranda ilacı sadece yeme sürseydiniz. Umarım sizin uygulamanızında faydası olur, iyi haberinizi alırız.[/QUOTE]
Mesut bey sizin dediğiniz gibi yeme sürdüm yanlız oran konusunda bir şey diyemeceğim çünkü benim krem biraz büyük sanırım tüpün çıkışı 1-2mm kalınlığında değil 5-7 mm kalınlığında yarım santim sıkınca nohut tanesi gibi oluyor. Bu bakımdan biraz göz kararı oldu çok ta vermek istemedim. Bunun dışında dediğim gibi dayanamayıp tarif dışında B vitamini ekledim 1-2 damla sadece. Bu akşam da bir değişiklik farketmeseydim ilacın oranını çok az daha arttırmayı planlıyordum. Her zaman kullandığım yem karmasını kullandım.
Bunun dışında bir yanlış yaptıysam farkında değillim bunuda söylerseniz ona dikkat ederim.
İlginiz için teşekkür ederim.
[QUOTE=mesutok]Keşke benim size tarif ettiğim gibi ve oranda ilacı sadece yeme sürseydiniz. Umarım sizin uygulamanızında faydası olur, iyi haberinizi alırız.[/QUOTE]
Mesut bey sizin dediğiniz gibi yeme sürdüm yanlız oran konusunda bir şey diyemeceğim çünkü benim krem biraz büyük sanırım tüpün çıkışı 1-2mm kalınlığında değil 5-7 mm kalınlığında yarım santim sıkınca nohut tanesi gibi oluyor. Bu bakımdan biraz göz kararı oldu çok ta vermek istemedim. Bunun dışında dediğim gibi dayanamayıp tarif dışında B vitamini ekledim 1-2 damla sadece. Bu akşam da bir değişiklik farketmeseydim ilacın oranını çok az daha arttırmayı planlıyordum. Her zaman kullandığım yem karmasını kullandım.
Bunun dışında bir yanlış yaptıysam farkında değillim bunuda söylerseniz ona dikkat ederim.
İlginiz için teşekkür ederim.
Neon Hastalığı mı
[QUOTE=_Eresbos_]Şuanki durumu nasıl acaba ?
[/QUOTE]
Merhaba haftasonu çok yoğun olacağımdan tank ve mazemesini alamayacağım belli olunca Cuma günü ana tanka koydum ufaklıkları. Cuma akşamı Terramicyn li yem hazırladım. (Bir çay tabağına iki nohut büyüklüğünde sıktım sonra üzerine yavaş yavaş yem atarak tane tane kalacağı kadar yem ekledim. Dayanamadım 2 damla da bemiks B vitamini ekledim. Yemimin içinde sarımsakta vardı annemin tabiriyle "şifa bu şifa" bitecek bu diye diye az az hatta tane tane vermeye başladım. Günde 2 kere yemleme yapıyorum. ) Ancak fanusa koyma ve geri alma işlemlerinde sanırım çok stress oldu ufaklıklar bu bakımdan beyaz benek çıktı heryerlerinde. Hele bir tanesi fena. Benekten yana endişem yok tankta genel direnç iyi. Ancak bu hastalıkla ilgili başka bir gelişme yok. Ben farkedeli yaklaşık 10 gün oldu ilk gün nasılsa bugünde aynı kremli yemin etkisi ne zaman belli olur bilmiyorum en çok benekli olan yeme atlama konusunda çekingen bunuda daha çok stress durumuna bağlıyorum 2 gün içerisinde benek falan kalmaz üzerinde zaten su değişimi yapacaktım onuda erteledim 3-4 günlüğüne stresi arttırmamak için. Bu arada Karidesler de kremli yem yiyorlar henüz onlarda da bir sıkıntı yok. Son durum bu şekilde. Özetle Cuma itibari ile başlanılan tedavi henüz sonuç vermiş değil. Ancak canlılarda kötü yönde de bir gelişme yok.
