ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
orcuncetin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
27
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Kasım 2014 18:16
Son Ziyaret:
14 Eylül 2021 03:35
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Orçun Çetin
Doğum Tarihi:
30 Mayıs 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Uçak Teknisyeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
[QUOTE=Acz][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042131.jpg[/IMG]
Bu foto en güzeli. Hem ön aydınlık hemde arkadaki filtre baloncukları çok yapay duruyor diğerlerinde. Bunda gözükmesini için daha doğal. Akvaryumda kendine gelmiş bu arada gayet güzel 🙃[/QUOTE]
Evet ben de bunu tercih ediyorum balıkları da sorguda gibi ışığa maruz bırakmaya gerek yok [:D] bir kaç renk daha canlı koyduk mu bu iş tamamdır ama hala kaya bakınıyorum :)
[QUOTE=Acz][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042131.jpg[/IMG]
Bu foto en güzeli. Hem ön aydınlık hemde arkadaki filtre baloncukları çok yapay duruyor diğerlerinde. Bunda gözükmesini için daha doğal. Akvaryumda kendine gelmiş bu arada gayet güzel 🙃[/QUOTE]
Evet ben de bunu tercih ediyorum balıkları da sorguda gibi ışığa maruz bırakmaya gerek yok [:D] bir kaç renk daha canlı koyduk mu bu iş tamamdır ama hala kaya bakınıyorum :)
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
[QUOTE=FerKan]Orçun Bey emeğinize sağlık, çok güzel ve hoş bir çalışma olmuş. Bendeki 250 litrelik cama cam akvaryumum için ilham kaynağı oldu çerçeve çalışmanız[:)]iyi ki konuyu açmışsınız. Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Beğenmenize sevindim ben teşekkür ederim farklı bir bakış açısı yaratmak istedim.Basit ama etkili sıfır akvaryum almış gibi bir hava oluşuyor :D
[QUOTE=FerKan]Orçun Bey emeğinize sağlık, çok güzel ve hoş bir çalışma olmuş. Bendeki 250 litrelik cama cam akvaryumum için ilham kaynağı oldu çerçeve çalışmanız[:)]iyi ki konuyu açmışsınız. Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Beğenmenize sevindim ben teşekkür ederim farklı bir bakış açısı yaratmak istedim.Basit ama etkili sıfır akvaryum almış gibi bir hava oluşuyor :D
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
Birkaç prenses ile beraber :) 3tane led ışık var yanış şekillerine göre bir kaç foto çektim bilgilendirme amaçlı :) Yerleşim olarak da bir sıra led en önde diğerleri en arkada olacak şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042191.jpg[/IMG]
Birkaç prenses ile beraber :) 3tane led ışık var yanış şekillerine göre bir kaç foto çektim bilgilendirme amaçlı :) Yerleşim olarak da bir sıra led en önde diğerleri en arkada olacak şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042191.jpg[/IMG]
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
[QUOTE=Acz]Hayırlı uğurlu olsun çok güzel işçilik...
2 sorum var: Birincisi, yanları neden kapattınız? Oralardan da güzel açıyla gözükürdü akvaryum.
İkincisi ışık biraz loş mu olmuş sanki deniz akvaryumu havası var. Tatlı suya biraz karanlık kalmış gibi duruyor. Işığa bir el atarsanız daha hoş duracak gibi...[/QUOTE]
Teşekkür ederim.Sanırım akvaryumun yan camlarından bahsediyorsunuz.Sadece bir yanını ve arkasını boyadım oradan gün boyu güneş ışığı alıyor ve ilk yaptığım tasarımda o tarafı komple kaya ile kapatacaktım filtre arkada kalacaktı o görüntüyü görmek istemedim.Fakat istediğim kayaları bulamadım bulsam da fiyatları uçmuştu sıfır akvaryum fiyatına geliyordu :) ışık için de aslında 3 adet şerit led gün ışığı-mavi ve beyaz var bir kaç balık aldım güncelleme yaparım fotoğraflarla daha açıklayıcı olur
[QUOTE=Acz]Hayırlı uğurlu olsun çok güzel işçilik...
