ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Quasimado
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Kasım 2014 19:27
Son Ziyaret:
06 Mart 2023 20:28
Toplam Mesaj:
30 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali Kaya
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Mugla
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ali Kaya
SON 10 MESAJI
Electric Blue Ramirezi Cinsiyet ?
[QUOTE=alicanakarsu]Merhaba, eğer yetişkinliğe erişmiş iki remirezi için konuşuyorsak ikiside dişi gibi görünüyor.[/QUOTE] merhaba yetişkin mi bilemiyorum ben ikisini de erkek mi acaba diye düşünüyordum. Kesin olarak nasıl anlayabiliriz peki?
[QUOTE=alicanakarsu]Merhaba, eğer yetişkinliğe erişmiş iki remirezi için konuşuyorsak ikiside dişi gibi görünüyor.[/QUOTE] merhaba yetişkin mi bilemiyorum ben ikisini de erkek mi acaba diye düşünüyordum. Kesin olarak nasıl anlayabiliriz peki?
Electric Blue Ramirezi Cinsiyet ?
[QUOTE=egedin]Merhaba, yazdığınız gibi 1. fotoğraftaki dişi sonradan eklediğiniz erkek gibi duruyor. Kovalama ramirezilerde benim çok gözlemlediğim bir durum. Akvaryumdaki eski balık genelde bu şekilde davranıyor. Erkek akvaryuma alıştıktan sonra sıkıntı olmaz hatta iş terse dönebilir. bir hafta 10 gün sürebiliyor alışma süresi. Bol saklanma alanı olursa süreç daha rahat geçer. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız .🙏
[QUOTE=egedin]Merhaba, yazdığınız gibi 1. fotoğraftaki dişi sonradan eklediğiniz erkek gibi duruyor. Kovalama ramirezilerde benim çok gözlemlediğim bir durum. Akvaryumdaki eski balık genelde bu şekilde davranıyor. Erkek akvaryuma alıştıktan sonra sıkıntı olmaz hatta iş terse dönebilir. bir hafta 10 gün sürebiliyor alışma süresi. Bol saklanma alanı olursa süreç daha rahat geçer. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız .🙏
Electric Blue Ramirezi Cinsiyet ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/060220230046491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/060220230046511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/060220230046551.jpg[/IMG]
İlk fotodakini birkaç hafta önce eklemiştim. Dişi mi erkek mi petshopçu da emin olamadı ben anlamıyorum malasef ama dişi diye almıştım. Şimdi erkek diye 2 numaradakini ekledim fakat 1 numaralı sürekli yeni geleni kovalıyor. Petshopçu normal dedi ama 2-3 gün geçti hala kovalama devam hiç rahat bırakmıyor. Dişinin erkekleri bu kadar kovalaması normal midir? Elimdekilerden ikisi de erkek mi yoksa ona göre değişim yapacağım. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/060220230046491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/060220230046511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/060220230046551.jpg[/IMG]
İlk fotodakini birkaç hafta önce eklemiştim. Dişi mi erkek mi petshopçu da emin olamadı ben anlamıyorum malasef ama dişi diye almıştım. Şimdi erkek diye 2 numaradakini ekledim fakat 1 numaralı sürekli yeni geleni kovalıyor. Petshopçu normal dedi ama 2-3 gün geçti hala kovalama devam hiç rahat bırakmıyor. Dişinin erkekleri bu kadar kovalaması normal midir? Elimdekilerden ikisi de erkek mi yoksa ona göre değişim yapacağım. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Bitkilerim Neden Çürüyor ?