Bu arada bir ekleme yapmak istiyorum Türkiye'de yok ancak yurtdışında Terramcyin nin balıklar için olan (Terramycin For Fish sadında) özel bir formu mevcut. Aslında her türlü canlı için ayrı olanı mevcutmuş. Eczanelerde bulamadım ancak veterinerlerde olabilir diyorlar.
http://www.vetbb.com/TERRAMYCIN_fish_100de_75_5_premix_%28PFIZER%29__VETBB1119RN14Q017
Yarın durumu yeniden ekleyeceğim.
İyi günler.
easyalioglu 2015-02-16 09:10:27
[QUOTE=_Eresbos_]Şuanki durumu nasıl acaba ?
[/QUOTE]
Merhaba haftasonu çok yoğun olacağımdan tank ve mazemesini alamayacağım belli olunca Cuma günü ana tanka koydum ufaklıkları. Cuma akşamı Terramicyn li yem hazırladım. (Bir çay tabağına iki nohut büyüklüğünde sıktım sonra üzerine yavaş yavaş yem atarak tane tane kalacağı kadar yem ekledim. Dayanamadım 2 damla da bemiks B vitamini ekledim. Yemimin içinde sarımsakta vardı annemin tabiriyle "şifa bu şifa" bitecek bu diye diye az az hatta tane tane vermeye başladım. Günde 2 kere yemleme yapıyorum. ) Ancak fanusa koyma ve geri alma işlemlerinde sanırım çok stress oldu ufaklıklar bu bakımdan beyaz benek çıktı heryerlerinde. Hele bir tanesi fena. Benekten yana endişem yok tankta genel direnç iyi. Ancak bu hastalıkla ilgili başka bir gelişme yok. Ben farkedeli yaklaşık 10 gün oldu ilk gün nasılsa bugünde aynı kremli yemin etkisi ne zaman belli olur bilmiyorum en çok benekli olan yeme atlama konusunda çekingen bunuda daha çok stress durumuna bağlıyorum 2 gün içerisinde benek falan kalmaz üzerinde zaten su değişimi yapacaktım onuda erteledim 3-4 günlüğüne stresi arttırmamak için. Bu arada Karidesler de kremli yem yiyorlar henüz onlarda da bir sıkıntı yok. Son durum bu şekilde. Özetle Cuma itibari ile başlanılan tedavi henüz sonuç vermiş değil. Ancak canlılarda kötü yönde de bir gelişme yok.
Bu arada bir ekleme yapmak istiyorum Türkiye'de yok ancak yurtdışında Terramcyin nin balıklar için olan (Terramycin For Fish sadında) özel bir formu mevcut. Aslında her türlü canlı için ayrı olanı mevcutmuş. Eczanelerde bulamadım ancak veterinerlerde olabilir diyorlar.
http://www.vetbb.com/TERRAMYCIN_fish_100de_75_5_premix_%28PFIZER%29__VETBB1119RN14Q017
Yarın durumu yeniden ekleyeceğim.
İyi günler.
Neon Hastalığı mı
Yaklaşık 2 saattir bu hastalık ile ilgili ne bulduysam okudum okumaya çalıştım. Nasıl kullanacağımıda anladım. Ancak ben önlem olması açısından derken aslında tam olarak aktaramamışım. Demek istediğim bu canlılar bu tankta hastalandığına göre bu bakteri tankta mevcut ancak diğer canlıların direnci yüksek. İşte bu noktada bağışıklıklarını bir nebze daha güçlendirmek adına 24-36 saat 2 tankta paralel olarak tedavi ve önleyici tedavi uygulamak istedim. Neticede doz aşımı ile ilgili hiçbir şikayet yada belirti gözükmemiş bu bakımdan içim rahatladı ancak ana tankta karides te var. İşte bu konuda bir bilgi bulamadım. Siz hiç karides olan bir tankta uygulama yapmışmıydınız yada karidesli tankta kullanıp karideslerin zarar gördüğüne dair bir duruma denk gelmişmiydiniz ? Ayrıca okurken birde
http://www.vetbb.com/NEO_TERRAMYCIN_arti_VITAMIN_%28PFIZER%29__VETBB2175RN21Q085
buna denk geldim. Neo-Terramycin ile ilgili bir tecrubeniz olmuşmuydu ?
