ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Kasım 2014 08:37
Son Ziyaret:
15 Temmuz 2022 07:34
Toplam Mesaj:
341 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
15 Nisan 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Yurtdışı Regülatör Ve Bks Tüp İle Uygun Co2 Sistem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/240620222002371.jpg[/IMG]
Yaklaşık 2 ay içinde tüp bitti. Saniyede 1 damla verdim en baştan beri. 1 ay boyunca ışıkla açılıp kapanıyodu selenoid valf. Ama son 1 aydır sürekli vermeye başladım ama yinede saniye de 1 damla verdim. Bugun baktım iki gösterge de sıfıra inmiş. Söktüm taktım regulatörü ama malesef bitmiş. Bu kadar erken bitmesi çok garip. Hava kaçağı mı vardı acaba? Regulatoru çokmu sıkarak takmak lazımdı ben elimde sıkabildiğim kadarıyla taktım.
Anlam veremedim, hafta içi dolum için götürüp orda bidaha baktırıcam
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/240620222002371.jpg[/IMG]
Yaklaşık 2 ay içinde tüp bitti. Saniyede 1 damla verdim en baştan beri. 1 ay boyunca ışıkla açılıp kapanıyodu selenoid valf. Ama son 1 aydır sürekli vermeye başladım ama yinede saniye de 1 damla verdim. Bugun baktım iki gösterge de sıfıra inmiş. Söktüm taktım regulatörü ama malesef bitmiş. Bu kadar erken bitmesi çok garip. Hava kaçağı mı vardı acaba? Regulatoru çokmu sıkarak takmak lazımdı ben elimde sıkabildiğim kadarıyla taktım.
Anlam veremedim, hafta içi dolum için götürüp orda bidaha baktırıcam
Diatomdan Kurtuluş
[QUOTE=Cem Altay]
Hightech tankta co2/Aydınlatma ve Gübreleme üçlemesi iyi ayarlanması gerekir,bu üçlüden birisinde aksaklık yaşandığında malesef yosun gibi sorunlar kaçınılmaz oluyor.
Aydınlatma sistemini hazır olarak aldığımdan değerleri hakkında çok bilgi sahibi değilim fakat yeni kurulumlara 4 saat ile başlayıp maksimum 6 saate kadar çıkarırım(Periyotlara bölmem tek seferde 6 saat).."18 watt a düşürdüm" demişsiniz o değer de bana hacminize göre düşük geldi.
Sadece yüksek ışık değil yetersiz aydınlatma da yosuna sebep olur.
Bir diğer konu tank kurulumu yaptığımda ilk iki hafta sadece potasyum gübresi verir sonrasında yarım dozla başlar ve gelişime göre tam doza çıkarım.
Benim size verebileceğim tavsiye,camlardaki diatomu mekanik olarak temizlemek ve su değişimini haftada iki kez yapmanızdır.
Ekleme:Şebeke suyu kullanıyorsanız mutlaka dinlendirin ve su düzenleyici ürün kullanın.
[/QUOTE]
merhaba teşekkürler yanıtınız için.
aydınlatma düşürme sebebi diğer konularda defalarca aydınlatma gücünün düşürülmesi gerektiği ile ilgili yorumlar görmemden dolayı. normalde 36w şeklinde kullanıyorum ama 2 gündür 18w da duruyor. yüksek ışığın tetiklediği yönünde yorumlar.
1 hafta boş durdu sonra balık ekledim ve 1 hafta sonrada bitkileri koyarak gübrelemeye başlamıştım.
şu an en az 2 gün dinlendirip su ekliyorum
[QUOTE=Cem Altay]
Hightech tankta co2/Aydınlatma ve Gübreleme üçlemesi iyi ayarlanması gerekir,bu üçlüden birisinde aksaklık yaşandığında malesef yosun gibi sorunlar kaçınılmaz oluyor.
Aydınlatma sistemini hazır olarak aldığımdan değerleri hakkında çok bilgi sahibi değilim fakat yeni kurulumlara 4 saat ile başlayıp maksimum 6 saate kadar çıkarırım(Periyotlara bölmem tek seferde 6 saat).."18 watt a düşürdüm" demişsiniz o değer de bana hacminize göre düşük geldi.
Sadece yüksek ışık değil yetersiz aydınlatma da yosuna sebep olur.
Bir diğer konu tank kurulumu yaptığımda ilk iki hafta sadece potasyum gübresi verir sonrasında yarım dozla başlar ve gelişime göre tam doza çıkarım.
Benim size verebileceğim tavsiye,camlardaki diatomu mekanik olarak temizlemek ve su değişimini haftada iki kez yapmanızdır.
Ekleme:Şebeke suyu kullanıyorsanız mutlaka dinlendirin ve su düzenleyici ürün kullanın.