Net 30 litrelik akvaryumum var. İnternetten aldığım sıvı gübre + günde yaklaşık 3 dolum ıstanın co2 difüzör setini kullanıyorum. İndicatör bazen yeşile dönüyor ama genelde mavi yeşil arası oluyor o neden ve neye göre çözemedim birtürlü. Işıklandırmayı forumdan birinden aldım oldukça iyi yorumları vardı. 9w karma led armatür. Hem hiç fotosentez gözlemleyenedim hem de son hafta artan bitkilerde çürüme problemi var. Işıklandırmayı 10 saat yapıyordum onu azalttım 8 saate düşürdüm 2 gündür. Fakat fark yok hiç. 10 günde bir su değişimi de yapıyorum. Ayrıca su üzerinde ince yağ gibi bir tabaka oluyor. Filtreyi yüksek çıkış ayarlayınca azalıyor ama o zaman da co2 indicatör maviye dönüyor. Ne yapmak lazım lütfen yardım edin. Bitkileri kaybetmeden bunu çözmem lazım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/020220231627161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/020220231627201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/020220231627241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/020220231627281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/020220231627341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/020220231628481.jpg[/IMG]
Net 30 litrelik akvaryumum var. İnternetten aldığım sıvı gübre + günde yaklaşık 3 dolum ıstanın co2 difüzör setini kullanıyorum. İndicatör bazen yeşile dönüyor ama genelde mavi yeşil arası oluyor o neden ve neye göre çözemedim birtürlü. Işıklandırmayı forumdan birinden aldım oldukça iyi yorumları vardı. 9w karma led armatür. Hem hiç fotosentez gözlemleyenedim hem de son hafta artan bitkilerde çürüme problemi var. Işıklandırmayı 10 saat yapıyordum onu azalttım 8 saate düşürdüm 2 gündür. Fakat fark yok hiç. 10 günde bir su değişimi de yapıyorum. Ayrıca su üzerinde ince yağ gibi bir tabaka oluyor. Filtreyi yüksek çıkış ayarlayınca azalıyor ama o zaman da co2 indicatör maviye dönüyor. Ne yapmak lazım lütfen yardım edin. Bitkileri kaybetmeden bunu çözmem lazım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/020220231627161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/020220231627201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/020220231627241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/020220231627281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/020220231627341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/020220231628481.jpg[/IMG]
Ramirezim Yarasından Enfekte Mi Oldu?
[QUOTE=BurakCann]Açık yara suyun için enfekte olmaya açıktır ve diğer balıklar yaralı değilse bulaşmaz. Buna sebep olan bakteriler zaten suda mevcut bulaşan bir hastalık değil bu (yaranın sebebi çarpma ise). Yaranın sebebi bizzat hastalık ise bu bulaşıcıdır.[/QUOTE] Teşekkür ederim ama malesef balığım öldü.
[QUOTE=BurakCann]Açık yara suyun için enfekte olmaya açıktır ve diğer balıklar yaralı değilse bulaşmaz. Buna sebep olan bakteriler zaten suda mevcut bulaşan bir hastalık değil bu (yaranın sebebi çarpma ise). Yaranın sebebi bizzat hastalık ise bu bulaşıcıdır.[/QUOTE] Teşekkür ederim ama malesef balığım öldü.
Ista Co2 Set Sorunsalı
Yeni kurduğum 30 litrelik akvaryuma Istanın hesaplı co2 diffüzöründen almıştım. İlk koyduğumda günde 2 dolumla aynı gün indicatör yeşile dönmüştü. Sonra su değişimi yaptım bu hafta excel de ekledim indikatör maviye döndü 3-4 kez dolum yapmama rağmen 2 gündür hala masmavi sorun neresinde acaba. İndicatör mü yanlış ölçüyör?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/230120231923211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/230120231923301.jpg[/IMG]
Yeni kurduğum 30 litrelik akvaryuma Istanın hesaplı co2 diffüzöründen almıştım. İlk koyduğumda günde 2 dolumla aynı gün indicatör yeşile dönmüştü. Sonra su değişimi yaptım bu hafta excel de ekledim indikatör maviye döndü 3-4 kez dolum yapmama rağmen 2 gündür hala masmavi sorun neresinde acaba. İndicatör mü yanlış ölçüyör?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/230120231923211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/230120231923301.jpg[/IMG]
Her Türlü Fikirlerinizi Bekleyen Bitkili Tankım
[QUOTE=UrasArt]
Akvaryum çok güzel tasarımı çok beğendim umarım bende denize gidersem böyle taşlar bulurum[:)]
Akvaryumla ilgili tek eleştirim litreye göre canlı sayısı biraz fazla gibi, o yüzden düzenli su değişimlerini aksatmamanızı öneririm
Bunun dışında akvaryumda bitki seçimi de güzel bence, keyifli hobiler dilerim [:3] [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim tavsiyenize uyacağım.
