ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
burakyurdakul00
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[B]12718,2[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
86
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Kasım 2014 22:37
Son Ziyaret:
23 Aralık 2024 23:13
Toplam Mesaj:
58 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
burak yurdakul
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
burak yurdakul
SON 10 MESAJI
Bitkili Tankda Led Kullanımı
65x35x35 CO2 siz low tech bitkili tankim için aydinlatma yapmak istiyorum formdaki yazılanlara göre litre başına 0.16 w gelecek şekilde hesaplama yaptım 12 adet led kullanacagim renk konusunda sağlıklı dağılım yapamadım 2ye 1 oraninda 1000k ve deep red kullansam olur mu acaba maviden korkuyorum açıkçası yosun konusunda yardımcı olursanız çok sevinirim veya kaç tane hangi renkten uygun bir aydınlatma yapabilirim?
65x35x35 CO2 siz low tech bitkili tankim için aydinlatma yapmak istiyorum formdaki yazılanlara göre litre başına 0.16 w gelecek şekilde hesaplama yaptım 12 adet led kullanacagim renk konusunda sağlıklı dağılım yapamadım 2ye 1 oraninda 1000k ve deep red kullansam olur mu acaba maviden korkuyorum açıkçası yosun konusunda yardımcı olursanız çok sevinirim veya kaç tane hangi renkten uygun bir aydınlatma yapabilirim?
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
Kendi canlılarımdan amatör çekimlerim herkese sağlıklı hobiler 😊
[IMG][/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/051120221822261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/051120221822341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/051120221822411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/051120221822451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/051120221822561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/051120221823101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/051120221823171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/051120221823281.jpg[/IMG][EDIT]burakyurdakul00,2022-11-05 18:28:40[/EDIT]
Kendi canlılarımdan amatör çekimlerim herkese sağlıklı hobiler 😊
[IMG][/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/051120221822261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/051120221822341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/051120221822411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/051120221822451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/051120221822561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/051120221823101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/051120221823171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/051120221823281.jpg[/IMG][EDIT]burakyurdakul00,2022-11-05 18:28:40[/EDIT]
Anubias Türü?
[QUOTE=omer417]Anubias frazeriolur kendisi [:)][/QUOTE]
Bende 'Anubias barteri var. glabra' a benzetmiştim ama yanılmışım 😊
[QUOTE=omer417]Anubias frazeriolur kendisi [:)][/QUOTE]
Bende 'Anubias barteri var. glabra' a benzetmiştim ama yanılmışım 😊
Anubias Türü?
İyi aksamalar, elimde anubias olduğunu düşündüğüm bir bitki var ama türünü bilemedim forumdan bitkiler kısmında da araştırdım pek benzetemedim bu bitki hakkında düşüncesi olan varsa yardımcı olabilir mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/221220192136141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/221220192136431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/221220192137071.jpg[/IMG][EDIT]burakyurdakul00,2019-12-22 21:38:54[/EDIT]
İyi aksamalar, elimde anubias olduğunu düşündüğüm bir bitki var ama türünü bilemedim forumdan bitkiler kısmında da araştırdım pek benzetemedim bu bitki hakkında düşüncesi olan varsa yardımcı olabilir mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/221220192136141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/221220192136431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/221220192137071.jpg[/IMG][EDIT]burakyurdakul00,2019-12-22 21:38:54[/EDIT]
Spirulina Soru?
[QUOTE=Oguzhank]Kardeş bu sipurilina baliklara uygunmudur bilemedim.ama fiyatina bakinca bayaği fiyatli birşey.Ben baliklarim için aliyorum sipurilina.5 tl bilemedin 10 tl ye internette baliklar için 50 gr gibi değerlerde satiliyor.Rengi ayni baliklar için olana benziyor yeşil yani hepsi[:)].ama dediğim gibi baliklara değermi bu ürün bilemedim gerçekten.arattirin webte dedğim fiyatlara sürüsüne bereket
buda link mesela jbl kaliteli yem yapar.fikir açisindan
https://urun.n11.com/tuzlu-su-yemleri/jbl-spirulina-bitkisel-pul-tatlisu-tuzlusu-balik-yemi-100ml-P224776325?gclid=Cj0KCQiAz53vBRCpARIsAPPsz8V4PpeBo7nZANH0hIN3X25oRtACmrZwJXebp16VV7FtU6BDNLHkaGsaAmoFEALw_wcB&gclsrc=aw.ds[/QUOTE] doğrudur fiyatı baya uçuk üzerinde yazan 249 tl[:geek:] o kadar parayı bir yosun tozuna tabiki vermem ne yemler alınır o paraya orası ayrı fiyat konusu önemli değil açıkçası merak ettiğim bu ürün kullanılabilir mi?