Akıntı konusuna gelince son derece haklısınız kaç takla attım filtrenin çıkışındaki akıntıyı kesebilmek için bunuda en son şu şekilde çözdüm. Filtre çıkış borusu yan camda ve delikler cama dönük. Filtrenin içine ekstra 1 kat daha elyaf attım. Ve su çekişiye bu elyafın çok pislenmemesi için tortu filtresi ekledim.

Şimilik hayatlarından memnun gibiler. Yemleme işinde 4 farklı yemden bir karma oluşturduım kendime.
Yaklaşık 2 saattir bu hastalık ile ilgili ne bulduysam okudum okumaya çalıştım. Nasıl kullanacağımıda anladım. Ancak ben önlem olması açısından derken aslında tam olarak aktaramamışım. Demek istediğim bu canlılar bu tankta hastalandığına göre bu bakteri tankta mevcut ancak diğer canlıların direnci yüksek. İşte bu noktada bağışıklıklarını bir nebze daha güçlendirmek adına 24-36 saat 2 tankta paralel olarak tedavi ve önleyici tedavi uygulamak istedim. Neticede doz aşımı ile ilgili hiçbir şikayet yada belirti gözükmemiş bu bakımdan içim rahatladı ancak ana tankta karides te var. İşte bu konuda bir bilgi bulamadım. Siz hiç karides olan bir tankta uygulama yapmışmıydınız yada karidesli tankta kullanıp karideslerin zarar gördüğüne dair bir duruma denk gelmişmiydiniz ? Ayrıca okurken birde
http://www.vetbb.com/NEO_TERRAMYCIN_arti_VITAMIN_%28PFIZER%29__VETBB2175RN21Q085
buna denk geldim. Neo-Terramycin ile ilgili bir tecrubeniz olmuşmuydu ?
Akıntı konusuna gelince son derece haklısınız kaç takla attım filtrenin çıkışındaki akıntıyı kesebilmek için bunuda en son şu şekilde çözdüm. Filtre çıkış borusu yan camda ve delikler cama dönük. Filtrenin içine ekstra 1 kat daha elyaf attım. Ve su çekişiye bu elyafın çok pislenmemesi için tortu filtresi ekledim.

Şimilik hayatlarından memnun gibiler. Yemleme işinde 4 farklı yemden bir karma oluşturduım kendime.
- Sera Flora Pul
- Sera Vipagran Temel Yem
- Ahm Marin Spirulina Garlic Sarımsaklı Yem
- Tetra Discus Granül
Neon Hastalığı mı
[QUOTE=mesutok]Gövdede beyaz bir tabaka var değilmi mantar gibi columnaristen şüphemendim ben, 1 TL lik terramycin deri melhemle bu işi çözebilirsiniz mantarımsı bir tabakaysa eczanede satıyorlar.
Mesut bey,
Teşekkürler aynen gövde üzerinde kuyruğa yakın kırmızı alan üzerinde beyaz bir alan. Yukarıda resimlerde gözüktüğü gibi. Fanus içinde de baya bir hareketliler şu anda. terramycin almıştım zaten denemek için kullanmayı düşünüyordum ancak canlı neticede deneme tahtam değiller o bakımdan riske girip kullanamadım. Kremi nasıl ve ne oranda kullanmamı oneririsiniz.
Mesut bey birde bu kremi ana tankta önlem olarak kullanabilirmiyim. Bir sakıncası varmı ?