[QUOTE=UrasArt]
Akvaryum çok güzel tasarımı çok beğendim umarım bende denize gidersem böyle taşlar bulurum[:)]
Akvaryumla ilgili tek eleştirim litreye göre canlı sayısı biraz fazla gibi, o yüzden düzenli su değişimlerini aksatmamanızı öneririm
Bunun dışında akvaryumda bitki seçimi de güzel bence, keyifli hobiler dilerim [:3] [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim tavsiyenize uyacağım.
Her Türlü Fikirlerinizi Bekleyen Bitkili Tankım
[QUOTE=Profiterol]Bizim burda göl kenarında bu renk ama beyaz çizgili şekilde olanlarından 3 parça buldum o şekilde tasarımı yaptım. Teklifiniz için teşekkür ederim 🙂
Yani 20cm dediğiniz gibi dar. Bana kalırsa o genişlikte iyi bile idare etmişsiniz.
Gözümden kaçmış özür dilerim.[/QUOTE]
Estafurullah hocam ne özrü. Güzel yorumlarınız için teşekkürler.
[QUOTE=Profiterol]Bizim burda göl kenarında bu renk ama beyaz çizgili şekilde olanlarından 3 parça buldum o şekilde tasarımı yaptım. Teklifiniz için teşekkür ederim 🙂
Yani 20cm dediğiniz gibi dar. Bana kalırsa o genişlikte iyi bile idare etmişsiniz.
Gözümden kaçmış özür dilerim.[/QUOTE]
Estafurullah hocam ne özrü. Güzel yorumlarınız için teşekkürler.
Ramirezim Yarasından Enfekte Mi Oldu?
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Yara-Hematom-Halsizlik
Akvaryum Kapasitesi (litre): 30
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Neon Tetra-Garra Ruffa-Komando Çöpçü
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Bilinmiyor
Filitrasyon: Sfp16 pipo filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Kullanılmadı
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Akvaryum bir hafta önce kuruldu. Eski tanktan su ekledim. 3-4 gün önce bitkilerle balıkları ekledim. İki kere yüzde 30 su değişimi yaptım. Bir kere sıvı gübre takviyesi yaptım.
3-4 gün önce yeni almıştım bir çift. Akvaryuma eklediğimde birisinde ilk görseldeki gibi bir yarası vardı. Aldığım yere sordum. Kayaya çarpmıştır önemli birşey değil dedi. Zaten genel durumu da iyiydi yem yiyordu aktifti. Dün gece biraz durgun gördüm yarası da kötüleşmişti ama yine yem yiyordu. Bugün sabah ise en sondaki gibi eğey kötü gözüküyor kan toplamış gibi sol solungaç çevresinde ve zeminde duruyor yüzmüyor da. Diğer balıklarda bir sıkıntı yok neon tetra da almıştım. Şu aşamada yapılabilecek bir şey var mı nedir bu parazit mi yoksa yaraydı gerçekten de enfekte mi oldu. Diğer balıkları korumak için bir şey yapmalı mıyım. Elimde hiç ilaç da yok ne yapabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/230120231635311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/230120231635371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/230120231642321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/230120231642391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/230120231642461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/230120231642531.jpg[/IMG]
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Yara-Hematom-Halsizlik
Akvaryum Kapasitesi (litre): 30
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Neon Tetra-Garra Ruffa-Komando Çöpçü
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Bilinmiyor
Filitrasyon: Sfp16 pipo filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Kullanılmadı
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Akvaryum bir hafta önce kuruldu. Eski tanktan su ekledim. 3-4 gün önce bitkilerle balıkları ekledim. İki kere yüzde 30 su değişimi yaptım. Bir kere sıvı gübre takviyesi yaptım.