[/QUOTE]
merhaba teşekkürler yanıtınız için.
aydınlatma düşürme sebebi diğer konularda defalarca aydınlatma gücünün düşürülmesi gerektiği ile ilgili yorumlar görmemden dolayı. normalde 36w şeklinde kullanıyorum ama 2 gündür 18w da duruyor. yüksek ışığın tetiklediği yönünde yorumlar.
1 hafta boş durdu sonra balık ekledim ve 1 hafta sonrada bitkileri koyarak gübrelemeye başlamıştım.
şu an en az 2 gün dinlendirip su ekliyorum
Diatomdan Kurtuluş
Bazı monte carlolara excel uyguladım uyguladığım yerler düzeldi ama yeni açan yapraklar hemen diatomla kaplanıyor. ışığı 18w a düşürdüm. 4+4 aydınlatma ve co2 veriyorum saniyede 2-3 damla
Bazı monte carlolara excel uyguladım uyguladığım yerler düzeldi ama yeni açan yapraklar hemen diatomla kaplanıyor. ışığı 18w a düşürdüm. 4+4 aydınlatma ve co2 veriyorum saniyede 2-3 damla
Diatomdan Kurtuluş
Merhaba arkadaşlar.
8 mart itibariyle 100 litre bitkili kurdum. High tech. 1.5 ay sitrik asit ile düzensiz co2 verdim. 1 haftadır tüplü sistemde saniye 2 damla şeklinde ışık açıkken veriyorum. Işığım 36w power led 90 derece lensli. %60 beyaz %40 full spektrum
Subsrat pro ve siporax var eheim 2215 filtremde.
Haftalık su değişimi %30-40 yapıyorum. Dıy sıvı gübre kullanıyorum yusuf fındıktan almıştım. Kum jbl manado. Altında lav kırığı var biraz. 15 tane tetrazon 1 sae 1 cüce vatoz var.
1. Ay sonunda diatom meydana geldi ve phosguard kullandım 1 hafta durdu suyun rengi düzeldi ama yine yavaş yavaş diatom oluştu. Şu an çok fazla. Phosguard tekrar ekleedim ama hiçbir işe yaramıyor. Çok yazı okudum ama kararsız kaldım
Bakteri kültürü ekleyim mi? Işığı kısıyım mı çoğaltıyım mı?
Hobiden soğumak üzereyim..
Yardımcı olanlara şimdiden teşeklürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/090520222052121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/090520222052161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/090520222052181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/090520222052221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/090520222052261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/090520222052301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/090520222052341.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar.
8 mart itibariyle 100 litre bitkili kurdum. High tech. 1.5 ay sitrik asit ile düzensiz co2 verdim. 1 haftadır tüplü sistemde saniye 2 damla şeklinde ışık açıkken veriyorum. Işığım 36w power led 90 derece lensli. %60 beyaz %40 full spektrum
Subsrat pro ve siporax var eheim 2215 filtremde.
Haftalık su değişimi %30-40 yapıyorum. Dıy sıvı gübre kullanıyorum yusuf fındıktan almıştım. Kum jbl manado. Altında lav kırığı var biraz. 15 tane tetrazon 1 sae 1 cüce vatoz var.
1. Ay sonunda diatom meydana geldi ve phosguard kullandım 1 hafta durdu suyun rengi düzeldi ama yine yavaş yavaş diatom oluştu. Şu an çok fazla. Phosguard tekrar ekleedim ama hiçbir işe yaramıyor. Çok yazı okudum ama kararsız kaldım
Bakteri kültürü ekleyim mi? Işığı kısıyım mı çoğaltıyım mı?
Hobiden soğumak üzereyim..
Yardımcı olanlara şimdiden teşeklürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/090520222052121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/090520222052161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/090520222052181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/090520222052221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/090520222052261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/090520222052301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/090520222052341.jpg[/IMG]
Phosguard
Merhabalar. Phosguard daha önce 1 hafta kullanıp çıkartmıştım. Şimdi diatom sorunum tekrar nüksetti. Ekledim filtreye ama hiçbir işe yaramıyor. Çamaşır suyunda felan mı bekletmem lazım? tekrar kullanılabilir mi?
Merhabalar. Phosguard daha önce 1 hafta kullanıp çıkartmıştım. Şimdi diatom sorunum tekrar nüksetti. Ekledim filtreye ama hiçbir işe yaramıyor. Çamaşır suyunda felan mı bekletmem lazım? tekrar kullanılabilir mi?
Yurtdışı Regülatör Ve Bks Tüp İle Uygun Co2 Sistem
Evet arkadaşlar. 20 nisan ile sipariş verdiğim regülatörüm 5 mayıs itbaryle geldi. Tüpü 15 gün önce bksden 2.67 litre kdv dahil 800 tlye aldım. Dolu ve kargo onlara ait. Regülatör 480 tl. Toplam maliyet 1280 tl.