[QUOTE=Oguzhank]Kardeş bu sipurilina baliklara uygunmudur bilemedim.ama fiyatina bakinca bayaği fiyatli birşey.Ben baliklarim için aliyorum sipurilina.5 tl bilemedin 10 tl ye internette baliklar için 50 gr gibi değerlerde satiliyor.Rengi ayni baliklar için olana benziyor yeşil yani hepsi[:)].ama dediğim gibi baliklara değermi bu ürün bilemedim gerçekten.arattirin webte dedğim fiyatlara sürüsüne bereket
buda link mesela jbl kaliteli yem yapar.fikir açisindan
https://urun.n11.com/tuzlu-su-yemleri/jbl-spirulina-bitkisel-pul-tatlisu-tuzlusu-balik-yemi-100ml-P224776325?gclid=Cj0KCQiAz53vBRCpARIsAPPsz8V4PpeBo7nZANH0hIN3X25oRtACmrZwJXebp16VV7FtU6BDNLHkaGsaAmoFEALw_wcB&gclsrc=aw.ds[/QUOTE] doğrudur fiyatı baya uçuk üzerinde yazan 249 tl[:geek:] o kadar parayı bir yosun tozuna tabiki vermem ne yemler alınır o paraya orası ayrı fiyat konusu önemli değil açıkçası merak ettiğim bu ürün kullanılabilir mi?
Spirulina Soru?
İyi akşamlar herkese,dün eczacı bir arkadaşa evde vatoz,lepistes ve karideslerim için bitkisel yem yapmak için saf spirulina bulup bulamayacağını sordum bugün aşağıda resimlerini yüklediğim Assos Bio Spirulina Tablet marka ürünü getirtmiş anlayan arkadaşlar yardımcı olabilir mi acaba üzerinde pek bişey yazmıyor bu ürün katkılı mıdır yoksa saf yosun mudur yani toz haline getirip yapacağım yemin içerisine katabilir miyim araştırdım ama pek fazla bilgiye ulaşamadım eczacı olan veya benzer ürün kullananlar yardımcı olursa sevinirim saygılar...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/041220192302481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/041220192303081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/041220192303301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/041220192303501.jpg[/IMG]
İyi akşamlar herkese,dün eczacı bir arkadaşa evde vatoz,lepistes ve karideslerim için bitkisel yem yapmak için saf spirulina bulup bulamayacağını sordum bugün aşağıda resimlerini yüklediğim Assos Bio Spirulina Tablet marka ürünü getirtmiş anlayan arkadaşlar yardımcı olabilir mi acaba üzerinde pek bişey yazmıyor bu ürün katkılı mıdır yoksa saf yosun mudur yani toz haline getirip yapacağım yemin içerisine katabilir miyim araştırdım ama pek fazla bilgiye ulaşamadım eczacı olan veya benzer ürün kullananlar yardımcı olursa sevinirim saygılar...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/041220192302481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/041220192303081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/041220192303301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/041220192303501.jpg[/IMG]
Yeniden Low Tech
Tekrardan merhabalar kurulumda bir kaç ekleme yaptım ısıtıcı,bir kaç çöpçü ve 3 kök Cryptocoryne wendtii Brown eklemesi yaptım umarım sorunsuz bir şekilde izleme zevkine ulaşırım[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/251120192316431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/251120192317121.jpg[/IMG]
Su mercimeği yerine müdahalesi daha kolay olabileceğini düşündüğüm,değişik bir hava katması amacıyla bir kaç dal Salvinia natans bıraktım su yüzeyine[:P]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/251120192317401.jpg[/IMG]
Bu da nazar boncuğum[:nazar:] [:3]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/251120192318041.jpg[/IMG]
Not:Balıklara artemia veriyorum havalar serinlediği için ve yenir bir akvaryum kurmak istemediğim için şimdilik artemia yı akvaryumun içerisinde çıkarıyorum.[EDIT]burakyurdakul00,2019-11-25 23:23:05[/EDIT]
Tekrardan merhabalar kurulumda bir kaç ekleme yaptım ısıtıcı,bir kaç çöpçü ve 3 kök Cryptocoryne wendtii Brown eklemesi yaptım umarım sorunsuz bir şekilde izleme zevkine ulaşırım[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/251120192316431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/251120192317121.jpg[/IMG]
Su mercimeği yerine müdahalesi daha kolay olabileceğini düşündüğüm,değişik bir hava katması amacıyla bir kaç dal Salvinia natans bıraktım su yüzeyine[:P]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/251120192317401.jpg[/IMG]
Bu da nazar boncuğum[:nazar:] [:3]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/251120192318041.jpg[/IMG]
Not:Balıklara artemia veriyorum havalar serinlediği için ve yenir bir akvaryum kurmak istemediğim için şimdilik artemia yı akvaryumun içerisinde çıkarıyorum.[EDIT]burakyurdakul00,2019-11-25 23:23:05[/EDIT]
Yeniden Low Tech
[QUOTE=DenizAslan]
Sıcaklar sıkıntı umarım problem olmaz ben nevşehirde yaşıyorum ve o konuda rahatım :D[/QUOTE]
Burdan önce ben de Kars'taydım kafa rahattı burda biraz korkutuyor sıcaklık bakalım artık bir çözüm bulacağız 😀
[QUOTE=DenizAslan]
Sıcaklar sıkıntı umarım problem olmaz ben nevşehirde yaşıyorum ve o konuda rahatım :D[/QUOTE]
Burdan önce ben de Kars'taydım kafa rahattı burda biraz korkutuyor sıcaklık bakalım artık bir çözüm bulacağız 😀
Yeniden Low Tech
[QUOTE=zoradam09]Kumunuz dere kumumu[/QUOTE]
Doğrudur sadecee dere kumu var.