2 sorum var: Birincisi, yanları neden kapattınız? Oralardan da güzel açıyla gözükürdü akvaryum.
İkincisi ışık biraz loş mu olmuş sanki deniz akvaryumu havası var. Tatlı suya biraz karanlık kalmış gibi duruyor. Işığa bir el atarsanız daha hoş duracak gibi...[/QUOTE]
Teşekkür ederim.Sanırım akvaryumun yan camlarından bahsediyorsunuz.Sadece bir yanını ve arkasını boyadım oradan gün boyu güneş ışığı alıyor ve ilk yaptığım tasarımda o tarafı komple kaya ile kapatacaktım filtre arkada kalacaktı o görüntüyü görmek istemedim.Fakat istediğim kayaları bulamadım bulsam da fiyatları uçmuştu sıfır akvaryum fiyatına geliyordu :) ışık için de aslında 3 adet şerit led gün ışığı-mavi ve beyaz var bir kaç balık aldım güncelleme yaparım fotoğraflarla daha açıklayıcı olur
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
Bir de şu balıkları koysak içine [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/201020202207241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/201020202207271.jpg[/IMG]
Bir de şu balıkları koysak içine [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/201020202207241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/201020202207271.jpg[/IMG]
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
[QUOTE=hozsoy]Selam. Böyle restorasyon çalışmalarını çok seviyorum. İyi fikir olmuş. tankın ölçüleri nedir? Ve tahtaları hangi yapı markette kestirdiniz?
Naçizane önerim, tahtaları kesinlikle boyamayın. Yakma işlemi, ardından güzel bir vernik. Mis gibi olur.[/QUOTE]
Merhaba,tankım maalesef küçük 85-40-50 ölçülerinde. Tahtaları bauhaus'tan aldım ölçüleri verince de ücretsiz kesiyorlar.Ben sadece birleştirdim.Yakma işlemi benim de daha çok aklıma yatıyor [:)]
Taç Kapak yapımı da ufak tefek detaylar harici devam ediyor.Bir büyük bir de ufak kapak yaptım açılır arkadan menteşeli.İş yoğunluğundan çok hızlı ilerlemiyorum fakat yapılması gereken arkaya hortum delikleri açılacak ve içine led monte edilecek.Bir de kapağı tutması için ufak bir hidrolik kol bağlayacağım mutfak dolaplarındaki gibi.Şimdilik iyi gibi suyun oturmasını bekliyorum umarım kısa zaman sonra canlıları da tanka alabiliriz [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/171020201235551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/171020201235571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/171020201236011.jpg[/IMG]
[QUOTE=hozsoy]Selam. Böyle restorasyon çalışmalarını çok seviyorum. İyi fikir olmuş. tankın ölçüleri nedir? Ve tahtaları hangi yapı markette kestirdiniz?
Naçizane önerim, tahtaları kesinlikle boyamayın. Yakma işlemi, ardından güzel bir vernik. Mis gibi olur.[/QUOTE]
Merhaba,tankım maalesef küçük 85-40-50 ölçülerinde. Tahtaları bauhaus'tan aldım ölçüleri verince de ücretsiz kesiyorlar.Ben sadece birleştirdim.Yakma işlemi benim de daha çok aklıma yatıyor [:)]
Taç Kapak yapımı da ufak tefek detaylar harici devam ediyor.Bir büyük bir de ufak kapak yaptım açılır arkadan menteşeli.İş yoğunluğundan çok hızlı ilerlemiyorum fakat yapılması gereken arkaya hortum delikleri açılacak ve içine led monte edilecek.Bir de kapağı tutması için ufak bir hidrolik kol bağlayacağım mutfak dolaplarındaki gibi.Şimdilik iyi gibi suyun oturmasını bekliyorum umarım kısa zaman sonra canlıları da tanka alabiliriz [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/171020201235551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/171020201235571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/171020201236011.jpg[/IMG]
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
Aslında 3 tane led var beyaz-mavi-gün ışığı, o an mavi vardı yakınımda taç kapak yaparken görsel olarak kullandım.Kapak bittikten sonra güncel fotoğraf daha yükleyeceğim.