2 gün önce taktım regülatörü. Şu an gayet sorunsuz şekilde devam ediyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/070520222333141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/070520222333191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/070520222333231.jpg[/IMG]
Şu an ışıkla birlikte açılıyor 4+4 saat şeklinde co2 veriyor. Saniye de 2 damla.
Duruma göre düzenlicem. Stabil ve sorunsuz şu an
Evet arkadaşlar. 20 nisan ile sipariş verdiğim regülatörüm 5 mayıs itbaryle geldi. Tüpü 15 gün önce bksden 2.67 litre kdv dahil 800 tlye aldım. Dolu ve kargo onlara ait. Regülatör 480 tl. Toplam maliyet 1280 tl.
2 gün önce taktım regülatörü. Şu an gayet sorunsuz şekilde devam ediyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/070520222333141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/070520222333191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/070520222333231.jpg[/IMG]
Şu an ışıkla birlikte açılıyor 4+4 saat şeklinde co2 veriyor. Saniye de 2 damla.
Duruma göre düzenlicem. Stabil ve sorunsuz şu an
180 Litre Akvaryum İçin Dış Filtre Önerisi
[QUOTE=19kaan13]
teşşekür ederim [:)))]
Fiyatları görünce üzüldüm...[/QUOTE][QUOTE=benerium]
Evet bu filtreler gayet iyi. Ancak fiyatları nedeniyle insan önermeye çekiniyor resmen. Sunsun 603b bile 400 liralara satılıyor. Ne desek boş.[:(][/QUOTE]
Bende alırken çok takıldım. Ama performans ve ömrü bakımından alınabilir bence eheim. Sunsun zamanla debi düşüyor daha bir çok sorun. Kaç ay kaç yıl kullanılır şans işi tabi ama eheim alıp ömürlük kullanan çok. 90 litrede 2215 kullanıyorum biraz fazla debisi. Ama zamanla %20-30 azalacağını düşünerek aldım
Tetra ex600-800 de araştırın isterseniz bi hocam. Lifetech vs var ama ses ve debi düşmesi sorunu yaşayan çok.
[QUOTE=19kaan13]
teşşekür ederim [:)))]
Fiyatları görünce üzüldüm...[/QUOTE][QUOTE=benerium]
Evet bu filtreler gayet iyi. Ancak fiyatları nedeniyle insan önermeye çekiniyor resmen. Sunsun 603b bile 400 liralara satılıyor. Ne desek boş.[:(][/QUOTE]
Bende alırken çok takıldım. Ama performans ve ömrü bakımından alınabilir bence eheim. Sunsun zamanla debi düşüyor daha bir çok sorun. Kaç ay kaç yıl kullanılır şans işi tabi ama eheim alıp ömürlük kullanan çok. 90 litrede 2215 kullanıyorum biraz fazla debisi. Ama zamanla %20-30 azalacağını düşünerek aldım
Tetra ex600-800 de araştırın isterseniz bi hocam. Lifetech vs var ama ses ve debi düşmesi sorunu yaşayan çok.
Yurtdışı Regülatör Ve Bks Tüp İle Uygun Co2 Sistem
[QUOTE=lovtek]
24 saat co2 vermediğim için selenoidli aldım. İsta reaktörle beraber kullanıyorum. Daha ileri bir zamanda ph kontrol cihazı eklemeyi düşünüyorum. [/QUOTE]
Teşekkürler
Bide hortum çapı kaç mm uyumlu acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/200420221621571.jpg[/IMG]
Bende bu modeli aldım. Buna uygun hortum çapını merak ettim
[QUOTE=lovtek]
24 saat co2 vermediğim için selenoidli aldım. İsta reaktörle beraber kullanıyorum. Daha ileri bir zamanda ph kontrol cihazı eklemeyi düşünüyorum. [/QUOTE]
Teşekkürler
Bide hortum çapı kaç mm uyumlu acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168367/200420221621571.jpg[/IMG]
Bende bu modeli aldım. Buna uygun hortum çapını merak ettim
Yurtdışı Regülatör Ve Bks Tüp İle Uygun Co2 Sistem
[QUOTE=lovtek]
Vergisi alışveriş yaparken ücrete ekleniyor size gelince bir şey ödemiyorsunuz. Ben 26 şubatta toplam 602 lira ödeyerek yeni modellerinden birini aldım. Türkiyeye geldikten sonra aras kargoya verildi. [/QUOTE]
hangi model acaba aldığınız?
ben iki model arasında kaldım. selenoid valf gerekliliği konusunda kararsızım birazda
[QUOTE=lovtek]
Vergisi alışveriş yaparken ücrete ekleniyor size gelince bir şey ödemiyorsunuz. Ben 26 şubatta toplam 602 lira ödeyerek yeni modellerinden birini aldım. Türkiyeye geldikten sonra aras kargoya verildi. [/QUOTE]
hangi model acaba aldığınız?
ben iki model arasında kaldım. selenoid valf gerekliliği konusunda kararsızım birazda
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