Furkan bey
Geri koymak istemiyorum açıkçası tanktaki diğer canlılara birşey olamasını istemiyorum. Fırsat bulamadım henüz zaten bu hafta sonu sanırım bir karantina tankı edineceğim. Bu iş başka türlü olmayacak yoksa.
easyalioglu 2015-02-13 13:51:06
[QUOTE=mesutok]Gövdede beyaz bir tabaka var değilmi mantar gibi columnaristen şüphemendim ben, 1 TL lik terramycin deri melhemle bu işi çözebilirsiniz mantarımsı bir tabakaysa eczanede satıyorlar.
Link ekleyeceğim orada Columnaris başlığı altındak linklere bakın.
[/QUOTE]Mesut bey,
Teşekkürler aynen gövde üzerinde kuyruğa yakın kırmızı alan üzerinde beyaz bir alan. Yukarıda resimlerde gözüktüğü gibi. Fanus içinde de baya bir hareketliler şu anda. terramycin almıştım zaten denemek için kullanmayı düşünüyordum ancak canlı neticede deneme tahtam değiller o bakımdan riske girip kullanamadım. Kremi nasıl ve ne oranda kullanmamı oneririsiniz.
Mesut bey birde bu kremi ana tankta önlem olarak kullanabilirmiyim. Bir sakıncası varmı ?
Furkan bey
Geri koymak istemiyorum açıkçası tanktaki diğer canlılara birşey olamasını istemiyorum. Fırsat bulamadım henüz zaten bu hafta sonu sanırım bir karantina tankı edineceğim. Bu iş başka türlü olmayacak yoksa.
Neon Hastalığı mı
Arkadaşlar fanusa aldığım balıkların renkleri herzaman sabah saatlerinde aydınlatma açılmadan olan renksiz hallerinde. Sanırım stress yaptılar ne yapmam gerekir çneriniz var mı?
Not : Bir yandan karantina tankı arayışınada girdim.
Arkadaşlar fanusa aldığım balıkların renkleri herzaman sabah saatlerinde aydınlatma açılmadan olan renksiz hallerinde. Sanırım stress yaptılar ne yapmam gerekir çneriniz var mı?
Not : Bir yandan karantina tankı arayışınada girdim.
Neon Hastalığı mı
Teşekkür ederim. Bu hastalık için bulaşıcı yazıyor tüm kaynaklarda. Anladığım kadarıyla sizin tankta zayıf olanlar bu şekilde hasta olup olmuşler. 3 hafta diyorsunuz bu durumda 1 hafta geçti 1 hafta sonra iyice belirgin olması veya artması lazım. Suruden ayrılınca neden oluyorlar. Ben 1 değil 4 balık ayırdım sürüden bu şekilde psikoloji bozulmaz umarım. Hastalıktan sonra aynı tankta neon beslediniz mi? Bir problem olmadımı?
Teşekkür ederim. Bu hastalık için bulaşıcı yazıyor tüm kaynaklarda. Anladığım kadarıyla sizin tankta zayıf olanlar bu şekilde hasta olup olmuşler. 3 hafta diyorsunuz bu durumda 1 hafta geçti 1 hafta sonra iyice belirgin olması veya artması lazım. Suruden ayrılınca neden oluyorlar. Ben 1 değil 4 balık ayırdım sürüden bu şekilde psikoloji bozulmaz umarım. Hastalıktan sonra aynı tankta neon beslediniz mi? Bir problem olmadımı?
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
nniiaa,
lojistisyen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
darkaura,
Benmuro,
pusathan01,
yeekim,
Koksal Gurkan,
0rnn,
Kınayu,
EfeC,
omerkaya40,
FurkanTezcan,
Ertug22,
altuntasseref,
Sungurr,
Maverickse,
osmandbnl,
TolgahanA,
DABARAKATO,
Rafayel,
layper,
Alibicimcilci,
şansal,
altanilker,
NightWist,
mrah,
Kemalk41,
Stoke,
nazemert,
Burak PEKDEMİR,
İnci Kefali,
_rammstein_,
ilterisdoğukan,
Savvah,
Keremiko,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