Aslında 3 tane led var beyaz-mavi-gün ışığı, o an mavi vardı yakınımda taç kapak yaparken görsel olarak kullandım.Kapak bittikten sonra güncel fotoğraf daha yükleyeceğim.
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
Evde uzun süredir kullandığım yağmur marka standart bir akvaryumum vardı .Bitkili sistemim bozulmuştu hem de Pandemide neden uğraşmayayım dedim balıkları emanete verdim. Önce çıtaları söktüm ısıtarak,zaten 3 noktadan ufak ufak tutturmuşlardı silikonlarla.Daha sonra silikonları temizledim o iş baya yorucuydu [:D] .Akvaryumun arka tarafını ve iç filtre gelen kısmını dıştan siyaha boyadım.Akrilik boya diye geçiyor.Bir yapı markete gidip tahtaları kestirdim birbiriyle tutturdum ama profile monte etmedim henüz. hazır satılan şerit ledler vardı onlardan sipariş verdim malawi yapacağım için ışık sadece görsel olacak.Şimdi siyahlı grili kaya arıyorum.Kumu da elimde bulunan siyah quartz kullanıcam.Tahtaları siyaha boyama fikri var fakat yakma yöntemini de kullanabilirim.Artık taç kapak yapımı da soraya kaldı 2günde bu kadar [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256241.jpg[/IMG]
Evde uzun süredir kullandığım yağmur marka standart bir akvaryumum vardı .Bitkili sistemim bozulmuştu hem de Pandemide neden uğraşmayayım dedim balıkları emanete verdim. Önce çıtaları söktüm ısıtarak,zaten 3 noktadan ufak ufak tutturmuşlardı silikonlarla.Daha sonra silikonları temizledim o iş baya yorucuydu [:D] .Akvaryumun arka tarafını ve iç filtre gelen kısmını dıştan siyaha boyadım.Akrilik boya diye geçiyor.Bir yapı markete gidip tahtaları kestirdim birbiriyle tutturdum ama profile monte etmedim henüz. hazır satılan şerit ledler vardı onlardan sipariş verdim malawi yapacağım için ışık sadece görsel olacak.Şimdi siyahlı grili kaya arıyorum.Kumu da elimde bulunan siyah quartz kullanıcam.Tahtaları siyaha boyama fikri var fakat yakma yöntemini de kullanabilirim.Artık taç kapak yapımı da soraya kaldı 2günde bu kadar [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256241.jpg[/IMG]
Akvaryum bitkisi tohumu
[QUOTE=anarchic42]Konuyu hortlatmıs olacağım ama su an tohumdan bitki üretip akvaryuma adapteyi uygulayıp sorunsuz şekilde besleyebilen hatta üretebilen arkadaşlar varmı?[/QUOTE]
Ben bu aralar tohum ile zemin bitkisi yetiştirmeye çalışıyorum eğer sorduğuna örnek olarak sayılırsa,şu an sorunsuz ilerlemekteyim.Tohumlar yeşillendi ve hali hazırda akvaryumda yapıyorum bu işlemi.İsterseniz daha fazla bilgi ve fotoğraf paylaşabilirim.
[QUOTE=anarchic42]Konuyu hortlatmıs olacağım ama su an tohumdan bitki üretip akvaryuma adapteyi uygulayıp sorunsuz şekilde besleyebilen hatta üretebilen arkadaşlar varmı?[/QUOTE]
Ben bu aralar tohum ile zemin bitkisi yetiştirmeye çalışıyorum eğer sorduğuna örnek olarak sayılırsa,şu an sorunsuz ilerlemekteyim.Tohumlar yeşillendi ve hali hazırda akvaryumda yapıyorum bu işlemi.İsterseniz daha fazla bilgi ve fotoğraf paylaşabilirim.
Karışık Cichlid Akvaryumu
İyi dilekleriniz ve açıklayıcı yazınız için teşekkür ederim.Söylediklerinize dikkat edeceğime emin olabilirsiniz.
İyi dilekleriniz ve açıklayıcı yazınız için teşekkür ederim.Söylediklerinize dikkat edeceğime emin olabilirsiniz.
SON MESAJLAR
- Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