[QUOTE=DenizAslan]
Gerçekten sade ve hoş görünüyor ellerinize sağlık, ben de 2 küçük akvaryum yapıyorum, taban bitkisi kullanmayı düşünürseniz monte carlo sanki çok hoş olur bütün taban değil ama bir kısmında kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Monte carlo daha önce ki kurulumumda kullandım doğrudur çok hoş bir bitki ama il değişikliği sebebiyle bozmuştum bu kurulumda arka köşede sazların sık olduğu bir kurulum düşündüm şimdilik sazlar seyrek görünsede adapte olduktan sonra sıklaşacağını düşünüyorum😀, şimdilik co2 ve gübre kullanmayacağım sadece sazların dibine kapsül koydum basit bitkiler seçtim birde Antalyadayım bakalım yazın sıcaklarda nasıl tepki verecekler açıkcası yazın sıcaktan korktuğum için low tech giriştim 😊
[QUOTE=zoradam09]Kumunuz dere kumumu[/QUOTE]
Doğrudur sadecee dere kumu var.
[QUOTE=DenizAslan]
Gerçekten sade ve hoş görünüyor ellerinize sağlık, ben de 2 küçük akvaryum yapıyorum, taban bitkisi kullanmayı düşünürseniz monte carlo sanki çok hoş olur bütün taban değil ama bir kısmında kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Monte carlo daha önce ki kurulumumda kullandım doğrudur çok hoş bir bitki ama il değişikliği sebebiyle bozmuştum bu kurulumda arka köşede sazların sık olduğu bir kurulum düşündüm şimdilik sazlar seyrek görünsede adapte olduktan sonra sıklaşacağını düşünüyorum😀, şimdilik co2 ve gübre kullanmayacağım sadece sazların dibine kapsül koydum basit bitkiler seçtim birde Antalyadayım bakalım yazın sıcaklarda nasıl tepki verecekler açıkcası yazın sıcaktan korktuğum için low tech giriştim 😊
Yeniden Low Tech
[QUOTE=lazarusv20]Yenilmeyen, tüketilmeyen her yem su değerlerini bozar, artemia gibi bir yem ise çok daha etkili bir şekilde bozar. Kum arasında ya da filtrede. Nacizane tavsiyem, cama cam ve dip müdahalesi rahat olan tanklar haricinde özellikle de sizin hacime benzer tanklarda canlı yem konusuna biraz ihtiyatlı yaklaşmanızdır. Dipte, Cory (çöpçü) gibi türler bunlarla çok rahat ilgilenebilirler çünkü açıkçası Sunsun 603'ün dipte kumun arasına girmiş artemiayı çekebileceğini sanmıyorum.[/QUOTE]
Doğru söylüyorsunuz filtre yerdekileri kaldırıp çekiş yapacak güce sahip değil ama uçuşan artemialardan bir kaçının filtreye girdiğini gördüm o yüzden öyle dedim😊 o zaman 2-3 tanede çöpçü koymak şart oldu👍
[QUOTE=lazarusv20]Yenilmeyen, tüketilmeyen her yem su değerlerini bozar, artemia gibi bir yem ise çok daha etkili bir şekilde bozar. Kum arasında ya da filtrede. Nacizane tavsiyem, cama cam ve dip müdahalesi rahat olan tanklar haricinde özellikle de sizin hacime benzer tanklarda canlı yem konusuna biraz ihtiyatlı yaklaşmanızdır. Dipte, Cory (çöpçü) gibi türler bunlarla çok rahat ilgilenebilirler çünkü açıkçası Sunsun 603'ün dipte kumun arasına girmiş artemiayı çekebileceğini sanmıyorum.[/QUOTE]
Doğru söylüyorsunuz filtre yerdekileri kaldırıp çekiş yapacak güce sahip değil ama uçuşan artemialardan bir kaçının filtreye girdiğini gördüm o yüzden öyle dedim😊 o zaman 2-3 tanede çöpçü koymak şart oldu👍
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 70 Online Kullanıcı, 39 Üye
Online Kullanıcılar
caga71,
mightymurat,
Hoppala,
yeekim,
Koksal Gurkan,
HaydarGul,
Kınayu,
XAli,
888starz_bjPa,
Kuduoglu,
emirkagan,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
avok,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Sufisu,
sina cen,
poyrxz,
osmandbnl,
omerkaya40,
Maverickse,
JujuSeri,
R0h1rr1m,
ternapi,
Lofta,
Çağatay Tozak,
şansal,
mcakir17,
merutay,
Tallha,
Chautauqua,
TolgahanA,
Fronttoza,
Rafayel,
Erenneok,
bor31,
ballantines,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