3-4 gün önce yeni almıştım bir çift. Akvaryuma eklediğimde birisinde ilk görseldeki gibi bir yarası vardı. Aldığım yere sordum. Kayaya çarpmıştır önemli birşey değil dedi. Zaten genel durumu da iyiydi yem yiyordu aktifti. Dün gece biraz durgun gördüm yarası da kötüleşmişti ama yine yem yiyordu. Bugün sabah ise en sondaki gibi eğey kötü gözüküyor kan toplamış gibi sol solungaç çevresinde ve zeminde duruyor yüzmüyor da. Diğer balıklarda bir sıkıntı yok neon tetra da almıştım. Şu aşamada yapılabilecek bir şey var mı nedir bu parazit mi yoksa yaraydı gerçekten de enfekte mi oldu. Diğer balıkları korumak için bir şey yapmalı mıyım. Elimde hiç ilaç da yok ne yapabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/230120231635311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/230120231635371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/230120231642321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/230120231642391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/230120231642461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167592/230120231642531.jpg[/IMG]
Her Türlü Fikirlerinizi Bekleyen Bitkili Tankım
[QUOTE=Profiterol]Elinize emeğinize sağlık çok hoş olmuş lakin en soldaki kayanın farklılığı bilerek mi yapıldı tek dikkatimi çeken o oldu.
Kumun yükseltisini önden arkaya doğru yaparsanız daha iyi derinlik kazanırsınız. Bu şekil soldan sağa gidiyor gibi.
Ramirezideki yara inşallah iyileşir. Neredeyse 2-3 gün önce aynı o şekilde üst yüzgeçteki küçük bir yara yüzünden cüce guramimi kaybettim.😔
Son olarak gri taşlara bayıldım 😂 keşke bizim gölde de olsaymış...[/QUOTE]
Hocam kendim topladığımdan taşlar çok standart değil malesef ama haklısınız bi farklı gözüküyor. Önden arkaya yapmak istediğim ben de ama ön arka uzunluk 20 cm malesef pek mümkün olmadı. Hayal ettiğim gibi olmadı. Derinlik olsun diye eğimi fazla tutunca da bitkileri dikerken bozuldu. En son böyle birşey çıktı. Bitkiler büyüyünce daha iyi görünür diye umuyorum. Denize de bir daha yolum düşerse sizin için de toplarım taş, kargolarım isterseniz.
[QUOTE=Profiterol]Elinize emeğinize sağlık çok hoş olmuş lakin en soldaki kayanın farklılığı bilerek mi yapıldı tek dikkatimi çeken o oldu.
Kumun yükseltisini önden arkaya doğru yaparsanız daha iyi derinlik kazanırsınız. Bu şekil soldan sağa gidiyor gibi.
Ramirezideki yara inşallah iyileşir. Neredeyse 2-3 gün önce aynı o şekilde üst yüzgeçteki küçük bir yara yüzünden cüce guramimi kaybettim.😔
Son olarak gri taşlara bayıldım 😂 keşke bizim gölde de olsaymış...[/QUOTE]
Hocam kendim topladığımdan taşlar çok standart değil malesef ama haklısınız bi farklı gözüküyor. Önden arkaya yapmak istediğim ben de ama ön arka uzunluk 20 cm malesef pek mümkün olmadı. Hayal ettiğim gibi olmadı. Derinlik olsun diye eğimi fazla tutunca da bitkileri dikerken bozuldu. En son böyle birşey çıktı. Bitkiler büyüyünce daha iyi görünür diye umuyorum. Denize de bir daha yolum düşerse sizin için de toplarım taş, kargolarım isterseniz.
SON MESAJLAR
- Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
